banner  

Go Back   MJOAI.COM Forum > Michael Jackson > Michael Jackson Generelt

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-17-2010, 09:58 PM
Calaquendi's Avatar
Calaquendi Calaquendi is offline
Dangerous

Ja, men det har alltid vært spredd løgner om han. Det kommer alltid til å være usanne rykter om han også. Er nok mye som ikke stemmer på Elvis og John Lennon den dag i dag. Betyr det at alle nå skal løpe og ut hyle om hvor snill og perfekt Michael Jackson var?

Selvsagt fortjener Michael å bli fri fra ryktene, men det er umulig. Så derfor lurer jeg fortsatt på hvor mye disse livvaktene fikk betalt for å snakke som de gjorde. Ja - en del av dem ville sikkert vise hvor flott MJ var, og det er bra. Og ja - det betyr kanskje mer for folk å se hva andre mener.

Fatter ikke hvorfor vi trenger intime detaljer på han og livet hans. Synes det som er usant forble usant inn i evigheten, i det lille Paris trådde frem på slutten av minneseremonien i sommer jeg.

Reply With Quote
Old 03-17-2010, 11:11 PM
isb isb is offline
Wanna Be Startin' Somethin'

[QUOTE=Calaquendi;53025]Ja, men det har alltid vært spredd løgner om han. Det kommer alltid til å være usanne rykter om han også. Er nok mye som ikke stemmer på Elvis og John Lennon den dag i dag. Betyr det at alle nå skal løpe og ut hyle om hvor snill og perfekt Michael Jackson var?

Nei, jeg mener ikke at alle skal gjøre det. Men jeg mener heller ikke at ikke noen skal prøve å nå fram med sannheten, eller forsvare ham mot falske rykter. Hvis ingen gjør det, får heller ingen vite om det.
Reply With Quote
Old 03-18-2010, 12:04 AM
Becka's Avatar
Becka Becka is offline
Workin' day and night

Quote:
Originally Posted by AppleHead View Post
Et kort svar på den markerte delen.

Det vet vi ikke, ikke du, ikke jeg, og ingen andre. Nettopp fordi media etc. har ignorert det i tiår for å la han se ut som en freak og ikke den han var. Det har alltid vært deres intensjon. Det finnes hundrevis av dokumentarer om MJ - ikke en eneste om hans humanitære arbeid. Det sier jo litt.

Ja jeg vet det, og det er det som er ekstremt synd. Men tror du de vil ignorer det noe mindre nå? Det er det jeg mente, vi har jo hele tiden jobbet for å få frem sannheten. Alt det han har gjort.. Og det må vi jo bare forsette med også! Noen jobber ekstra hardt, som deg Vero, og jeg sier ikke at du må slutte med det, for all del, jeg bare nevner andre metoder her...Som kanskje ble litt kronglete. Poenget var i allefall at jeg syntes til en viss grad, at det er ok de snakker om ham slik de gjør, så lenge det fanger oppmerksomheten til folk på en positiv måte. Da vil kanskje også folk få opp øynene for andre ting. Ting som virkelig betyr noe...

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules