View Full Version : Alle de rare tingene man kan lure på....
Irlin_aka_B-Jay
06-19-2007, 09:00 PM
Ja, som en fornorsking av MJNO drar jeg temaet til MJOAI
:rolleyes :bleh
Hvilke "ubetydsomme" ting er det duu spør deg selv om- når det gjelder Michael? Sånne små spørsmål man ofte stiller seg selv med et lite flir?
Jeg slår meg med spørsmål som
-Er han morgengretten?
-Legger han ned do-ringen etter seg?
-Hvem hadde han i tankene da han skrev In the Closet?
Shadowfax
06-19-2007, 09:40 PM
Åy, gode spørsmål.:)
Jeg har spørsmål også ja:
-Favoritt mat?
-Liker han majones like godt som meg?
-Kan han lage mat?
-Hva synes han om husarbeid?
-Hva synes han om Pirates of The Caribbean?
Jeg vet at han liker pirates filmene men ville hatt en analyse på dem.
Ellers Irin tror jeg ikke at han er morgengretten, men likevell tror jeg han liker å ligge lenge i senga:)
Hehe de har mange morsomme spørsmål på mjno tråden ja:D
My questions..
-Om han har sunget singstar? (Kunne godt tenkt meg å sunget singstar med Michael:latter well, eller jeg tror han måtte gjort alt av synginga da:bleh :latter )
-Om han noengang surfer på youtube? (Hehe så skriver han sånn kommentarer, WOW, Michael er så utrolig pen!:latter :latter )
Hehe det er allt jeg kommer på...
-Hvem hadde han i tankene da han skrev In the Closet?
Very good question! Jeg lurer også på det!! Og og hvem han tenkte på når han skrev twymmf, han høres jo kjempeforelska ut:D ::<3
Mrs_Moonwalker
06-20-2007, 05:34 PM
-Om han noengang surfer på youtube? (Hehe så skriver han sånn kommentarer, WOW, Michael er så utrolig pen!:latter :latter )
LMAO, den tanken likte jeg. :latter :latter Dog, jeg tror nok han har bedre ting å foreta seg. :P :latter
Elise
06-20-2007, 06:11 PM
Hmmm...jeg har også noen:
-Samler han på Disney snøkuler som jeg gjør? :)
-Liker han Coca-Cola eller Pepsi mest (etter det jeg har hørt: Cola.)? :fencing
-Hva synes han om Star Wars Episode 2 Attack of the Clones? :popcorn
-Hvorfor mister han mobiltelefonene sine hele tiden? :rolleyes
-Hvor ofte vasker han håret? :o
-Liker han å lese på do? :8-25-03pooh:
Jeg vet ihvertfall at han IKKE er morgenfugl. Han liker visst å være oppe veldig sent og er kreativ om natten. Han liker å sove om morgenen.
Hvis dere legger merke til det; så er det VELDIG sjelden han gjør noe før kl. 15.00 når han er på turne, etc. :latter
Neverlandgirl
06-20-2007, 06:38 PM
det jeg lurer på:
- om Michael har kjørt Goliath i Six flags magic mountain.
~Neverlandgirl
Irlin_aka_B-Jay
06-20-2007, 09:51 PM
Åy, gode spørsmål.:)
Jeg har spørsmål også ja:
-Favoritt mat?
-Liker han majones like godt som meg?
-Kan han lage mat?
-Hva synes han om husarbeid?
-Hva synes han om Pirates of The Caribbean?
Jeg vet at han liker pirates filmene men ville hatt en analyse på dem.
Ellers Irin tror jeg ikke at han er morgengretten, men likevell tror jeg han liker å ligge lenge i senga:)
Han liker jo sushie, vegeteriansk mat, pizza og kylling. Og han har jo en gang sakt at han pleier å dekke frokost til ungene når de er på "hjemmebanen". Dessuten husker jeg J.R.Taraborelli en gang skrev om et intervju han skulle gjøre med Michael der han ble møtt av Katherine i døra, hun viste ham inn og ba ham vente på Michael - han var nemlig på kjøkkenet og bakte småkaker. :D
Hmmm...jeg har også noen:
-Samler han på Disney snøkuler som jeg gjør? :)
-Liker han Coca-Cola eller Pepsi mest (etter det jeg har hørt: Cola.)? :fencing
-Hva synes han om Star Wars Episode 2 Attack of the Clones? :popcorn
-Hvorfor mister han mobiltelefonene sine hele tiden? :rolleyes
-Hvor ofte vasker han håret? :o
-Liker han å lese på do? :8-25-03pooh:
Jeg vet ihvertfall at han IKKE er morgenfugl. Han liker visst å være oppe veldig sent og er kreativ om natten. Han liker å sove om morgenen.
Hvis dere legger merke til det; så er det VELDIG sjelden han gjør noe før kl. 15.00 når han er på turne, etc. :latter
Han er jo veldig imot pepsi da, ville jo egentlig ikke skrive kontrakt med dem i starten i det hele tatt. Etter at han "brannt seg" kommenterte han at han ville ruinere pepsi for godt osv.
Under dangerous turneen var visst rommene hans stappa med coca cola! :unsure
Han fortalte jo i Private Homevideo at "Jeg er vanskelig å våkne" når Liz skal våkne ham 1.juledag... men der tror jeg han bruker lang tid på å komme ut pga tiden han legger i å sminke seg.:latter Jeg er bombesikker på det!
Irlin_aka_B-Jay
06-20-2007, 09:54 PM
Er han teknisk?
Leser bruksannvisning?... hvis han i det hele tatt fikser ting selv.
Hvorfor er han redd for hunder?
Elise
06-20-2007, 10:12 PM
Irlin: Det kan hende han drikker Pepsi selv om han ikke liker Pepsi folkene? Men jeg tror også had drikker Cola.
Hmmm...han er redd for SMÅ hunder, ikke hunder generelt. Han har hatt hunder siden han var liten, men bare store tror jeg.
*lol* Vet ikke helt om jeg tror på det "Tabloidrelli" som jeg kaller han skriver! :latter
Silje
06-21-2007, 10:24 AM
Utrulig mange bra spørsmål..! :P
Lurer på om han har sett Finding Neverland jeg...og om han elsker den filmen like mye som meg? :p ;)
Irlin_aka_B-Jay
06-21-2007, 08:29 PM
Irlin: Det kan hende han drikker Pepsi selv om han ikke liker Pepsi folkene? Men jeg tror også had drikker Cola.
Hmmm...han er redd for SMÅ hunder, ikke hunder generelt. Han har hatt hunder siden han var liten, men bare store tror jeg.
*lol* Vet ikke helt om jeg tror på det "Tabloidrelli" som jeg kaller han skriver! :latter
Jaja, seff drikker han sikkert pepsi også av å til :D
Ah du sier noe der, etter å ha lest boka hans "Magic and the Madness" er det mange ting han sier som får meg til å tvile på enkelte ting.... "Tabloidrelli" sier jo blant annet at michael IKKE har vitilligo :unsure (ikke la det starte en diskusjon :latter )
Ah du sier noe der, etter å ha lest boka hans "Magic and the Madness" er det mange ting han sier som får meg til å tvile på enkelte ting.... "Tabloidrelli" sier jo blant annet at michael IKKE har vitilligo :unsure (ikke la det starte en diskusjon :latter )
What, er du sikker? For jeg så et tv-greier med han på youtube, og da sa han at Michael hadde vitiligo.. Det var sånn en hel greie som bare var om Michael og vitiligoen hans da..:unsure (kan bla se klippet i denne (http://www.youtube.com/watch?v=X7F3calBvRY) videoen)
Hehe prøver jo selfølgelig ikke å starte en diskusjon, men måtte bare nevne dette, siden da har jo taraborelli skifta mening..
Og jeg vet nesten ingeting om han, har heller ikke lest boka, men jeg husker bare at Karen Faye har skrevet på mjno at han skrev overraskende mye feil i magic and the madness..
[/offtopic]:D
Irlin_aka_B-Jay
06-22-2007, 08:44 AM
What, er du sikker? For jeg så et tv-greier med han på youtube, og da sa han at Michael hadde vitiligo.. Det var sånn en hel greie som bare var om Michael og vitiligoen hans da..:unsure (kan bla se klippet i denne (http://www.youtube.com/watch?v=X7F3calBvRY) videoen)
Hehe prøver jo selfølgelig ikke å starte en diskusjon, men måtte bare nevne dette, siden da har jo taraborelli skifta mening..
Og jeg vet nesten ingeting om han, har heller ikke lest boka, men jeg husker bare at Karen Faye har skrevet på mjno at han skrev overraskende mye feil i magic and the madness..
[/offtopic]:D
hmm... kan være han er litt mer "snill" ovenfor Michael når han går til presse og offentligheten direkte (han var hvertfall det en del ganger på noen rykter om Michael - da ble Mike så takknemlig ovenfor han at han ringte Taraborelli og tilbød han en gave - haha han spurte blant annet om han ville ha en lama!)
Men i boka skriver han at Michael brukte en blekningskrem og begrunner svaret sitt veldig nøye.... såeh.. hvem vet hva denne Tabloidrelli er ute etter? :unsure
Elise
06-25-2007, 05:28 PM
Får å si det sånn...det virker som om han skifter litt mening når han vil. *lol*
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.