PDA

View Full Version : Norske Talenter

Shabana
10-22-2008, 12:12 AM
Ok, siden Magnus ikke har valgt å legge ut denne nyheten på forumet, så har jeg fått lov av han å gjøre det.

Han ble kontaktet av TV2 fordi de ville ha han med i programmet. De hadde sett han på Youtube og ble tydeligvis imponert. (Noe jeg ikke finner merkelig)

Så... GRATULERER OG MASSE LYKKE TIL!!!

En annen grunn til at jeg legger ut dette er fordi jeg tror vi kan knytte dette opp til vårt halv- planlagte fanmøte.
Hvis Magnus kommer med til direkte sendingene kan vi jo være støttespillere i publikum for han.
Norske talenter begynner på nyåret (tror jeg), noe som betyr at direktesendingene mest sannsynlig vil gå rundt den tiden vi uansett har tenkt og møtes.

Så, hva synes dere, høres det ut som en halvveis plan?

Er det forresten andre som har planer om å delta?

Sunshine
10-22-2008, 12:21 PM
Gratulerer så mye, MagnusJackson!:thumbsup
Håper du kommer langt, skal i hvert fall heie på deg!

Jeg synes planen til Shabana er strålende, da får vi kanskje reklamert litt for mjoai på tv også! Dessuten kan vi jo fortsatt dra på den pizzarestauranten som vi allerede har tenkt på.. Kanskje vi klarer å fylle en hel helg, så slipper folk å reise hjem allerede dagen etter;)

Men ja, jeg er helt med på dette!

Jeg vet om en til som har meldt seg på norske talenter, men jeg vet ikke om jeg har lov til å si det her på forumet:)

Becka
10-22-2008, 01:04 PM
Det syntes jeg var en glimrende ide! :)
Og gratulerer til Magnus! Så spennende!!

Jeg skal ikke delta, ( haha ) og vet ikke om noen foreløpig. Men nå har jeg jo noen å heie på i år også! Gleder meg! :)

SteveJackson
10-22-2008, 02:43 PM
Prøver ikke å være helt dust her, eller å etterligne frekke idol dommere eller noe, men:

Har sett noen klipp på youtube av han nå, og;
Ja, alle tiders. Gøy å se han more seg på scenen med ganske bra moves for venner og familie osv. Han har garantert trent mye, og stått på.

Men å komme noe spesielt langt i norske talenter tror jeg ikke ut fra det lille jeg har sett på noen tilfeldige youtube vids nå. Han sliter jo med footworken på alle klipp jeg har sett. (hvis man går ut ifra at han skal etterligne MJ) Bevegelser kommer noengang litt haltene, akkurat som han nøler litt på noen av bevegelsene. For meg så ser det ut som han danser i kun sokkelesten i alle videoene. Det funker ikke helt for meg, desverre. Ja, nå ser vi det i perspektiv av å opptre offentlig og vinne masse penger.

[Forresten - Hvis det er sånn at han bruker sokker på grunnav friksjon eller noe. så tror jeg faktisk det er paradoksalt nok grunnen til at han ikke for tighta oppbevegelsene. ]

Av det jeg kan se hittil er magnus jackson er best i sine bevegelser som ikke angår fotarbeidet. OG er det noe Michael Jackson virkelig kan by på så er det fotarbeidet. Det er der MJ er best, OG med best, mener jeg best i hele bransjen etter mitt skjønn.

Bortsett fra Magnus sine spark da.. jo.. Bra spark det har han... ser veldig autentisk ut :D Men det er ærlig talt ikke den vanskeligste move'n heller.. kanskje den letteste...

Holder vi en MJoai-forum konkurranse så vinner han garantert :)

(Men for all del. 'Norske Talenter' dommer.. han Karlsen duden. Han påstod at han Mads fotballtrikseren var så god og kunne triksa side ved side med Ronaldinho. Noe som er bare piss. Hadde han bare hatt peiling på fotball. Mads er vel langt ifra den beste i Norge engang. Men han var jo den eneste på Norske talenter som triksa med fotball. Så det holdt jo for ham..)

MagnusJackson
10-22-2008, 04:17 PM
de videoene som ligger på yotube.for 100 gang,er øvinger for og se selv..de videoene er verken planlagt eller noe innøvd..dette er kun for og se selv..og videoene er for at familie og venner skulle få se meg danse etter så mange år.

Og jeg tar kritikk,for all del,men jeg er faktisk utrolig bra teknisk,har aldri hatt problemer med footwork,faktisk ikke i det hele tatt.

Men,klart,en manns mening,og går man ikke videre så går man ikke videre.

Jeg og Stine Jackson planlegger og danse ilag, MJAY VS Janet. http://www.youtube.com/watch?v=mU_jHTvU2FM

Jeg danser ikke på videon for og vise Jackson fans. SÅ derfor,ingen kostyme,og ingen sko.

Danser vanligvis i sko,men som sagt ... tar all kritikk,og for all del,har ingen tro på og komme vidre fra audition :)!

Becka
10-22-2008, 04:22 PM
Jeg har ikke sett noen vidoer, så kan ikke uttale meg, men tror uansett ikke jeg ville gjort om ikke jeg kun hadde bra ting å si! Som vi har nevnt tidligere, så må man i showbiz tåle kritikk, om ikke annet for å kunne bli bedre!

Men! Mannen har jo ikke en gang fått vært på tv ennå! Syntes vi skal få han opp ikke ned. Og heie og bare være positive! :thumbsup Dette er jo uansett SÅ moro! Joda, skulle gjerne sett en MJ- immitator gå helt til tops, men det er jo ikke det viktigste, det viktigste er at han er med, og dette blir knall å følge med på!

Kritikk kan vi heller ta etterpå. Skjønt, dette kan jo få Magnus ennå mer gira til å vise hva han kan... ;) Det hadde i allefall jeg tenkt!

Uansett, Magnus vi heier på deg! gal4

Becka
10-22-2008, 04:24 PM
de videoene som ligger på yotube.for 100 gang,er øvinger for og se selv..de videoene er verken planlagt eller noe innøvd..dette er kun for og se selv..og videoene er for at familie og venner skulle få se meg danse etter så mange år.

Og jeg tar kritikk,for all del,men jeg er faktisk utrolig bra teknisk,har aldri hatt problemer med footwork,faktisk ikke i det hele tatt.

Men,klart,en manns mening,og går man ikke videre så går man ikke videre.

Jeg og Stine Jackson planlegger og danse ilag, MJAY VS Janet. http://www.youtube.com/watch?v=mU_jHTvU2FM

Jeg danser ikke på videon for og vise Jackson fans. SÅ derfor,ingen kostyme,og ingen sko.

Danser vanligvis i sko,men som sagt ... tar all kritikk,og for all del,har ingen tro på og komme vidre fra audition :)!

Det høres veldig kult ut!! Åh, fikk jeg å lyst til!
Litt annerledes enn bare en immitator alene! Kjempe ide! :thumbsup

Shabana
10-22-2008, 07:46 PM
Det blir sikkert skikkelig bra! Gleder meg til å se resultatet :D
Var dette demoen du snakket om Magnus?

Sidekommentar til Magnus og halvveis Steve: Magnus er vel strengt tatt ikke imitator heller... men inspirert av Mike's kunst. Eller tar jeg helt feil nå?

Caroline
10-23-2008, 04:15 PM
Ok, siden Magnus ikke har valgt å legge ut denne nyheten på forumet, så har jeg fått lov av han å gjøre det.

Han ble kontaktet av TV2 fordi de ville ha han med i programmet. De hadde sett han på Youtube og ble tydeligvis imponert. (Noe jeg ikke finner merkelig)

Så... GRATULERER OG MASSE LYKKE TIL!!!

En annen grunn til at jeg legger ut dette er fordi jeg tror vi kan knytte dette opp til vårt halv- planlagte fanmøte.
Hvis Magnus kommer med til direkte sendingene kan vi jo være støttespillere i publikum for han.
Norske talenter begynner på nyåret (tror jeg), noe som betyr at direktesendingene mest sannsynlig vil gå rundt den tiden vi uansett har tenkt og møtes.

Så, hva synes dere, høres det ut som en halvveis plan?

Er det forresten andre som har planer om å delta?

Dette hørtes veldig bra ut. I`m in! :thumbsup
Og, GRATULERER MAGUS!!!! :D jeg skal heie på deg!

Så utrolig kult ut! Gleder meg. :D

MagnusJackson
10-23-2008, 05:51 PM
hei :) Ja det var det shabana :)

takk for det allesammen ;)

ja,vi gleder oss,og tror det kan bli kjempeunderholdning ;)!

StinelovesMichael
10-23-2008, 06:23 PM
ja vi har ivertfall troen på at dette skal bli bra:) vi har noen kjempe ideer med hele Michael vs. Janet "EM-JAY" gruppa vår, og vi legger mye tid, planlegging til dette og håper å få med oss publikum på audition. Vi har ivertfall ikke sett at noen andre har gjort denne MJ-JJ greia før.
tror det er ganske viktig at pub. blir engasjert, og seff. dommerne.
De kan jo mene hva som helst.:S
men..man må ha troen på at det går bra:)

Sunshine
10-23-2008, 07:30 PM
Jeg har, og er ganske sikker på at mange flere har det også, troen på at dere skal lage et bra nummer! Gleder meg til å se resultatet:thumbsup
..Og det hadde jo vært utrolig artig å få vært publikum og heiet på dere også da! Heia, heia, heia:D

Shabana
10-23-2008, 10:01 PM
Jeg har ihvertfall troen på dere :thumbsup

Caroline
10-23-2008, 11:40 PM
Det har jeg også! Gleder meg til å se det. :D

Natte
10-23-2008, 11:59 PM
Jeg har sett begge danse på youtube og det jeg så var skikkelig bra!! Jeg har ikke så mye peiling på dans, men det jeg så var veldig bra! Jeg tror de kommer videre fra audition, jeg Og jeg skal heie på dem! ^^
Ingen kan bli så gode som MJ, though, men alikevel! De er skikkelig gode, spør du meg og jeg tror de vil nå langt! ^^

StinelovesMichael
10-24-2008, 12:08 AM
seff kan ingen bli like god som Michael, og d kan ikke dommerne forvente heller. for tross alt, vi er magnus og stine. ikke michael og janet.
så de bør ikke sammenligne oss altfor mye, fordi vi legger mye av vår personlige stil over det. og måten vi danser på, er jo den måten vi altid har danset på..d som føles naturlig for oss.
akkurat som alle andre dansere her i verden:)man kan danse til en Mj sang, samme dans som Mj gjør også på den sangen, men likevel vil det bli litt annerledes når noen andre enn MJ selv gjør det, fordi kroppen beveger seg på en helt annen måte. Men det er ikke poenget heller at vi SKAL vere Mj og Jj.
men temaet og hele mixen vår er basert på MJ,JJ.

:) tusen takk til alle :D!!
håper dere kan komme å heie viss vi skulle være SÅ heldige å faktisk gå til semi. selv om det er utrolig vanskelig når så få får gjøre det..

MagnusJackson
10-24-2008, 12:14 AM
Ja. Enig med stine.

Og som vi snakket om,kritikk,for all del,kritikk må man tåle i denne bransjen,er vell faktisk ikke vant med og få kritikk av folk som ikke gjør samme greia selv,så blir litt irritert over det. Men tar til meg det jeg kan.

Nå det kommer til imitasjon,så har jeg danset i 16 år, og det er blitt en del av meg,og min hverdag, så det er akkurat som det er jeg som har gjort det,og ikke MJ. Det meste jeg har hentet kommer fra han,så det blir vell imitasjon. Men til denne dansen som er under planlegging,er det Stine og Mitt preg,og våre dansetrinn som hovedsaklig kommer til og bli brukt. Og det faller jo ganske naturlig.

Og håper dere som støtter oss,får komme og se. om ikke,så får vi hilse til alle dere da den dag kommer,om den kommer :)

Natte
10-24-2008, 12:35 AM
Hvis man kan sidwalk og moonwalk vil jeg si man har ett BRA fotarbeid! ^^
Jeg synes de er skikkelig gode og jeg hadde blitt helt sjokka hvis de ikke kom videre! Og hvis jeg får lov, så skal jeg reise til Trondheim og heie innmari på dem! Lage plakat og sånt! ^^, Håper de vinner! :D

StinelovesMichael
10-24-2008, 12:50 AM
d må du vettu Natte:)
::<3 blir KJEMPE gøy!!!!!
spesielt med MJ fans i salen =D==D

Natte
10-24-2008, 01:07 AM
Ja, jeg skal!! Hvorfor skulle jeg ikke få lov,så?!:D
Jeg bare MÅ få lov! :D Håper virkelig dere vinner! :D

Natte
10-24-2008, 02:57 PM
Jeg har laga gruppeom de på nettby! Da får de publikum med seg og også seerne ofc.!:thumbsup

http://www.nettby.no/community/news.php?community_id=854345

charlotte
10-24-2008, 03:06 PM
Jeg har også meldt meg på, men skal ikke danse som MJ :bleh skal synge en sang av alanis morissette :)

Natte
10-24-2008, 03:34 PM
Ja, jeg vet du og har! :D
Men.. du sa du skulle synge en annen!! O.O
*FøleSegLurt*:unsure

charlotte
10-24-2008, 06:06 PM
Hehe, unnskyld, Natte :( håper du kan tilgi :P

jeg ombestemte meg skjønner du.. :bleh

StinelovesMichael
10-24-2008, 07:12 PM
Jeg har laga gruppeom de på nettby! Da får de publikum med seg og også seerne ofc.!:thumbsup

http://www.nettby.no/community/news.php?community_id=854345

så søt du er, takkk!!
:D::<3

Natte
10-24-2008, 08:48 PM
Jada, jeg kan tilgi deg, jeg!:bleh::<3
Men da må du sende meg det du skal synge! Mens DU synger, altså!!:P

Awh! ^^ Skulle bare mangle!::<3:D

Shabana
10-24-2008, 09:11 PM
Jeg har også meldt meg på, men skal ikke danse som MJ :bleh skal synge en sang av alanis morissette :)
Så morro! 8-26-03respect Lykke til masse til deg også! Kanskje vi får sjansen til å heie på deg også ;)

Shadowfax
10-24-2008, 10:26 PM
Ja lykke til begge to:) Jeg skal garantert følge med, og stemme om dere kommer så langt:thumbsup

gal4gal4gal4

MagnusJackson
10-26-2008, 05:17 PM
så bra ;) flott og få litt støtte her på forumet da ;) !

Becka
10-28-2008, 01:10 AM

oi oi! Så tøff du er! Jeg syntes det programmet der er så skummelt.. Jeg hadde aldri turt tror jeg. Jeg elsker " rampelyset". Men ikke i en slik setting. Jeg blir så fort nervøs, og det der hadde jeg ikke taklet. Så jeg beundrer alle dere som tør! :thumbsup
Lykke til! Jeg gleder meg vilt! gal4

charlotte
11-06-2008, 08:01 PM
Jeg fikk nettopp mail fra Norske Talenter. Jeg ble valgt ut til sånn audition forann produsenten.. haha :D

StinelovesMichael
11-06-2008, 09:04 PM
^^alle som melder seg på får e-mail at de har blitt valgt ut til det:thumbsup
de som ikke har meldt seg på, må bare møte opp uten "invitasjon" siden de ikke meldte seg på..og håpe at de slipper til. det er mer riskfult da for vi blir jo prioritert først (de som meldte seg på)

charlotte
11-07-2008, 12:43 PM
Åja, nå trodde jeg at jeg var spesiel å greier.. :latter men men.. det blir moro uansett!

Becka
11-07-2008, 01:08 PM
Åja, nå trodde jeg at jeg var spesiel å greier.. :latter men men.. det blir moro uansett!

He he...Stakkar... Du er spesiell uansett du Charlotte. :thumbsup
Sing from ur ::<3

Lykke til alle sammen!

charlotte
11-07-2008, 09:47 PM
Takk, Becka :)
Skal gjøre mitt beste hvertfall.

Caroline
11-10-2008, 08:51 PM
Ja, lykke til! :) Må dere være flinke så vi kan komme å se på dere. ;) he he

Jeg misunner dere litt egentlig, skulle ønske jeg hadde hatt noe å stille opp med, det hadde vært utrolig artig å være med på noe sånt. Men ja, dere får stå på!
Og husk, uansett hvordan det går, ha det gøy! :D

StinelovesMichael
11-27-2008, 10:50 AM
hehe takk for d caroline:) sikker på du ikke har ett eller annet talent innerst inne du kan stille opp med?:D

Caroline
11-27-2008, 04:07 PM
You're welcome. :)
He he, hmm...kan jeg kan finne et lite talent innerst inne, men tror ikke det er noe særlig å stille opp med. :p :latter

Becka
11-28-2008, 12:03 AM
Som liten immiterte jeg Michael som bare det, og fartet rundt å underholdt folk med det. Jeg tenker fremdeles på at jeg har så lyst å gjøre noe lignende igjen. Kanskje ikke helt på samme måte, men jeg elsker å danse, og har forsøkt ofte å fått til noe. Men det er ikke lett når man står alene altså! Og, årene går...Hadde jeg vært tenåring igjen...Da altså, skulle jeg stått på! Føler jeg må prioritere andre ting nå.... :unsure Skjønt, jeg vil aldri slutte med sang, dans og musikk sånn sett. :) It my life.

Poenget er....Dere som faktisk får til noe ut av lidenskapen deres! You are so lucky! Stå på! Virkelig! :thumbsup Jeg lever min drøm gjennom å se dere! Gleder meg!!:):)

Shappert
12-21-2008, 07:18 PM
Skal på Norske Talenter i Januar, skal danse MJ.

Men når skal jeg møte opp?

"Pre Cast Trondheim:

Dato: 13. jan. kl. 10:00

Åpen audition: 13. jan. kl. 16:00

Adr: Samfundet, Elgeseter gate 1"

Forskjell mellom Pre Cast og Åpen Audition?

Shappert
12-21-2008, 09:52 PM
Skal på audition her i Trondheim 13.Januar, skal danse MJ ;p
Jeg har ikke sendt søknad, men er det noen som veit når jeg skal komme?
Det står:

"Pre Cast 13.Januar kl 10.00" og "Åpen Audition 13.Januar kl 16.00"

Caroline
12-21-2008, 11:34 PM
Så artig at du skal være med! Lykke til. 8-26-03respect

Når du skal møte opp vet jeg ikke, men kanskje noen av de andre som skal delta vet. Stine og Magnus (StinelovesMichael og MagnusJackson) for eksempel. ;)
Eller kanskje det står på internett, eller så kan du jo ta en telefon å høre. Er lurt å vite når man skal møte opp. :P hehe

Mrs_Moonwalker
12-21-2008, 11:48 PM
Threads merged. :)

StinelovesMichael
01-11-2009, 10:19 PM
da er det 2 dager igjen til pre cast:yay
carloine og hilde(shabana) kommer og heier på oss til helga om vi d går videre. utroli sporty gjort av dere !:<3

jeg og magnus jackson gler oss veldi.UANSETT hvordan det skulle gå.
:)

Irlin_aka_B-Jay
01-12-2009, 02:29 AM
Dette blir kjempespennende!
Ønsker dere all lykke til! :D:D

Håper dere går videre! Kan love at dere får det utrolig gøy! :D *sukk, savner forje sesong* haha.

Gleder meg til å høre hvordan det går! :D

Caroline
01-12-2009, 05:07 PM
Lykke til Stine og Magnus! :thumbsup

Vi gleder oss til å komme å heie på dere. 8-26-03respect

Natte
01-12-2009, 06:22 PM
Ønsker Stine og Magnus LYKKE TIL! :D
Håper virkelig alt går bra! Men det vet dere at jeg vet dere gjør! :D
Dere kommer til å komme videre HELT sikkert! :D
I know u will! :D

Shabana
01-12-2009, 10:49 PM
da er det 2 dager igjen til pre cast:yay
carloine og hilde(shabana) kommer og heier på oss til helga om vi d går videre. utroli sporty gjort av dere !:<3

jeg og magnus jackson gler oss veldi.UANSETT hvordan det skulle gå.
:)
Dette håper vi blir bra vet du ;) :thumbsup
Sporty og sporty... gleder oss gjør vi uansett :D :yay (Jeg regner med at det gjelder Caroline også)

Caroline
01-13-2009, 01:38 AM
Dette håper vi blir bra vet du ;) :thumbsup
Sporty og sporty... gleder oss gjør vi uansett :D :yay (Jeg regner med at det gjelder Caroline også)

Det gjør det vet du! :yay

Becka
01-13-2009, 02:25 PM
Så dere drar likevel dere altså? Så spennende da! Kunne ønske jeg kunne være med. Virkelig! Hadde jeg bodd i nærheten av dere nå, hadde jeg hoppet med.

Lykke til Stine og Magnus! Krysser fingerene! :)

StinelovesMichael
01-14-2009, 05:05 PM
d er usikkert om vi er videre.
kanskje.
får vel d bekrefta snart
vi blei helt sjokka over lokalet vi fikk. gulv. plass..lav musikk.
ja alt.
betong gulv, og 3x3 meter å danse på! musikken så lav at man må holde pusten for å høre den skikkeli. høre ryttma. føle ryttma.
så d va ikke som forventa og man klarer ikke å prestere 100% heller når forholda er slik. og ikke minst, vi sto 3 tima ute i snøen og frøys for så å komme RETT inn for å danse. uten å få varme opp. funker det for dansere? nope.
så, vi får se hva som skjer

Shadowfax
01-14-2009, 05:11 PM
d er usikkert om vi er videre.
kanskje.
får vel d bekrefta snart
vi blei helt sjokka over lokalet vi fikk. gulv. plass..lav musikk.
ja alt.
betong gulv, og 3x3 meter å danse på! musikken så lav at man må holde pusten for å høre den skikkeli. høre ryttma. føle ryttma.
så d va ikke som forventa og man klarer ikke å prestere 100% heller når forholda er slik. og ikke minst, vi sto 3 tima ute i snøen og frøys for så å komme RETT inn for å danse. uten å få varme opp. funker det for dansere? nope.
så, vi får se hva som skjer
Ååå så uheldig og dårlig av programmet:unsure Krysser fingrene for dere uansett. Keep The Faith:uskyldig

Caroline
01-14-2009, 05:16 PM
Huff, dårlig av dem ja... Krysse fingrene for dere! :)

MagnusJackson
01-15-2009, 07:52 PM
hei alle :)

Vi kom ikke videre. men det tar jeg ikke så tungt :)

Det er nokk ikke plass til MJ i årets program :)

Syns ikke audition gikk så dårlig jeg,men det kan vi ikke gjøre noe med.

noen som vet hvordan det gikk med shappert ??:)

Sunshine
01-15-2009, 08:02 PM
Synd dere ikke kom med videre! Men dere skal uansett ha skryt for forsøket:thumbsup

Men en ting.. Kommer denne auditionen på tv?

StinelovesMichael
01-15-2009, 08:08 PM
det blei nei, ja
ikke rart med tanke på hvordan det sikkert så ut siden vi ble presset sammen i en liten klynge. Tragisk gjort av NT. man trenger litt større plass når man er flere enn EN person som skal framføre da.
men hva kan man gjøre med det. at de ikke tar det så seriøst som det ser ut til. så sender de videre mange som bare lager tv. som ikke har talent.:plystre. som de vet ikke har det. men lager bra tv.

Jeg er ivertfall ikke redd for å si rett ut at jeg ER skuffa! etter man har brukt så mye tid og energi,penger osv på det. De ringte jo å inviterte oss så.. hadde jo ikke tenkt tanken egentli før de gjorde det.

så da får man bare se hva det neste blir isteden8-26-03fruits_apple