View Full Version : tour/turne
MJ-4ever
10-25-2008, 06:10 PM
I'm new here... I'm from Sweden, but I don't know if I should write in english or swedish, so I'll go for english :)
I found this article about a tour :D (hope it's true)
http://music.ndtv.com/story.asp?id=ENTEN20080070021
Shabana
10-25-2008, 06:28 PM
Hei! :D
Jeg rakk aldri å svare deg på det spørsmålet... men du kan vel skrive på svensk hvis du vil det, og hvis det er noe vi ikke forstår så kan vi spørre ;)
Og nok en gang. Velkommen! Koselig å ha deg her :thumbsup
Vi Får krysse fingrene og håpe det er sant + at han kommer i næheten av Norge og Sverige ;)
Natte
10-25-2008, 09:25 PM
Åååå!!!! Jeg håper virkelig det er sant!!!! Jeg begynte å måpe når jeg så det!
Åååh... Be be be be om at det er sant!gal4::<3
Natte
10-25-2008, 09:31 PM
Forresten.. VELKOMMEN!! :D Glemte å si det! Håper du trives på MJOAI :D
Natte
10-25-2008, 10:27 PM
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/usa/article1853974.ece
Dette er om en tour dette og! Håper virkelig det skjer!!!!gal4 Nå virker det mer sant :D
Helt konge gal4
Bare håpe det stemmer dacool3
Sunshine
10-26-2008, 01:52 PM
Hei og velkommen hit; MJ-4 ever!;)
Takk for nyhetene! Håper virkelig det stemmer.. ååågal4
Tørr ikke å ha for store forhåpninger her nå.. Men krysser fingrene for at det er sant! :D Det hadde vært en drøm som gikk i oppfyllelse!
Natte
10-26-2008, 06:41 PM
Samme her!!!!gal4
*dø*
Shadowfax
10-26-2008, 07:23 PM
Hei og velkommen MJ-4 ever, håper at du vil trives her på MJOAI:D
Hmmm:)
Ja ingenting hadde vært mer fantastisk en dette. Men jeg tror det ikke før jeg får se det. Jeg frykter på troverdigheten i denne artikkelen av to ting, hvorfor har ikke flere plukket opp dette og dette er en sensasjonnyhet som selger. Det er en nøytral tabloidisering som verken skader MJ eller hjelper han.
Jeg spretter ikke champangnen helt enda:thumbsup
Takk for at du delte det uansett8-26-03fruits_apple
Mrs_Moonwalker
10-26-2008, 07:51 PM
Ja ingenting hadde vært mer fantastisk en dette. Men jeg tror det ikke før jeg får se det. Jeg frykter på troverdigheten i denne artikkelen av to ting, hvorfor har ikke flere plukket opp dette og dette er en sensasjonnyhet som selger. Det er en nøytral tabloidisering som verken skader MJ eller hjelper han.
Veldig mange nyhetsaktører har plukket opp dette så vidt meg bekjent, og faktisk, ikke for å være helt naiv og fylt av lovnader her, men jeg har en meget bra feeling på at noe a la dette skjer når albumet kommer ut. 30 konserter er perfekt for han - og hvert fall mye bedre enn et Las Vegas gig.
Shadowfax
10-27-2008, 01:40 AM
Veldig mange nyhetsaktører har plukket opp dette så vidt meg bekjent, og faktisk, ikke for å være helt naiv og fylt av lovnader her, men jeg har en meget bra feeling på at noe a la dette skjer når albumet kommer ut. 30 konserter er perfekt for han - og hvert fall mye bedre enn et Las Vegas gig.
Ja jeg ser nå at flere en jeg trodde har plukket det opp. Jeg er helt enig med deg, jeg har også en feeling for at det blir en liten tour på 30 konserter etter han har gitt ut plate. Jeg er også enig i at Las Vegas er ikke veien å gå. MEN poenget med det jeg skrev var at en kilde nær MJ har hatt feil før for å si det slik:thumbsup
Ikke for å drepe alt håp om tour, bare ta det med en klype salt, det er det jeg mener8-26-03respect
Jeg tror på ny tour, en siste tour, for å sette folk på plass. And that`s it. Så er MJ ferdig med touringen for alltid, han har sagt det selv, han vil ikke ende opp som James Brown, og toure til han blir 80.. Og det holder jeg med han i.8-26-03fruits_apple
MJLover
10-27-2008, 01:47 AM
Tviler nok på at det blir mange flere. Konserter er garantert, men ikke touring :p
Natte
10-27-2008, 10:09 AM
Ikke si sånt, MJLover!!:(
Jeg tror faktisk noe stort vil skje!! Etter det jeg har lært å kjenne, så tror jeg ikke MJ klarer å ikke gjøre noe stort!!!!:bleh
StinelovesMichael
10-27-2008, 11:48 AM
er veldi enig med shadowfax. La oss ikke glemme da var jo at disse ryktene her var både ifjord og året før! "nååå har han signert avtale om turne"
husker dette så godt både i 2006 og 2007.
alle håper seff.. at det er sant! for en drøm!!!!
men.
jeg vil ikke tro d før han sier d. og annonserer han d, dør jeg av lykke.
vil også dø om jeg ikke får billetter.
:D
Natte
10-27-2008, 12:12 PM
Seriøst.. jeg SKAL ha billetter!!!! Hvis ikke dør jeg og! :(:(:(:(
Shabana
10-27-2008, 12:33 PM
Vi kan ikke gjøre annet enn å vente... men Norge kommer han neppe til. Skeptisk til Skandinavnia også egentlig, men England er jo sannsynlig ;)
Vi burde kanskje ikke hopp i taket enda, men kanskje være klare til å ta av :latter
MJLover
10-27-2008, 02:33 PM
Ikke si sånt, MJLover!!:(
Jeg tror faktisk noe stort vil skje!! Etter det jeg har lært å kjenne, så tror jeg ikke MJ klarer å ikke gjøre noe stort!!!!:bleh
Men det er sant.
"I'll make it positive."
*Blip*
"I love to tour!"
Haha! :p
eD_LE6HJqZw
Shadowfax
10-27-2008, 03:41 PM
Se heller den jeg la ut:bleh
9nsswRGi5i0
http://www.youtube.com/watch?v=9nsswRGi5i0&feature=related
Shadowfax
10-27-2008, 03:43 PM
er veldi enig med shadowfax. La oss ikke glemme da var jo at disse ryktene her var både ifjord og året før! "nååå har han signert avtale om turne"
husker dette så godt både i 2006 og 2007.
alle håper seff.. at det er sant! for en drøm!!!!
men.
jeg vil ikke tro d før han sier d. og annonserer han d, dør jeg av lykke.
vil også dø om jeg ikke får billetter.
:D
Nettopp, og jeg skal ha biletter, betaler gjerne 10 000 jeg:latter
Vi kan ikke gjøre annet enn å vente... men Norge kommer han neppe til. Skeptisk til Skandinavnia også egentlig, men England er jo sannsynlig ;)
Vi burde kanskje ikke hopp i taket enda, men kanskje være klare til å ta av :latter
Norge er uaktuelt uansett hva han kommer til å gjøre. Blir i så fall Danmark, og definitivt England8-26-03respect
Natte
10-27-2008, 04:29 PM
Men det er sant.
"I'll make it positive."
*Blip*
"I love to tour!"
Haha! :p
eD_LE6HJqZw
Okey, jeg har sett den, MEN MJ bryr seg om fansen! Hans gode hjerte vil ikke se oss lide!:rolleyes
Sunshine
10-27-2008, 05:48 PM
Det er ikke helt usannsynlig at han vil dra på turne, nettopp av disse grunnene:
- Han vil ta med barna sine på turneen for å vise dem hva han har drevet med
- Han må tjene penger
- Han gjør det for å "komme seg opp på beina" igjen etter rettsaken, og få et bra rykte igjen!
- Denne turneen skal være en turne for å legge frem den nye platen sin.
- Han vil glede fansen sin!
Men ja, helt enig i at vi ikke skal sprette champagnen helt ennå. Det er litt for godt til å være sant! Men la oss krysse fingrene og håpe:thumbsup
Og billetter må jeg få tak i.. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør! Men hvordan kan vi få tak i billetter dersom han ikke kommer til Norge, egentlig? Noe han ganske sikkert ikke gjør, men kanskje Danmark eller Sverige hvis vi er heldige.. Men greit å vite hvordan, dersom vi må være raske med å få tak i de billettene:P
MJLover
10-27-2008, 07:10 PM
Jeg tviler ikke på at Michael vil toure igjen, men tror ikke de blir noe utrolig store eller mange flere enn en eller to.
Okey, jeg har sett den, MEN MJ bryr seg om fansen! Hans gode hjerte vil ikke se oss lide!:rolleyes
Men, vil ditt hjerte se han lide? ;)
Natte
10-27-2008, 07:13 PM
Kjempgode grunner, altså! ^^
Helt enig med deg Sunshine! :D
Hvis han kommer skal ikke jeg nøle med å kjøpe billetter i alle fall!!!!gal4
MJ-4ever
10-28-2008, 08:01 PM
I also HAVE to get tickets... IF he comes. I want to believe it, but in the same time I don't want to hope too much.
A fortune teller has told me that I will see michael, but in another country. So I can't help it.. I really hope, that he will come. And maybe it is in Norway I would see him :)
Natte
10-28-2008, 10:10 PM
Burde ikke du håpe på Sverige?:P
Eller bor du i Norge? :)
Ja, jeg vil ikke håpe for mye.. men jeg kan ikke for det. Jeg tror han vil ut å en turnè. ^^
MJ-4ever
10-29-2008, 07:13 PM
Yeah I live here in Sweden, and I do hope that he will come here. To Stockholm... :). I live in the north but NOTHING can stop me, if he does go on tour.
Since that fortune lady told me that I will see him in another country, I've had a feeling that it's in Norway :)
But I am not hoping to much.. ánd like u said, I think he does want to go tour, but u never know if the stuff they write in the tabloids are true or not.
Becka
10-30-2008, 12:54 AM
Ja dette hadde jo vært drømmen om det er sant. Jeg venter først og fremst på plata hans, før jeg i det hele tatt tør å håpe på noen turne.
Og man må nok ut å reise skal man få oppleve ham.. Men det gjør jeg jo uten å blunke! :)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.