PDA

View Full Version : skal på waschera!:)

StinelovesMichael
10-27-2008, 07:20 PM
heii, jeg skal på waschera på tv2 11.nov. for å snakke om Michael Jackson og danse:)gal4::<3 er veldiii gira på det her!!! ville bare dele det med MJ fans =)
fikk tlf. idag! ble helt: gal4 hehehhee!!!

edit: NÅ SKAL FAKTISK BÅDE JEG OG MAGNUS:)!!!
EM-JAY!!!
ikke værst for å være den første opptrednen vår sammen! live på tv2!!

video av første øvingshelg ( 31.okt.-2.nov.!) :D

LaYIcwJ0PRA

charlotte
10-27-2008, 07:28 PM
Mulig jeg er dum, men har ikke hørt om det TV programmet :unsure
uansett, lykke til! :):) Du får snakke pent om han da.. :P

Shabana
10-27-2008, 07:49 PM
Kult, det skal jeg få med meg vet du ;) Selv om jeg aldri ser på programmet. Masse lykke til! :thumbsup

Shadowfax
10-27-2008, 07:56 PM
Heeei:)gal4gal4

Så kult:thumbsup

Skal tune inn på TV2 den 11 da:)8-26-03respect

Sunshine
10-27-2008, 09:15 PM
Tøft, det skal jeg prøve å få med meg:) MJ trenger litt god reklame:thumbsup
Når på dagen går dette programmet da?

StinelovesMichael
10-27-2008, 11:03 PM
d går vel i 4 tiden tror jeg.
til deg som ikke vet hva det er:
tv program på tv2! hehe . ungdomsprogram.
så det er jo positivt:) nå frem med MJ til ungdommer!

Becka
10-28-2008, 12:56 AM
Stilig Stine! Men hva kan det være? Jeg mener, hvilken anledning?

Jeg skal se! Det må skrives inn på mobben så det huskes!
Stoler på at du er en god misjonær for mannen vår! :thumbsup:D

Sunshine
10-28-2008, 05:23 PM
Fant ut i dag at det går fra 16.10 - 16.35.. Jeg skrudde det på bare for å se hvordan programmet var, og da viste de jammen meg et danseinnslags fra Magnus Jackson:thumbsup

Men jeg skal selvfølgelig jobbe til 5 den dagen Stine skal dit:/ Noen som vet om det går i reprise noen gang?

StinelovesMichael
10-28-2008, 08:36 PM
Fant ut i dag at det går fra 16.10 - 16.35.. Jeg skrudde det på bare for å se hvordan programmet var, og da viste de jammen meg et danseinnslags fra Magnus Jackson:thumbsup

Men jeg skal selvfølgelig jobbe til 5 den dagen Stine skal dit:/ Noen som vet om det går i reprise noen gang?

det kommer til å ligge på nettet
på waschera.no
:)

Natte
10-28-2008, 08:47 PM
Åh, det er så tøft at du og Magnus skal være med, Stine!! Jeg SKAL se da! :D Blir drittøft!! ^^ Også så bra å reklamere godt for MJ! Det er jo bare godt i ham !:<3 Utrolig tøft!! Nå får dere seerne med dere sånn at dere blir litt kjente før NT! :D :D

MJLover
10-28-2008, 09:17 PM
Jeg har lyyyyyst! :p

MagnusJackson
10-29-2008, 12:22 AM
ja det blir gøy :) !

Caroline
10-29-2008, 12:29 AM
Så utrolig artig!:D Dette må jeg få med meg. :thumbsup

StinelovesMichael
11-03-2008, 07:04 PM
vi har lagt ut video av helgens første øving sammen:)
(la til videoen på første side)
hadde det KJEMPE artig!!:)

Sunshine
11-03-2008, 07:23 PM
hehe, artig video:latter
Blir moro å følge med videre, både på Waschera og Norske talenter:thumbsup
Dere har nok allerede fått dere en heiagjeng! Heia, heia, heia!:)

Shabana
11-03-2008, 11:36 PM
Detta blir bra vet døkk!!! :thumbsup

Utrolig artig video, spesielt der musikken ble veeeldiiig sakte idet Magnus tente røyken :latter Lo godt da ja ;)
Ser også ut som at dere har det morsomt sammen. Gleder meg skikkelig til å se endelig resultat. Stå på videre 8-26-03respect

StinelovesMichael
11-04-2008, 11:10 AM
tusen taakk alle sammen:) hehe ja vi lo litt selv akkurat på den delen!
en dansers sunne livsstil vettu:P så litt gangster ut!

hehe så bra, altid bra med heia gjeng:) ta å kom dere opp til tr.heim audition og heiii der dere::<3:D

Sunshine
11-04-2008, 08:47 PM
Tja, kanskje, når er auditionen da?

StinelovesMichael
11-04-2008, 09:59 PM
sa d egentli på spøk da, for d er vel litt langt å reise kanskje, eller?:unsure

d er i januar.:)

Sunshine
11-05-2008, 02:18 PM
Jo, det blir nok litt for langt å reise.. Men nå vet vi jo når det er i hvert fall:P

Shabana
11-11-2008, 07:37 PM
Jeg fikk da med meg waschera i dag, men jeg ble utrolig skuffet over filmingen! Ikke bare zommet de for mye inn, men de kuttet altfor tidlig...
Skam dere tv2!!!

Av det jeg så så ble jeg imponert, men jeg tror kanskje dere trenger litt mer trening frem til audition da ;)

Caroline
11-11-2008, 07:44 PM
^ Jeg fikk det også med meg. :thumbsup
Ble skuffet over filmingen jeg også...dårlige greier.
Men bra av dere Stine og Magnus. :)

Mrs_Moonwalker
11-11-2008, 08:11 PM
Jeg fikk det med meg jeg også, og synes det var veldig bra. :D De kuttet jo selvsagt altfor tidlig, men det er jo typisk.

Gleder meg til Norske Talenter. MJOAI har visst et bidrag hvert år. :thumbsup :latter

Sunshine
11-11-2008, 08:22 PM
Så det på tv2.no nå, og der viste de i alle fall hele dansen.. men enig med at zoominga var litt dårlig!

Dere gjør en veldig bra jobb, artig koreografi, særlig i starten:)
Men enig med Shabana, sikkert lurt å trene masse mer før norske talenter for å bli knallgode! Det kommer dere jo sikkert til å gjøre også;) For husk at der er kravet høyt!
Har uansett troa på at dere kan komme med videre om dere jobber videre;)

Og forresten, godt å se at dere lager god reklame for Michael:)

StinelovesMichael
11-12-2008, 12:33 AM
jaja klart d:) mye som skal perfeksjonerest så. vi har hatt EN øving sammen så. fortsatt 9 uker til Norske t.
men det var sykt begrenset hva vi fikk til på det lille 1x1 meter gulvet vi hadde å danse på:latter minste scenen NOEN gang.
og Magnus syntes gulvet var ekkelt.
vi er kjempe førnøyde selv. me dansing osv. filmingen var irriterendes til tider ja med zooming. gjorde at mye av dansen forsvann. fikk ikke sett d i helfigur. hadde en utroolliiii arti dag!!! waschera gjengen er faktisk drit grei!! og store jackson fans.

Mrs_Moonwalker
11-12-2008, 12:37 AM
waschera gjengen er faktisk drit grei!! og store jackson fans.

Ja, det tror jeg på. De har jo hatt mange Michael og Michael relaterte sendinger. :)

StinelovesMichael
11-12-2008, 12:45 AM
ja sant d:) de var heeelt opp i hele jackson greia!! og vi filma dem imens de la ut mye bra om michael!! så d skal vi ta på youtube. de digger han virkeli!!! han ene har vert på konsert. og den andre har vert utenfor neverland.8-26-03respect it's coool!!

Mrs_Moonwalker
11-12-2008, 12:53 AM
ja sant d:) de var heeelt opp i hele jackson greia!! og vi filma dem imens de la ut mye bra om michael!! så d skal vi ta på youtube. de digger han virkeli!!! han ene har vert på konsert. og den andre har vert utenfor neverland.8-26-03respect it's coool!!

Ohhhh, så gøy. Gleder meg til å se opptaket deres. :D

Lykke til videre, btw. Og neste gang, reklamer gjerne for MJOAI. :thumbsup :P

Shadowfax
11-12-2008, 01:04 AM
Jeg er vell enig med alt som har blitt sagt. Dårlig filming, alle vet da at MJ dans ikke skal zoomes inn på. Og jeg så at Magnus ikke likte gulvet helt, hadde bare den feelingen når jeg så på. Jeg hater å danse på dårlige gulv også. Men bra jobbet:), må jobbes med videre med, men en god start8-26-03respect
Lykke til videre, btw. Og neste gang, reklamer gjerne for MJOAI. :thumbsup :PJaaaaa8-26-03fruits_apple

Natte
11-12-2008, 01:05 AM
Ååå, har de? O.O Jeg har ikke sett! :( :( :( :(

Uansett... Stine og Maguns var DRITGODE!!!! O.O
Det avr sinnsykt bra!! Jeg blei imponert og jeg vet de kommer videre i Norske Talenter! De er skikkelig gode!!:D:D

StinelovesMichael
11-12-2008, 08:37 AM
Jeg er vell enig med alt som har blitt sagt. Dårlig filming, alle vet da at MJ dans ikke skal zoomes inn på. Og jeg så at Magnus ikke likte gulvet helt, hadde bare den feelingen når jeg så på. Jeg hater å danse på dårlige gulv også. Men bra jobbet:), må jobbes med videre med, men en god start8-26-03respect
Jaaaaa8-26-03fruits_apple

-ja det er akkurat det! zoomina gjorde at dansen ikke fikk ett rettferdi..hva skal jeg si.. "syn" fra folket. altså, vi gjorde jo sykt mye der som ikke ble vist! de zooma på føttene når vi gjorde ting me skuldre,hodet,hender osv.

-må jobbes med, det vet vi. som sagt har hatt EN øving sammen:latter og vi skal jo øve til vi danser så likt som det går ann osv. slike ting. Det var jo litt av humoren i det også..da vi sa at vi møttes første gang forige helg så..;)
men, når det er sagt, så vet jeg og magnus som kan hele dansen og har sett den som en helhet(har filmet øvingen våres) så vet vi at det som ble vist på waschera ikke er rettferdig ovenfor dansen egentlig. At det ser såå mye bedre ut når man ser oss i helfigur,da ser man alt som skjer,og STØRRE gulv som vi faktisk får bevege oss på! og ikke bare stå på en plass. Det blir som å danse i en liten boks omtrent hehehhe..og selvfølgeli,bedre gulv til å moonwalke på. det gulvet der var seigt. Sa magnus! jeg hadde sko og skulle heldivis ikke moonwalke nå så.
edit: ooog ja selvølgeli, en skikkeli benk. Vi måtte bruke sofa. va litt vanskeligere med den rutina vi skulle gjøre så. og skulle ønske de ikke filma fra sida der. mange smådetaljer som ikke ble vist pga de filma fra siden.

-takker for alle kommentarer uansett. Bra dere har troen iallefall:)

Shadowfax
11-12-2008, 04:06 PM
-ja det er akkurat det! zoomina gjorde at dansen ikke fikk ett rettferdi..hva skal jeg si.. "syn" fra folket. altså, vi gjorde jo sykt mye der som ikke ble vist! de zooma på føttene når vi gjorde ting me skuldre,hodet,hender osv.

-må jobbes med, det vet vi. som sagt har hatt EN øving sammen:latter og vi skal jo øve til vi danser så likt som det går ann osv. slike ting. Det var jo litt av humoren i det også..da vi sa at vi møttes første gang forige helg så..;)
men, når det er sagt, så vet jeg og magnus som kan hele dansen og har sett den som en helhet(har filmet øvingen våres) så vet vi at det som ble vist på waschera ikke er rettferdig ovenfor dansen egentlig. At det ser såå mye bedre ut når man ser oss i helfigur,da ser man alt som skjer,og STØRRE gulv som vi faktisk får bevege oss på! og ikke bare stå på en plass. Det blir som å danse i en liten boks omtrent hehehhe..og selvfølgeli,bedre gulv til å moonwalke på. det gulvet der var seigt. Sa magnus! jeg hadde sko og skulle heldivis ikke moonwalke nå så.
edit: ooog ja selvølgeli, en skikkeli benk. Vi måtte bruke sofa. va litt vanskeligere med den rutina vi skulle gjøre så. og skulle ønske de ikke filma fra sida der. mange smådetaljer som ikke ble vist pga de filma fra siden.

-takker for alle kommentarer uansett. Bra dere har troen iallefall:)
Ja der sier du alt det jeg ville frem til. Dere har trent en gang sammen liksom. Jeg gleder meg til fortsettelsen:) Jeg vet av erfaring at omgivelsene betyr MYE, et lite gulv, liten plass og klissete gulv gjør at du mister litt av den feelingen, du fokuserer heller på omgivelsene isteden for musikken.

Hold oss oppdaterte da:thumbsup

Magnus noe å si om dette du og?8-26-03respect

MagnusJackson
11-12-2008, 08:47 PM
Artig og se dere skrive om dette :9

Jeg er fornøyd,men dårlig gulv. feber og nervøsitet er ikke bra. så var ikke helt komfortabel :=)

SÅ skulle jeg pratet mere,noe jeg ikke fikk gjort,så litt skuffet.

Men håper på bedre dager i EM-JAY! :) men artig og være med på :)