PDA

View Full Version : Sagt noe fra Mj sin side om Penge problemer?

skuer
06-20-2007, 09:51 PM
Hei alle sammen, hører stadig vekk om at Mj har problemer med penger, og låne et par mill dollar på beatles catalogene... er det noe Mj virkelig gjøre, eller er dette satt ut som ryktet...icon_slå

Begynner å gå meg litt på nervene når en person har så mye penger og greier å bruke dem...8-26-03sinna

Noen som vet?:rolleyes

Kevin

Shadowfax
06-20-2007, 10:04 PM
Hei alle sammen, hører stadig vekk om at Mj har problemer med penger, og låne et par mill dollar på beatles catalogene... er det noe Mj virkelig gjøre, eller er dette satt ut som ryktet...icon_slå

Begynner å gå meg litt på nervene når en person har så mye penger og greier å bruke dem...8-26-03sinna

Noen som vet?:rolleyes
Michael Jackson har betalt tilbake all gjeld han skylte før. Men for å gjøre dette måtte han ta opp nytt lån. Dette fikk han ved hjelp av firmaet til Dash. Og MJOAI skriver Fredag 4 Mai:
"Firmaet hjalp Jackson, som senere ble frifunnet, å refinansiere et $272 millioner(1.6 milliarder NOK) banklån som stod for fall. Firmaet sikret også $537 millioner dollar(3.2 milliarder NOK) slik at han kunne kjøpe ut Sonys andel av The Beatles katalogen."

Dette vil da si at MJ sitter med en del gjeld. Dette er uansett ikke 100% bekreftede tall men han sitter i gjeld ja. MEN, så kommer det store men-et. Han har sammen med Sony, rettigheter på mer en 400 000 sanger(tror det er nærmere 500 000 nå som de har handlet så i det siste). Her renner pengene inn. Dessuten skal han ut med ny plate og sannsynligvis ny turne. Så at Michael er i finansiell krise er tull. Han kommer heller aldri til å være i finansiell krise. Folk vil skrive om det, men han har slik makt over markede at folk må bare innrette seg.

MANGE har prøvd å knekket ham, og da mener jeg MANGE!! Vi kan bare se på rettsaken etc. MJOAI skrev også i går:
"Før rettsaken var det snakk om flere konsulenter og bedrifter som prøvde å ta over finansene, nappe til seg aksjer, omlede penger til utenlands kontoer, regnskapsførere og firmaer som ikke betalte regningene hans for å få ham opp i rettslige vanskeligheter."

Her ser vi nok en gang folk som prøver å få han konkurs slik at de kan få tak i rettighetene hans. Men han står imot, han er virkelig "Unbreakable".

Håper dette svarte på spørsmålet ditt:P