View Full Version : "Ventil"- tråden
Shabana
01-14-2009, 03:21 PM
Åh, så morro Caroline! Grattis!:thumbsup
Becka
01-14-2009, 04:19 PM
Gratulerer så mye Caroline! :) Moro!
Regner med jeg blir bedt til innflytningsfest!
:humre Ikke det nei.... he he...Du skrev "vi", du bor sammen med noen altså? Glemte du deg nå, for her på forumet har du sagt du er singel. :p :D
Shadowfax
01-14-2009, 04:57 PM
Grattis med ny leilighet da;)
Må være moro å finne den perfekte leiligheten:D
Gratulerer ja:dancebursdag6
Caroline
01-14-2009, 05:29 PM
Tusen takk alle sammen! :D
Og det er selvfølgelig bare å komme på innflytningsfest! cool3 :P
:humre Ikke det nei.... he he...Du skrev "vi", du bor sammen med noen altså? Glemte du deg nå, for her på forumet har du sagt du er singel. :p :D
Oi, shit! Busted...:unsure :plystre
Hehe, neida. I'm as single as the day is long. :P Skal flytte sammen noen venninner. Blir spennende, men er litt skeptisk også...
Shadowfax
01-14-2009, 05:39 PM
Tusen takk alle sammen! :D
Og det er selvfølgelig bare å komme på innflytningsfest! cool3 :P
Oi, shit! Busted...:unsure :plystre
Hehe, neida. I'm as single as the day is long. :P Skal flytte sammen noen venninner. Blir spennende, men er litt skeptisk også...
Single aye:plystre:latter Skeptisk til å flytte inn med venninner? Tror du de er interessert?:humre
Caroline
01-14-2009, 05:47 PM
Single aye:plystre:latter Skeptisk til å flytte inn med venninner? Tror du de er interessert?:humre
Single ja. ;)
Hehe, nei de er nok ikke det...I think.:unsure :humre Mente egentlig fordi vi er tre gode venninner som skal bo sammen, og da kan det fort bli mer fest å moro enn skole og arbeid.
Shadowfax
01-14-2009, 05:49 PM
Single ja. ;)
Hehe, nei de er nok ikke det...I think.:unsure :humre Mente egentlig fordi vi er tre gode venninner som skal bo sammen, og da kan det fort bli mer fest å moro enn skole og arbeid.
Ja skjønner hva du mener, 4 kompiser av meg gikk på samme blemme, ble mye utenom skolish. Litt av en utfordring det der8-26-03fruits_apple
Caroline
01-14-2009, 05:56 PM
Ja skjønner hva du mener, 4 kompiser av meg gikk på samme blemme, ble mye utenom skolish. Litt av en utfordring det der8-26-03fruits_apple
Mhm, er det jeg er redd for. Aah, jaja, nå har vi fått leiligheten så vi får se hvordan det går. :)
Shadowfax
01-14-2009, 05:57 PM
Mhm, er det jeg er redd for. Aah, jaja, nå har vi fått leiligheten så vi får se hvordan det går. :)
Lykke til uansett:P
Caroline
01-14-2009, 05:58 PM
Lykke til uansett:P
Takk takk. :)
Becka
01-14-2009, 11:19 PM
Ja, cause that can be the only reason... Menn og sine tanker altså.... :humre:P
Jeg skjønner at du kan være litt bekymret for det ja Caroline. 3 unge ( single? ) venninner, studenter, storby.... Det kan fort bli litt festing da ja. Og 3 er jo ofte et tall som ikke er så bra når det kommer til jenter. Ok, det var kanskje mer når man var små det.... :unsure Det kommer veldig an på. Jeg har for.eks ei, som faktisk er min beste venninne, som jeg har forsøkt å bo med to ganger, men det funker bare ikke særlig godt. Dette har vi nå skjønt. Mens jeg har andre venninner, jeg tror det kunne fungert mye bedre med. Å bo sammen kan bli helt annerledes enn å være venninner. Bare pass på at det ikke gå utover noe vennskap. Funker det ikke, så flytt fra hverandre. :) ( selvom den er kjip også. )
Shabana
01-14-2009, 11:33 PM
Jeg bodde også med bestevenninna mi en gang, og det gikk åt H.
Men et råd skal jeg da komme med... Sørg for at dere har klare regler og tar opp problemer med en gang de kommer. Hvis det er misforståelser ute og går blir det fort krise... det var ihvertfall det som skjedde mellom meg og min beste venninne.
Men nå finnes det jo faktisk noen en sånn bo- ordning funker for. ;)
Caroline
01-14-2009, 11:36 PM
Ikke sant...:rolleyes :humre
Jeg skjønner at du kan være litt bekymret for det ja Caroline. 3 unge ( single? ) venninner, studenter, storby.... Det kan fort bli litt festing da ja. Og 3 er jo ofte et tall som ikke er så bra når det kommer til jenter. Ok, det var kanskje mer når man var små det.... :unsure Det kommer veldig an på. Jeg har for.eks ei, som faktisk er min beste venninne, som jeg har forsøkt å bo med to ganger, men det funker bare ikke særlig godt. Dette har vi nå skjønt. Mens jeg har andre venninner, jeg tror det kunne fungert mye bedre med. Å bo sammen kan bli helt annerledes enn å være venninner. Bare pass på at det ikke gå utover noe vennskap. Funker det ikke, så flytt fra hverandre. :) ( selvom den er kjip også. )
Ja, det er det jeg er mest redd for. At det skal ødelegge vennskapet. Festing blir vi lei av uansett (om det blir for mye), så det er ikke SÅ nøye. Men jeg er redd det kan bli mye krangling...jeg selv i hvertfall kan bli fort irritert på småting om jeg er for mye med noen. Og når vi både bor sammen OG går i samme klasse, kan det blir veldig mye.
Men, nå har vi leiligheten og den er dødsfin, så jeg gleder meg! :D Men, så klart, går det ikke så går det ikke. Og da flytter jeg ut før vi ødelegger vennskapet. :)
Caroline
01-14-2009, 11:38 PM
Jeg bodde også med bestevenninna mi en gang, og det gikk åt H.
Men et råd skal jeg da komme med... Sørg for at dere har klare regler og tar opp problemer med en gang de kommer. Hvis det er misforståelser ute og går blir det fort krise... det var ihvertfall det som skjedde mellom meg og min beste venninne.
Men nå finnes det jo faktisk noen en sånn bo- ordning funker for. ;)
Takk for tipset! Det høres ikke så dumt ut, tror vi burde gjøre det faktisk. :thumbsup
Becka
01-14-2009, 11:46 PM
Takk for tipset! Det høres ikke så dumt ut, tror vi burde gjøre det faktisk. :thumbsup
Gode tips det der ja. Det er utrolig lurt å ha noen regler. Selvom dere er venninner! Lag gjerne noen å heng dem opp. Da tenker jeg selvsagt mer praktiske ting. Men, som Shabana sier, si i fra. Og gjør det klart på forhånd at det ikke er lov å komme med noe når man først er blitt forbanna. Det er typisk vettu....Gå lenge, før det plutselig *pang* smeller.
Jeg bodde sammen med venninna mi fjor og vi gikk på skolen. Jeg var en smule lei av henne for å si det slik. ( og jeg er som deg Caroline ) pluss at jeg er veldig avhengig av alene tid. Jeg trenger ikke alltid ha folk rundt meg. Syntes det var sååå digg da hun fikk seg type, og var mest hos ham. Selvom jeg måtte ta meg av bikkja hennes da. :)
Skal ikke gi deg skrekken altså, for som sagt, det er bare å ta noen regler, og følger dere dem, så skal det nok gå greit. De kvier seg sikkert for det samme som deg!
Caroline
01-14-2009, 11:58 PM
Takk, Becka. Tror vi burde sette oss ned og lage noen "regler".
Jeg er faktisk også avhengig av alene tid, veldig avhengig. (:p) Men da kan jeg jo alltids stenge meg inne på rommet. Hehe. ;) Huff, nei, har veldig blandet følelser nå... Med en gang jeg hørte at vi fikk den ble jeg skikkelig glad, men jeg har tenkt veldig i etterkant. Det går veldig opp og ned. Jaja. det ornder seg nok, og om ikke finner vi nok ut av det. :)
Becka
01-15-2009, 12:01 AM
Uff jeg håper ikke dette bidro til at du ble i tvil! *jaiks* det var ikke slikt ment! Du var jo klar over det, og bekymret. Men det hjalp kanskje ikke dette her. Selvom det er lurt på ta forhåndsregler, er jeg helt sikker på at dere vil få det mye moro også! Skape mange minner osv. Men bare vit at det ikke er noen skam om det ikke funker liksom. Flytt heller for deg selv sa. MEn gi det sjanse, selvsagt! Og si i fra :thumbsup
Caroline
01-15-2009, 12:13 AM
Hehe, neida, no worries. Dette har faktisk hjulpet! Før denne diskusjonen hadde jeg bare mange bekymringer uten å vite hva jeg skulle gjøre med dem. Nå vet jeg jo det. ;) Så takk. 8-26-03respect :D
Becka
01-15-2009, 12:15 AM
Hehe, neida, no worries. Dette har faktisk hjulpet! Før denne diskusjonen hadde jeg bare mange bekymringer uten å vite hva jeg skulle gjøre med dem. Nå vet jeg jo det. ;) Så takk. 8-26-03respect :D
Bare hyggelig! :) Denne tråden er jo genial
Caroline
01-15-2009, 12:18 AM
Bare hyggelig! :) Denne tråden er jo genial
Det er den altså! :D
Shadowfax
01-15-2009, 01:07 AM
:plystre Det var bare på måten hun skrev alt på så kunne det oppfattes slik:uskyldig
Caroline
01-15-2009, 01:18 AM
:plystre Det var bare på måten hun skrev alt på så kunne det oppfattes slik:uskyldig
Skyld på meg................
Becka
01-15-2009, 11:54 PM
Skyld på meg................
Mannfolk....
:latter ( nei, jeg er ikke bitter på alle menn. ) :humre
Becka
01-15-2009, 11:57 PM
Uff, i natt snakket jeg i 3 timer med min eks. Hyggelig det. Vi er jo også venner. Men jeg har ikke snakket med han på leenge. Og jeg merker jeg alltid vil være svak for ham. ( Kan ikke si så mye mer om det, da han vel henger rundt her....hm.... :P )
Jeg har nettopp spist altfor mye is. Og jeg som er ferdig med sånt tull! Men måtte jo spise den opp. :unsure From now on....
Og jeg elsker denne sangen " With a childs heart" som spilles på Mjay radioen akkurat nå.
Natte
01-15-2009, 11:58 PM
Ikke jeg i alle fall.. MICHAEL!! :<3
Becka
01-16-2009, 12:00 AM
Ikke jeg i alle fall.. MICHAEL!! :<3
:unsure:unsure Ikke du hva..?
Becka
01-16-2009, 12:01 AM
Ah, du mente vel at du ikke var bitter på menn.... I see! :)
Michael er ikke som andre menn da Natte.... ;) Så han vil alltid være et unntak, no matter what.
Caroline
01-16-2009, 04:40 AM
Mannfolk....
:latter ( nei, jeg er ikke bitter på alle menn. ) :humre
Håpløse......
Uff, i natt snakket jeg i 3 timer med min eks. Hyggelig det. Vi er jo også venner. Men jeg har ikke snakket med han på leenge. Og jeg merker jeg alltid vil være svak for ham. ( Kan ikke si så mye mer om det, da han vel henger rundt her....hm.... :P )
Jeg har nettopp spist altfor mye is. Og jeg som er ferdig med sånt tull! Men måtte jo spise den opp. :unsure From now on....
Og jeg elsker denne sangen " With a childs heart" som spilles på Mjay radioen akkurat nå.
Huff, tror jeg skjønner hva du mener, Becka. Det er jo koselig å prate, men ikke alltid like moro etter på når man merker hva man føler...?
Og du, man slutter ikke med is!! :ohmy :P
Jeg har selv hatt en alt for slitsom kveld. Jeg skulle egentlig ut, hadde gledet meg lenge, men så ringer de å sier at jeg må jobbe...utrolig kjipt. Så, var det jo også første gangen det var åpent etter ferien så det var stappa, masse folk, syyykt mye stress! (Jobber i baren på studenthuset:p) Jeg har ikke jobbet det på nesten 2 mnd, så det var veldig uvant. Jeg fikk ikke spist på 12 timer og ikke drukket noe. En fyr som skulle komme å besøke meg, dicta. Noen stjal fra meg, jeg var ikke hjemme før kl 4, og jeg får ikke betalt for det... Jeg har lyst til å skrike. :unsure 8-26-03fruits_apple
Men nå er jeg i allefall hjemme og slapper av. Finally! :)
charlotte
01-16-2009, 08:45 AM
I går kveld fant jeg ut at eksen min, som jeg gjorde det slutt med for få uker siden, flørter med jenter på 14 år. Skremmende når fyren er 22, syns jeg. Vet ikke helt om jeg skal konfrontere han, vi er jo ikke sammen mer. Og jeg har ikke noe med å blande meg inn i hva han driver med, men 14åringer er drøyt, ulovlig og ganske kvalmt. Usj. Fyren må ha skader...
SteveJackson
01-16-2009, 12:06 PM
Jeg bare gikk inn på en tilfeldig side av denne tråden, og så den quoten her...
In the closet :D It just does it for me... bare bytter plass med Naomi :thumbsup
:latter
Deretter den her i en annen tråd
hahaha. luringen. ;) :p Det er slike kommentarer som skremmer gutta vet du Natte, de tror ikke de har noe å komme med slik som vi snakker om Michael. :p ( og det har de jo ikke heller i forhold til Michael, men hallo.. . Det får de leve med. ) :humre :ohmy :latter
Så jeg føler det snart er på tide med en supportgroup for gutter og menn med damer som er fans og psykelig opptatt av Michael Jackson... ohnoyoudidnt
Ikke lett å føle seg mann på dette forumet :unsure :P
SteveJackson
01-16-2009, 12:09 PM
I går kveld fant jeg ut at eksen min, som jeg gjorde det slutt med for få uker siden, flørter med jenter på 14 år. Skremmende når fyren er 22, syns jeg. Vet ikke helt om jeg skal konfrontere han, vi er jo ikke sammen mer. Og jeg har ikke noe med å blande meg inn i hva han driver med, men 14åringer er drøyt, ulovlig og ganske kvalmt. Usj. Fyren må ha skader...
Det er ikke helt sunt.... Det kan jo ikke føles bra for deg at du selv har vært med ham da... som du sier.. skremmende.
At du er hans eks eller ikke har jo ingenting med saken å gjøre..
Jeg syns du kan nevne det vagt for ham først, og se hvordan han reagerer, også ta det derfra.
Jeg ville ihvertfall enkelt og greit fortalt hva jeg mener om saken.
Natte
01-16-2009, 12:10 PM
Ååhhh, herlighet.. det har du HELT rett i!
14 år??
Unnskyld hvis jeg er frekk nå, men jeg synes bare at det er utrolig teit å holde på med 14-åringer!:blinkern
Becka
01-17-2009, 06:10 PM
Eneste jeg ville sagt, var å minne ham på aldersgrensen for sex i Norge.
Ellers hadde jeg ikke ønsket å snakke med en mann som holder på sånn. Æsj... :S
Becka
01-17-2009, 10:00 PM
Jeg bare gikk inn på en tilfeldig side av denne tråden, og så den quoten her...
:latter
Deretter den her i en annen tråd
:ohmy :latter
Så jeg føler det snart er på tide med en supportgroup for gutter og menn med damer som er fans og psykelig opptatt av Michael Jackson... ohnoyoudidnt
Ikke lett å føle seg mann på dette forumet :unsure :P
You call me crazy? :p
Hadde det vært Carmen Electra ( eller en eller annen lignende fin dame ) som hadde vært like talentfull og fasinerende som Michael, så hadde sikkert dere også hatt en egen hot-bilde tråd, og sikkert kommet med noen kommentarer i ny og ne om hvor fin hun er.. ( :latter Ok, litt rart eksempel kanskje :latter )
( Og jeg har sett mange gutter står å hulker på konsertene hans! ) så må ikke glemme at det er hele pakka som vi er betatt av her. ;) ( sykelig om du vil )
MJ-4ever
01-22-2009, 07:57 PM
JAg vet inte om det är här man kan skriva om de här.... men känns rätt bara.
Känslan är irritation...
Det här min dåliga dag....beskriver lite kort hur allt är just för tillfället.
Arbetslös fattig ungdom som har en sjukdom med mediciner som inte funkar. OCH har inget legitimations kort så kan inte gå ta ut mer medicin...
min dåliga dag.. :blinkern
Shabana
01-22-2009, 08:09 PM
Joda dette er rette tråden ;)
Hadde jeg vært i din situasjon så hadde "irritasjon" vært 'an understatement'! Jeg hadde nok vært forbannet, kansje sett sånn ut --> 8-26-03sinna
Håper det blir bedre fort og at du får ny legetimasjon slik at du får løst ut nye medisiner. I feel for you :huggle
MJ-4ever
01-22-2009, 10:18 PM
Joda dette er rette tråden ;)
Hadde jeg vært i din situasjon så hadde "irritasjon" vært 'an understatement'! Jeg hadde nok vært forbannet, kansje sett sånn ut --> 8-26-03sinna
Håper det blir bedre fort og at du får ny legetimasjon slik at du får løst ut nye medisiner. I feel for you :huggle
ja, de är väldigt nära till 8-26-03sinna.
Men man får hålla hoppet uppe. Keep the faith som michael sjunger:)
SteveJackson
01-22-2009, 11:33 PM
You call me crazy? :p
Hadde det vært Carmen Electra ( eller en eller annen lignende fin dame ) som hadde vært like talentfull og fasinerende som Michael, så hadde sikkert dere også hatt en egen hot-bilde tråd, og sikkert kommet med noen kommentarer i ny og ne om hvor fin hun er.. ( :latter Ok, litt rart eksempel kanskje :latter )
( Og jeg har sett mange gutter står å hulker på konsertene hans! ) så må ikke glemme at det er hele pakka som vi er betatt av her. ;) ( sykelig om du vil )
vel.. merk deg mine ord! Jeg skal opprette bildetrådene.no.... og der skal det være bilde tråder av carmen og alle de fineste damene :P :humre
Shabana
01-23-2009, 08:59 AM
vel.. merk deg mine ord! Jeg skal opprette bildetrådene.no.... og der skal det være bilde tråder av carmen og alle de fineste damene :P :humre
:D You do that! Guttene trenger vel en gal4 :drool tråd de også! :humre
Caroline
01-27-2009, 02:23 AM
Hahaha, så gøy om guta også får det.. :latter Kan vi se dem go a little wild too. cool3 :bleh
Dette er da den siste natten min i denne leiligheten, flytter i morgen...spennende. Men jeg kommer ikke til å få sove fordi den j***** naboen min (en av dem) spiller høy-freaking-dunke-musikk! Kl. er snart halv tre! 8-26-03sinna Aarg! Hadde jeg visste hvem det var skulle jeg gått opp å snakka til han/henne. Gleder meg til å ikke ha noen naboer... :P
Sånn, godt å få det ut...var (/er) like føre ble gal her. :P
Shabana
01-27-2009, 09:43 AM
INFLUENSA SUGER!!!! 8-26-03sinna
Spesielt når du er syk med det samme som ungen på samme tid... Det er ekstra slitsomt å ta seg av henne når jeg selv er syk. :(
Caroline
01-27-2009, 02:30 PM
Huff, det høres slitsomt ut ja...det er jo slitsomt nok å bare ta vare på seg selv når man er syk. God bedring i allefall, håper dere begge blir friske fort. :)
Shabana
01-27-2009, 07:29 PM
Takk Caro :huggle
Calaquendi
01-28-2009, 08:13 PM
Jeg føler at jeg vet BITTELITT hvordan det er å ha vitiligo bare at jeg er hvit og har brune flekker over alt. :p Farget håret i stad, og ble lei av plasthanskene og tok de av og begynte å klasse i håret, og glemte helt å vaske hendene jevnlig og i det hele tatt skrubbe dem etterpå. Så nå sitter jeg her med hender med hvit overflate men helt brune inni. Fancy! Må nok finne noen hansker til i mårra. :bleh Har så klart brune flekker på skuldrene og nakken og halsen, sånn går det når jeg skal farge hår. :D
Natte
01-29-2009, 11:05 AM
:latter:latterHahahahaha!!:latter:latter
Sånt skjer alltid med meg!:humre
Jeg får masse brunt overalt, jeg!:latter
Caroline
02-02-2009, 09:13 PM
Hehehe, kanskje du skulle fått noen til å hjelpe deg neste gang. ;) :P
----------
Aaah, det er kaaaaaaldt! :S Trodde vi var på vei mot vår og varmere dager, men neida, det blir bare kaldere og kaldere... Trodde det skulle bli varmere i den nye leiligheten også i og med at den er i øverste etasje og ikke i kjellern, men den er så stor at det blir jo aldri varm der (om ikke vi skal bruke alle pengene våres på varme). Ikke har vi intetrnett heller, og ikke TV...er som å være på hytta på fjellet - sitter med pledd i stua og spiller kort... Er jo koselig det, men man blir jo litt lei etter hvert...nei huff, hvordan skal dette gå... :P Hehe.
Shabana
02-03-2009, 03:11 PM
Du får trøste deg med at det kommer til å bli bedre snart da Caroline ;)
############
Bare en liten erklæring fra min side... I'm a procrastinator!!!
Becka
02-06-2009, 05:23 PM
Da syntes jeg jo egentlig de kan gå inn på egne fan-sider av disse damene å sikle der..... Hehe, dette er jo et MJ-forum! ( ikke ego jeg nei.... :latter )
Becka
02-08-2009, 12:57 AM
Tenkte jeg kunne fortelle litt om hvordan jeg har det her i denne tråden. Jeg har jo avlyst turen til Hamar. Det er litt forskjellige grunner til det. Jeg har ikke så veldig lyst å gå inn på akkurat den største grunnen for det, vi får se siden.... :) Men jeg har det ok. Nothing too serious. ;)
Hadde en veldig fin tur i syden. Men jeg fikk ikke akkurat slappet av. Jeg dro rett fra en 7 natts uke, og kom hjem igjen til en ny 7 natts uke. Så jeg er veldig sliten. I tillegg ble jeg veldig syk de 2 siste dagene der nede. Og det har ikke gitt slipp i meg etter at jeg kom hjem heller. Det har vært tungt fysisk og psykisk. Min kjære mann, som jeg har nevnt her før, var også der nede. Det ble litt turbulent, som det ofte blir. Men forholdet vårt er svært komplisert. Ting er ikke så lett mtp ham. Vi ble jo selvsagt enn mer knyttet etter denne turen. ( og det er egentlig ikke en bra ting i våres tilfeller )
Og så har jeg lyst på ny jobb. Og jeg har lyst å flytte. Og det kommer til å skje. forhåpentligvis om ikke så lenge!
Sånn...Da fikk jeg luftet meg litt. :)
Caroline
02-08-2009, 09:51 PM
Jo takk, Shabana...får håpe det. :)
----
Det er trist at du ikke kommer Becka, men det høres ut som du har en god grunn her. Huff, jeg skjønner deg godt at du ikke vil reise. Får heller ta det igjen en annen gang. :)
Jeg visste ikke at du hadde en mann btw...hehe. :p
Uansett, håper det ordner seg fort, og at du blir frisk. :)
Becka
02-08-2009, 10:10 PM
Åh, jeg mente ikke mann, som i ektemann Caroline! I wish! hehe... Nei, bare en fyr jeg har nevnt her før. Jeg forsatt singel. Skjønt, av og til er det litt vanskelig å vite.... :unsure Hat jeg vært av og på med ham i over ett år nå.
Mannfolk.....Bare slit. :p
Caroline
02-08-2009, 10:13 PM
Åh, jeg mente ikke mann, som i ektemann Caroline! I wish! hehe... Nei, bare en fyr jeg har nevnt her før. Jeg forsatt singel. Skjønt, av og til er det litt vanskelig å vite.... :unsure Hat jeg vært av og på med ham i over ett år nå.
Mannfolk.....Bare slit. :p
Aah, i see. ;) haha, nei de er noe slit, men hva skulle vi gjort uten... :P
Becka
02-10-2009, 12:40 PM
Aah, i see. ;) haha, nei de er noe slit, men hva skulle vi gjort uten... :P
Hm...Masse gøy.:P Skjønt, jeg måtte nok ikke visst om dem da. Så det er nok for sent. :unsure
Caroline
02-10-2009, 04:30 PM
Hm...Masse gøy.:P Skjønt, jeg måtte nok ikke visst om dem da. Så det er nok for sent. :unsure
Hehehe, sant nok. :P Men er litt sent nå ja...eller, klarer helt fint å ha det morro uten jeg. :bleh cool3
Shabana
02-10-2009, 09:46 PM
Jeg har hatt en FANTASTISK dag! :yay
Jeg hadde en presentasjon i dag som gikk strålende, både lærer og medelever gav skryt :D
Er omtrent sånn --> gal4 fordi vi har møte i banken i morgen angående boliglån, og de har sagt foreløpig ok til ihvertfall 1,2 mill :yay
Har nesten akkurat kommet hjem fra en kjempekoselig cafe- tur med ei ny venninne :D :D
Og sist, men ikke minst... JEG GLEDER MEG SÅ SINNSYKT TIL HELGEN!!! gal4 :dance
:humre
Sunshine
02-10-2009, 10:32 PM
Gratulerer så mye med både godt resultat på framføringen og det med banken8-26-03respect Skjønner godt at du er i godt humør nå!!
Gleder meg også masse til helgen - tror det blir kjempebra:D
Caroline
02-11-2009, 11:17 AM
Så bra, Hilde! Congratz! :D:D
Gleder meg kjempe masse til helgen jeg også. Bare 2 dager igjen nå! :yay
Shabana
02-16-2009, 11:24 PM
Aaaaaaaaaah!!!
Nå skulle jeg ønske at det var skikkelig liv her på forumet! Kjeder meg så!!!:tease
Becka
02-17-2009, 01:21 AM
Nå er det min tur til å kjede meg! Er på jobb.......zzzzzzzzzzzzzzzzz......men jeg kan ikke zzzzzzzzzzzzzzzzzz........Må holde meg våken. Denne jobben er til å bli deppa av. Virkelig. Det er mørkt, stille og ensomt. Perfekt for ei singel jente! Wohoo! Gleder meg til lysere tider!!
Caroline
02-18-2009, 02:05 PM
Weeeeeeee!! Nå har vi endelig fått internett i heimen! :yay Jeg er så glad at jeg holder på å gå på veggen, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...høres kanskje litt rart ut, men, for meg i allefall er å være uten internett i nesten 3 uker et mareritt! Spesielt når man ikke har TV heller. :P Men det er ikke bare for underholdling, det er også for skolen, nettbank, mail, ja ALT skjer jo på nettet...
Anyway, nå er jeg back ihvertfall og er klar for noen sene netter her på forumet. ;) :bleh
Sunshine
02-18-2009, 02:28 PM
Hehehe, du er så søt:D:humre
Velkommen tilbake8-26-03respect
Jeg må bare syte litt, jeg.. har et øre som plager meg.. er så tett at jeg til tider føler meg helt tung i hodet, det renner litt, og det piper 24/7.. Har fått time hos ørelege om en uke.. men det føles så altfor lenge til nå=/
..men sånn utenom det, har jeg det helt supert!:D:bleh
Shabana
02-18-2009, 02:42 PM
Welcome back Caro!
Da håper jeg det blir mer liv her på forumet igjen... det er liksom litt kjedelig å surre her alene, legge ut bilder osv og ikke få noen svar :plystre
Uff da solskinn... håper du blir bedre snart. Det hørtes virkelig ikke noe godt ut :( God bedring klem!!! :huggle
Sunshine
02-18-2009, 02:48 PM
Takk, Hilde:huggle
Det blir nok fort bedre igjen, satser på det:)
Caroline
02-18-2009, 03:36 PM
hehe takk jenter. Vi skal nok klare å få litt liv her igjen. :D
huff, vet hvordan det er å ha et plagsomt øre...sleit med det for en stund siden. Også tar det så lang tid å få legetime, blir så irritert på det! Men, hehe, håper legen finner ut av det og at det ordner seg. :)
God bedring! :huggle
Sunshine
02-18-2009, 03:49 PM
Ja, nå er jo vi tilbake så...:humre
Takk, Caroline:huggle
Shabana
02-18-2009, 03:55 PM
Ja, nå er jo vi tilbake så...:humre
Takk, Caroline:huggle
Jepp... og det er en bra ting :D
Caroline
02-18-2009, 04:02 PM
Mhm, lets party! :D
Sunshine
02-18-2009, 04:03 PM
Wohoooo!!!:yay
Caroline
02-18-2009, 04:10 PM
Oi, vet du hva jeg la merke til nå Sunshine? ....vi har samme bilde. :unsure
Vi er kule da. hehe :P
Shabana
02-18-2009, 04:13 PM
He's H-O-T-T in mine :bleh
Sunshine
02-18-2009, 04:15 PM
Oi, vet du hva jeg la merke til nå Sunshine? ....vi har samme bilde. :unsure
Vi er kule da. hehe :P
Ja, det har vi visst.. Tøft!
Ja, selvsagt er vi kulecool38-26-03respect
Caroline
02-18-2009, 04:18 PM
Det er han i våres også så! :bleh
Caroline
02-18-2009, 04:19 PM
Ja, det har vi visst.. Tøft!
Ja, selvsagt er vi kulecool38-26-03respect
Jeg skal desverre bytte snart...men da får du bare fortsette å være kul uten meg. cool3
Shabana
02-18-2009, 04:21 PM
Hva blir det da Caro, Dirty Diana? ;)
Jeg skal prøve å se om jeg får laget meg en ny, og da skal jeg prøve å lage den selv for første gang... Finnes det ikke tutorials på youtube som kan hjelpe?
Sunshine
02-18-2009, 04:25 PM
:Jeg skal desverre bytte snart...men da får du bare fortsette å være kul uten meg. cool3
Ja, dere er jo så heldige at dere kan velge helt fritt, mens jeg bare har de avatarbildene å velge mellom.. :unsure:bleh
Shabana
02-18-2009, 04:28 PM
:
Ja, dere er jo så heldige at dere kan velge helt fritt, mens jeg bare har de avatarbildene å velge mellom.. :unsure:bleh
Men du kan jo alltids ha en siggie under posten din da ;)
Kanskje jeg har noe du liker.
Caroline
02-18-2009, 04:31 PM
Hva blir det da Caro, Dirty Diana? ;)
Jeg skal prøve å se om jeg får laget meg en ny, og da skal jeg prøve å lage den selv for første gang... Finnes det ikke tutorials på youtube som kan hjelpe?
Skal ikke se bort ifra at det blir det nei... :drool
Synes du burde prøve å lage selv, det er gøy. :) Ligger tutorials på youtube ja. ;)
Caroline
02-18-2009, 04:31 PM
:
Hehe, du kan jo ha en siggy som du kan velge heeelt selv. :D
Sunshine
02-18-2009, 04:36 PM
Men du kan jo alltids ha en siggie under posten din da ;)
Kanskje jeg har noe du liker.
Ja, det kan jeg jo:)
Kanskje du har det ja;)
Sunshine
02-18-2009, 09:44 PM
Nå har jeg sittet 3 kjedelige timer på legevakta pga øret som bare blir verre og verre.. Har væske bak trommehinna, så imens jeg venter på timen hos ørelegen, må jeg ta nesedråper, ibux og utblåsningsøvelser.. fantastisk:P:latter Ja ja, da vet jeg i hvert fall hva det er:)
Becka
02-19-2009, 12:57 AM
Jeg hååper også det kan bli litt mer liv her igjen!
Det så jo virkelig lyst ut en periode, med nye folk og greier. Men kanskje ikke alle som har like god tid til å henge rundt her. :p Men heng her istedet for facebook og msn! Ja! :yay
Jeg var jo selv medlem veldig lenge før jeg ble super aktiv. Så... Og etterhvert nå, som Michael blir mer aktuell, så blir det nok mer å skrive om her, og flere som besøker siden. :)
Ellers, har jeg det greit nok. Sitter på jobb nå, og syntes i grunn det er ganske kjedelig, men men... Bombe det da. :p
Becka
02-19-2009, 12:58 AM
Og god bedring til deg Sunshine! Ørevondt er helt pyton!!
Caroline
02-19-2009, 08:40 PM
Så bra du fant ut av hva det var Sunshine. :)
Sitter gjerne her fremfor facebook og msn jeg. ;)
Det blir nok mer liv her etterhvert ja, hvertfall om det kommer nytt album...tipper jeg da. :)
Likte så godt før jul, da var det masse folk her. :) Vi får prøve på det igjen.
Huff, jeg har eksamen nå...har snart sittet i 12 timer så begynner å bli litt lei. Måtte bare innom her en liten tur. Hihi.
Caroline
02-22-2009, 10:07 PM
Uææææ! MJ-hylla mi falt ned i går!!! Krise! :ohmy Huffameg. Trodde føst det var noen som hadde gjort det (hadde fest her i går), men det var visst bare jeg som hadde bomma litt på skruevalget... :p Hehe, jaja, fikk bra respons på det som hadde vært på den, og da lå på gulvet, da i allefall.;)
Shabana
02-23-2009, 05:36 PM
jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeder meg!!!!!!!!!!!!! :(
Caroline
02-23-2009, 05:54 PM
Hehehe, stakar Shabana... :S Jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeedet meg i sta, men nå skal jeg gå å skru opp hylla mi! :D
Shabana
02-23-2009, 05:56 PM
Gubben og vesla sover mens vi venter på at middagen skal bli ferdig... og jeg?
Jeg ser på Mike :D Ingenting bedre enn det vel? :uskyldig
Caroline
02-23-2009, 05:58 PM
Nope...er nok ikke det. ;) hehe:P
Shabana
02-23-2009, 09:54 PM
Kommer ihvertfall aldri til å høre meg klage... :humre
Becka
02-25-2009, 08:36 AM
I dag skal jeg få bursdagsgaven min fra november. Jeg skal i studio å spille in en coversang. :D Gleder meg veldig! Blir spennende. Men som alltid blir jo jeg nervøs. Jeg frykter jo at produsenten skal ha store forvetninger....:blinkern
Men dette er jo kun for egen del og moro da. :) Wish me luck!
Og så skal jeg treffe en mann.....:humre ( ok, ingen ny mann, samme som før. :p ):humre
Calaquendi
02-25-2009, 11:01 AM
Gubben og vesla sover mens vi venter på at middagen skal bli ferdig... og jeg?
Jeg ser på Mike :D Ingenting bedre enn det vel? :uskyldig
Akkurat sånn det skal være! :D
Så gøy Becka! Masse lykke til!
Caroline
02-25-2009, 12:53 PM
Så kult Becka! Lykke til, du får kose deg masse! :D
Ooh, en mann...igjen, kos deg masse. ;) :P
Shabana
02-25-2009, 08:55 PM
Håper at ting gikk bra i dag Becka, både med innspilling og møte med den ikke så nye mannen ;)
Let us know now!
Becka
02-26-2009, 07:26 PM
Jo takk folkens! Det gik veldig greit. Og det var kjempe moro og lærerikt!:) Jeg fikk meg en cd hjem i går, men det ferdige produktet får jeg senere. Gleder meg til å få det. Jeg er tålig fornøyd. ( blir aldri helt tydeligvis. )
Becka
02-26-2009, 07:28 PM
Ja, Becka, let us know. ;)
Jeg har kvittet meg med en mann jeg da...huff, avsluttet noe i helgen. Har ikke peiling på hva det var, vi var ikke sammen. Alt var bare surr. Jeg innrømte at jeg var interessert i noe mer, samme dagen som jeg avsluttet det. :p Har begynt å lure på om kanskje ikke det var litt dumt... :S Jaja, life goes on. Sikkert bare fordi han måtte gjøre det ekstra vanskelig...hm.
Var å kjørte bob i dag da! Det var kjempe gøy! :exited
Det er vel en grunn til at du avsluttet det, så det var sikkert det riktige, tror du ikke? Men uff, kjipt å måtte avslutte noe du egentlig ikke ønsker da! I know everything about that.
Caroline
02-27-2009, 12:07 AM
Jo takk folkens! Det gik veldig greit. Og det var kjempe moro og lærerikt!:) Jeg fikk meg en cd hjem i går, men det ferdige produktet får jeg senere. Gleder meg til å få det. Jeg er tålig fornøyd. ( blir aldri helt tydeligvis. )
Så bra at det var vellykket. :thumbsup
Åh, det høres skikkelig moro ut!
Det er vel en grunn til at du avsluttet det, så det var sikkert det riktige, tror du ikke? Men uff, kjipt å måtte avslutte noe du egentlig ikke ønsker da! I know everything about that.
Ja, det var jo en grunn, eller to (:p)...men jeg hadde også drukket, og da er det lett for å si å gjøre ting man kanskje ikke ville gjort om man var edru.
Men, then again, jeg fikk muligheten til å ta det tilbake dagen etter da jeg var edru og gjorde det ikke...
Ja ja, liker vel singellivet bedre da. ;)
Caroline
02-28-2009, 01:20 AM
Vi hadde storrengjøring i heimen i dag, og da vi skulle tørke støv over peisen fant vi en plastmappe med masse gamle gamle ting oppi! Skikkelig spennende egentlig...og litt skummelt. Hehe.
Det var en dobbeltside av en avis fra 1874 eller noe sånt, et kart over Tunis, et "blad" om Robinson Crusoe og et brev fra 1906 (eller 1900, var vanskelig å se :p).
Og tidligere har vi funnet en nøkkel som hang ved siden av peisen, men som ikke passer noen steder. Hm...mystifistisk. :unsure
Hehehe, neida, men det er litt spennende. :P Vi søkte på nettet etter han som hadde skrevet brevet også og fant kanskje ut hvem det var. Han var på wikipedia liksom. Artig. :p
Becka
02-28-2009, 06:47 PM
Så bra at det var vellykket. :thumbsup
Åh, det høres skikkelig moro ut!
Ja, det var jo en grunn, eller to (:p)...men jeg hadde også drukket, og da er det lett for å si å gjøre ting man kanskje ikke ville gjort om man var edru.
Men, then again, jeg fikk muligheten til å ta det tilbake dagen etter da jeg var edru og gjorde det ikke...
Ja ja, liker vel singellivet bedre da. ;)
Du har nok bare ikke møtt den rette gutten vet du. ;) Men singellivet kan være flott det! Masse postivit med det! Bare å nyte! :thumbsup
Becka
02-28-2009, 06:47 PM
Vi hadde storrengjøring i heimen i dag, og da vi skulle tørke støv over peisen fant vi en plastmappe med masse gamle gamle ting oppi! Skikkelig spennende egentlig...og litt skummelt. Hehe.
Det var en dobbeltside av en avis fra 1874 eller noe sånt, et kart over Tunis, et "blad" om Robinson Crusoe og et brev fra 1906 (eller 1900, var vanskelig å se :p).
Og tidligere har vi funnet en nøkkel som hang ved siden av peisen, men som ikke passer noen steder. Hm...mystifistisk. :unsure
Hehehe, neida, men det er litt spennende. :P Vi søkte på nettet etter han som hadde skrevet brevet også og fant kanskje ut hvem det var. Han var på wikipedia liksom. Artig. :p
Oi så spennende! Mystisk ja! Hehe....
Becka
02-28-2009, 06:50 PM
Jeg sitter på jobb med fyllesyke.... Det er ikke godt. Men absolutt verdt det! Jeg hadde en knall kveld ute i går. Var på konsert..... Og, I met a guy. :D Faktisk en fra bandet. Nam nam...Han var herlig. :D Ikke ofte man får full klaff! Men nok ikke så klaff at det blir noe mer da.....Men hyggelig var det. Gøy med oppmerksomhet! Og etter all " drama" med en annen mann, var det godt å se at jeg kan trives med andre. :)
I wanna go home................
Caroline
03-01-2009, 11:22 PM
Du har nok bare ikke møtt den rette gutten vet du. ;) Men singellivet kan være flott det! Masse postivit med det! Bare å nyte! :thumbsup
Gjør det. :thumbsup Men ja, får se, møter nok en som får meg til å gi opp singellivet etterhvert. ;)
Oi så spennende! Mystisk ja! Hehe....
Fikk faktisk mareritt om det... :unsure :humre
Jeg sitter på jobb med fyllesyke.... Det er ikke godt. Men absolutt verdt det! Jeg hadde en knall kveld ute i går. Var på konsert..... Og, I met a guy. :D Faktisk en fra bandet. Nam nam...Han var herlig. :D Ikke ofte man får full klaff! Men nok ikke så klaff at det blir noe mer da.....Men hyggelig var det. Gøy med oppmerksomhet! Og etter all " drama" med en annen mann, var det godt å se at jeg kan trives med andre. :)
I wanna go home................
Huff, ingenting som er bedre enn å jobbe dagenderpå...:unsure Men godt du hadde det gøy! Også en fra bandet da, cred. ;) hehe.
Ble med en fyr fra et band på nach en gang, ysj, det var ikke det kuleste jeg har vært med på...alt for å feste med bandet vett. Ikke bra. :blinkern :P Vet ikke om jeg tør skrive hvem det var, tenk om han leser..:unsure :latter
Men jaja, jeg lagde musikkvideo i dag! Jeg var (er) regissør. cool3 hehe, tror ikke den blir noe bra, men er litt moro. :)
Shabana
03-03-2009, 12:59 PM
Blæh... Jeg har fått innkallesle til CT skan den 11 mars og jeg gruer meg så!!!
For hver dag som går så blir angsten for å gjennomføre verre, jeg vil virkelig ikke gjøre det, men jeg må :( Prøvde meg på en MR skan for ca 1 år siden, men klarte ikke, og etter hva legen sa så er CT trangere... ikke ideelt for en med seriøs klaustrofobi...
Caroline
03-03-2009, 05:17 PM
Huff, Hilde...skjønner deg veldig godt. Har klaustrofobi selv. Tok MR for noen år siden av bare skulderen, var såvidt under maskinen, men allikevel slet jeg med å komme meg gjennom det.
Jeg har desverre ingen gode råd...jeg bare biter tennene sammen og tvinger meg gjennom sånt, men jeg vet det ikke er lett.
Vel, du får ha lykke til i allefall. Skal krysse fingrene for at du klarer det jeg. :huggle
Shabana
03-03-2009, 06:33 PM
Takk Caro :)
Har sagt ifra til legen min og han sier jeg vil få beroligenede, musikk på øret og bind for øynene. De vet jo om det og vil gjøre alt de kan for at det skal bli behagelig for meg :)
Likevel er det vanskelig å tro det vil bli det siden jeg ikke kan legge et teppe over eget hode uten å frike ut...
Caroline
03-03-2009, 06:53 PM
Det er jo bra da i hvertfall.
Jeg håper du klarer det. Godt å få det unnagjort. :)
Becka
03-04-2009, 12:44 AM
Jeg har aldri tatt sånn. Men jeg har en følelse jeg ikke vil like det. Jeg har smått klaustrofobi selv for det. Jeg er redd for.eks å ta sklier som er lukket. Så.....Jeg føler med deg! Når du er ennå mer redd. Det må være fælt. Men du klarer det denne gangen! you can do it! :thumbsup :)
Jeg er deppa...........:( Jeg tenker bare på en gutt. Og så, tenker jeg på at jeg aldri klarer å beholde en gutt jeg faktisk liker jo! Det er jo ikke ofte jeg faktisk møter en jeg liker da....Men når man først og endelig gjør det, så blir det likevel ikke oss. Det skjer ingenting! Mulig jeg er blitt desperat altså....Men...Uff. :( Han jeg traff nå i helgen var helt herlig. Og det så ut til at han virkelig likte meg også. Men ingenting skjer i ettertid. Kun meg som sitter igjen med en vond følelse og ensomhet og bla bla bla.... Jeg klarer ikke se på det som det var. Et fint minne, en morsom kveld, som sikkert han gjør! ( selvom det var han som ville ha kontakt absolutt - men det er jeg som har tatt kontakt. ) I am going crazy! I want more! Hva skal jeg gjøre`?? Jeg føler jeg har tatt intiativ nok nå. ( and belive me, jeg eier mye stolthet. ) Jeg føler ikke jeg kan gjøre noe mer. Jeg kan selvsagt brette ut alt jeg føler, men jeg har en sterk følelse at det ikke vil hjelpe noenting jeg! Det bruker jo ikke akkurat gjør det!!! Åh, I am sick of playing this game!!gal4
Caroline
03-04-2009, 01:01 AM
Huff, Becka...
Det er så typisk det der. At man ikke får de man faktisk liker. Jeg tror kanskje det har noe med å gjøre at man vi ha det man ikke kan få...er sånn med meg i allefall, spiller han kostbar blir jeg helt gal etter han, men så fort han viser interesse mister jeg min interesse. (hehe, eh gjelder kanskje bare meg det... :p lol)
Anyway...håper det ordner seg. Men jeg skjønner også at det er frustrerende. Just hang in there, it'll get better. En dag møter du en som er helt perfekt for deg hvor alt vil klaffe. ;) :huggle
Becka
03-04-2009, 01:10 AM
Men Caro, alt klaffet jo! :(
Det du skriver om er en super kjent fenomen da, og du er ikke alene! Men det gjelder vel gutta også da? Så siden jeg skrev EN forbanna melding FØRST og la han til på face FØRST, så har han miste litt interessen da kanskje....:p
Jeg har det abolutt på samme måte som deg Caroline. Og jeg har det sikkert ekstra kjipt nå for det han ikke viser interesse, go tror jeg er mer interessert enn jeg egentlig er, muligens? Men vi hadde det jo så fint sammen! Og, da ble jeg jo ikke kvalm eller noe. Alt var bare helt topp. Han viste masse interesse da, og vi la merke til hverandre begge to. Ikke bare den ene som sjekka opp den andre liksom. Så vanskelig å gi slipp på noe sånt da. For det skjer så SJELDENT!! Jeg er kresen har jeg skjønt. Men samtidig veldig klar for å finne noen, og da er det ikke lett. :(
*skriiiiik*
Caroline
03-04-2009, 01:24 AM
Haha, ja, sant det. :P
Men, tror ikke det er tilfellet her egentlig...ikke når alt gikk så bra. Huff, det er rart. Og frustrerende. Det er ikke ofte det er slik at begge viser interesse heller nei, og at alt klaffer...hm. Jeg vet ikke hva du kan gjøre jeg (er veldig dårlig på sånn her ting selv) :( Gi det litt mer tid kanskje. Det kan hende han faktisk har en god grunn for at han ikke svarer. Om han ikke svarer, too bad for him. Han som går glipp av noe. ;) :huggle
Becka
03-04-2009, 01:32 AM
Han svarte....Og han godtok min forespørsel på facebook. Egentlig svarte han veldig bra. Men, så svarte jeg tilbake, og så fikk jeg ikke noe mer. Det var alt som skulle til skjønner du, for at jeg trakk meg unna, og tenke:" What, er han ikke interessert?? " Mulig noen vil si jeg overdriver, men jeg syntes at er man interessert, så gir man litt! Og han har ikke tatt noe initativ i det hele tatt til noe... Så, da er det jo ikke noe mer jeg kan gjøre, uten at det sikkert blitt sett på som " mas ". Jeg må nok bare gi det tid uansett, for jeg kan jo ikke gjøre noe, som sagt......:( Men mindre noen absolutt kommer på noe å mener det finnes noe å gjøre som vil øke interessen hans, og ikke minske den da. :p ;)
Caroline
03-04-2009, 02:00 AM
Hm...nei, dette virker som et mysterium, Bekca. Noen som har en genial løsning? ;) :P
Jeg håper i allefall at det ordner seg. :)
Becka
03-04-2009, 02:10 AM
:humre:humre
Min egen lille konklusjon er nok at jeg er mer følsom enn ham og blir lettere betatt. Han likte meg sikkert, men holdt seg til den kvelden. :p
Men om noen tror noe annet så blir jeg glad for å høre det. Men råd jeg har fått av mine venninner er å ikke ha noen forvetninger og heller bli positivt overrasket om det skulle skje noe. se på ham som en venn rett og slett! Ja....veldig lett..... :p
Takk for at du gidder å lese Caroline! Hehe....Mitt kjærlighetssliv er som du skjønner veldig interessant. :p
Caroline
03-04-2009, 02:29 AM
Ikke noe problem, Becka. :huggle
Venninnene dine har ett godt poeng...jeg vet det ikke er lett, men prøv å ikke ha noen forventninger, se på han som en venn. Så blir du heller positivt overrasket senere om det skulle skje noe. :)
Caroline
03-05-2009, 11:04 PM
GOD D*** MJ SKAL HOLDE KONSERTER!! Jeg er i himmelen nå! Aaaah, HERREGUD!
Haha, i kveld er det fest!!!! :yay :yay :yay
Becka
03-07-2009, 12:27 AM
Oh yes! So am I! Jeg er virkelig i MJ-rus for tiden. Det kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt for min del i allefall! Etter hva jeg la ut om her. hehe.... :p
Deilig å kunne glede seg over en fantastisk nyhet som dette! :yay
Caroline
03-07-2009, 12:37 AM
Ja, dette er virkelig god terapi! Glemmer alle sorger og bare stråler av glede. :exited
Våknet med et smil om munnen i dag til og med. :humre :D
Men, altså, det har liksom ikke gått HELT opp for meg enda. Klarer liksom ikke se det for meg, det er så uvirkelig. Men samtidig ser jeg det for meg også and it makes me smile! Hehe, merkelig følelse. :p
Becka
03-07-2009, 01:19 AM
Ja det kan du si!! Jeg er forsatt bekymret for ikke å få billetter da. Selvom jeg føler at dette kom nå av en grunn. Det er meningen jeg skal på denne konserten! I have to belive it! Men, om jeg skulle være å uheldig å ikke få.....Så drar jeg til London anyway altså! Surt å ikke komme på konsert, men jeg vil i det minste være i London.
Becka
03-07-2009, 01:22 AM
Men Caro, nå må jo vi faktisk seriøst tenke på hva vi skal gjør for å kapre oppmerksomheten til mannen vår. Remember? :D Lite ante vi at det skulle skje så rask, men nå må vi planlegge! :latter
Caroline
03-07-2009, 01:24 AM
Mhm, kommer til å være et nærvevrak neste uke... :S Prøver å ikke tenke så mye på det, heller være glad over at he's back! :D men det er ikke lett, for vil jo så inderlig gjerne på konsert. :angel Men jeg drar også uansett. Det blir nok surt å ikke dra på konsert, men fremdeles noe jeg ikke vil gå glipp av. Det er jo masse fans der og mj himself. :D Jeg drar uansett.
Caroline
03-07-2009, 01:25 AM
Men Caro, nå må jo vi faktisk seriøst tenke på hva vi skal gjør for å kapre oppmerksomheten til mannen vår. Remember? :D Lite ante vi at det skulle skje så rask, men nå må vi planlegge! :latter
Ja! :ohmy haha, tenkte vi hadde goood tid, men nei da. :latter
Becka
03-07-2009, 01:55 AM
Ja! :ohmy haha, tenkte vi hadde goood tid, men nei da. :latter
Nope! Jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg:humre.( Men jeg er faktisk ganske sprø på det området der. ) Em....ja, nå må vi finne på noe, og det fort!!
Caroline
03-07-2009, 02:02 AM
Nope! Jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg:humre.( Men jeg er faktisk ganske sprø på det området der. ) Em....ja, nå må vi finne på noe, og det fort!!
Hihihi, det har jeg faktisk ikke tenkt så mye over enda...glemt det helt oppi alt kaoset! :ohmy :P Men, tror det blir MJ t-skjorte (om jeg kan få tak i). Kanskje lage noe selv, litt mer spesielt. :)
Ja! Blir stressa jeg...enda mer! Huff, om jeg overlever dette kan jeg overleve alt! Haha:P
Men ja, vi må tenke fort! OG nøye...det må være noe bra. Vi ble enige om en ting, ikke sant? Det med den selvlysne skriften, eller?
Becka
03-08-2009, 05:13 AM
Selvlysne skrift, ja det må vi få! Plakat? Yes!
Jeg har en t-skjorte med et vakkert bilde av ham. Kanskje den da. Selvom den er sort....Umerkbart med sort. Hm.... Jeg syntes jo også vi burde ha norske flagg. Eller er det helt teit? Blir kanskje litt vanskelig å skulle drasse på en hel masse, men noe som viser at man er norsk syntes jeg er på sin plass. :) Vi er jo i London! Vi må jo vise at det er norske fans der. Viktig! 8-26-03respect
Ellers tror jeg ikke puppe stuntet vil slå noe særlig an ant enn kanskje for de eventuelle mannfolka som skulle stått ved siden av. Skjønt, ikke sikkert de heller ville lagt merke til det under en MJ-konsert. :unsure:humre
Åh, jeg er så utrolig sentimental pga dette for tiden! Satt å så på noen klipp i sted fra youtube. Jeg begynte nesten å gråte av " heal the world " live opptreden. Bare fikk sånn klump i halsen. Bare tanken på at jeg nå endelig kan få se ham.... Skjønner virkelig at dette er noe man virkelig ønsker da!
Caroline
03-08-2009, 12:49 PM
Selvlysne skrift, ja det må vi få! Plakat? Yes!
Jeg har en t-skjorte med et vakkert bilde av ham. Kanskje den da. Selvom den er sort....Umerkbart med sort. Hm.... Jeg syntes jo også vi burde ha norske flagg. Eller er det helt teit? Blir kanskje litt vanskelig å skulle drasse på en hel masse, men noe som viser at man er norsk syntes jeg er på sin plass. :) Vi er jo i London! Vi må jo vise at det er norske fans der. Viktig! 8-26-03respect
Jupp, vi må nesten ha noe som sier at vi er fra Norge! Kanskje vi kan lage noen t-skjorter...noen som syns. Med MJ, noe norske greier, og noe skrift kanskje?
Ellers tror jeg ikke puppe stuntet vil slå noe særlig an ant enn kanskje for de eventuelle mannfolka som skulle stått ved siden av. Skjønt, ikke sikkert de heller ville lagt merke til det under en MJ-konsert. :unsure:humre
Hahaha, nja er godt mulig de er mer fokusert om hva som skjer på scenen...:unsure :latter
Åh, jeg er så utrolig sentimental pga dette for tiden! Satt å så på noen klipp i sted fra youtube. Jeg begynte nesten å gråte av " heal the world " live opptreden. Bare fikk sånn klump i halsen. Bare tanken på at jeg nå endelig kan få se ham.... Skjønner virkelig at dette er noe man virkelig ønsker da!
Samme her! Sett på masse konserter de siste dagene og da er gråten i halsen, og jeg sitter å gliser. Tenk at vi har muligheten til å se han! Det er helt uvirkelig.
Shabana
03-08-2009, 01:46 PM
Merkelig... jeg tenker nesten ikke på konserten i det hele tatt :ohmy
Lever i en egen boble om dagen for det :latter
Må vel ta med et av sjala mine hvis jeg skal på konserten jeg da...
Caroline
03-08-2009, 02:03 PM
Hehehe, jeg ser liksom ikke for meg at jeg er på konserten...jeg bare,jeg vet ikke, jeg har en skikkelig merkelig følelse. Det er så uvirkelig enda. Men det skjer jo...så må jo bare gjøre det som må gjøres. ;) :D
JA! Sjal mp du ha med. cool3
Shabana
03-08-2009, 09:25 PM
Innbiller meg at jeg egentlig er ganske rolig... men jeg tror egentlig ikke jeg er det likevel. Det er heller snakk om en rolig form for kaos :latter
Nå venter jeg bare på at tirsdag skal komme slik at jeg vet om jeg skal vente på at onsdag eller fredag skal komme...
Vanskelig å sitte i ro egentlig og jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe!
Jeg får unna en del husarbeid da, for jeg må jo gjøre noe for distraksjon :humre
Sunshine
03-09-2009, 11:03 PM
det skjer stadig noe her for tiden, så jeg har egentlig ikek fått satt meg ordentlig ned og tenkt over dette med at Michael skal ha konsert.. men nå så jeg jo konseertdatoene.. og jeg tenkte "herregud, tenk om jeg kan skrive MICHAEL JACKSON KONSERT!!!! på kalenderen til en av de dagene..". Onsdag og/eller fredag kan bli enten en veldig lykkelig eller trist dag.. Skikkelig spennende!! ..men er ganske redd for ikke å få tak i billetter.. har nå endelig muligheten til å se han live - en drøm som er sååå innmari nær i å gå i oppfyllelse - men alt kommer an på den billetten.. er fælt.. men får vente og se, satse, håpe, tro, krysse alt som krysses kan. Dette må gå!!
..og bla bla, nå babler jeg.. så rolig tar jeg dette:bleh
Becka
03-10-2009, 03:04 PM
I know how u feel Sunshine!
Det kan enten bli en veldig trist, eller en VELDIG glad dah onsdag eller fredag. Jeg har ikke fått noe mail angående pre-salg ennå. Så jeg har vel små forhåpninger der. Men uansett om man ikke skulle gå kjøpt billetter fredag, så er jo ikke alt håp ute av den grunn. :) *krysser fingrene*
Shabana
03-10-2009, 04:41 PM
Akkurat nå er jeg litt i hundre... En som leste et av diktene jeg har lagt ut på facebook spurte om han kunne få lage en skisse til det :yay
Jeg har sett arbeidet hans og han er utrolig flink, så jeg håper bare at tegningen rundt diktet mitt blir like bra :) (Noe jeg tror)
Han skal begynne på det i slutten av mars og så skal vi møtes i London i sommer hvis jeg reiser. :yay (Og jeg skal jo selvfølgelig reise ;))
Og jeg fikk lov å dele noen av hans verk med dere :D
http://img216.imageshack.us/img216/1184/n7853410179646066046.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/6034/n7853410178807844832.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/5811/n7853410178807785988.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/858/n7853410178807772126.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/8370/n7853410178807733307.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/1696/n7853410179646007187.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/7662/n7853410179645966053.jpg
Jeg tror forresten noen av medlemmene her inne også har han som venn på facebook: Kirpal Singh
Sunshine
03-10-2009, 05:05 PM
Så gøy, Hilde:D Skjønnet godt du er i hundre..
Han er virkelig flink ja, for noen fantastiske tegninger..
Likte spesielt dette.. Åh, den tegningen inspirerer:D
http://img216.imageshack.us/img216/5811/n7853410178807785988.jpg
Becka
03-14-2009, 07:02 PM
Åh for noen flotte tegninger. Kunne ønske jeg kunne tegne så bra!
Hvordan har folket det for tiden da? Ganske så bra I presume? I allefall for dem som har billetter. Jeg er veldig glad og gleder meg veldig! Samtidig som jeg gruer meg litt da jeg er sikkert på at det vil bli en svært sentimental tur til London. Jeg blir så lett sånn. Dette betyr så sinnsykt mye for meg å se endelig skulle få se ham! Jeg er så glad at det blir skikkelig Michaelmania igjen. Det gjør meg utrolig stolt som fan. Alle de som hadde mista troa på ham, alle de vi har stått å forsvart ham ovenfor, and just kept the faith in him!:) Da er det ekstra moro å være fan! Hvor de må legge seg flate å si: Ok, så tok jeg feil.....:p :yay
Calaquendi
03-14-2009, 07:52 PM
Kunne ikke vært mer enig Becka, hhehehe. Kommer til å bli VELDIG sentimental selv og kommer sikkert til å grine elver etter konserten, desverre. :p Er så stolt nå selv, er så STOLT over å være MJ-fan. Noe jeg alltid har vært selvsagt, men nå i disse tider må vi vel være sånn enda mer stolt, med tanke på situasjonen og hva vi kan si til folk osv. Er så herlig å vite at vi har hatt troen på han så lenge, og den troen var ekte som bare det. Nei nå blir jeg sentimental allerede, hører på Will You Be There, ingen god kombinasjon med å skrive hvor stolte man er av Michael Jackson.
Jeg er lykkelig over å ha billetter, føler meg kjempeheldig og superglad som skal se MJ på ekte! KONSERT! Helt utrolig. Samtidig er jeg så utrolig trist på mange sine vegne akkurat nå, og skulle ønske at jeg hadde mange billetter å selge. Blir provosert av å tenke på alle de griske menneskene som kjøper inn mange MJ-billetter og velger seg ofre på svartebørsen, MJ-fans som har ventet mange år på å se han, de som har støttet han uansett hva det gjelder. Disse må betale tusenvis av kroner, mens andre mennesker som har snakket dritt om MJ og bidratt til at ryktet hans har blitt frynsete - DE fikk billett til 750 kr. Det er så urettferdig.. DET irriterer meg noe så grenseløst..
Shabana
03-15-2009, 09:43 PM
Ja, er ikke bare bare å være MJ fan for tiden. Selvfølgelig godt for noen, men utrolig skuff for mange også. Og jeg synes virkelig synd på de som ikke tar billett, og jeg skulle øsnke det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe... :(
Egentlig litt skuffa over at fansen fikk så kort tid på seg til før billettene ble lagt ut også. Man rakk jo egentlig ikke å ta inn over seg at han skulle ha konserter før man måtte stresse med å få tak i billetter, men det kan vi ikke gjøre så mye med nå...
Jeg gleder meg sinnsykt til å reise da! (Selvfølgelig :latter ) I begynnelsen var jeg skikkelig skuffet for å ikke få billetter til i sommer, men jo mer tid det går jo mer ok er det at jeg ikke skal før i februar. jeg kommer jo til å få en fantastisk tur :yay Gubben og jeg har bestemt oss for å bruke anledningen til å endelig kunne ta bryllupsreisen, og det kommer til å bli så herlig!!! :<3
Over på de negative notene igjen... Henger meg på Kaja og sier FY til biletthaiene, og kan ikke si at jeg er sånn veldig begeistra for de jeg kaller skapfans heller... enøff said.
Caroline
03-15-2009, 09:52 PM
Helt enig med dere begge! Jeg er så utrolig stolt nå!!
Og ja, Calaquendi, jeg synes også synd på dem..Skulle ønske jeg hadde mange billetter jeg kunne selge, til samme pris som jeg kjøpte så klart. Det er så mange griske folk der ute...bare så på ebay, billettene er jo oppe i 10 000 kr!! Det er sykt. Tenk all den ekte fansen som ikke får dratt pga noen bare har kjøpt for å selge dyrere...jeg får vondt av det. :(
Caroline
03-15-2009, 09:58 PM
Ja, er ikke bare bare å være MJ fan for tiden. Selvfølgelig godt for noen, men utrolig skuff for mange også. Og jeg synes virkelig synd på de som ikke tar billett, og jeg skulle øsnke det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe... :(
Egentlig litt skuffa over at fansen fikk så kort tid på seg til før billettene ble lagt ut også. Man rakk jo egentlig ikke å ta inn over seg at han skulle ha konserter før man måtte stresse med å få tak i billetter, men det kan vi ikke gjøre så mye med nå...
Mhm! Det gikk VELDIG fort...fortsatt ikke gått helt opp for meg tror jeg. Men det bergynner smått. Får noen øyeblikk hvor jeg hører en sang, tenker "å herregus, denne skal jeg se live!!" og smiler bredt! :D
Men jeg tror før jeg kan ta helt av må jeg har flybilletter og sånt klart...noe jeg enda ikke har. :S Må finne ut når jeg skal dra først... :unsure hehe
Jeg gleder meg sinnsykt til å reise da! (Selvfølgelig :latter ) I begynnelsen var jeg skikkelig skuffet for å ikke få billetter til i sommer, men jo mer tid det går jo mer ok er det at jeg ikke skal før i februar. jeg kommer jo til å få en fantastisk tur :yay Gubben og jeg har bestemt oss for å bruke anledningen til å endelig kunne ta bryllupsreisen, og det kommer til å bli så herlig!!! :<3
Nååh, det blir nok kjempe koselig. :<3 ^^
Sunshine
03-15-2009, 10:27 PM
Billettene er i boks, flybillettene er i boks, hotellet er i boks.. Nå er det bare til å glede seg noe helt vilt:yay:yay ...men det er egentlig fortsatt vanskelig å fatte at jeg, vi faktisk skal på Michael Jackson konsert bare om noen måneder.. Helt absurd, men sååå fantastisk:D
Og ja, synd på alle de fansene som ikke har fått billett..de må ha det vondt for tiden.. Tenk det nederlaget=/
Shabana
03-24-2009, 08:41 AM
Fikk svar på CT'n i går og den var negativ. Så nå blir jeg sendt til spesialist for å finne ut av ting. Begynner å bli lei nå... har tross alt gått rundt med smerter i 9 år uten å vite hva det er. :(
Fikk likevel en diagnose i går, migrene. Ja ja, jeg har tydeligvis en veldig oppmerksom lege, og det er jo en god ting :D
Becka
03-24-2009, 08:45 AM
En av venninna av meg hadde vondt i hodet også i mange år fordi hun hadde fått briller uten å egentlig trenge dem som liten. Surt.
Så, det kan ofte være små ting som har utgjort en langvarig smerte. Og at det er derfor vanskelig å finne ut av.....Men likevel, 9 år stakkars. Jeg føler med deg! Håper det blir funnet ut av hos denne spesialisten da! *krysser fingene* :)
Shabana
03-24-2009, 08:51 AM
Det er snakk om smerter i hele kroppen... spesielt plagsomt er det med den brennende smerten som jeg har i bekkenet. Slitsomt i lengden ja... men nå har jeg ihvertfall en lege som tror på meg og som prøver å hjelpe. Stor forskjell mellom han og de legene i Oslo som sa at alt bare var stress.
En gang de mente det var stress kjeftet jeg meg til en ordentlig sjekk og da viste det seg at jeg måtte ha en operasjon. Så... nei jeg er ikke så veldig imponert over leger, heller veldig skeptisk til at de egentlig gidder å gjøre jobben sin.
Caroline
03-24-2009, 12:05 PM
Huffda, Hilde...håper spesialisten kan hjelpe deg. :huggle
Så... nei jeg er ikke så veldig imponert over leger, heller veldig skeptisk til at de egentlig gidder å gjøre jobben sin.
ENIG! Jeg har så og si slutta å gå til legen, de sier bare piss allikavel. Gikk til legen ganske ofte egentlig pga noen skader, alt han gjorde var å gi meg smertestillende...men alt det fører til er at smertene blir borte der og da og skadene blir verre! 8-26-03sinna
Men har funnet et sted hvor de er veldig flinke. (De er ikke leger ohnoyoudidnt haha). Der fant de ut av hva som hva galt etter nesten 1. gangen jeg var det. Utrolig deilig. Det er dyrt da, men absolutt verdt det. Om ikke spesialisten finner ut av det, Hilde, kanskje de kan prøve dette stedet. :)
Shabana
03-24-2009, 03:26 PM
Takk Caro. Det går seg vel til til slutt. Tålmodighet har jeg tydeligvis mer enn nok av :latter
Positivitet avler det positive, så jeg får vel bare holde meg der litt :D
Caroline
03-27-2009, 07:12 PM
Tålmodighet ja...det må jeg si! 8-26-03respect
Skal krysse fingrene for det ordner seg jeg også. :D
Shabana
03-29-2009, 09:36 PM
Takk for det :) :huggle
Caroline
04-14-2009, 10:25 PM
Lite action i denne tråden her i det siste...
Jeg har ikke hatt mye liv i allefall...bare sittet på skype og loka. xD
Meldte meg på X-Factor i dag da. LOL :latter
Jeg og søstern skal kle oss ut som the one and only Michael Jackson og synge Man in the mirror. Å huff, jeg gruer meg allerede. Håper nesten vi ikke får komme på audition. hahaha :P :latter
Becka
04-15-2009, 03:11 AM
Lite action i denne tråden her i det siste...
Jeg har ikke hatt mye liv i allefall...bare sittet på skype og loka. xD
Meldte meg på X-Factor i dag da. LOL :latter
Jeg og søstern skal kle oss ut som the one and only Michael Jackson og synge Man in the mirror. Å huff, jeg gruer meg allerede. Håper nesten vi ikke får komme på audition. hahaha :P :latter
Hehe, er det sant? Så utrolig vittig. Er det bare for tull, eller helt seriøst? eller litt av begge deler?
Jeg hadde aldri turdt. Jeg satt nemlig å tenkte på det, om jeg ikke bae skulle " go for it " liksom. Men nei... Jeg kan ikke like konseptet. Men hadde jeg vært sikker på jeg hadde super talent, og litt tøffere så hadde jeg nok gjort det. Enkelt å skylle på konseptet. Men det er jo mye tv-underholdning i selve jakten, og det skremmer litt.
Men lykke til Caroline!! :D
Sunshine
04-15-2009, 12:09 PM
oi, så spennende da, Caroline!! Lykke til:thumbsup
Caroline
04-15-2009, 01:13 PM
Hehehe, det er bare for moro. Jeg kan absolutt ikke synge (noe det er mulig blant annet Sunshine her vet, om du hørte oss (eller meg) da vi var i Hamar :p lol)
Men takk. :) Det blir sikkert kjempe gøy, i etterkant. Kommer til å dø på meg før og under audition! lol
Shabana
04-16-2009, 08:33 AM
He he he :latter :latter :latter
Jeg håper de viser deg Caro 8-26-03respect
Og forresten... du er nok ikke så dårlig til å synge som du tror ;)
Caroline
04-16-2009, 11:11 AM
Hehehe, det hørtes ikke så ille ut altså? Skulle kanskje ha satsa på Spice girls eller Backstreet boys i steden. :latter
:) Hadde vært kult om de viser oss ja. Håper de gjøre det, tror jeg. :P
Sunshine
04-16-2009, 06:41 PM
Hehehe, det er bare for moro. Jeg kan absolutt ikke synge (noe det er mulig blant annet Sunshine her vet, om du hørte oss (eller meg) da vi var i Hamar :p lol)
Men takk. :) Det blir sikkert kjempe gøy, i etterkant. Kommer til å dø på meg før og under audition! lol
Tja.. hørte jo en del synging den første natten, men i og med at jeg hørte det via et annet rom og du ikke var helt edru, tror jeg ikke stemmen jeg hørte falt helt på riktig plass.. Altså, den er nok finere enn jeg hørte da;) eller egentlig husker jeg ikke heeelt hvordan stemmen var - men hadde det vært ille, hadde jeg nok husket det:bleh
Nå babler jeg fælt.. Hvis Shabana sier du er flink til å synge, stoler jeg på det! Hun hørte mer:)
Ja, som Shabana, håper jeg dere blir vist på tv! Og jeg er glad vi slipper og hører noe annet enn Spice girls, Backstreet boys og DDE:humre Man in the mirror blir bra:D
Caroline
04-17-2009, 04:19 AM
Hehe, takk Karina. Jeg håper det blir bedre enn i Hamar. Haha, var ikke helt ved mine fulle fem da gitt... lol :latter vi får se vettu!
Okey, people, hva er beste plass: på 102/103 eller på A3 rad L ??
Jeg vil oppgradere billetten min litt, men er så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre. :unsure
Shabana
04-22-2009, 08:00 AM
Okey, people, hva er beste plass: på 102/103 eller på A3 rad L ??
Jeg vil oppgradere billetten min litt, men er så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre. :unsure
Jeg ville tro at A3 er best...
http://img3.imageshack.us/img3/7199/o2endstageseating.jpg
Caroline
04-22-2009, 03:04 PM
Jeg ville tro at A3 er best...
Yes, I know. Det jeg tenkte også. Men de billettene som er på plass 102/103 er VIP med hotel. Anyway, det er for sent nå. Har bestilt sted og bo, og billetten på A3 er solgt. :D
Shabana
04-28-2009, 07:00 PM
Øhm... jeg var på et jobbintervju i dag som rett og slett må kalles ubehagelig. :S
Ifølge meg og et par andre involvert i prosessen så skal jeg være perfekt for jobben jeg har søkt på, og i dag gledet jeg meg faktisk til å gå på intervju. Problemet er vel bare det at han som intervjuet meg virket totalt uinteressert. Det så ut som han kjedet seg rett og slett. Han så nesten ikke på meg og det ble lange pinlige pauser mellom hver lille ting han sa. I tillegg til det satt han og tegnet krusseduller på et papir! :blinkern
Hadde det bare vart 10- 15 minutter hadde det jo vært ok, men sånn satt vi faktisk i nærmere 45 minutter. :rolleyes Ikke visste jeg hva jeg skulle si eller gjøre for å hjelpe meg selv heller. Man slenger ikke akkurat ut vitser o.l. til en mann man ikke vet noe om, og ikke kan man sitte å spørre om allverdens heller.
Vet ikke hva jeg skal tro om det hele... Har jeg en sjans eller var jeg sjanseløs i utgangspunktet? :unsure
Caroline
04-28-2009, 07:11 PM
Hm...høres merkelig ut. :unsure
Kan jo hende han hadde funnet noen til stillingen før intervjuene, men det var for sent å avlyse så han bare gjennomførte dem. Det er teit, men finnes noen av dem også.
Men jeg håper ikke det er det, kan jo også hende han bare var sliten. Og jeg vet jo egentlig veldig lite om dette, har ikke vært på så alt for mange jobbintervju selv. :P
Jeg håper det går bra i alle fall, og at du får jobben. :huggle
Er jo ofte sånn at når man føler at det går dårlig, det er da det egentlig går veldig bra. Hehe;)
Shabana
04-28-2009, 07:16 PM
Nei, de trenger faktisk 2-3 nye ansatte, så jeg får bare håpe på at han bare hadde en litt dårlig dag. Det skjer jo den beste det. Eller kanskje det hadde vært en situasjon rett før jeg kom... hvem vet?
Dessuten så er det tre sjefer som må være enig om ansettelsene og den ene av dem kjenner mannen min + har truffet meg et par ganger + er Liverpool supporter og vet at jeg er det. Får bare konsentrere meg om det positive :D
Caroline
04-28-2009, 07:25 PM
Å! Men det høres jo mye bedre ut. :D
Skal krysse fingrene for deg jeg. ;)
Shabana
04-28-2009, 07:30 PM
Thank you sweety! :huggle
Caroline
04-28-2009, 07:32 PM
Null problemo hunnie :huggle
Shabana
04-29-2009, 11:30 AM
I got it!!!!!! :yay :yay :yay :yay
Caroline
04-29-2009, 03:24 PM
I got it!!!!!! :yay :yay :yay :yay
GRATULERER!! :D bursdag6 :yay
dancing2
Sunshine
04-29-2009, 04:02 PM
Congrats:D:thumbsup
Shabana
04-29-2009, 10:08 PM
Thanks girls! :huggle
Og ikke nok med det... I dag fikk gubben fast stilling og vi fikk en større leilighet litt utafor Hamar :yay Dette har vært en fantastisk dag rett og slett :D
Caroline
04-29-2009, 11:17 PM
Wee! Congrats igjen!! :yay
Da må du nesten ha en MJ-innflytningsfest synes jeg... :bleh dancing2
Sunshine
04-30-2009, 06:58 PM
Wee! Congrats igjen!! :yay
Da må du nesten ha en MJ-innflytningsfest synes jeg... :bleh dancing2
Henger meg på Caroline her...:yay:bleh
Men wow, grattis:D
lisamjjackson
05-01-2009, 10:21 PM
Hater å være gledesdreperen, men må bare få det ut! 8-26-03sinna
Jeg hadde et lite "foredrag" om MJ på skolen i går. Alt gikk helt fint og sånt, og vi var egentlig ferdig med timen, men så plutselig sier lærern: "Ikke for å vær slem mot deg eller noe, Lisa, men.." så legger han et ark på overheaden som han hadde vært å kopiert ut, med bilder av mange kjente amerikanske legender innen idrett og sånt. Og helt nederst på arket er det et bilde av MJ fra 2005 hvor han "tenker" (i en sånn tenkeboble) tilbake til sin barndom da han var svart i huden, og sier "FUCK"...
Litt vaskelig å forklare, men f*** så sint jeg ble!! følte meg så utrolig dritdum der jeg satt!! det høres kanskje ikke så ille ut, men den kunne han faenmeg ha spart seg for..
Forresten, gratulerer! :D
Caroline
05-03-2009, 11:44 PM
Np, Lisa, er bare å lufte seg her. Er det tråden er her for. ;)
Skjønner at du ble pissed av det, hadde nok blitt det selv også. Altså, en ting er at tabloidene driver med sånt, men på skolen??? F*** heller!
(Ja, det er irriterende at tabloider gjør det også, but it's what they do. Man forventer noe annet av skolen)
lisamjjackson
05-04-2009, 01:38 PM
Takk (:
Nei, og spesielt ikke av lærern.. men jaja, har i grunn aldri likt ham uansett :plystre
Caroline
05-05-2009, 03:36 PM
Nettopp. Huff...
Hehe, og snart er det ferie så da slipper du å se han på en stund også. ;) :P
lisamjjackson
05-06-2009, 07:22 PM
Haha, ja du aner ikke hvor mye jeg gleder meg!:humre
Og på lørdag konfirmeres jeg. er så masse kjekt som skjer :yay
Caroline
05-10-2009, 09:32 PM
Ooh, gratulerer! :D :D Hadde du en fin dag?
Becka
05-12-2009, 03:01 AM
Hei alle sammen! :) Its been a while! Skjedd litt mye på min front, så ikke fått noe særlig med tid her. Av og til får man bare litt skrive sperre, man orker ikke. Men jeg har jo vært her å oppdatert meg inn i mellom, sjølsagt!
Hilde, Gratulerer så mye med jobb! :):thumbsup Moro! Hva er det, om jeg får spørre? :)
Jeg har det egentlig rævva akkurat nå. Met a guy, lost a guy. :S:unsure Tror jeg... Hakke peiling. Men trøbbel ble det fort i allefall. Jeg tror ikke jeg lenger takler forhold. Jeg ødelegger alltid for meg selv! Fordi jeg er så redd for å bli såret.....Frykten for det ødelegger langt mer. Jeg er et håpløst tilfelle når det kommer til denne kærleiken. ååååååååååh! :( Jeg hadde jo nesten kjæreste.... Now what?
I need some Michaeling!
MJ-4ever
05-12-2009, 05:38 PM
ja... jag vet inte om detta är rätt ställe, (är det ok att det är på svenska?)
Har inte varit så glad...
Jag har varit sjuk i snart 2 veckor, därför har jag varit hemma från mitt jobb. Jag äter nya mediciner som gör mig trött.
Och jag har ingen MJ biljett.
Men jag gör som sången säger...
I got to Keep the faith.
lisamjjackson
05-12-2009, 06:24 PM
Ooh, gratulerer! :D :D Hadde du en fin dag?
Takk! :D Ja jeg hadde det kjempeflott, masse kaker og digg, men litt deilig å være ferdig :D
Og nå er jeg rik :yay
Caroline
05-13-2009, 04:34 PM
Hei alle sammen! :) Its been a while! Skjedd litt mye på min front, så ikke fått noe særlig med tid her. Av og til får man bare litt skrive sperre, man orker ikke. Men jeg har jo vært her å oppdatert meg inn i mellom, sjølsagt!
Hilde, Gratulerer så mye med jobb! :):thumbsup Moro! Hva er det, om jeg får spørre? :)
Jeg har det egentlig rævva akkurat nå. Met a guy, lost a guy. :S:unsure Tror jeg... Hakke peiling. Men trøbbel ble det fort i allefall. Jeg tror ikke jeg lenger takler forhold. Jeg ødelegger alltid for meg selv! Fordi jeg er så redd for å bli såret.....Frykten for det ødelegger langt mer. Jeg er et håpløst tilfelle når det kommer til denne kærleiken. ååååååååååh! :( Jeg hadde jo nesten kjæreste.... Now what?
I need some Michaeling!
Welcome back. 8-26-03respect
Kjedelig å høre at du ikke har det så bra. Det går jo over, men skjønner at det er jævlig kjipt nå. Og jeg skjønner, på en måte, hvordan du har det. Klarer alltid å ødelegge for meg selv jeg også (har vel egentlig gitt litt opp, satser på en haug med katter i steden :P)
Du får kose deg med litt Michaeling mens sårene leges. ;)
ja... jag vet inte om detta är rätt ställe, (är det ok att det är på svenska?)
Har inte varit så glad...
Jag har varit sjuk i snart 2 veckor, därför har jag varit hemma från mitt jobb. Jag äter nya mediciner som gör mig trött.
Och jag har ingen MJ biljett.
Men jag gör som sången säger...
I got to Keep the faith.
Dette er rette stedet vet du, og helt OK at du skriver på svensk. :)
Huff, høres ikke særlig godt ut.
Jeg har sendt deg en PM angående billett, også håper jeg du blir frisk og rask snart. :)
Takk! :D Ja jeg hadde det kjempeflott, masse kaker og digg, men litt deilig å være ferdig :D
Og nå er jeg rik :yay
Hehe, skjønner. Selvom det er helt herlig, er det også veldig mye styr og stress rundt det.
Aah, nice! Husker det var digg etter komfen - endelig litt penger! Jeg klarte faktisk å ha de i hele to år før alt var borte. :P
lisamjjackson
05-14-2009, 01:24 PM
Hehe, skjønner. Selvom det er helt herlig, er det også veldig mye styr og stress rundt det.
Aah, nice! Husker det var digg etter komfen - endelig litt penger! Jeg klarte faktisk å ha de i hele to år før alt var borte. :P
Wow to år :blinkern At pengene mine fortsatt er her om to år, er en fjern drøm.. Har en dårlig følelse for å si det sånn :latter
Caroline
05-14-2009, 02:39 PM
Wow to år :blinkern At pengene mine fortsatt er her om to år, er en fjern drøm.. Har en dårlig følelse for å si det sånn :latter
Hahaha, vel jeg er flink til å spare...og ble mye sponset, så slapp å bruke mine egne penger. :P
Men sa egentlig feil, tenkte jeg komfirmerte meg for 3 år siden, men det gjorde jeg jo ikke. icon_slå Pengene ble brukt opp for ett år siden, så hadde dem i 4 år ca. Tida går litt for fort for meg, henger ikke helt med. :latter
lisamjjackson
05-20-2009, 07:15 PM
Hahaha, vel jeg er flink til å spare...og ble mye sponset, så slapp å bruke mine egne penger. :P
Men sa egentlig feil, tenkte jeg komfirmerte meg for 3 år siden, men det gjorde jeg jo ikke. icon_slå Pengene ble brukt opp for ett år siden, så hadde dem i 4 år ca. Tida går litt for fort for meg, henger ikke helt med. :latter
Ja det er noen som har det.. :P:plystre
Caroline
05-20-2009, 07:23 PM
Hehe, ja jeg kan ikke klage. :P
Becka
05-24-2009, 04:26 AM
Jeg er på jobb, og har for ikke lenge siden sendt min beste venninne avgårde med legevakta. Så jeg har bare noe å si til dere som dere sikkert vet siden jeg vet dere er fornuftige mennesker, men likevel; VÆR FORSIKTIG MED HVA DERE DRIKKER PÅ BYEN, OG ALDRI TA I MOT DRIKKE FRA FREMMEDE UTEN Å VÆRE TILSTEDE I BAREN SELV, OG IKKE MINST ALDRI FORLAT DRIKKEN DERES UTEN TILSYN!!! Jeg sier det bare, for jeg så min venninne i dag, og det var helt forferdelig. Jeg vet ikke ennå om det har vært noe i drinken hennes, men det var i allefall ikke vanlig kvalme som kommer av litt for mye drikking. Jeg er fryktelig bekymret, men hun er i allefall i gode hender. Jeg tror jeg skal slutte å drikke.....:unsure Men i allefall, unge mennesker, vær forsiktige! Det kan faktisk skje deg som med alle andre!
Det var dagens moral preken! Ha en fin søndag. :D
Caroline
05-24-2009, 11:04 AM
Huff..Been there, done that. Hehe, gikk ikke så bra. Eller, jeg sitter jo her nå, men ja dere skjønner hva jeg mener.
Enkelte folk er bare ondskapsfulle. Skjønner ikke hvorfor de gjør sånt (putter noe i drinken), hva får de ut av det liksom? Den som drikker drar jo på sykehuset uansett...
Håper det går bra med venninnen din.
Caroline
05-25-2009, 01:18 PM
Woohoo! Ferdig med siste eksamen. Så nå er endelig den sommerferien jeg trodde aldri skulle komme endelig her! ÆÆÆ this summer er det Michael Jackson LIIIIIVE!! :yay :yay Gleder meg noe helt vanvittig akkurat nå. :exited
Sunshine
05-25-2009, 02:26 PM
Woohoo! Ferdig med siste eksamen. Så nå er endelig den sommerferien jeg trodde aldri skulle komme endelig her! ÆÆÆ this summer er det Michael Jackson LIIIIIVE!! :yay :yay Gleder meg noe helt vanvittig akkurat nå. :exited
Æsj, den der er kjedelig å få "slengt i trynet" når man egentlig skulle se Michael Jackson live i sommer også..:P Men, men, vi får nå oppleve han i vinter, og til sommeren blir det en fin tur til London:yay
Uansett, Caroline, grattis med overståtte eksamener og starten på ferien! :thumbsup
Kos deg masse, særlig på konserten:D:yay
Caroline
05-25-2009, 03:03 PM
Æsj, den der er kjedelig å få "slengt i trynet" når man egentlig skulle se Michael Jackson live i sommer også..:P Men, men, vi får nå oppleve han i vinter, og til sommeren blir det en fin tur til London:yay
Hehe, ja sorry for det, trengte bare å få det ut. :P
Uansett, Caroline, grattis med overståtte eksamener og starten på ferien! :thumbsup
Kos deg masse, særlig på konserten:D:yay
Takk. :) Jeg skal prøve, vet ikke om det blir så kult når Magnus og Kaja er der å.... Men, jeg får gjøre det beste ut av det. ;)
Sunshine
05-25-2009, 06:44 PM
Hehe, ja sorry for det, trengte bare å få det ut. :P
Takk. :) Jeg skal prøve, vet ikke om det blir så kult når Magnus og Kaja er der å.... Men, jeg får gjøre det beste ut av det. ;)
Hehe, skjønte det, no problem;)
Ja, uff, er no dritt når de er der også altså..:bleh
Kos dere til dere sprekker:yay
Caroline
05-26-2009, 11:17 AM
Hehe, skjønte det, no problem;)
Ja, uff, er no dritt når de er der også altså..:bleh
Kos dere til dere sprekker:yay
Haha ja...de er særen meg irriterende! :bleh
Vi skal kose oss så vi sprenger opp hele stadioen!! :yay (No worries, de rekker å bygge den opp igjen til dere skal dit. ;) )
Sunshine
05-26-2009, 02:11 PM
Haha ja...de er særen meg irriterende! :bleh
Vi skal kose oss så vi sprenger opp hele stadioen!! :yay (No worries, de rekker å bygge den opp igjen til dere skal dit. ;) )
Ja, det er best for dere..:bleh
For vi skal også sprenge opp hele stadion(og vi kan det, fordi vi er på den siste konserten.. hah!!):yay:yay
Caroline
05-28-2009, 01:21 PM
Ja, det er best for dere..:bleh
For vi skal også sprenge opp hele stadion(og vi kan det, fordi vi er på den siste konserten.. hah!!):yay:yay
Blææ...skikkelig surt egentlig. Skulle på siste konsert, men neida, ikke nå lenger! ohnoyoudidnt Just a waist of money. :bleh Bytte billetter? :D 8-26-03fruits_apple
charlotte
06-21-2009, 04:42 PM
Sitter her med en kraftig urinveisinfeksjon. 6 antibiotika piller om dagen, og det går ikke mer enn 5 minutter hver gang det kjennes ut som jeg må late vannet! :( over og ut...
Caroline
06-21-2009, 06:04 PM
Huffda, høres ikke så veldig artig ut... God bedring!
charlotte
06-21-2009, 06:47 PM
Thanks! :p
Caroline
08-11-2009, 10:32 PM
Jau! Da er det på tide å vintilere litt igjen. :blinkern
Møtte the love of my life i dag... :<3 En bortsett fra Michael altså. Og Ola. Bare jævlig synd han hadde dame... :bleh
Og! Jeg er kraftig irritert på den teite konkurransen! Finner ikke én bokstav. Det er ikke morsomt å leke noe man ikke får til. :(
Shabana
08-14-2009, 11:24 PM
Møtte the love of my life i dag... :<3 En bortsett fra Michael altså. Og Ola. Bare jævlig synd han hadde dame... :bleh(
:huggle Men Caro da... :( :huggle
Av alle ting å glede seg til her i verden... SKOLEN!!!
Jeg kan ikke vente til mandag kommer og jeg skal ha min første forelesning i det studiet som vil bli mitt siste og det som vil gjøre meg til lærer :D
Mandag og tirsdag denne uken hadde vi forkurs + diverse i forbindelse med studiet og nå bare venter jeg på at mandag skal komme... :yay
Noen andre enn meg som synes det der skurrer litt??? :blinkern
Marius
08-14-2009, 11:51 PM
Helvete, denne dagen har bare vært....ugh, et helvete.
Middagen jeg lagde ble helt mislykka. Så skulle jeg prøve og lage kake, den gikk også til helvete. Faens amerikanske oppskrift.
Så kutta jeg opp en vannmelon isteden, og tenkte at jeg kunne få god samvittighet over å spise frukt istedenfor kake. Men så var den råtten inni. Noen andre som har merka at vannmelonene for tida er drittdårlige?
Bestilte noen sko på nettet, og fikk melding om at frakten ville koste like mye som selve skoa. Dobbeltfaen.
Skulle kjøpe ny mobil, iPhone 3gs. Ringte rundt til alle 20 Telekiosken butikkene i hele Oslo, og BANG, så var det én som hadde den, til tross for at den er utsolgt i nesten hele landet. Men den var HVIT!!!! Jeg vil ikke ha hvit, men sort! Tenk så uflaks. ÉN IGJEN, så var det feil farge. Hater å komme så nær målet for å bomme.
Var nettopp på dass, siden jeg var løs i magen etter den dårlige middagen. Som var så dårlig at jeg ikke husker hva det var engang. Hva skjer? Jo nå er dassen tett også.
Jeg hadde så jævla gode intensjoner for dagen som har vært, men alt har gått til helvete. Snart er ferien min slutt også, uten at jeg engang vet når jeg begynner på skolen.
KingOfPop
08-15-2009, 12:25 AM
Helvete, denne dagen har bare vært....ugh, et helvete.
Middagen jeg lagde ble helt mislykka. Så skulle jeg prøve og lage kake, den gikk også til helvete. Faens amerikanske oppskrift.
Så kutta jeg opp en vannmelon isteden, og tenkte at jeg kunne få god samvittighet over å spise frukt istedenfor kake. Men så var den råtten inni. Noen andre som har merka at vannmelonene for tida er drittdårlige?
Bestilte noen sko på nettet, og fikk melding om at frakten ville koste like mye som selve skoa. Dobbeltfaen.
Skulle kjøpe ny mobil, iPhone 3gs. Ringte rundt til alle 20 Telekiosken butikkene i hele Oslo, og BANG, så var det én som hadde den, til tross for at den er utsolgt i nesten hele landet. Men den var HVIT!!!! Jeg vil ikke ha hvit, men sort! Tenk så uflaks. ÉN IGJEN, så var det feil farge. Hater å komme så nær målet for å bomme.
Var nettopp på dass, siden jeg var løs i magen etter den dårlige middagen. Som var så dårlig at jeg ikke husker hva det var engang. Hva skjer? Jo nå er dassen tett også.
Jeg hadde så jævla gode intensjoner for dagen som har vært, men alt har gått til helvete. Snart er ferien min slutt også, uten at jeg engang vet når jeg begynner på skolen.
Sorry at jeg sier det, men jeg begynte å le litt når jeg leste det her :humre men ikke rart at du er sint, hørtes ut som du har hatt en veldig dårlig dag...
Marius
08-15-2009, 11:16 PM
Lol, nå kom mamma og pappa hjem i dag. Det var godt og slippe å lage mat :P
Shabana
08-15-2009, 11:22 PM
Ja... det får en si... litt av en dag Marius.
Men må jo si meg enig med KingOfPop, jeg begynte å le. Ikke sånn "haha- dette er hysteriskt morsomt", men mer sånn "så det er ikke bare meg" type ting.
Slike dager er kjipe, men man må visst ha noen sånne innimellom har jeg skjønt.
Caroline
08-17-2009, 11:03 PM
:huggle Men Caro da... :( :huggle
Hehe, no worries. Det var bare ikke ment to be. :huggle
Av alle ting å glede seg til her i verden... SKOLEN!!!
Jeg kan ikke vente til mandag kommer og jeg skal ha min første forelesning i det studiet som vil bli mitt siste og det som vil gjøre meg til lærer :D
Mandag og tirsdag denne uken hadde vi forkurs + diverse i forbindelse med studiet og nå bare venter jeg på at mandag skal komme... :yay
Noen andre enn meg som synes det der skurrer litt??? :blinkern
Det er bra at du gleder deg! Da blir ting mye enklere. Jeg gledet meg en stund i sommerferien, men nå, dagen før alt braker løs, gleder jeg meg ikke lenger. :S Må opp sååååå tidlig i morgen. Blææ! Hehe :P
Shabana
08-18-2009, 07:56 PM
That's life... that's what all the people say.
Lurer litt på hva jeg gledet meg så til... Har allerede fått og startet på en oppgave som skal leveres inn på fredag, and I'm completely lost. Uff... :(
Caroline
08-18-2009, 09:24 PM
Oi, huffda innlevering allerede... Vi skal ut å filme et live event allerede på torsdag. Jeg var veldig klar for skolen for noen uker siden, men ikke nå lenger.
I morgen begynner fadderuka da i alle fall, det gleder jeg meg til. :D
Becka
08-18-2009, 10:04 PM
Oi, huffda innlevering allerede... Vi skal ut å filme et live event allerede på torsdag. Jeg var veldig klar for skolen for noen uker siden, men ikke nå lenger.
I morgen begynner fadderuka da i alle fall, det gleder jeg meg til. :D
Hva er det du tar Caro? No media? :)
Caroline
08-18-2009, 10:07 PM
Hva er det du tar Caro? No media? :)
Jepp! Jeg studerer medieproduksjon. :)
Becka
08-18-2009, 10:19 PM
Jepp! Jeg studerer medieproduksjon. :)
Kult! Har ei søster som gikk medialinja på videregående. Tror dessverre hun mistet litt interessen... Men syntes det virker moro det der. :)
Caroline
08-18-2009, 10:23 PM
Kult! Har ei søster som gikk medialinja på videregående. Tror dessverre hun mistet litt interessen... Men syntes det virker moro det der. :)
Synd hun mistet interessen da. Jeg synes det er kjempe moro! Meen, jeg er ikke helt sikker på om det er det jeg vil jobbe med når jeg er ferdig.
Becka
08-18-2009, 10:28 PM
Synd hun mistet interessen da. Jeg synes det er kjempe moro! Meen, jeg er ikke helt sikker på om det er det jeg vil jobbe med når jeg er ferdig.
nei ikke sant... Det er skjelden man vet hva man vil når man er så ung! Noen vet det i ung alder, men de fleste forandrer mening en hundre ganger først. :p Jeg er 25, og har forsatt ikke funnet helt ut hva jeg vil drive med videre.... Tenker selv å tilbake til skolebenken. Men usikker på hva.... tenkte jeg måtte finne ut det først. :D
Caroline
08-18-2009, 10:52 PM
nei ikke sant... Det er skjelden man vet hva man vil når man er så ung! Noen vet det i ung alder, men de fleste forandrer mening en hundre ganger først. :p Jeg er 25, og har forsatt ikke funnet helt ut hva jeg vil drive med videre.... Tenker selv å tilbake til skolebenken. Men usikker på hva.... tenkte jeg måtte finne ut det først. :D
Hehe, ja det er lurte å vite hva man skal studere før man studerer. ;) :P
Jeg vet hva jeg vil, har alltid villet det, helt siden jeg gikk i første klasse. Men det ble medieproduksjon istedet... Synes medie er veldig artig, så gjør ikke noe om jeg ender opp med det egentlig. Vi får se. Har 2 år igjen her nå først i alle fall.
Becka
08-18-2009, 11:09 PM
Hehe, ja det er lurte å vite hva man skal studere før man studerer. ;) :P
Jeg vet hva jeg vil, har alltid villet det, helt siden jeg gikk i første klasse. Men det ble medieproduksjon istedet... Synes medie er veldig artig, så gjør ikke noe om jeg ender opp med det egentlig. Vi får se. Har 2 år igjen her nå først i alle fall.
Hva vil du bli da?? *nysgerrig* Jeg vet bare at jeg alltid har villet synge og danse... Menne, ikke så lett å " bli noe" ut av det. Så, det får bli hobby. :)
Caroline
08-18-2009, 11:14 PM
Hva vil du bli da?? *nysgerrig* Jeg vet bare at jeg alltid har villet synge og danse... Menne, ikke så lett å " bli noe" ut av det. Så, det får bli hobby. :)
Jeg har lyst til å jobbe med bistand. Har alltid hatt en trang for å hjelpe andre. Husker jeg fikk spørsmål på skolen, tror det var i 1. klasse, om hva jeg ville gjort om jeg var rik. Mitt svar var at jeg ville dratt til et fattig land og bygd skoler, gitt dem mat, klær og sånt. Hehe. Tror det er mitt kall. :P
Men siden jeg på slutten av videregående ble veldig interessert i Medie, søkte jeg på det og tenkte jeg kunne kombinere de to tingene på en eller annen måte...men nå vet jeg ikke helt om jeg får til det.
Det er ikke lett. Men du kan jo prøve. I'll support you! ;) :D
Becka
08-19-2009, 12:09 AM
Jeg har lyst til å jobbe med bistand. Har alltid hatt en trang for å hjelpe andre. Husker jeg fikk spørsmål på skolen, tror det var i 1. klasse, om hva jeg ville gjort om jeg var rik. Mitt svar var at jeg ville dratt til et fattig land og bygd skoler, gitt dem mat, klær og sånt. Hehe. Tror det er mitt kall. :P
Men siden jeg på slutten av videregående ble veldig interessert i Medie, søkte jeg på det og tenkte jeg kunne kombinere de to tingene på en eller annen måte...men nå vet jeg ikke helt om jeg får til det.
Det er ikke lett. Men du kan jo prøve. I'll support you! ;) :D
Så utrolig flott. Ikke gi opp dem ideen nei! Er jo super viktig. Det virker veldig givende å kunne jobbe med å hjelpe andre som virkelig trenger det. Det kunne jeg absolutt gjort selv. Av og til er det bare litt vanskelig å faktisk komme i gang med slike ting... Men brenner man for noe så får man det til! :)
Caroline
09-06-2009, 11:46 PM
Så utrolig flott. Ikke gi opp dem ideen nei! Er jo super viktig. Det virker veldig givende å kunne jobbe med å hjelpe andre som virkelig trenger det. Det kunne jeg absolutt gjort selv. Av og til er det bare litt vanskelig å faktisk komme i gang med slike ting... Men brenner man for noe så får man det til! :)
Ja, jeg brenner virkelig for det. Så det er noe jeg kommer til å gjøre (/gjør). :)
Shabana
09-14-2009, 08:50 PM
Bare følte for å skrive noe og det var dette som endte opp på papiret...
Will you let me know
will you let me see
that energy
which set you free
Will you show me how
to obtain your strength
of letting go
to release divine intelligence
MJ-Zin
09-14-2009, 08:55 PM
Nydelig!
Er det noen som har en god ide om hvordan jeg skal klare å holde motet oppe i dårlige dager?
kingofpopforever
09-14-2009, 11:24 PM
denne tråden likte eg: kanskje noe kan fortelle meg at hvordan man kan bli godt kjent med et menneske?
Eg hadde en veninnen som eg blei kjent i 2003, vi har hatt god kontakt, synes eg då. men noen dager siden eg ba henne om å få hjelp meg i en sak der ho skulle være vitne for meg..da sa ho at ho kunne ikke hjelpe meg for vi var ikke så godt kjent, eg er i sjokk ,, sjkønner ingenthing ,, er veldig urolig,,
var ikke vi godt kjent?
vi har hatt hele tiden kontakt gjennom tlf, på msn,,på facebook.. vi snakker om nesten alt.. har vært sammen ute og feste,,ikke hundre gonger men noen ganger, ho har overnatta hos meg,, eg har gjort det samme ,, har spist middag hos henne ,, har truffet hennes barn ,, ho har truffet mitt,, min datter snakker om henne hele tiden,,
no eg veit ikke kve eg skal fortelle henne ,, at mamma er ikkje venn med ho:(
skjøner ikkje kva eg har gjort galt..
Shabana
09-15-2009, 04:09 PM
Nydelig!
Er det noen som har en god ide om hvordan jeg skal klare å holde motet oppe i dårlige dager?
Takk så mye for det :)
Skulle veldig gjerne visst om noe som kan hjelpe akkurat deg. Jeg vet hva som hjelper meg og det er å finne hva som driver meg fremover. I mitt tilfellet er det familien min :<3
denne tråden likte eg: kanskje noe kan fortelle meg at hvordan man kan bli godt kjent med et menneske?
Ut ifra forklaringen din virker det da som at dere burde være ganske godt kjent... Nå er dere jo to, så selv om du føler dere er godt kjent og har et godt vennskap trenger det ikke å bety at hun føler det på samme måte desverre :(
Jeg håper du/dere finner ut av dette. Det føles ikke godt å være i den situasjonen du er i nå. Kan hende det er en ide for deg å ta et oppgjør med denne venninnen din?
Akkurat nå vet jeg ikke annet som kan hjelpe deg enn dette... :huggle
Shabana
10-18-2009, 07:30 PM
Some days are just harder to get through than others...
Dette har vært en rar helg. Har vært utrolig emosjonell, så mye at jeg måtte stoppe på vei hjem fra jobb i dag fordi det er farlig å kjøre i 100 med tårer i øynene... Selvfølgelig Mike sin "skyld" alt sammen (cry2)
Trodde ting gikk bra jeg, men kan se ut til at jeg tar veldig feil.
Tror nok TII har rotet litt i såret :( Jo nærmere 28. vi kommer jo mer presser tårene på...
Ja ja... måtte bare få dette ut blant dem som kan forstå.
kingofpopforever
10-18-2009, 10:54 PM
Dette har vært en rar helg. Har vært utrolig emosjonell, så mye at jeg måtte stoppe på vei hjem fra jobb i dag fordi det er farlig å kjøre i 100 med tårer i øynene... Selvfølgelig Mike sin "skyld" alt sammen (cry2)
Tror nok TII har rotet litt i såret :( Jo nærmere 28. vi kommer jo mer presser tårene på...
oh Shabana føler med deg fordi likedan føler jeg derfor veit eg kor det har du, det er ikke en dag har gått at tårer ikke renner over mj.. eg skønner deg, det er ikke lett , klarer ikke se this is it trailler eg,, tårer kommer med en gong:( grur meg at hvordan skal gå når eg skal sitte å se michael på skjermen over en time..
eg føler samme. seier til meg selv at det går bra, men hver gong eg hører eller leser noen thing om mj så kommer den sorgen tilbake meden gong,,
kan bare trøste deg med en storrrrr klem ,,:huggle
morten77
10-18-2009, 11:05 PM
Det er som du tar det rett ut fra mitt hodet/hjerte.. vet akkuratt hvordan du har det.. trodde å dette skulle gå "greit" men tror dette blir like ille som begravelsen for min del(cry2).. merker for mindre matlyst,mer å mer tårer kommer frem, føelsene ligger snart utenpå huden...er bare glad jeg har noen jeg kan dele den sorgen med på den dagen,har sagt til meg selv at, ja men det blir en sykt bra film, men tror jeg lurer meg selv der.. tror dette blir den følelsesmesig tøffeste filmen i mitt liv(cry)...ett siste farvell ...ett virkelig siste farvell....(cry) forstår deg veldig godt shabana:huggle:huggle
Anne-May
10-19-2009, 10:21 AM
Det er som du tar det rett ut fra mitt hodet/hjerte.. vet akkuratt hvordan du har det.. trodde å dette skulle gå "greit" men tror dette blir like ille som begravelsen for min del(cry2).. merker for mindre matlyst,mer å mer tårer kommer frem, føelsene ligger snart utenpå huden...er bare glad jeg har noen jeg kan dele den sorgen med på den dagen,har sagt til meg selv at, ja men det blir en sykt bra film, men tror jeg lurer meg selv der.. tror dette blir den følelsesmesig tøffeste filmen i mitt liv(cry)...ett siste farvell ...ett virkelig siste farvell....(cry) forstår deg veldig godt shabana:huggle:huggle
Bare signerer dette her jeg (cry)
Shabana
10-19-2009, 05:35 PM
Og det var akkurat derfor jeg skrev dette her... I love you guys! :huggle
Det blir godt å møte enda flere fans 28., og det gleder jeg meg veldig til :yay
Men det er jo som regel flere sider av en sak...
Et sisste farvel ja (cry2) Vil helst ikke tenke sånn jeg da, for han er alltid med meg og det vil han alltid være. Miss him too much! (cry)
Shabana
02-03-2010, 07:33 PM
Måtte bare hente opp denne tråden igjen jeg... føler liksom ikke dette hører helt hjemme i skravle tråden :(
Våknet opp helt tom i dag... fikk ordnet det som ordnes skulle og sendt mann og barn av gårde... så rant tårene. Jeg gikk og la meg igjen og sov 3 timer før jeg våknet til ny gråtekule. I dag var dagen jeg skulle se MJ igjen (cry2)
Mange av dere fikk denne dagen veldig tett opptil 25. juni så det ble kanskje en del av den allerede pågående sørgingen. Ikke alle av oss var så "heldige"...
Jeg forventer ikke at noen av dere skal svare, men her kan jeg ihvertfall få luftet dette uten skrå blikk. Hadde heldigvis fri i dag og i morgen reiser jeg til Porsgrunn, så håper på litt ro der.
Takk til dere som har orket å lese...
MJ fans are the best fans in the world :huggle :huggle :huggle
Mrs_Moonwalker
02-03-2010, 08:19 PM
Måtte bare hente opp denne tråden igjen jeg... føler liksom ikke dette hører helt hjemme i skravle tråden :(
Våknet opp helt tom i dag... fikk ordnet det som ordnes skulle og sendt mann og barn av gårde... så rant tårene. Jeg gikk og la meg igjen og sov 3 timer før jeg våknet til ny gråtekule. I dag var dagen jeg skulle se MJ igjen (cry2)
Mange av dere fikk denne dagen veldig tett opptil 25. juni så det ble kanskje en del av den allerede pågående sørgingen. Ikke alle av oss var så "heldige"...
Jeg forventer ikke at noen av dere skal svare, men her kan jeg ihvertfall få luftet dette uten skrå blikk. Hadde heldigvis fri i dag og i morgen reiser jeg til Porsgrunn, så håper på litt ro der.
Aww... :huggle Jeg var i London den dagen jeg skulle på konsert, 16. juli, men jeg tok det ikke så tungt der, var på Madame Tussauds den dagen og var opptatt med andre ting den dagen. Men det stikker likevel, å vite at han døde 20 dager før drømmen skulle gått i oppfyllelse... :(
It'll get better, sweetie. :huggle
Huff, begynte å gråte bare av dette jeg. (cry2)
Føler virkelig med deg!! :huggle:huggle
kingofpopforever
02-03-2010, 08:36 PM
:huggle:huggle(cry2)
åå...(cry2):huggle2:huggle
Shabana
02-03-2010, 09:06 PM
I love you guys... nothing more to say :huggle L::<3VE!!!!!!!!
morten77
02-03-2010, 10:19 PM
Føler virkelig med deg(cry2)....mange trøste :huggle:huggle:huggle:huggletil deg:huggle
Becka
02-03-2010, 11:55 PM
Shabana :huggle .. Såklart jeg orker å lese! You`re my sista and I love u! ::<3
Det går ikke en dag uten at jeg tenker på MJ. Og det svir så innmari ennå... Jeg er ikke ferdig med sorgprosessen, og en del av meg lurer på om jeg noen gang vil komme over dette. Men,for.eks turen til London, jeg lo, jeg gråt om en ann. I det minste kan man forsatt ha det moro. Og det er øyeblikk å ta vare på. Og flere skal det bli.
Jeg føler med deg Hilde. Vi er alle her for deg! :huggle
Allison
02-04-2010, 12:15 AM
:huggle :huggle :huggle
Men det stikker likevel, å vite at han døde 20 dager før drømmen skulle gått i oppfyllelse... :(
Ja samme her, det stikker så veldig hver gang jeg tenker på at drømmen skulle ha gått i oppfyllelse (cry2)(cry2)(cry)
Caroline
02-05-2010, 02:09 AM
Åh, Hilde...(cry2)
Jeg føler med deg, vennen! :huggle
Og som Veronica sa; it'll get better! ...in time.
Jeg skulle sett MJ igjen om litt under tre uker...gruer meg noe veldig til den dagen.
Jeg var i london i sommer da jeg egentlig skulle vært på konsert...og det var helt forferdelig. Noe de som var med til london nå kan bekrefte, er jeg og Kaja i godt humør hele tiden...i sommer sa vi så vidt noe til hverandre (believe it or not). Vi satt utenfor O2 i stillhet...og tårer. Og nå skal snart den samme dagen komme igjen... Med tiden blir det bedre, men nå må jeg igjen begynne på nytt. (cry2)
Masse :huggle2 til deg, vennen! ::<3
Jeg har også et spørsmål (til den som kan svare)...når man kommer til himmelen - glemmer man alt og alle man kjente da man var på jorden?
morten77
02-05-2010, 08:32 AM
Åh, Hilde...(cry2)
Jeg føler med deg, vennen! :huggle
Og som Veronica sa; it'll get better! ...in time.
Jeg skulle sett MJ igjen om litt under tre uker...gruer meg noe veldig til den dagen.
Jeg var i london i sommer da jeg egentlig skulle vært på konsert...og det var helt forferdelig. Noe de som var med til london nå kan bekrefte, er jeg og Kaja i godt humør hele tiden...i sommer sa vi så vidt noe til hverandre (believe it or not). Vi satt utenfor O2 i stillhet...og tårer. Og nå skal snart den samme dagen komme igjen... Med tiden blir det bedre, men nå må jeg igjen begynne på nytt. (cry2)
Masse :huggle2 til deg, vennen! ::<3
Jeg har også et spørsmål (til den som kan svare)...når man kommer til himmelen - glemmer man alt og alle man kjente da man var på jorden?
Di som har virkelig hatt døden nær opplevelse, å da mener jeg di som ble dokumentert døde(uten hjert slag/puls) for så å så mange minutter, for så å komme tilbake (få puls igjen) har "mange" sagt at når du går mot det hvite "lyset" å forbi (da i praksis død) så blir all "smerte/savn/sorg borte, å du møter alle fra familie igjen, alle blir på lik linje,alt er kjærlighet, du er i en høyere eksistens" enn her på jorden... Jeg har lest mye om sånne ting / åndelige ting,for det har en stor betydning i livet mitt. Men veldig mange av di som er dokumentert å ha "kommet tilbake fra den andre siden" har denne oppfatning, For å prøve å forklare det enklere: Hvis du har vært i en situasjon hvor du var 98% sikker på å dø..så vil man etter litt bli så rolig at man ikke er bekymret mer,(dette er da forbi redsel føelse) man har da på en måte god tatt at man skal død, "gå videre", men så klare man seg .Men i den lille delen hvor all redsel er borte, forklarer mange som det samme som å "død" ...all redsel blir borte,man føler en vannvittig ro.Man har godtatt at "siste time" er kommet.Men det fins di som opplever det annerledes,men en "rød tråd" gjennom historiene til di fleste er, en utrolig ro å kjærlighet (i betydning av at alle er"likestilt" igjen).... Nå glemte jeg egentlig spørsmålet ditt caroline;) Jeg er selv utrolig fasinert av "di større spørsmål" åndelige ting, å kan da prate i hue å ræ.....a;) unnskyld hvis jeg har bablet mye her..... som en vis mann sa en gang: Livet kan være for jævlig avogtil...men alternativet er ikke ett valg!..... Its all for LOVE, Love is life .....:huggle:huggle:huggle(men vær sin oppfatning;)
Di som har virkelig hatt døden nær opplevelse, å da mener jeg di som ble dokumentert døde(uten hjert slag/puls) for så å så mange minutter, for så å komme tilbake (få puls igjen) har "mange" sagt at når du går mot det hvite "lyset" å forbi (da i praksis død) så blir all "smerte/savn/sorg borte, å du møter alle fra familie igjen, alle blir på lik linje,alt er kjærlighet, du er i en høyere eksistens" enn her på jorden... Jeg har lest mye om sånne ting / åndelige ting,for det har en stor betydning i livet mitt. Men veldig mange av di som er dokumentert å ha "kommet tilbake fra den andre siden" har denne oppfatning, For å prøve å forklare det enklere: Hvis du har vært i en situasjon hvor du var 98% sikker på å dø..så vil man etter litt bli så rolig at man ikke er bekymret mer,(dette er da forbi redsel føelse) man har da på en måte god tatt at man skal død, "gå videre", men så klare man seg .Men i den lille delen hvor all redsel er borte, forklarer mange som det samme som å "død" ...all redsel blir borte,man føler en vannvittig ro.Man har godtatt at "siste time" er kommet.Men det fins di som opplever det annerledes,men en "rød tråd" gjennom historiene til di fleste er, en utrolig ro å kjærlighet (i betydning av at alle er"likestilt" igjen).... Nå glemte jeg egentlig spørsmålet ditt caroline;) Jeg er selv utrolig fasinert av "di større spørsmål" åndelige ting, å kan da prate i hue å ræ.....a;) unnskyld hvis jeg har bablet mye her..... som en vis mann sa en gang: Livet kan være for jævlig avogtil...men alternativet er ikke ett valg!..... Its all for LOVE, Love is life .....:huggle:huggle:huggle(men vær sin oppfatning;)
jeg er også veldig fasinert i slike spørsmål :) og i rle boken på skolen står det om en mann som hadde en slik nær døden opplevelse og han sa at han på en måte gikk ut av kroppen sin og kunne se seg selv også så han et lys og alt ble rolig og stille og han opplevde bare ro og kjærlighet ogsånt, også når han kom tilbake til kroppen sin igjen altså at han hadde blitt gjennoplevet igjen så følte han seg sveket men han sa også at han ike var noe redd for å dø lengre
elers så får jeg mac i morgen :D endelig :D også var vi i oslo med klassen i dag og da vi gikk forbi grand hotel så sa en ååååh der har obama vært og alle bare wooow og jeg er bare vanelig også sier jeg ja det har Michael Jackson også så ja x ) haha ALLE ble så fasinert av at obama hadde vært der og jeg bare ja det har Michael Jackson også så det var ikke så stort liksom x D haha det var bare så komisk x D
Becka
02-05-2010, 05:42 PM
Jeg syntes å dette er veldig interessant Morten. Men kunne nesten ønske jeg ikke var det. Jeg har alltid lurt på hva som skjer etter livet, men etter Michael døde har jeg tenkt på det hver dag. Jeg har lurt så på hvor han er og om han kan høre meg og den slags... Jeg har vært veldig redd selv. Jeg er redd fordi jeg ikke vet hva som skjer. Jeg er redd for å forlate de er jeg glad i. Og selv om det er en sjanse for at jeg møte Michael etter livet, og så er det nok en litt større del av meg som ikke helt kan tro på det. Jeg vil så gjerne! Men det er vanskelig... Hva om det ikke er noe? :( Hva om døden er slutten, og ferdig med det? Mange ønsker håp, et håp om at det er noe mer. Og det kan jo være alle disse teoriene bare er håp....
Jeg hørte faktisk Ole Paus av alle, si på radioen en gang, " Om dette er alt, så er det et forferdelig dårlig manus! " Så sant så sant. :humre
mariemarie
02-05-2010, 06:45 PM
Jeg hørte faktisk Ole Paus av alle, si på radioen en gang, " Om dette er alt, så er det et forferdelig dårlig manus! " Så sant så sant. :humre
Oh wow, nå fikk jeg frysninger. Det var veldig fint sagt.
Jeg tror at alle kommer til himmelen, hva det er vet jeg ikke, men jeg vet at det finnes. Hvordan det er vet jeg heller ikke, men jeg vet at man møter sine kjære igjen.
Jeg føler det på kroppen at de døde aldri forlater oss, og vi forlater aldri dem.
Becka
02-09-2010, 07:55 AM
Våknet opp i dag helt ødelagt. :S Jeg har drømt noe veldig om Michael, rettsak, Murray.... Og du vet den følelsen i det du våkner etter en drøm, og du ikke vet om det er vikelig eller ei. Det som skjedde meg at jeg trodde pga drømmen, at Michaels død bare var en drøm. I et lite brøkdel av et sekund, følte jeg lettelse....Men så kommer sannheten som et skudd i magen.
Gårsdagen har tydelig gått inn på meg. Og igår gikk jeg sikkert i en halv time bare rundt i stua, stilte spørsmål og kom med teorier for meg selv. Jeg har sagt jeg ikke vet hva jeg skal føle angående Murray. En del av meg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan bli fly forbanna. Men jeg er ikke der. Jeg kunne nesten ønske. Han kan ha vært årsaken til at livet mitt aldri vil bli det samme! Han kan ha vært årsaken til så manges smerte! Han kan ha vært årsaken til at 3 herlige barn nå må vokse opp uten deres far. Men, så er det så mye mer jeg stiller meg.... Som jeg ikke kan gå inn på en gang her...
Jeg savner ham så sinnsykt... Jeg feller tårer stadig vekk. Det er så innmari lite som skal til. Det er først nå jeg virkelig innser og merker at han er borte. (cry2)
Caroline
02-10-2010, 12:05 AM
Thanks! Jeg trooor du svarte på spørsmålet mitt. Hehe! :huggle
Åååh, nå er jeg så irritert på meg selv! Er det mulig!?
Hadde prøvemuntlig i tysk i dag, og det gikk ikke bra. Ikke til å være meg i alle fall. Til og med læreren ble skuffet over meg. Åååh. :-/
Jeg fikk jo heeelt hjerneteppe da hun spurte:
"Was kannst du in das Einkaufzentrum kaufen?" Altså hva man kan kjøpe på kjøpesentret. Og jeg tenkte bare: Mat, klær... Men kom jeg på hva det er på tysk...? Neida. Huff, jeg VET jo hva det er. Åh, så irritert jeg er nå.
Godt å få det ut. :P
Men nå er det fri i en uke, så et lite lyspunkt er det. xD
Caroline
05-11-2010, 02:24 PM
Huff, jeg vet hvordan det er. Muntlig eksamen SUCKS! Man er jo gjerne litt nervøs og da kommer hjerneteppe fort! Blæææææ
I 3. klasse hadde jeg avsluttende multig i engelsk. Tema var britisk politikk, som var noe av det jeg hadde lest mest på, men selvfølgelig husket jeg ingenting da jeg hadde prøven...hmpf. Irriterende. I tillegg at jeg om en bok jeg bare hadde lest sammendraget av, men det var jo min egen skyl så... :p
Ja, muntlig eksamen er noe dritt!
Wææ, britisk politikk hørtes vanskelig ut. xD Men bare jeg ikke kommer opp i tysk på ordentlig eksamen, så skal jeg være fornøyd jeg. :)
Caroline
05-12-2010, 05:07 PM
Wææ, britisk politikk hørtes vanskelig ut. xD Men bare jeg ikke kommer opp i tysk på ordentlig eksamen, så skal jeg være fornøyd jeg. :)
Hehe, det er ikke vanskligere enn å ha om en bok man ikke har lest xD Jeg fikk ikke så verst karakter egentlig, til å ha vært så dårlig forberedt og å få hjerneteppe. Tror det bare gjelder å si noe... :P
Huff, ja, skal krysse fingrene for at du ikke får tysk på ordentlig eksamen. Det må være et mareritt! (Sorry :p)
Tysk muntlig har jeg vært oppe i og det er noe av det verste jeg har vært med på. Jeg fikk elt jernteppe og huska ikke et eneste ord på tysk omtrent. Heldigvis sto jeg siden eksamen var delt mellom skriftlig og muntlig og skriftlig gikk greit, så det redda meg.
Det positive med det er at ingen eksamener kan bli verre enn den, så hvis jeg gruer meg til en eksamen så tenker jeg bare på det.
Jeg har en muntlig eksamen 10 juni, men den er ikke så stress. Og når jeg er ferdig med den så er jeg ferdig som student og skal ut i arbeidslivet. Føler jeg er rimelig klar for å være ferdig med pensumlesing, oppgaver og eksamener nå, selv om livet som student har vært topp.
Caroline
05-12-2010, 06:07 PM
Så heldig du er som er ferdig! Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor mye jeg gleder meg til å være ferdig. Det er deilig å være student, men jeg orker ikke mer pensumlesing og eksamner... 1 år igjen, and I'm done. Forhåpentligvis. Mye tyder på at jeg har studert til feil yrke, men so be it, jeg orker ikke mer. :P
Sånn er det ofte tror jeg. Det er ofte man ikke ender opp med å jobbe som det man egentlig har utdannet seg til heller. Studentlivet er knall på mange måter, men ikke for alltid. Man blir fornøyd liksom. Blir spennende og skulle ut i arbeidslivet nå. Får bare håpe jeg får meg en jobb jeg liker.
Huff, ja, skal krysse fingrene for at du ikke får tysk på ordentlig eksamen. Det må være et mareritt! (Sorry :p)
Ja, det blir virkelig et mareritt! Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Heh. xD Krysser fingrene jeg også! :-]
Tysk muntlig har jeg vært oppe i og det er noe av det verste jeg har vært med på. Jeg fikk elt jernteppe og huska ikke et eneste ord på tysk omtrent. Heldigvis sto jeg siden eksamen var delt mellom skriftlig og muntlig og skriftlig gikk greit, så det redda meg.
Nå skremte du meg enda mer. Neida. Jeg skal IKKE komme opp i tysk muntlig, det har jeg bestemt meg for. :latter Er heldigvis ferdig med tysk nå da, slipper det på vgs, trooor jeg. :p
Ja, det blir virkelig et mareritt! Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Heh. xD Krysser fingrene jeg også! :-]
Nå skremte du meg enda mer. Neida. Jeg skal IKKE komme opp i tysk muntlig, det har jeg bestemt meg for. :latter Er heldigvis ferdig med tysk nå da, slipper det på vgs, trooor jeg. :p
sorry:) hehe, måtte bare. Det hadde sikkert gått bedre med deg hvis du hadde kommet opp i det, men det gjør du sikkert ikke. Det var på videregående jeg var oppe i tysk og jeg hadde vært veldig lite i tysken fordi jeg hata det. Du får ha lykke til uansett hva du kommer opp i. Er det sånn at alle kommer opp i noe eller?
sorry:) hehe, måtte bare. Det hadde sikkert gått bedre med deg hvis du hadde kommet opp i det, men det gjør du sikkert ikke. Det var på videregående jeg var oppe i tysk og jeg hadde vært veldig lite i tysken fordi jeg hata det. Du får ha lykke til uansett hva du kommer opp i. Er det sånn at alle kommer opp i noe eller?
Det går bra vettu! :) Og takk for det! :-]
Ja, alle kommer opp i noe. Håper jeg kommer opp i matte jeg. Eller norsk kanskje. :p Er ikke før i juni, så når jeg er ferdig med den eksamen, er vi vel stortsett ferdig med hele ungsdomsskolen. Seriøst, som jeg gleder med til vgs nå! :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.