![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
|
|
||||
|
||||
|
Å sier du det? Ah, følger ikke med på 24, men nå må jeg jo nesten siden min fremtidige mann er med.
|
||||
|
||||
|
i dag har vært den lengste dagen i hele mitt liv, jeg har bare vært utslitt as hell sovnet flere ganger i timen x )
butbut x ) Paradise har begynt igjen og Torbjørn in my heart han er bare så utrolig kjekk !!!!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Har fått min hanske også venter jeg på min andre hanske den følger med Billie Jean klærne.
|
||||
|
||||
|
Jeg mistenker at jeg skal se på This Is It i dag... usikker på om jeg er klar til det enda da
![]() Home sick today, så noe avslappende TV- titting i liggende stilling blir det uansett ![]() Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() HOT ![]() appropo hot, det var en hot fyr på roadservicen i kirken i ste også hadde de sånn danse opptreden og da hadde de ett lite klipp av blame it on the boogie, haha da så alle på meg x )
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja da ligger jeg godt til i senga med TII på tv'n rett foran meg, nå er TWYMMF på
ELSKER sjefen MJ der ![]() Takk for bildet... Not too bad
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Bare at Nordvik er litt lysere i huden, men synes han ligna skikkelig jeg. xD |
|
|
||||
|
||||
|
Har fått hansken.
|
||||
|
||||
|
Noen som så Arsenal vs Porto? 5-0 til Arsenal!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nå skal jeg drømme meg bort i Mr. Wesley, ( altså vampire diaries ) i håp om å drømme om ham i natt å. It was so real... Men det skal vel godt gjøres at han kommer tilbake i natt å
| Display Modes | |
|
|