View Full Version : Hvilken plate liker dere best?
MarcusJoseph
06-16-2007, 01:10 AM
Hvis MJ kunne ha gitt ut bare 1 av platene sine... hvilken plate synes dere burde blitt utgitt, 0g hvorfår? :)
MjHelene
06-19-2007, 09:41 PM
Thriller, for jeg syns den er best :D :D
Shadowfax
06-19-2007, 09:43 PM
Thriller ja, enig med deg MJHelene. Synes den er prikkfri, MASSE hits, fantastiske beater. Når det er sagt er jo de andre platene også fantastiske, men føler Thriller er hakke vassere, med Dangerous, Bad, Off The Wall, HIStory, Blood On The Dance Floor og Invincible hengende rett bak.:)
Stem også på vår forside: www.mjoai.com/hjem.htm (http://www.mjoai.com/hjem.htm)
Stemmingen avsluttes 1 Juli, da kommer svaret på voten:)
MJLover
06-20-2007, 12:25 AM
Denne greier jeg ikke å svare på ærlig. Det er spørs hva jeg liker for tiden :)
Akkurat nå er det blanding av noen UC sanger og Dangerous/Bad :)
HIStory.
Ja... Tror jeg er sikker på det..
For jeg syns det er hans beste album, og hvis en vil finne ut hvem Michael virkelig er, så må en hørre på HIStory.
charlotte
06-20-2007, 09:17 AM
Thriller min favoritt CD:)
Mrs_Moonwalker
06-20-2007, 05:36 PM
HIStory.
Ja... Tror jeg er sikker på det..
For jeg syns det er hans beste album, og hvis en vil finne ut hvem Michael virkelig er, så må en hørre på HIStory.
Veldig, veldig enig. :thumbsup
Elise
06-20-2007, 06:03 PM
Oioioi...dette var veldig vankelig.
Jeg har alltid sagt at Bad er yndligsalbumet mitt, men for meg er det nok også sånn at det kommer litt ann på humøret mitt. Jeg hopper fra J5, Jacksons, 80-tallet, 90-tallet og etter 2000 humør hele tiden. *lol*
Men: Bad.
Silje
06-21-2007, 10:09 AM
Oioioi...dette var veldig vankelig.
Jeg har alltid sagt at Bad er yndligsalbumet mitt, men for meg er det nok også sånn at det kommer litt ann på humøret mitt. Jeg hopper fra J5, Jacksons, 80-tallet, 90-tallet og etter 2000 humør hele tiden. *lol*
Men: Bad.
Ja, har veldig mye med humøret her og hva jeg hører på...Men skal jeg velge en så tror jeg det må bli HIStory...eller Thriller.? ok velger HIStory jeg.. :p ;)
MarcusJoseph
06-21-2007, 02:15 PM
Hadde han ikke gitt ut BAD, hadde det ikke vært no BAD turnè! liker den turnèen best! synd at 2-leg av turèen ikke er utgitt...
Så: BAD
Irlin_aka_B-Jay
06-21-2007, 08:30 PM
Daaangerous :D helt klart dangerous fra meg!
Calaquendi
11-05-2008, 08:00 PM
Han har så mange knallbra album at det varierer hva jeg liker best!
Akkurat nå er det Bad, men Thriller er knall og. Er jo en grunn til at det har solgt så mye! History og Invincible tett etter.
Becka
11-05-2008, 08:38 PM
Nei huff, denne var vanskelig. Jeg tenkte først " Bad", men må nok si " Dangerous". Det var min første kasett av ham som jeg fikk da den kom ut og mange mange minner til den gitt...Og den er knall! Selvom jeg ville lengtet fælt etter alle de andre...
Natte
11-05-2008, 09:50 PM
Sånne spørsmål klarer jeg aldri å svare på:rolleyes
ALLE er jo bra!:<3
Sunshine
11-05-2008, 11:01 PM
Dette er et vanskelig spørsmål!
Jeg liker veldig godt Bad, for det er mye liv i den cd'en og flere av mine favorittsanger er der! Men så har vi jo også Dangerous.. Mange nydelige sanger der! Og Thriller, klassikeren.. Og History da, en god variasjon av sanger og som flere er inne på, så sier den mye om Michael.. Nei, er for vanskelig! Synes alle er knallbra cd'er!! Men jeg tror det står mellom Bad og Dangerous. Kanskje mest Bad:rolleyes:unsure
wææ, klarer ikke svare:P:latter
Natte
11-05-2008, 11:06 PM
Jeg vil egentlig si Thriller, for den er den klssiske og liksom. Det er der MJ blei VIRKELIG populær!! Gjennombruddet var jo Off The Wall, men Thriller var større!!!! Men så tenker jeg på Bad, og så Dangerous.. and so on :D ALLE er bra!!gal4
Caroline
11-06-2008, 01:36 AM
Hmm...ja si det. :S
Asså, vet ikke om jeg egentlig kunne klart meg med bare ett album. Alle er jo utrolig bra, på hver sin måte... Men om jeg MÅTTE velge et ville det blitt ... hm, tror jeg skal gi svaret mitt i form av en liten historie i stede. :P (får ikke sove, og jeg kjeder meg. hehe)
Gone too soon…
He’s walking down the streets listening to “Jam” when suddenly, he see her. His heart stops.
He says:
- “Remember the time when you said you wanted to be with me?”
But all she has to say is:
- “Keep the faith, and just keep it in the closet for now.”
“Aah! She drives me wild!” He thinks to himself, but he just can’t let her get away.
And he knows something is wrong, so he asks:
- “Who is it? ... ”
She looks surprised and says:
- “Why you wanna trip on me? It’s always either black or white with you! Why does it have to be someone else?”
He shrinks, and goes:
- “Well, then, will you be there?”
- “When time is right” she says.
He can feel the frustration growing up inside of him.
- “Yeah, and when is that? I can manage to heal the world before you ever will give in to me!”
She looks him in the eyes, and gently kisses him.
- “Be patient,” she whispers in his ear, “I will give in to you.” Then she walks away.
He feels paralyzed; he can’t do or say anything.
“Damn! She’s dangerous…” he thinks to himself.
:P Så, nå kan dere bare gjette... :P ;)
StinelovesMichael
11-06-2008, 12:49 PM
bad seff.
går jo fra søte pop hits: twymmf og bad til kule beats: smooth criminal
til morsomme : speed demon til søte: liberian girl
den har alt.
Becka
11-06-2008, 01:42 PM
Hm.....Vel caroline, jeg har en anelse hvilken plate du ville tviholdt på. ;) He he....Stilig!
Liker Bad bittelitt mer enn Thriller, deretter Dangerous og Off the Wall. Bad har som sagt bare bra sanger, pluss at den bruker synthesizer en del. Aller best er Bad, Smooth Criminal og Leave Me Alone:)
Caroline
11-06-2008, 06:30 PM
Hm.....Vel caroline, jeg har en anelse hvilken plate du ville tviholdt på. ;) He he....Stilig!
Hi hi takk :)
Jess, Dangeroussssss! 8-26-03respect
men som sagt alle er bra. :thumbsup
Becka
11-06-2008, 07:31 PM
Alle er knall bra. Det tror jeg vi alle er enige om! :D
Jeg har foressten blitt mer og mer fan av invincible også. Dvs, er en stund siden jeg har hørt på den nå. Men det var en periode det gikk veldig mye i den. Man må liksom høre litt på den, før man så begynner å digge den... :):thumbsup
Thriller er jo en gigant! Men har et "nærere" forhold til både dangerous og bad!
Shabana
11-06-2008, 10:15 PM
Selv om Dangerous er favoritten min så kommer jeg ikke over hvor stor Thriller er. Det er et viktig album for Michael selv, fansen, andre artister i bransjen og ikke minst "the black artists all over the world."
Det albumet er et historisk album av flere grunner enn at det holder rekorden for fleste solgte album... derfor må jeg nok gå med det.
emil-paulsen
11-07-2008, 11:29 PM
Helt klart Dangerous! Det er helt spesielt for meg. Mye pga at den første gengen jeg hørte Michael Jackson var da jeg satte på Dangerous :D
Natte
11-07-2008, 11:37 PM
Selv om Dangerous er favoritten min så kommer jeg ikke over hvor stor Thriller er. Det er et viktig album for Michael selv, fansen, andre artister i bransjen og ikke minst "the black artists all over the world."
Det albumet er et historisk album av flere grunner enn at det holder rekorden for fleste solgte album... derfor må jeg nok gå med det.
Veldig fint beskrevet!:thumbsup
Jeg tror det er MJ`s favoritt og, egentlig! jeg må si jeg er helt enig med Shabana, jeg!:D
Natte
11-07-2008, 11:49 PM
Okey, jeg har bestemt meg! Det blir...
"THRILLER"! Eller.. kanskje det er Dangerous.. eller Bad.. eller.. Åh.. Nei, Thriller!!!! For det er den som har forandret musikkhistoren mest, den har sånne sanger ingen hadde kommet med før og den er bare.. den er helt spesiell! Og så er det den alle tenker på! Billie Jean. Det er jo verdens mest populære sang, egentlig! ALLE har hørt Billie Jean!gal4
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.