View Full Version : VG NETT forside! " Tror ikke Michael er alvorlig syk"
Becka
12-22-2008, 03:50 PM
Fikk litt av en overraskelse da jeg tilfeldigvis gikk inn på vg.no i dag. :)
GO OLA!:) :)
http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=555594
Jeg så det jeg også, så fikk jeg endelig tumla meg inn her igjen.
Go Ola og jeg tror ikke noe på det jeg heller!
Her: http://mjjr.net/news.php ser du en ganske så god forklaring på at det mest sannsynlig ikke er sant - heldigvis:)
Shadowfax
12-22-2008, 05:28 PM
Ian Halperin kom med opplysningene angående Jackson for over 2 uker sider hvor han sa i en lang artikkel at Jackson lider av Alfa1-antitrypsinmangel i tillegg til andre sykdommer(som at han er 95% blind på hans venstre øye).
I dag postet Ian en ny "nyhet" hvor han skriver om en navnløs person i Jacksons stabb som skal ha sagt: "Vi er dypt bekymret for Michaels helse. Det har vært en stor belasting for familien og alle rundt ham". I tillegg postet han bilder av MJ på handletur med zorro maske hvor han hevdet at MJ trengte hjelp for å gå.
Fakta:
Det eneste hjelpen Jackson trengte når bildene ble tatt var fra sikkerhetsvaktene for å holde fans og presse unna. Det Ian ikke tar med er de bildene hvor Jackson faktisk går helt alene og shopper og snakker med fans mens han holder en paraply.
Jermaine skal også ha sagt at Jackson ikke har det bra. Dette er i følge mjjr.net et sitat som stammer fra Juli 2007. Orginalt stammer det fra Roger Friedman som kom med en liknende historie for over et år siden. Dette sår bare mer tvil om Ian kan stoles på.
Om ikke dette var nok, har Ian blitt saksøkt for falske vitneutsagn og for å ha lyvet under ed etter at tre forskjellige kilder nektet for å ha gitt han informasjon han sa de hadde gitt han.
I 1994 skrev Ian bok sammen med en annen forfatter om Kurt Cobain hvor de hevdet at Kurt døde av drap og ikke av selvmord. Ian gikk senere ut og innrømte at de ikke hadde noe solid bevis som støttet opp om denne teorien.
Alt dette er med å så store tvil om Ians fortrolighet i denne saken. Før Jacksons stabb har uttalt noe som helst så er dette bare nok et tabloid oppslag.
Om det stemmer så er det trist, men mye tyder på det motsatte.
Kilde: MJOAI, mjjr.net
----------------------
www.mjoai.com
Sunshine
12-22-2008, 08:23 PM
Så bra, Ola, at du får fram mjoai i media:thumbsup Og jeg håper virkelig at det du sier i artikkelen i VG og den du nå har lagt ut på forsiden her stemmer! Det virker jo mest logisk, selv om noen bilder og lignende kan tyde på noe annet.. men det igjen kan jo også være feil.. Håper egentlig at MJ eller hans talsmenn kan bekrefte om ryktene er sanne eller ikke snart.. men, men vi satser på det beste, så klart:)
Mrs_Moonwalker
12-22-2008, 08:35 PM
Ja, for en dag. VG ringte jo meg også. Liksom ikke det man forventer. :latter
Ok, folkens, får vel komme alle til unnsetning her. MJ er IKKE syk. Roger Friedman(den største journalist kødden som fins, og som hater Michael Jackson) er kilden til denne bullshit historien. Jeg får direkte informasjon fra eneste kilden man kan stole på, nemlig folkene til MJ himself. Har vært i kontakt med VG også og har advart de om at å printe denne historien som fakta vil skade deres omdømme betydelig. Så derfor har de forandret på artikkelen, spurt dere, og alle TV kanaler sier også nå at dette er mest sannsynlig oppsinn, noe det er.
Slapp av, MJ er frisk som en fisk.
Og så kan jeg legge til at skulle noe skje med MJ, så skal jeg skrive om det her. Jeg vet hva som skjer før VG eller noen andre aviser her eller i andre land vet.
NB! USA turen blir til våren når albumet kommer. Kommer tilbake med mer senere.
Sunshine
12-22-2008, 08:55 PM
Så gode nyheter:yay
Det var jo som forventet at en eller annen idiot skulle poste noe så forferdelig, men allikevel..man vet jo aldri.. Så godt å vite at det ikke er sant:)
Så forøvrig denne artikkelen på et annet forum, her står det også at han ikke er syk..
Michael Jackson is not suffering from any life threatening diseases. Everyone can relax. Reports of his ailing health have been extremely exaggerated.
Reports over the weekend that Jackson has some newly revealed sickness requiring a lung transplant are totally hokum, I can assure you.
Yesterday I spoke to one of Jackson's regular insiders who reported that the kooky former King of Pop is just fine, playing with his kids, and living large in a house he can't afford in Beverly Hills.
On top of that, it was just a few days ago that this columnist spoke with Darren Julien, the man arranging the big Jackson memorabilia auction in Los Angeles next April. Our conversation occurred just before the "news" of Jackson's illness broke. Julien told me that his dealings with Jackson and Jackson's manager, the enigmatic Dr. Tohme Tohme, and they were proceeding without incident. Jackson wasn't ill, and, Julien said, "seemed really organized" about the sale.
Over the years, Jackson illnesses have been identified as vitiligo, Lupus, addiction to prescription pain killers, and laziness. He's also a publicity hound who thinks that news of illness will make him sympathetic to the public. He learned this from Elizabeth Taylor, his one-time best friend.
More importantly, Jackson remains in financial peril thanks to his recent settlement of a $7 million lawsuit with Prince Adbulla of Bahrain. Additionally, Jackson just refinanced his Neverland ranch with Colony Capital LLC and Thomas Barrack because of his never ending need for cash. Apparently, he's used the money to squander it on a new expensive home rental rather than just return to Neverland or live in his parent's home in Encino, California, where he holds the mortgage.
But dying or in need of emergency surgery? Not Michael Jackson. It was just recently that he ventured outside his house wearing a Zorro mask to get attention. An easier way might be just to make an album or perform a concert.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,470985,00.html
Mrs_Moonwalker
12-22-2008, 09:22 PM
Ok, folkens, får vel komme alle til unnsetning her. MJ er IKKE syk. Roger Friedman(den største journalist kødden som fins, og som hater Michael Jackson) er kilden til denne bullshit historien. Jeg får direkte informasjon fra eneste kilden man kan stole på, nemlig folkene til MJ himself. Har vært i kontakt med VG også og har advart de om at å printe denne historien som fakta vil skade deres omdømme betydelig. Så derfor har de forandret på artikkelen, spurt dere, og alle TV kanaler sier også nå at dette er mest sannsynlig oppsinn, noe det er.
Slapp av, MJ er frisk som en fisk.
Og så kan jeg legge til at skulle noe skje med MJ, så skal jeg skrive om det her. Jeg vet hva som skjer før VG eller noen andre aviser her eller i andre land vet.
NB! USA turen blir til våren når albumet kommer. Kommer tilbake med mer senere.
Man kan jo lure på hva slags kilder du har egentlig siden du er så velinformert om alt, men jeg skal la være å spørre. :P Dette bekrefter jo bare det vi har sagt hele tiden, han er frisk.
Og albumet kommer til våren? Hmm... så bra. Bare å vente da. :)
Man kan jo lure på hva slags kilder du har egentlig siden du er så velinformert om alt, men jeg skal la være å spørre. :P Dette bekrefter jo bare det vi har sagt hele tiden, han er frisk.
Og albumet kommer til våren? Hmm... så bra. Bare å vente da. :)
Æ sku ønsk æ kuinn fortæll, men æ får ikkje lov :(
Mrs_Moonwalker
12-22-2008, 09:57 PM
Æ sku ønsk æ kuinn fortæll, men æ får ikkje lov :(
Skjønner.
Men et lite spørsmål. Du sier VG har endret artikkelen? Nå var jeg nettopp inne og sjekket og så ingen forandringer. :S
Skjønner.
Men et lite spørsmål. Du sier VG har endret artikkelen? Nå var jeg nettopp inne og sjekket og så ingen forandringer. :S
Det sto noe helt annet der tidligere idag. "Michael Jackson er dødelig syk" Og så om hva slags sykdom, at han hadde hatt den i mange år, og at han trengte lungetransplantasjon og at han var egentlig for svak for det og var derfor "F**ked. Jeg har visst en god stund at dette var bullshit så jeg valgte å ringe VG, fordi jeg så at det ville bli ganske teit at hele Norge trodde MJ skulle krepere. Ikke at det er dårlig for MJ, fordi en sånn artikkel hadde skutt alle albumene hans opp på toppen av VG Topp 40(Ååååh jeg skulle holdt kjeft!)
Men VG hadde driti seg ut ganske bra på en slik artikkel. Den var veldig bastant på at dette var fakta. De fortalte meg at de hadde tenkt seg litt om etterpå. (Antakelig fått samme mentale bilde i hodet som jeg fikk da jeg så den, nemlig at den lignet på en del eldre lignende idiotiske historier om MJ som VG også har prestert å printe). Under rettsaken pepret jeg stakkars Ola Stenberg i VG fordi han publiserte en del artikler som kom direkte fra Tabloid kilder som Court TV og Roger Friedman. Viste han hvilke kilder han burde fokusere på for å få mere reflekterte artikler, altså faktiske ting, og ikke US of A National Enquirer typisk artikkel (MJ`s nose fell off while he was shopping, a customer picked it up and ran away with it, so MJ had to leave the store without his nose. The nose is now on sale on EBay) Catch my drift :)
My point is, get`em while you can.
Mrs_Moonwalker
12-22-2008, 10:50 PM
Det sto noe helt annet der tidligere idag. "Michael Jackson er dødelig syk" Og så om hva slags sykdom, at han hadde hatt den i mange år, og at han trengte lungetransplantasjon og at han var egentlig for svak for det og var derfor "F**ked. Jeg har visst en god stund at dette var bullshit så jeg valgte å ringe VG, fordi jeg så at det ville bli ganske teit at hele Norge trodde MJ skulle krepere. Ikke at det er dårlig for MJ, fordi en sånn artikkel hadde skutt alle albumene hans opp på toppen av VG Topp 40(Ååååh jeg skulle holdt kjeft!)
Men VG hadde driti seg ut ganske bra på en slik artikkel. Den var veldig bastant på at dette var fakta. De fortalte meg at de hadde tenkt seg litt om etterpå. (Antakelig fått samme mentale bilde i hodet som jeg fikk da jeg så den, nemlig at den lignet på en del eldre lignende idiotiske historier om MJ som VG også har prestert å printe). Under rettsaken pepret jeg stakkars Ola Stenberg i VG fordi han publiserte en del artikler som kom direkte fra Tabloid kilder som Court TV og Roger Friedman. Viste han hvilke kilder han burde fokusere på for å få mere reflekterte artikler, altså faktiske ting, og ikke US of A National Enquirer typisk artikkel (MJ`s nose fell off while he was shopping, a customer picked it up and ran away with it, so MJ had to leave the store without his nose. The nose is now on sale on EBay) Catch my drift :)
My point is, get`em while you can.
Ja, okay. Ja, jeg husker det var en del Friedman kilde artikler under rettsaken, de har kommet seg veldig der. Bra jobbet da, KOS. :)
NB! Jeg har en mistanke om at VG kontaktet denne sidens bestyrer retten og sletten for å bruke den "Norske" fanskaren som eneste kilde til tvil. Ergo, alle som til dagligdags gir F i MJ men synes det er verdt å lese det allikevel forteller neste "fjols" og vips en til som leser, og en til, og gir VG mer krutt å skyte med. Gribber! Journalister skoleres ikke til å drive jorunalistikk etter faget, men de får bedriftsøkonomi med litt "bachelor" i "ASSHOLE" slik at avisen tjener inn penger. Jaja. :plystre
Sunshine
12-22-2008, 11:18 PM
Den artikkelen ligger der fortsatt den, de har bare lagt ut en til etterpå, og denne gangen med tvilen fra dette forumet..
Men uansett, godt å få det bekreftet at det bare er bullshit!
Mrs_Moonwalker
12-22-2008, 11:47 PM
Den artikkelen ligger der fortsatt den, de har bare lagt ut en til etterpå, og denne gangen med tvilen fra dette forumet..
Ja, det ser da slik ut... :blinkern Hmm, jaja.
Money, money money moneey!
Skruu det juniverse!
Ignorer VG, Dagbladet, Se og Hør, MTV, Roger Frida, Kurt TV, UESA og klikk inn her hver gang dere lurer på hva som skjer i MJ verden.
http://www.mjfanclub.net/home/index.php
http://www.mjjcommunity.com/
Therya go. Bye bye norsk media..........
By the way. Jeg kutta siggen etter nesten like mange år som alle her har levd ;) så jeg er i fø**ings godt humør!
God jul, og kjøp Off The Wall 30th!!
Becka
12-23-2008, 12:36 AM
Money, money money moneey!
Skruu det juniverse!
Ignorer VG, Dagbladet, Se og Hør, MTV, Roger Frida, Kurt TV, UESA og klikk inn her hver gang dere lurer på hva som skjer i MJ verden.
http://www.mjfanclub.net/home/index.php
http://www.mjjcommunity.com/
Therya go. Bye bye norsk media..........
Of course we do! Tar alt som kommer fra dem med den største saltøsa som finnes. Men når jeg kikker litt rundt på nettet er det umulig å ikke " komme borti dem". :)
Men takk for gode nyheter! Velger å stole på deg! For man begynner jo å bli litt engstelig når det begynner å florere... Så godt å få det avkreftetm fra gode kilder. :)
Becka
12-23-2008, 12:37 AM
Ja, for en dag. VG ringte jo meg også. Liksom ikke det man forventer. :latter
Og hva sa de? Og hva sa du? ;)
Mrs_Moonwalker
12-23-2008, 12:53 AM
Og hva sa de? Og hva sa du? ;)
Min mor tok telefonen, jeg var 'ikke tilstede.' :humre
Roger Friedman har blitt snakket ned om helt siden han viste sine mindre etiske arbeidsmetoder i 2005, og de nevnte på VG huset at så fort navnet hans kom opp, så skjønte alle at de kanskje var litt for kjapp ute. Vel, nesten. Denne fjolle historien har florert nettet en stund.
Er jeg den eneste som kanskje tenker at når en ny MJ cd dukker opp, går media bananas med nese historier om MJ? Skal like å se om de tør printe noe om barnemishandling. Bess not!
Samme for meg, men det blir liksom litt slitsomt å svare på hva "jeg" synes om det som sto i avisa til en "ikke" MJ fan.
Min første tanke alltid når jeg leser noe om MJ i avisa, sjekk en MJ fan nett side, som de to jeg viste. De printer ALDRI tabloid nyheter om MJ. Nyttig som bare det.
Shadowfax
12-23-2008, 01:37 AM
http://mjoai.com/forum/showthread.php?p=12502#post12502
--------------
Sier ikke mer.
Natte
12-23-2008, 05:38 PM
Jeg er DRITLGLAD nå!!! gal4
Bra KOS har så brae kilder! :D
Men uansett.. Michael ser jo helt frisk ut uansett så!
Men dette gjorde meg VIRKELIG glad!:yay
Så dere hvordan VG juksa med forsiden sin idag?? MJ er syk, blar om (ehm kanskje ikke)
MJLover
12-23-2008, 10:47 PM
Ja, så det.
Uff, hadde tenkt å skrive det her, kjipe overtitler. Ikke bare tragedie selger, det burde de skjønne.
Shadowfax
12-23-2008, 11:16 PM
Idioter. De er som all annen media!!
Caroline
12-23-2008, 11:19 PM
Yess, så det.....
By the way. Jeg kutta siggen etter nesten like mange år som alle her har levd ;) så jeg er i fø**ings godt humør!
God jul, og kjøp Off The Wall 30th!!
Congrats da! Skjønner at du er i godt humør. ;)
God jul, og will do. :thumbsup
Natte
12-24-2008, 03:25 AM
For noen drittsekker!:unsure
De jukser med alt.. -.-'
MJ-4ever
01-06-2009, 01:36 AM
michael är ju inte sjuk... förstår inte varför dom ens orkar hålla på skriva sånna falska saker....:(
Shabana
01-07-2009, 11:32 AM
Enkelte synes tydeligvis det er for stille rundt Michael når de klarer å lappe sammen en smørje av forskjellige nyheter som går over 10 år tilbake i tid 8-26-03sinna Også er de seriøse at de bruker National Enquirer som kilde + den typiske "a source" :S :announce IDIOTS!
Michael Jackson 'Has Six Months to Live' - Report
By Adam, January 7 2009
Michael Jackson's pals fear the star has only six months to live, a shocking new report claims.
Reports in December claimed the Thriller hitmaker, 50, is battling a deadly genetic disorder and requires a lung transplant.
Although Jackson has denied the claims, American tabloid the National Enquirer says his health is deteriorating rapidly because of a crippling addiction to painkillers and alcohol.
A source told the publication, "It's tragic. His condition is just so far gone, I'd be surprised if he lasts six months.
"Painkillers and booze have caught up with him. The only way he was able to cope with the stress of sex scandals and his roller-coaster life was to mask the pain with substance abuse.
"But the end result is an addiction that will kill him.
"His dependency on drugs dates back to when his hair was burned making a Pepsi commercial 25-years-ago. The drugs simply have ravaged him.
"He's in really, really bad shape. He's been sick for six to eight months and he just keeps getting worse.
"His muscles and lungs are deteriorating, and he's bedridden much of the time. He can walk, but not for very long.
"On good days, Michael is able to take his kids to a bookstore. But he's never out for more than an hour. He has very little strength...It's ultimately in God's hands."
Ian Halperin, author of a new Jackson biography, said in December that Jacko had been diagnosed with a rare genetic condition called alpha-1 antitrypsin deficiency that can cause lung and liver disease. The condition, according to medical experts, is worsened by the star's longtime addiction to morphine and the potent painkiller Demerol.
Halperin said a friend of the star told him, "Michael wants to have the lung transplant, but because of other illnesses he's fighting, he's too weak to undergo such a major procedure. He's taking one painkiller after another."
The Enquirer's report follows hot on the heels of a British tabloid report that Michael has been getting his affairs in order - and has decided to leave his share of the Beatles back catalog to Sir Paul McCartney in his will.
A source recently told the Sunday Mirror newspaper, "Michael is worried about his health so decided it was time to look at his finances.
"Most of his estate has been divided up between his three children. But Michael told his lawyers he was sad he no longer talks to Sir Paul and said he wanted to make things right.
"Michael is suffering serious back and leg pain and has for a few years. He gets spasms in his back which means he spends a lot of time in bed and a wheelchair.
"He weighs just over seven stone and is very frail. He's also had a nasty bout of emphysema and there have been reports he has another lung disease."
A spokesman for Jackson has denied claims the star is ill. "Mr. Jackson is in fine health," the rep said, adding that he is in negotiations for a concert tour and TV projects.
Kilde: http://www.showbizspy.com/180932/michael-jackson-has-six-months-to-live-report
Og Se og Hør henger seg på, selvfølgelig... icon_slå :rolleyes
- Overrasket om han lever om 6 måneder
Misbruket og sykdommen har ødelagt Michael Jackson, ifølge venner og familie.
Michael Jackson tilbringer mesteparten av dagen i sengen..
I slutten av desember at den anerkjente forfatteren Ian Halperin satte en støkk i Michael Jackson-fans verden over da han hevdet at popstjernen lider av en alvorlig lungesykdom som kan ta livet av ham dersom han ikke får en snarlig transplantasjon, og blødende magesår.
Nå frykter også venner og familie av superstjernen for livet til Michael Jackson. Blant annet skal Michael i flere år ha slitt med et alvorlig pille- og alkoholmisbruk, og nå frykter venner at han kommer til å dø hvis ikke han får stanset avhengigheten, skriver National Enquirer.
- Tragisk
- Det er tragisk. Hans tilstand har bare forverret seg så kraftig at jeg blir overrasket om han klarer seg de neste 6 månedene. Misbruket av smertestillende og alkohol har ødelagt ham. Det var den eneste måten han klarte å takle stresset av sexskandalene og han dramatiske liv på. Men resultatet vil nok bli at hans avhengighet tar livet av ham, forteller en kilde nær popstjernen.
Misbruket av smertestillende skal ha startet etter at popstjernen svidde hodet og håret sitt under opptakene til en Pepsi-reklame i 1984. Popstjernens hår tok fyr da fyrverkeriene på scenen gikk amok og Michael ble hastet til sykehus med annengrads forbrenninger i hodet.
- Siden den gang har pillene bare tatt full kontroll, sier kilden videre.
Også venner av Jackson-familien bekrefter nyheten om popstjernens svært skrale helse.
- Michael er i svært dårlig form. Han har vært syk mellom 6 og 8 måneder nå og blir bare verre. Muskelene og lungene hans forfaller og han ligger til sengs mesteparten av tiden. Han kan fortsatt gå, men ikke spesielt lenge. På gode dager kan han ta barna i butikker, men han er aldri ute mer enn én time av gangen. Han har svært lite styrke. Så nå er det vel egentlig bare opp til Gud, sier en venn av familien.
- Fabrikkert
Ifølge forfatteren Ian Halperin lider Jackson av den arvelige sykdommen Alfa1-antitrypsinmangel, en sykdom som ifølge Pasienthåndboka kan føre til økt bindevevsdannelse i lever og/eller lunger - noe som igjen kan medføre utvikling av kronisk leversykdom og/eller kronisk lungesykdom.
Sykdommen kan også være potensielt dødelig.
Kort tid etter sjokkuttalelsene kom imidlertid Michaels offisielle talsperson, Dr. Thorne i LA-byrået Scoop Marketing, med en avkreftelse på det hele og omtalte det som oppspinn i et forsøk på å skaffe PR for en uautorisert biografi.
- Forfatterens påstander vedrørende herr Jacksons helse er fullstendig fabrikkerte. Jacksons helse er god, og han er i sluttforhandlinger sammen med et stort underholdningsselskap og tv-selskap angående en verdensturné og en rekke spesielle opptredener, var blant det Thorne sa.
Men tross benektelsene fra popstjernens hold, er det mange som fortsatt bekymrer seg for hans helse, inkludert hans bror Jermaine Jackson, som tidligere har uttalt at broren slett ikke er frisk.
Flere andre kilder nær popstjernen hevder også at ikke alt er som det skal med 50-åringen.
- Transplantasjon kan bli nødvendig
Dersom forfatter Ian Halperin påstander om at Michael har en lungesykdom skulle vise seg å være sanne, kan dette få svært alvorlige konsekvenser for popstjernen.
Ifølge lungespesialisten Dr. Len Horovitz, som behandlet popkongen for dehydrering i 1999, må Michael være svært forsiktig hvis han faktisk har Alfa1-antitrypsinmangel.
- Sykdommen kan føre til lungebetennelse og leveren kan også bli påvirket. Hvis Jackson har denne sykdommen må han også være utrolig forsiktig med pillebruk, særlig morfin eller smertestillende, fordi de forverrer problemet. De forårsaker ikke sykdommen, men de kan ødelegge pusten og dermed bli svært farlige for ham, sier Horovitz, som frykter popstjernen kan bli nødt til å gjennomgå en lungetransplantasjon:
- Dersom sykdommen har kommet langt kan en lungetransplantasjon bli nødvendig.
Den norske Jackson-fanskaren har imidlertid uttykt skepsis overfor alle ryktene om Jacksons helsetilstand.
- Personlig tror jeg ikke spesielt på det, sa Ola S. Hunnestad, leder av Michael Jacksons fanklubb i Norge, til VG Nett da ryktene om lungesykdommen gikk som verst i desember.
Kilde: http://www.seher.no/php/art.php?id=800156
Shabana
01-07-2009, 11:37 AM
IAN HALPERIN - WRITER HITS BACK IN JACKSON WAR OF WORDS
Celebrity author IAN HALPERIN has offered to pay for MICHAEL JACKSON to undergo medical tests - to prove the star's claim he is not dying from a lung disease.
Halperin, a former winner of the Rolling Stone magazine Award for Investigative Journalism, is producing a new book about Jackson's life and insists the Bad hitmaker is suffering from deadly lung condition Alpha-1 antitrypsin deficiency.
Jackson's publicist denied the claims last month (Dec08) and described the allegation as "a total fabrication".
But Halperin has now fired back at the singer - by offering to fund a medical examination to uncover the truth about Jackson's health.
He says, "I stand by my story about Michael. My book and film will not be the hatchet job everyone thinks. Michael's one of the greatest artists of our time, and perhaps in the top five ever. My work will get inside his life and how he became the biggest pop culture figure since the other King - Elvis.
"As far as his denial about my claims regarding his medical condition, I challenge Michael to undergo a full medical exam which I'm willing to pay for. This can easily clear everything up."
Kilde: http://www.contactmusic.com/news.nsf/article/writer%20hits%20back%20in%20jackson%20war%20of%20w ords_1090931
:blinkern
Shadowfax
01-07-2009, 01:02 PM
Ja for det er pengene det står på. Takk Ian, du bare bekrefter at du er en lyvende idiot.:blinkern
Shadowfax
01-07-2009, 01:04 PM
michael är ju inte sjuk... förstår inte varför dom ens orkar hålla på skriva sånna falska saker....:(
Nettopp. Men det er jo slik de har gjort i alle år, bare en sier noe om MJ så er media over han/hun med en gang og gjør seg dumme slik at de skal tro på det de får servert.8-26-03sinna
Natte
01-07-2009, 10:05 PM
Ya.. Ååååååååååååååååååååååh! Michael fortjener ikke dette... :(
MJ-4ever
01-08-2009, 11:56 AM
Nettopp. Men det er jo slik de har gjort i alle år, bare en sier noe om MJ så er media over han/hun med en gang og gjør seg dumme slik at de skal tro på det de får servert.8-26-03sinna
Jag de är ju de. Media är verkligen, hur ska man säga... dumma och till viss del känslolösa. Dom verkar inte tänka de mista på hur de känns för Michael att höra allt de där, som ändå är falskt.8-26-03sinna
Och dålig hälsa... dom hittar alltid på nånting. Man blir less.....
Becka
01-11-2009, 01:24 AM
Jag de är ju de. Media är verkligen, hur ska man säga... dumma och till viss del känslolösa. Dom verkar inte tänka de mista på hur de känns för Michael att höra allt de där, som ändå är falskt.8-26-03sinna
Och dålig hälsa... dom hittar alltid på nånting. Man blir less.....
Å ja...De gir blanke i følelser. Tjener ikke penger på det!
Men det er der de tar feil...Det gjelder bare å tenke litt smart. Og jeg kan jo ikke annet enn å tro at folk må bli lei av å lese bare piss...
sweet michael2
03-26-2009, 06:58 PM
næ den er for drøy! her lyyyyser det propaganda lang lei ass!! og dxe misbrue bbroren jermaines navn og.så dxet er nå så.men michael ville da ikke gjort alt deter viss han lå og så bortgangen i drøveln ville han vel! jeg trur ikke det nei.og ikke på noe annet sånt gåsevås heller.1 pøh!1 de bare prøver seg...som altid!elsker degsom DU er forevig michael......din anja..snuppen min!1 hihi!1 :D
sweet michael2
03-28-2009, 06:13 PM
og DET kjøper dere ?! nåvel ikke jeg!! og ser dere navent på tdete tale rørete våset? foxnew.det er jo revenytt på norsk jo!! hihi! ringer det ei bjelle nå tru? og uh sorry re4ve i noreg og væla ellers !! hilseen anja.som ikke lar seg.foxe4e!! hihihi!! :D!
Shadowfax
03-29-2009, 01:08 PM
og DET kjøper dere ?! nåvel ikke jeg!!
Om du tror det så har du ikke lest svarene. Vi er ikke dumme!
sweet michael2
03-29-2009, 05:29 PM
uh.jeg HAR lets vsrene jo! men.!! er ..d..det det du er her da var..det apllehead du het ehr ? åh neeei! jeg vil IKKE i trøbbel med slike mere! neii ! ikke npå igjenda!!åhh guri malla jeg som allerede har vært igjennom så mye og ufortjenet sånne ting allerede! neeeiiiiiiiiii!!væææææær så snill og ikke bli ..uuhh vah sier man egentlig til en øversteboss her ??? åhh jeg kommer ikke på noe annet en:sooooooryyyyyyyyyyyyyyy!! åh neiiii!!hav nå?! jeg vil blie her ....go ikke..bli..glomms!1..det hrms!...motsatte !! åh neiii!!uhhhuhu jeg kommer nok IKKE til og bil uh..ehh!! jeg mente det ikke sånn !jeg menet da bare......åh nei og neeeeeiii!!!åhhh!! hvorfor er det som om jeg er en sorts uromomentsmagnet ?! jeg er jo snill som dagen er lang jo?!og jeg ELSKER micahel så!! ikke ta ham ifra meg !! uhh..vel..det vet jeg ikke vil hende..men like vel..jeg vil bare alt så såre vel og..og..åh hav skal jeg gjøer nå???????vel..jeg skal nok klare meg jegg!! jeg har jo det før så..vel haaadet!! hilsen en trist og litt redd men veldig gald ..anja.!! ssoooooooryyyyyy!!:( :(!ssniifse..suuuuke..snifse.....jeg er så lei meg ..jeg..jeg..åhh unnskyld! og pliz ikke bli ..uh.paer vær..uh åhhhhh!!hvorfro meg?!åhhhhh ..er det mulig om det hjelper øvertsebossen med ordene::du er snill mog?? er jeg på trygg grunn tro? åh !! ikke her og! niee..ikke det .væææææær så kjempesnillll!!skal ret alle feli.og baer ike bil..one annet enn gald ! ok? a.b. :( :( :D!
Mrs_Moonwalker
03-29-2009, 05:39 PM
uh.jeg HAR lets vsrene jo! men.!! er ..d..det det du er her da var..det apllehead du het ehr ? åh neeei! jeg vil IKKE i trøbbel med slike mere! neii ! ikke npå igjenda!!åhh guri malla jeg som allerede har vært igjennom så mye og ufortjenet sånne ting allerede! neeeiiiiiiiiii!!væææææær så snill og ikke bli ..uuhh vah sier man egentlig til en øversteboss her ??? åhh jeg kommer ikke på noe annet en:sooooooryyyyyyyyyyyyyyy!! åh neiiii!!hav nå?! jeg vil blie her ....go ikke..bli..glomms!1..det hrms!...motsatte !! åh neiii!!uhhhuhu jeg kommer nok IKKE til og bil uh..ehh!! jeg mente det ikke sånn !jeg menet da bare......åh nei og neeeeeiii!!!åhhh!! hvorfor er det som om jeg er en sorts uromomentsmagnet ?! jeg er jo snill som dagen er lang jo?!og jeg ELSKER micahel så!! ikke ta ham ifra meg !! uhh..vel..det vet jeg ikke vil hende..men like vel..jeg vil bare alt så såre vel og..og..åh hav skal jeg gjøer nå???????vel..jeg skal nok klare meg jegg!! jeg har jo det før så..vel haaadet!! hilsen en trist og litt redd men veldig gald ..anja.!! ssoooooooryyyyyy!!:( :(!ssniifse..suuuuke..snifse.....jeg er så lei meg ..jeg..jeg..åhh unnskyld! og pliz ikke bli ..uh.paer vær..uh åhhhhh!!hvorfro meg?!åhhhhh ..er det mulig om det hjelper øvertsebossen med ordene::du er snill mog?? er jeg på trygg grunn tro? åh !! ikke her og! niee..ikke det .væææææær så kjempesnillll!!skal ret alle feli.og baer ike bil..one annet enn gald ! ok? a.b. :( :( :D!
Ehm... beklager, jeg skjønte ikke helt. Du skrev noe om meg? Eller misforstod jeg?
sweet michael2
03-29-2009, 06:34 PM
åhhh!er det mulig?! nnei nå griner jeg snart!!eller rteter .alerede..åhhhh!!jjjeg avr jo baer reddxfro..åh glem det i kosen!jjeg vil v bare være hos michael jeg .! go jeg........jeg.åhhhh!jjjjeg mmmener alt så vel..men nie da....ingen skjønner måten jeg skriver på..eller det at jeg ikke lier å bil ..nåvel..det er vel ikke så r5at det hellerr.......tilgi mmeg da....og jeg er tålamodig å det hloder....så det så.åh..jeg vil demm bare vel jeg..også ber åhhh! de dumme dumme skrivefeilene da!!!!!!åh!!unskyld at jeg går forlett i lufta til og i det hele kunne bli noe lenge her .jeg håper jo det jeg leter da vel ikke etter trøbbel?jeg vill ikke ha det !jjjewg vil ha alle til og være glade og sånne fine ting jeg...og de sire at jeg ikke kan..men ..jeg.....jjeg trudde da at skrivinga mi ikke..åh..micahel vile nok like meg !! og skrifta mi!! jeg ahr bare slyr5 til og grine noe skkkelig jeg nå! hisen en lei seg men endra smillened anja...! :D!skal rette alle felia ass! lover!!a.b.. :D :D!
Lovely.One
03-29-2009, 07:54 PM
åhhh!er det mulig?! nnei nå griner jeg snart!!eller rteter .alerede..åhhhh!!jjjeg avr jo baer reddxfro..åh glem det i kosen!jjeg vil v bare være hos michael jeg .! go jeg........jeg.åhhhh!jjjjeg mmmener alt så vel..men nie da....ingen skjønner måten jeg skriver på..eller det at jeg ikke lier å bil ..nåvel..det er vel ikke så r5at det hellerr.......tilgi mmeg da....og jeg er tålamodig å det hloder....så det så.åh..jeg vil demm bare vel jeg..også ber åhhh! de dumme dumme skrivefeilene da!!!!!!åh!!unskyld at jeg går forlett i lufta til og i det hele kunne bli noe lenge her .jeg håper jo det jeg leter da vel ikke etter trøbbel?jeg vill ikke ha det !jjjewg vil ha alle til og være glade og sånne fine ting jeg...og de sire at jeg ikke kan..men ..jeg.....jjeg trudde da at skrivinga mi ikke..åh..micahel vile nok like meg !! og skrifta mi!! jeg ahr bare slyr5 til og grine noe skkkelig jeg nå! hisen en lei seg men endra smillened anja...! :D!skal rette alle felia ass! lover!!a.b.. :D :D!
Dette MÅ være noen som tuller, kan ikke tro noen skriver sånt i fullt alvor.:blinkern
sweet michael2
03-31-2009, 01:17 PM
hvaa!!!er det ingen som geier og tie om det der ? åhh! nå er det nok!!jeg finner meg ikke i å bil tatt of analfabet BARE for5 noen skrive feil!! jeg er 27 har tourettes og ELSKER micahel jackson MERE enn noen her og ellers kan klare å fatte og jeg skrev da velikke så steinaldersk heller da vel?! uhh..jeg håper i at jeg enad ahr en sjanse her...og de som svare meg som nå ovver her..kan da ikke fro vente at jeg skal svare dem blidt nå de er så ufine .vel nseten da i svaret sitt?? jeg er så sinna at jeg hopper i taket none ganger ass!1 men jeg kan vel ikke forvente noe annet enn mere refs for og være.. åhhhhhhh! vorfor akkurta meg?!og jeg veit om der der dumme skrivefeilene!jeg sak rettdem ALLE det her jeg da sagt minst tusen ganger før!! er det så vanskelig og fatte at jeg trenger litt mere tid på mg till enklete ting enn andre her i væla da?!og tilslutt:ikke si at jeg ikke har prøvd og holde meg fra og eksploder som nå for det har jeg men nå er tåla modet mitt slutt! jeg er god til og skrive og ferdig med det..og.uhh..ikke bli sinna da ? ok ....jeg bare ..bare sa ifra..og viss du blir sinna..så....så prøv i allefall og vær det på en snil måte..det prøver da alltid jeg! er ike alle ganer det funker men det gjør nytte fordet!og nå synes jeg at vi skal være galde for at vi har denen fine siden jeg..og så er det jo gøy og kunne få fine savr med ogde ord da ikke sant ? hihih!! ^^/! hilsen en litt sinna men egentlig veldig glad anja....( som hpåer hun ikke bilr slengt ut nå fordet om hunsa ifra!)gloommss!1 :o :o!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.