View Full Version : Ola søker dame
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 04:32 PM
Heisann, hoppsann,
Min kjære, kjære bestevenn søker dame og siden han er for sjenert til å ta initiativet selv gjør jeg det for han med denne threaden.
Dersom du ønsker en trygg, god kjæreste i sin beste alder er dette gutten for deg. Ola representerer et kjærlig, omtenksomt fundament som er et gullfunn i et potensielt stabilt, godt forhold. Han er en naturlig, norsk, snill gutt, han har krøller, er blond, blå øyne, og kommer fra det vi kaller Okka by, bedre kjent som Egersund i Rogaland.
Interesser: Ola er glad i en god film, debatter om ting han brenner for som for eksempel Michael, global oppvarming, og røyking, han tar gjerne en joggetur, liker å svømme, danser, musikkelsker, og data.
Gode kvaliteter: Ola er en av de snilleste jeg har truffet. Han er omtenksom, filosofisk, utrolig morsom, og kreativ. Han elsker i tillegg barn og har den forkjærligheten for deres uskyldighet at han kan gå til en barnehage bare for å se og høre dem le på en dårlig dag.
Dårlige kvaliteter: Ola kan til tider ha en gullfisk-hukommelse og være meget distré.
Dersom du er interessert, send en melding og say it out loud – I WANT YOU, BABE.
Mvh,
Veronica
charlotte
01-15-2009, 04:48 PM
Jeg er ledig. Hva sier du til en date? :<3
Interesser: musikk, venner, drekke, konserter, fest, bli kjent med nye mennesker, psykologi, og lære nye ting. (Vi er en god match, ola)
Gode kvaliteter: liker å tro jeg er snill, ydmyk, litt bekjeden, "harry", er en partyløve, liker å omgås mennesker og ikke minst selvironisk.
Dårlig kvaliteter: sta og litt bestemt.
Hvis du vil vite mer om meg, skriv til meg på MSN. Jeg er klar for det meste, lol.
mvh, Charlotte :<3:<3:bleh
SteveJackson
01-15-2009, 05:21 PM
Gjør det... gjør det... gjør det!!! *trampe og klappe, mens jeg roper, gjør det! gjør det! gjør det!* :latter
Ha et åpent sinn, og ha det gøy! ;)
Ja!! ola... respons??
*kjærlighetsdager på Mjoai* :<3 :<3
Shadowfax
01-15-2009, 05:21 PM
:latter :latterVeronica da, typisk deg:P
Vi er jo veldig langt i fra hverandre da charlotte, men kommer nok til Oslo i fremtiden. Snakkes da aye?:uskyldig:<3
charlotte
01-15-2009, 05:32 PM
Det er greit, pus :<3:bleh
Natte
01-15-2009, 05:32 PM
Jeg er også litt distré, men det er ofte p.g.a at jeg ikke bryr meg om en ting!:plystre
Dette var bare morsomt!!:latter:latter
Caroline
01-15-2009, 05:35 PM
I WANT YOU, BABE. :latter
SteveJackson
01-15-2009, 05:37 PM
Seriøst ola... ser ut som det blir ett harem på deg! :P
*Hugh Heffner got nothing on you tiger*
Shadowfax
01-15-2009, 05:40 PM
I WANT YOU, BABE. :latter
You want me to aye:<3
Seriøst ola... ser ut som det blir ett harem på deg! :P
*Hugh Heffner got nothing on you tiger*
:latter:latter Denne var morsomt Steffen:latter
Shadowfax
01-15-2009, 05:40 PM
Det er greit, pus :<3:bleh
Yes you Dance-Lion:<3:bleh
Natte
01-15-2009, 05:41 PM
Ugh, han er HESLIG!! :blinkern:blinkern
Natte
01-15-2009, 05:41 PM
Hugh Hefner, altså:blinkern
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 05:51 PM
Mr. Hunnestad, ja? Uff ja, takk som byr. :blinkern :latter
:latter :latterVeronica da, typisk deg:P
Jeg forventer herved en thread om meg. :P
Natte
01-15-2009, 05:53 PM
Mr. Hunnestad, ja? Uff ja, takk som byr. :blinkern :latter
Naie, Hugh Hefner :ohmy
3 kjæresta? Ughabugha... Nei hoff!!:ohmy
SteveJackson
01-15-2009, 05:56 PM
Naie, Hugh Hefner :ohmy
3 kjæresta? Ughabugha... Nei hoff!!:ohmy
Ikke nå lengre :P
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=539873
Men hele den greia er jo mest sannsynelig en gimmick! :)
Natte
01-15-2009, 05:59 PM
Ikke nå lengre :P
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=539873
Men hele den greia er jo mest sannsynelig en gimmick! :)
Offa, dæ e bære ækkelt..:ohmy
GRIS, altså.. what a disgusting man:ohmy
Becka
01-15-2009, 06:06 PM
Heisann, hoppsann,
Min kjære, kjære bestevenn søker dame og siden han er for sjenert til å ta initiativet selv gjør jeg det for han med denne threaden.
Dersom du ønsker en trygg, god kjæreste i sin beste alder er dette gutten for deg. Ola representerer et kjærlig, omtenksomt fundament som er et gullfunn i et potensielt stabilt, godt forhold. Han er en naturlig, norsk, snill gutt, han har krøller, er blond, blå øyne, og kommer fra det vi kaller Okka by, bedre kjent som Egersund i Rogaland.
Interesser: Ola er glad i en god film, debatter om ting han brenner for som for eksempel Michael, global oppvarming, og røyking, han tar gjerne en joggetur, liker å svømme, danser, musikkelsker, og data.
Gode kvaliteter: Ola er en av de snilleste jeg har truffet. Han er omtenksom, filosofisk, utrolig morsom, og kreativ. Han elsker i tillegg barn og har den forkjærligheten for deres uskyldighet at han kan gå til en barnehage bare for å se og høre dem le på en dårlig dag.
Dårlige kvaliteter: Ola kan til tider ha en gullfisk-hukommelse og være meget distré.
Dersom du er interessert, send en melding og say it out loud – I WANT YOU, BABE.
Mvh,
Veronica
If he is so good, hvorfor tar du ham ikke selv? :p
Shadowfax
01-15-2009, 06:06 PM
Jeg forventer herved en thread om meg. :P
Your ON!:bleh
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 06:09 PM
If he is so good, hvorfor tar du ham ikke selv? :p
Han er ikke interesssert. :( :latter
Your ON!:bleh
:latter
Becka
01-15-2009, 06:11 PM
Om det er tilfellet så er han jo en :8-25-03pooh:
Han spiller nok bare " hard to get " :humre
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 06:13 PM
But so am I. :P lol
Shadowfax
01-15-2009, 06:14 PM
I never said that:ohmy8-26-03fruits_apple
Shadowfax
01-15-2009, 06:15 PM
But so am I. :P lol
So you are, are you:P
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 06:15 PM
I never said that:ohmy8-26-03fruits_apple
Ååh? Interessert altså? :ohmy
Shadowfax
01-15-2009, 06:21 PM
Ååh? Interessert altså? :ohmy
Life is like a box of choclate, you never now what you gonna get:plystre
Becka
01-15-2009, 06:22 PM
Jaja, dere får spille deres lille lek. :p Men ingen tvil om det dere er perfekte for hverandre! I`ve noticed all the flirting....;) :D Dere finner vel det ut til slutt. Ingenting galt i å date litt i mellom! :D
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 06:22 PM
Life is like a box of choclate, you never now what you gonna get:plystre
I won't run, Forrest, I won't run. :P :uskyldig
Sunshine
01-15-2009, 06:27 PM
Jaja, dere får spille deres lille lek. :p Men ingen tvil om det dere er perfekte for hverandre! I`ve noticed all the flirting....;) :D Dere finner vel det ut til slutt. Ingenting galt i å date litt i mellom! :D
Den har jeg også lagt merke til..! Har faktisk vært inne på tanken om at de er kjærester.. Kanskje en gang i framtiden..!?;)
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 06:41 PM
Den har jeg også lagt merke til..! Har faktisk vært inne på tanken om at de er kjærester.. Kanskje en gang i framtiden..!?;)
Har vi flørta? Hmm, show me the evidence, my darling. :P :humre
Natte
01-15-2009, 06:42 PM
Om det er tilfellet så er han jo en :8-25-03pooh:
Du har SÅ min humor, Becka!!:humre
Teh, joda, Ola kan ikke si nei til Veronica! :rolleyes
Sunshine
01-15-2009, 06:51 PM
Har vi flørta? Hmm, show me the evidence, my darling. :P :humre
Særlig at jeg gidder å lese igjennom mange av trådene her inne på nytt.. Dessuten, når flere har lagt merke til det, så er det et godt nok bevis for seg selv;)
:humre
SteveJackson
01-15-2009, 06:53 PM
Særlig at jeg gidder å lese igjennom mange av trådene her inne på nytt.. Dessuten, når flere har lagt merke til det, så er det et godt nok bevis for seg selv;)
Jeg har tenkt tanken mange ganger.. dog visste jeg ikke før nylig at applehead var ei jente.... Så en liten periode så trodde jeg ja...
Jaja, men uansett legning så er det hyggelig for dere:P Og alle ser den gnisten ;)
Natte
01-15-2009, 06:54 PM
Jeg har også lagt merke til det!:ohmy cool3
Sunshine
01-15-2009, 06:55 PM
To til har sett det.. Der sere dere!! Allerede 4 som har sett det;):bleh
Shadowfax
01-15-2009, 06:56 PM
Jeg har tenkt tanken mange ganger.. dog visste jeg ikke før nylig at applehead var ei jente.... Så en liten periode så trodde jeg ja...
Jaja, men uansett legning så er det hyggelig for dere:P Og alle ser den gnisten ;)
:latter:latter:latter:latter:latter:latter:latter DU leverer på rekke å rad her Steffen. Morsom er du nå iallefall:latter:latter
Hva er dette for en konspirasjon:ohmy:latter Vi er bare gode venner, men har vært forlovet 2-3 ganger da:latter Though vi har aldri truffet hverandre:latter
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 07:02 PM
:latter:latter:latter:latter:latter:latter:latter DU leverer på rekke å rad her Steffen. Morsom er du nå iallefall:latter:latter
Hva er dette for en konspirasjon:ohmy:latter Vi er bare gode venner, men har vært forlovet 2-3 ganger da:latter Though vi har aldri truffet hverandre:latter
Yes. Et under at vi faktisk fremdeles er venner. :blinkern
Sunshine
01-15-2009, 07:24 PM
Forlovet og ja.. Hallo..!? Hva venter dere på..?:bleh:humre
Shadowfax
01-15-2009, 07:26 PM
Forlovet og ja.. Hallo..!? Hva venter dere på..?:bleh:humre
:latter:latter Ja who knows:plystre
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 07:30 PM
:latter:latter Ja who knows:plystre
Hmm... Ola, baby, baby be mine. :<3 :plystre
charlotte
01-15-2009, 07:31 PM
Nå blir jeg nesten sjalu her.. dere vet jo at Ola er min? :ohmy
Sunshine
01-15-2009, 07:56 PM
Bare sånn i tilfelle Ola har oversett dette.. SE HER:D:
Hmm... Ola, baby, baby be mine. :<3 :plystre
Natte
01-15-2009, 08:02 PM
:latter:latter
Shadowfax
01-15-2009, 09:07 PM
Bare sånn i tilfelle Ola har oversett dette.. SE HER:D:
ja jeg har sett det. Hun eggler meg...
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 09:08 PM
:ohmy :ohmy :ohmy
Shadowfax
01-15-2009, 09:09 PM
:ohmy :ohmy :ohmy
:uskyldig:huggle:uskyldig
Sunshine
01-15-2009, 09:14 PM
eggler..? det ordet har jeg ikke hørt før, hva betyr det?:humre
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 09:15 PM
:uskyldig:huggle:uskyldig
Rosesermonien er klokken 22, bare informerer deg. The final choice is approaching... :bleh
Natte
01-15-2009, 09:25 PM
ja, ka betyr å æggel??:blinkern
Hahahaahaaa, dæ hørtes jo SÅ kult ut på Lofotsk!!8-26-03respect
Shadowfax
01-15-2009, 09:30 PM
Betyr å erte.:humre
Rosesermonien er klokken 22, bare informerer deg. The final choice is approaching... :bleh
:latter:latter:latter
ja, ka betyr å æggel??:blinkern
Hahahaahaaa, dæ hørtes jo SÅ kult ut på Lofotsk!!8-26-03respect
æggle betyr som sagt å ertecool3
Sunshine
01-15-2009, 09:33 PM
Bare erter, ja.. :humre
Tja, ikke så sikker på det:bleh;)
Natte
01-15-2009, 09:38 PM
Betyr å erte.:humre
æggle betyr som sagt å ertecool3
Æggel, heite dæ!cool3
Kewl, thanks! :D
Becka
01-15-2009, 11:37 PM
Du har SÅ min humor, Becka!!:humre
Skal jeg ta det som et kompliment? :unsure Eller har vi begge dårlig humor? :unsure
:p :D
Natte
01-15-2009, 11:40 PM
Skal jeg ta det som et kompliment? :unsure Eller har vi begge dårlig humor? :unsure
:p :D
Ta det som ett kompliment!8-26-03respect
Becka
01-15-2009, 11:41 PM
" who will he choose? The lovely Applehead ( eh, Veronica høtes kanskje litt bedre ut nå. :D ) or the the beautiful Charlotte? Will he propose? nd, will she say yes? " :latter
Becka
01-15-2009, 11:42 PM
Ta det som ett kompliment!8-26-03respect
Hehe, I will do! Vi har altså god humor. ;)
Mrs_Moonwalker
01-15-2009, 11:51 PM
" who will he choose? The lovely Applehead ( eh, Veronica høtes kanskje litt bedre ut nå. :D ) or the the beautiful Charlotte? Will he propose? nd, will she say yes? " :latter
Ikke så gæli han programlederen heller, så hvis Ola bestemmer seg for den hurp............ unnskyld, jeg mener søte Charlotte, tar jeg sjansen på the host. :uskyldig
Natte
01-15-2009, 11:53 PM
Hehe, I will do! Vi har altså god humor. ;)
Ja, vi har! :D
Silje flir a meg HEILE tia!! *skryt, skryt*:latter:latter
Becka
01-15-2009, 11:59 PM
Ikke så gæli han programlederen heller, så hvis Ola bestemmer seg for den hurp............ unnskyld, jeg mener søte Charlotte, tar jeg sjansen på the host. :uskyldig
:latter:latter:latter !!!
Jeg tror dessverre Mr host er gift. Det har han i allefall poengtert noen ganger. ( jeg elsker ungkaren seddu! Er så moro og teit at jeg bare må se det. ) :D
Sunshine
01-16-2009, 12:03 AM
Herlig!!:latter
Venter spent på fortsettelsen.. Nå har Ola litt av et valg foran seg;):humre
Shadowfax
01-16-2009, 12:19 AM
Jeg velger å ikke velge:P Som sagt jeg og Veronica er GODE venner. Og Charlotte bor VELDIG langt unna. Men når jeg en gang kommer til Oslo igjen:exited
Så i løpet av denne dagen, med sikkert over 100 post angående dette så er vi like langt:latter For en dag... Drama på MJOAI iallefall. Kan lage såpeserie?:plystre
Natte
01-16-2009, 12:56 AM
På bildetråden har det jo vært romanse mellom deg og Charlotte før..:plystre
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 01:01 AM
På bildetråden har det jo vært romanse mellom deg og Charlotte før..:plystre
:ohmy WHAT???
SteveJackson
01-16-2009, 01:13 AM
:ohmy WHAT???
Våknet sjalusien litt i deg nå?! :P
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 01:17 AM
Våknet sjalusien litt i deg nå?! :P
Ehh... neee...ei? :plystre :latter
SteveJackson
01-16-2009, 01:27 AM
Ehh... neee...ei? :plystre :latter
Sååå søtt!! :bleh :<3
Dere to skulle vært strandet på en øde øy sammen. Dere er begge interessert, og begge vet at den andre er interessert, men likevel er begge to redde for å ta initiative.. redde for å forandre ting fra sånn det alltid har vært :latter
Bare pass på å ikke sitt eller sov under palmene.... den største dødsårsaken på øde stillhavsøyer er kokosnøtter som faller i hodet på en... :ohmy :latter
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 01:47 AM
Sååå søtt!! :bleh :<3
Dere to skulle vært strandet på en øde øy sammen. Dere er begge interessert, og begge vet at den andre er interessert, men likevel er begge to redde for å ta initiative.. redde for å forandre ting fra sånn det alltid har vært :latter
Bare pass på å ikke sitt eller sov under palmene.... den største dødsårsaken på øde stillhavsøyer er kokosnøtter som faller i hodet på en... :ohmy :latter
:latter :latter
Faktisk tror jeg Ola er mer interessert i Charlotte enn meg, om noen. :uskyldig
SteveJackson
01-16-2009, 01:57 AM
:latter :latter
Faktisk tror jeg Ola er mer interessert i Charlotte enn meg, om noen. :uskyldig
Du er flink til å skifte tema.... og fiske etter litt oppmerksomhet fra ola, med kommentarer som det der :bleh
Natte
01-16-2009, 01:59 AM
Hvordan vet du det helt sikkert, Applehead?:plystre
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 02:01 AM
Du er flink til å skifte tema.... og fiske etter litt oppmerksomhet fra ola, med kommentarer som det der :bleh
Du er utrolig morsom. Not my fault I've got a flirty attitude. :latter
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 02:04 AM
Hvordan vet du det helt sikkert, Applehead?:plystre
Bare Ola vet det. :latter Jeg bare kaster ut det jeg tror - og for å øke antall posts jeg har postet. :latter
Caroline
01-16-2009, 04:11 AM
:latter :latter Må si det har vært fart på denne tråden i dag! :latter Bare å vente i spenning nå da. ;)
charlotte
01-16-2009, 08:38 AM
hahahah detta er komisk men veldig gøy :latter:latter
Natte
01-16-2009, 11:02 AM
Hahahaha, og det fortsetter som det gjorde fra bildetråden:plystre
Sunshine
01-16-2009, 12:27 PM
Hahaha, so it still continues....:plystre:humre
Shadowfax
01-16-2009, 04:40 PM
Jeg kommer uansett aldri til å velge noen dame via internett. Jeg må UANSETT treffe jenta.
Siden både Veronica og Charlotte ligger alt for langt vekke fra der jeg bor så er det uansett ikke sjanse for det på dette tidspunktet. Men ingen vet hva fremtiden bringer:)
SteveJackson
01-16-2009, 05:10 PM
Jeg skal ringe og forhøre meg om noe damer i rogaland jeg! Så vi får noe fart på sakene...
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 05:50 PM
Jeg kommer uansett aldri til å velge noen dame via internett. Jeg må UANSETT treffe jenta.
Siden både Veronica og Charlotte ligger alt for langt vekke fra der jeg bor så er det uansett ikke sjanse for det på dette tidspunktet. Men ingen vet hva fremtiden bringer:)
Very wise, og det samme gjelder meg.
Jeg skal ringe og forhøre meg om noe damer i rogaland jeg! Så vi får noe fart på sakene...
Hmm, jeg bor 1 time fra Egersund... :plystre Hahahaha, der fikk du den, Ola. :latter:latter
SteveJackson
01-16-2009, 06:17 PM
Hmm, jeg bor 1 time fra Egersund... :plystre Hahahaha, der fikk du den, Ola. :latter:latter
Er det nå jeg skal vise alle her loggen fra msn der Ola forteller meg at en time er helt klart innenfor rekkevidden.
At bor man en time fra hverandre så fungerer det :bleh
Og jeg tuller ikke, han sa det :D
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 06:22 PM
Er det nå jeg skal vise alle her loggen fra msn der Ola forteller meg at en time er helt klart innenfor rekkevidden.
At bor man en time fra hverandre så fungerer det :bleh
Og jeg tuller ikke, han sa det :D
:latter:latter Go on, mate.
SteveJackson
01-16-2009, 06:26 PM
:latter:latter Go on, mate.
Applehead : Først av alt.. lag en vote... poll... Om hva folk syns det er for langt eller ikke :bleh :latter
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 06:33 PM
Applehead : Først av alt.. lag en vote... poll... Om hva folk syns det er for langt eller ikke :bleh :latter
Om 1 time er for langt eller om galskapen her går for langt? :latter
Sunshine
01-16-2009, 06:34 PM
Da kom tiden da mjaoi startet med spørreundersøkelser...:humre
Nei, men egentlig, det hadde vært litt interessant å se resultatet.. Så Applehead, du som har sjefsstilling her på mjoai, why not do it;)
Så kanskje Ola får opp øynene også..:bleh
SteveJackson
01-16-2009, 06:35 PM
Om 1 time er for langt eller om galskapen her går for langt? :latter
Tenkte på om 1 time er for langt, men begge deler hadde kanskej vørt greit :latter
Sunshine
01-16-2009, 06:39 PM
Spm: Hvor lang kan avstanden være for at du skal kunne gå inn i et forhold?
a. Halv time
b. 1 time
c. 2 timer
d. ikke over 5 timer
e. andre siden av norge
f. andre siden av jordkloden
...noe sånt:bleh:humre
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 06:44 PM
Da kom tiden da mjaoi startet med spørreundersøkelser...:humre
Nei, men egentlig, det hadde vært litt interessant å se resultatet.. Så Applehead, du som har sjefsstilling her på mjoai, why not do it;)
Så kanskje Ola får opp øynene også..:bleh
Det måtte jo komme. :latter
Tenkte på om 1 time er for langt, men begge deler hadde kanskej vørt greit :latter
Ja. :latter Har faktisk aldri laget poll før, og det hadde asolutt vært på tide, så... hmm må teste litt. :P :latter
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 06:47 PM
a. Halv time
b. 1 time
c. 2 timer
d. ikke over 5 timer
e. andre siden av norge
g. andre siden av jordkloden
Flott, da kan du lage for meg... kremt... :uskyldig :latter
Caroline
01-16-2009, 06:52 PM
a. Halv time
b. 1 time
c. 2 timer
d. ikke over 5 timer
e. andre siden av norge
f. andre siden av jordkloden
Fantastisk! :latter Det MÅ nesten lages en poll! 8-26-03respect :latter
Shadowfax
01-16-2009, 06:53 PM
Nei Jeg bor ikke i Egersund. Jeg bor i Kristiansand. ergo 4 timer+++ fra Veronica, og 5 timer++ fra Charlotte, og ja Steffen, 1 time er perfekt avstand. Iallefall ikke lenger en det.:)
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 06:56 PM
Nei Jeg bor ikke i Egersund. Jeg bor i Kristiansand. ergo 4 timer+++ fra Veronica, og 5 timer++ fra Charlotte...
Damn, måtte du komme inn her nå?:latter:latter
Shadowfax
01-16-2009, 06:58 PM
Damn, måtte du komme inn her nå?:latter:latter
:latter:latter THe truth has to be told!:latter
Mrs_Moonwalker
01-16-2009, 07:00 PM
:latter:latter THe truth has to be told!:latter
:( Why ruin the fun? :latter
Sunshine
01-16-2009, 07:06 PM
Ja ja, hadde fortsatt vært interessant med en sånn poll..:plystre:bleh
Caroline
01-16-2009, 07:08 PM
Skal vi lage en da? :D :humre
Shadowfax
01-16-2009, 07:09 PM
:( Why ruin the fun? :latter
:latterBecause I looked like an lying idiot:latter:latter
Ja ja, hadde fortsatt vært interessant med en sånn poll..:plystre:bleh
Ja det hadde vært interessant, skal lage en:P
Natte
01-16-2009, 07:27 PM
Den er laga!:announce
Calaquendi
01-19-2009, 12:46 PM
Haha.. 10 sider med tull. Underholdene var det hvertfall!:bleh
Sunshine
01-19-2009, 05:37 PM
Haha.. 10 sider med tull. Underholdene var det hvertfall!:bleh
Ja, de siste trådene har tatt helt av.. med masse dårlig humor! Men er veldig artig da:D:latter
Minni
07-06-2009, 06:11 PM
Applehead: Du kan jo være sammen med ham hvis du er interessert i det enn å finne damer til ham :) :) En god spøk :P
Mrs_Moonwalker
07-06-2009, 06:18 PM
OMG, denne gamle tråden igjen. :latter :latter :latter
Applehead: Du kan jo være sammen med ham hvis du er interessert i det enn å finne damer til ham :) :) En god spøk :P
:latter :latter Beklager, men... tror ikke det er aktuelt. :latter
Minni
07-06-2009, 06:28 PM
OMG, denne gamle tråden igjen. :latter :latter :latter
:latter :latter Beklager, men... tror ikke det er aktuelt. :latter
Applehead: har du kjæreste?
Shadowfax: Har du også kjæreste?
Jeg har ikke en kjæreste jeg..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.