View Full Version : Veronica søker mann
Shadowfax
01-16-2009, 08:31 PM
Heihei.
På oppfordring av min gode VENN Veronica
Dersom du ønsker deg ei dame med et godt hjerte og masse humor er dette dama for deg. Hun er ganske stabil og i sin beste alder. Med sitt lange brune hår vil hun trollbinde sin fremtidige prins. Veronica holder til i Rogaland på den idyliske plassen Tau.
Interesser: En god film om hun får tid, brennende Michael Jackson fan, musikkelsker, og en god designer. Veronica er interessert i poesi og sier heller ikke nei takk til en reise til utlandet.
God kvaliteter: Veronica er utrolig god til å lytte. Hun har en eksepsjonelt god humor og er kreativ. Hun viser utrolig omtanke og er en av de snilleste jeg har truffet. Hun er også perfeksjonist, som er bra for et godt resultat, if you get my drift. Hun har god hukomelse.
Dårlige kvaliteter: Tar oppgaver alt for mye inn over seg, som iallefall gjør denne skribenten gal. Perfeksjonist, og da mener jeg til MINSTE detalje!
Er dette jenta for deg? Send henne en melding, and say: YOU REALLY TURN ME ON!
Mvh
Ola
Sunshine
01-16-2009, 08:40 PM
Neimen, enda en kontaktannonse..:plystre:latter
Fin var den også.. Den må jo bare gi resultater!
Er det noen der ute for Veronica?;):P
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 08:46 PM
:latter:latter:latter
Uff... Hvorfor er det så utrolig få gutter her? :( :latter
Caroline
01-16-2009, 08:48 PM
:latter:latter:latter
Uff... Hvorfor er det så utrolig få gutter her? :( :latter
Ikke noe problem...denne kontaktannonsen vil nok lokke gutta fram. ;)
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 08:56 PM
Ikke noe problem...denne kontaktannonsen vil nok lokke gutta fram. ;)
:latter
Jeg venter i spenning. :P
MagnusJackson
01-16-2009, 10:40 PM
hahahah:P dere er ikke gode alså :Phaha
Shadowfax
01-16-2009, 11:14 PM
hahahah:P dere er ikke gode alså :Phaha
So you are interested aye:P
Sunshine
01-16-2009, 11:18 PM
So you are interested aye:P
Ola, hvis du har lest i den nye poll-tråden, har vi akkurat kommet fram til at Magnus har kjæreste:bleh:humre
...vi må finne på noe smart, slik at flere gutter kommer hit til mjoai. Egentlig burde jo de siste trådene - særlig denne, være god nok grunn for å melde seg inn.. :blinkern:humre
Shadowfax
01-16-2009, 11:21 PM
Ola, hvis du har lest i den nye poll-tråden, har vi akkurat kommet fram til at Magnus har kjæreste:bleh:humre
...vi må finne på noe smart, slik at flere gutter kommer hit til mjoai. Egentlig burde jo de siste trådene - særlig denne, være god nok grunn for å melde seg inn.. :blinkern:humre
Ja dette skulle jo være trekkplastere liksom... Her på MJOAI kan vi friste med Jenter:yay
Er jo noen guttemedlem liksom, må bare få dem ut av skapet:P
Sunshine
01-16-2009, 11:25 PM
Ja dette skulle jo være trekkplastere liksom... Her på MJOAI kan vi friste med Jenter:yay
:latter:latter
Er jo noen guttemedlem liksom, må bare få dem ut av skapet:P
Ut av skapet..!? Den kan misforstås:humre
Shadowfax
01-16-2009, 11:29 PM
Ut av skapet..!? Den kan misforstås:humre
:latter:latter Den skal ikke misforstås for å si det slikcool3
Natte
01-17-2009, 12:03 AM
Aww, en tråd for Veronica og! :D
Menneh.. 'You really turn me on" kan i hvert fall misforstås..:blinkern
Ikke si det til noen engelske folk:blinkern
Mrs_Moonwalker
01-17-2009, 01:30 AM
Ja, her går man til det skrittet at den kvinnelige adminen selger seg selv som kjæresteprodukt for å innkasere et høyere aktivitetsnivå av guttene. 8-26-03respect :latter
SteveJackson
01-17-2009, 01:38 AM
Ja, her går man til det skrittet at den kvinnelige adminen selger seg selv som kjæresteprodukt for å innkasere et høyere aktivitetsnivå av guttene. 8-26-03respect :latter
Så om vi ikke får fler gutter her.... så vet du at det er din feil... Du som ikke er dame nok, fin nok... smart nok.. bra nok :bleh Alt blir din feil :bleh :latter
Mrs_Moonwalker
01-17-2009, 01:41 AM
Så om vi ikke får fler gutter her.... så vet du at det er din feil... Du som ikke er dame nok, fin nok... smart nok.. bra nok :bleh Alt blir din feil :bleh :latter
Tusen hjertelig takk for hyggelige ord, setter pris på det. :latter:latter
Shadowfax
01-17-2009, 02:11 AM
:latter:latter:latter HAHAHAHAHAHA... Enormt....:latter:latter:latter Vi er desperate:latter:latter Steffen er iallefall et lyspunkt, og Magnus har også begynt litt nå:exited Men begge har dame/noe på gang... Damn uflaks:P
Mrs_Moonwalker
01-17-2009, 02:17 AM
:latter:latter:latter HAHAHAHAHAHA... Enormt....:latter:latter:latter Vi er desperate:latter:latter Steffen er iallefall et lyspunkt, og Magnus har også begynt litt nå:exited Men begge har dame/noe på gang... Damn uflaks:P
Ja, ikke sant, typisk min flaks. :( Jaja, da forblir vi gamle ensomme sjeler vi to, honey. :( :latter
Shadowfax
01-17-2009, 02:43 AM
Ja, ikke sant, typisk min flaks. :( Jaja, da forblir vi gamle ensomme sjeler vi to, honey. :( :latter
Yes we are, but some day:exited
Mrs_Moonwalker
01-17-2009, 02:52 AM
Yes we are, but some day:exited
Ohh yes, one beautiful day... :plystre
Becka
01-17-2009, 06:08 PM
Bare deg igjen da Ola.... :P
Mrs_Moonwalker
01-17-2009, 06:18 PM
Bare deg igjen da Ola.... :P
Hehehe... uff, nei, kanskje jeg skal bli lesbisk heller? :unsure
Becka
01-17-2009, 09:40 PM
Hehehe... uff, nei, kanskje jeg skal bli lesbisk heller? :unsure
Om det var mulig å bare velge det....Så hadde det vært greit da! No heartache! :latter
Caroline
01-18-2009, 07:17 PM
Om det var mulig å bare velge det....Så hadde det vært greit da! No heartache! :latter
Hadde vært noe! :latter
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.