View Full Version : Michael Jackson Mentions
Pages :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Shadowfax
06-16-2007, 03:39 PM
Har du observert noen MJ mentionings noen steder i TV, radio eller avis?
Del det med oss her:
Mrs_Moonwalker
06-16-2007, 05:45 PM
Har du observert noen MJ mentionings noen steder i TV, radio eller avis?
Del det med oss her:
Ola, jeg endret innlegget ditt litt, jeg følte det var litt villedende. Håper det er okay. :P
Ok da starter jeg siden det har vært uvanlig mange mentions av han idag(og igår natt da)
Så første var igår natt, da så jeg på et av de der snakkeprogrammene, uff, ja jeg vet, men har litt soveproblemer for tiden så ja, meeen iallefall hehe :)
Så snakkte de med en mørk person og han sa at han hadde prøvd å bade i klor for å bli lysere, så nevnte noen i bakrunnen "kan jo gjøre sånn som Michael jackson har gjort da!"
Også senere, en del timer senere så jeg på det igjen og da spurte han ene hva hovedstaten i bulgaria var, og han andre svarte: Sofia! Det vet jeg fordi Michael Jackson hadde en konsert der en gang som jeg likte veldig godt!
Men så kom ei annen inn og sa hvor ironisk det var at michael sang "dont matter if your black or white" så lo de liksom.. Men iallefall kjekt med en posetiv ting 8-26-03fruits_apple
Så så jeg på en serie idag og der skulle de huske tilbake til 80-tallet, og da var det en unge der med thriller jakken på.
Og det siste var et program om hun janice dickinson eller noe og hun var visst gift med en som hadde koregrafert Michael Jackson eller hva det var :)
Hehe ok nå hørres det ut som jeg ser uendelig mye på tv, men det var bare spesielt idag:thumbsup
Mrs_Moonwalker
06-17-2007, 06:19 PM
Hehe ok nå hørres det ut som jeg ser uendelig mye på tv, men det var bare spesielt idag:thumbsup
Heheh, neida, jeg vet hvordan det er. Enkelte dager er det mange ulike Michael Jackson mentionings på mange forskjellige programmer og settings. Som oftest i Oprah har jeg lagt merke til, for eksempel da det var nylig et intervju med Chris Rock tror jeg det var, og det kom opp hvor utrolig vanlig det var at Michael Jackson ble et samtaleemne i en hvilken som helst samtalesetting. Noe som er, faktisk, ganske sant. :P
Takk for at du delte med oss, Mia. :thumbsup
Shadowfax
06-20-2007, 02:48 PM
Bare en liten mention.. Hørte TWYMMF i dag på radioen, har faktisk hørt en del MJ sanger på radioen i det siste, dvs tre ganger den siste uken men det er en del ganger, de spiller madonna og abba mye mer:(
Det var alt...:bleh
Mrs_Moonwalker
06-20-2007, 05:44 PM
Bare en liten mention.. Hørte TWYMMF i dag på radioen, har faktisk hørt en del MJ sanger på radioen i det siste, dvs tre ganger den siste uken men det er en del ganger, de spiller madonna og abba mye mer:(
Det var alt...:bleh
Jeg hørte Beat It på radioen her om dagen, men antar grunnen er at jeg har fått så god kontakt med programlederen der på det tidspunktet, og at han var flink nok til å ta hintet mitt. :latter
Ja jeg hører nesten aldri på radioen men de to siste gangene jeg har skrudd på har bilie jean å bodtf's remix av HIStory vært på :)
Mysteriousone
06-21-2007, 05:02 AM
And what's going on in here, may I ask? I just recognised the word HIStory!! gal4
Mysti!
And what's going on in here, may I ask? I just recognised the word HIStory!! gal4
Mysti!
It's about MJ-mentions, so, if something MJ-ish has happend to you lately, you can write it here :) (think there were a similar thread on clubMJ)
And that HIStory-thing were that i just heard that song on the radio :)
Mysteriousone
06-21-2007, 05:14 AM
It's about MJ-mentions, so, if something MJ-ish has happend to you lately, you can write it here :) (think there were a similar thread on clubMJ)
And that HIStory-thing were that i just heard that song on the radio :)
Oh, sounds good! Well, I had my very first MJ dream a couple of nights ago and I woke up feeling all warm and fuzzy inside! :<3
Mysti!
Silje
06-21-2007, 11:28 AM
Så nettopp på Honey, så da tenkte jeg at jeg kunne skrive no her.. digger den filmen forresten :P ! og der sier jo missy elliott til han Michael ellis-fyren eller hva han heter "I don't care if she learned Michael Jackson how to dance, I want Honey Daniels!"... :p
Shadowfax
06-21-2007, 09:32 PM
Hørte MJ på radioen i dag også på jobb. Denne gang Smooth Criminal...
gal4
2 dager på rad, uvanlig8-26-03fruits_apple
Hehe ok vet ikke om dette "kvalifiserer" seg til denne tråden da.. Men men :)
Jeg så iallefall en reklame her en dag, tror det var om noe sånn chips greier som skulle bli sprøere. Men så iallefall tok de en sånn volum knapp høyere og høyere til "ARE YOU NUTS?!", så det har de kanskje fra Black or white videoen:D
Hehe er det bare her det skjer Michaelting?
Her har det skjedd bare en del småting... men er noen ting hver dag da:)
Hørte akkurat "i can't help it" på radioen, og før det human nature, og hørte de nevnte "michael jackson" ei stund før det og men fikk ikke med meg hva de sa. Så hører jeg jo fra søstera mi "hørte MJ på radioen igjen idag" hver dag. Så så jeg akkurat black or white på VH1. Og jeg har ikke sett en episode av "everybody hates chris" der de ikke nevner noen av jackson'a.
edit: nå snakkte de om michael for tredje gang på et kvarter, og nå spilles janet :) er forresten kanal24 jeg hører på.
Safkiel
06-30-2007, 01:40 PM
Askil Holm snakker om Justin Timberlake i siste Her og Nå.
Han sier "Justin Timberlake er vår tids Michael Jackson"
OK.. bare så du vet det, Askil, så er det faktisk Michael Jackson som er vår tids Michael Jackson. :latter
Silje
06-30-2007, 06:49 PM
Det var et innlegg om taxier på Sommeråpent 28. juni kl. 21.28.. Da var Speed Demon i bakgrunnen.. :D
Hehe nå så jeg akkurat cold case (elsker det programmet) og da spillte de man in the mirror i slutten. Og har og sett bad to ganger på VH1 og thriller en gang:<3
Og hører jo enda de der "michael var på radione noen ganger idag og"
Så Michael dukker opp over alt hehe:D
Shadowfax
07-27-2007, 10:07 PM
yes indeed he does.... Hørte Beat It i dag på radioen igjen.. trodde ikke radioen spillte så mye MJ. Det ser ut som jeg trodde feil8-26-03fruits_apple
Silje
07-27-2007, 11:26 PM
De spiller MJ på radioen ganske ofte egentlig..særlig på p4 :D
Safkiel
08-16-2007, 09:13 PM
Se og hør melder: Benny Borg tror toget for lengst har gått for de som ønsker å overta tronen etter Elvis.
- Det har skjedd for mye i verden siden Elvis slo igjennom. Verden er for forandret. Et fenomen som Elvis kan ikke inntreffe igjen. I dag dukker nye talenter opp hele tiden, bare for å forsvinne igjen like fort.
Mannen Elvis' datter var gift med på nittitallet hadde en sjanse mener den svenskfødtte artisten.
- For 15 år siden trodde jeg at Michael Jackson skulle klare det, men han tullet det helt bort og ødela alt for seg selv. Nå er det for sent. Ingen kan bli den nye Elvis, fastslår Benny Borg.
Look, who's talking :latter :latter :latter
Nå har vel ikke MJ noen ambisjoner om å bli noen ny Elvis heller... og hvorfor skulle han det, Elvis skrev jo ikke sine egne sanger engang ohnoyoudidnt
Mrs_Moonwalker
08-17-2007, 01:28 AM
Jeg ser du leser mye Se og Hør, Safkiel... :latter
Safkiel
08-17-2007, 03:36 PM
Jeg ser du leser mye Se og Hør, Safkiel... :latter
...OK, ser du det?
Shadowfax
08-17-2007, 06:41 PM
Ja to meldinger på rappen ang Se og Hør liksom:latter
Safkiel
08-18-2007, 08:32 AM
Hvorfor er dere så frekke mot meg? Det er ikke bare denne gangen...
Skjønner at dere er misunnelige på meg. Men hvis dere vil jage folk bort fra forumet deres, så bare fortsett og skriv sånne ting...
Unnskyld, hæ? :unsure
Jeg håper ikke jeg har gjort noe imot deg, har iallefall kke gjort det med vilje!
Og jeg er sikker på at shadowfax ikke mente noe stygt med det!
Shadowfax
08-18-2007, 06:16 PM
Hvorfor er dere så frekke mot meg? Det er ikke bare denne gangen...
Skjønner at dere er misunnelige på meg. Men hvis dere vil jage folk bort fra forumet deres, så bare fortsett og skriv sånne ting...
Nei hærlighet... Mia har helt rett. Den var aldri ment for å støte deg på noen som helst måte. Nå er du veldig hårsår.
Derfor kommer jeg ikke med en beklagelse. At du føler deg støtet over det er jo ganske utrolig. Det var en hyggelig melling om at du har postet to ganger fra Se og Hør. Det er slik folk gjør, spøker litt morsomt og ler av det.
Jeg har alt jeg trenger i livet. Familie og venner så nei jeg er ikke misunnelig på deg. Hvorfor skulle jeg det?
Dette er et høyst useriøst angrep. Dersom du er ute etter meg, må du bare angripe meg. Jeg klarer å stå imot det meste.
Med vennlig hilsen
Ola:)
Hørte akkurat en sang av Michael(tror det var dangerous eller TWYMMF, hehe husker ikke helt) på tv når jeg satt her inne på MJOAI så da måtte jeg jo sjekke hva det var8-26-03fruits_apple
Så var det reklame for et eller annet, sangstjerner tror jeg. Så var det ei dame som sto der og sa noe som "Første cd'en jeg kjøpte var Michael Jackson med Dangerous. Jeg var litt forelska i han, det var i sånn tredje klasse. Var litt flaut å si det! hehe"
Jeg tror hun dama er sånn halvkjendis eller noe, siden det var reklame for programmet "sangstjerner".
Shadowfax
08-19-2007, 11:26 PM
Hørte akkurat en sang av Michael(tror det var dangerous eller TWYMMF, hehe husker ikke helt) på tv når jeg satt her inne på MJOAI så da måtte jeg jo sjekke hva det var8-26-03fruits_apple
Så var det reklame for et eller annet, sangstjerner tror jeg. Så var det ei dame som sto der og sa noe som "Første cd'en jeg kjøpte var Michael Jackson med Dangerous. Jeg var litt forelska i han, det var i sånn tredje klasse. Var litt flaut å si det! hehe"
Jeg tror hun dama er sånn halvkjendis eller noe, siden det var reklame for programmet "sangstjerner".
Ja har sett den reklamen selv:P
Tror det er hun Miss Norway eller noe som sier det. Ganske morsomt faktisk..
Shadowfax
10-14-2007, 04:16 PM
Satt og leste Michael Jackson Conspiracy sist helg på toget, plutselig hører jeg Billie Jean i en MP3 spiller like bortenfor i toget. Ganske tilfeldig:thumbsup
Satt og leste Michael Jackson Conspiracy sist helg på toget, plutselig hører jeg Billie Jean i en MP3 spiller like bortenfor i toget. Ganske tilfeldig:thumbsup
Hehe stilig:thumbsup Åh, den boka har jeg og lyst å lese!
Forskjellige mentionings som har skjedd siste tiden, ganske mange faktisk men her er noen. Meg og søstra mi dro inn til byen fredagskveld bare for å kjøpe is men så gikk vi forbi to forskjellige barer/utesteder og den ene spillte Beat it mens den andre spillte Billie Jean. Tror jeg bør begynne å gå på byen, eh?:P Nei men når jeg var på bussen til flyplassen i Tunisia(var der for to uker siden) sa plutselig busssjåføren til fyren bak meg "Michael Jackson" og jeg bare WHAT? hehe men så gikk han videre og jeg spurte fyren etterpå hva det var om men han visste ikke (tror ikke han busssjåføren var helt god, hehe):latter Men så, iallefall senere på den turen, når vi var på flyplassen sto noen andre norske foran oss og snakkte om at underholdningen på hotelle hadde vært en som hadde dansa som MJ, "Han var skikkelig flink ass, moonwalka og allt!" Hehe så jeg sto jo bare å gliste..:D
Har sett mange MJ-referanser opp gjennom årene, men det er ikke før nå jeg har blitt oppmerksom på det. Er forresten ny her. Har hørt MJ flere ganger på radio, blant annet Beat It, Thriller, Billie Jean og Don't Stop To You Get Enough. På MGP jr sist dansa en av danserne moonwalk, tror de gikk videre. Ellers så har norsk tulle-wikipedia, Ikkepedia, en elendig artikkel om han, følg linken http://ikkepedia.org/wiki/Michael_Jackson.
Shadowfax
11-03-2007, 04:51 PM
Flott EIS.
I dag så jeg Arsenal - Man Utd.
Og i pausen spillte de "Wanna be Startin Something" i pausengal4
:thumbsup
I boka 1001 album du må høre før du dør, er tre MJ-album inkludert. Off the wall, thriller og bad. Helt passe anmeldelser med litt søppel, og anmelderen av thriller misliker sangen thriller. fy og fy
I boka 1001 album du må høre før du dør, er tre MJ-album inkludert. Off the wall, thriller og bad. Helt passe anmeldelser med litt søppel, og anmelderen av thriller misliker sangen thriller. fy og fy
Hehe jeg så faktisk den boka idag og lurte på hvor mange av ablumma av Michael som var inni! Merkelig det bare var de tre, i min mening syns jeg iallefall HIStory har allt å gjøre på den lista, hehe..
Men iallefall, idag vettdu, første gang på lenge er jeg fornuftig og gjør lekser. Så leser jeg til kroppsøving teorien, og plutselig så jeg de skrev om sangen "I want muscles":latter (som Michael skrev, og Diana Ross sang)
Så er umulig å komme meg unna Michael! Ikke det at jeg vil det da! Or do I...?:latter
Hørte også på P4, så spillte de litt av leave me alone og snakkte om at Michael var i Ebony og hva han hadde sagt det og sånn. Kult!
Shadowfax
11-19-2007, 02:25 PM
Hehe jeg så faktisk den boka idag og lurte på hvor mange av ablumma av Michael som var inni! Merkelig det bare var de tre, i min mening syns jeg iallefall HIStory har allt å gjøre på den lista, hehe..
Men iallefall, idag vettdu, første gang på lenge er jeg fornuftig og gjør lekser. Så leser jeg til kroppsøving teorien, og plutselig så jeg de skrev om sangen "I want muscles":latter (som Michael skrev, og Diana Ross sang)
Så er umulig å komme meg unna Michael! Ikke det at jeg vil det da! Or do I...?:latter
Hørte også på P4, så spillte de litt av leave me alone og snakkte om at Michael var i Ebony og hva han hadde sagt det og sånn. Kult!
Ja han brygger opp om noe... Kommer forhåpentligvis en singel før året er sluttgal4
edit: okei så akkurat at ola lagte tråd om det :p
A life in a day of andre Benjamin Andre er en låt på Speakerboxxx/The Love Below, Outkasts dobbeltalbum fra 2003. I den sangen sier de "Beat it like Michael".
http://http://www.youtube.com/watch?v=fo_QVq2lGMs (http://http://www.youtube.com/watch?v=fo_QVq2lGMs)
Den franske elektronikaduoen Justice har dedikert sin store hit D.A.N.C.E. til MJ, som etter min mening er funky og fin. Les teksten så skjønner du hvorfor:
Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right (x3)
Do the D.A.N.C.E.
Stick to the B.E.A.T.
Just easy as A.B.C.
Do the DANCE
Do the DANCE
The way you move is a mystery
Do the DANCE
You're always there for music and me
Do the DANCE
Do the DANCE
Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right
Do the DANCE (do the dance)
Do the DANCE
Do the DANCE
Under the spotlights
Neither black nor white
It doesn't matter
As strong as you might
Working day and night
Whatever happens
Under the spotlights
Neither black nor white
It doesn't matter
As strong as you might
Working day and night
Whatever happens
Do the DANCE
Do the DANCE
Do the DANCE
Becka
12-01-2007, 08:33 PM
Michael Jackson spesial på p3 fra kl 20 ikveld. Dj Pia... :)
Michael Jackson spesial på p3 fra kl 20 ikveld. Dj Pia... :)
Oj, kult, det må jeg prøve å få med meg :) Bra du sa ifra!
Edit: oj fillern og, jeg så det en dag for sent :P
Becka
12-04-2007, 07:45 PM
Oj, kult, det må jeg prøve å få med meg :) Bra du sa ifra!
Edit: oj fillern og, jeg så det en dag for sent :P
icon_slå :bleh Neiida... Var Mike musikk i 2 hele timer! Fantastisk.... ::<3
icon_slå :bleh Neiida... Var Mike musikk i 2 hele timer! Fantastisk.... ::<3
Å, ja det hørtes fantastisk ut!
Irlin_aka_B-Jay
12-09-2007, 04:45 PM
våkna til Billie Jean til morgenen i dag... men vet ikke hvilken kanal det var på, for noen hadde stillt på radioen! 8-26-03sinna
neei.. feil smily.. det avr jo egentlig bare bra at de hadde det!
De spilte Black or White under seminfinalen i håndball-VM mellom Norge og Tyskland.
Så reklame for det nye talentshowet på TV2, der det er en Michael Jackson-imitator som skal være med. Noen som vet hvem han er?
De spilte Black or White under seminfinalen i håndball-VM mellom Norge og Tyskland.
Så reklame for det nye talentshowet på TV2, der det er en Michael Jackson-imitator som skal være med. Noen som vet hvem han er?
Seriøst?! Så kult!
er kanskje Marcus, som har posta på dette forumet..? Men han synger vel kanskje bare, ikke danser.. Har ke peiling men kult iallefall!
Shadowfax
12-16-2007, 02:08 PM
Ja hørte når de spillte Black or White.. Magisk:thumbsup
Får håpe han imitatoren er god da:unsure
Irlin_aka_B-Jay
12-16-2007, 08:32 PM
Urban på Oslo S (By porten) spillte Disc 2 av The Essential Michael Jackson i helga.. meg og ei venninne var der... endte opp med at ejg bare MÅTTE kjøpe noe der og legge igjen beskjeden "Sykt bra musikk dere spiller her!" til dama i kassa! haha
MEN, de kalrte å bytte cd etter noen minutter... MIDT under Will you be there setter de på madcome! DAMN! 8-26-03sinna
Shadowfax
12-16-2007, 09:06 PM
Urban på Oslo S (By porten) spillte Disc 2 av The Essential Michael Jackson i helga.. meg og ei venninne var der... endte opp med at ejg bare MÅTTE kjøpe noe der og legge igjen beskjeden "Sykt bra musikk dere spiller her!" til dama i kassa! haha
MEN, de kalrte å bytte cd etter noen minutter... MIDT under Will you be there setter de på madcome! DAMN! 8-26-03sinna
icon_slå Typisk...! Men positivt uansett, men ikke stoppe CD-en midt under will you be there.. Det er det beste MJ gjør vokalmessig...
Irlin_aka_B-Jay
12-16-2007, 09:46 PM
Kanskje det var meg? haha neida... men jeg er faktisk med i Norske Talenter ettersom at de faktisk ringte meg for å spør om jeg ville melde meg på :latter
Men det kan sikkert ha vært MaGNUS Jackson eller PETTY Jackson, så at de hadde lastet opp video på tv2 video netttjenesten hvertfall...
Kanskje det var meg? haha neida... men jeg er faktisk med i Norske Talenter ettersom at de faktisk ringte meg for å spør om jeg ville melde meg på :latter
Nei! Du tuller! Så kult, halleman! Jeg har faktisk tenkt på at du måtte være med der! Auditioner og sånn har ikke vært, har de det?
Irlin_aka_B-Jay
12-17-2007, 05:55 PM
Nei! Du tuller! Så kult, halleman! Jeg har faktisk tenkt på at du måtte være med der! Auditioner og sånn har ikke vært, har de det?
Ja var litt kult egentlig! haha:latter
Nope.. audtion er i Januar, hvertfall i Kr.sand er det i begynnelsen av Januar!
emil-paulsen
12-21-2007, 07:40 PM
De deltakerne som har gått ut av idol sang thriller.
Det var ganske bra ; D
Irlin_aka_B-Jay
12-21-2007, 11:26 PM
De deltakerne som har gått ut av idol sang thriller.
Det var ganske bra ; D
ja jeg fikk høre det etterpå jeg også! :D
Åsså kom Earth song på radioen i forrigårs! Ja.. du hørte riktig: EARTH SONG!
Irlin_aka_B-Jay
01-10-2008, 02:55 PM
Ble vekket av P.Y.T. på p4 i går morges :)
herlig måte å våkne på
Var på shopping igår og på ene butikken spilte de Bad cd'en. Plutselig ble shopping så mye kjekkere8-26-03fruits_apple
Shadowfax
01-11-2008, 03:18 PM
Ble vekket av P.Y.T. på p4 i går morges :)
herlig måte å våkne på
Radioen spiller mye MJ for tiden:P I like itcool3
Var på shopping igår og på ene butikken spilte de Bad cd'en. Plutselig ble shopping så mye kjekkere8-26-03fruits_apple
Ja det pleier hjelpe:thumbsup
Irlin_aka_B-Jay
01-12-2008, 01:04 PM
Yes, på freerecord shop på sørlandssenteret satte de på The essential Michael Jackson (disc 2) AKKURAT da kompisen min tok i en MJ plate som stod på hylla. :latter Vi stokk litt igrunn.
Shadowfax
01-13-2008, 10:40 PM
Maria Bingo reklame. Ansiktene morfer slik som i "Black or White" filmen. Garantert inspirert fra den:thumbsup Noen sett den på TV3?
Det har jeg tenkt på hver gang jeg ser på den reklamen :P
Irlin_aka_B-Jay
01-23-2008, 08:48 PM
Rundt 20:00 i dag ringte ei venninne av meg "Irlin! irlin! høøør hva som er på radioen".. og da spillte de Michael og Will I Am's The Girl is Mine 2008
gal4
Shadowfax
01-23-2008, 09:54 PM
Rundt 20:00 i dag ringte ei venninne av meg "Irlin! irlin! høøør hva som er på radioen".. og da spillte de Michael og Will I Am's The Girl is Mine 2008
gal4
Kult, første gang det er raportert i Norge:thumbsup It has beguncool3
Muchos
01-23-2008, 10:12 PM
What, Hva? Hvem Hva hvor... Hæ hvilken stasjon?? Jaaaaaaaaaaaa
Mrs_Moonwalker
01-23-2008, 10:32 PM
Radio Sandnes spilte den tirsdag i forrige uke. :)
Muchos
01-23-2008, 10:55 PM
Radio Sandnes spilte den tirsdag i forrige uke. :)
Fett:)
Sikker på at the voice og andre store stasjoner komer til å spille den i en nær framtid
Shadowfax
01-23-2008, 11:46 PM
Fett:)
Sikker på at the voice og andre store stasjoner komer til å spille den i en nær framtid
Ja men må nesten være musikkvideo med da? Hadde vært kult dersom MTV, voice og VH1 hadde begynnt å spille mye MJ nå:thumbsup
Shadowfax
02-26-2008, 05:15 PM
Michael Jackson på NRK Super, Billie Jean, mens rullet det informasjon nedenfor musikkvideoen liksom. Så kult, bare kom plutselig i en av pausene:) NRK Super er en barnekanal, så bra:)
MagnusJackson
02-26-2008, 05:39 PM
Akon snakket om MJ igår på tv2 washerra, om at MJ var en utgående person,ærlig,extremt jordnær og et flott medmenneske,slik reklame liker vi ;) !:thumbsup
Shadowfax
02-26-2008, 06:11 PM
Akon snakket om MJ igår på tv2 washerra, om at MJ var en utgående person,ærlig,extremt jordnær og et flott medmenneske,slik reklame liker vi ;) !:thumbsup
Amen ja.:)
Shabana
02-26-2008, 07:45 PM
Dette er fantastisk og gir meg bare lyst å si: He's baaack!!! (Although he never really was gone...)
MagnusJackson
02-26-2008, 07:46 PM
Dette er fantastisk og gir meg bare lyst å si: He's baaack!!! (Although he never really was gone...)
hehe ;) AGREE!!:P
Shabana
02-26-2008, 07:51 PM
Det kribler faktisk litt i magen gal4 :<3
Going a bit crazy maybe...? Har hørt på alle CD'ene fra Off the wall til Invincible i dag :thumbsup
Shadowfax
02-26-2008, 07:57 PM
Keep it coming MJ, keep it coming:)
Ja er en del slagere i de platene:)
Shadowfax
02-26-2008, 08:53 PM
Michael nevnt på Hjelpekorpset. De skulle finne 10 sanger å bruke på et bryllup og trengte en sang til dansing, og MJ ble selvfølgelig nevnt med Don't stop 'til you get enough:thumbsup
MagnusJackson
02-26-2008, 08:58 PM
Michael nevnt på Hjelpekorpset. De skulle finne 10 sanger å bruke på et bryllup og trengte en sang til dansing, og MJ ble selvfølgelig nevnt med Don't stop 'til you get enough:thumbsup
skulle akkurat skrive det inn ;)!
Shabana
02-26-2008, 08:58 PM
Alle må da minst ha EN MJ sang i bryllupet sitt. jeg skal nok få skviset igjennom mange :D He he
Shadowfax
02-26-2008, 09:00 PM
skulle akkurat skrive det inn ;)!
Yes jeg vant:latter
Alle må da minst ha EN MJ sang i bryllupet sitt. jeg skal nok få skviset igjennom mange :D He he
Stemmer det8-26-03respect 10 sanger på bryllupet, 9 MJ sanger da eller?:rolleyes
Shabana
02-26-2008, 09:11 PM
Vet ikke anda jeg altså. Må nesten ta med gemalen i bestemmelsene også da, men det kommer nok til å bli noen, oh yes! Brudevalsen til "You'll never walk alone da" ::<3
MagnusJackson
02-26-2008, 09:17 PM
gifter meg i august,og da blir det nokk litt MJ på brylupps festen :P !
Shabana
02-27-2008, 09:45 AM
:D Gratulerer da! Jeg skal faktisk gifte meg på Skjervøy i juli, he he. :<3 Kommer nok til å bli morro.
Shadowfax
02-27-2008, 02:08 PM
Gratuelerer Magnus8-26-03respect Litt av en gifte gjeng her inne nå*føler presset*:latter
Gratuelerer Magnus8-26-03respect Litt av en gifte gjeng her inne nå*føler presset*:latter
Hadde ikke vi planer da?:unsure
(:latter)
Shadowfax
02-27-2008, 08:26 PM
Hadde ikke vi planer da?:unsure
(:latter)
Åja stemmer jo det:) Når var det dette var igjen?:latter La oss gjøre det, vi lever kun en gang:bleh
Hva skal vår sang være da? Speechless?::<3
8-26-03fruits_apple
Sunshine
03-17-2008, 06:40 PM
I dag spilte de Beat it på radio, og sendte musikkvideoene The way you make me feel og Thriller på nrk1(nrk super, hehe:) ).. Sangene hans spilles egentlig en del på radioen i det hele tatt!!
Merker bare at han kommer mer og mer tilbake, og det er ufattelig kult:D 8-26-03respect
Sunshine
03-21-2008, 09:30 PM
Det sto en artikkel i Se og hør, der det fortelles om at Michael Jackson reddet Neverland(som har blitt et forfallent sted) i siste liten.. Artikkelen er ikke så veldig hyggelig i seg selv, da de kaller MJ for Wacko, at han er en forfallen stjerne og masse annet negativt. Men i slutten nevnes Thriller 25 i et bittelitt avsnitt hvor det sluttes med at han nå vil tjene penger nok, så han kanskje kan få gjort Neverland til det bedre igjen. Vi får også se et bilde av to av barna hans(har han begynt å la media få se barna??).. Noen andre som har lest artikkelen? Typisk at de klarer å lage en sånn artikkel, nå som han får en ny sjanse igjen(men han klarer jo å komme seg opp igjen selv om media ikke hjelper han)!!
Shadowfax
03-22-2008, 12:26 AM
Det sto en artikkel i Se og hør, der det fortelles om at Michael Jackson reddet Neverland(som har blitt et forfallent sted) i siste liten.. Artikkelen er ikke så veldig hyggelig i seg selv, da de kaller MJ for Wacko, at han er en forfallen stjerne og masse annet negativt. Men i slutten nevnes Thriller 25 i et bittelitt avsnitt hvor det sluttes med at han nå vil tjene penger nok, så han kanskje kan få gjort Neverland til det bedre igjen. Vi får også se et bilde av to av barna hans(har han begynt å la media få se barna??).. Noen andre som har lest artikkelen? Typisk at de klarer å lage en sånn artikkel, nå som han får en ny sjanse igjen(men han klarer jo å komme seg opp igjen selv om media ikke hjelper han)!!
Der sier du noe som gjør hele historien om MJ om mulig enda større. Bare tenk på all den pressen han har hatt i mot seg, og likevell så selger han som hakka møkk. På en annen side så sies det, all reklame er god reklame. Men ikke vet jeg, noen burde jo forsket på det egentlig?
Se og hør er jo syvende far i huset når det gjelder å være korrupt store i kjeften, missvisende og nyhetsvrengende. Det at de viser bildene av barna viser også mangel på respekt for MJ, også når de i tillegg kaller han wacko og fallende, noe han har bevist at han overhode ikke er.
Noe som ikke eksisterer hos Se og Hør er respekt. Jobben deres er jo å rote i folk sine liv så kan nesten ikke si så mye på det, men det er måten det blir representert på som er så usansynlig umoralsk og respektløs. På en annen side er jo alle slike blad bygget opp på denne måten, de lever jo på disse så kalte "skandalene" som at Britney hadde buksen 1 cm for langt nede slik at du kunne se litt av rompen hennes:latter
Det er skandale det, å gu for en skandale!
La oss skrive inn å klage iallefall, jeg skal iallefall:thumbsup
Sunshine
03-23-2008, 11:20 AM
La oss skrive inn å klage iallefall, jeg skal iallefall:thumbsup
Ja, men da bør jeg kanskje nevne at det var det lille kjendisbladet som se-og hør ofte har midt i bladet; Z og hørt eller JetZ, tror jeg det heter, som hadde denne artikkelen.. men det spiller kanskje ingen rolle, for det tilhører vel se og hør uansett..
Liliane
03-23-2008, 01:08 PM
i går endte jeg opp med å kjøpe en skjorte til 999 bare fordi de spilte billie jean i en butikk..
hadde aldri godt inn i den ellers.. snakk om salgstriks!:latter
Sunshine
03-23-2008, 01:15 PM
i går endte jeg opp med å kjøpe en skjorte til 999 bare fordi de spilte billie jean i en butikk..
Oi, dæven.. Hehe, men skjorta var sikkert fin da:)
De spiller mye Michael Jackson i klesbutikkene for tiden. Da jeg var i byen på tirsdag, var det hvert fall 3 butikker som spilte MJ:D En av de satte på Thriller cd'en i det jeg kom inn. Det var litt kult, hehe:P
Haha genialt:D Ja jeg og har hørt utrolig mye av MJ i butikker i det siste. Dette er sikkert starten på Michael's plan av å ta over jorda! Muahaha:P
Shadowfax
03-26-2008, 09:08 PM
Ja mye MJ, var på et diskotek i Bergen og de avsluttet med Earth Song faktisk. Meget bra.
Ellers masse MJ på radio, diskotek og butikker:) Han er på gang..
Shabana
03-26-2008, 09:50 PM
Ja ja, har hatt det litt hardt i det siste, og lot visst radioen stå på da jeg tok meg en tur ut i dag. Trengte virkelig en oppmuntring så da passet det virkelig at det første jeg hører når jeg åpner døra hjemme er Michael synge "Keep The Faith"...
Shadowfax
03-26-2008, 11:44 PM
Ja ja, har hatt det litt hardt i det siste, og lot visst radioen stå på da jeg tok meg en tur ut i dag. Trengte virkelig en oppmuntring så da passet det virkelig at det første jeg hører når jeg åpner døra hjemme er Michael synge "Keep The Faith"...
Neiiii? Litt skummelt da..:) Hvilken kanal spillte den forresten?
Shabana
03-27-2008, 02:28 PM
He he... litt rart ja. Kinda freaky :latter
Det var en eller annen radio på dekoderen min. Det er jo så mange der, så jeg pleier bare å sette på en som spiller god musikk.
Synes det var ekstra merkelig at det var "Keep The Faith", for den blir vel ikke spilt så mye. Det er jo faktisk trøstesangen min... men du vet, MJ er der for fansen sin ;)
Irlin_aka_B-Jay
05-04-2008, 08:50 PM
Sitterog hører We are theworld på radioen akkurat nå... Kanal Norge (det gammle kanal 24) ... de spiller jo minst 4 MJ sanger til dagen (som ikke bare er Billie Jean lissom)
Shabana
05-11-2008, 08:17 AM
Opptredenen til Ylvis brødrene på gullruten i går avsluttet med Billie Jean "Pingu style" Veldig artig og gjennomført opptreden i sin helhet forresten :D
Edonrar
05-11-2008, 10:38 AM
Opptredenen til Ylvis brødrene på gullruten i går avsluttet med Billie Jean "Pingu style" Veldig artig og gjennomført opptreden i sin helhet forresten :D
Jeg lagde en helt ny tråd om det i går natt.. xD
Shabana
05-11-2008, 11:56 AM
Jeg lagde en helt ny tråd om det i går natt.. xD
Hvor da? Jeg så om det var noe om det før jeg skrev om det her skjønner du.
Becka
05-12-2008, 03:25 PM
Lenge siden nå gitt.
Men det betyr ikke at jeg ikke får med meg masse av MJ. Jeg satt til halv 4 i natt og så " The Jacksons- An American dream" på youtube. Husker den gikk på tv for en del år siden. Noen som husker når? Det føles ikke så lenge siden...Men, det er nok det.
Og til de som ikke har sett den, burde se den! :)
Shabana
05-17-2008, 06:24 PM
Til morgenen i dag var Michael å se på Star TV.
Jeg klikket tilfedligvis over da programmet started 8:30: "Janet vs. Michael, Who's hotter?", en episode av Much More Musics Heat Meter. Her er utfallet av kåringen:
1: Who's more normal? - Janet stakk av med den
2: Strange love- Michael og hans "relationships" som de kalte det vant den kåringen.
3: Sibling Rivals- Janet vant fordi hun var den som har måttet bevise seg mest av de to.
4: Leave me alone- Hvem av dem har blitt mest plaget av media... Michael
5: Hot stepper- Hvem av dem som er den beste danseren, noe Michael uten tvil vant.
6: In the mirror- Gjaldt kosmiske inngrep, og Janet fikk den siden de sa at hele poenget var å komme ut av operasjonen bedre enn man var før inngrepet.
7:C'mon back- Hvem som har hatt det beste comebacket. Den fikk Janet fordi "dommerne" mente at uansett hva Michael har gjort, eller kommer til å gjøre, så vil det bli overskygget av skandaler og medias negative innstilling til ham.
Kan ikke si at det var en særlig positiv fremstilling av Michael, men det var ihvertfall noen få positive ting som ble sagt innimellom.
Becka
05-17-2008, 06:36 PM
Men de programmene der er jo helt idiotiske uansett. Det er sjeldent de fremstiller noen i noe positivt lys.
Men jeg skulle gjerne hatt det med meg for det. Alt med Michael! :)
Shadowfax
05-18-2008, 02:15 PM
Ja, slikt er kjekt å se uansett, bare å få med seg et program om MJ liksom. Selv om det er provoserende å se når de vrir på sannheter, etc.
Becka
05-21-2008, 11:50 AM
Hører akkurat nå "bad" på radio norge :)
Shappert
05-26-2008, 03:58 PM
På bussen i dag spilte de Billie Jean.
På bussen hjem var det Heal The World ;D
Mange butikker i Trondheim som spiller MJ, spessielt klesbutikker.
Men jeg HATER folka på Free Record shop.
Jeg spurte om de hadde noe MJ cd'er. Dama i kassa sa bare: - haha, eh. nei.
De fleste der bare ler når de hører navnet Michael Jackson. Det er bare èn der på rundt 30-årene som sa en gang: - hva ler dere av? Michael er jo en legende.
Da ble jeg glad når jeg hørte det ;p
Shappert
05-27-2008, 02:19 PM
PÅ NRK Super, spilles Michael Jackson musikkvideoer hver dag.
Det er bra ;p
Shadowfax
05-27-2008, 04:28 PM
PÅ NRK Super, spilles Michael Jackson musikkvideoer hver dag.
Det er bra ;p
Takk for infoen, godt å høre:):thumbsup
var i en klesbutikk der de spilte HELE dangerous-cden..
Shadowfax
05-28-2008, 06:15 PM
var i en klesbutikk der de spilte HELE dangerous-cden..
Du var i butikken så lenge ja:):thumbsup Fant du noe?:bleh
Shabana
05-28-2008, 06:52 PM
Nå er jeg ikke i sentrum så ofte, men på lørdag så spilte de ABC på Carlings på Karl Johan. La nesten ikke merke til det i lørdagsbråket + skrik og skrål fra 3 unger, men de spilte det ganske høyt i og med at jeg hørte det bare ved å gå fordi butikken :D :thumbsup
Shabana
05-31-2008, 09:00 PM
Bilde av Michael (Prince og Madonna) på forsiden av VG i dag (31. mai- 08) i anledning hans (deres) 50 års dag i år. Overskrift: "Stjernene fyller 50 år"
Becka
06-13-2008, 07:07 PM
Bilde av Michael (Prince og Madonna) på forsiden av VG i dag (31. mai- 08) i anledning hans (deres) 50 års dag i år. Overskrift: "Stjernene fyller 50 år"
Jeg snudde brått i det jeg gikk forbi en butikk på Kreta å så den samme overskriften... :)
Ellers har jeg hørt mye Mike musikk på Kreta. Både jeg og min venninne har gnålt mye på DJ om det, men det gikk aldri en kveld uten at det ble spilt minst en sang uten gnål også. Og jeg møtte mange som trakk stort på smilebåndet da jeg nevnte navnet hans. :)
Shadowfax
06-14-2008, 02:05 AM
Jeg snudde brått i det jeg gikk forbi en butikk på Kreta å så den samme overskriften... :)
Ellers har jeg hørt mye Mike musikk på Kreta. Både jeg og min venninne har gnålt mye på DJ om det, men det gikk aldri en kveld uten at det ble spilt minst en sang uten gnål også. Og jeg møtte mange som trakk stort på smilebåndet da jeg nevnte navnet hans. :)
Så bra da:) Dere skapte nok en del liv det hørtes det ut som?8-26-03fruits_apple
Shadowfax
06-14-2008, 02:06 AM
Uansett, min broder ringte meg i natt faktisk, dvs i 2 tiden. Han var på et diskotek i Stavanger hvor de spillte utrolig mye MJ musikkgal4
Det er kult å vite at han er inne i varmen igjen, ser ut som Thriller 25 hjalp. Og når i tillegg et nytt album nå til å toppe det helegal4
Utklipp fra artikkel
"– Det er ingen på skolen som liker CD-ene mine. De hører bare på Michael Jackson – til og med når vi gjør lekser."
Kilde: http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article354490.ece
:D
Shadowfax
06-16-2008, 03:21 PM
Utklipp fra artikkel
"– Det er ingen på skolen som liker CD-ene mine. De hører bare på Michael Jackson – til og med når vi gjør lekser."
Kilde: http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article354490.ece
:D
så fantastiske nyheter:)gal4
MJLover
06-16-2008, 04:22 PM
Hørte det var dritkult å se dem live. Skulle ønske jeg var der :p
Foo er gode de!
Shadowfax
06-19-2008, 04:43 PM
Har begynnt på sommerjobben min nå, og har funnet ut at det er mye MJ på radioen, i fra samme tid i fjord er det flere 100% mer. P4 hadde til og med nyhet om rykte om at MJ kanskje skal på turne og at en ny plate snart kommer, rett etter spillte de Billie Jean, i går hørte jeg Dirty Diana og på tirsdag spilte de Come Together.gal4
Good News
Sunshine
07-16-2008, 08:31 PM
Jeg har vært 2 uker i Tyrkia nå, og da jeg en kveld var på en klubb, kom en dansegruppe bestående av 7 jenter ut på scenen - og de danset til Michael Jackson!! De hadde stort sett egne dansetrinn, men tok også inn noen MJ-trinn.. Uansett, kult å se på - og det i Tyrkia!:)
Caroline
08-25-2008, 05:22 PM
Nesten hver gang jeg er ute på byen eller på en fest spilles det en MJ sang!! :D (JEg maser jo litt noen ganger, men ikke alltid! :P ) For det meste spilles Billie Jean eller Beat It. Sist gang var det Billie Jean, 2 dager siden. cool3
Jeg blir så glad når jeg hører en MJ sang på radio, TV, butikk, club, o.l. gal4
Becka
08-25-2008, 08:42 PM
Ja, billie jean går mye! Litt for mye spør du meg, når det finnes så mye annet å velge mellom! Jeg hørte " Give into me" her på radio Norge (eller p4 kanskje) som var en veldig postiv overraskelse på de kanalene! :)
Eller så jobber en plass hvor de har disko i kjelleren. Jeg kjenner igjen bassen til Billie jean hver gang. :) Og her en natt spilte de en del Michael på det der sone2 på tv2.
Caroline
08-25-2008, 10:08 PM
Ja, synes det alltid er den! Jeg liker den, men han har jo så masse annet bra også! :D
Kom nettopp hjem fra et stand-up show og fyren var tydelighvis MJ fan og i begynnelsen (før han kom på scenen) spilte de noen MJ sanger. Overraskende nok Billie Jean :P men også The Way You Make Me Feel og Thriller også :thumbsup Også dro han noen MJ spøker! :latter De var faktisk morsomme, det var ikke diss i det hele tatt! Det var mer om hvordan han var som fan. :thumbsup
Shadowfax
08-25-2008, 10:25 PM
Ja, synes det alltid er den! Jeg liker den, men han har jo så masse annet bra også! :D
Kom nettopp hjem fra et stand-up show og fyren var tydelighvis MJ fan og i begynnelsen (før han kom på scenen) spilte de noen MJ sanger. Overraskende nok Billie Jean :P men også The Way You Make Me Feel og Thriller også :thumbsup Også dro han noen MJ spøker! :latter De var faktisk morsomme, det var ikke diss i det hele tatt! Det var mer om hvordan han var som fan. :thumbsup
:latterHørtes meget gøy ut, tørr jeg spørre hvem dette var?
All hyllest til han, hvor så du dette?
Caroline
08-25-2008, 10:32 PM
:latterHørtes meget gøy ut, tørr jeg spørre hvem dette var?
All hyllest til han, hvor så du dette?
Jonas Bergland heter han. Han er ikke så veldig kjent..sa han da :P
Jeg så det i Gjøvik, men han er fra Oslo. Samme sted som meg faktisk. hehe :P
Om du får muligheten så ta deg en titt, han er veldig morsom! :thumbsup
Caroline
08-27-2008, 04:18 PM
Hahaha! Jeg så nettopp en til xD Jeg sappa fort gjennom Disney Channel, men jeg måtte gå tilbake for gjett hva...de dansa Thriller dansen, på Erstatterne ellen no.. :latter Måtte nesten le litt av det.
De tok av.. 8-26-03fruits_apple
emil-paulsen
08-27-2008, 04:50 PM
Jeg var på et kjøpesenter i stad og idet jeg gikk forbi en butikk der så hørte jeg "Don't Stop 'Til You Get Enough" :D Så da gikk jeg jo så klart inn der, og da sangen var ferdig spelte dom "Rock With You". Åsså gikk jeg etterhvert, men jeg kom at ca. 20 min senere å da drev dom fortsatt å spelte av sangene fra "Off The Wall" :D Dom spelte av hele albumet :D
8-26-03respect
Caroline
08-27-2008, 10:43 PM
^ Så gøy! Da hadde jeg nok blitt i den butikken en stund. Hører man en MJ sang - går man inn! 8-26-03fruits_apple
:latter
Shadowfax
08-27-2008, 11:33 PM
Jeg var på et kjøpesenter i stad og idet jeg gikk forbi en butikk der så hørte jeg "Don't Stop 'Til You Get Enough" :D Så da gikk jeg jo så klart inn der, og da sangen var ferdig spelte dom "Rock With You". Åsså gikk jeg etterhvert, men jeg kom at ca. 20 min senere å da drev dom fortsatt å spelte av sangene fra "Off The Wall" :D Dom spelte av hele albumet :D
8-26-03respect
Flotte nyheter... Mye MJ mentions for tidengal4
Caroline
08-27-2008, 11:40 PM
Hehe, jeg hadde en til i dag faktisk..men den var ikke særlig possetiv...:thumbsdown Bare diss alt samma.. icon_slå
Becka
08-28-2008, 04:14 PM
De snakket en del om MJ på p1 her om dagen. Angående bursdagen, tenker jeg...Så hadde de litt facts.
Og angående den...Noen som har noen planer for i morra?? Mannen vår blir jo 50 og greiår. :) Og går det noe på tv noen plass? Noen annet enn en sur rapport på NRK vel og merke! :thumbsdown De hadde jo noe om Madonna...
Becka
08-29-2008, 12:38 PM
Topp 5 på P4:
1 Billie Jean
2 Rock with you
3 Beat it
4 Man in the mirror ( som jeg stemte på ;) )
5 Black & white
Men som programlederen sa, det er så mange å velge mellom at det nesten er håpløst å sette opp en slik liste! Jeg ble foressten postivt overrasket over andre plassen. Jeg var sikker på det skulle bli Thriller der. :)
Shadowfax
08-29-2008, 01:37 PM
Topp 5 på P4:
1 Billie Jean
2 Rock with you
3 Beat it
4 Man in the mirror ( som jeg stemte på ;) )
5 Black & white
Men som programlederen sa, det er så mange å velge mellom at det nesten er håpløst å sette opp en slik liste! Jeg ble foressten postivt overrasket over andre plassen. Jeg var sikker på det skulle bli Thriller der. :)
hey kult, takk for mentionen...
Jeg har sendt mail til TV2 angående at de ikke viser noe MJ til hans bursdag men MYE Madonna under hennes bursdag. Mener at TV2 trenger en holdningsendring når det gjelder MJ skrev jeg. Uansett så har ikke heller de svart.
Annmeldte også i går en artikkel på startsiden.no til pressens faglige utvalg. De sa de skulle sende den videre til startsiden.no.
Caroline
09-02-2008, 07:27 PM
Jej! Om dere ser på TV3 og reklamen for Robinson Expedisjonen så har de brukt lattern fra Thriller på slutten 8-26-03respect
Shadowfax
09-02-2008, 08:08 PM
Jej! Om dere ser på TV3 og reklamen for Robinson Expedisjonen så har de brukt lattern fra Thriller på slutten 8-26-03respect
Ja så dette:thumbsupcool3
Shabana
09-03-2008, 10:24 AM
Artig det der, for hver gang jeg hører det MÅ jeg se på TV'n :latter
Caroline
09-03-2008, 09:44 PM
Artig det der, for hver gang jeg hører det MÅ jeg se på TV'n :latter
Hahaha! Samme her :latter Det er rart medd'e! cool3
Caroline
09-07-2008, 03:31 AM
For alle natteravnere: SLÅ PÅ NRK3 - NÅ! Dirty Diana er på gal4 8-26-03respect
Becka
09-07-2008, 04:28 AM
For alle natteravnere: SLÅ PÅ NRK3 - NÅ! Dirty Diana er på gal4 8-26-03respect
Svarte! Missed it. Den vidoen ER HOT! :bleh
Caroline
09-07-2008, 12:01 PM
Svarte! Missed it. Den vidoen ER HOT! :bleh
Oh yess!! :<3
Kjipt du gikk glipp av den... :P
Becka
09-08-2008, 01:18 AM
Oh yess!! :<3
Kjipt du gikk glipp av den... :P
Nåja...Skal vel ikke være så vanskelig å få sett den igjen. ;)
Caroline
09-08-2008, 03:33 PM
Nåja...Skal vel ikke være så vanskelig å få sett den igjen. ;)
Haha, sant det. :latter
Mrs_Moonwalker
09-12-2008, 08:03 PM
Noen som fikk med seg Skal vi danse i kveld? Ifølge programlederen er Gaute Ormåsens store idol Michael Jackson, hehe.
Natte
09-13-2008, 10:55 AM
Her om dagen så jeg et intervju med Diane Sawyer der hun intervjuet Lisa Marie Presley etter hun hadde vært gift med Michael Jackson.
Og Diane Sawyer startet slik:
<<Michael Jackson?! MICHAEL JACKSON?! How could you marry MICHAEL JACKSON?! What were you thinking?!>>¨
Diane Sawuer spurte masse om hvorfor hun gjorde det om hun var tiltrekt og seksuelt tiltrukket av ham.
Og Lisa sa: <<Yes, at the thime, I was!>> og masse sånn.
Og så sa Diane Sawyer:
<<But what about how he looks?!>>.
Og Lisa Marie Presley sa bare:
<<I don`t know. I was weird that time. I don`t know why>>.
Seriøst, det var utrolig teit at Diane Sawyer! Seriøst så frekt! Og Lisa Maria kunne forsvart Michael og sagt at han ikke var stygg, men hun gjorde ikke det! Jeg blei dritsur. Liker ikke Diane Sawyer! -.-'
Shabana
09-13-2008, 10:38 PM
Så Beat for Beat i reprise i dag (sendt fredag) og Thriller var en oppgave :D
Natte
09-16-2008, 04:43 PM
Thrilelr er så utrolig bra sang!<3
Becka
09-19-2008, 10:28 PM
De spiller i dette øyeblikk " Beat it" på et utested i Kr.sand. Jeg sitter nemlig på jobb ved siden av. Sitter her å synger med.... :thumbsup
Caroline
09-22-2008, 01:00 PM
^ Hehe, sing it out load! 8-26-03respect :P
Caroline
09-23-2008, 06:39 PM
Noen som fikk med seg Skal vi danse i kveld? Ifølge programlederen er Gaute Ormåsens store idol Michael Jackson, hehe.
Hehe, så artig. cool3
Hehe, jeg gikk gjennom en skolebok i dag og da så jeg plutselig et bilde av MJ. ;) Haha, litt artig at de har brukt han i en skolebok, måtte nesten smile litt da. 8-26-03fruits_apple
Becka
10-05-2008, 10:53 PM
Kom til å tenke på.. De snakket litt om Michael på radioen her en dag. De sa at i følge Akon ( tror jeg!! ) så var Michael veldig nervøs om dagene, mtp på den nye plata. Han var visst under mye press pga forventningene knyttet til plata! Noe som jo er veldig forståelig. Alle venter jo på et skikkelig comeback.
Når det er sagt, så har jeg flere ganger blitt spurt om mine egne forventninger til mitt idol. Jeg pleier å si at Michael allerede har gitt ut det beste av det beste, og at jeg ikke forventer at han skal toppe det. Jeg VET at han vil gi ut bra musikk. Men, jeg syntes litt synd på ham med alle disse forventningene...Tenk da! Jeg har ikke lyst å bidra til det. Jeg er glad i ham uansett hva han gir ut!::<3;) Og jeg vil alltid syntes han er den beste!8-26-03respect Folk har jo forventninger til at han skal toppe Thriller, og da er det søren med ikke rart mannen blir nervøs...
Caroline
10-06-2008, 12:03 AM
Jeg er helt enig med deg Becka! (nå igjen :P he he)
Jeg synes virkelig synd på han. Folk har alt for høye forventninger. Stakers mann... Jeg har ingen forventniger, jeg er bare glad han kommer med ny plate. :D
Han er en så god artist at selv det dråligste han lager er bra. ;)
Shadowfax
10-06-2008, 12:31 AM
Jeg synes ikke folk har forventninger i det hele tatt. Jeg synes de fleste sier han BØR komme med noe bra, men ingen forventer egentlig at han kommer til å gjøre det. Skjønner hva jeg mener?:P
Jeg liker dette, for da blir han en underdog på en måte. Ingen tror han kommer til å klare å lage bra musikk igjen liksom, men bare vent8-26-03fruits_apple
Jeg blir nok også fornøyd uansett hva han gir ut:P
Caroline
10-06-2008, 12:39 AM
Ja, jeg skjønner hva du mener. ;) :P Jeg har også hørt det av noen faktisk, men har vel hørt mest om de høye forventnigene...
Ha ha, liker egentlig den tanken best ja...(at folk sier han bør komme med noe bra, men forventer egentlig at han ikke gjør det.)
Da kan han vise alle at han fremdelses har det ;) he he!
Becka
10-06-2008, 02:07 AM
Jeg synes ikke folk har forventninger i det hele tatt. Jeg synes de fleste sier han BØR komme med noe bra, men ingen forventer egentlig at han kommer til å gjøre det. Skjønner hva jeg mener?:P
Jeg liker dette, for da blir han en underdog på en måte. Ingen tror han kommer til å klare å lage bra musikk igjen liksom, men bare vent8-26-03fruits_apple
Jeg blir nok også fornøyd uansett hva han gir ut:P
Det er vel mest fansen som har høye forventninger. Og de som ikke har det, som sier at han BØR. Og når vi fans sier da " bare vent, hahaha... " Så skaper jo det forventinger. For all del, det er lov å ha det! :) Men syntes bare litt synd på mannen vår... Når det er sagt, så liker jo fansen alle albumene, og ikke bare " Thriller". Eks på det er jo at noen mener for.eks " invincible" er en dårlig plate. Fordi, den ikke har gjort like stor suksess som tidligere. Altså, poenget er ( som jeg aldri klarer å få frem på noen lett måte ) at vi tar jo lettere til oss sanger, ser potensiale osv i hans sanger... Ikke-fans, sammenligner nok mye med tidligere suksesser.
Becka
10-06-2008, 02:11 AM
Jeg håper selvfølgelig av hele mitt hjerte at han lager en knakende god plate, slik at han får vist verden at han forsatt har det.( meg trenger han ikke overbevise. )Men det hadde vært moro!! + at da er det kanskje sjanse for å faktisk få sett ham! :) Åh, det er mer viktig!! *ego*:D
Natte
10-06-2008, 03:39 AM
Jeg er helt enig med deg Becka! (nå igjen :P he he)
Jeg synes virkelig synd på han. Folk har alt for høye forventninger. Stakers mann... Jeg har ingen forventniger, jeg er bare glad han kommer med ny plate. :D
Han er en så god artist at selv det dråligste han lager er bra. ;)
JA! Du har HELT rett! Michael er så fantastisk at selv det dårligste blir utrolig bra! Hvor bra er ikke DET?:D:D
Becka
10-09-2008, 10:54 AM
Har vært på tur, og selvølgelig tatt med meg Michael i mitt hjerte og sinn. Hver kveld var det opp til DJ og spør etter MJ-musikk. Har dere merket at DJ`er aldri nøler et sekund når man spør etter det? Jeg har i allefall aldri opplevd det. De sier "Javisst, jeg hadde tenkt å spiller det. " " hva vil du høre? " Eller, jeg har spilt tidligere, men kan sette på igjen. " :) Da er Becka fornøyd. :D I tillegg fikk jeg nyte synet av ham på skjermen også. Jeg sa til et av mine reisefølger som var litt trist, at det var bare for ham å se på skjermen så ville han bli blid igjen. OG ikke minst, jeg la aldri skjul på hvor HOT jeg syntes han var! ( ref til "hotte bilder" tråden. ):rolleyes;) Det var forøvrig " blood on the dancefloor" som var mest å se og høre den disse kveldene. :)
Caroline
10-09-2008, 02:14 PM
Ja, det er faktisk sant. Det er ingen protest mot å spille MJ sanger. :D Jeg har bare fått "ja, så klart" jeg også. :thumbsup
He he, det hjelper alltid å se på MJ om man er litt trist^^
You go girl! MJ is HOOOOT! gal4 :D
Natte
10-09-2008, 03:15 PM
Jeg har aldri spurt om sånt.. for jeg er ikke på sånne.. ja, ting xD Er ikke sånne ting her. Bare sånn "Klubben" som de kaller det. Men der er det bare noen få som får bestemme (de ha utnevnt seg selv). Og de spiller bare techno og sånt. En som heter Stina i klassen synes en sang er bra hvis den har høy bass..:unsure
Caroline
10-10-2008, 04:11 PM
Der jeg jobber spilles det MJ ganske ofte. Det går mest i Billie Jean, Beat It og Thriller. :) Bortsett fra en gang, da jeg var der utenom jobb, da spilte DJ'n I Want You Back for meg :D
Det er så gøy! Jeg jobber i baren på et utested, når man står bak bardisken får man ganske bra overblikk, og når MJ kommer på stiger stemningen noe sinnsykt! Alle synger med og blir helt ville! :latter Digger det. :thumbsup
Becka
10-10-2008, 07:02 PM
Det er supert å høre Caroline! :thumbsup Jeg har også det inntrykket!
På Grease på TVNorge igår sang en av deltakerne The Way You Make Me Feel, mens en MJ-imitator dansa på scenen. Hun som sang røk ut men men...
Becka
10-31-2008, 12:48 AM
Jeg kom akkurat ut av dusjen å hørte dette, men fikk bare med meg slutten. Bra valg! Synd hun røk ut. Det var i allefall ikke pga sang valg!:thumbsup
Shabana
10-31-2008, 09:33 AM
Nei, det var nok heller fordi dama ikke kan danse... :unsure Hun er altfor stiv i overkroppen, og det ser jo ikke bra ut.
Becka
11-01-2008, 12:57 AM
Mye " Thriller" spilt i kveld, på denne Halloween aften...
Shabana
11-01-2008, 12:05 PM
Mye " Thriller" spilt i kveld, på denne Halloween aften...
Ja, jeg la merke til det. Overalt på radioen og i en del butikker. Noen i blokka spilte den også rundt 12 :latter "It's close to midnight..."
Sunshine
11-04-2008, 09:00 PM
Det går en reklame om kebab(Romsås kebaba, tror jeg det var), der de danser Thrillerdansen og han ene har på seg den kjente, røde jakka..
Mrs_Moonwalker
11-04-2008, 09:04 PM
Det går en reklame om kebab(Romsås kebaba, tror jeg det var), der de danser Thrillerdansen og han ene har på seg den kjente, røde jakka..
Jaaa, endelig andre som har sett den også. Trodde jeg så syner igår. :latter
Sunshine
11-04-2008, 09:12 PM
Jaaa, endelig andre som har sett den også. Trodde jeg så syner igår. :latter
Ja, ble faktisk litt usikker selv:bleh
Men kult at det blir laget reklamer inspirert av han da8-26-03respect
Caroline
11-04-2008, 10:08 PM
Hahaha! :latter
Har sett den jeg også, den er artig! Måtte nesten le når jeg så den. :P :D Men tror det egetnlig er en lotto-reklame. ;)
Shabana
11-04-2008, 11:01 PM
Lotto reklamen ja. Hysterisk morsom :latteR
Så den tidligere i dag og skulle skrive om den nå... men noen kom meg visst i forkjøpet.
Mrs_Moonwalker
11-04-2008, 11:35 PM
Ja, ble faktisk litt usikker selv:bleh
Men kult at det blir laget reklamer inspirert av han da8-26-03respect
Har sett den jeg også, den er artig! Måtte nesten le når jeg så den. :P :D Men tror det egetnlig er en lotto-reklame. ;)
Lotto reklamen ja. Hysterisk morsom :latteR
Så den tidligere i dag og skulle skrive om den nå... men noen kom meg visst i forkjøpet.
Neste Gullfisk statuett vinner, you betcha. :thumbsup :latter
MJLover
11-05-2008, 12:34 AM
Var og klipte meg i går og de spilte bare av Thriller 25 cd'n!
Spurte frisøren om det var noe spesiell grunn til det, hun sa hun ikke visste siden hun hadde nettopp kommet. Sikkert på grunn av Halloween, men de spilte av alt annet enn Thriller :p
Var digg å høre Baby Be Mine og For All Time, gir litt variasjon. Var ikke bare Billie Jean eller Beat It denne gangen, nei :p
Sunshine
11-05-2008, 01:57 PM
Lottoreklame ja, det hørtes mer riktig ut.. Jeg så den bare i bakgrunnen, så fikk egentlig ikke med meg hva den var for! Romsås kebab.....:latter
Caroline
11-05-2008, 05:01 PM
Lottoreklame ja, det hørtes mer riktig ut.. Jeg så den bare i bakgrunnen, så fikk egentlig ikke med meg hva den var for! Romsås kebab.....:latter
:latter he he! Jeg hadde så dratt dit for å kjøpe kebab i hverfall :latter :P
Becka
11-14-2008, 11:43 PM
Jeg hører litt på radio norge og den topp 1000 lista når jeg har sjansen jeg. Og første låta jeg hørte av Michael var i dag. " Give in to me" på 271.plass. Mulig flere sanger har vært, det kan man gå inn å sjekke på nettsiden deres. Det jeg selvsagt er aller mest spent på, er om det vil bli en Michael låt blant de topp 10. Det tror jeg selvsagt, tross for hvor mange sanger det finnes her i verden! Jeg vil tippe Billie Jean. Den er jo spilt utrolig mye opp i gjennom tidene og det gjøres forsatt! Tørr jeg håpe på en topp 3, eller kanskje nr 1.:D:thumbsup
Mrs_Moonwalker
11-14-2008, 11:53 PM
Jeg hører litt på radio norge og den topp 1000 lista når jeg har sjansen jeg. Og første låta jeg hørte av Michael var i dag. " Give in to me" på 271.plass. Mulig flere sanger har vært, det kan man gå inn å sjekke på nettsiden deres. Det jeg selvsagt er aller mest spent på, er om det vil bli en Michael låt blant de topp 10. Det tror jeg selvsagt, tross for hvor mange sanger det finnes her i verden! Jeg vil tippe Billie Jean. Den er jo spilt utrolig mye opp i gjennom tidene og det gjøres forsatt! Tørr jeg håpe på en topp 3, eller kanskje nr 1.:D:thumbsup
Ja, jeg fikk med meg You Are Not Alone på 311. plass i dag. Ikke verst. :thumbsup
Caroline
11-15-2008, 12:19 AM
Oi, dette visste jeg ikke om.
Håper på en plassering blant topp 10 jeg også selvlfølgelig, men tror det da står mellom Billie Jean og Thriller... :D
eh...er det noen som vet hvilken FM kanal det går på? :P internett radioen funker ikke...
EDIT: Bare glem det, fant det ut. :P
Caroline
11-15-2008, 12:29 AM
Rock With You kom på plass nr 864 og The Way You Make Me Feel på 441. :D
Fire sanger allerede, ikke dårlig. :thumbsup
Mrs_Moonwalker
11-15-2008, 12:39 AM
Rock With You kom på plass nr 864 og The Way You Make Me Feel på 441. :D
Fire sanger allerede, ikke dårlig. :thumbsup
Hvor ser du det? Finner det ikke, jeg. :latter
Caroline
11-15-2008, 12:52 AM
Hvor ser du det? Finner det ikke, jeg. :latter
...husker ikke. :unsure Er det mulig... Jeg slet med deg selv, også bare trykket jeg villt og vips så var jeg der. Men skal ta å sjekke jeg. :thumbsup
Caroline
11-15-2008, 12:55 AM
Fant det! :D
Først må du gå inn på radionorge.fm
Der er det midt på siden et bilde hvor det står TOPP 1000, på siden der er det. "Plass nr. 1000 til 400" står det. ;)
Shabana
11-15-2008, 12:57 AM
Finale i Skal vi danse i dag, og Tore Andre Flo danset til J5 (husker ikke hvilken sang i farta) og Lene Alexandra danset il The Jacksons "Blame it on the boogie"
Caroline
11-15-2008, 12:59 AM
åå, er det sant? Jeg så jo på det... Var bare litt sent ute, så da fikk jeg ikke med meg det. :S ja ja. Lene vant da! 8-26-03respect
Mrs_Moonwalker
11-15-2008, 01:06 AM
Finale i Skal vi danse i dag, og Tore Andre Flo danset til J5 (husker ikke hvilken sang i farta) og Lene Alexandra danset il The Jacksons "Blame it on the boogie"
Tror han danset til I want you back. :thumbsup
Fant det! :D
Først må du gå inn på radionorge.fm
Der er det midt på siden et bilde hvor det står TOPP 1000, på siden der er det. "Plass nr. 1000 til 400" står det. ;)
Aaah, tusen takk for hjelpen. :)
Caroline
11-15-2008, 01:09 AM
No problem. :)
Becka
11-15-2008, 01:37 AM
Ikkje verst nei! Men i grunn forventet! Syntes dette er kjempe spennende kun pga Michael egentlig. Spennende å se hvor mange sanger som blir med! Og som sagt, om han kommer opp blant topp 10. Siden de sangene der er med som du nevnte Caroline, så er det garantert at både Thriller, beat it og Billie jean kommer med. Og også We are the world. Men lista er nå nede i 200 og noe... Så ikke så mange sanger igjen.
Caroline
11-15-2008, 01:46 AM
Er de nede på 200 allerede?
Når skal det være ferdig, noen som vet? ...jeg får det ikke inn her. :S
Er spennende å se hvor langt opp Mikey boy kommer, og hvilken sang om kommer lengst opp på lista. :D
Mrs_Moonwalker
11-15-2008, 06:10 PM
Noen som fikk med seg hvilke MJ sanger som kom på topp 1000? Jeg fikk med meg helt til 12. plass, da måtte jeg dessverre slå av. Men hørte at Dirty Diana kom på 133. plass i natt. :)
Becka
11-15-2008, 06:22 PM
Nei jeg vet ikke!! For jeg kommer jo ikke inn på den forbanna siden deres jo. Bare til nettradio. Men jeg skal se listen!
De snakket om Michael i "barnetimen" på samme kanal da jeg kjørte hjem fra jonn i morges. 2 unger som var stor-fan. Skulle si hvorfor de likte ham. Men de ville trengt å få dyttet inn fakta i hodet om ham. " Jeg likte han best da han var brun. Han var litt dum som ble hvit. Han har jo en sang som heter Dont matter if you are black & white lissom.." Ungene skjønte ikke helt dette da. Haha... Satser på de finner ut av grunnen snart. Husker som liten at jeg heller ikke brydde meg noe særlig om alt rundt ham. At han var hvit tenkte jeg aldri noe særlig over. Husker jeg ble litt skremt av media som skrev om at han mistet nesa og slikt. Det gav meg mareritt om natta! Men heldigvis var det ikke ofte jeg kom over slike blader! Og heldigvis hadde jeg en superklok venninne som hadde lært av noen voksne at " man ikke skulle tro på det som stod i se & hør. " :latter :thumbsup
Mrs_Moonwalker
11-15-2008, 06:46 PM
Nei jeg vet ikke!! For jeg kommer jo ikke inn på den forbanna siden deres jo. Bare til nettradio. Men jeg skal se listen!
De snakket om Michael i "barnetimen" på samme kanal da jeg kjørte hjem fra jonn i morges. 2 unger som var stor-fan. Skulle si hvorfor de likte ham. Men de ville trengt å få dyttet inn fakta i hodet om ham. " Jeg likte han best da han var brun. Han var litt dum som ble hvit. Han har jo en sang som heter Dont matter if you are black & white lissom.." Ungene skjønte ikke helt dette da. Haha... Satser på de finner ut av grunnen snart. Husker som liten at jeg heller ikke brydde meg noe særlig om alt rundt ham. At han var hvit tenkte jeg aldri noe særlig over. Husker jeg ble litt skremt av media som skrev om at han mistet nesa og slikt. Det gav meg mareritt om natta! Men heldigvis var det ikke ofte jeg kom over slike blader! Og heldigvis hadde jeg en superklok venninne som hadde lært av noen voksne at " man ikke skulle tro på det som stod i se & hør. " :latter :thumbsup
:latter:latter:latter
Unnskyld at jeg ler, men jeg kjenner meg litt igjen... Jeg husker at jeg var medlem av TL-Klubben da jeg var rundt 8-12 års alderen, og blant bøkene man fikk tilsendt hver måned fikk vi f.eks plakater av kjendiser som var veldig populære på den tiden. En gang fikk vi en plakat av Michael, men siden ... pip ... var, og fremdeles er for den sak skyld, meeeget imot Michael, turde jeg aldri å gi etter for fascinasjonen jeg faktisk hadde, og kastet plakaten i søpla. Utrolig synd. :(
Becka
11-15-2008, 11:12 PM
Som barn er det jo lett å bli påvirket av andre. Dessverre mange som lar seg lett påvirke som voksen også i negativ retning. Er det positivt er det jo bra! Men det beste er jo å oppdage et talent helt på egenhånd, danne sine egne meninger og ikke basert på andres.
Men her var det jo 2 barn som rett og slett bare ikke visste bedre...:)
Hvem er ....pip..... apple? Og hvordan turdte du å komme ut av skapet? Bare ble voksen eller? Ga f i andres meninger? :)
Mrs_Moonwalker
11-16-2008, 12:06 AM
Som barn er det jo lett å bli påvirket av andre. Dessverre mange som lar seg lett påvirke som voksen også i negativ retning. Er det positivt er det jo bra! Men det beste er jo å oppdage et talent helt på egenhånd, danne sine egne meninger og ikke basert på andres.
Men her var det jo 2 barn som rett og slett bare ikke visste bedre...:)
Hvem er ....pip..... apple? Og hvordan turdte du å komme ut av skapet? Bare ble voksen eller? Ga f i andres meninger? :)
Hehe, vil helst ikke avsløre identiteter her, men ja, hehe. Jeg gikk gjennom en tung periode rundt 2003-2005 og jeg trengte noe som kunne distrahere meg. Så så jeg Michael da de arresterte han og plutselig skjedde det noe med meg, jeg vet ikke hva, men det var hvert fall begynnelsen på alt dette. Fortsatte med at jeg leste alt og så alt på tv etc, og vips fikk jeg meg en MJ tattoo til piiips store forargelse. :latter Verdens beste feeling. :D lol
Caroline
11-17-2008, 10:30 PM
^
:latter nice! :thumbsup Lyst til å vise oss tatoveringen? 8-26-03respect
Hvem er ikke bedre å ha som distrasjon enn Michael Jackson... :) hehe
Sitter noen i baren jeg jobber i og spiller Geni, og det kom nettopp et spørsmål om MJ (wee :D)! De kunne ikke svaret da, det var like før jeg hoppa inn å sa det selv... :P :latter
Becka
11-18-2008, 12:00 AM
Hva var sp.målet? Og fikk de det til? :p
På jobb du også Caroline....Me to. Skulle egentlig hatt fri, men.... :(
Becka
11-18-2008, 12:02 AM
Oops, du skrev det visst i går...Da er du sikkert ikke på jobb lengre. :p
Men lurer forsatt på sp.målet da....
Caroline
11-18-2008, 12:06 AM
He he, det var bare tidligere på kvelden. :P Skulle egentlig fortsatt vært på jobb, men jeg fikk gå tidlig. cool3 ...tror jeg da :S haha, håper det:P lol
Anyway...spørsmålet var Hvem sang Michael Jackson sangen The Girl Is Mine sammen med? Noe i den duren. Det er et simpelt spørsmål, men vet du hva, han som fikk spørsmålet klarte det ikke!! :unsure He he, han sa "Whitney Houston?" :P
Caroline
11-18-2008, 12:08 AM
ååh, det er ekstra kjipt å jobbe når man egentlig skal ha fri... off. But you can do it! :thumbsup cool3
Becka
11-18-2008, 12:41 AM
He he, det var bare tidligere på kvelden. :P Skulle egentlig fortsatt vært på jobb, men jeg fikk gå tidlig. cool3 ...tror jeg da :S haha, håper det:P lol
Anyway...spørsmålet var Hvem sang Michael Jackson sangen The Girl Is Mine sammen med? Noe i den duren. Det er et simpelt spørsmål, men vet du hva, han som fikk spørsmålet klarte det ikke!! :unsure He he, han sa "Whitney Houston?" :P
Haha....."looser" :p ( fyren altså. ) :latter:bleh
Caroline
11-18-2008, 12:45 AM
Haha....."looser" :p ( fyren altså. ) :latter:bleh
Jaaa! :latter :latter Jeg måtte le litt da han sa det...jeg klarte ikke holde meg. :bleh Men så så han opp på meg, så jeg stoppa fort. Var litt småflaut egentlig. 8-26-03fruits_apple :latter
Mrs_Moonwalker
11-18-2008, 02:17 AM
^
:latter nice! :thumbsup Lyst til å vise oss tatoveringen? 8-26-03respect
Hvem er ikke bedre å ha som distrasjon enn Michael Jackson... :) hehe
Ja, men tror jeg må ta et nytt bilde, de jeg har er elendige, lol. Jeg har designet tatoveringen selv da. :)
Becka
11-18-2008, 03:22 AM
Ja, men tror jeg må ta et nytt bilde, de jeg har er elendige, lol. Jeg har designet tatoveringen selv da. :)
Jeg tenker littegranne på at jeg har lyst å tattovere en noe. Tenkte litt på bare rittualene. Men kanskje en fremtidig mann vil bli litt sjalu da?:P Og mine venner spesielt vil mene jeg er gal. But I like it. :Dgal4
Caroline
11-18-2008, 12:07 PM
Ja, ta noen nye og vis oss. 8-26-03respect Designet selv? Så kult! Jeg tenker også på å ta en, jeg har noen ideer men jeg vet ikke helt...
:latter Kjør på Becka! :thumbsup Jeg synes du skal ta en, det hadde vært dødskult. cool3
Mrs_Moonwalker
11-18-2008, 06:53 PM
Jeg tenker littegranne på at jeg har lyst å tattovere en noe. Tenkte litt på bare rittualene. Men kanskje en fremtidig mann vil bli litt sjalu da?:P Og mine venner spesielt vil mene jeg er gal. But I like it. :Dgal4
Initialene mener du? Ritualer er noe annet. :latter Men ja, det er initialene jeg har, men tegnet som et kongelig... uff, hva heter det... emblem? :S lol. Jeg synes initialer er greit, men ville ikke tatovert ansiktet hans eller noe. Bokstaver er liksom litt mindre opplysende om hva det er. Folk som ser tatoveringen min tror enten det er en tribal som alle har for tiden, eller så ser de bare M-en og skjønner ikke mer. :P
Becka
11-18-2008, 11:07 PM
ohnoyoudidntInitialene mener du? Ritualer er noe annet. :latter Men ja, det er initialene jeg har, men tegnet som et kongelig... uff, hva heter det... emblem? :S lol. Jeg synes initialer er greit, men ville ikke tatovert ansiktet hans eller noe. Bokstaver er liksom litt mindre opplysende om hva det er. Folk som ser tatoveringen min tror enten det er en tribal som alle har for tiden, eller så ser de bare M-en og skjønner ikke mer. :P
:o Eh... Hva pokker er rittualer nå igjen da... ?
Men ja, klart jeg menter INITIALER. ( Tror nok jeg vil huske det for alltid nå. :p ) Ja, et ansikt blir nok litt mye også for meg. Det blir nok bare en liten en. En spesiell plass. ;)
Caroline
11-18-2008, 11:11 PM
ohnoyoudidnt
:o Eh... Hva pokker er rittualer nå igjen da... ?
Men ja, klart jeg menter INITIALER. ( Tror nok jeg vil huske det for alltid nå. :p ) Ja, et ansikt blir nok litt mye også for meg. Det blir nok bare en liten en. En spesiell plass. ;)
Ha ha ha, og hvor er så denne spesielle plassen om jeg får lov til å spørre? :P
Når jeg skal ta en blir nok det også bokstaver ja. :thumbsup
Becka
11-18-2008, 11:22 PM
Ha ha ha, og hvor er så denne spesielle plassen om jeg får lov til å spørre? :P
Når jeg skal ta en blir nok det også bokstaver ja. :thumbsup
He he....Ikke helt sikker. Bare vet at den er spesiell! En plass man ikke ser den så lett... Hm... Jeg har noen ideer. Det skal liksom være min lille hemmelighet. Og så, kan de som en gang skulle få øye på den, gjøre store øyne. ( for så sikkert å himle med dem og fortelle meg hvor gal jeg er. Jaja, har jeg hørt hele mitt liv. :p )
Caroline
11-18-2008, 11:28 PM
He he....Ikke helt sikker. Bare vet at den er spesiell! En plass man ikke ser den så lett... Hm... Jeg har noen ideer. Det skal liksom være min lille hemmelighet. Og så, kan de som en gang skulle få øye på den, gjøre store øyne. ( for så sikkert å himle med dem og fortelle meg hvor gal jeg er. Jaja, har jeg hørt hele mitt liv. :p )
Aah, jupp that's a tricky one...hvor den skal være. Jeg vil ha den et sted hvor den ikke lyser opp og alle kan se, men jeg vil ikke gjemme den helt bort heller... he he, det skal ikke være lett. :P
Men lurer på hva folk kommer til å si...de kommer til å se rart på meg i hvert fall...Tror ikke jeg skal fortelle noen det før jeg tar den, da vil de bare prøve å stoppe meg. :P hehe
Becka
11-18-2008, 11:32 PM
Hm... Du sier noe! Syntes det er litt skummelt også. Men jeg er ikke i tvil om jeg kan gjøre det. Jeg har lenge tenkt, skal det være noe, må det være noe med ham. Er det noe jeg er helt sikker på er det at min entusiasme for ham aldri vil dø. OG ikke minst caroline, da har vi noe å vise når vi treffer ham! Kanskje det holder for den ekstra oppmerksomheten vi skulle prøve på? :p:latter
Caroline
11-18-2008, 11:37 PM
Hm... Du sier noe! Syntes det er litt skummelt også. Men jeg er ikke i tvil om jeg kan gjøre det. Jeg har lenge tenkt, skal det være noe, må det være noe med ham. Er det noe jeg er helt sikker på er det at min entusiasme for ham aldri vil dø. OG ikke minst caroline, da har vi noe å vise når vi treffer ham! Kanskje det holder for den ekstra oppmerksomheten vi skulle prøve på? :p:latter
Jeg har også bestemt meg, jeg SKAL ha en. Men jeg vil velge en bra en, som jeg blir så fornøyd med at jeg ikke tenker "å skulle ønske jeg tok den sånn i stede".
Ja, sant det! Da trenger vi kanskje ikke å snike oss fram til han heller, han er så nysgjerrig at han inviterer oss til å komme opp til han i stede. cool3
Ny plan: få MJ-tatovering. 8-26-03respect :latter
Shabana
11-18-2008, 11:44 PM
He he, dere er gale vet dere det? Og det er noe jeg liker :thumbsup :latter
Jeg har tenkt lenge på å få en MJ- relatert tattis, og lenge skulle jeg ha en svart panter som kom opp leggen min, men nå er planen endret... Nå vil jeg ha noe som betyr noe mer enn bare Michael, men som også er relatert til han. Og jeg gleder meg til å ta den bare jeg finner ut hvor jeg skal ha den...
Caroline
11-19-2008, 12:00 AM
Tihi! cool3 :P :latter
Jeg skjønner hva du mener. Og det høres veldig bra ut, tror det kan bli en skikkelig fin tatovering, litt ekstra spesielt liksom, når det ikke bare er en MJ tatovering, men noe mer. :thumbsup
Jeg har tenkt på det en stund, har til og med lagd noen forslag på PCn. hihi 8-26-03respect
Men jeg sliter med hvooor!
Becka
11-19-2008, 12:07 AM
Viktig å finne den rette plassen og den rette tattoen. Bare å bruke tid på det! Kanskje det plutselig går opp et lys for en! Jeg er ikke verdens mest kreative, så jeg må ofte se på forslag. Men det hadde vært fint om jeg kunne klare å lage helt min egen...
Shabana
11-19-2008, 12:11 AM
Jeg vet akkurat hva jeg vil ha og hvorfor... den tatoveringen kommer til å bety 4 vidt forskjellige ting for meg av 4 forskjellige grunner, og akkurat nå er det vel nedre rygg på høre side som er mest aktuelt.
Men så må jeg jo tenke på hvordan huden på disse forskjellige plassene vil bli etter hvert også... og kanskje hvor det gjør mest vondt.
Menne... vi er jo veeeldig off topic nå! Unnskyld for selv være en synder...
Mrs_Moonwalker
11-19-2008, 12:15 AM
Tihi! cool3 :P :latter
Jeg skjønner hva du mener. Og det høres veldig bra ut, tror det kan bli en skikkelig fin tatovering, litt ekstra spesielt liksom, når det ikke bare er en MJ tatovering, men noe mer. :thumbsup
Jeg har tenkt på det en stund, har til og med lagd noen forslag på PCn. hihi 8-26-03respect
Men jeg sliter med hvooor!
Jeg har min tatovering på ankelen, men skulle gjerne hatt den litt lenger ned mot foten. Den er litt for høyt oppe på leggen, synes jeg, men sånn er det. Jeg har den på innsiden av ankelen og, kanskje litt utenom det vanlige, men det fine er jo at ingen ser den når jeg har sokker på. :)
Mrs_Moonwalker
11-19-2008, 12:22 AM
Gidder ikke ta nye bilder, så dette får holde. Nevermind my thin, white legs. :latter:latter
http://i40.photobucket.com/albums/e219/Shannon-Veronica/mytattoo-1.gif
Caroline
11-19-2008, 12:23 AM
Okey, en post til off topic... :P
Det kan være lurt å prøve med henna eller noe lignende på forskjellige steder først kanskje Becka, om du er usikker. Tror jeg skal det. Da merker du fort om hvor du vil han den, eller hvor du ikke vil ha den. ;)
Også, jeg har faktisk ogsp tenkt på både nedesrst på ryggen og ankelen. Men også foran på hofta, skulderen (litt kjedelig kanskje...), insiden av armen ved håndleddet, på innsiden av leggen kanskje... men det er vanskelig. Jeg tror jeg bare får prøve meg litt frem. ;)
Caroline
11-19-2008, 12:24 AM
Gidder ikke ta nye bilder, så dette får holde. Nevermind my thin, white legs. :latter:latter
Den var jo dødskul!!! :D 8-26-03respect
Mrs_Moonwalker
11-19-2008, 12:36 AM
Det kan være lurt å prøve med henna eller noe lignende på forskjellige steder først kanskje Becka, om du er usikker. Tror jeg skal det. Da merker du fort om hvor du vil han den, eller hvor du ikke vil ha den. ;)
Også, jeg har faktisk ogsp tenkt på både nedesrst på ryggen og ankelen. Men også foran på hofta, skulderen (litt kjedelig kanskje...), insiden av armen ved håndleddet, på innsiden av leggen kanskje... men det er vanskelig. Jeg tror jeg bare får prøve meg litt frem. ;)
Det kan være en god ide, ja. :) Jeg vil gjerne ha en tatovering til, men vet ikke hva og hvor. En tatoo på hofta er jo meget sexy. :P
Den var jo dødskul!!! :D 8-26-03respect
Tusen takk. :D Heldig som har en onkel som tatoverer. :P
Caroline
11-19-2008, 12:38 AM
mhm, det er det...og det passer jo bra det, når det er en MJ tatto. cool3
åh, lucky you! får du det billigere da?
Mrs_Moonwalker
11-19-2008, 12:42 AM
mhm, det er det...og det passer jo bra det, når det er en MJ tatto. cool3
åh, lucky you! får du det billigere da?
Denne fikk jeg i bursdagsgave da jeg ble 22 faktisk. :) Vi får se videre... hehe.
Caroline
11-19-2008, 01:08 AM
Åja, okay.
Du får sikkert noe familie-rabatt eller noe. he he:P
Skulle likt å få en tatoo i bursdagsgave ja... ;P
Becka
11-19-2008, 10:36 AM
Den var faktisk veldig kul! :thumbsup
Becka
11-19-2008, 10:38 AM
Ikke så dumt nei. Med henna først.
Men har også tenkt på ankelen. Det føles i allefall ikke så skummelt! Eller hofta litt mot bakenden. ;) Noen som husker tatoveringsplassen til Rachel i friends? Der. :)
Caroline
11-19-2008, 01:24 PM
Ikke så dumt nei. Med henna først.
Men har også tenkt på ankelen. Det føles i allefall ikke så skummelt! Eller hofta litt mot bakenden. ;) Noen som husker tatoveringsplassen til Rachel i friends? Der. :)
Aah, ja jeg husker den. Det hadde vært litt kult da, er en nice plassering. :thumbsup
Mrs_Moonwalker
11-19-2008, 06:31 PM
Den var faktisk veldig kul! :thumbsup
Tusen takk. :)
En annen ting, ankelen er jo en av de mest smertefulle stedene man kan tatovere seg. Personlig er smerteterskelen min ganske høy, men hvis man er redd for at det skal gjøre veldig vondt kan man alternativt kjøpe Embla krem på apoteket. Det er en bedøvelseskrem som virker innen en time etter påføring og varer ca 30 minutter. Den bedøver bare ytterst i huden og du kjenner ingen smerte før den begynner å gå ut, men da blir du sakte men sikkert veldig vant med det.
Ja, jeg snakker av erfaring. :latter
Caroline
11-19-2008, 09:46 PM
Finnes det virkelig en sånn krem? Fantastisk! ...tror jeg skal vurdere å kjøpe en sånn en når jeg skal ta, er litt redd for at det skal gjøre alt for vondt. :P
Mrs_Moonwalker
11-19-2008, 10:55 PM
Finnes det virkelig en sånn krem? Fantastisk! ...tror jeg skal vurdere å kjøpe en sånn en når jeg skal ta, er litt redd for at det skal gjøre alt for vondt. :P
Ja, faktisk. :latter Jeg var litt bekymret jeg og, derfor brukte jeg den bare i tilfelle. Selve tatoveringen min tok om lag 1 time, men selve bedøvelsen gikk sakte ut etter en halv time. Men da tatoveringen var ferdig var smerten så behagelig at jeg ville gjerne tatt en til. :latter Jeg er gal. :S:latter
Caroline
11-19-2008, 11:13 PM
Ja, faktisk. :latter Jeg var litt bekymret jeg og, derfor brukte jeg den bare i tilfelle. Selve tatoveringen min tok om lag 1 time, men selve bedøvelsen gikk sakte ut etter en halv time. Men da tatoveringen var ferdig var smerten så behagelig at jeg ville gjerne tatt en til. :latter Jeg er gal. :S:latter
:latter Nå frister det faktisk å ta en. Gleder meg nesten litt jeg nå. :P
Shadowfax
11-19-2008, 11:19 PM
:latter:latter:latter Ja du er gal, where do i sign:latter
Sunshine
11-25-2008, 03:20 PM
For litt siden på Radio Norge, spilte de "Bad"! Det som var så bra, var at da sangen var ferdig, sa radioverten: "Nå er det nøyakig 21 år siden Michael slapp ut Bad. Den har blitt spilt en del runder nå, men fortsatt er den like rå å høre på":thumbsup
Becka
11-26-2008, 12:10 AM
De spilte Thriller på samme kanal i kveld. Og verten snakket litt om det som skjedde med denne rettsaken. Men han sa også " mannen som er blitt erklært et super musikalsk geni". Thats right. :):thumbsup
Natte
11-27-2008, 05:33 PM
Åååå, det var bra han sa det, for det er jo HELT sant! :D:<3
Mchael ER et musikalsk geni!!
Til og med pappa sier han er dyktig!:unsure:unsure
Mrs_Moonwalker
11-28-2008, 07:55 PM
Noen som fikk sett Fredag i dag? Jonas Gardell, hadde først en noe spydig kommentar om Michael i begynnelsen av sendingen som jeg ikke skal gjenta her, men senere i sendingen var Gaute Ormåsen gjest sammen med Vibeke Saugestad og Trine Rein. De snakket om jul, og Vibeke fortalte hun hadde planer om å lage Graceland av pepperkaker. Gaute fulgte da opp med å si, 'Ja, jeg er jo Michael Jackson fan så da blir det Neverland på meg.'
Nice, Gaute. :thumbsup hehe
Becka
11-29-2008, 01:08 AM
Du kan gjerne si det så jeg vet om han skal hates. 8-26-03sinna :p
Jonas Gardell, hadde først en noe spydig kommentar om Michael i begynnelsen av sendingen som jeg ikke skal gjenta her, men senere
Gardell nevnte at han hadde sett en CD som het "Swedish Collection" med MJ, er det den svenske versjonen av King of Pop ellerno??
Mrs_Moonwalker
11-29-2008, 06:09 PM
Gardell nevnte at han hadde sett en CD som het "Swedish Collection" med MJ, er det den svenske versjonen av King of Pop ellerno??
Ja, det var noe slikt han nevnte. Men ja, jeg skulle tro det. Gardell mente vel at det gikk nedover når man begynte med svensk best of collection, eller noe i den dur.
Natte
11-29-2008, 06:46 PM
Jaaaa, jeg fikk det med meg!!!! :yay
Nå er Gaute smart, synes jeg!! :D
Je bare hørte: Ja, da blir det neverland på meg, for jeg er jo Michael Jackson fan! Aww.. da ble jeg sånn:gal4gal4
SÅ bra! :D
men jeg synes jeg hørte Gardell sa noe.. om Michael Jackson, men husker ikke hva! Men hva handla det om?
Mrs_Moonwalker
11-29-2008, 06:58 PM
men jeg synes jeg hørte Gardell sa noe.. om Michael Jackson, men husker ikke hva! Men hva handla det om?
Se posten ovenfor. :P
Natte
11-29-2008, 08:30 PM
Se posten ovenfor. :P
Jaaaa, det var det, ja!! O.O
Hva i svarte mente han med det?:blinkern:blinkern
Caroline
12-04-2008, 02:28 PM
Woo-hoo! Go Gaute. 8-26-03respect
Fikk det med meg jeg også. Sånn ca. :P
Shabana
12-04-2008, 08:24 PM
Woo-hoo! Go Gaute. 8-26-03respect
Fikk det med meg jeg også. Sånn ca. :P
Åja... det var da jeg var på kjøkkenet og lagde pizza og ropte "wohoo!", eller noe i den duren. Var det ikke? :humre
Caroline
12-07-2008, 01:25 PM
Åja... det var da jeg var på kjøkkenet og lagde pizza og ropte "wohoo!", eller noe i den duren. Var det ikke? :humre
He he, jo. :humre
Caroline
12-07-2008, 01:32 PM
Jeg surfa på nettet og kom over en side hvor det sto at den nyeste videoen til Miley Cyrus har parraleller til Thriller, så jeg måtte bare sjekke. :P ..og den har faktisk det! He he. Men den er mer moderne, og zombiene er paparazzier. :humre
Bare se selv... ;)
mpFpnFRww-s
He he, jeg måtte nesten le litt når jeg så den. :P
Natte
12-12-2008, 12:26 PM
Hvor er dansinga?:blinkern
Hun er litt merkelig:latter
Caroline
12-12-2008, 07:46 PM
Dansing? Ser du den ikke?
Det er dansing ca 2:30. ;) Men! Det er ikke likt MJs dans at all, bare så det er sagt. :P
Natte
12-12-2008, 10:28 PM
Joooo, jeg ser jo det, men MJdansing, altså ;)
Var ikke noe Thrillerdansing:(
Caroline
12-13-2008, 02:19 AM
Aah, nei det er det ikke. Men selve konseptet, handlingen i videoen, har en del paralleller til Thriller.
De er på kino-date, he turns dark, de jager etter henne, osv. :P
Caroline
12-13-2008, 03:23 PM
Hørte på P4 i sta and they played The Way You Make Me Feel. :D
Og etter på sa det noe som "Her hørte dere noen sanger av store navn som, ..., ... og til slutt den store artisten og kongen av pop - Michael Jackson. (noe i den duren) 8-26-03respect Artig!
Caroline
12-13-2008, 03:38 PM
Okey jeg har en ting til...jeg leste nettopp en artikkel om at Michael har en arvelig sykdom og at han kanksje kommer til å dø. De brukte bl.a. Jermaine som kilde.
Jeg tror selvsagt ikke det sant, men OMFG, hvordan kan man finne på å skrive om noe sånt?! :blinkern
Jeg er målløs.... 8-26-03sinna
Jeg vet man ikke skal bry seg om alt som sies, men denne synes jeg var litt for drøy...
Becka
12-13-2008, 04:55 PM
Okey jeg har en ting til...jeg leste nettopp en artikkel om at Michael har en arvelig sykdom og at han kanksje kommer til å dø. De brukte bl.a. Jermaine som kilde.
Jeg tror selvsagt ikke det sant, men OMFG, hvordan kan man finne på å skrive om noe sånt?! :blinkern
Jeg er målløs.... 8-26-03sinna
Jeg vet man ikke skal bry seg om alt som sies, men denne synes jeg var litt for drøy...
Jeg skvatt! :ohmy
Nei vet du hva.... Sånt er dårlig gjort.8-26-03sinna Det der er nok bare tull. Men jeg syntes det er ekkelt.
I går gikk et program om RnB, kalt Urban Soul, på NRK1. Mye skryt av MJ for å ha skapt moderne RnB og åpnet slusene for RnB-artister og sjangerens mainstream-appell. Off the Wall og Thriller ble spesielt trukket fram. Bra program ellers også:)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.