View Full Version : Hvor blir vanligvis konsertbilletter lagt ut?
PearlRain
02-25-2009, 10:07 PM
Som mange andre fans lurer jeg også på hvor får man tak i konsertbilletter når den tid kanskje kommer? :yay Er så redd for at alle er utsolgt før jeg får nyheten. Selv om jeg følger ganske godt med. Ser det for meg.. :blinkern Deet kaoset he he
Hvis konserter skal være på et bestemt sted skjønner jeg at man kan bestille gjennom der, men er det ellers noen som vet om slike billetter legges ut andre kjente steder på nettet? Jeg kom over en side som het www.worldticketshop.com og signa meg opp for å bli varsla hvis MJ billetter legges ut. He he he :yay Anyone?
Omg.. :)
Shadowfax
02-25-2009, 10:42 PM
Ja det er jeg og interessert i og vite. Om det blir O2 så kan en kjøpe biletter her iallefall:
http://www.theo2.co.uk/inside/book-now.html
Caroline
02-25-2009, 10:47 PM
Mhm, vil vite det jeg også. Men det kommer vel an på hvor konserten(e) skal holdes...
PearlRain
02-25-2009, 11:01 PM
Ja nettopp det.. hvor de holdes har jo mye å si.. Er liksom ikke godt å vite.. Sånn som verden er i dag skulle man jo tro at ingen utenom MJ fansen ville gå på konsert, men når det faktisk skjer, kommer folk til å gå bananas likavel :P
Er så spent på hva som skjer fremover :yay
Caroline
02-25-2009, 11:11 PM
Ja, snakket med noen folk i helgen som vurderte å dra til london for å gå på konsert. De er ikke store fans, men liker musikken.
Tror nok det er en del flere en fansen som kommer til å gå på konsert, uansett hva de sier om han nå.
Det blir spennende å se hva som skjer! :D Håper bare jeg får billetter om det blir konserter... :unsure :P
lurt å signe seg opp for å bli varsla!! Åssen gjorde du det? Jeg skjønte ingenting jeg..:unsure
Herregud, tenk hvis det blir noe av!! Først jeg kommer til å løpe rund å skrike og hoppe helt hysteriskgal4 og når jeg roer meg igjen kommer jeg bare til å sitte å gråte lenge
...jeg blir helt tullet bare av å forstille meg åssen det vil føles:latter
Natte
03-01-2009, 07:28 PM
lurt å signe seg opp for å bli varsla!! Åssen gjorde du det? Jeg skjønte ingenting jeg..:unsure
Herregud, tenk hvis det blir noe av!! Først jeg kommer til å løpe rund å skrike og hoppe helt hysteriskgal4 og når jeg roer meg igjen kommer jeg bare til å sitte å gråte lenge
...jeg blir helt tullet bare av å forstille meg åssen det vil føles:latter
Uuuuh,lurer jeg også på!:blinkern
Hvor signer man up?:plystre
PearlRain
03-01-2009, 11:44 PM
Man signer opp ved å først klikke på linken, så søker du bare på Michael Jackson, så kan du velge den øverste linken der igjen. Deretter, i det hvite feltet hvor det på slutten står GO, skriver man inn epostadressen sin, og så trykker man GO ;)
Hmm.. cool3 hehe
Shabana
03-03-2009, 12:47 PM
Takk for tipset Pearlrain! :thumbsup
Caroline
03-03-2009, 05:01 PM
Jeg skjønte ikke...hjelp? :unsure
PearlRain
03-03-2009, 07:29 PM
No problem :) Siden du er MJfan skal jeg si det en gang til hehehe
Øverst på denne siden, i den første posten min er der en link. Trykk på den. På den siden som kommer opp kan du skrive "Michael Jackson" i søkefeltet. Da kommer det opp en ny side med flere linjer du kan klikke deg videre på. trykk på den øverste. Og så i den nye siden der igjen ser du et hvitt felt, der skriver du inn epostadressen din og trykker GO.
Jeg vet ikke om dette systemet funker, det vil tiden vise. Hvis det blir konserter, blir det nok sagt hvor man kjøper biletter også.
:yay MJ:yay
Caroline
03-03-2009, 07:38 PM
Hihi, takk for det. 8-26-03respect
Jeg har fått ordnet det. ;)
PearlRain
03-03-2009, 07:42 PM
Vær så god du :P
Jeg vil så gjerne på konsert og se Michael :yay
:yaygal4:yay
Caroline
03-03-2009, 07:44 PM
Me tooooo! Jeg SKAL ha billetter!! :exited gal4
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.