banner  

Go Back   MJOAI.COM Forum > Michael Jackson > Michael Joseph Jackson 1958 - Forever

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-08-2010, 07:43 PM
Becka's Avatar
Becka Becka is offline
Workin' day and night

Vet du, det er nettopp det, nå skal det sies at jeg hører mye også fra eldre folk, men de slenger det ikke ut på samme viset. De på din alder Gjez, no offence, bryr seg gjerne ikke om fakta, for det er mye morsommere å gjøre narr. Og, få tør å stå for sine meninger, they just go with the flow. Derfor burde du være stolt over at du står på ditt. Det er ikke alltid like lett når man er ung. Men er er det noe jeg virkelig har lært så er det at jeg aldri aldri kommer til å være flau eller redd for å vise min lidenskap til Mike. Jeg har vel aldri vært det, har aldri lagt skjul på at jeg er fan, men visse ting som barn var vanskelig å innrømme for andre. For.eks at jeg syntes han var hot.

Folk kan være så nedlatende... Så dømmende.... Jeg vet det er mange som ser på meg som smågal pga Mike. Fordi jeg har tatt hans bortgang så tungt. Jeg merker det, men jeg driter i det. Jeg driter hva folk som ikke betyr noe for meg mener, det som sårer, er jo når mine egne venninner kan være ekle og nedlatende...De sier ikke noe direkte, men jeg merker det.

Jeg kjenner inni meg at får jeg flere sånne kommentarer nå, så kan jeg faktisk bli gal. På dem! Seriøst, en eller annen stakkar kommer til å få høre det.... Big time.
Old 03-08-2010, 07:56 PM
MJ-Zin's Avatar
MJ-Zin MJ-Zin is offline
Dangerous

Ahh.. Jeg vet hva du mener Becka.. Mine venner holder som regel kjeft om det, men om de sier noe, så gjør de det bare for å plage meg,og erte meg liksom, for de vet jeg flyr av skaftet hvis de mener det.. Og som regel så liker alle jeg kjenner Michael.. Men poenget mitt er egentlig at, med en gang du kommer i diskusjon med de, så kommer de opp med usaklige ting, å når de da er stuck, så holder de kjeft sant.. Ingen vinner en diskusjon mot en mj fan, hvertfall ikke meg.. ( Jeg er veldig temperamentsfull når det kommer til Mike.. ) Men advar dem, og sier de noe, så fortjener de å høre det BIG TIME! I'm on your sidee..

Tusen Takk Anja, for den fantastiske signaturen! <3
Reply With Quote
Old 03-08-2010, 08:01 PM
Becka's Avatar
Becka Becka is offline
Workin' day and night

Kluet er jo ofte å ikke fyre seg opp. Noe jeg aldri gjør foran dem. Jeg kan bli litt frustrert når for.eks ei venninne jeg har gjør alt for å stoppe kjeften min. Altså, hun gjør alt for at jeg skal gå tom. Jeg må alltid svare henne veldig smart, for hun snakker som hun er den smarteste i verden selv.

Men som jeg sa.... Det går en grense for hvor rolig jeg klarer å holde meg. Jeg teller ofte til 10 inni meg når noen kommer med slike kommentarer.
Får håpe jeg kommer med masse bra selv om bomba eksploderer, en dag...

We are all on the same side, we`re family!
Old 03-08-2010, 08:56 PM
MJ-Zin's Avatar
MJ-Zin MJ-Zin is offline
Dangerous

We truly are..

Hmm.. Telle til ti.. Kanskje jeg også skal prøve det? Hjelper det?=P

Tusen Takk Anja, for den fantastiske signaturen! <3
Reply With Quote
Old 03-08-2010, 09:27 PM
Gjez's Avatar
Gjez Gjez is offline
Dangerous

Quote:
Originally Posted by Becka View Post
Vet du, det er nettopp det, nå skal det sies at jeg hører mye også fra eldre folk, men de slenger det ikke ut på samme viset. De på din alder Gjez, no offence, bryr seg gjerne ikke om fakta, for det er mye morsommere å gjøre narr. Og, få tør å stå for sine meninger, they just go with the flow. Derfor burde du være stolt over at du står på ditt. Det er ikke alltid like lett når man er ung. Men er er det noe jeg virkelig har lært så er det at jeg aldri aldri kommer til å være flau eller redd for å vise min lidenskap til Mike. Jeg har vel aldri vært det, har aldri lagt skjul på at jeg er fan, men visse ting som barn var vanskelig å innrømme for andre. For.eks at jeg syntes han var hot.

Folk kan være så nedlatende... Så dømmende.... Jeg vet det er mange som ser på meg som smågal pga Mike. Fordi jeg har tatt hans bortgang så tungt. Jeg merker det, men jeg driter i det. Jeg driter hva folk som ikke betyr noe for meg mener, det som sårer, er jo når mine egne venninner kan være ekle og nedlatende...De sier ikke noe direkte, men jeg merker det.

Jeg kjenner inni meg at får jeg flere sånne kommentarer nå, så kan jeg faktisk bli gal. På dem! Seriøst, en eller annen stakkar kommer til å få høre det.... Big time.
mhm, skjønner hva du mener. De fleste sier det nok bare for å irritere meg, men noen ganger virker det som om de virkelig mener det. Og det er det som gjør meg oppgitt, når de ikke engang er villig til å høre ting fra et annet synspunkt. Jeg er ikke den personen som blir såret når noen snakker dritt til meg. Altså, det er jo ikke så ofte det skjer, men når det skjer, så bryr jeg meg ikke. Fordi jeg vet at det er de som har et problem her. Når man må snakke dritt om en annen person, for å selv føle seg bra, så er det de som har problemet her. Men når det derimot er Michael noen snakker stygt om, så sårer det meg virkelig... Huff, vanskelig å forklare.

Men å telle til 10 sekunder var ikke en dum idè, kanskje jeg burde prøve det neste gang.
Reply With Quote
Old 03-09-2010, 08:03 PM
isb isb is offline
Wanna Be Startin' Somethin'

Jeg tror man nesten bare må le av de. Det er jo de osm driter seg ut og tror på alt de hører. Hjelper hvertfall ikke å bli sur, eller hvertfall vise at man blir sur, for det synes de jo bare er gøy..
Reply With Quote
Old 03-09-2010, 08:07 PM
Becka's Avatar
Becka Becka is offline
Workin' day and night

Quote:
Originally Posted by MJ-Zin View Post
We truly are..

Hmm.. Telle til ti.. Kanskje jeg også skal prøve det? Hjelper det?=P
Det er for at jeg ikke skal buse ut sint, men forholde meg rolig og saklig, for jeg vet det oftes er best for å få dem til å høre. Men det er ikke alltid så lett. Jeg ønsker å gjøre mer enn å bare får dem til å holde kjeft, jeg vil ha dem til å forstå hvorfor jeg føler det jeg føler for denne mannen.. Og jeg vil omvende dem! Jeg hater når folk går rundt med feil info!!! Jeg hater når folk bare antar.... Men det var vel en gang noen av oss også var der....

Last edited by Becka; 03-09-2010 at 08:09 PM.
Reply With Quote
Old 03-09-2010, 08:07 PM
Becka's Avatar
Becka Becka is offline
Workin' day and night

Quote:
Originally Posted by isb View Post
Jeg tror man nesten bare må le av de. Det er jo de osm driter seg ut og tror på alt de hører. Hjelper hvertfall ikke å bli sur, eller hvertfall vise at man blir sur, for det synes de jo bare er gøy..
Det er veldig sant. Det er nok det beste, le av dem.
Old 03-09-2010, 08:47 PM
Caroline's Avatar
Caroline Caroline is offline
Moderator
Invincible

Det er trist at det skal være sånn. Jeg er heldigvis ikke omringet av sånne idioter. Det var noen som drev litt sånn før, men etter han døde har alle (så langt i alle fall) respekt nok til å la være. Det er en del som tror på media, men de slenger det ikke i tryne på meg som om det er fakta og dermed basta. De spør meg hvorfor det er sånn...som om jeg er et MJ-leksikon. Og da er det jo fritt fram å fortelle det sånn som det virkelig er - en herlig følelse, for da tror de på meg og ikke media.

Men! Nu, kanskje vi skal komme oss back on topic. Denne diskusjonen passer nok bedre inne på Ventil-tråden, så det er bare å fortsette der!
Her er link: http://www.mjoai.com/forum/showthread.php?t=717&page=49

Quote:
Originally Posted by Calaquendi View Post
You are like a sunset
Behind the mountain
Somewhere
And when
I cannot see you
I know
You're still here

I'll never let you part, for you're always in my heart <3
Reply With Quote
Old 03-09-2010, 09:19 PM
Shabana's Avatar
Shabana Shabana is offline
Moderator
Workin' day and night

Bare en liten kommentar til... eller tips kanskje: Spør hvor de har det fra De kommer nok til å svare et eller annet form for medium... og da kan du si "Prøv rettsdokumentene og FBI filene istedenfor" Funka så det susa for meg her om dagen

Captured by your resonating light...
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules