PDA

View Full Version : "Ventil"- tråden

Pages : [1] 2

Shabana
10-14-2008, 09:43 PM
Tenkte dette kunne være en god ide... om det er det får tiden vise.

Har det skjedd noe med deg/rundt deg eller noen du liker/ikke liker osv., er du frustrert, irritert, provosert, lykkelig, lei deg... Føler du for å dele det med noen så er dette tråden å få luftet ut følelsene dine i. We wont judge!

Jeg kan starte:
På skolen i dag fikk jeg lyst å overfalle litteratur læreren min. "Eksamen" som jeg nå har brukt sinnsykt mye tid på å forberede meg til er egentlig ikke en eksamen!!! 8-26-03sinna Det er en bestått/ ikke bestått prøve som ikke har noe å si for standpunkt karakter! *bitchslapping my professor!*

Ok, det var godt å få det ut :rolleyes :latter

Caroline
10-14-2008, 09:57 PM
Artig tråd Shabana! :latter

Og kjipt med den prøven...noe så irriterende!

Jeg føler meg egenltig ganske bra i dag jeg da. :)
Er litt støl bare, siden jeg var på aerobic for første gang på en god stund i går... :P

Shabana
10-14-2008, 10:01 PM
Den kan fort bli morsom ja, husker den fra et forum jeg pleide å være på, men der var den kalt "There, I said it!"

Kjipt ja, men jeg satser på at det sparer meg for en del arbeid før muntlig eksamen i desember. Må jo se det positive i ting :)

Oooh... gleder meg til jeg kan begynne å trene igjen. Gudene vet jeg trenger det.

Sunshine
10-14-2008, 10:02 PM
"Bitchslapping my teacher":latter
Visste ikke at du var så ondskapsfull, Shabana:P
Men da står du helt sikkert på den prøven da, siden du har brukt så mye tid på den - får trøste deg med det=)

Artig tråd ja, kanskje det kommer opp en del morsomme innlegg her! :thumbsup

I morgen har jeg endelig fri fra jobb, noe jeg har lengtet såå etter nå! Da skal jeg sove leeenge.. Å, det blir så skjønt:D

Shabana
10-14-2008, 10:04 PM
Han begynte! :latter

Men da står du helt sikkert på den prøven da, siden du har brukt så mye tid på den - får trøste deg med det=)
Jepp, gjør det. Blir sikkert godt å slippe å nilese til muntlig i desember.

I morgen har jeg endelig fri fra jobb, noe jeg har lengtet såå etter nå! Da skal jeg sove leeenge.. Å, det blir så skjønt:D Sov godt!!! Jeg er sikker på at du fortjener det :)

Caroline
10-14-2008, 10:25 PM
Den kan fort bli morsom ja, husker den fra et forum jeg pleide å være på, men der var den kalt "There, I said it!"

Kjipt ja, men jeg satser på at det sparer meg for en del arbeid før muntlig eksamen i desember. Må jo se det positive i ting :)

Oooh... gleder meg til jeg kan begynne å trene igjen. Gudene vet jeg trenger det.

Det er en fordel ja. :thumbsup

hehehe, det var ganske godt å trene igjen ja. :latter

Artig tråd ja, kanskje det kommer opp en del morsomme innlegg her! :thumbsup

I morgen har jeg endelig fri fra jobb, noe jeg har lengtet såå etter nå! Da skal jeg sove leeenge.. Å, det blir så skjønt:D

ooh, lucky you. Jeg må opp tiiidlig i morgen... men men, nyt det, du har sikkert fortjent det. :thumbsup

Sunshine
10-14-2008, 10:27 PM
Thanks to both of you!:D
Jepp, skal nyte det!!

Becka
10-14-2008, 10:46 PM
Kjempe bra tråd Shabana. Det kan vel ikke være noe bedre å få støtte av MJ-fans! :) Vi er jo trosalt en "MJ-familie. "

Jeg vet ikke helt hvordan jeg har det om dagen, for jeg får aldri stoppet opp å virkelig kjent etter. Jeg tror jeg er litt ensom. :( Har vært singel i snart ett år, og er glad i en person som jeg aldri kan få....helt...

Shabana
10-14-2008, 10:55 PM
Kjempe bra tråd Shabana. Det kan vel ikke være noe bedre å få støtte av MJ-fans! :) Vi er jo trosalt en "MJ-familie. "

Jeg vet ikke helt hvordan jeg har det om dagen, for jeg får aldri stoppet opp å virkelig kjent etter. Jeg tror jeg er litt ensom. :( Har vært singel i snart ett år, og er glad i en person som jeg aldri kan få....helt...
Takk for det, og ja det stemmer jo.

Men det var jo trist at du føler det på den måten :( Og det er aldri greit å ville ha en man ikke kan få :thumbsdown Vet desverre altfor godt hvordan det er. Håper du føler deg mindre ensom når du er her på forumet da :)

Sunshine
10-14-2008, 10:57 PM

Det har du helt rett i, og jeg er glad vi er en "MJ-familie":)
Er greit å finne litt trøst i MJ og hans fans!

Uff, er kjipt med sånne situasjoner, det skal ikke være lett alltid, desverre:/ Men du får heller prøve å hygge deg med vennene dine, så vil det nok dukke opp en ny person å være glad i en vakker dag! Vet det er lite trøst, men.. det er jo sant:) Og i mens synes jeg du skal unne deg en dag fri i ny og ne, og bare puste ut.. Da vil alt føles litt bedre, og du fortjener det helt sikkert! Håper det ordner seg for deg i hvert fall:)

Becka
10-14-2008, 11:14 PM
Thanks girls! :) Jeg kan i grunn bare takke meg selv for situasjonen jeg er i.
Å jovisst hjelper det å være her. Og det hjelper å være fan av Mike. Da jeg var på tur her sist, så fikk jeg en melding som sendt fra himmelen av ei venninne. Jeg var litt frustrert, og plutselig fikk jeg fra henne: " nå sitter jeg å hører på MJ - mannen din. " Bare en slik liten ting fikk meg til å smile... Frustrert over en mann, men blidgjort av tanken på en annen. Det høres kanskje vilt ut ( ikke for dere selvsagt ) men han kan virkelig gjøre underverker! :) Så sånn sett ser jeg på meg selvom veldig heldig. :)

Og du har rett sunshine, jeg vil finne noen andre å være glad i... Men det er ikke alltid lett å være opptimist.

Shabana
10-14-2008, 11:17 PM
For en fantastisk melding å få :D

Frustrert over en mann, men blidgjort av tanken på en annen. Det høres kanskje vilt ut ( ikke for dere selvsagt ) men han kan virkelig gjøre underverker! :) Så sånn sett ser jeg på meg selvom veldig heldig. :)
Vel, ja... the saviour strikes again! Michael har alltid en skulder å gråte på, er alltid en som vil le med deg og han dekker deg når du må ut i ilden ;) I ::<3 Him

Becka
10-14-2008, 11:27 PM
For en fantastisk melding å få :D

Vel, ja... the saviour strikes again! Michael har alltid en skulder å gråte på, er alltid en som vil le med deg og han dekker deg når du må ut i ilden ;) I ::<3 Him

Precis! Well said! :thumbsup

Shabana
10-15-2008, 12:07 AM
Stipend og lån har kommet!!! gal4

Ej he fådd pæng!!!

Becka
10-15-2008, 12:17 AM
Stipend og lån har kommet!!! gal4

Ej he fådd pæng!!!

hehe, grattis! Det er alltid en lykkens dag! :D

Shabana
10-15-2008, 12:22 AM
hehe, grattis! Det er alltid en lykkens dag! :D
Jepp, det er bare så synd at det er så sinnsykt mange regninger som skal betales denne måneden... forsvinner vel nesten like fort ut av konto som de kom inn :(

Becka
10-15-2008, 12:35 AM
Jepp, det er bare så synd at det er så sinnsykt mange regninger som skal betales denne måneden... forsvinner vel nesten like fort ut av konto som de kom inn :(

Ah, kjenner til den også ja. Skjedde nettopp. Deilig å få lønn, men kjipt når jeg kom på alle regningene som lå å ventet...

charlotte
10-16-2008, 04:46 PM
Kjempe bra tråd!! :)

Jeg vet ikke helt åssen jeg føler meg fortiden..hm.. tanta mi har blitt kvitt kreften sin så jeg er veldig glad for det hvertfall! Vi får snart ny baby i familien så det blir artig :D ellers går det bra med meg.. skal på nachspiel i helga gal4

MJLover
10-16-2008, 09:02 PM
Setter meg på toget til "jeg har lyst på men kanke få"-stad.

Ellers er alt bra her! Mye som skjer da... :s

Shabana
10-16-2008, 10:51 PM
Kjempe bra tråd!! :)
Koselig at du synes det :-)

Jeg vet ikke helt åssen jeg føler meg fortiden..hm.. tanta mi har blitt kvitt kreften sin så jeg er veldig glad for det hvertfall! Vi får snart ny baby i familien så det blir artig :D ellers går det bra med meg.. skal på nachspiel i helga gal4
Litt av en nyhet det med tanta di da. Fantastisk at hun har blitt frisk :thumbsup

Min katarsis... Eksamen gikk bra (tror jeg ihvertfall :latter) dancing2

Shadowfax
10-17-2008, 01:59 PM
Hehe, morsom tråd ja.
Har ikke noe damp som skal ut enda, men det kommer garantert noe senere:)

Bra det gikk bra på eksamen da:thumbsup

Natte
10-17-2008, 02:18 PM
Kjemoetøff tråd! :D
Er dette sånn offtopic-tråd? ^^

Caroline
10-17-2008, 03:36 PM
Så bra det gikk bra på eksamen Shabana. :D
Og jeg er glad tanta de er frisk igjen Charlotte. :thumbsup

Så, hvordan føler jeg meg i dag...Jeg har døds vondt i hodet og er kvalm og trett (hangover fra i går :S), PCn har streika og jeg har snart eksamen i et fag jeg ikke skjønner en døyt av... hm, er ikke i helt topp form akkurat nå for å si det sånn. :P

Becka
10-17-2008, 10:43 PM
Ikke den beste dagen i dag altså Caroline. Ting blir litt ekstra kjipt når man er svak og syk. It will be better! :):thumbsup Hvilket fag skal du ha eksamen i da?

Jeg har det greit jeg. Jeg har gått å vært halv syk i over ei uke nå. Men nå ser det endelig ut til at jeg begynner å bli frisk og rask igjen! Da skal jeg synge, danse og trene! Men det blir nok lite av det i helga, da jeg har jobb helg. :(

Ønsker alle en fin helg i allefall! Nyt den! Å hør på mye Michael musikk om du er trist og lei! " Smile " er en fin da, man tar seg liksom litt sammen når man lytter til teksten. :) Og jeg blir alltid sprudlene glad av " The way you make me feel" og....Egentlig alt med Michaels stemme. :) Og akkurat nå hører jeg bassen til " Billie Jean" dundrende under meg her. Sangen er dødsens kul å spille på disco, men den dj`en burde få inn i hue sitt at det finnes MYE mer enn Billie Jean å spille av MJ på et disco!

Caroline
10-20-2008, 02:33 PM
Nei, ikke akkurat. :P PC´n funker fremdeles ikke, men nå har jeg i hvertfall bestilt en ny:)

Jeg har eksamen i 3 fag faktisk...Informnasjons - og publiseringsteknologi (eller IPT), Medievitenskap og Typografi. Det blir mye slit for å si det sånn, alle er på en og en halv uke... Men men, jeg får litt MJ musikk i ørene så går det nok bra :thumbsup

Godt å høre at du er frisk og rask igjen. :)
Håper du fikk en fin helg selv om det var en jobb helg ;)
Og ja, det funes myyyye mer enn Billie Jean å spille av MJ på disco. Men det er nesten bare den som blir spilt, og Beat It....det er litt synd, for han har så mye annet som også passer strålende på et disco. :D

charlotte
10-26-2008, 10:38 AM
Idag er jeg skikkelig glad! Skal på nachspiel til fredag gal4

Caroline
10-27-2008, 04:04 PM
Så bra! Godt å høre at du er glad, Charlotte. :thumbsup
nachspiel ja, der alltid gøy! :D

Hmm...i dag er jeg trøøøøøtt! :P

Shabana
10-27-2008, 07:53 PM
Koselig at dere tar imot tråden med åpne armer :) Håper flere tar den i bruk ;)

Hmm...i dag er jeg trøøøøøtt! :P
Jeg også *gjeeesp!* Har gjespet siden jeg sto opp + tatt meg to små lurer i dag. Nå skal jeg ut å kjøre... kanskje jeg skal stå litt ute i kulda først :unsure

Becka
10-28-2008, 01:03 AM
I dag er jeg trist og lei. :(
Men har hatt en strålende flott helg, men mye avslapping og kos. :)
Er bare sur fordi det er en ny jobbuke, og jeg er sur for at jeg ikke kan få mannen jeg vil ha, men som jeg egentlig ikke vil ha selv... Love is hard. :unsure

Shabana
11-08-2008, 12:54 AM
Ok, nå er jeg dritt lei av å være syk!!! 8-26-03sinna
Fikk ett eller annet i august, ble frisk for 2 uker siden, og så fikk jeg æren av å være helt frisk i ca 6 dager før jeg begynte å hoste som en gal igjen + ha vondt i halsen være hes :( BLÆH!!!

Sunshine
11-08-2008, 12:53 PM
Æsj, det er kjipt å være syk, Shabana! Og særlig når det blir over så lang tid.. Får håpe det går over snart igjen denne gangen da! God bedring:)

Tror det er noe som går nå egentlig, vet om flere som er syke for tiden.. Jeg er det selv også! Hoster mye og det har vart i en uke nå, pluss at jeg har vondt i halsen og er slapp.. Får håpe det går over! Jeg får rett og slett bare slappe av, for har egentlig ikke tid til å bli syk når jeg skal jobbe hele neste uke.. men, men, er optimistisk:)

charlotte
11-09-2008, 02:41 PM
Dagene er i grunn litt kjedelige for tida. Sitter her uten jobb, så har lite å gjøre. Alle jobbene jeg har søkt på, har jeg fått avslag. Men det dukker sikkert noe opp snart, håper jeg.

Ellers så skal jeg på nytt nach til lørdag langt oppi bygdeland :P og det blir garantert diggbart!

Becka
11-09-2008, 07:54 PM
God bedring Shabana! Det e rmange som går å er småsyk over lang tid. Antar du har vært hos legen å fått sjekket? Kan jo være noe virus.. Selv er jeg fryktelig trøtt for tiden, og har også vært litt små dårlig. Så jeg skulle sannelig kommet meg til legen selv! Men det er ofte vanskelig å få ringt ned å bestillt time når man ikke er "ordentlig syk. ", men bare hangler litt. Det skadet jo uansett aldri med en sjekk. :)

Charlotte - Jeg føler med deg! Har også vært i en slik situasjon, og det er grusomt kjedelig. Men ikke mist motet! Det bure vel være en del som trenger folk nå før jul? Men det er vel mange som søker også. Har en søster som sliter med det samme. Hun søker på mye, men mye avslag. Men bare forsett å stå på, for en dag vil du få et respons skal du se. :) No doubt about it.

Jeg er ikke fornøyd med min tilværelse. Men noen sa til meg " Vil du noen gang være fornøyd egentlig? " Undrer jo på det... :( Ikke noe moro å føle seg utilfreds, og at man hele tiden lengter etter noe annet. :S

Caroline
11-10-2008, 06:56 PM
Jeg tror jeg skjønner hva du mener Becka, er på et litt sånt sted nå jeg også. Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg føler at det er noe som mangler... :S
Men! Hold ut, du kommer nok til å bli fornøyd en gang! ;) I can feel it.:thumbsup Jeg har følt det sånn her før også, og det har blitt bedre. Selv om jeg kanskje fremdeles mangler den tingen så prøver jeg heller å fokusere på det jeg har som gjør meg glad. Det hjelper, det får meg som regel i bedre humør og jeg tenker ikke like mye på det jeg skulle ønske jeg hadde. :)

Charlotte, ikke gi opp! Det ordner seg til slutt.:)

Og god bedring Shabana, det er dødkjipt å være syk hele tiden, men det går nok over snart. :) Men du burde ta en tur til legen, om du ikke alt har gjorte det? ;)

Shabana
11-10-2008, 07:24 PM
Takk alle sammen, men det er nok bare influemsa/forkjølelse som sitter litt denne gangen. Skal litt til før jeg går bort for jeg og leger kommer ikke overens. Lei dem... :thumbsdown
Måtte faktisk kjefte meg til en grundig sjekk en gang og da viste det seg at jeg måtte ha en operasjon... og legen sa det var stress :rolleyes

Caroline
11-11-2008, 12:12 AM
Okey, men håper fortsatt du blir frisk fort. :)

Oi, hørtes ikke ut som noen bra lege... :S Det er dårlig at det er sånn. Er ikke alle som gidder å krangle seg til en ordentlig sjekk, og da kan det gå riktig galt. Dårlige greier.
Stoler ikke helt på leger. Jeg gikk til legen en gang pga noe problemer med hoftene, han sa jeg bare skulle ta noe Ibux så gikk det over - heeelt feil! Det ble bare verre. Og takket være det sliter jeg fortsatt med det...og det er 2 år siden. og må brukemasse tid og penger på å bli bra igjen! icon_slå

Becka
11-11-2008, 02:23 AM
Uff da! Dette var ikke noe kult å høre? Ikke stole på leger? Jeg pleier nå tro på det dem forteller meg jeg. Det har kun skjedd en gang at jeg ikke var sikker på om det var det det var. Men da var jeg super paranoid, og sleit med det. For det viste seg at legen nå hadde rett. :)

Jeg er mer redd for å komme meg til legen. Redd for at det skal være noe galt om det har gått for lang tid siden sist. Litt som nå. :S Not good.

Jo takk Caroline. Du sier virkelig noe. Fokusere på det som er bra. Istedet for å gå rundt å være missfornøyd, og lengte etter det man ikke har. Det er en god regel! Men ikke alltid lett å leve opp til. Man vil jo gjerne få noe ut av livet. Og jeg har aldri følte meg tiltreds. Men det fordi jeg vel aldri kom inn på det sporet jeg ønsket, og aldri hetl fått rettet det opp. Skjønt, det er vel egentlig ikke helt sant. Så du sier virkelig noe Caroline! Ofte har man gjort mer enn man tror! Men hele tiden søker man noe mer. Noen er flinke til å sette pris på det de har. Jeg må nok bli litt flinkere til det ja. Takk for at du minnet meg på det. :)::<3

Denne tråden er virkelig ingen dum tråd altså! :thumbsup
Gleder meg til å få møtt alle dere herlige mennesker!

Caroline
11-11-2008, 02:44 AM
Ja, asså, man kan nok stole på leger...selvfølgelig. Men det er meg, jeg gjør ikke det etter å ha hatt et par episoder hvor de faktisk har tatt feil. Enten de har sagt at det er verre enn det er eller om det er at det er mindre alvorlig...er kjedelig uansett.

Ja, jeg skjønner hva du mener. Det kan være litt skummelt, jeg selv har ikke vært hos legen på...ja, siden det med hofta, altså to år siden. Eller var på sykehuset før sommern, men da gikk jeg før de fikk sjekka noe som helst. Jeg ville ikke. :P
Men, du kan jo tenke på følelsen etter du har vært hos legen, for det er nok ikke noe store greier, sikkert bare en forkjølelse som du sa, og den følelsen å vite at man er frisk er jo helt super. ;) også slipper man å gå å bekymre seg.

Bare hyggelig Becka! :) Jeg har jo vært gjennom litt av det samme selv, og det er godt å vite at man ikke er alene om noe sånt...og at man da kan hjelpe hverandre gjennom det. ::<3

Og ja, jeg liker virkelig denne tråden altså! Ålreite mennesker det er her. :thumbsup
Håper vi får til å møtes!

Shabana
11-11-2008, 03:43 PM
Nå har jeg vært ekstremt uheldig de siste årene fordi jeg ikke har hatt en fastlege, men alle legene i en klinikk var mine leger. Derfor fikk jeg ikke ordentlig oppfølging + at ingen av de visste noe som helst om min eller min families medisinske historie.

Nå har jeg fått EN fastlege og han skal nå få alle papirene mine fra legekontor og sykehus slik at han vet bakgrunnen min. Håper å snart få en time slik at vi kan sette i gang med behandling :thumbsup

Man må nesten være litt kritisk til leger iblant, du kjenner tross alt kroppen din best. Hvis du mener legen tar feil, så får du heller si ifra.

Men bare så det er sagt. Jeg tror studenter ofte får diagnosen stress... spesielt i månedene november, desember ;)

Caroline
11-11-2008, 08:49 PM
Det er er godt du har fått deg EN lege nå. :thumbsup

Jeg har sagt i fra, og jeg har prøvd forskjellige steder...det tok litt tid, men har funnet et sted hvor de er veldig flinke og hvor jeg får den hjelpen jeg trenger. :)

Ja, merker stresset begynner å komme nå...bare 2 uker til første eksamen. :S

Natte
11-12-2008, 01:49 AM
Æsj, dere har eksamen tidlig, ikke vi! ^^ Vi har tentamen til jul, bare ;)

Shabana
11-12-2008, 01:54 AM
tja tidlig og tidlig... Første eksamen er 4. des, andre er 1. des og tredje er 16., 17. eller 18. og den er muntlig... Blæh :thumbsdown
Har aldri vært så nervøs før eksamen før og det er skikkelig ubehagelig.

Caroline
11-12-2008, 01:58 AM
Jeg er ALLTID nervøs før eksmaen...så nervøs at jeg ikke klarer å øve. Noe som er veldig dumt. :P
Jeg har min første 1. des og siste 9. des. Så jeg er tidlig ferdig. :D

Caroline
11-16-2008, 04:28 AM
Jepp, da har jeg nettopp kommet hjem fra er julebord og det var gøøøy! :D Det gikk NESTEN som planelagt, så jeg er fornøyd. 8-26-03respect

Shabana
11-16-2008, 08:43 AM
Uff... et råd til alle der ute. Ikke drikk en halv flaske rødvin når du er stuptrøtt + bli oppe til ca 3 når du vet du må stå opp kloken 7 neste morgen. *Hodepine*

Caroline
11-16-2008, 01:05 PM
Uff... et råd til alle der ute. Ikke drikk en halv flaske rødvin når du er stuptrøtt + bli oppe til ca 3 når du vet du må stå opp kloken 7 neste morgen. *Hodepine*

Hahaha! :latter Hørtes ikke helt bra ut nei. Huffameg...
Har hodepine nå jeg også faktisk. Vin og øl - blir bare krøll. :P Auuu....

charlotte
11-16-2008, 05:29 PM
Idag er jeg fyllesjuk.. :(
Var på nachspiel i helga og det ble litt vel mye drekking. Å drekke en liter sprit blanda med jeger er ikke å anbefale.. ;)

Shabana
11-16-2008, 05:58 PM
Så vi hadde vært en fin gjeng i dag :latter

Men øl + vin blir fin. (BS... det er jo mengder det går på jo!)

Jeger + sprit... blir drit??? Hørtes ikke noe godt ut ihvertfall. Hadde klart meg helt fint med bare Jeger jeg :D

Caroline
11-16-2008, 06:02 PM
Jadda, fyllesjuke hele gjengen. :latter

Vel, rekkefølgen var vin og så øl, så da ble det krøll. Vin til middag og så øl på nachet. Det ble litt mye også... :P Neste gang får det bli øl og så fin, for jeg vil være fiin! lol :P

Jeger + sprit... blir drit???

:latter:latter:latter nice :latter Høres ikke særlig godt ut nei...

Caroline
11-16-2008, 07:11 PM
Okey, da er det klart for det ultimate på en dag som denne - Cola og pizza. :D I'm in heaven!

Caroline
11-17-2008, 01:53 AM
Ble mye ventil-snakk på meg i dag gitt... :P

Jo, jeg har egentlig hatt en fin dag (til tross for hangover). Har brukt hele dagen på our man Herr Michael Jackson. Jeg har kun ligget i senga og sett Dangerous Tour, nesten bare hørt på MJ musikk, vært inne her, ja, så og si i hele dag. :P
..og det har vært digg! :D
og ikke minst...jeg ble moderator idag. tihi! :D
Så ja, jeg er i ganske godt humør nå. Peace out! 8-26-03respect

Becka
11-17-2008, 09:06 AM
Ble mye ventil-snakk på meg i dag gitt... :P

Jo, jeg har egentlig hatt en fin dag (til tross for hangover). Har brukt hele dagen på our man Herr Michael Jackson. Jeg har kun ligget i senga og sett Dangerous Tour, nesten bare hørt på MJ musikk, vært inne her, ja, så og si i hele dag. :P
..og det har vært digg! :D
og ikke minst...jeg ble moderator idag. tihi! :D
Så ja, jeg er i ganske godt humør nå. Peace out! 8-26-03respect

Det er jo en drømmedag. I allefall en super bra ting å gjøre dagen derpå da! Det skal jeg huske på til helgen, når det er min tur til å være fyllesjuk! ;):S

Caroline
11-17-2008, 03:57 PM
Det er jo en drømmedag. I allefall en super bra ting å gjøre dagen derpå da! Det skal jeg huske på til helgen, når det er min tur til å være fyllesjuk! ;):S

He he, du burde nesten glede deg! Det var en drømmedag! ...og natt også faktisk - det ble så mye Michaeling på meg den dagen at jeg drømte om han også. 8-26-03fruits_apple :D
Så ja, det er virkelig å anbefale. :thumbsup

Becka
11-18-2008, 12:05 AM
He he, du burde nesten glede deg! Det var en drømmedag! ...og natt også faktisk - det ble så mye Michaeling på meg den dagen at jeg drømte om han også. 8-26-03fruits_apple :D
Så ja, det er virkelig å anbefale. :thumbsup

Nice! " En dag & natt med Michael ". Kan man ikke ha han levende live, får man gjør det beste ut av det... :thumbsup;)

Caroline
11-18-2008, 12:10 AM
Nice! " En dag & natt med Michael ". Kan man ikke ha han levende live, får man gjør det beste ut av det... :thumbsup;)

:latter Amen to that! cool3 8-26-03respect

Shabana
11-18-2008, 12:39 PM
Beste tips jeg har for å drømme om mike om natta er å høre på han til du sovner eller rett før du sovner. Funker som regel alltid for meg --> Huske at sangvalg kan ha innvirkning på type drøm ;)

I got what I wanted this night :D gal4

Sunshine
11-18-2008, 01:26 PM
Så hvilken sang valgte du for denne natta da?:D:bleh

Caroline
11-18-2008, 01:49 PM
Nice! ;)

Slenger meg på spørsmålet til Sunshine...hvilke sang valgte du? ;)

Shabana
11-18-2008, 01:57 PM
In the closet :D It just does it for me... bare bytter plass med Naomi :thumbsup

Caroline
11-18-2008, 02:03 PM
ooh, nice! ;) Det må jeg prøve. :D Tror Break Of Dawn også er ganske fin å sovne til... cool3 ;)

He he, gleder meg nesten til å legge meg i kveld...tror det blir tidlig i natta på meg. :latter

Shabana
11-18-2008, 02:22 PM
He he, good choice! :thumbsup Hører overraskende lite på den sangen faktisk *sette på nå*
Tror nok det hjalp meg ekstra at gubben lå og holdt rundt meg i hele natt da...

Caroline
11-18-2008, 03:14 PM
He he, ja det er nok til god hjelp det...hmm jeg må få meg type tror jeg. :P

Shabana
11-18-2008, 03:17 PM
:latter De er ikke så dumme bestandig de nei

Caroline
11-18-2008, 03:42 PM
He he, nei de er ikke det altså. ;) :latter

Sunshine
11-18-2008, 06:16 PM
hehe, søtt:D
In the closet ja, den funker nok fint! Det skal prøves en kveld;)
Hvis ikke det funker, så kan jeg jo prøve Break of Dawn også:)

Caroline
11-18-2008, 06:25 PM
Det synes jeg du skal gjøre Sunshine. ;) Dette er noe som nesten bare MÅ prøves. cool3

Caroline
11-18-2008, 06:49 PM
Hi hi, apropos, jeg ble bedt på date i sta. ^^

Og, jeg har vært på visning i dag. Skal kanskje flytte. :D
Så jeg er i ganske godt humør nå. :)

Sunshine
11-18-2008, 07:20 PM
Åh, så gøy, Caroline! Grattis;) Blir det date på deg snart nå da? :)

Caroline
11-18-2008, 07:34 PM
Takk. :D Jepp, på lørdag. ;)

Shabana
11-18-2008, 09:14 PM
Grattis da Caroline! :thumbsup Og lykke til på daten
Hvor er det du skal flytte da?

Jeg har fått bil!!! Så nå har jeg akkurat kommet fra en 2 timers kjøretur med Dangerous spillende på full guffe!!! gal4

Caroline
11-18-2008, 09:30 PM
Grattis da Caroline! :thumbsup Og lykke til på daten
Hvor er det du skal flytte da?

Jeg har fått bil!!! Så nå har jeg akkurat kommet fra en 2 timers kjøretur med Dangerous spillende på full guffe!!! gal4

Takk og takk! :D
Ikke langt...er bare 100 m unna der jeg bor nå. Men nå bor jeg på et studenthjem med helt vanvittig høy pris, og skal flytte inn i et hus sammen med to andre venner. :D

Wow! Grattis! :D Hvordan bil er det?
Så gøy!!!

Shabana
11-18-2008, 09:46 PM
dere får ha lykke til i jakten på et sted å bo da :)

Det er en Golf et eller annet, 2006 modell. Digg å kjøre og akkurat passe stor for lille meg :D Elsker å kjøre bil! gal4

Caroline
11-18-2008, 09:52 PM
Jo, takk! :)

Fett, nesten lik som min...jeg har en Polo, litt eldra da men:P Jeg elsker også å kjøre! :D Kan bli litt dyrt innimellom da, er mer enn villig til å kjøre venner over alt, så blir en del bensinpenger etter hvert. :P

Shabana
11-18-2008, 09:54 PM
Det er det som er så kjekt med bilen vi har... gubben har fått den jobben og vi slipper å betale noe som helst... :D :thumbsup gal4

Caroline
11-18-2008, 10:13 PM
Det er det som er så kjekt med bilen vi har... gubben har fått den jobben og vi slipper å betale noe som helst... :D :thumbsup gal4

Er noen som har det... Lucky you. :P :latter

Natte
11-18-2008, 10:15 PM
Caroline: Ååååååååå, så tøft, Caroline!! :D :D
Hvem ba deg ut? :D Haha, så heldig du er!! ^^

KULT, Shabana!! :D Ååååååååå :D Hvilken bil er det? :D :D

Shabana
11-18-2008, 10:17 PM
KULT, Shabana!! :D Ååååååååå :D Hvilken bil er det? :D :D
Denne Natte ;)
Det er en Golf et eller annet, 2006 modell. Digg å kjøre og akkurat passe stor for lille meg :D Elsker å kjøre bil! gal4

Caroline
11-18-2008, 10:22 PM
Caroline: Ååååååååå, så tøft, Caroline!! :D :D
Hvem ba deg ut? :D Haha, så heldig du er!! ^^

Takk. :D
Det er ikke Mr. King...he he, det er en annen, Daniel heter han.

Natte
11-18-2008, 11:09 PM
Shabana: Jeg veit dessverre ikke hvordan den ser ut !:( I want to see!!:D

Caroline: Aw ^_^
Lykke til, håper du koser deg KJEMPEMASSE!! :D

Caroline
11-18-2008, 11:13 PM
Takk Natalie. :D Håper det blir bra jeg også, men jeg liker egentlig ikke first dates...er så kleint. :P hehe men men. :P

og jo, prøv å søk på bilen på google. ;)

Sunshine
11-18-2008, 11:15 PM
Jeg har også Golf:D Å Kjøre er noe av det beste jeg vet, jeg også.. Digg å sette på musikken på full guffe og bare synge med, hehe:D

Lykke til, Caroline! Det går sikkert fint, uansett så er det jo moro å bli bedt ut på date:)

Caroline
11-18-2008, 11:18 PM
Jeg har også Golf:D Å Kjøre er noe av det beste jeg vet, jeg også.. Digg å sette på musikken på full guffe og bare synge med, hehe:D

He he, det er noe helt spesielt med synging i bilen...jeg tar helt av. :latter

Lykke til, Caroline! Det går sikkert fint, uansett så er det jo moro å bli bedt ut på date:)

Takk. :D Ja, det er jo det. :) Jeg gleder meg jeg. hihi

Natte
11-18-2008, 11:34 PM
Har alle bil her?!:unsure
Så tidlig dere tar det! Mange venter til de er i slutten av 20-årene!:unsure
Så flinke dere er!8-26-03respect

Caroline
11-18-2008, 11:41 PM
hi hi, jeg tok lappen da jeg var 18. En uke etter bursdagen min. :P Som sagt jeg elsker å kjøre. :D

Shabana
11-19-2008, 12:05 AM
Dette er bilen, men bare svart. Så fin så :D :<3

http://i484.photobucket.com/albums/rr206/T_hatch/03_95328044.jpg

Caroline
11-19-2008, 12:09 AM
Den var fiiin Shabana! Liten og søt. :D

Shabana
11-19-2008, 12:48 AM
Glad i den bilen jeg :D ::<3

Sunshine
11-19-2008, 05:48 PM
Har alle bil her?!:unsure
Så tidlig dere tar det! Mange venter til de er i slutten av 20-årene!:unsure
Så flinke dere er!8-26-03respect

Jeg tok lappen da jeg var 18, har hatt den i snart 1 1/2 år :D- og den tiden har gått fort.. Er lurt å ta den så fort som mulig, for det blir bare vanskeligere og dyrere å ta den! Er så glad jeg er ferdig med det i hvert fall, særlig fordi jeg elsker å kjøre bil! En herlig følelse:D

Fin bil, Shabana:thumbsup

Caroline
11-20-2008, 06:14 PM
Wee! Nettopp ferdig med en stor oppg, så nå skal det feires! Med inflyttningsfest og konsert. :D Gleder meg!

Sunshine
11-20-2008, 06:30 PM
Kos deg masse:D

Caroline
11-20-2008, 07:10 PM
Takk, det skal jeg gjøre vet du! :D

Becka
11-22-2008, 07:32 PM
Dette har vært en møkka dag. Er fyllesjuk og sove for det meste, og det like greit tror jeg. I dag tok jeg motet til meg å " dumpet" han fyren jeg har nevnt før. Og det er ikke bare lett. Now I am all alone.

I tillegg i går på min bursdagsfeiring, så ble det selvsagt diskusjon om Michael. Og som jeg har nevnt er jeg vant til komentarer. Men i går så jeg meg en smule lei. Lei av den nedlatende og ekle tonen mot meg fordi jeg for.eks finner Michael hot. Ja, dette er kanskje morsomt for dem, men jeg begynner å bli lei. Jeg er jo ikke den eneste som syntes det! Så om jeg er gal, er alle jentene her det også. ;) Og millioner av andre verden rundt. Men nå brukte jeg ikke det som et argument. Men forklarte ( som jeg garantert har gjort før ) at når man har fulgt et menneske så lenge, vel, man vet bakgrunnen for useende hans, man vet at mye er overdrevet, og mye er feil.
Noen kunne si seg enig at han en gang før " alle operasjonene" at han var pen. Jeg gladelig innrømmet at jeg syntes Michael har vært hot hele tiden. Klart, han er 50 år i dag, men jeg syntes forsatt han er en pen mann. Dette kunne bare ikke min ene venninne tro på. Nei, hun mente hadde jeg møtt Michael på gata den dag i dag, og han ikke var kjent, hadde jeg ikke syntes det. Jo, jeg tror det sier jeg. Og føler meg nærmest sta som sier det. Men jeg syntes jo han er pen! JA, det er mye som spiller inn her, som allerede nevnt. Men jeg er sikker på hade Michael kommet inn i et rom med sitt fantastiske smil....Jo, jeg syntes han er pen. Men klart, han er annerledes! Men han ser ikke sånn ut som man ofte ser ham....Jeg forsøkte å forklare det, men følte jeg ikke fikk det til slik som jeg ville. Men ikke så lett heller når man sitter der " men men...." Og min beste venninne sitter å vitser om det. Det har hun alltid gjort. Hun har hatet ham siden jeg ble fan for 20 år siden. Fordi, noe jeg forstår, han opptok mye av min tid. Og klart det er sjalusi inn i bildet. Jeg måtte se henne inn i øynene i går, og fortelle henne, at den mannen har betydd mye for meg. Til min beste venninne! Dette burde hun ha forstått for lenge siden. Kan det forsatt være sjalusi inn i bildet? at det sitter igjen? Det er jo ofte grunnlag for drittslenging og være nedlatende. Jeg syntes det er sårende når min egne venninner ikke kan respektere det faktum at jeg forguder den mannen. Og at jeg ikke er gal selvom jeg gjør det. ( ikke helt i allefall, bare etter ham. gal4;) )
Jeg syntes det var sårende. Hva andre kommer å sier til meg, andre som ikke har noe spesiet forhold til meg, er en ting. Men venninner.... Vel, jeg lot temaet ligge i går, da jeg skjønte at det var som å snakke til en vegg. Har somregel alltid lagt temaet ligge. Men da det kom opp i går, forsto jeg at dette jo aldri forandrer seg!!

Jeg hadde min omvendte venninne på min side da, heldigvis. Men fryktet jo litt, i og med at hun er såpass " fersk " ennå, at de skulle klare å si noe som fikk henne til å "tenke seg om" igjen. Men etter at jeg snakket med henne idag, hadde hun også reagert på det som ble sagt. Å for.eks sitte å si " æsj" og " han er stygg" , og også at min venninne satt å selvsagt viste tydelig tvilen i hans uskyldighet mtp rettsaken....Vel, i min bursdag? Resepktløst.

Hva mener dere? Er det bare det at dette står mitt hjerte så nært? eller er dette dårlig gjort? De må jo få mene det de vil. Det er HELT ok at de ikke finner han HOT slik jeg gjør. Men sitte slik? I am dissapointed. 8-26-03sinna:thumbsdown

Se det, da fikk jeg ut litt! Takk til dem som gadd lese! :P hehe...8-26-03respect

Caroline
11-22-2008, 08:43 PM
First of all...hadde du bursdag i går?? Gratulerer med dagen!!! bursdag6 8-26-03respect

Og så...fy søren så dårlig gjort! off, også i bursdagen din...det er ikke ok. :(
Jeg kjenner meg faktisk litt igjen i det du har sagt her. Mine venner synes heller ikke noe særlig om utseende hans (nå, de syntes han var hot før), og tror på ja egentlig alle ryktene. Og de lar meg høre det om vi snakker om han...derfor har jeg sluttet med det. Kommer det på en MJ sang, sier jeg bare "drit bra" og synger med, prøver noen å starte en diskusjon begynner jeg heller å snakke om noe annet. Jeg orker bare ikke. For det er som du opplevde i går, Becka - å snakke til en vegg.
Men det går egentlig veldig opp og ned...de gangene vi faktisk snakker om han er de dirkete slemme, slenger dritt om han rett til meg og ler av meg når jeg prøver å fortelle sannheten. Men er vi ute og de spiller MJ er det ”aaah! Hvor er Caroline?” ...da er de helt i 100. (dette var der jeg bodde før, flyttet for 4 mnd siden, og jeg har ikke "turt" å ha noen ordentlig diskusjon her...ikke etter de diskusjonene jeg hadde der jeg bodde før. Men de vet at jeg er stoor fan, og blir helt i hundre om det kommer på en MJ sang når vi er ute. Her er det: Caroline + MJ = ::<3 Det er alt de sier, så det er bra)

Og ja, jeg er vant til å få slengt noen kommentarer mot meg om MJ, men hvis det hadde skjedd på bursdagen min...na-ah! ohnoyoudidnt
Men at bestevennina de var sånn mot deg, det er utrolig dårlig gjort av henne.
Bestevinner skal liksom støtte deg... min bestevennine er kjempe søt. Hun er bare glad på mine vegne for at jeg har sånn en lidenskap for en person, hun skulle ønske hun også hadde det. Og om jeg snakker om MJ, uansett hva jeg sier, svarer hun mer i form av "du er så søt" og ikke noe "æsj"-opplegg! ::<3

Nei, Becka, jeg føler med deg...og jeg skjønner at du er litt trist. Og det hjelper vel ikke at du broke it off med han fyren heller. Huff... Men det skal nok gå bra. You're not alone. Du kan alltids få ut litt frustrasjon eller hva det måtte være her, vi leser mer enn gjerne. :) ::<3 Det føles som regel mye bedre når man får det ut. :)

Becka
11-23-2008, 08:33 AM
Thanks Caroline. :) Og til info, nei jeg hadde ikke bursdag. Men feiret den. Har neste helg, men jeg jobber da. Så vi tok det på fredag. :) Veldig koselig, om man ser bort i fra diskusjonen.

For å være helt ærlig når det kommer til min venninne, så har hun nå en tendes til å bli ekstra tøff i trynet når det er andre til stedet. Jeg tror de tror, at det er på en måte "godtatt" å vitse om MJ. For " alle " gjør jo det.....DAH! Jeg har tenkt å snakke med henne om dette. For det er dårlig gjort, så absolutt! Hun er en god venninne ellers...Jeg kan selvsagt også le litt, når de " erter" meg for lidenskapen min. Jeg kan "være med på moroa". Men ikke når de blir nedlatende. OG, det finnes en grense. Man blir eldre, og man begynner å forstå at det faktisk er fryktelig respektløst, men da jeg var liten tenkte man jo ikke slik.

Mange sier også at jeg er heldig som har en slik lidenskap til meg også Caroline. Og det er gøy. :) :thumbsup

charlotte
11-23-2008, 11:42 AM
I dag er jeg ordentlig fyllesjuk :thumbsdown
Drakk en flaske med vodka i går kveld, og det merkes på kroppen nå gitt.. lå å spydde i hele natt i tilegg. Jeg kom ikke videre i Norske Talenter heller... for en dag :thumbsdown

Caroline
11-23-2008, 05:05 PM
^
Off, kan tenke meg at du merker den i dag ja... :P
Så synd du ikke kom videre. :( Når var du på audition?

Thanks Caroline. :) Og til info, nei jeg hadde ikke bursdag. Men feiret den. Har neste helg, men jeg jobber da. Så vi tok det på fredag. :) Veldig koselig, om man ser bort i fra diskusjonen.

For å være helt ærlig når det kommer til min venninne, så har hun nå en tendes til å bli ekstra tøff i trynet når det er andre til stedet. Jeg tror de tror, at det er på en måte "godtatt" å vitse om MJ. For " alle " gjør jo det.....DAH! Jeg har tenkt å snakke med henne om dette. For det er dårlig gjort, så absolutt! Hun er en god venninne ellers...Jeg kan selvsagt også le litt, når de " erter" meg for lidenskapen min. Jeg kan "være med på moroa". Men ikke når de blir nedlatende. OG, det finnes en grense. Man blir eldre, og man begynner å forstå at det faktisk er fryktelig respektløst, men da jeg var liten tenkte man jo ikke slik.

Mange sier også at jeg er heldig som har en slik lidenskap til meg også Caroline. Og det er gøy. :) :thumbsup

No problem, Becka. :thumbsup
ahh, hihi! Grattis på forskudd da. ;) :P

Har merket forskjellen på nå og når jeg var yngre jeg også...det er stor forskjell på litt erting og nedlatende kommentarer, det er gå for langt.
Jeg synes du burde prate med henne, ja. Selv om hun er en god venninne ellers (:)), så er å oppføre seg sånn ikke OK. Jeg håper det ordner seg, Becka. (noe det nok gjør) :thumbsup

Ja, det er gøy å høre...da føler jeg meg litt heldig selv. hehe.
Jeg er utrolig glad for at jeg har fått denne lidenskapen for akkurat denne mannen. :) ::<3 ...har hatt nok en drøm om han forresten. Den var, ja, drømme-drømmen. :<3 Skal poste den i drømme-tråden etter på. ;)

Natte
11-23-2008, 05:16 PM
Ja, dumt du ikke kom videre :(
Men neste år så kommer du videre:P

Hvorfor drakk du en hel flaske vodka? O_o
Jeg hadde ikke fått ned en munnfull med vodka engang!!:unsure

Natte
11-23-2008, 05:21 PM

Så frekt!! Du må si det til venninna di! Det er veldig respektløst og man viser at hun ikke bryr seg om meninga di! Håper virkelig hun tar deg alvorlig for dette er jo selvfølgelig leit for deg!
Det er en grense, og når de går for langt, så går de for langt. Tror ikke hun hadde likt det hvis du snakka stygt om noe hun liker!!

Så fint du feira bursdagen din!!!! :D Fikk du noe fint? Gratulerer på forskudd!!bursdag6

Becka
11-24-2008, 05:00 PM
Se det....Nå hadde jeg nettopp skrevet en lang takke melding til dere, så ble den slettet.

Så nå blir det bare takk takk! ::<3:P

Caroline
11-24-2008, 06:08 PM
Også gadd du ikke skrive en ny?? Det er dårlig synes jeg... he he, neida:P

No, problemo Becka. Vi er her for deg vet du!
Også håper jeg du får en super bursdag til helgen (selv om du skal jobbe). :D :D

Shabana
11-24-2008, 07:05 PM
Ok, nå kom jeg inn for å klage litt, men det får vente litt ser jeg.

Først og fremst: Jeg føler virkelig med deg Becka! Det er vondt å være i den situasjonen , at man føler folk ikke har respekt for lidenskapen din. Jeg hadde det lenge slik i min egen familie... men nå har de heldigvis sluttet. Jeg håper virkelig du når igjennom til bestevenninnen din. Hun trenger jo ikke like MJ, men å disse han på den måten foran deg finnes det ikke respekt i.
Nå er det jo noe i at det er allmetn akseptabelt å vitse og snakke nedsettende om Mike, men det går an å ikke si noe også. Kanksje du kan si det til henne ;)

Så til Charlotte: Synd at du ikke kom videre i Norske Talenter, men jeg håper ikke det var grunnen til at du drakk en flakse vodka... Håper formen er bedre i dag da. ;)

Så skal jeg klage litt. Må si de siste ukene har vært harde, plaget med mye smerter og innimellom ikke kunnet bevege meg stort. (Som i dag) Akkurat nå sliter jeg mye med helsa og for å være helt ærlig, jeg er DRITT lei! Ringte (endelig) til legen i dag, men til tross for at jeg har det ganske ille kan jeg ikke komme før 9. desember. Kommer vel til å være immun mot paracet innen den tid :( Første eksamen er 4. desember og jeg er redd det kommer til å bli et helvete å sitte på den. Håpet er at ting vil bli veldig annerledes på nyåret, for da satser jeg på å få skikkelig utredning :thumbsup

Caroline
11-24-2008, 09:20 PM
Huff, Shabana...det høres ikke særlig godt ut. :( også at det tar så lang tid å få time også... Sånt er så irriterende. Men jeg er glad du har fått ringt legen i hvert fall. Håper han/hun finner ut av hva det er og kan gjøre litt magi for å få deg frisk igjen. :)

Becka
11-25-2008, 12:21 AM
Også gadd du ikke skrive en ny?? Det er dårlig synes jeg... he he, neida:P

No, problemo Becka. Vi er her for deg vet du!
Også håper jeg du får en super bursdag til helgen (selv om du skal jobbe). :D :D

Jepp. I`m lazy....:P

Takk takk ( igjen). Godt å ha folk som forstår! Og som har/er gjennom mye av det samme. Jeg lar det jo normalt sett ikke gå noe særlig innpå meg, og for all del, det er greit nå. :) Men jeg måtte bare lufte litt frustrasjon, spesielt når det gjaldt, my man. ;) Eller our man. ;)

Becka
11-25-2008, 12:26 AM
Takk Shabana. :)::<3

Lov å klage så mye du vil! Jeg snakket litt med en venninne i dag. Jeg har nemlig også vært litt små dårlig og spesielt veldig trøtt over lengre tid.Og det samme har hun. Jeg har ikke ork til noe. Skjønt, man må av og til bare tvinge seg til noe, og det kan hjelpe.
Men å gå rundt å være små syk i en tid som dette, er du ikke alene om. Og når man stadig er dårlig, blir man deppa... Høsten kan være en kjip tid sånn sett.

Jeg kjenner jeg er litt deppa, over at jeg både er i fysisk dårlig form, som jeg tror igjen utgjør at jeg blir i psykisk dårlig form. Jeg er tydeligvis veldig sårbar for tiden. :unsure

Jeg er uansett veldig glad for at du har fått bestilt time Shabana! Det er så mye bedre å få det sjekket. Det er lengre enn jeg har klart å komme. Se frem til at det er gjort og eksamene er over, så kan du slappe av. :) There will be better days! :thumbsup

Caroline
11-25-2008, 12:32 AM
Jepp. I`m lazy....:P

Takk takk ( igjen). Godt å ha folk som forstår! Og som har/er gjennom mye av det samme. Jeg lar det jo normalt sett ikke gå noe særlig innpå meg, og for all del, det er greit nå. :) Men jeg måtte bare lufte litt frustrasjon, spesielt når det gjaldt, my man. ;) Eller our man. ;)

Ikke noe problem. :)
I feel yah! Det blir som regel bedre når man bare få det ut. Og ingen andre forstår vel bedre enn oss her...som går/har gått gjennom så og si det samme.

Det er godt å høre at det er greit igjen. :thumbsup

Sunshine
11-25-2008, 12:39 AM
Så godt å se at det hjelper å bruke denne tråden.. Jeg vet ikke hva jeg skal si til dere, som ikke har blitt sagt allerede! Å være deppa og syk er ikke noe moro, så jeg håper bare det ordner seg for dere alle:D

Og Charlotte; synd det med Norske talenter, men bare vent, det dukker sikkert opp en ny sjanse en annen gang:)

Caroline
11-27-2008, 12:05 AM
Japp, da er det min tur til å klage litt... he he

Jeg er stressa som bare det! Jeg har snart eksamen, men kan ingen ting (føler jeg). Jeg leser og leser, men jo mer jeg leser merker jeg hvor mye jeg faktisk ikke kan. :S Not a great feeling. I tillegg sliter med en greie jeg skulle ha gjort for ei venninne for lengst, men jeg klarer ikke gjøre det...:unsure
Huff, gleder meg til ferien...

For å avslutte med noe positivt...jeg satt inn nytt anlegg på bilen her i går, og det måtte jo testes så satte på en MJ sang, of course. Også kom det en fyr forbi, og da han passerte sa han "bra musikk!". Da måtte jeg nesten jeg litt. Hihi :D

Becka
11-27-2008, 12:55 AM
Jeg snakker med en del som sliter med denne eksamens angsten. Dont! Ikke stress så sinnsykt over dette. Det er bare en eksamen, eller 2 eller 5.. :P
Uansett, jo, den er viktig, men om det ikke går så greit, så er det mulig å ta opp igjen.

Men igjen, som jeg sa til min venninne...Hvert år hører man studentene som stresser livet av seg foran eksamen. Jeg snakket nettopp med en kollega som sa akkurat det samme som deg Caroline. Hun følte hun ikke kunne noe. Like etter ringer altså denne venninnen og sier " åh, jeg er så stressa altså...." Hun har 1 eksamen, og hun har tatt seg fri i fra alt annet for kun å lese. Hun sier hun snaut kan gå ut av huset, og om hun gjør det, tenker hun ikke på annet likevel. Jeg rister på hodet....Det høres jo ut som....Det står om liv eller død!

Men jeg skal IKKE være så tøff....Da jeg etter lang tid med skolefri var student i fjor, og hvor skummelt det var med eksamener. Jeg var dritt nervøs. Jeg glemmer ikke den følelsen nei....Det verste var faktisk å gå på skolen, og se studentene løpe rundt der hysteriske. Studentene påvirker hverander sinnsykt negativt. Det beste er kanskje faktisk å holde seg hjemme...Høre på litt Michael musikk, spise litt god mat.... Å lese i fred og ro. Det skulle jeg gjort i fjor. :p ;)

Jaja, skriver og skriver i kveld jeg.... :latter

Caroline, snart er det over! Hang in there! Dette vil gå bra! :thumbsup

Becka
11-27-2008, 12:56 AM
Japp, da er det min tur til å klage litt... he he

Jeg er stressa som bare det! Jeg har snart eksamen, men kan ingen ting (føler jeg). Jeg leser og leser, men jo mer jeg leser merker jeg hvor mye jeg faktisk ikke kan. :S Not a great feeling. I tillegg sliter med en greie jeg skulle ha gjort for ei venninne for lengst, men jeg klarer ikke gjøre det...:unsure
Huff, gleder meg til ferien...

For å avslutte med noe positivt...jeg satt inn nytt anlegg på bilen her i går, og det måtte jo testes så satte på en MJ sang, of course. Også kom det en fyr forbi, og da han passerte sa han "bra musikk!". Da måtte jeg nesten jeg litt. Hihi :D

Hva enn det er du skulle ha gjort. Just do it. Virkelig. :)

Og selvsagt sier han det! :D :thumbsup

Caroline
11-27-2008, 01:09 AM
Jeg snakker med en del som sliter med denne eksamens angsten. Dont! Ikke stress så sinnsykt over dette. Det er bare en eksamen, eller 2 eller 5.. :P
Uansett, jo, den er viktig, men om det ikke går så greit, så er det mulig å ta opp igjen.

Men igjen, som jeg sa til min venninne...Hvert år hører man studentene som stresser livet av seg foran eksamen. Jeg snakket nettopp med en kollega som sa akkurat det samme som deg Caroline. Hun følte hun ikke kunne noe. Like etter ringer altså denne venninnen og sier " åh, jeg er så stressa altså...." Hun har 1 eksamen, og hun har tatt seg fri i fra alt annet for kun å lese. Hun sier hun snaut kan gå ut av huset, og om hun gjør det, tenker hun ikke på annet likevel. Jeg rister på hodet....Det høres jo ut som....Det står om liv eller død!

Men jeg skal IKKE være så tøff....Da jeg etter lang tid med skolefri var student i fjor, og hvor skummelt det var med eksamener. Jeg var dritt nervøs. Jeg glemmer ikke den følelsen nei....Det verste var faktisk å gå på skolen, og se studentene løpe rundt der hysteriske. Studentene påvirker hverander sinnsykt negativt. Det beste er kanskje faktisk å holde seg hjemme...Høre på litt Michael musikk, spise litt god mat.... Å lese i fred og ro. Det skulle jeg gjort i fjor. :p ;)

Jaja, skriver og skriver i kveld jeg.... :latter

Caroline, snart er det over! Hang in there! Dette vil gå bra! :thumbsup

Er det jeg prøver å roe meg ned meg også - jeg kan jo bare ta det opp igjen. Og jeg har faktisk vurdert å sitte hjemme å lese i steden for å dra på skolen hvor alle er stressa...det er nok ikke en dum idé. :)

Jeg har 3 eksamner på en uke fra mandag og så er jeg ferdig! Jeg gleder meg sånn. Det skal bli så deilig. :D

He he, bare skiv i vei! Er bare bra det. :thumbsup

Caroline
11-27-2008, 01:13 AM
Hva enn det er du skulle ha gjort. Just do it. Virkelig. :)

Og selvsagt sier han det! :D :thumbsup

He he, I know...men det er ikke så lett. Jeg skulle ha skrevet noe til henne (hehe jeg klarer hvertfall ikke si det), men vanskelig. hmm...men jeg skal nok få gjort det, tar det etter eksamen. hehe 8-26-03fruits_apple

Hva annet skulle han si liksom...? :unsure 8-26-03respect

Takk for at du "hørte" på Becka. :) ::<3 Er godt å få det ut. :thumbsup

Becka
11-27-2008, 01:20 AM
Kanskje du også burde holde deg unna "hotte bilder" tråden her til etter eksamen også....:P

Caroline
11-27-2008, 01:23 AM
Haha, ja...kunne vært en god idé. :P Blir fort litt ukonsentrert når man er der inne... :rolleyes

Becka
11-27-2008, 01:30 AM
He he, I know...men det er ikke så lett. Jeg skulle ha skrevet noe til henne (hehe jeg klarer hvertfall ikke si det), men vanskelig. hmm...men jeg skal nok få gjort det, tar det etter eksamen. hehe 8-26-03fruits_apple

Hva annet skulle han si liksom...? :unsure 8-26-03respect

Takk for at du "hørte" på Becka. :) ::<3 Er godt å få det ut. :thumbsup

Ble bare litt nysgjerrig på hva du må skrive til henne nå....Bare litt. ;)

No problem dear :thumbsup Derfor denne tråden er her!

Caroline
11-27-2008, 01:42 AM
Ble bare litt nysgjerrig på hva du må skrive til henne nå....Bare litt. ;)

No problem dear :thumbsup Derfor denne tråden er her!

He he, kan jeg skjønne... Jeg har det med å si A når jeg ikke kan si B. :S icon_slå hehe

Takk i alle fall. :)

Becka
11-27-2008, 02:00 AM
Hm, sa bare jeg ble nysgjerrig. :p Antok selvsagt du ikke kunne brette ut om det her når du ikke kan si det til henne. Hm, kan det være noe med en gutt mon tro? ;) Ok, jeg skal ikke begynne. uansett, vil tro det er noe som må bli sagt, og noe hun kanskje fortjener å vite. Så, jeg sliter ofte med å si i fra til min egen bestevenninne om ting. Men husk at du kaller henne det av en grunn. :) And so do I.

Becka
11-27-2008, 02:02 AM
He he, kan jeg skjønne... Jeg har det med å si A når jeg ikke kan si B. :S icon_slå hehe

Takk i alle fall. :)

Leste jeg syner? He he....Hm, jeg fikk lest. ;) Its ok. :)

Caroline
11-27-2008, 02:05 AM
Hm, sa bare jeg ble nysgjerrig. :p Antok selvsagt du ikke kunne brette ut om det her når du ikke kan si det til henne. Hm, kan det være noe med en gutt mon tro? ;) Ok, jeg skal ikke begynne. uansett, vil tro det er noe som må bli sagt, og noe hun kanskje fortjener å vite. Så, jeg sliter ofte med å si i fra til min egen bestevenninne om ting. Men husk at du kaller henne det av en grunn. :) And so do I.

Må si du har mange vise ord i dag, Becka. 8-26-03respect (ikke at du ikke har det ellers...) Hehe cool3

He he, jeg liker ikke at andre ska være nysgjerrig (:p), blir fort nysgjerrig selv og da blir jeg nesten gal på å vite det. :P Du ble nok ikke det nå...men ja.
Du er inne på noe, men det er nok ikke det du tror. :P jaja, anyway. Skal nok få fortalt det.

Becka
11-27-2008, 02:20 AM
Jeg tror ingenting jeg. Men du har en tendens til å gjøre folk nysgjerrig du da. :p He he.... Men her skal man få lov til å lufte seg uten at man må si alt. Derfor jeg ikke maser. Hadde jeg imidlertid kjent deg bedre, og I RL, vet jeg ikke om du hadde fått fred akkurat. ;)

Og takk! Klara klok i dag jeg. Vel....Hadde visst bare en del å si i dag. Har kanskje alltid det. deilig å ha fokuset vekk fra seg selv av og til! Virkelig! Livet handler jo om en selv, men å konse seg om andre enn seg selv til tider er noe alle burde. Herregud da, da var da veldig til prekener i dag....Non-stop LOL
Når det er sagt, så syntes jeg alle her på forumet er veldig omtenksomme. Virkelig. Om det er pga vår felles lidenskap, at vi har slikt et flott forbilde, eller om det bare er tilfeldig, det vet jeg ikke, men herlig er det! :)

Caroline
11-27-2008, 02:32 AM
I know, har hørt det før også. Jeg tenker jeg kan jo si det, meeen så ombestemmer jeg meg. Tullete egentlig, sånt er litt irriterende. :P men men, siden det er lov her... :unsure hehe

:latter En til ja. Gjør ikke noe det, liker å lese det jeg. :) Får en til å tenke litt.
Og jeg er enig i denne preken også, det er godt å ha fokus på noen andre enn seg selv innimellom. Well said. :thumbsup
M'm, jeg liker meg virkelig på dette forumet. De som er her utrolig greie. Jeg er glad jeg meldte meg inn her. :)

Becka
11-27-2008, 02:38 AM
Vet du hva, jeg er visst slik selv. Har i allefall en som alltid klager på det. Så...

Ja, så er jeg! Veldig glad! Litt sykt at det måtte en fra utlandet til for å få meg inn her, men...he he...As long as I`m here now.... :thumbsup

Caroline
11-27-2008, 02:46 AM
He he, godt at ikke jeg er den eneste. :p

En fra utlandet? (nå gjør du det, jeg er nysgjerrig :latter)

Jeg fant egentlig dette forumet ved en tilfeldighet, jeg hørte noe om et eroupeisk forum så jeg søkte på det for å se om det var noe, men så fant jeg dette i steden. Jeg så at det var på norsk, så meldte meg inn med en gang (endelig noe på norsk :p). :)

Becka
11-27-2008, 02:48 AM
Tihi... Me? Ikke meninga. Men der ser du! Jeg er samma ulla. :P

Caroline
11-27-2008, 02:54 AM
Hi hi, no problem. Jeg vet hvordan et er. Det ekke lett, det bare skjer. :P :latter

Shabana
11-27-2008, 06:44 PM
Wohoo! Kom meg til elgen i dag, hele 12 dager før orginale avtale. Fikk en rask sjekk og legeerklæring slik at jeg får lengre tid på eksamen.

Ellers er jeg trøtt... Og gleder meg VEEELDIG til i morra! gal4

Shadowfax
11-27-2008, 06:51 PM
HADDE EKSAMEN I DAG. VI HADDE UTROLIG MYE STOFF OG LESE SÅ JEG VALGTE Å KONSENTRERE MEG OM DE 3 MEST SENTRALE TEMAENE, 3 AV 6.

PÅ EKSAMEN SKULLE VI FÅ 3 OPPGAVER, GJETT HVOR MANGE JEG TRAFF PÅ? 0!!!!!!! DE 3 AV 6 JEG IKKE HADDE LEST SÅ MYE PÅ FIKK JEG.

AAAAAARRG!!

Å, KIROPRAKTOREN HAR FEILBEHANDLET MEG I 1 UKE!!!

HAR KJØRT PÅ SKOLEN EN GANG I MITT LIV OG DEN GANGEN FIKK JEG 500 I BOT!!!

VENTET 2 MND PÅ Å FÅ ÅPNET SIM KORTET JEG FIKK FRA MTU, DE LOVET OG LOVET, SÅ FANT JEG UT, 2 MND SENERE AT NÅ HADDE DE GÅTT KONKURS!!!

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆicon_slåicon_slåicon_slåicon_sl åicon_slåicon_slåicon_slå

Shabana
11-27-2008, 07:08 PM
For en drittdag Ola! Føler virkelig med deg! Også håper jeg at eksamen ikke gikk så ille som det høres ut som her... *Klappe på skulderen*

Shadowfax
11-27-2008, 07:18 PM
For en drittdag Ola! Føler virkelig med deg! Også håper jeg at eksamen ikke gikk så ille som det høres ut som her... *Klappe på skulderen*
Det gikk dårlig... Håper bare jeg består! Men tror ikke jeg gjør det...icon_slåicon_slå

Sunshine
11-27-2008, 07:56 PM
Når det er sagt, så syntes jeg alle her på forumet er veldig omtenksomme. Virkelig. Om det er pga vår felles lidenskap, at vi har slikt et flott forbilde, eller om det bare er tilfeldig, det vet jeg ikke, men herlig er det! :)
Jeg kunne ikke vært mer enig! Har aldri vært på et forum som har denne positive stemningen som finnes her på mjoai8-26-03respect ..men det har kanskje litt å gjøre med at de som er veldig aktive her inne er få, og da blir vi bedre kjent med hverandre..det blir nesten som en liten koselig MJ-gruppe:)
Og så liker jeg å tro at de fleste MJ-fans er gode og omtenksomme mennesker, for det er jo det MJ er:)

M'm, jeg liker meg virkelig på dette forumet. De som er her utrolig greie. Jeg er glad jeg meldte meg inn her. :)
Me too:D

Wohoo! Kom meg til elgen i dag, hele 12 dager før orginale avtale. Fikk en rask sjekk og legeerklæring slik at jeg får lengre tid på eksamen.

Du kom deg til ELGEN i dag?:latter
Nei, sorry, skal ikke være "slem" her nå.. Så flott at du endelig kom deg til legen og at det ordnet seg med legeerklæring:)

Og hva skal du i morgen egentlig?;)

Oi, høres ut som du har hatt en dag der du helst skulle ønske du ble liggende igjen i senga i morges.. Uff, utrolig kjip dag da alt går galt:(

Jeg håper og krysser fingrene for at du består eksamen - noe du sikkert også gjør! Og heldigvis kan du jo ta den igjen hvis det ikke gikk så bra.. Liten trøst, men det er i hvert fall en mulighet:)
Og det andre ordner seg.. ikke mist motet:D

Caroline
11-27-2008, 08:13 PM

Så bra! Det er godt å høre, at du fikk kommet deg til legen. :thumbsup

Ellers er jeg vel i samme formen som deg i dag - trøtt og GLEEEDER meg til i morgen! gal4

AAAAAARRG!!

Huff da, Ola...for en dag.
Jeg håper det ordner seg, og at du står på eksamen. Noe du helt sikkert gjør. :)
Krysser fingrene mine for det i hvert fall. :thumbsup

Og så liker jeg å tro at de fleste MJ-fans er gode og omtenksomme mennesker, for det er jo det MJ er:)

Hi hi, sånn tenker jeg også faktisk. 8-26-03respect

Sunshine
11-27-2008, 08:35 PM
Ellers er jeg vel i samme formen som deg i dag - trøtt og GLEEEDER meg til i morgen! gal4

Hi hi, sånn tenker jeg også faktisk. 8-26-03respect

..vi MJ-fans må være like på mange områder:D:latter

Hva skal du for noe spennende i morgen da?;)

Caroline
11-27-2008, 08:39 PM
..vi MJ-fans må være like på mange områder:D:latter

Hva skal du for noe spennende i morgen da?;)

:latter Ja, det tror jeg nok. 8-26-03respect he he

I morgen skal jeg til Hafjell sammen med Shabana og se på Em-Jay opptre. :D

Shabana
11-27-2008, 08:52 PM
MJ- fans er generelt noen fantastiske mennesker synes jeg :D Kan ha noe å gjøre med at vi er i samme båt ja + den følelser av å være litt uttafor iblant akkurat fordi vi er MJ- fans.

Gleder meg så!!! gal4 gal4 gal4

Jo, dere kan godt kalle meg Hilde... ;)

Sunshine
11-27-2008, 09:18 PM
:latter Ja, det tror jeg nok. 8-26-03respect he he

Åja, stemmer, det skal dere jo! Da skjønner jeg at dere gleder dere:D
Så heldige dere er! Da får dere møtt hverandre og.. Ha det supergøy og fortell oss om det etterpå;)

Shabana
11-27-2008, 09:32 PM
Det regner jeg med går seg til :)

Sunshine
11-27-2008, 11:07 PM
Så bra:thumbsup

EDIT: ÅH, jeg har blitt Dangerous:D 502 innlegg!! Yeay:P

Becka
11-27-2008, 11:54 PM
Det gikk dårlig... Håper bare jeg består! Men tror ikke jeg gjør det...icon_slåicon_slå

Det skal du ikke si sikkert. Jeg trodde jeg hadde strøket på 2 i fjor. Var helt sikkert i grunn, men hadde ikke det.

Men om du har det, så tar du det opp igjen.

Du hadde en kjip dag i dag du. Ikke din dag, tydeligvis. Da kan du trøste deg med det! Det var ikke din dag!

Becka
11-27-2008, 11:57 PM
Hvordan får dere til å quote flere på en gang foressten? Eh.....:o Jeg er ikke heelt inn i dette ennå. Noe som er litt flaut, for har vært medlem ei stund nå...

Sunshine: Hyggelig at du føler det på samme måte! :):thumbsup

Caroline og Shabana: Jeg er som sagt missunnelig! Artig å gjøre noe sånt sammen da! Tell us all. Alt hva dere snakket om i bilen, til hva dere gikk med, og til hvem dere snakket med.... :D he he....Ok, ikke absolutt alt da.;)

Kos dere i allefall! Masse! :)

Becka
11-27-2008, 11:58 PM
Så bra:thumbsup

EDIT: ÅH, jeg har blitt Dangerous:D 502 innlegg!! Yeay:P

Det er jaggu jeg også, har jeg vært det lenge mon tro...?:unsure Kult i allefall. :)

Shadowfax
11-28-2008, 12:00 AM
Takk for støtten folkens. Var godt å få det ut iallefall.

Håper dere får en flott tur i morgen:) Ta med bilder og helst video til oss da8-26-03fruits_apple

Shadowfax
11-28-2008, 12:02 AM
Hvordan får dere til å quote flere på en gang foressten? Eh.....:o Jeg er ikke heelt inn i dette ennå. Noe som er litt flaut, for har vært medlem ei stund nå...
Trykker på "Mulit off" så den står på "Multi on" på alle du vil quote, så trykker du "quote" og vips du har quotet flere på en gang:thumbsup8-26-03respect

Becka
11-28-2008, 12:11 AM
Trykker på "Mulit off" så den står på "Multi on" på alle du vil quote, så trykker du "quote" og vips du har quotet flere på en gang:thumbsup8-26-03respect

Thank you! :thumbsup

Caroline
11-28-2008, 01:18 AM
Åja, stemmer, det skal dere jo! Da skjønner jeg at dere gleder dere:D
Så heldige dere er! Da får dere møtt hverandre og.. Ha det supergøy og fortell oss om det etterpå;)

Takk, det skal vi gjøre vet du! :D

Takk for støtten folkens. Var godt å få det ut iallefall.

Håper dere får en flott tur i morgen:) Ta med bilder og helst video til oss da8-26-03fruits_apple

Det er bra, det som er meningen med denne tråden. :)
Og takk, skal prøve å huske kamera...er veldig dårlig på det, men skal prøve så got jeg kan. :P :D

Sunshine: Hyggelig at du føler det på samme måte! :):thumbsup

Caroline og Shabana: Jeg er som sagt missunnelig! Artig å gjøre noe sånt sammen da! Tell us all. Alt hva dere snakket om i bilen, til hva dere gikk med, og til hvem dere snakket med.... :D he he....Ok, ikke absolutt alt da.;)

Kos dere i allefall! Masse! :)

Takk til deg også. :) Vi har alt planlagt og ta med en recorder så vi kan ta opp alt vi snakker om, og dersom jeg husker kamera blir det film og bilder også...da blir det vel en greit nok detaljert rapport? :unsure :latter

Becka
11-28-2008, 01:56 AM
Takk, det skal vi gjøre vet du! :D

Det er bra, det som er meningen med denne tråden. :)
Og takk, skal prøve å huske kamera...er veldig dårlig på det, men skal prøve så got jeg kan. :P :D

Takk til deg også. :) Vi har alt planlagt og ta med en recorder så vi kan ta opp alt vi snakker om, og dersom jeg husker kamera blir det film og bilder også...da blir det vel en greit nok detaljert rapport? :unsure :latter

Bra. :thumbsup *fornøyd* :D

Caroline
11-28-2008, 02:05 AM
Bra. :thumbsup *fornøyd* :D

*puh* Good. :thumbsup

Becka
11-28-2008, 02:11 AM
*puh* Good. :thumbsup

For det er ikke lett å sjøre deg fornøyd si. :p

Jeg er bare grønn av sjalusi8-26-03fruits_apple Skulle bodd i oslo omegn. Jeg er der en del da. Men....Dosent help me now.

Caroline
11-28-2008, 02:18 AM
For det er ikke lett å sjøre deg fornøyd si. :p

Jeg er bare grønn av sjalusi8-26-03fruits_apple Skulle bodd i oslo omegn. Jeg er der en del da. Men....Dosent help me now.

Nope, it aint. 8-26-03fruits_apple

Du får heller være med på "konsert" kvelden da vet du. ;) :D

Becka
11-28-2008, 02:49 AM
Nope, it aint. 8-26-03fruits_apple

Du får heller være med på "konsert" kvelden da vet du. ;) :D

Absolutt. Det var jo mitt eget forslag! Kan ikkje gå glipp av det. :)

Caroline
11-28-2008, 03:00 AM
Absolutt. Det var jo mitt eget forslag! Kan ikkje gå glipp av det. :)

He he, nei kan ikke det da. :thumbsup

Natte
11-30-2008, 02:11 AM

Jeg gjør det ikke sånn!:blinkern
Jeg gjør mye av tingene som dere gjør her forskjellig!:latter

Jeg tar [QUOTE]-kodene til begge og kopierer opp, jeg!:bleh
Kanskje litt tungvint:plystre

Shadowfax
11-30-2008, 02:53 AM

Jeg tar [quote-]-kodene til begge og kopierer opp, jeg!:bleh
Kanskje litt tungvint:plystreja er det...

Shabana
11-30-2008, 10:51 AM
Ikke bare var fredag og natt til lørdag fantastisk, men det var jaggu lørdags kvelden med gubben og. Vi lagde tapas, drakk god vin og så på første Indiana Jones filmen. Og godt var det at det ble en fin helg alt i alt, for nå blir det hardkjør frem mot eksamen. 12 timers dager på skolen og slikt... Jippi... *sukk*

Bilde av matbordet:

http://img141.imageshack.us/img141/2844/004pn2.jpg

Sunshine
11-30-2008, 12:47 PM

Jeg tar QUOTE-kodene til begge og kopierer opp, jeg!:bleh
Kanskje litt tungvint:plystre

Du kan jo bare trykke på Multi-off knappen(slik at det står multi-on) på alle innleggene du vil kommentere, og så trykke post reply:) Kjempeenkelt! Trenger ikke trykke på noe quote-knapp en gang..

http://img141.imageshack.us/img141/2844/004pn2.jpg

Det så veldig godt ut! Så bra du har hatt en strålende helg - og lykke til med eksamene:)

Jeg har hatt en fin helg selv.. Jeg jobber riktignok, skal på jobb om noen få timer faktisk.. Fredag var det kino, og i går dro noen venner og jeg og så på Grease i Oslo spektrum - en veldig morsom forestilling det absolutt var verdt å få med seg:latter Deretter dro vi ut på byen for å spise og drikke - og med litt innabords ble det gøy! Haha:bleh

charlotte
11-30-2008, 02:31 PM
I går kveld vorsa jeg hos en kompis sammen med noen venner av han. Vi drakk øl blanda med sprit, og det smalt rett i huet mitt. Da vi skulle kjøre til en konsert, lå jeg å spydde ut av bilen. Jakka mi havna jo selvfølgelig opp i spyet.

Da konserten begynna, satte vi i gang med jeger shotting. Ble så dritings at jeg måtte ha hjelp til å holde balansen når jeg skulle prøve å gå. Det tok av i går asså. Vi la oss klokka halv 5, og jeg har et blåmerke på beinet jeg ikke husker hvor kommer fra... skål for den, dere :bleh

Caroline
11-30-2008, 10:29 PM
Det så godt ut Shabana! :D

Jeg har sittet å lest i hele dag, har eksamen i morgen! :S Så nå er jeg trøtt og sliten.
Men har hatt en bra helg fordet. Den begynte helt knall med en tur til Hamar og Hafjell. :D og så var jeg på Lilyjets-konsert på lørdag. :) Det var gøy, men syntes så synd på dem for det var ingen der...stakkar. Det hadde vært alt for dårlig PR, pluss at folk på Gjøvik kan være litt kjipe... hehe, neida;) men det var ikke mange som visste om konserten. De få som var der var helt med da i hvert fall. Men får litt vondt av det fordet, tenk deg å ha konsert for 10 stk liksom. Tror ikke de kommer tilbake til Gjøvik med det første for å si det sånn. :P Hehe...

Becka
11-30-2008, 11:40 PM
I går kveld vorsa jeg hos en kompis sammen med noen venner av han. Vi drakk øl blanda med sprit, og det smalt rett i huet mitt. Da vi skulle kjøre til en konsert, lå jeg å spydde ut av bilen. Jakka mi havna jo selvfølgelig opp i spyet.

Da konserten begynna, satte vi i gang med jeger shotting. Ble så dritings at jeg måtte ha hjelp til å holde balansen når jeg skulle prøve å gå. Det tok av i går asså. Vi la oss klokka halv 5, og jeg har et blåmerke på beinet jeg ikke husker hvor kommer fra... skål for den, dere :bleh

*grøss*
Jeg ser ikke moroa med det der jeg men..:blinkern Du må være forsiktig Charlotte! ( nå høres jeg sikkert ut som ei gammel kjerring men. ) :p

Becka
11-30-2008, 11:41 PM
Det så godt ut Shabana! :D

Jeg har sittet å lest i hele dag, har eksamen i morgen! :S Så nå er jeg trøtt og sliten.
Men har hatt en bra helg fordet. Den begynte helt knall med en tur til Hamar og Hafjell. :D og så var jeg på Lilyjets-konsert på lørdag. :) Det var gøy, men syntes så synd på dem for det var ingen der...stakkar. Det hadde vært alt for dårlig PR, pluss at folk på Gjøvik kan være litt kjipe... hehe, neida;) men det var ikke mange som visste om konserten. De få som var der var helt med da i hvert fall. Men får litt vondt av det fordet, tenk deg å ha konsert for 10 stk liksom. Tror ikke de kommer tilbake til Gjøvik med det første for å si det sånn. :P Hehe...

Det syntes jeg hadde vært pinlig å vært vitne til...Jaja... Kanskje ikke med dem. Er ikke noen fan av Lilyjets så...:p

Becka
11-30-2008, 11:51 PM
Har hatt en ganske fin helg, tross jobb helg. Jeg ble sunget for av de kjekke vaktene i natt da jeg var på jobb. Det var pinlig.... For ja, jeg har jo nemlig *kremt* bursdag i dag...:uskyldig Så de sang av full hals i natt foran mange folk, twice. Og jeg som trodde ingen visste om det, noe jeg fant like greit. Men den gang ei...

Min siste vakt på jobb i natt, og så reiser jeg til Dublin for noen dager. Weeee!:yay

Håper alle har det fint!! Selv for dere stakkars eksamens vrak...:P Krysser fingrene for dere!

Becka
12-01-2008, 12:48 AM
Jeg står jo ikke oppført som noe bursdagsbarn her jeg... I kalenderen altså. Er det kanskje noe man setter inn selv? Har jeg ikke satt dato her kanskje... Hm..Jaja. Dosent matter. Men bare så andre står.

I am bored.... Hvor er natteravnerene... :p

Sunshine
12-01-2008, 07:31 PM
Gratulerer med dagen, Becka:exited

Becka
12-01-2008, 09:55 PM
Gratulerer med dagen, Becka:exited

Ikke så kult å ha sagt det selv, :p Men tusen takk! ( var i går da. ) :)

Sunshine
12-01-2008, 10:38 PM
Ikke så kult å ha sagt det selv, :p Men tusen takk! ( var i går da. ) :)

Joda, men bedre sent aldri, er det ikke så? ;)

Du kan forresten ordne det slik at bursdagen din vises på kalenderen til forumet og nederst på siden der vi ser hvem som er pålogget.. På profilen din, kan du skrive inn fødselsdato, og videre velge om du vil vise det offentlig her på forumet - da vil det vises=)

Caroline
12-02-2008, 05:38 AM
First of all - Gratulerer med dagen som var Becka!!! :bursdag :exited
Håper du hadde en fin dag!

Så...du får ha en fin tur til Dublin! 8-26-03respect

Og, hehe, er ikke noen stor fan av Lilyjets jeg heller, men jeg synes de er flinke. Det var en amnesty-konsert, så det var veldig pinlig at ikke det ar fler der...:S men men

And then :P NÅ ER JEG ENDELIG FERIDG MED MIN FØRSTE EKSAMEN! :yay Klokka er nå 05:37 og jeg har sittet med den i 19 og en halv time... Huff! det har vært noe av det verste og beste jeg har hatt av eksamener. :latter
Men Gud å jeg er sliten nå. Også er det opp igjen om 1 time for å gjøre meg klar til neste eksamen. ...dette blir hardt!

Wish me luck! :uskyldig

Becka
12-02-2008, 12:53 PM
Tusen takk Caroline! :)

I will wish you luck! GOOD LUCK! ( du er vel i gang for lenge siden men. ) Dette går bra vettu! :huggle

Caroline
12-02-2008, 06:58 PM
Takk, Becka! :huggle

Natte
12-03-2008, 11:03 AM
GOOD LUCK!!!!:huggle
Poor you!! Tenk å sitte SÅ lenge!!:(
Stakkars deg!!! :(
Jeg håper du klarer det!! :D

Becka
12-03-2008, 12:16 PM
Da stikker jeg til Dublin! :yay ( kanskje på tide med en liten pause herfra uansett. ;) )

Lykke til videre til dere som har eksamen. Ciao! :)
:dance

Calaquendi
12-03-2008, 01:33 PM
Jeg har en dårlig dag i dag, hadde matteeksamen i går som går rett til h******! Og i dag måtte jeg ha tentamen i media, og på TOPPEN AV KRANSEKAKA når jeg leter etter en greie i medieboka, så finner jeg et avsnitt om Michael Jackson inni der, som jeg sikkert har sett før i høst, men ikke tenkt mer over da, men nå var jeg sur fra før og det endte opp med at jeg skrev en hel side av 4 om Michael Jackson og mediene. I boken står det, ikke helt ordrett siden jeg har boka på skolen:

"Michael Jackson er en av dem som har trikset og fikset med utseendet, kjønn, rase og alder. Noen ganger kan man undre seg over om han virkelig er et menneske av kjøtt og blod, eller en eventyrfigur i sitt eget Neverland"

Det var jo nedlatende skrevet.. Hvertfall om jeg husker på å sitere ordrett fra boka i morgen evt. Men f**k altså, dette er en bok i videregående skolen, hvorfor må til og med en lærebok på skolen inneholde negativt om Michael? 8-26-03sinna

Calaquendi
12-03-2008, 01:35 PM
Masse lykke til Caroline, og god tur til deg Becka!

Caroline
12-04-2008, 01:54 AM
Takk, Calaquendi. :)

Og god tur Becka, håper du får det knall! cool3

Jeg har en dårlig dag i dag, hadde matteeksamen i går som går rett til h******! Og i dag måtte jeg ha tentamen i media, og på TOPPEN AV KRANSEKAKA når jeg leter etter en greie i medieboka, så finner jeg et avsnitt om Michael Jackson inni der, som jeg sikkert har sett før i høst, men ikke tenkt mer over da, men nå var jeg sur fra før og det endte opp med at jeg skrev en hel side av 4 om Michael Jackson og mediene. I boken står det, ikke helt ordrett siden jeg har boka på skolen:

"Michael Jackson er en av dem som har trikset og fikset med utseendet, kjønn, rase og alder. Noen ganger kan man undre seg over om han virkelig er et menneske av kjøtt og blod, eller en eventyrfigur i sitt eget Neverland"

Det var jo nedlatende skrevet.. Hvertfall om jeg husker på å sitere ordrett fra boka i morgen evt. Men f**k altså, dette er en bok i videregående skolen, hvorfor må til og med en lærebok på skolen inneholde negativt om Michael? 8-26-03sinna

WTF?! Stod det i en skolebok?? :blinkern Hva i ......... 8-26-03sinna
I hvilken sammenheng stod det egentlig?

Shabana
12-04-2008, 08:16 PM
Kødder du? ohnoyoudidnt Det viser jo hvor mye de vet icon_slå

Gartulerer masse med dagen på etterskudd Becka!!! bursdag6
Håper du har en strålende tid i Dublin :dance

Også... første eksamen dette semesteret er over!!! gal4 gal4 gal4 Det gikk over all forventning, så nå er det bare å fokusere på de 2 siste... neste er torsdag 11. desember (føler jeg har rimelig god kontroll der). Siste er muntlig i engelsk litteratur 15. desember, og så er det endelig ferie :yay

Caroline
12-06-2008, 12:58 AM
Også... første eksamen dette semesteret er over!!! gal4 gal4 gal4 Det gikk over all forventning, så nå er det bare å fokusere på de 2 siste... neste er torsdag 11. desember (føler jeg har rimelig god kontroll der). Siste er muntlig i engelsk litteratur 15. desember, og så er det endelig ferie :yay

Lykke til på de andre eksamnene! Det går sikkert bra! 8-26-03respect
Jeg er ferdig med to av tre. :excited Har siste på mandag, og så er det ferie! :yay Jippi! Jeg gleder meg.

Også ja, okey, jeg har driti meg litt ut tror jeg...:P Jeg har visst meldt meg til å danse på scenen foran alle, på julebordet i morgen...:blinkern eh...jeg kan vel ikke akkurat danse, så det blir spennende. De vil ha MJ dans også. Alt jeg kan er vel moonwalk, og til og med den er bare halvveis. :P Men men, jeg får øve som en villmann på de trinnene Stine lærte meg forrige uke, og håpe at jeg ikke driter meg heeelt ut. :uskyldig Men huff, jeg gruer meg! Det er grenser for hvor mye man kan lære seg på en dag også. Sceneskrekk har jeg å...Nei, dette blir aritg. :latter He he!

Natte
12-08-2008, 12:38 AM
SERIØST!!! >< KJENTE bare hvordana nevene knytta seg av å lese det!!!! DET ER NOE AV DET VERSTE OG SYKESTE JEG NOEN GANG HAR LEST!!!! Tenk at selv sånne som skriver bøker som alle leser, kan skrive noe SÅ nedlatende!! De vet selv hvordan media gjør det og at man ikke skal være noe partisk!! Hvis jeg hadde vissta hvem som hadde gjort det..!!!!

God tur i Dublin, Becka!! Håper du koser deg masse!! :D :huggle

Så synd eksamen ikke gikk bra, Calaquendi!! :( Jeg føler med deg! Matten går ikke bra hos meg.. jeg hater matte!! :(

Becka
12-08-2008, 03:13 PM
Lykke til på de andre eksamnene! Det går sikkert bra! 8-26-03respect
Jeg er ferdig med to av tre. :excited Har siste på mandag, og så er det ferie! :yay Jippi! Jeg gleder meg.

Også ja, okey, jeg har driti meg litt ut tror jeg...:P Jeg har visst meldt meg til å danse på scenen foran alle, på julebordet i morgen...:blinkern eh...jeg kan vel ikke akkurat danse, så det blir spennende. De vil ha MJ dans også. Alt jeg kan er vel moonwalk, og til og med den er bare halvveis. :P Men men, jeg får øve som en villmann på de trinnene Stine lærte meg forrige uke, og håpe at jeg ikke driter meg heeelt ut. :uskyldig Men huff, jeg gruer meg! Det er grenser for hvor mye man kan lære seg på en dag også. Sceneskrekk har jeg å...Nei, dette blir aritg. :latter He he!

Du kom til skade for å ha meldt deg på? :latter var du full da eller? :P
Skal du danse etter Michael så er jeg sikker på det går helt flott! Jeg mister i allefall alle hemninger da. :) Foressten, du har vel gjort det nå, hvordan gikk det??

Becka
12-08-2008, 03:17 PM
Jeg er som dere sikkert skjønner tilbake fra Dublin og jeg har hatt det kjempe flott! :yay Fant en klubb hvor de spilte masse god gammel musikk, inkludert Michael selvsagt.:yay Jeg kom også hjem med et stort bilde under armen, and guess who? ;) Det var dyrt men jeg skulle ha det. Jeg kan vise til hvilken bilde på en bilde tråd. :)

Håper alle har dert fint, og heldige dere som har ferie snart!

Calaquendi
12-08-2008, 06:19 PM
Angående det som stod i mediaboken skal jeg komem tilbake med hvilken sammenheng det var, siden jeg har den på skolen og jeg ikke husker det i frustrasjonen over å lese det som stod.. Jeg synes det er dumt at til og med en bok som skal brukes til å utdanne elever i videregående skole, drar frem dette om en "privatperson", på den måten. Men kan jo hende jeg misforstod kraftig, skal sjekke det opp i morgen!

Caroline
12-09-2008, 02:37 AM
^
OK.
Jeg har ikke ord for hvor frustrert jeg blir over at de har skrevet det i en lærerbok...!

Du kom til skade for å ha meldt deg på? :latter var du full da eller? :P
Skal du danse etter Michael så er jeg sikker på det går helt flott! Jeg mister i allefall alle hemninger da. :) Foressten, du har vel gjort det nå, hvordan gikk det??

Ja, var det. Alt virker så mye greiere da...er rart med det! :P
And, yes, it's done! cool3
Planen var egentlig at jeg og en annen skulle danse til Womanizer av Britney, og jeg skulle ta moonwalk. Men de hadde ikke den sagen der, så da ble det til Billie Jean i steden - og da er det jo null problem. Hehe! Blir litt ekstra gira av MJ sanger. ;)
Jeg dro moonwalken et par ganger, og han jeg dansa med matet meg som en del av dansen...skikkelig show altså! :bleh lol
Tror noen filmet det også...:unsure huff, kan ikke ha sett bra ut. Var kun nnprovisjon. :P Men, vi matcha i hvert fall. :D Ha ha.

Jeg er som dere sikkert skjønner tilbake fra Dublin og jeg har hatt det kjempe flott! :yay Fant en klubb hvor de spilte masse god gammel musikk, inkludert Michael selvsagt.:yay Jeg kom også hjem med et stort bilde under armen, and guess who? ;) Det var dyrt men jeg skulle ha det. Jeg kan vise til hvilken bilde på en bilde tråd. :)

Håper alle har dert fint, og heldige dere som har ferie snart!

Velkommen tilbake! 8-26-03respect
Godt å høre at du hadde det bra der. :)
Og jeg ble nysgjerrig på hvilket bilde det var. Hihi! Lyst til å vise hvilket det er? :uskyldig

Appropo ferie - jeg hadde min siste eksamen i dag! Den gikk rett til h******, men nå har jeg i hvert fall juleferie! :D Nettopp vært ute å feira med klassen. Var dødsmoro! ...men ble tidlig kvelden på meg, alle de andre også egentlig. Hehe. Alle er slitne fra all lesingen, pluss, det er mandag...man er ikke i form til å feste på en mandag. :P hehe!

Becka
12-09-2008, 02:49 AM
Grattis med vel overstått Caroline! Jeg husker jeg også feiret på en mandag etter overstått før sommeren. :)

Ja jeg skal forsøke å finne hvilket bilde. Jeg tror det er fra history. Jeg mener jeg vet det er fra history, men må bare finne det igjen. :) Det var bare to å velge mellom. Så ble det jeg likte best, of course. :)

Caroline
12-09-2008, 02:54 AM
Takk. :) Det føles godt, har litt over en måned ferie nå. :exited

OK. :thumbsup
Er det plakat, eller bilde-bilde?

Becka
12-09-2008, 03:04 AM
Takk. :) Det føles godt, har litt over en måned ferie nå. :exited

OK. :thumbsup
Er det plakat, eller bilde-bilde?

Det er et bilde, ordentlig bilde liksom. Ikke plakat. Men det er stort. Fikk ikke plass i det i min koffert for.eks, men min venninne fikk heldigvis. Jeg forsøker å finne det nå. :)

Caroline
12-09-2008, 03:10 AM
Det er et bilde, ordentlig bilde liksom. Ikke plakat. Men det er stort. Fikk ikke plass i det i min koffert for.eks, men min venninne fikk heldigvis. Jeg forsøker å finne det nå. :)

Så stilig! :)
OK.

Becka
12-09-2008, 03:56 AM
Fant det! Jeg sa dety var fra history, men når jeg så det nå, så ser jeg jo at det der er el fra dangerous og " Will you be there". Sant...? Det var det andre bilde som var fra History. Bare syntes han så så bred ut....*grr* :<3 Nydelig er det nå i allefall!
http://i34.tinypic.com/2zimxlg.jpg

Caroline
12-09-2008, 04:17 AM
Woo-hoo! :D Ja, det er nok fra Dangerous. Og det er utrolig fint! Heldig du er, skulle gjerne likt å hatt ett sånt et jeg også. :<3

Sunshine
12-09-2008, 05:29 PM
Caroline: Grattis med overståtte eksamener og ha en god ferie!:D

Becka: Godt å ha deg tilbake! Så flott du hadde en bra tur:thumbsup
Og det bildet du fikk tak i, var bare helt nydelig.. Skulle likt å ha det på veggen ja:<3

Becka
12-09-2008, 06:13 PM
:) Thanx!

Ja blir bare mer og mer glad i bildet. Det står ved senga mi foreløpig, men skal snart få det opp på veggen. Men lurte litt på å skaffe en ordentlig fin ramme til det først. Bare lurer på hvor man kan få tak i så store rammer....:unsure Jo jeg har sett det en plass vet jeg.

Becka
12-09-2008, 06:14 PM
Woo-hoo! :D Ja, det er nok fra Dangerous. Og det er utrolig fint! Heldig du er, skulle gjerne likt å hatt ett sånt et jeg også. :<3

Jeg får en sånn følelse av å ta tak i ham rundt midjen og legge hodet inntil bystet hans og surre meg inn i skjorten hans når jeg ser dette. *sukk*:<3

Caroline
12-09-2008, 06:40 PM
Jeg får en sånn følelse av å ta tak i ham rundt midjen og legge hodet inntil bystet hans og surre meg inn i skjorten hans når jeg ser dette. *sukk*:<3

Sukk ja...:<3 *drømme seg bort*

Caroline
12-09-2008, 06:42 PM
Caroline: Grattis med overståtte eksamener og ha en god ferie!:D

Becka: Godt å ha deg tilbake! Så flott du hadde en bra tur:thumbsup
Og det bildet du fikk tak i, var bare helt nydelig.. Skulle likt å ha det på veggen ja:<3

:) Thanx!

Ja blir bare mer og mer glad i bildet. Det står ved senga mi foreløpig, men skal snart få det opp på veggen. Men lurte litt på å skaffe en ordentlig fin ramme til det først. Bare lurer på hvor man kan få tak i så store rammer....:unsure Jo jeg har sett det en plass vet jeg.

Jeg tror man får kjøpt det på IKEA. :thumbsup

Becka
12-10-2008, 01:26 AM

Jeg tror man får kjøpt det på IKEA. :thumbsup

Ikea ja, det er jo et stykka unna meg det. Jeg får ha ham i senga så lenge. :p Skjønt, han er ikke så myk.....:blinkern

Caroline
12-10-2008, 08:30 PM
Nei, daså... men de har det sikkert på fotoknudsen eller en annen fotobutikk. ;)

He he, ha han i senga ja. Det er nok deilig tenker jeg. :humle :P

Becka
12-11-2008, 01:20 AM
Nei, daså... men de har det sikkert på fotoknudsen eller en annen fotobutikk. ;)

He he, ha han i senga ja. Det er nok deilig tenker jeg. :humle :P

Det ble liksom ikke helt det samme, tror jeg. ( ikke at jeg forsøkt med den ekte Michael... Oh, I wish!! ) Han står pent å ser på meg mens jeg sover. :D

Fotoknudsen ja. Får dra på leting. :)

Caroline
12-11-2008, 01:55 PM
Det ble liksom ikke helt det samme, tror jeg. ( ikke at jeg forsøkt med den ekte Michael... Oh, I wish!! ) Han står pent å ser på meg mens jeg sover. :D

Fotoknudsen ja. Får dra på leting. :)

:latter Nei, det er nok ikke helt det samme nei. :humre

Håper du finner en etterhvert da. :thumbsup (ramme altså :p ...eller Michael. ;))

Becka
12-12-2008, 07:39 PM
:latter Nei, det er nok ikke helt det samme nei. :humre

Håper du finner en etterhvert da. :thumbsup (ramme altså :p ...eller Michael. ;))

Michael er å foretrekke... Men jeg tror det vil være hakke lettere å finne en ramme i første omgang. Så skal jeg lete videre etter det beste.. ;)

Caroline
12-12-2008, 07:57 PM
Michael er å foretrekke... Men jeg tror det vil være hakke lettere å finne en ramme i første omgang. Så skal jeg lete videre etter det beste.. ;)

Begynne med det enkleste og jobbe seg oppover...Good plan. :thumbsup ..hvis ikke jeg finner han først. :plystre He he:P

Becka
12-13-2008, 05:06 PM
Begynne med det enkleste og jobbe seg oppover...Good plan. :thumbsup ..hvis ikke jeg finner han først. :plystre He he:P

he he... We`ll see! ;)

Caroline
12-15-2008, 07:29 PM
he he... We`ll see! ;)

He he... ;)

Caroline
12-16-2008, 01:41 PM
Wee! Jeg er nå hjemme hos mamma og pappa, og skal være her hele julen! :D Det skal bli utrolig koselig, og deilig å slippe å lage middag hver dag og handle inn mat og slikt. :bleh Hi hi! Herlig. :humre

Sunshine
12-16-2008, 02:00 PM
Ja, når du bor for deg selv, så er det sikkert skikkelig deilig å komme hjem.. Du får slappe av og kose deg masse i jula! Det fortjenter du helt sikkert:thumbsup

Etter mye jobbing i det siste, har jeg endelig litt fri! Det skal nytes:yay Og i kveld og i morgen blir det juleshopping og julekos med bestevennina mi som jeg ikke har sett på en god stund.. Det gleder jeg meg til:)

Caroline
12-16-2008, 02:51 PM
Jo, takk for det Sunshine. :) Vet ikke om det er heelt fortjent (har ikke jobbet så hardt dette halvåret), men jeg skal nyte ferien forde. He he. :uskyldig

Det hørtes kjempe koselig ut. Jeg møtte noen venner i går som jeg ikke hadde sett på nesten6 mnd, det var utrolig koselig! :D
Skjønner at du gleder deg. Du får kose deg og ha det kjempe gøy! :D

Sunshine
12-16-2008, 03:27 PM
Så klart skal ferien nytes:D
..og takk takk:)

Caroline
12-16-2008, 05:20 PM
Selvsagt skal den det. Tror ikke det blir noe problem. :D :P

Becka
12-17-2008, 12:23 AM
Skal ikke ha dårlig samtvittighet selvom man ikke har jobber rævva av seg, og likevel ta ferie! Er bare noen som mener så... Man skal nyte livet også! Og du Caroline, har jo hatt eksamener. Selvom man har mye fri til å lese, så vet jeg at det tærer på kreftene. Psykisk. Det er en grunn til at man føler seg 10 kg lettere når eksamener er overstått. :) Så nyt ferien Caroline! Og du også Sunshine! Jeg har også litt fri nå, deilig!

Men jeg har virkelig ingen julestemning da. Kanskje jeg kan få det litt nå, som jeg har fri. Jeg blir som sagt litt sentimental i jula.. Litt ensom. Jeg føler alle har barn og mann. Men jeg har en fin familie og single søsken som meg selv, så skal ikke klage. :) Jeg kan velge å prøve å ha det fint, eller jeg kan sitte å syntes synd på meg selv. Tror jeg velger det første. :D

Caroline
12-17-2008, 01:36 AM
Sant det Becka, eksamen tærer veldig på kreftene, har merket det! *puh!* Og takk, jeg skal nok klare å nyte ferien. :)

Hm...akkurat det samme her faktisk, jeg har ikke fått noen julestemning og jeg blir litt sentimental i jula. :P Trodde jeg skulle få mer julestemning når jeg kom hjem, men den er ikke her enda...Ja ja, den kommer nok når de andre hjemme også får ferie. :) Oi! Jeg har ikke kjøpt julegaver enda! Det har jeg helt glemt... :S Ikke bra. (Så lite julestemning har jeg...huff:p)
Men det er bra du velger den første Becka. Det gjelder å være positiv og glad for det man har. :)

Shabana
12-17-2008, 09:52 AM
I'm back :D :yay
Første to eksamene gikk veldig bra, men muntlig gikk ikke så bra gitt. Trakk verste mulige tema (Politiske tema og symboler i litteraturen) Kunne gått veldig bra hvis ikke læreren hadde vært så opptatt av detaljer som ikke er på pensum før neste semester 8-26-03sinna Noen som vet hvilken relevans årstallet for når Trotskij rømte Russland har for hva som skjer i boken "Animal Farm" ? Eller diverse andre årstall for den saks skyld??? Dette var muntlig eksamen i engelsk litteratur, ikke historie!!! (Godt å få det ut)

Men ihvertfall. Godt å kunne bruke litt tid her uten altfor dårlig samvittighet :D
Også er det bare en uke til julaften :D gal4 :yay Gleder meg som en liten unge!!! Lenge siden jeg har gledet meg til jul, og så skal det bli godt å reise hjem til mor og venner i Grenland.

Og til slutt... JEG HAR SAVNET DERE ALLE HER INNE :huggle

:announce GOD JUL! :exited

Caroline
12-17-2008, 12:35 PM
Eyy, velkommen tilbake!! 8-26-03respect

Synd den muntlige ikke gikk så bra... Bare å få ut dine frustrasjoner om den her.;)

Godt noen gleder seg til jul. :thumbsup He he, håper på at julestemningen kommer til meg snart også. Jula er så koselig. :)

Ja, GOG JUL!

Sunshine
12-17-2008, 09:16 PM
Velkommen tilbake, Shabana! Hyggelig å ha deg tilbake igjen:D
Synd det med eksamen da, men du står sikkert;)
Du - og alle andre - får kose dere masse i jula! Jeg er sikker på at det er velfortjent:D

Becka
12-18-2008, 12:54 AM
Ja, velkommen tilbake til den virkelige verden Shabana! hehe...

Nå kan du i allefall slappe av og nyte ferien med god samvittighet uansett!

Caroline
12-18-2008, 01:05 AM
Ja, velkommen tilbake til den virkelige verden Shabana! hehe...

Nå kan du i allefall slappe av og nyte ferien med god samvittighet uansett!

:latter:latter :thumbsup

Shabana
12-18-2008, 12:38 PM
The real world ja... takk :latter

Skal bort på skolen å få tilbake melding på muntlig eksamen i dag, og så får jeg karakteren i morgen. Håper bare det ikke gikk så ille som jeg trodde...

Caroline
12-18-2008, 12:50 PM
The real world ja... takk :latter

Skal bort på skolen å få tilbake melding på muntlig eksamen i dag, og så får jeg karakteren i morgen. Håper bare det ikke gikk så ille som jeg trodde...

Masse lykke til! Det gikk sikker bedre en du tror. :thumbsup Skal krysse fingrene for deg i allefall. :)

Shabana
12-18-2008, 11:23 PM
Næh... gikk ikke bedre enn jeg trodde, men det gikk heldigvis ikke dårligere heller. Fikk en sterk c, så det får vel duge. Men det er utrolig dritt å få dårligere karakter enn man jobbet for :( Har vært litt furten siden mandag, men nå er det på tide å legge det bak seg. Vi får bare håpe de går som forventet på de neste eksamene.

Caroline
12-18-2008, 11:37 PM
Næh... gikk ikke bedre enn jeg trodde, men det gikk heldigvis ikke dårligere heller. Fikk en sterk c, så det får vel duge. Men det er utrolig dritt å få dårligere karakter enn man jobbet for :( Har vært litt furten siden mandag, men nå er det på tide å legge det bak seg. Vi får bare håpe de går som forventet på de neste eksamene.

Så bra det i hvertfall ikke gikk dårligere enn du trodde. :) Og en sterk c er jo egentlig ikke så verst. Jeg blir fornøyd om jeg får en c i hvertfall. Men om du føler at arbeidet du la i det fortjener mer, er det jo litt kjedelig ja. :huggle2 Men men, nå er det bare å vente å se på de andre eksamene. De gikk sikkert bra. :thumbsup

Becka
12-21-2008, 08:26 PM

Kjenner godt til den. Det samme skjedde meg i fjor. Har aldri vært spesielt skoleflink. ( alltid midt på treet) men i fjor hadde jeg jobbet hardt, vært i alle timene, og foreberdt meg i god tid før eksamen. Jeg fikk ikke karakteren jeg burde hatt mtp all jobbingen. :( Og det er utrolig kjipt, for det er jo kun karakteren som teller!

Så skjønner deg godt Shabana. C er en god karakter det. Men skjønner at det er surt om man forventer høyere av seg selv.

Caroline
12-23-2008, 11:38 PM
Huff, det er julaften i morgen og jeg har fremdeles ingen julesteming - i det hele tatt! Har gjort masse jule-stuff, men ingen ting har virket. Jeg har ikke tenkt så mye over det før nå, for den pleier å komme etter hvert. Men ikke i år... :S
Jeg elsker julen, så krysser fingrene for at den kommer til i morgen!

Anyway, god jul alle sammen! Håper det blir en fin en. ::<3 :)

Becka
12-23-2008, 11:47 PM
Ikke jeg heller Caroline. :( Jeg begynte å få litt.... Tidligere i kveld da jeg var hjemme sammen med familien, og gav julegaver til dyrene. Jeg fikk fri fra jobb, men plutselig ringer de, og jeg måtte komme likvel. Og her er det fryktelig ensom å sitte akkurat nå. :(

Men men.... Poor me... :p Jeg har begynt å glede meg litt til i morgen kveld likevel. Tross i mitt depressive humør den siste tiden. Tross i at jeg er singel, tross i at jeg føler jeg har lagt på meg 10 kg i det siste, tross i at jeg må jobbe igjen 2 juledag. :p

GOD JUL ALLE SAMMEN! :announcedancing2::<3

Caroline
12-23-2008, 11:58 PM
Ikke jeg heller Caroline. :( Jeg begynte å få litt.... Tidligere i kveld da jeg var hjemme sammen med familien, og gav julegaver til dyrene. Jeg fikk fri fra jobb, men plutselig ringer de, og jeg måtte komme likvel. Og her er det fryktelig ensom å sitte akkurat nå. :(

Men men.... Poor me... :p Jeg har begynt å glede meg litt til i morgen kveld likevel. Tross i mitt depressive humør den siste tiden. Tross i at jeg er singel, tross i at jeg føler jeg har lagt på meg 10 kg i det siste, tross i at jeg må jobbe igjen 2 juledag. :p

GOD JUL ALLE SAMMEN! :announcedancing2::<3

Huff da Becka. Tror vi sitter litt i den samme båten :p ...jeg har vært litt depresiv den siste tiden, er singel, føler jeg har lagt på meg. Jeg må ikke jobbe 2. juledag da, men jeg er bekymra/stressa for et eller annet som jeg ikke vet hva er, er bare en følelse som ikke er særlig god å ha. :S

Fint du gleder deg til i morgen da i hvert fall. :)
Jeg har prøvd, og prøver fremdeles, men uten hell så langt.
Var hos mormor tidligere i kveld da, på julegrøt med mandel. Pakket også inn gaver, bakte pepperkaker og pyntet juletreet på dagen i dag...men fremdeles ikke noe.
Ja ja, skal ikke klage mer. :P Det blir sikkert bra i morgen, når maten står på bordet og pakkene ligger under treet. :)

Becka
12-24-2008, 12:13 AM
Hm....Tror også det gitt.
Jeg har vel strengt tatt ikke hatt julestemning på mange år.... Og de siste par årene nå, så har jula i tillegg vært ganske trist. I år, har jeg ingen spesiell hendelser å sette fingeren på. Likevel, sitter jeg her å klager. :p Men er jo hva denne tråden er til for. :) Her er det bare å klage. Jeg merker at du er litt som meg. Må passe på å ikke klage for mye. Man har det jo bedre enn mange. Men... Bare man minner seg på det i blant, så. :)

Jeg håper du får steming i morra. Om ikke, så får vi glede oss til den er over. Heldigvis er den ikke så lang. :p

Sunshine
12-24-2008, 12:19 AM
God jul til alle sammen!
Håper dere får en kjempefin jul, og koser dere masse::<3:D

Caroline
12-24-2008, 12:38 AM
Hm....Tror også det gitt.
Jeg har vel strengt tatt ikke hatt julestemning på mange år.... Og de siste par årene nå, så har jula i tillegg vært ganske trist. I år, har jeg ingen spesiell hendelser å sette fingeren på. Likevel, sitter jeg her å klager. :p Men er jo hva denne tråden er til for. :) Her er det bare å klage. Jeg merker at du er litt som meg. Må passe på å ikke klage for mye. Man har det jo bedre enn mange. Men... Bare man minner seg på det i blant, så. :)

Jeg håper du får steming i morra. Om ikke, så får vi glede oss til den er over. Heldigvis er den ikke så lang. :p

Ja, det virker litt sånn. Jeg har lett for å klage, men ender som regel opp med å minne meg selv på at jeg har det bedre enn mange andre.
Dette er første året jeg ikke har hatt noe julestemning i det hele tatt. I fjor hadde jeg det en mnd for tidlig, og den ble borte til desember. :S Men fikk heldigvis litt stemning igjen på julaften. :)

Trist jul, huffda...det har jeg ikke opplevd. Håper den ikke blir det i år da. :)

Takk. Håper du også får det. :)
Hehe, ja heldigvis. :P

Becka
12-24-2008, 01:16 AM
Jeg har en følelse det kommer med alderen, det med å ikke få julesteming. Du er vel noen år yngre enn meg, så jeg har hatt det slik i noen år. :p Så, sånn vil det bli hvert år nå.... :p hehe, neida, skal ikke si det. Men det er nok kanskje litt sannhet i det. Som jeg sa, kanskje blir det bedre når ( om ) man får egne barn og forhåpentligvis en ektemann etterhvert. ;)

Caroline
12-24-2008, 01:23 AM
Ja, jeg tror du har rett. Det er bare sånn det er.
Tenkte faktisk på det i sta...det kommer sikkert tilbake når (om) man får barn og (forhåpntligvis ja:p) en ektemann. :) Satser på det i hvertfall. :thumbsup Men huff, gruer meg litt til de årene i mellomtiden... :P hehe

Hihi, ble faktisk i litt bedre humør nå i sta... Logget meg på msn, og med én gang popper det opp en samtale hvor det sto "Jeg krysser fingrene for at det med MJ ikke er sant:)" ::<3
Kanskje jeg overdriver litt, men sånt er noe jeg aldri hører. Det er faktisk første gangen noen har sagt noe sånt til meg om MJ... :)

Becka
12-24-2008, 02:14 AM
Du skal bare nyte årene i mellom! Det er kult å være singel! :p Men i jula er det fort for å bli sentimental.. Jeg bare begynner å føle det er på tide å finne noen. Men egentlig har jeg lyst å gjøre mye mer før jeg " slår meg til ro". Men føler det ikke er tid! Sprøtt, kanskje.

Godt å høre du er på bedre humør! :) Fint å høre sånt ja. Ikke ofte jeg heller hører slikt akkurat.

Det er såååå kjedelig på jobb.....zzzzzzzz

Caroline
12-24-2008, 02:28 AM
Du skal bare nyte årene i mellom! Det er kult å være singel! :p Men i jula er det fort for å bli sentimental.. Jeg bare begynner å føle det er på tide å finne noen. Men egentlig har jeg lyst å gjøre mye mer før jeg " slår meg til ro". Men føler det ikke er tid! Sprøtt, kanskje.

Godt å høre du er på bedre humør! :) Fint å høre sånt ja. Ikke ofte jeg heller hører slikt akkurat.

Det er såååå kjedelig på jobb.....zzzzzzzz

Jeg nyter å være singel, men innimellom hadde det vært fint å ha noen...spesielt i jula ja. Men jeg leter ikke akkurat etter "the one", ikke før om leeeenge. :p

Jepp, det gjorde godt. Og satt han på plussida igjen i hvertfall. ;) :P

Hehe, huff, kjedelig å jobbe nå. Kan jeg spørre hva du jobber med? :p

Becka
12-24-2008, 05:21 AM
Jeg nyter å være singel, men innimellom hadde det vært fint å ha noen...spesielt i jula ja. Men jeg leter ikke akkurat etter "the one", ikke før om leeeenge. :p

Jepp, det gjorde godt. Og satt han på plussida igjen i hvertfall. ;) :P

Hehe, huff, kjedelig å jobbe nå. Kan jeg spørre hva du jobber med? :p

Jeg tok med meg dangerous-konserten. Det er rart å mange ganger jeg har sett den, men blir like fasinert hver gang. Nå fikk jeg det veldig "close up" så det var litt stilig. Men nå kom det noen å ødela. :(
Jobber nemlig på hotell. Sitter nattevakt på et stengt hotell egentlig. ( long story ) :)

Caroline
12-26-2008, 09:11 PM
Jeg tok med meg dangerous-konserten. Det er rart å mange ganger jeg har sett den, men blir like fasinert hver gang. Nå fikk jeg det veldig "close up" så det var litt stilig. Men nå kom det noen å ødela. :(
Jobber nemlig på hotell. Sitter nattevakt på et stengt hotell egentlig. ( long story ) :)

Ja, det er rart med det...eller egentlig ikke. :P 8-26-03respect
Close up? Hvordan da? :p

Hehe, ok. Ikke rart du kjeder deg da, skjer vel ikke så mye om natta...bortsett fra, selvfølgelig, når du ser på Dangerous-konserten. ohnoyoudidnt :P

Becka
12-27-2008, 05:58 PM
Ja, det er rart med det...eller egentlig ikke. :P 8-26-03respect
Close up? Hvordan da? :p

Hehe, ok. Ikke rart du kjeder deg da, skjer vel ikke så mye om natta...bortsett fra, selvfølgelig, når du ser på Dangerous-konserten. ohnoyoudidnt :P

Close up, ja jeg mente at jeg ser på daten, og det er en ganske stor flatskjerm, og jeg sitter helt oppi den. Så jeg fikk liksom se det på en litt annerledes måte. "close up " som jeg kaller det. ;) Det ble ganske bra!

Becka
12-27-2008, 06:00 PM
Nå måtte jeg foressten løpe i full galopp inn i stuen. Jeg hørte "give into me", og trodde mamma og de så på vh1. Men det var "bare" radioen på tv. :( Jeg ville jo se.;) Han er jo så hot i den videoen!

Caroline
12-27-2008, 11:17 PM
Close up, ja jeg mente at jeg ser på daten, og det er en ganske stor flatskjerm, og jeg sitter helt oppi den. Så jeg fikk liksom se det på en litt annerledes måte. "close up " som jeg kaller det. ;) Det ble ganske bra!

Aah I see. Haha, nice. ;) Må jeg prøve en gang...:plystre :D

Nå måtte jeg foressten løpe i full galopp inn i stuen. Jeg hørte "give into me", og trodde mamma og de så på vh1. Men det var "bare" radioen på tv. :( Jeg ville jo se.;) Han er jo så hot i den videoen!

Huff, kan skjønne at du ble litt skuffet da ja...den videoen er HOT! Hehe. 8-26-03respect
Og det er noe annet å se det på TV enn å se det på DVD eller pcen også.

Becka
12-30-2008, 11:17 PM
Ønsker alle et riktig GODT NYTT ÅR!!! Måtte det bli fullt med masse MJ-oppmerksomhet, til stor glede for oss! :)

Jeg er så syk at jeg snaut klarer å sitte her. Så nyttårsaften blir nok rolig.
Egentlig hater jeg nyttårsaften uansett. Alltid et press om hva man skal gjøre, og somregel ender man bare opp deppa. Nå kan jeg med god grunn holde meg hjemme! :)

Mrs_Moonwalker
12-30-2008, 11:28 PM
Ønsker alle et riktig GODT NYTT ÅR!!! Måtte det bli fullt med masse MJ-oppmerksomhet, til stor glede for oss! :)

Jeg er så syk at jeg snaut klarer å sitte her. Så nyttårsaften blir nok rolig.
Egentlig hater jeg nyttårsaften uansett. Alltid et press om hva man skal gjøre, og somregel ender man bare opp deppa. Nå kan jeg med god grunn holde meg hjemme! :)

Slenger meg på den jeg og - og poster min første post i denne threaden, hehe. Enig i alt i den ovenstående posten.

Godt nytt år til dere alle. Jeg skal sitte hjemme og jobbe. :P

Caroline
12-30-2008, 11:54 PM
Enig.
Jeg har mest lyst å bare være hjemme, eller med familien, ta det rolig i allefall. Men tror ikke det blir noe av... Jeg skal visst bort til noen venner. Sa kanskje, men de tolket det som ja. :p Har ikke sett mange av dem siden i sommer, vil jo se dem igjen så får vel gå. Men kjenner jeg de rett er de helt ferdig rett over 12 uansett. Så kommer meg i allefall tidlig hjem. :P Hehe.

Anyways, GODT NYTT ÅR! Håper det blir et fint et, og at det blir et MJ-år. :)

Natte
12-31-2008, 10:40 PM
Ja, GODT NYTT ÅR! :D :D :D :D
Håper alle dere får et NYDELIG Michael Jackson-år! :D
Keep Michaeling and have a Michaelicious år! ^_^

Caroline
01-01-2009, 03:50 PM
Yes, da har vi startet et nytt år.
Håper alle hadde en fin kveld i går. :)

Jeg hadde en ok kveld. Var sammen med noen venner og det var koselig det. Men, som jeg trodde, dødde det sånn rett etter 12. Etter vi kom tilbake fra å skyte opp raketter. (Noe som holdt på å gå veldig galt :unsure)
Da begynte folk å bli dårlig og de dro litt etter litt. Men siden det var umulig å får tak i en ordentlig taxi og jeg var den eneste som var edru, endte jeg med å være taxi i ca 3 timer. Ikke helt drømme kvelden...men det var koselig å se alle igjen. :)

Sunshine
01-01-2009, 04:34 PM
Godt nyttår til alle sammen:) ..og takk for det gamle! Håper dette året blir preget av enda mer MJ, og kanskje til og med noen fan-møter.. La oss holde liv i forumet i hvert fall;) Jeg er egentlig ganske sikker på at dette blir et bra MJ-år!! :D

Håper også at alle hadde det fint i går! Jeg hadde det bra, til tross for at jeg har en redd hund å passe på! Chica(hunden ming) og jeg ble bedt bort til noen venner av meg, så jeg koste meg hos dem hele kvelden. Det var mye moro:D Kl. 12 gikk de ut og så på raketter, mens jeg satte inne med Chica og deres hund Tico og passet på dem. Satte på høy musikk og lot som ingenting. Den andre hunden var helt rolig, men Chica som er redd raketter, stresset rundt, bjeffet, søkte litt trøst på fanget og gjemte seg under sofaen. Men selv om det hørtes ganske fælt ut, gikk nyttårsaften veldig bra! Hun var relativt rolig i forhold til det hun var tidligere.. Skalv nesten ikke heller.. Åh, blir så glad når jeg ser at hun ikke har det for jævlig:D Så ja, nyttårsaften for min del ble ganske bra - og nå er jeg trøtt:P

Becka
01-01-2009, 10:19 PM
Hørtes koselig ut det Sunshine. :) Jeg hadde også en hund i huset. Hun er ikke særlig redd, bare "sint". Hun er en bjeffe hund for å si det slik. Skal "passe på" vet du. Men fryktelig irriterende til tider. Har liksom ikke fått henne til å slutte med det.

Jeg var syk og bare hjemme i med mine foreldre og min søster i går. Helt greit det. Får håpe 2009 blir et litt mer spennende år enn 2008.

Godt nytt år nok en gang folkens! :)

Caroline
01-04-2009, 04:00 AM
Arrrrrg! Kom nettoppp hjem fra en fest. Det gikk veldig bra, helt til jeg satt på en Michael-sang og en fyr sa "aaah, pedo! Voldtekst mann!" jeg ble litt irritert, men klarte å holde meg rolig og la fram noen gode arumenter for at han ikke er det. Flere som var der sa det samme som som han, men jeg fortsatte å gi de samme argumentene i mot dem. Til slutt sa de at de bare tulla. (yeah right. De vet ikke hva de sier. De hadde sett på dokumentaren på nrk 2 og baserte fakta på den........:unsure) lol
Jeg hadde det gøy i allefall. De hadde feil, og innrømte det til slutt. So everything went smoothly. ;) :) Haha, bortsett fra at jeg hadde en liten opptreden til Thrilller. De sa det var bra, men jeg er litt skeptisk. :P jeje, det vat gøy!. :D

Becka
01-04-2009, 06:17 PM
Uff.... Det er så utrolig....Tja, hva er ordet, fjortis? å rope sånn. Jeg sitter her å rister på hodet og himler med øynene for meg selv jeg over sånne folk. En ting og ha en saklig diskusjon, men jeg bare hører det for meg hvordan denne typen ropte det ut. *grøss* Ja, jeg håper du fikk dem til å tenke seg om Caroline. :)

Jeg var også på fest her fredag. Et narchspiel var det jo. Hun jenta som hadde det satt på Billie Jean. Jeg reagerte umiddelbart selvsagt. Hun digget visst musikken til MJ. Og " tilfeldigvis" hadde jeg cd`en til Bad i veska....:D Noen forsøkte av og til å bytte cd. Men det varte aldri lenge før Bad kom på igjen. ( og det var ikke meg, faktisk. ) Og det beste, INGEN ropte ekle kommentarer. Alle satt faktisk å digget og flere danset. Det var heller sånn " Åh, har du den derre Smooth criminal, den er så kul! "

Becka gikk hjem fornøyd. cool3

Shabana
01-04-2009, 11:10 PM
I wanna PAAARTY!!!
Nok en kjedelig bursdag, men sånn er det vel bare. Skal feste skikkelig på Gjøvik neste helg og jeg gleder meg så til å komme meg litt ut. Det blir befriende :yay

Får håpe jeg får en hyggelig opplevelse med tanke på MJ musikk da ;)

Caroline: Way to go girl! 8-26-03respect
Becka: Godt å høre at så mange "MJ er ok" folk kan samles på ett sted. :thumbsup

Jo og eh... GODT NYTT ÅR FOLKENS!!! La dette bli det beste så langt ;) :D

Caroline
01-06-2009, 02:25 AM
Ja, du får ta det igjen til helgen da vet du. ;)
Skal du ut i Gjøvik? Lørdagen eller? Kanskje vi sees... :D

Uff.... Det er så utrolig....Tja, hva er ordet, fjortis? å rope sånn. Jeg sitter her å rister på hodet og himler med øynene for meg selv jeg over sånne folk. En ting og ha en saklig diskusjon, men jeg bare hører det for meg hvordan denne typen ropte det ut. *grøss* Ja, jeg håper du fikk dem til å tenke seg om Caroline. :)

Jeg var også på fest her fredag. Et narchspiel var det jo. Hun jenta som hadde det satt på Billie Jean. Jeg reagerte umiddelbart selvsagt. Hun digget visst musikken til MJ. Og " tilfeldigvis" hadde jeg cd`en til Bad i veska....:D Noen forsøkte av og til å bytte cd. Men det varte aldri lenge før Bad kom på igjen. ( og det var ikke meg, faktisk. ) Og det beste, INGEN ropte ekle kommentarer. Alle satt faktisk å digget og flere danset. Det var heller sånn " Åh, har du den derre Smooth criminal, den er så kul! "

Becka gikk hjem fornøyd. cool3

Ja, jeg jobbet hardt for å holde meg rolig der...tror de så at jeg ble sur (dama til han som ropte det ut (en god venninne av meg) sa "jeg skal banke han etter på jeg Caroline, og kløyp han hardt i armen. ::<3). Hehe, men ja, fikk snakket med han og han tok det tilbake.

Åh, så artig når det er sånn Becka (som på den festen du var på). Man blir faktsik i godt humør av det. :)
Lurt det med å "tilfeldigvis" ha en mj cd i veska...må jeg prøve ut en gang. :latter ;)

Becka
01-06-2009, 02:29 AM
Ja, du får ta det igjen til helgen da vet du. ;)
Skal du ut i Gjøvik? Lørdagen eller? Kanskje vi sees... :D

Ja, jeg jobbet hardt for å holde meg rolig der...tror de så at jeg ble sur (dama til han som ropte det ut (en god venninne av meg) sa "jeg skal banke han etter på jeg Caroline, og kløyp han hardt i armen. ::<3). Hehe, men ja, fikk snakket med han og han tok det tilbake.

Åh, så artig når det er sånn Becka (som på den festen du var på). Man blir faktsik i godt humør av det. :)
Lurt det med å "tilfeldigvis" ha en mj cd i veska...må jeg prøve ut en gang. :latter ;)

Ja, veldig kjekt. Men jeg var jo livredd for at jeg ikke skulle få den med meg. Så hver gang en annen cd gikk på, var jeg der " Kan jeg få cd`en der du...." Men jeg måtte jo stadig gi den tilbake. :D

Caroline
01-06-2009, 02:41 AM
Ja, veldig kjekt. Men jeg var jo livredd for at jeg ikke skulle få den med meg. Så hver gang en annen cd gikk på, var jeg der " Kan jeg få cd`en der du...." Men jeg måtte jo stadig gi den tilbake. :D

Skjønner jeg godt! Jeg hadde vel stått å hengt ved cd-spillern. :P

Caroline
01-09-2009, 04:52 PM
Da am I back in Gjøvik, etter 3 uker hjemme i Oslo. Var veldig koselig å møte gamle venner igjen, har savnet dem veldig. Men, det ble kanskje litt for konfortabelt å bo hjemme med mamma og pappa igjen...har ikke gjort noen ting! Kun slappet av, hele tiden (omtrent). :p But then again, er det ikke det ferie er - bare slappe av. 8-26-03respect Det har vært deilig i allefall, men nå er jeg veldig klar til å starte med vanlig hverdagsliv igjen! :)

Fikk en fin rutine i ferien da - hver dag før jeg sovnet så jeg på noe MJ-greier (film)...and I'll tell ya'll - jeg drømte om han ganske ofte! Så det er å anbefale på det sterkeste. Ikke alle drømmene var like klare, men da jeg våknet visste jeg i allefall at han hadde vært i drømmen min. :D

Becka
01-10-2009, 02:25 AM
Vet du, jeg har hele tiden tenkt at du bodde i oslo, men at du var liksom hjemme hjemme på Gjøvik. Men det var altså motsatt. :)

Ja, godt at hverdagen har begynt igjen egentlig. Selvom hverdagen kan være kjip. Men nå skal jeg mye mulig til syden den 25. :yay Og så skal vi en liten tur med jobben også neste helg. Håper det blir moro.

Jeg skal ta deg på ordet jeg Caroline! Men nå ser jeg jo egentlig ganske mye til ham jeg også. Spesielt på jobb sitter jeg gjerne å titter litt på youtube. Er jo forsatt masse man ikke har sett, og som man kommer over. Men jeg ser også mye om igjen! Rart at man er så fasinert av en mann, at man kan se så mye om og om igjen...En ting med konserter, men intervjuer liksom... hehe, He`s the man!

Caroline
01-10-2009, 02:38 AM
Hehe, hjemme hjemme er i Oslo ja. ;)

Oh yeah, hverdagen kan være kjip. Men den er bedre enn å ikke ha noe å gjøre. Er det jeg gleder meg til. Ikke lenge igjen nå! Hehe :p
Til syden?! Åh, så deilig! Kunne gjort mye for å dra til syden nå jeg også. Er drit lei kulda, spesielt når den er inne i leiligheten...etter å ha stått i tre uker er den temmelig kald, og det hjelper ikke akuratt at den er i en kjeller - blir aldri varmt her!

Ser mye egentlig mye til ham ellers jeg også...men det blir noe annet å ha datan i senga å se det bare 2 min før man sovner... kommer litt mer inn på en på en måte ;) :P
Men ja, det er rart vi ikke går lei. Ser det samme om og om igjen. Har blitt spurt om det en del ganger. Men altså, jeg blir ikke lei, not at all. Det er mer omvendt - jo fler ganger jeg ser et intervju f eks, jo oftere vil jeg se det. 8-26-03respect

Becka
01-10-2009, 03:20 AM
Ikke lenge igjen til hva? Hverdagen? :unsure

Ja syden = digg digg! Ganske sikkert at det blir tur. Tenerife. :yay Cant wait!

Å ja, DET vil jeg også ja. Jeg skal snart kjøpe meg laptop, så da skal jeg ha Michael med meg i senga. :D

Caroline
01-10-2009, 11:59 AM
Hehe ikke lenge til hverdagen ja. Begynner på skolen på mandag. ;)

Åh, lucky you!

Aah, gled deg. There's nothing like it. :D

Shabana
01-12-2009, 10:33 PM
Hverdagen er ikke noe morsom!!!
De sier barn trives og blomstrer under rutiner, og det stemmer nok, men når du blir voksen er det virkelig annerledes. I came alive this weekend. Paaartay! :yay Gikk ikke å la meg før 0430 eller no, men det var deilig :D

Caroline
01-13-2009, 01:35 AM
Nei, den er ikke så morsom som jeg tenkte at den skulle være...:S Sleit veeeldig med å komme meg opp i dag tidlig. :P

Høres ut som en vellykket helg Shabana. ;) :D
Min helg var ikke så vellykket...men jeg hadde det gøy for det. :D

Caroline
01-14-2009, 01:53 PM
Uææææ! Jeg skal flytte!! :D:D Var å så på en er utrolig fin leilighet i går, og så søt og snill som jeg er, var det ingen tvil om at vi fikk den. :p lol Neida, men ja, jeg ble forelska med en gang jeg så den.:<3 Da de ringte i dag og sa at vi fikk den ble jeg så glad. Åh, jeg gleder meg! :D

Sunshine
01-14-2009, 02:57 PM
Grattis med ny leilighet da;)
Må være moro å finne den perfekte leiligheten:D