View Full Version : NYHET: Liv På Mars?
Shadowfax
01-15-2009, 07:57 PM
http://www.dagbladet.no/2009/01/15/nyheter/romfart/mars/verdensrommet/utenriks/4390863/
Se sendingen om 3 minutter!
Sunshine
01-15-2009, 08:05 PM
Er dette et lite forsøk på å sette fokuset et annet sted enn på Olas kontaktannonse og andre lignende tråder....!?:plystre:bleh:humre
Natte
01-15-2009, 08:06 PM
Ya!
Tror nok det :blinkern:ohmy
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 08:16 PM
Er dette et lite forsøk på å sette fokuset et annet sted enn på Olas kontaktannonse og andre lignende tråder....!?:plystre:bleh:humre
Mhmmm... :(
:latter
Natte
01-15-2009, 08:32 PM
Mhmmm... :(
:latter
du kan ikke dekke deg med å bruke 'latter'smiliser bakom!! Vi vet alle hvor stor din kjærlighet er for Ola!:unsure
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 08:44 PM
du kan ikke dekke deg med å bruke 'latter'smiliser bakom!! Vi vet alle hvor stor din kjærlighet er for Ola!:unsure
Du vet, men du bruker usikker-smiley bak? hihihi
Natte
01-15-2009, 08:53 PM
Du vet, men du bruker usikker-smiley bak? hihihi
Jammen, selvom den HETER det, så MENER jeg ikke usikker bakom!:plystre
Den er mere .. uhm .. den vil ikke at du skal misbruke smiliser!! Ja, DET er det! :D
8-26-03respect for the smileys!
Shadowfax
01-15-2009, 08:59 PM
Vell, om noen har sett det så er det nå større muligheter for liv på Mars en tidiligere. Håper de finner noe:yay
Sunshine
01-15-2009, 09:11 PM
Vell, om noen har sett det så er det nå større muligheter for liv på Mars en tidiligere. Håper de finner noe:yay
Ro, ro til fiskeskjær... :bleh:humre
Natte
01-15-2009, 09:26 PM
Ro, ro til fiskeskjær... :bleh:humre
Mange fisker får vi der?:plystre
Caroline
01-16-2009, 04:19 AM
Litt skummelt egentlig...:unsure Tenk om de i så fall er supersmarte og kommer for å ta over jorda, fordi vi rota oss borti deres rolige liv.... :S (haha, sett for mye på film jeg. :p :latter)
Natte
01-16-2009, 11:06 AM
Litt skummelt egentlig...:unsure Tenk om de i så fall er supersmarte og kommer for å ta over jorda, fordi vi rota oss borti deres rolige liv.... :S (haha, sett for mye på film jeg. :p :latter)
Ja, tror jeg og!!:latter
Men tror ikke det er liv på mars.. eller er det?
Maybe:unsure
Shadowfax
01-16-2009, 04:18 PM
Ja, tror jeg og!!:latter
Men tror ikke det er liv på mars.. eller er det?
Maybe:unsure
Liv på mars har jo ingenting med et levende vesen som er lik oss mennesker å gjøre. Det er snakk om bakterier og mikroorganismer. Men uansett, om det finnes dette på Mars så kan en nesten garantere at det er mer liv der ute...:yay Kanskje noen er like utviklet som oss, om ikke lengre?:)
Sunshine
01-16-2009, 06:21 PM
Kanskje noen er like utviklet som oss, om ikke lengre?:)
Aprops det, noen som har sett den dokumentaren om kornsirkler som går på Tv Norge i løpet av året? Det er spennende - og skremmende å se på! Disse bildene i kornsirklene har en geometri som er for avansert for mennesker å lage. Stråene blir presset ned i jorda uten å knekke, og det er helt umulig. I så fall er det veldig mye arbeid bak og det vil ta veldig lang tid å få lagt ned alle stråene uten at de brekker. Problemet er bare at kornsirklene kan oppstå i løpet av en natt eller i løpet av et par minutter.. Hvordan forklares det? Folk som går inn i kornsirklene, sier de føler ubehag, får vondt i hodet, andre steder på kroppen og kan bli svimle/kvalme.. Så.. kanskje det allerede finnes liv i universet, liv som er smartere enn oss..:blinkern:bleh
Ja, jeg synes overnaturlige fenomener er veldig spennende...:humre
Caroline
01-16-2009, 07:21 PM
Oi, kanskje dumt spørsmål, men hvor er disse kornsirklene? På jorda? :p
Sunshine
01-16-2009, 07:25 PM
Oi, kanskje dumt spørsmål, men hvor er disse kornsirklene? På jorda? :p
Hehe, det glemte jeg kanskje å skrive, men du finner dem i forskjellige åkere.. Har blitt funnet her i Norge også, faktisk, men flest av dem i USA..
Gå inn på google, søk på kornsirkler på bilder, så ser du hvordan det ser ut:)
Ganske utrolig..!
Natte
01-16-2009, 07:26 PM
Snakkes det bare om bakterier så er det bare kjedelig. :plystre
Caroline
01-16-2009, 07:27 PM
Hehe, det glemte jeg kanskje å skrive, men du finner dem i forskjellige åkere.. Har blitt funnet her i Norge også, faktisk, men flest av dem i USA..
Gå inn på google, søk på kornsirkler på bilder, så ser du hvordan det ser ut:)
Ganske utrolig..!
Ååh, det er sånn ja! Har det blitt sånn av seg selv?? :blinkern 8-26-03respect
Natte
01-16-2009, 07:29 PM
To ganger har vi sett en veldig stor stjerne heromkring.. og den bevega på seg! Og den er gul.. veldig stor.. kan ikke være en stjerne :S
Sunshine
01-16-2009, 07:30 PM
Ååh, det er sånn ja! Har det blitt sånn av seg selv?? :blinkern 8-26-03respect
Man vet ikke hva det er..
En teori er at det er en energi på jorda som vi ikke vet om, som lager dem..
En annen teori er at det er noe utenfor jordkloden, noe i verdensrommet som lager dem.. kanskje for å sende oss koder(det har blitt funnet koder i noen av kornsirklene, f.eks i den kornsirkelen hvor du ser bilde av et romvesen)..
Sunshine
01-16-2009, 07:34 PM
To ganger har vi sett en veldig stor stjerne heromkring.. og den bevega på seg! Og den er gul.. veldig stor.. kan ikke være en stjerne :S
Hmmmm.. kan hende det har en naturlig forklaring.. Dere får sende en beskjed til han kjente astronomen som er en del på tv og i media.. Astronom Knut Jørgen Røed Ødegaard, heter han:):humre
Caroline
01-16-2009, 07:41 PM
Man vet ikke hva det er..
En teori er at det er en energi på jorda som vi ikke vet om, som lager dem..
En annen teori er at det er noe utenfor jordkloden, noe i verdensrommet som lager dem.. kanskje for å sende oss koder(det har blitt funnet koder i noen av kornsirklene, f.eks i den kornsirkelen hvor du ser bilde av et romvesen)..
Det er litt skremmende ja...:unsure Men også utrolig spennede. Har litt vanskelig for å tro at ikke det bare er mennesker som har fiksa litt, men det er jo fordi det er så (kommer ikke på ordet...) rart(?).
Det er jo også et menneske anskikt, og noen tegn, i en av kornsirklene!
Sunshine
01-16-2009, 07:54 PM
Det er litt skremmende ja...:unsure Men også utrolig spennede. Har litt vanskelig for å tro at ikke det bare er mennesker som har fiksa litt, men det er jo fordi det er så (kommer ikke på ordet...) rart(?).
Det er jo også et menneske anskikt, og noen tegn, i en av kornsirklene!
Ja, veldig spennende og skremmende..! Vet om flere som har blitt redde av å se den dokumentaren. Der møter vi blant annet en mann som sover ute og som har full oversikt over en åker. Ved ren tilfeldighet, har han på videokamera, og plutselig filmer han en lysende kule på str. med en tennisball som suser et par meter over stråene.. Du ser denne lysende kulen, legger stråene etter seg og danner en ny kornsirkel. Det var over på noen få minutter.. Han viser oss filmen, så vi får se det med egne øyne.. Glemmer det aldri! Det kan alltids være laget på data, men på en annen side så det ikke sånn ut heller..
Ja, man vil jo helst tro at det er mennesker, men forskere har prøvd å lage disse geometriske bildene, og de får det ikke til. Vi har ikke slike geometriske figurer.. Og som jeg sa tidligere, det er noe med måten stråene har blitt lagt ned på, at de ikke har blitt brukket - og dessuten at folk reagerer når de går inn i en kornsirkel. Noen av kornsirklene er sikkert laget av mennesker - de prøver seg, men det tar mye lengre tid og blir ikke like pent.. Hva det er, kan man jo spekulere på - jeg vet ikke selv hva jeg skal tro..
Caroline
01-16-2009, 08:07 PM
Ja, veldig spennende og skremmende..! Vet om flere som har blitt redde av å se den dokumentaren. Der møter vi blant annet en mann som sover ute og som har full oversikt over en åker. Ved ren tilfeldighet, har han på videokamera, og plutselig filmer han en lysende kule på str. med en tennisball som suser et par meter over stråene.. Du ser denne lysende kulen, legger stråene etter seg og danner en ny kornsirkel. Det var over på noen få minutter.. Han viser oss filmen, så vi får se det med egne øyne.. Glemmer det aldri! Det kan alltids være laget på data, men på en annen side så det ikke sånn ut heller..
Ja, man vil jo helst tro at det er mennesker, men forskere har prøvd å lage disse geometriske bildene, og de får det ikke til. Vi har ikke slike geometriske figurer.. Og som jeg sa tidligere, det er noe med måten stråene har blitt lagt ned på, at de ikke har blitt brukket - og dessuten at folk reagerer når de går inn i en kornsirkel. Noen av kornsirklene er sikkert laget av mennesker - de prøver seg, men det tar mye lengre tid og blir ikke like pent.. Hva det er, kan man jo spekulere på - jeg vet ikke selv hva jeg skal tro..
Denne dokumentaren vil jeg se! Vet du hva den heter?
Sunshine
01-16-2009, 08:17 PM
Denne dokumentaren vil jeg se! Vet du hva den heter?
Husker ikke, men tror jeg skal klare å finne det ut;)
Caroline
01-16-2009, 08:18 PM
Åa, tusen takk. 8-26-03respect
Sunshine
01-16-2009, 08:28 PM
Fant det:) Kornsirklenes mysterium!
http://www.tvnorge.no/programportaler/kornsirklenes_mysterium/kornsirklenes_mysterium
Caroline
01-16-2009, 08:36 PM
Tusen takk, Sunshine. Du er en knupp! :)
Sunshine
01-16-2009, 08:42 PM
hehe, bare hyggelig det:)
Så greit at noen faktisk vil høre på alt det pratet om disse overnaturlige tingene:bleh Du synes kanskje sånt er spennende selv du da:)
Caroline
01-16-2009, 08:47 PM
Ja, jeg synes det er veldig spennende! Jeg vet nok ikke mye om det, men liker å høre om det. :)
Sunshine
01-16-2009, 09:05 PM
nei, hadde ikke visst noe om det jeg heller, hadde det ikke vært for den dokumentaren.. men hvis jeg synes noe er veldig spennende, og får høre om det, da sitter det i hodet etterpå også:) Egentlig ganske greit:bleh
Du har ingen spennende spøkelseshistorier eller lignende å fortelle om da..?:humre
Caroline
01-16-2009, 09:23 PM
Hehe, ja er greit det. Jeg har desverre veldig dårlig hukommele (takk pappa:p). Eller jeg husker det, men det legger seg langt baki der slik at jeg bare vet at jeg har hørt om det, men husker det ikke veldig detaljert. :S :bleh
Hm...jeg har vel noe, men kommer ikke på det akkurat nå. Som nevnt, dårlig hukommelse her. :P
Sunshine
01-16-2009, 09:27 PM
hehehe, vel, hvis du kommer på det, og vil fortelle so feel free:bleh
Caroline
01-16-2009, 09:29 PM
Will do! ;) Det kommer som regel sånn litt etter hvert. Rare greier...prøver å komme på noe, men uten hell. Senere når jeg ikke tenker på det kommer det bare sånn plutselig. (kanskje vanlig men...) :P :latter
Anyway, forteller gjerne om jeg kommer på noe. ;)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.