View Full Version : Shadowfax og applehead får ikke se :Hemmelig tråd
SteveJackson
01-15-2009, 06:34 PM
Okay. Vi vet alle at det er en gnist mellom Shadowfax og Applehead.
Oppdraget våres all Mjoai medlemmer er å få de til å innse det, og spleise dem sammen!
Men hysj.. Pass på at ingen av de får vite noe om dette.. Det kan ødelegge alt sammen!
Kjærligheten kan være en vanskelig greie, men vi skal få den til å gnistre..
Tid for brainstorming! kom med ideer :D
Shadowfax
01-15-2009, 06:36 PM
:latter:latter:latter
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 06:38 PM
Dette bler gildt, olabuksa. :latter:latter:latter
Shadowfax
01-15-2009, 06:40 PM
Dette bler gildt, olabuksa. :latter:latter:latter
Skjønner ingenting jeg8-26-03fruits_apple What have you done Veronica:latter:latter
Sunshine
01-15-2009, 06:44 PM
Love is in the air.. Ooooh oooh.. Love is in the air:D:<3
Det er det dere må forstå;)
:humre
Natte
01-15-2009, 09:40 PM
Døh, det er noe der, alle sammen vet det!:blinkern
Bare INNRØM det!:)
Det er jo bare flott! :)
Måten dere skriver på avslører jo alt:plystre
MagnusJackson
01-15-2009, 09:42 PM
neeeeh:P så søtt :) stå på :P!
€theres a place in your heart,and u know that it is love€ :)
Natte
01-15-2009, 09:43 PM
Wanna Be Startin' Somethin'! cool3
Shadowfax
01-15-2009, 09:52 PM
Just Good Friends:exited
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 10:01 PM
Døh, det er noe der, alle sammen vet det!:blinkern
Bare INNRØM det!:)
Det er jo bare flott! :)
Måten dere skriver på avslører jo alt:plystre
Hvordan i alle dager er det vi skriver på? :latter
Shadowfax
01-15-2009, 10:02 PM
Hvordan i alle dager er det vi skriver på? :latter
:latter:latter En ailien merkelig kjærlig måte?:latter
Natte
01-15-2009, 10:13 PM
Dere replyer hverandre mye, dere har mye mer smiliser til hverandre og er mere kjærlig i språket rett og slett! cool3
Jeg er dum, men har mine øyeblikk, jeg vet sånt!:)
:ohmy
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 10:14 PM
:latter:latter En ailien merkelig kjærlig måte?:latter
Iz yu been fonni, sugarrr?
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 10:16 PM
Dere replyer hverandre mye, dere har mye mer smiliser til hverandre og er mere kjærlig i språket rett og slett! cool3
:latter:latter:latter Natti, ohh, my nightie. :latter
Sunshine
01-15-2009, 10:18 PM
Jepp, og mye interne spøker og kommentarer også:)
Og Natte, du er ikke dum;)
Shadowfax
01-15-2009, 10:18 PM
Iz yu been fonni, sugarrr?
Usri jylmiz, ropar isa Marzh. Fjors gryvh?
Shadowfax
01-15-2009, 10:20 PM
Vi snakker jo UENDELIG mye på MSN hver dag og er UTROLIG nære venner. Og har mye intern humor:latter Så har det mye gøy sammen og Veronica betyr mye for meg, men vi er bare ekstremt gode venner:uskyldig
Sunshine
01-15-2009, 10:22 PM
Vennskap kan alltids føre til noe mer... :)
Shadowfax
01-15-2009, 10:25 PM
Vennskap kan alltids føre til noe mer... :)
Ja en vet jo aldri:uskyldig
Natte
01-15-2009, 10:28 PM
Joda, jeg er litt dum, men takk! ^^
Applehead: Du VET jeg har rett!!8-26-03respect
Og JA, vennskap kan bli noe mercool3
Sunshine
01-15-2009, 10:37 PM
Ja en vet jo aldri:uskyldig
Et lite håp der, ja..;)
Natte
01-15-2009, 10:53 PM
LITE?:ohmy
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 11:08 PM
Vi snakker jo UENDELIG mye på MSN hver dag og er UTROLIG nære venner. Og har mye intern humor:latter Så har det mye gøy sammen og Veronica betyr mye for meg, men vi er bare ekstremt gode venner:uskyldig
Det var fint sagt. :huggle
Men ja, folkens, beklager at vi skuffer dere, men som Ola sa, vi er bare veldig, veldig gode venner. :) Vi har kjent hverandre i 4 år og jeg kjenner han ut og inn. Vi har jobbet sammen med mange prosjekter, inkl. MJOAI, og da er det naturlig at vi får mye intern humor. Blant annet har vi i det siste snakket mye om hvor flaut det blir å møte hverandre når den dagen kommer, og ja, jeg gruer meg veldig - nettopp for vi kjenner hverandre litt for godt. :latter Men hallo, vi har den gode planen for å få Michaels oppmerksomhet når han drar på turne. Watch out, girls. :bleh :latter
Natte
01-15-2009, 11:12 PM
Men ja, folkens, beklager at vi skuffer dere, men som Ola sa, vi er bare veldig, veldig gode venner. :) Vi har kjent hverandre i 4 år og jeg kjenner han ut og inn. Vi har jobbet sammen med mange prosjekter, inkl. MJOAI, og da er det naturlig at vi får mye intern humor. Blant annet har vi i det siste snakket mye om hvor flaut det blir å møte hverandre når den dagen kommer, og ja, jeg gruer meg veldig - nettopp for vi kjenner hverandre litt for godt. :latter Men hallo, vi har den gode planen for å få Michaels oppmerksomhet når han drar på turne. Watch out, girls. :bleh :latter
uuuuuh, den vil jeg også høre!!! :(
Jeg synes det er så flott at dere er å gode venner! Det betyr mye det og! Og av og til er jo vennskap sterkere enn ett kjæresteforhold ;)
Unasett er dere søte sammen! ;)
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 11:18 PM
uuuuuh, den vil jeg også høre!!! :(
Jeg synes det er så flott at dere er å gode venner! Det betyr mye det og! Og av og til er jo vennskap sterkere enn ett kjæresteforhold ;)
Unasett er dere søte sammen! ;)
Heheh, ja, vennskap er ofte mye bedre enn kjæresteforhold også. :) Dere trodde kanskje det var noe mer fordi jeg har visstnok en veldig flørtete væremåte blir jeg fortalt til stadighet, :latter, men altså... nei. :P
Natte
01-15-2009, 11:26 PM
Heheh, ja, vennskap er ofte mye bedre enn kjæresteforhold også. :) Dere trodde kanskje det var noe mer fordi jeg har visstnok en veldig flørtete væremåte blir jeg fortalt til stadighet, :latter, men altså... nei. :P
Ja, det har du rett i! ;) Ofte mye bedre! :D
Uansett er det jo flott at dere er SÅ gode venner! :D
Det er så koselig ^^,
Men who knows, kanskje en dag ^^
Sunshine
01-15-2009, 11:37 PM
Ja, who knows når dere først møtes:)
...men vi skal ikke sette noe press på dere, her.. skjer det så skjer det;):humre Godt å høre at dere er så gode venner i hvert fall!
Vel, Ola, hvis ikke vi har skremt bort Charlotte helt nå, så har du jo en sjans der:D:humre
Natte
01-15-2009, 11:44 PM
Ja, who knows når dere først møtes:)
...men vi skal ikke sette noe press på dere, her.. skjer det så skjer det;):humre Godt å høre at dere er så gode venner i hvert fall!
Vel, Ola, hvis ikke vi har skremt bort Charlotte helt nå, så har du jo en sjans der:D:humre
Hahahahahahahahaha, Sunshine da!!:latter:latter
Becka
01-15-2009, 11:50 PM
Ble faktisk tråd av dette her. Da hadde jeg altså litt rett. I allefall andre som hadde merket det. Hehe....
Becka
01-15-2009, 11:53 PM
Jasså, siden du skriver det her, er det et eller annet stunt dere to skal gjøre i sammen eller? :p " watch out girls? " Jeg har mine egne planer. cool3 :humre Jeg og Caroline....:unsure:latter
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 11:53 PM
Ble faktisk tråd av dette her. Da hadde jeg altså litt rett. I allefall andre som hadde merket det. Hehe....
:latter Folk e gælne...
Sunshine
01-16-2009, 12:00 AM
Hahahahahahahahaha, Sunshine da!!:latter:latter
Hva...?:bleh:humre
Becka
01-16-2009, 12:03 AM
:latter Folk e gælne...
Vi får nå se på det. :D
Shadowfax
01-16-2009, 12:15 AM
:latter Gleder meg til planen vår ja. Den er jo idiotsikker....:latter:plystre
Becka
01-16-2009, 12:17 AM
:latter Gleder meg til planen vår ja. Den er jo idiotsikker....:latter:plystre
Idiotsikker for å oppnå hva? Møte ham?
Shadowfax
01-16-2009, 12:21 AM
Jepp:) Møte og ha noe å snakke om, for ikke å stå der taus å ikke ha noe å snakke om:)
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 12:34 AM
Selvsagt, en idiotsikker plan involverer i hvert fall det....... :plystre
Natte
01-16-2009, 12:35 AM
Jo, folk er gale! Jeg er en av de!gal4
Caroline
01-16-2009, 05:04 AM
[/B]
Jasså, siden du skriver det her, er det et eller annet stunt dere to skal gjøre i sammen eller? :p " watch out girls? " Jeg har mine egne planer. cool3 :humre Jeg og Caroline....:unsure:latter
Planene våre er vel ganske så idiotsikre de også, eller hva Becka? cool3 :unsure
Kanskje vi alle fire møtes backstage. ;)
Natte
01-16-2009, 11:00 AM
Planene våre er vel ganske så idiotsikre de også, eller hva Becka? cool3 :unsure
Bah, jeg SKAL ha backstage til Michael!:<3:<3
SteveJackson
01-16-2009, 11:35 AM
Hva...?:bleh:humre
Hvaah?! :humre
Sunshine
01-16-2009, 12:17 PM
Hvaah?! :humre
:latter:latter:latter
...selv om det ikke blir helt den samme hva'en:P
Calaquendi
01-19-2009, 12:52 PM
You GOT to be startin' somethin'
La oss si at vi alle på MJOAI møtes backstage, med våre skuddsikre planer!cool3
Mrs_Moonwalker
01-19-2009, 04:52 PM
LOL, dere er gale. :latter
Calaquendi
01-19-2009, 05:24 PM
Jeg trodde forresten også at du var gutt helt til jeg så disse trådene i dag!:latter
Mrs_Moonwalker
01-19-2009, 07:03 PM
Jeg trodde forresten også at du var gutt helt til jeg så disse trådene i dag!:latter
Hvaaa? Hvorfor tror alle det? :blinkern :latter
Shadowfax
01-19-2009, 08:21 PM
:latter:latter:latter Ingen andre en MJOAI folk backstage.....:latter Da hadde jeg gått i bakken av latter, mest sannsynlig død.:latter:latter
Mrs_Moonwalker
01-19-2009, 08:31 PM
:latter:latter:latter Ingen andre en MJOAI folk backstage.....:latter Da hadde jeg gått i bakken av latter, mest sannsynlig død.:latter:latter
Ja, da hadde dere drept daten min altså, hører dere? :ohmy
Becka
01-19-2009, 08:50 PM
Ganske idiotiske, i allefall. :latter
Neida, syntes vi har hatt mange gode jeg. Og vi har flere for hånden, sånn i tilfelle. Men jeg grubler forsatt over super ideen som jeg satser på dukker opp i hodet mitt før konsertene er holdt. :p
Becka
01-19-2009, 08:51 PM
Synd for deg det da. Jeg har tenkt å holde meg i live. :D
Jeg tror nok Michael hadde hatt det fantastisk med oss! Vi er jo slik en sjarmerende gjeng... :uskyldig
Caroline
01-19-2009, 08:56 PM
Neida, syntes vi har hatt mange gode jeg. Og vi har flere for hånden, sånn i tilfelle. Men jeg grubler forsatt over super ideen som jeg satser på dukker opp i hodet mitt før konsertene er holdt. :p
:latter Kjipt å komme på en knall bra idé etter konserten, da er det liksom litt sent... :humre
Mrs_Moonwalker
01-19-2009, 08:58 PM
Aah, jeg synes det virker som Ola og jeg er relativt mange skritt foran deres planer. Huggelig. :plystre :yay :latter
Becka
01-19-2009, 09:00 PM
Aah, jeg synes det virker som Ola og jeg er relativt mange skritt foran deres planer. Huggelig. :plystre :yay :latter
Jasså, how would you know? :p
Vi vet jo ikke deres, så for alt vi vet kan det bare være snakk:humre
Men det gjenstår jo å se... ;)
Becka
01-19-2009, 09:01 PM
:latter Kjipt å komme på en knall bra idé etter konserten, da er det liksom litt sent... :humre
Dont worry! Det vil ikke skje. ;)
Caroline
01-19-2009, 09:07 PM
Dont worry! Det vil ikke skje. ;)
:thumbsup Cool. 8-26-03respect
Caroline
01-19-2009, 09:08 PM
Jasså...vi får se nå da. ;)
Mrs_Moonwalker
01-19-2009, 09:13 PM
Jasså, how would you know? :p
Vi vet jo ikke deres, så for alt vi vet kan det bare være snakk:humre
Men det gjenstår jo å se... ;)
Hahaha, jeg kan si såppass at dette kommer til å bli snakket om... :plystre
Caroline
01-19-2009, 09:14 PM
Ooh, nå ble jeg litt spent...:uskyldig :plystre :humre
Shadowfax
01-19-2009, 09:37 PM
Ja dere vil definitivt få høre om det:) Bombesikker I tell you=)
Natte
01-19-2009, 10:26 PM
Åh, nå blir jeg .. veldig sjalu.. KOMMER DERE TIL Å FÅ MØTE MICHAEL?!gal4gal4gal4gal4gal4
Becka
01-19-2009, 11:46 PM
Eller bekymret? :unsure
Becka
01-19-2009, 11:48 PM
Hm, jeg tror dere liker å være mystiske. Jeg er ikke like sikker på om dere faktisk har noe å komme med her.
Men om dere har det, og det funker, så syntes jeg dere kan ta resten av gjengen med på det. :p hehe... We love him to!
Caroline
01-20-2009, 12:19 AM
^^^
Mhm...:uskyldig
Eller bekymret? :unsure
Hahaha ja :latter
Calaquendi
01-20-2009, 11:26 AM
Men tenk så kult om vi i MJOAI hadde fått backstage en konsert en plass. :D Den aktive forumgjengen backstage med Michael ,ahahaha... Det hadde sikkert vært dritkult! Og morsomt!
Mrs_Moonwalker
01-20-2009, 07:10 PM
Hm, jeg tror dere liker å være mystiske. Jeg er ikke like sikker på om dere faktisk har noe å komme med her.
Men om dere har det, og det funker, så syntes jeg dere kan ta resten av gjengen med på det. :p hehe... We love him to!
Tja, alle liker vel å være mystiske? :P Men... hvorfor skulle vi ta med dere hvis dere ikke vil ta med oss? :latter :bleh
Becka
01-20-2009, 07:42 PM
Tja, alle liker vel å være mystiske? :P Men... hvorfor skulle vi ta med dere hvis dere ikke vil ta med oss? :latter :bleh
Det har jeg jo aldri sagt... :unsure
( har en følelse at begge parter her vi drite i resten om man får treffe Michael....) :plystre
:latter
Caroline
01-21-2009, 05:52 PM
( har en følelse at begge parter her vi drite i resten om man får treffe Michael....) :plystre
Hehe, nei vi har ikke akkurat holdt planene hemmelige...diskuterte vi det ikke her på forumet..?:bleh
Mrs_Moonwalker
01-21-2009, 06:05 PM
Tja, skulle ikke forundre meg om dere hadde tatt ham for dere selv hvis dere fikk sjansen. :S :bleh
Hehe, nei vi har ikke akkurat holdt planene hemmelige...diskuterte vi det ikke her på forumet..?:bleh
Psssh, tror jeg ikke på. Dere har nok MSN, Skype, mobil etc som alle andre. :bleh :latter
Becka
01-21-2009, 09:59 PM
Tja, skulle ikke forundre meg om dere hadde tatt ham for dere selv hvis dere fikk sjansen. :S :bleh
Hey, jeg sa begge parter. Som om dere hadde inkludert oss! :p
:fencing
Natte
01-21-2009, 11:13 PM
dere er morsomme!:latter
Jeg må også pønske ut en plan!:humre
Mrs_Moonwalker
01-22-2009, 12:04 AM
Hey, jeg sa begge parter. Som om dere hadde inkludert oss! :p
:fencing
Hrmf... bør jeg tro på det? :plystre :S :latter
Shabana
01-22-2009, 08:09 PM
For en gjeng som finnes her på forumet :latter
Herlige synes nå jeg ;)
Sunshine
01-22-2009, 11:36 PM
For en gjeng som finnes her på forumet :latter
Herlige synes nå jeg ;)
Helt enig:D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.