View Full Version : Stine og Magnus, NT!
Natte
01-15-2009, 08:49 PM
Magnus og Stine har brukt tusnvis av pænga og tid på gå ilag som ei gruppa og dans. De har resit tell Trondheim ilag for å meld se på. Og dæ e så utruli urettferdi at de ikkje kom videre!! For de hadde stått ute i 3 tima og frøssem så kommer de inn og må gå rett på utn å få øva litt ilag eller å forberedd se eller varm se opp, og på toppen av alt får de 2 METERS golv å dans på!! dæ e jo ikkje muli når de e to støkk og har ei danserutina ilag!! DJ'en sku også bestem kor de sku stå, nåkka som også e utruli urettferdi!! De sa de va flenk å dans, men at de ikkkje va samkjørt.. JA VÆL? Hallo!!! Korsn kan DE sei dæ når de har SÅ lite golv å dans på!! Seinar innrømt de at ja, Stine og Magnus hadde fått for lite golv å dans på og så skulle de se videoan fra Hafjell og Waschera, og de e jo DRITGO, men de sa dæ va litn sjanse av en eller anna TEIT grunn!! >< Og så rengt de i dag og sa at nei, de kunne ikkje kom videre.. seriøst, så SUR eg e!! Stine og Magnus e jo dritflenk!! Og dæ her e bære pre-cast de va på, der så mange kommer videre fra, så dæ e SÅ urettferdi!! :'(
Og betonggolv dansa de på og!! Tenk, NT innvitert jo DE! Eg e shocka O.O
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 08:55 PM
Uff da, dette var synd. :( Men dere får bare stå på videre og ikke gi opp bare fordi tre mennesker sa nei - det kommer flere sjanser. Lykke til videre. :thumbsup
Natte
01-15-2009, 08:57 PM
Sorry for at eg e så sur, men e synes dæ va så utruli trist, de fortjænt å kom videre:(:(
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 09:00 PM
Sorry for at eg e så sur, men e synes dæ va så utruli trist, de fortjænt å kom videre:(:(
Slik er det dessverre med slike konkurranser, mange flinke folk ryker ut pga. uheldige situasjoner - slik var det vel med Irlin i fjor og? :unsure
Natte
01-15-2009, 09:27 PM
Slik er det dessverre med slike konkurranser, mange flinke folk ryker ut pga. uheldige situasjoner - slik var det vel med Irlin i fjor og? :unsure
Var det? Hva skjedde?:ohmy:ohmy
MagnusJackson
01-15-2009, 09:41 PM
Hei hei :) Tusen takk Natte :)
Ja man kan vell si det slik,uhedlig. Jeg hadde verken belagt meg på og gå videre fra precast eller audition. Dette er en type dans folk hadde sett før,så det er ikke så rart. Det stemmer at vi ble innvitert,men det var hver for oss,og ikke som en gruppe,så da kunne det gådt anderledes. Det snakka jeg med Gro(i precasten) om,det var hun som innviterte meg. Som jeg sa før jeg var med på NT,mulig jeg legger opp som danser etter dette,men det har jeg ikke bestemt meg for enda. Kanskje ut året eller noe. Det er klart
at Norske Talenter er en bitte konkuranse og ryke ut av,men det virker som de leter etter noe helt spesielt,og det var nokk ikke oss denne gang. Det og ha vært der er lissom greit nokk og tenke på,og man må tåle at folk sir man ikke er flink nokk. At vi stod ute i 3 timer,og at vi ikke hadde spist eller drukket noe,er på en måte ingen undskyldning,fordi at det er kun vi som kan forandre på slike ting,og det tar ikke de hensyn til. Jeg kommer nokk ikke til og melde meg på Norske talenter igjen,men kan hende jeg har noen overaskelser på lur om en stund(media),men vi får se :)
Natte
01-15-2009, 09:54 PM
Magnus!! Du skal vel ikkje lægg opp som dansar?:blinkern
NEI!! Dæ KAN du ikkje jør!!
Du VEIT dokk e dritflenk!!
Ikkje slutt!! Bære førdi de sa nei.. kan vær de va i dårli humør, at de ikkje e Jacksonfans eller nåkka, så ikkje slutt! :(
MagnusJackson
01-15-2009, 09:57 PM
heheh,Natte da :) Det har ingenting med NT og gjøre :) Men har danset i 16 år nå,så kjenner jeg begynner og blir sliten av det :) Min største tabbe i Norske Talenter var og danse en rutine,det er noe jeg ikke er god på ( No effence to Em-Jay som gruppe),jeg kan ikke tenkte når jeg skal danse,jeg er bare nødt og føle musikken.jeg har ALDRI øvd på noe jeg,så det var litt rart og skulle telle..men men :)
Natte
01-15-2009, 10:10 PM
heheh,Natte da :) Det har ingenting med NT og gjøre :) Men har danset i 16 år nå,så kjenner jeg begynner og blir sliten av det :) Min største tabbe i Norske Talenter var og danse en rutine,det er noe jeg ikke er god på ( No effence to Em-Jay som gruppe),jeg kan ikke tenkte når jeg skal danse,jeg er bare nødt og føle musikken.jeg har ALDRI øvd på noe jeg,så det var litt rart og skulle telle..men men :)
Jammen.. ååh.. Ikke legg opp, det er så trist! :(
16 år er veldig mye, ja :blinkern
Men du er jo dritgod! Du og Stine! :O
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.