View Full Version : Avatarer..
Heisann :)
Se, når en skal legge til avatar, sant? Så går en på edit avatar, men går det bare an å bruke å den som er der nå? Eller er det bare jeg som er litt treig nå? :unsure hehe...
Mrs_Moonwalker
06-21-2007, 09:21 PM
Se, når en skal legge til avatar, sant? Så går en på edit avatar, men går det bare an å bruke å den som er der nå? Eller er det bare jeg som er litt treig nå? :unsure hehe...
Du kan bruke den som er der eller du kan uploade en selv. Klikk Browse eller Bla Igjennom, alt ettersom om du bruker norsk eller engelsk, nede på edit avatar siden. Si ifra hvis du trenger hjelp. :) Og ja, vi trenger flere avatarer. :P :latter
Shadowfax
06-21-2007, 09:22 PM
Du må bare laste opp eget avatar.. Hvis du ikke vet hvordan gi meg et hint8-26-03fruits_apple
Hmm jo trodde jeg visste hvordan jeg lastet opp egen avatar, men kan ikke finne ut hvor!:unsure
http://img530.imageshack.us/img530/9648/avatarob2.jpg (http://imageshack.us)
Shadowfax
06-22-2007, 02:28 PM
Først går du inn på "Edit Avatar"
http://www.mjoai.com/Bilder/vise.bmp
Så trykker du på bla gjennom og velger den du vil ha, evnt bare legger inn web adressen til bilde....
Funker ikke dette hos deg? Hvis det ikke funker vær så vennlig og legg meg til msn-en din så tar vi det der i fra:)
Med vennlig hilsen
Ola:<3
Silje
06-22-2007, 04:59 PM
Det funker ikke hos meg heller :unsure: Får ikke opp den custom avatar-delen..hmm..
Mrs_Moonwalker
06-22-2007, 05:13 PM
Ola, jeg tror ikke det funker for 'vanlige' medlemmer... :unsure
Hmm nei kommer ikke opp sånn her heller.. Men du kan enda få msn'en min, selv om jeg nesten aldri er inne ;) mia-mjgirl@hotmail.com
Mrs_Moonwalker
06-22-2007, 06:08 PM
Hmm nei kommer ikke opp sånn her heller.. Msn'en min er mia-mjgirl@hotmail.com iallefall:thumbsup
Dersom Ola ikke fikser det, kan jeg lage noen standard avatars og uploade dem. Om det er ønskelig selvsagt. :P
Dersom Ola ikke fikser det, kan jeg lage noen standard avatars og uploade dem. Om det er ønskelig selvsagt. :P
Ønskelig fra min side iallefall:thumbsup
Mrs_Moonwalker
06-22-2007, 06:15 PM
Ønskelig fra min side iallefall:thumbsup
Consider it done. :thumbsup
Silje
06-22-2007, 09:15 PM
Å ja, det hadde vært supert! Hvis du har tid og sånn..klarer meg uten avatar og liksom :p men gjerne gjør det hvis du vil, hadde vært veldig bra..! :thumbsup
Shadowfax
07-17-2007, 12:20 AM
Beklager men har vært på ferie i det siste men avatars vil bli fikset snarest mulig8-26-03fruits_apple
Flere er på vei:thumbsup
relaxannie
07-27-2007, 09:48 AM
ønsklig fra min side også :thumbsup
Shadowfax
07-27-2007, 09:53 PM
ønsklig fra min side også :thumbsup
Avatarer er fikset. Dere kan nå velge mellom flere. Dersom flere er ønskelig ta gjerne kontakt igjen, og send meg gjerne forslag til avatar på PM8-26-03fruits_apple ¨
Med vennlig hilsen
Ola:thumbsup
Mrs_Moonwalker
07-29-2007, 05:03 PM
Avatarer er fikset. Dere kan nå velge mellom flere. Dersom flere er ønskelig ta gjerne kontakt igjen, og send meg gjerne forslag til avatar på PM8-26-03fruits_apple ¨
Med vennlig hilsen
Ola:thumbsup
Flott. Tusen takk. :thumbsup
miriam
07-01-2009, 07:53 PM
Først går du inn på "Edit Avatar"
http://www.mjoai.com/Bilder/vise.bmp
Så trykker du på bla gjennom og velger den du vil ha, evnt bare legger inn web adressen til bilde....
Funker ikke dette hos deg? Hvis det ikke funker vær så vennlig og legg meg til msn-en din så tar vi det der i fra:)
Med vennlig hilsen
Ola:<3
Jeg vil gjerne bruke en costum avatar, men det får ikke opp den muligheten... hele feltet "costum avatar" vises bare ikke... Er ikke det mulig lenger, eller?
Caroline
07-01-2009, 08:02 PM
Jeg vil gjerne bruke en costum avatar, men det får ikke opp den muligheten... hele feltet "costum avatar" vises bare ikke... Er ikke det mulig lenger, eller?
Vi sleit litt med det her før jul også, tror vi kom frem til at bare pres'ene og moderatorene kan ha costum avatar.
Var det ikke det? Noen som husker?
Jeg har i allefall muligheten til costum..
miriam
07-01-2009, 10:12 PM
uhm... ok. :unsure
er det mulig for noen av dere å gå inn og endre det på min profil da?
Caroline
07-01-2009, 10:15 PM
Det er veldig dumt, I know.. =/
Hm...jeg tviler på at jeg kan gjøre det, men jeg kan jo alltids prøve. :) Vis ikke kanskje Ola eller Veronica kan. De har litt mer power enn meg. hehe
miriam
07-01-2009, 10:55 PM
Tusen takk, Caroline. :) Du rocker! :yay
Caroline
07-01-2009, 11:01 PM
Ikke noe problem! :D
btw, så det gikk an å bli Super Moderator, Ola? Hva er det for noe? Høres artig ut! Tihi!
Edit: Bare glem det! ..er visst super moderator. :P
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.