PDA

View Full Version : Fan-møte?

Silje
06-22-2007, 09:54 AM
Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette men..uansett, hadde det ikke vært koselig med et fan-møte eller no lignende..det krever jo veldig mye planlegging og organisering av no offisiell fan event og sånn..men det hadde jo vært koselig bare og treffes en dag oss som er her på forumet og ellers alle fan man vet om..Bare henge sammen liksom uten no stort opplegg.. Har vært snakk om tusenfryd, noe jeg synes hadde vært utrolig artig.. :D men det er jo ikke alle som er så fan av karuseller og sånt så det er bare å komme med forslag..! ;)

Håper folk er med på det, nå har vel mange av oss sommerferie og, så da må det vel gå an å få til noe...? :D

Mrs_Moonwalker
06-22-2007, 05:05 PM
Jeg flyttet threaden til Michael Jackson Generelt. :)

Silje
06-22-2007, 08:58 PM
Ja ok, takk :)

charlotte
06-23-2007, 09:22 AM
jeg har veldig lyst på et MJ møte! Nå er det jo sommerferie, så vi burde klare å få til noe. :D

MjHelene
06-23-2007, 06:26 PM
Tusenfryd hadde vært kjempe morsomt. Selvom jeg hater karuseller. Vi kan jo bare henge og snakke sammen også, som silje sa, siden det sikkert ikke er alle som er like glad i karuseller.

Men det virker ikke som at folk er så intressert i et MJ møte her... :(

Neverlandgirl
06-23-2007, 08:20 PM
vel, spørs jo når dette møte finner sted.
Jeg blir borte i 4 uker i sommer.

Er ikke tilbake før i begynnelsen av august..

men tusenfryd er tingen.. elsker karuseller..

gal4

~Neverlandgirl

Irlin_aka_B-Jay
06-25-2007, 11:56 PM
hadde vært utrolig gøy med et møte eller en sammenkomst.
Håper i så fall på litt i etterkant av fellesferie og lignende, skal jobbe i heeeele juli... liittt kipt... men men...

MJLover
06-27-2007, 12:57 PM
Jeg er definitivt med! Absolutt!

Så lenge dette ikke skjer mens jeg er i Island da :)

Silje
06-30-2007, 06:53 PM
Så bra at mange er med..! :thumbsup Er en del bortreist i juli..men vi kunne jo kanskje ta det i august..? Det er kanskje fler som har mulighet da...