View Full Version : Michael shopper i LA! i ett ganske spesielt kostyme..zorro!!
StinelovesMichael
12-13-2008, 03:03 PM
:uskyldig:plystre Nice Michael..mhm..
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1094321/The-Mask-Jacko-Michael-Jackson-steps-bizarre-outfit-yet.html
http://i264.photobucket.com/albums/ii190/mjstine/article-0-02C9EAF8000005DC-910_468x.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii190/mjstine/article-1094321-02C9EA04000005DC-96.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii190/mjstine/article-1094321-02C9EB14000005DC-88.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii190/mjstine/article-1094321-02C9EC92000005DC-34.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii190/mjstine/article-1094321-02C9F0E8000005DC-10.jpg
Caroline
12-13-2008, 03:20 PM
Smooth... :humre :<3
Mrs_Moonwalker
12-13-2008, 06:09 PM
Jeg klarer ikke å la være å le... :latter
Men veldig gøy å se han igjen da. :yay
Becka
12-13-2008, 06:53 PM
Skulle det der liksom ikke bli lagt merke til? :humre
He he, tullekoppen...
Natte
12-13-2008, 09:35 PM
Awwwwwwwww!! Jeg må le av han! Så skjønn han er! ^^,
Han ser litt ut som en banditt med det over hodet!
Kanskje han skulle på ett maskeradeball?:bleh
Så søt han er!!:<3:<3
Shabana
12-13-2008, 10:04 PM
What tha??? :blinkern
Ingen andre enn Michael... :latter
Misunner han den kaftanen da... I love it :D :<3
Natte
12-14-2008, 02:41 AM
Kraftanen??:blinkern:blinkern
Uansett.. ha ser utrolig godt ut!! Sååå nydelig!!:<3:<3
Natte
12-14-2008, 02:49 AM
De MÅTTE bruke Jacko igjen,da..icon_slå
Shabana
12-14-2008, 08:38 AM
Kraftanen??:blinkern:blinkern
Ja, minus -r- ihvertfall. Det er den tunika/kjole lignende saken han har på overkroppen.
StinelovesMichael
12-14-2008, 02:31 PM
det er faktisk bare MJ som kan få til det der:latter
lurer på om det er noe strategisk får det kommende albumet..haha..en ledetråd..som jeg postet på et annet forum,
kanskje albumet skal hete noe: mr.zorro eller no my first name aint baby! it's Michael.. Mr.Zorro if you're NASTY
Sunshine
12-14-2008, 03:10 PM
Herregud, Michael, du kan da kle deg mye bedre enn dette:humre
Men alltid godt å se han igjen, ja! Lurer på hva han hadde i bakhodet for denne litt merkelige(sorry)klesdrakten:P
SteveJackson
12-14-2008, 04:04 PM
Må bare si at på det første og andre bildet der så ser han jo skikkelig sjuk ut. Altså ikke bare fysisk sjuk, men also psyk, som en psycho killer blant annet... :latter
Ved første øyekast så fikk jeg et øyeblikk der jeg ikke visste hvordan jeg skulle reagere, eller hva jeg skulle syns... :blinkern
Men tror ikke det ligger så mye bak, annet enn at det skulle være en morsom greie, stunt om du vil.. Han er nok bevisst på at noe sånt kommer i media også.. Et prinsipp som heter, all PR, er GOD PR..
Kanskje dette blir litt som den gangen en annen konge, nemlig julebrus kongen, dro i butikken og handla øl i pavedrakt :latter :)
StinelovesMichael
12-14-2008, 04:31 PM
denne gangen synes jeg han gjorde noe dumt bare. jeg tror han VIL ble sees som rar avogtil. man kan begynne å lure. sukk..
Mrs_Moonwalker
12-14-2008, 06:11 PM
denne gangen synes jeg han gjorde noe dumt bare. jeg tror han VIL ble sees som rar avogtil. man kan begynne å lure. sukk..
For Michael er dette en lek, intet annet. He digs it. :latter
Becka
12-14-2008, 07:41 PM
For Michael er dette en lek, intet annet. He digs it. :latter
Precis. :) Jeg kunne ikke bryd meg mindre om hva han går i. ( eller ikke går i! :D ) Det er alltid herlig å se ham igjen uansett! Han er å se mer og mer, and I like it! :)
Natte
12-14-2008, 10:10 PM
Vet ikke hva det er, uansett, synes jeg det er herlig å se ham ute igjen (som Becka sier)! :D
Calaquendi
12-14-2008, 10:37 PM
Michael er så kul! :D
Sunshine
12-14-2008, 11:13 PM
Men tror ikke det ligger så mye bak, annet enn at det skulle være en morsom greie, stunt om du vil.. Han er nok bevisst på at noe sånt kommer i media også.. Et prinsipp som heter, all PR, er GOD PR..
Kanskje dette blir litt som den gangen en annen konge, nemlig julebrus kongen, dro i butikken og handla øl i pavedrakt :latter :)
I pavedrakt..!? Det slår FBI-drakten han hadde på seg da han skulle søke visum hos politiet:latter
Men til topic:
Tja, denne PRen gjør ikke akkurat at ikke-fans tror han er mindre gal:latter
Men han bygger nok opp til noe, og prøver å få så mye oppmerksomhet av media som mulig, som du sier.. Og DET er han flink til!! 8-26-03respect Er spent på hva resultatet av alle disse "Michael på shopping" osv - artiklene blir.. La oss satse på comeback:yay
Becka
12-14-2008, 11:57 PM
:latter Eller kanskje han rett og slett bare syntes antrekket var fint... :unsure Smak og behag! :D
Sunshine
12-15-2008, 12:07 AM
:latter Eller kanskje han rett og slett bare syntes antrekket var fint... :unsure Smak og behag! :D
Jeg liker å tenke litt større enn det.. Noe er på gang! :uskyldig:latter
Becka
12-15-2008, 12:20 AM
Jeg liker å tenke litt større enn det.. Noe er på gang! :uskyldig:latter
Hehe, Of course! Han er en luring... Men kanskje bare litt oppmerksomhetsyk akkurat den dagen. Skjønt, Michael kan jo bare gå ut døren for å få det uten noe antrekk. Jeg liker å tenke det samme som deg jeg! :thumbsup
Shadowfax
12-15-2008, 01:17 AM
hmmm...
Ja den drakten var ikke veldig pen MJ. Første jeg tenkte var "WTF"?:latter:latter
Og er enig med SteveJackson, han ser crazy ut i bilde nummer 3..:latter
jaja, han elsker det, media må jo begynne å gå lei av det snart? Kanskje det han prøver på? ikke vet jeg:latter
MJ, ta på deg noe LITT finere neste gang:latter
Natte
12-15-2008, 04:41 PM
Jeg kunne godt tenkt meg til å kle meg sånn..:latter
Det er faktisk sant :)
Kanskje ikke blandt, folk, men. Det er sikkert behagelig, da!:plystre
Calaquendi
12-17-2008, 09:50 AM
Bollywoodmusikk neste!
Jeg synes han er dritkul, men det som er synd er at potensielle platekjøpere som ikke liker selve fyren, kan påvirkes til å droppe dette. Dette er ferdigdiskutert for lenge siden internasjonalt sikkert, og glemt. Har ikke sett det i Se&Hør enda.. :bleh
Shabana
12-17-2008, 10:18 AM
Hvordan Michael kler seg har da ikke innvirkning på platekjøp så lenge musikken er bra. Det er jo allerede bevist... Selv det som er normalt i Michael standard er jo "over the top" for mange.
Calaquendi
12-17-2008, 12:36 PM
Neida, men jeg synes det er litt synd likevel.
EDIT: Hva i h****** er det jeg sier?! Nå må jeg ta meg sammen. Michael vet jo nøyaktig hva reaksjonene blir, så kommer jeg og tror jeg kan vite hva som vil skje. Glem det.. glem det! Herregud.. :plystre
Caroline
12-17-2008, 07:14 PM
det er faktisk bare MJ som kan få til det der:latter
lurer på om det er noe strategisk får det kommende albumet..haha..en ledetråd..som jeg postet på et annet forum,
kanskje albumet skal hete noe: mr.zorro eller no my first name aint baby! it's Michael.. Mr.Zorro if you're NASTY
Ha ha, ja det hadde tatt seg ut! :humre
Har ikke sett det i Se&Hør enda.. :bleh
Å joda, nå er det der å! Pappa satt å leste helgens Se&Hør nå nettopp og da jeg så bort på han for å spørre om noe så jeg ingen andre Michael Jackson himself ikledd turkis kaftan (var det det det het? lol setning:p) og zorro-maske. Fikk ikke lest alt de hadde skrevt, men det jeg leste var ikke så ille. Bare at han hadde gjort enda et stunt, og at dette var det sprøeste "kostymet" eller noe sånt.
Mrs_Moonwalker
12-17-2008, 07:52 PM
da jeg så bort på han for å spørre om noe så jeg ingen andre Michael Jackson himself ikledd turkis kaftan
What? Er Michael Jackson faren din? :ohmy
:latter :latter Kunne ikke la være. :latter :latter
Caroline
12-17-2008, 08:03 PM
Oi shit! Nå røpet jeg meg!! :eek: Bare glem at jeg sa det... :plystre
:latter:latter LOL
Mrs_Moonwalker
12-17-2008, 08:24 PM
Oi shit! Nå røpet jeg meg!! :eek: Bare glem at jeg sa det... :plystre
:latter:latter LOL
Hrmf. 8-26-03sinna
:latter :latter
Natte
12-17-2008, 08:50 PM
Bra ikke Se og Hør hadde skrevet noe stygt!! :D Kanskje de hørte på den sinte mailen jeg sendte en gang:uskyldig
Sunshine
12-17-2008, 09:22 PM
:latter:latter:latter
Nice! Da bør det ikke være noe problem for deg å skaffe oss på mjoai et møte med Michael da, Caroline;)
Caroline
12-17-2008, 10:48 PM
^
Altså, det skulle liksom være en overraskelse. Når vi skal møtes en gang etter jul hadde jeg tenkt at han kunne dukke opp... Men nå er jo det ødelagt. :S Ja ja, jeg får vel finne på noe annet jeg da...
:latter:latter
Ha ha, ja det hadde tatt seg ut! :humre
Å joda, nå er det der å! Pappa satt å leste helgens Se&Hør nå nettopp og da jeg så bort på han for å spørre om noe så jeg ingen andre Michael Jackson himself ikledd turkis kaftan (var det det det het? lol setning:p) og zorro-maske. Fikk ikke lest alt de hadde skrevt, men det jeg leste var ikke så ille. Bare at han hadde gjort enda et stunt, og at dette var det sprøeste "kostymet" eller noe sånt.
*kremt* liten feil her...leste resten av teksten nå og det var litt negativt allikevel... Ikke så veldig, men litt. Men det positive er at han ikke bryr seg noe særlig om det. "I'm gonna show them" var mer hans respons til det de skrev om at combacket mest sannsynlig ville gå i vasken. Så det. :thumbsup
:latter
Becka
12-17-2008, 10:53 PM
^
Altså, det skulle liksom være en overraskelse. Når vi skal møtes en gang etter jul hadde jeg tenkt at han kunne dukke opp... Men nå er jo det ødelagt. :S Ja ja, jeg får vel finne på noe annet jeg da...
Neida! Vi skal spille overrasket! No problem! :D
Caroline
12-17-2008, 11:11 PM
Neida! Vi skal spille overrasket! No problem! :D
Hm. Okay da. :D Men da må dere loooove å spille overrasket! Tenkt så skuffet han blir om dere ikke er overresket... Han tenker på å kle seg ut også så dere ikke kjenner han igjen med en gang. Han driver å prøver ut forskjellige kostymer for å se hvilket som faktisk funker - zorro-masken gikk dårlig. :P
Mrs_Moonwalker
12-17-2008, 11:18 PM
Hm. Okay da. :D Men da må dere loooove å spille overrasket! Tenkt så skuffet han blir om dere ikke er overresket... Han tenker på å kle seg ut også så dere ikke kjenner han igjen med en gang. Han driver å prøver ut forskjellige kostymer for å se hvilket som faktisk funker - zorro-masken gikk dårlig. :P
Whatever next? Supermann?
Du får hilse. :latter:latter
Sunshine
12-17-2008, 11:21 PM
^
:latter
Caroline da, ingen her som skjønte at du planla det.. Nå var det du selv som ødela planen din:plystre:bleh
..og med det har du å fullføre den også..! Du kan nemlig ikke komme med noe sånt og si at det ikke blir noe avicon_slå
:humre:humre
Becka
12-17-2008, 11:29 PM
Nemlig!
Og ja, hils han fra meg å spør om han fikk brevet jeg sendte. ( i 93 ) :D
Men jeg lover å spille overrasket. Ja, jeg tenker han gleder seg. Spesielt om han har sett Hot-bilde tråden. Tenker han har fåttet godt inntykk av jentene her ja! :latter
Caroline
12-17-2008, 11:33 PM
Whatever next? Supermann?
:ohmy Det var det også! Du er god...eller hadde flaks. Tenkte jeg skulle få han til å prøve batman, hele kostymet. Det hadde vært kult. Og ingen ville kjent han igjen. (nei, nå ødelegger jeg mer her. Dere er gode skuespillere, ikke sant?) :humre
Du får hilse. :latter:latter
Will do. :thumbsup
Caroline da, ingen her som skjønte at du planla det.. Nå var det du selv som ødela planen din:plystre:bleh
..og med det har du å fullføre den også..! Du kan nemlig ikke komme med noe sånt og si at det ikke blir noe avicon_slå
:humre:humre
Huff jah, jeg vet... :S Men den skal nok fullføres ja. Of course! Vi har en plan B. ;) Og den skal jeg klare å holde på.
Sunshine
12-17-2008, 11:34 PM
Nemlig!
Men jeg lover å spille overrasket. Ja, jeg tenker han gleder seg. Spesielt om han har sett Hot-bilde tråden. Tenker han har fåttet godt inntykk av jentene her ja! :latter
Oh my god, stakkars mann om han har vært inne på den tråden:latter:latter
..får håpe vi ikke har skremt han bort:uskyldig:plystre
Caroline
12-17-2008, 11:35 PM
Nemlig!
Jeg har hilst og han hilser tilbake "I love you" sier han (til alle). ::<3 Og ja, han fikk brevet ditt. Han har det enda. ;)
:blinkern Jeg håper ikke han har sett hot-bilde tråden...Ysj, tenk hva jeg har sagt om min egen far! :unsure :blinkern
Men han gleder seg, som sagt han har alt begynt å planlegge. :humre
Becka
12-17-2008, 11:43 PM
Jeg har hilst og han hilser tilbake "I love you" sier han (til alle). ::<3 Og ja, han fikk brevet ditt. Han har det enda. ;)
:blinkern Jeg håper ikke han har sett hot-bilde tråden...Ysj, tenk hva jeg har sagt om min egen far! :unsure :blinkernMen han gleder seg, som sagt han har alt begynt å planlegge. :humre
LOL. Oopsann, den tenkte vi ikke på. Ja, han er jo ikke den ekte pappaen din da, ellers ligger du tynt an Caroline!:ohmy :blinkern
Sunshine
12-17-2008, 11:45 PM
LOL. Oopsann, den tenkte vi ikke på. Ja, han er jo ikke den ekte pappaen din da, ellers ligger du tynt an Caroline!:ohmy :blinkern
..vi slår virkelig an i kveld, jenter:thumbsup:latter
Caroline
12-17-2008, 11:45 PM
Jeg ville bare passe inn..... :S
Caroline
12-17-2008, 11:46 PM
Å jada! :latter:latter:latter
Mrs_Moonwalker
12-17-2008, 11:53 PM
FATAL FAILURE:
Undertegnende medgikk ved døden av latterkrampe.
Becka
12-17-2008, 11:54 PM
Oh yes...
I kveld, når jeg satt i boblebadet i svømmehallen. ( nice yes. :D ) satt jeg å funderte veldig mye på livet, og så plutselig for meg et bilde av meg Michael og barna som feiret jul sammen. Skikkelig happy family. Og jeg og Michael hadde bare et bånd, ikke gift, bare et helt utrolig vennskap.
Så jeg slår virkelig an i kveld! Dette var ikke en drøm en gang.... :o
( oi, dette er visst ingen vase-tråd, kanskje flytte oss til vase trådene, ellers blir gutta oppgitt og lei )
Becka
12-17-2008, 11:55 PM
FATAL FAILURE:
Undertegnende medgikk ved døden av latterkrampe.
:latter:latter:latter ( vedkommende fikk seg i allefall en god latter )
Mrs_Moonwalker
12-17-2008, 11:58 PM
:latter:latter:latter ( vedkommende fikk seg i allefall en god latter )
Det burde virkelig vært en vissvass thread her inne. :latter
Sunshine
12-18-2008, 12:03 AM
Du som er administrator ordner det du:D:thumbsup:latter
Becka
12-18-2008, 12:03 AM
Absolutt. Ventil-tråden er jo forsåvidt en seriøs tråd, som omhandler oss. Så vi har vel ikke noen. Ant enn hot-bilde tråden, hvor det kan se ut som mye galskap og vas. ( but no, its the truth. ) :p
Becka
12-18-2008, 12:04 AM
Kunne kalt det avsporingstråd. Eller noe sånt... :unsure
Mrs_Moonwalker
12-18-2008, 12:04 AM
Du som er administrator ordner det du:D:thumbsup:latter
On my way. :latter
Caroline
12-18-2008, 12:06 AM
Jaaa, en vissvass tråd! Artig. :D :latter
Caroline
12-18-2008, 12:08 AM
Absolutt. Ventil-tråden er jo forsåvidt en seriøs tråd, som omhandler oss. Så vi har vel ikke noen. Ant enn hot-bilde tråden, hvor det kan se ut som mye galskap og vas. ( but no, its the truth. ) :p
:latter:latter:latter:latter:latter
yep, it's the truth...
Mrs_Moonwalker
12-18-2008, 12:11 AM
Del galskapen her:latter: http://mjoai.com/forum/showthread.php?p=12154#post12154
sweet michael2
03-26-2009, 06:48 PM
oh lala! en garde mouseiur zoro.!1 har man le lance cest le cape klar?? oh michael your smothe litle zorroic sweetie...jeg trur michael kunne gjort en mye BDRE zorro en selvsete orignalen seanconney vllie jeg!hihi!1 michael er5 bare BEST!!jeg elsker ham!!mhhhh!1 michael mi carea la meg kjærttegne dine fine..krtemte .hender...!! ehh!!åhh pusepoteee!!dååååååååååånnn!han er bare ssssssså sensuell!1hihi!1 sorry ofr ALLE feil som SKAL rettes jeg lover.og da GØJØR jeg det og as!1 jeg ljuger da ikke ?? hm..!1 ser der sia znuppizer!! jada deg og michaelsnuppeluppen min!1 hihi!! hadet!!anja! :D!
KingOfPop
04-05-2009, 01:29 PM
At det går ann! Sorry, men der så michael veldig rar ut!:latter:latter:latter
sweet michael2
04-06-2009, 05:51 PM
på havdadadda???hheh? jeg sjkønner ikke en pip! og kan det bil neo mere bilder her eller? det er jo reiner ørkenen here?og michael er lille ra sola..phewwww så warmt da.! *gispe stønne hikste etterluft!*åh michael.....! din store søte stallionstud av en kjeempegoing! jiiihaaaaa!!lameg få ri med DEN hingsten på ehrms!.tur.!*snakker halvt i fistel*åhhhhhhhhhh dåååååååååååneeeee.......!! michael er sånt et stort søtt velutseeneds uh.sukkertøy? *ser ut som e leitn usklydig engel..mmen luer på om det havr uskyldig nok?*erhehhh!! haaaadeeettt!! love...anja...! :D :D!gnsaaaaaaaaaaaaaaaadååååneeeeedunzzzzz.......XD !
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.