View Full Version : Michael Jackson wants JLS to support him on tour
Caroline
12-09-2008, 03:05 PM
Michael Jackson wants JLS to support him on tour
Michael Jackson is a massive fan of X Factor act JLS and has reportedly been watching the show every week online in the US.
Michael Jackson is a massive fan of X Factor act JLS and has reportedly been watching the show every week online in the US.
Jackson has been so impressed by the boyband that he has asked to meet their mentor Louis Walsh in Ireland to talk about the possibility of the band supporting him on tour in the UK.
Louis told the Daily Mirror: "It's fantastic news for JLS.
"I hear Michael had been looking around for some fresh young talent for a long time.
"If talks go well then going on tour with Michael would be an amazing opportunity for JLS."
An insider said: "Hearing you have Michael Jackson as a fan is a massive compliment and is sure to lift their spirits this week.
"The competition is really hotting up. Last week JLS struggled a little with the Britney track and they are out to prove themselves.
"Having a potential tour with Michael Jackson isn't going to take any pressure off - it has just motivated them to push on and win the competition."
They continued: "Michael has been an avid fan of The X Factor since the beginning. He loves musical themed reality shows and keeps up with it on the internet.
"When JLS came on, he was immediately drawn to them because he said they reminded him of a young Jackson 5. They would be a perfect warm up act for the UK dates of his tour.
"Michael can, and has changed his mind about touring for the last couple of years.
"But if he follows through with his word this time, JLS could be catapulted into the spotlight all over the world."
stv.tv local news is powered by Well Contented Ltd
Klide: http://news.stv.tv/entertainment/60151-michael-jackson-wants-jls-to-support-him-on-tour/
----------------------------
hm...er dette nytt? Det er nytt skrevet, men synes jeg har lest om dette før. :unsure But anyway, her er en artikkel om det i hvertfall. :)
Sunshine
12-09-2008, 05:21 PM
I følge et annet forum jeg er på, så er dette bull shit..
For det første: Vi vet ikke en gang sikkert om det blir en tour og om han i så fall drar til UK - og når det blir..
For det andre: De skrev blant annet at JLS skulle på noen andre oppdrag neste år..
For det tredje: Tror dere Michael vet hvem JLS er og at han ser på X factor? Jeg tviler litt på det, egentlig.. Og hvem vet hva han følger med på av programmer?:P
Her er det nok noen som nok en gang har det morsomt med å komme opp med rykter om Michael.. desverre..
Men moro om at det hadde vært sant, for da hadde vi visst at han kom på turnee til UK - og det hadde vært GLAD-nyhet detgal4
Becka
12-09-2008, 06:16 PM
Har aldri selv hørt om noen band som heter det.
Men anyways, det er jo umulig å vite noeting for tiden. :( Skulle likt at det var sant, mtp på tour ja. Får jo bare håpe....
Caroline
12-09-2008, 06:52 PM
Ja, du har nok rett Sunshine.
Men man vet jo aldri. Håper bare det blir en tour. :D
Mrs_Moonwalker
12-09-2008, 07:08 PM
BREAKING NEWS:
Etter en årrekke med utallige rapporter om Michael Jacksons kjærlighet for barne-tv serien Sesam Stasjon er ryktene nå endelig blitt bekreftet. Max Mekker vil være oppvarmingsartist for the King of Pop under hans kommende turne. Max Mekker er kanskje spesielt kjent for sin schläger ''Jeg digger deg,'' og det ventes at denne er en av sangene som vil få publikumet i den rette stemningen før Jackson entrer scenen igjen etter 7 års lang ventetid.
Kilde: www.ilovetojoke.com
Caroline
12-09-2008, 07:13 PM
:latter :latter :latter
Jess, Max Mekker!! Det blir drømme åpningen. Skaper skikkelig MJ stemning. Godt valg. :thumbsup :D LOL :latter
Sunshine
12-09-2008, 07:32 PM
BREAKING NEWS:
Etter en årrekke med utallige rapporter om Michael Jacksons kjærlighet for barne-tv serien Sesam Stasjon er ryktene nå endelig blitt bekreftet. Max Mekker vil være oppvarmingsartist for the King of Pop under hans kommende turne. Max Mekker er kanskje spesielt kjent for sin schläger ''Jeg digger deg,'' og det ventes at denne er en av sangene som vil få publikumet i den rette stemningen før Jackson entrer scenen igjen etter 7 års lang ventetid.
Kilde: www.ilovetojoke.com
Dette var dagens:latter:latter:latter
Mrs_Moonwalker
12-09-2008, 07:48 PM
:thumbsup
:uskyldig
Shadowfax
12-10-2008, 01:19 AM
BREAKING NEWS:
Kilde: www.ilovetojoke.com (http://www.ilovetojoke.com)
Endelig noen gode nyheter. Og jeg som elsker Max. Det kommer til å bli rått:yay
:latter:latter
Becka
12-10-2008, 01:22 AM
Drit i Max! Dette betyr jo en ting som er MYE viktigere! The king himself! :D gal4
Håper virkelig det er sant da! :)
Shadowfax
12-10-2008, 01:33 AM
Drit i Max! Dette betyr jo en ting som er MYE viktigere! The king himself! :D gal4
Håper virkelig det er sant da! :)
Ja det er sant, har nettopp fått bekreftelse fra Geir Børresen, det blir MJ tour, og det blir Max Mekker. YAY:yay
han vil også oversette "Jeg digger deg" til engelsk, fra nå av heter sangen "I digg you"..
Videre røper Geir at han har fått ordnet MJOAI et intervju med MJ.
Mrs_Moonwalker
12-10-2008, 01:39 AM
Ja det er sant, har nettopp fått bekreftelse fra Geir Børresen, det blir MJ tour, og det blir Max Mekker. YAY:yay
han vil også oversette "Jeg digger deg" til engelsk, fra nå av heter sangen "I digg you"..
Det ryktes også om at Maj Britt Andersen vil være gjesteartist når turen kommer til Skandinavia, men det er foreløpig ikke blitt bekreftet.
Becka
12-10-2008, 01:46 AM
Er det virkelig sant!!!!!!!???:ohmy Nå fikk jeg sug i magen! Dette er jo helt vilt. Da kommer han vel til Norge, hm? He has to! Åh.... Michael...
Og et intervju?? Holy cow.... :yay Dette tar jo av!
Sunshine
12-10-2008, 06:36 PM
Jeg må spørre: er dette virkelig sant, eller en fortsettelse på spøken????:P
Mrs_Moonwalker
12-10-2008, 06:55 PM
Jeg må spørre: er dette virkelig sant, eller en fortsettelse på spøken????:P
Ohhh, I sure wish it was true. :latter :uskyldig
Sunshine
12-10-2008, 06:59 PM
Ohhh, I sure wish it was true. :latter :uskyldig
Det hadde vært for godt til å være sant ja:latter:latter
Caroline
12-10-2008, 09:01 PM
Oi! Dette var virkelig gode nyheter!!! :D gal4 Når legges billettene ut for salg? Noen som vet? :exited
Mrs_Moonwalker
12-10-2008, 09:18 PM
Oi! Dette var virkelig gode nyheter!!! :D gal4 Når legges billettene ut for salg? Noen som vet? :exited
Det sies å bli rett over nyttår, men det er ikke blitt bekreftet av offisielle kilder enda.
Caroline
12-10-2008, 09:44 PM
Det sies å bli rett over nyttår, men det er ikke blitt bekreftet av offisielle kilder enda.
OK. Men da er det bare å vente da. :exited
Natte
12-10-2008, 11:49 PM
Hvis det er sant, så er det jo SKIKKELIG bra!!gal4gal4
Da får vi vite SÅ mye!! :D :D Men det er trolig bare rykter, ja :(
men håper VIRKELIG det er sant!!! :Dgal4gal4gal4
Shadowfax
12-11-2008, 12:09 AM
Hvis det er sant, så er det jo SKIKKELIG bra!!gal4gal4
Da får vi vite SÅ mye!! :D :D Men det er trolig bare rykter, ja :(
men håper VIRKELIG det er sant!!! :Dgal4gal4gal4
Obs.... Håper ikke du tok det seriøst:blinkern
Var bare tull alt:uskyldig:plystre
Natte
12-11-2008, 09:23 AM
Jeg sa HVIS! Jeg var jo ikke sikker.. men jeg sa HVIS HVIS HVIS!:latter
Caroline
12-11-2008, 02:00 PM
Aww, var det bare tull? :(
Sunshine
12-11-2008, 06:40 PM
Hvis det hadde vært sant er jeg sikker på at det hadde vært en stor nyhet i avisene, på nettet, på forsiden av mjoai og en egen tråd om det her inne..
Men tenk hvor kult det hadde vært om det var sant!! :yay:humre
Natte
12-12-2008, 12:38 PM
Hvis det hadde vært sant er jeg sikker på at det hadde vært en stor nyhet i avisene, på nettet, på forsiden av mjoai og en egen tråd om det her inne..
Men tenk hvor kult det hadde vært om det var sant!! :yay:humre¨
Ja, det hadde vært DRITTØFT!!!:yay:yaygal4
Men jeg tenkte jo det bare var tull ,jeg og... Men man ahr jo alltid ett lite håp:(:(
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.