PDA

View Full Version : Fan møte

Pages : [1] 2

Shabana
10-08-2008, 04:24 PM
Noen av oss her på forumet har snakket litt om å møte hverandre og lurer nå på om det er flere som er interresert i dette. Det er ikke snakk om et fan event eller noe store greier, men at flere fans rundt om landet møter hverandre på sin egen fritid ett eller annet sted i landet vi blir enige om.

Så... er det flere her som er interresert i dette?

Caroline
10-08-2008, 04:28 PM
Du vet allerede at jeg har lyst :thumbsup :)
Det hadde vært utrolig koselig å møte alle. Håper det er flere som er interresert. :D

MarcusJoseph
10-08-2008, 06:46 PM
Yeah. absolutt. det hadde vært kool altså :thumbsup

Sunshine
10-08-2008, 06:55 PM
Som noen av dere allerede vet, er jeg med:D
Håper også flere er interesserte!

Jenter, vi har fått med oss en gutt også;) Kjempebra, MarcusJoseph:thumbsup

Natte
10-08-2008, 07:07 PM
Jeg har VELDIG lyst! :D
Jeg kan komme hvis noe av dette skal være i Oslo, Skien, Kristiansand, Trondhjem og ja.. de blir vel ikke lenger Nord en Trondheim, så ;)
Hvr bor alle, forresten? ^^ Det er lurt å vite! ;)

MarcusJoseph
10-08-2008, 07:13 PM
Jeg flytta nettopp fra trondheim til Tustna i nord møre.. Bor i et hus fra 1822 nå! digger gamle hus :) Synes alle jentene her skal komme på besøk til MEG!!! :D hoho.

Shabana
10-08-2008, 07:29 PM
Jippi! En til mer er interessert! Koselig MarcusJoseph :thumbsup

Jeg flytta akkurat fra Oslo til Hamar, men har bodd mesteparten av livet mitt i Skien.

Natte
10-08-2008, 07:29 PM
Haha ! xD
Ja, det hadde vært tøft å dra til Trondheim! ^^, Ellers så kunne vi møttes på Valle Hovin! :D

Sunshine
10-08-2008, 07:30 PM
Jeg er nok en Oslojente, ja;)

Er det god plass og liv hos deg da, MarcusJoseph?:P

Vi får vel la det gå noen dager for å se om flere er interesserte, før vi bestemmer oss for hvor og når.. =)

Natte
10-08-2008, 07:33 PM
Jeg er fra Lofoten.. men har så mange onkler og slektninger som er spredt at det ikke er så farlig!:P

MarcusJoseph
10-08-2008, 07:37 PM
Jeg er nok en Oslojente, ja;)

Er det god plass og liv hos deg da, MarcusJoseph?:P

Hehe. Joda, bra med plass her :) har et stort soverom til overs da.. med 6 senger. Men søstra mi som eier huset har flere soverom. også er det en ganske stor stue her.. med langbord.. kunne vi laga oss taco... pizza.. og sett MJ filmer.. osv :) hadde vært gøy!

Natte
10-08-2008, 07:48 PM
Nå fikk je virkelig lyst!! Hørtes utrolig koselig ut! Men jeg er ikke blitt kjent med så mange på forumet :S Men er ganske aktiv (tror jeg). ^^ Håper jeg blir kjent med alle som er aktive her i alle fall! :D

MarcusJoseph
10-08-2008, 07:52 PM
Nå fikk je virkelig lyst!! Hørtes utrolig koselig ut! Men jeg er ikke blitt kjent med så mange på forumet :S Men er ganske aktiv (tror jeg). ^^ Håper jeg blir kjent med alle som er aktive her i alle fall! :D

Ja, ikke sant? :) kjenner ikke så mange her jeg heller.. Bortsett fra Irlin.. Møtte henne i London i 2006.. da MJ mottok en award på WMA! :)

Natte
10-08-2008, 07:56 PM
Ja, ikke sant? :) kjenner ikke så mange her jeg heller.. Bortsett fra Irlin.. Møtte henne i London i 2006.. da MJ mottok en award på WMA! :)

Haha, ja, det gjorde det! ^^ Ååå! Dere er UTROLIG heldige som har fått opplevd noe sånt! Det må være helt fantastisk å ha fått møtt han! Jeg hadde begynt å gråte hvis jeg hadde møtt MJ! Jeg hadde blitt helt sprø! Jeg ahr blitt kjent med noen, men ikke så mange! ^^ Men håper å bli kjent med flere etterhvert! :D

Sunshine
10-08-2008, 08:43 PM
Hehe. Joda, bra med plass her :) har et stort soverom til overs da.. med 6 senger. Men søstra mi som eier huset har flere soverom. også er det en ganske stor stue her.. med langbord.. kunne vi laga oss taco... pizza.. og sett MJ filmer.. osv :) hadde vært gøy!

Det hørtes egentlig helt supert ut! Og da slipper vi å betale for hotell også.. hvis ikke du vil at vi skal betale litt da;)

MarcusJoseph
10-08-2008, 08:53 PM
Det hørtes egentlig helt supert ut! Og da slipper vi å betale for hotell også.. hvis ikke du vil at vi skal betale litt da;)

neeei..8-26-03fruits_apple dere får selvfølgelig overnatte gratis! :) så spleiser vi på godteri og nam nam mat :thumbsup hoho

Natte
10-08-2008, 08:55 PM
neeei..8-26-03fruits_apple dere får selvfølgelig overnatte gratis! :) så spleiser vi på godteri og nam nam mat :thumbsup hoho

Haha, det er bra at man slipper å betale! :D ^^ Men da må man finne noe alle liker! :D Okei.. alle liker sjokolade.. og taco?:P

MarcusJoseph
10-08-2008, 08:58 PM
Haha, det er bra at man slipper å betale! :D ^^ Men da må man finne noe alle liker! :D Okei.. alle liker sjokolade.. og taco?:P

Jaaaaaa! :thumbsup

Sunshine
10-08-2008, 09:04 PM
hehe, vi må jo høre om flere synes det høres bra ut da:)

Men taco liker vel de fleste ja.. er jo bare til å dra og handle sammen, eller lage en handleliste til MarcusJoseph og betale litt for maten når vi kommer;)

Natte
10-08-2008, 09:07 PM
Taco liker de fleste, ja! Og pizza, kanskje! :D Er det sikkert at du får lov til dette da, MarcusJoseph? ^^ Må bare spørre :D

MarcusJoseph
10-08-2008, 09:12 PM
Høres ut som en plan :) haha.. om jeg har lov :P jeg er snart 22 år.. er vel lov å ha overnattingsbesøk da? eller har jeg tatt heeeeeeelt feil? :latter Er kun den store stua jeg må høre om jeg får låne.. tror ikke det er noe problem altså.

Sunshine
10-08-2008, 09:23 PM
Du får si vi er noen snille folk som ikke har noen planer om å rasere huset;)

Shabana
10-08-2008, 09:28 PM
Planlegging i full gang skjønner jeg :latter
Fint det er entusiasme rundt dette da :)

MarcusJoseph
10-08-2008, 09:33 PM
Planlegging i full gang skjønner jeg :latter
Fint det er entusiasme rundt dette da :)

:latter ja, det er gøy :thumbsup

Natte
10-08-2008, 09:47 PM
Høres ut som en plan :) haha.. om jeg har lov :P jeg er snart 22 år.. er vel lov å ha overnattingsbesøk da? eller har jeg tatt heeeeeeelt feil? :latter Er kun den store stua jeg må høre om jeg får låne.. tror ikke det er noe problem altså.

Oi xD Visste ikke du var 22 år!:P Sorry! ^^ Ja, da får du vel sikkert lov! :D

(Jeg føler meg ganske ung xD)

MarcusJoseph
10-08-2008, 09:53 PM
Oi xD Visste ikke du var 22 år!:P Sorry! ^^ Ja, da får du vel sikkert lov! :D

(Jeg føler meg ganske ung xD)

du er tilgitt :) hæhæ. hvor gamle/unge er dere folkens? :)

Natte
10-08-2008, 10:12 PM
du er tilgitt :) hæhæ. hvor gamle/unge er dere folkens? :)

Haha, takk! :D

Jeg er 14.. går i 10 ^^ Blir faktisk 15 01. november! ^^

Shabana
10-08-2008, 10:15 PM
24 her... Jeg føler meg gammel og grå til tider, men iblant skikkelig fjortis også :latter

MarcusJoseph
10-08-2008, 10:20 PM
Haha, takk! :D

Jeg er 14.. går i 10 ^^ Blir faktisk 15 01. november! ^^

Ah, november kid du også ja! kool ;)

Natte
10-08-2008, 10:29 PM
Ah, november kid du også ja! kool ;)
Haha, ja ;) Er du og i november? :D

Shabana: Neida, du er ikke gammel! :D Haha, jeg ler litt når folk som er så unge sier de er gammel!:P Man er så gammel som man føler seg! Men.. da er jeg bare 10 år mentalt!:rolleyes

MarcusJoseph
10-08-2008, 10:32 PM
Haha, ja ;) Er du og i november? :D

Shabana: Neida, du er ikke gammel! :D Haha, jeg ler litt når folk som er så unge sier de er gammel!:P Man er så gammel som man føler seg! Men.. da er jeg bare 10 år mentalt!:rolleyes

jupp.. 19 nov :D

Shabana
10-08-2008, 10:37 PM
Det er jo akkurat det... den mentale alderen min varierer veeeldig :latter
Det er vel bare det at jeg har opplevd så altfor mye for å være så ung, eller noe sånt. Heldigvis lever jeg i MJ- ånd, jeg har aldri gitt slipp på barnet inni meg.

MarcusJoseph
10-08-2008, 10:43 PM
Det er jo akkurat det... den mentale alderen min varierer veeeldig :latter
Det er vel bare det at jeg har opplevd så altfor mye for å være så ung, eller noe sånt. Heldigvis lever jeg i MJ- ånd, jeg har aldri gitt slipp på barnet inni meg.

Alder og tall er jo egentlig bare no menneskeskapte greier... har man det bra og tar vare på seg selv så holder man seg bra og lever lenger tror jeg :) noen ser jo ut som de er 60 når de er 40... andre ser ut som de fremdeles er i 20 årene når de er 40..! Så de tallene tror jeg ikke vi skal ta så ALT for seriøst :) hehehe... "Heldigvis lever jeg i MJ- ånd, jeg har aldri gitt slipp på barnet inni meg"... That's the spirit!!! :thumbsup

Shabana
10-08-2008, 11:08 PM
Alder og tall er jo egentlig bare no menneskeskapte greier... har man det bra og tar vare på seg selv så holder man seg bra og lever lenger tror jeg :) noen ser jo ut som de er 60 når de er 40... andre ser ut som de fremdeles er i 20 årene når de er 40..! Så de tallene tror jeg ikke vi skal ta så ALT for seriøst :) hehehe... "Heldigvis lever jeg i MJ- ånd, jeg har aldri gitt slipp på barnet inni meg"... That's the spirit!!! :thumbsup
Det har du helt rett i ja :thumbsup Og, takk for det :D

Natte
10-08-2008, 11:09 PM
jupp.. 19 nov :D

Haha, tøft!:thumbsup

Shabana og MarcusJoseph: Ja, jeg mener og at den mentale alderen burde regnes mest, ja! Jeg er utrolig barnslig, men det liker jeg bare! ^^ Jeg kommer alltid til å være barnslig, jeg! :D

Caroline
10-08-2008, 11:21 PM
Skal si dette går unna. Er borte et par timer og plutselig er det til og med planlagt hva vi skal spise. Supert! :D I'm in! :thumbsup

Bra sagt dte med alder MarcusJoseph :thumbsup
Jeg er helt enig.

24 her... Jeg føler meg gammel og grå til tider, men iblant skikkelig fjortis også :latter

Ha ha ha, det er det flere som er. :latter *kremt, dirty-MJ-snakk, kremt* :latter :P

og forresten, jeg er 19. ikke langt unna 20 ;)

Natte
10-08-2008, 11:23 PM
Caroline: Ja, det er bra folk er så ivrige!:thumbsup

Forresten: Legg ut flere videoer på fjortistråden!:bleh

MarcusJoseph
10-08-2008, 11:26 PM
Skal si dette går unna. Er borte et par timer og plutselig er det til og med planlagt hva vi skal spise. Supert! :D I'm in! :thumbsup

Bra sagt dte med alder MarcusJoseph :thumbsup
Jeg er helt enig.

Ha ha ha, det er det flere som er. :latter *kremt, dirty-MJ-snakk, kremt* :latter :P

og forresten, jeg er 19. ikke langt unna 20 ;)

Gode greier Caroline :thumbsup snart 20 du ja.. nice ;)

Caroline
10-08-2008, 11:41 PM
Jupp, glæ'r mæ!!! :D da blir jeg stor da! også kan jeg gå på de utestedene alle de store barna går på.:D he he :P

Mrs_Moonwalker
10-08-2008, 11:47 PM
Jeg kan nok ikke komme, men håper dere får det hyggelig.

Føler meg gammel jeg og, Shabana. 23, jeg. :P

MarcusJoseph
10-08-2008, 11:48 PM
Jupp, glæ'r mæ!!! :D da blir jeg stor da! også kan jeg gå på de utestedene alle de store barna går på.:D he he :P

er du trønder du også???? :latter æ digge dæ, digge du mæ hæ?

Caroline
10-08-2008, 11:51 PM
Ha ha ha, nei er nok desverre ikke det... :latter Har noen venner som er det bare, så plukker opp noen ord her og der :P ;)

MarcusJoseph
10-08-2008, 11:53 PM
Ha ha ha, nei er nok desverre ikke det... :latter Har noen venner som er det bare, så plukker opp noen ord her og der :P ;)

okå :) hvor bor du da? :)

Natte
10-08-2008, 11:58 PM
Åå, hvorfor kan ikke du komme, Applehead?:(

Caroline
10-09-2008, 12:05 AM
okå :) hvor bor du da? :)

Jeg er fra Oslo, men studerer for øyeblikket i Gjøvik. :) Så, bor litt i Oslo og litt i Gjøvik.

Natte
10-09-2008, 12:10 AM
Det derre "Æ digge dæ, du digge mæ, hæ?"-greiene tror jeg faktisk er fra Nordland!:P Er ikke sikker.. men tror det xD Kan uansett sies på "Nordlandsk". Men jeg sier ikke "æ".. jeg sier "e" xD Komplisert o.o Jeg burse begynne å snakke dialekt her inne! :D

emil-paulsen
10-09-2008, 12:10 AM
Høres spennende ut, hadde vært artig :)
Men er ikke helt sikker på åssan jeg skulle kommet meg dit :/
Det er vel ingen som bor i nærheten av Hamar elns som har tenkt seg dit? :rolleyes

Mrs_Moonwalker
10-09-2008, 12:13 AM
Åå, hvorfor kan ikke du komme, Applehead?:(

Er nok litt for langt unna for meg dessverre. Men ingen fare, jeg er der i ånden. ;)

Natte
10-09-2008, 12:17 AM
Er nok litt for langt unna for meg dessverre. Men ingen fare, jeg er der i ånden. ;)

Ja, det blir sikkert langt for meg og :/ Men hvis jeg skal, så vil jeg at du og skal komme! ^^

Mrs_Moonwalker
10-09-2008, 12:19 AM
Ja, det blir sikkert langt for meg og :/ Men hvis jeg skal, så vil jeg at du og skal komme! ^^

Hehe, hadde vært koselig det, men dessverre... får nesten se en annen gang. :)

Caroline
10-09-2008, 12:24 AM
Høres spennende ut, hadde vært artig :)
Men er ikke helt sikker på åssan jeg skulle kommet meg dit :/
Det er vel ingen som bor i nærheten av Hamar elns som har tenkt seg dit? :rolleyes

Jeg er i Gjøvik..? det er vel ikke så langt unna? :)
Og jeg har tenkt meg dit ;)

Synd du ikke kan AppleHead, du får være med neste gang. også får vi nøye oss med ånden din denne gang. :P :)

Natte
10-09-2008, 12:30 AM
Hehe, hadde vært koselig det, men dessverre... får nesten se en annen gang. :)

Ja, får det! Hadde jo vært utrolig bra hvis alle kunne komme! Men det skal veldig godt gjøres :/

Caroline
10-09-2008, 12:58 AM
^ Ja, det hadde jo vært døds bra om alle kunne. Men det går nok ikke, er alltids noen som ikke kan...desverre.
Men vi som kan kan jo more oss forde :)

Natte
10-09-2008, 02:12 PM
Ja, det kan vi! :D Ååh, dette er så bra! Liksom å møte så mange som elsker MJ! ^^ Og man kan snakke så mye om han som man vil! :D

Becka
10-09-2008, 02:39 PM
Er det allrede bestemt hvor...? Eller? Jeg er jo selvsagt veldig interessert i dette. Event som skulle være i Stavanger ble jo ikke noe av. Men var det ikke slik at de fleste bodde nærmest der? At det ble event der pga det?

Men nå som det ikke er noe event, så kan det kanskje bli lettere mtp at man ikke taper noe om folk ikke skulle møte opp.

Je ville jo egentlig trodd at Hovedstaden er det letteste å komme seg til. Til der går jo alt. Jeg vet ikke jeg... Selv er jeg fra kristiansandsområdet.

Caroline
10-09-2008, 02:49 PM
Vet ikke om det er fast bestemt, men vi har vel i hvert fall kommet med et alternativ... (tror jeg :P he he)

Men ja, et annet alternativ kan jo være hovedstaden. Det er nok det enkleste å komme seg til. Men i Trondheim slapp vi muligens å betale for hotell... ;) og er vel ikke såå vanskelig å komme seg dit heller. (Kommer kanskje litt ann på hvor man reiser fra... :unsure)

Vi kan jo komme med litt forskjellige forslag også kan vi ha en avstemning? :)

Natte
10-09-2008, 03:00 PM
Ja, avstemning er jo e god idè! :D Jeg har i hvert fall veldig lyst til å komme! :D

Caroline
10-09-2008, 03:17 PM
Ja, men først må vi jo ha noe å stemme over :P He he.

Forløpig har vi i Trondheim (hos MarcusJoseph ;P)
og vår kjære hovedstad, Oslo...

Noen flere forslag?

Natte
10-09-2008, 03:18 PM
Jeg kan i hvert fall ikke si Lofoten..:P
Jeg er vel ganske alene her oppe i Nord!:P

Caroline
10-09-2008, 03:27 PM
He he, tror vi skal satse på et litt mer sentralt sted ja. :P
:latter

Natte
10-09-2008, 05:55 PM
Haha, ja:latter
Litt øde her oppe!:rolleyes

Sunshine
10-09-2008, 06:02 PM
Men var det ikke sånn at MarcusJospeh hadde flyttet til Nordmøre nå? Hvordan kommer man seg i såfall dit?

Vi må gjerne ta det i Oslo, da får jeg veldig kort vei:P
Men jeg har desverre ikke noe plass til å være her hjemme, så om det blir i Oslo, må dere bo på hotell..

Jeg er forresten 19 år, 20 i januar:)

Natte
10-09-2008, 06:03 PM
Det passer meg bra i Trondheim, egentlig!:P
Det er mye kortere dit og så har jeg slektninger der!:P

MagnusJackson
10-09-2008, 06:57 PM
Ey! folkens :P Jeg er med ;)

Sunshine
10-09-2008, 06:58 PM
Supert:thumbsup
Vi trenger flere gutter:P

Caroline
10-10-2008, 02:57 AM
Men var det ikke sånn at MarcusJospeh hadde flyttet til Nordmøre nå? Hvordan kommer man seg i såfall dit?

Vi må gjerne ta det i Oslo, da får jeg veldig kort vei:P
Men jeg har desverre ikke noe plass til å være her hjemme, så om det blir i Oslo, må dere bo på hotell..

Jeg er forresten 19 år, 20 i januar:)

Ja, det stemmer... Man kan kjøre? eller ta buss?
Jeg vet ikke. Har ikke vært der før. :P MarcusJoseph kan vel svare på det. He he.
Men om det blir Oslo går det greit for meg også det. Blir litt kortere vei.

Nice, samme som meg! 8-26-03respect Blir også 20 i Januar :thumbsup

Hvor mange gutter er med foreløpig egentlig? 2 stk? :unsure :P

MarcusJoseph
10-10-2008, 02:21 PM
Ja, det stemmer... Man kan kjøre? eller ta buss?
Jeg vet ikke. Har ikke vært der før. :P MarcusJoseph kan vel svare på det. He he.
Men om det blir Oslo går det greit for meg også det. Blir litt kortere vei.

Nice, samme som meg! 8-26-03respect Blir også 20 i Januar :thumbsup

Hvor mange gutter er med foreløpig egentlig? 2 stk? :unsure :P

Når man er i trondheim kan man ta buss videre til tustna ja :thumbsup

Caroline
10-10-2008, 03:22 PM
OK, thanks! :thumbsup

Natte
10-10-2008, 04:30 PM
Jeg bekymrer meg egentlig ikke så mye over dette hvis det er i Trondheim ^^ I Oslo er det og greit, egentlig. men helst i Trondheim siden det er nærmest meg ;)

Becka
10-10-2008, 07:20 PM
Hm... Tronheim er langt for meg gitt. ( føles i allefall slik. ) Og ingen kjente der. Men, ingenting er umulig. :) Men vi må få se å få en oversikt over byer.
- Tronheim
- Oslo

Er det noen andre forslag? Stavanger? Kanskje ta et sted hvor flest mulig bor i nærheten av. Så, alle kan jo skrive hvor de er fra ( altså, helst nærmeste by) så vi kan få en oversikt. Og også hvem som er med. Vet dere har skrevet litt allrede, men vi tar en ny, så vi kan få en ny oversikt! :)

Håper mange vil dette nå da! Jeg tenker så det knaker hvordan man kan få det til enklest og billigst mulig.

Sunshine
10-10-2008, 08:40 PM
Jeg er fortsatt med, og jeg er fra Oslo;)

SteveJackson
10-10-2008, 11:07 PM
Sånn innenfor rimelighetens grenser så har det ikke så mye å si. Men hvor gamle er folka her, ihverfall de som vurderer å ha ett sånt fan møte? :)

Caroline
10-11-2008, 11:47 AM
I'm still in. ;) Og nærmeste by for meg er Oslo, men jeg reiser gjerne til Trondheim, eller Stavanger, Bergen, ja...der det måtte skje, er koslig å reise litt. :)
og, jeg er 19 SteveJackson. :)

Natte
10-11-2008, 01:55 PM
Kommer fra Lofoten og er 14 år (men blir 15 i nå 01. november, så jeg er konfirmert og går 10. klasse!:P) Så lenge jeg får lov hjemme så drar jeg gjerne! ^^

SteveJackson
10-11-2008, 02:26 PM
Kanskje de som vil vurdere å dra på et fanmøte bør dele msn-adressene. Også kan de som er interessert ha en felles chat der! :)

Selv 23, og det hadde vært litt akward å dukke opp, bare ola og jeg, og mange ti år gamle jenter :P
Derfor jeg lurer.. :)

Natte
10-11-2008, 05:59 PM
Jeg tror ikke det er jenter som er ti år her o.o
Jeg er 14, men.. x) Okei.. mentalt er jeg faktisk bare 8 år, men.. xD
Jeg vurderer å dra. Og jeg vil dra hvis jeg får lov ;)

Becka
10-12-2008, 10:29 AM
Kr.sand. Og er 24. Så jeg er en av "oldisene". *Jaiks*
Flertaller her er vel mellom 18-22?
Uansett, vi er alle fan av Michael, thats all that matters! :thumbsup

charlotte
10-12-2008, 12:32 PM
Er med jeg! Hadde vært utrolig koselig da :) 18 år fra oslo området :thumbsup

Mjfan4ever
10-12-2008, 12:57 PM
Jeg er med:D 16 år fra Oslo blir 17 år den 10 november:) Ingen bryr seg om hvor gammle folk er:) Selv om det er forskjell på alder så kan folk snakke om Michael vell:) Der er jo de fleste enige tror jeg;) Men hvor skal dette holdes? Når & Hvor?

Natte
10-12-2008, 02:22 PM
Jeg er med:D 16 år fra Oslo blir 17 år den 10 november:) Ingen bryr seg om hvor gammle folk er:) Selv om det er forskjell på alder så kan folk snakke om Michael vell:) Der er jo de fleste enige tror jeg;) Men hvor skal dette holdes? Når & Hvor?
Du er bare to år eldre en meg, heldigvis! Noen på som nesten er på min alder ;)

Becka
10-12-2008, 06:02 PM

Det er det vi prøver å finne ut av. :) Greit derfor å høre hvor folk bor... Så vi vet sånn ca hvilke byer vi kan legge opp som alternativer.

Sunshine
10-12-2008, 06:48 PM
Ser ut som de fleste som skriver her, er fra Oslo-området..

Shabana
10-12-2008, 11:32 PM
Jeg er fortsatt med, fortsatt 24 og bor fortsatt på Hamar.
Kan godt reise til Oslo, Stavanger, Bergen, Trondheim, Tromsø... eller ja, de fleste steder bare det passer tidsmessig og økonomisk.

Natte
10-12-2008, 11:59 PM
Ja, det er bra! :D Jeg kan forsåvidt reise til Stavanger og.. Pappa er liksom der en måned i ganger og så kommer han opp hit. Men han er der annenhver måned, så.. Det er jo tiden, ja :)

Caroline
10-13-2008, 12:34 AM
Så flott at det er flere med! :D

Ser ut som de fleste som skriver her, er fra Oslo-området..

Jepp, ser sånn ut.
Men kanskje vi skal lage en liten oversikt? Føler vi gjentar oss selv litt... he he8-26-03fruits_apple

Edit: Jeg kan godt gjøre det altså. Men har ikke tid akkurat nå, så senere i så fall. :thumbsup

Natte
10-13-2008, 01:19 AM
Ja! ^^ Vi burde lage en oversikt og så burde vi ta den plassen der det passer for flest (om dere skjønner) og så burde vi regne ut hvor mye som skal gå til mat ;)

Caroline
10-13-2008, 12:01 PM
Mat? Hva skal vi med mat?? :unsure

8-26-03fruits_apple Ha ha, bare tuller jeg. Det er en god idé Natte. :)

Becka
10-13-2008, 12:07 PM
Først må vi nok finne hvor og når. :) ( såvidt. Jeg er veldig glad i mat.... :D )
Og, såvidt jeg har fått med meg, så er de aller fleste fra oslo området. Og noen var nærmeste tronheim. Har ikke sett noen andre forslag.

charlotte
10-13-2008, 03:35 PM
Da kan vi vel ha det i Oslo...? :)

Shabana
10-13-2008, 03:49 PM
Helt ok for min del :D

Becka
10-13-2008, 03:54 PM
Kan kanskje se slik ut!

Noen som har noen videre ideer om hva som skal skje?
Jeg så litt for meg et lang bord i kjelleren på en pizzarestuarant hvor vi spiser og koser oss... Men jeg har ikke peiling. Første som dukker opp. Prøver å tenke økonomisk... Hadde man hatt en haug av penger, hadde ingenting vært noe problem. :) Da kunne vi leid en suite i toppen på oslo plaza. :D

Men Pizza er i allefall ikke så gale dyrt. Men så er det jo også overnatting, for dem som trenger det. :unsure

Caroline
10-13-2008, 04:03 PM
^ Det høres bra ut det. Pizza er gooodt! :D ..og, of course, billig. 8-26-03respect

Men ja, det var overnatting da... Er vel ikke akkurat mangel på hotel i Oslo, men det er jo det at det ikke skal være så dyrt... Noen som vet om noe som er litt rimlig?

charlotte
10-13-2008, 04:04 PM
suite i toppen på oslo plaza, ja. haha :bleh

Men den Pizza ideen var jo fin da :) Jeg elsker hvertfall pizza. Noen som har andre forslag?

Shabana
10-13-2008, 10:32 PM
Jeg tror jeg vet om et passe rimelig og ok hotell på Grønland, og da er man jo nede i sentrum rett ved Oslo S. Men dette er noe som kan sjekkes på no time ;) Men det får vente... må legge meg om jeg skal komme meg opp i morgen altfor tidlig...

Becka
10-13-2008, 11:01 PM
Jeg bodde ei natt på et hostel i Oslo. Man deler gjerne rom med noen, men da kan jo vi fra forumet i såfall dele! Da er det kun 200kr natta. + evt sengetøy. Det heter Anker hostel, og ligger heller ikke langt fra Oslo s. Har også bodd på hotellet ved siden, ikke så gale priser der heller såvidt jeg husker. Men siden det er hotell blir det selvsagt dyrere.

Becka
10-13-2008, 11:03 PM
suite i toppen på oslo plaza, ja. haha :bleh

Men den Pizza ideen var jo fin da :) Jeg elsker hvertfall pizza. Noen som har andre forslag?

Hadde jeg vært rik, så skulle jeg mer enn gjerne spandert det på gjengen. :)

Shabana
10-13-2008, 11:05 PM
Ja er man villig til å dele rom med noen og/eller bo litt utenfor sentrum så blir det fort billigere. (Selvfølgelig)

Noen flere som vet om noe?

Shabana
10-13-2008, 11:20 PM
Her er forresten den etterlyste lista. Alle som står på har ikke sagt garantert ja, men de har vist interesse.

Natte, 14 fra Lofoten
Caroline, 19 fra Oslo/Gjøvik
Becka, 24 fra Kristiansand
MarcusJoseph, 22 fra Tustna
Sunshine, 19 fra Oslo
emil-paulsen, fra Hamar området
MagnusJackson, fra Lillehammer(?)
SteveJackon, 23
Charlotte, 18 fra Oslo
Mjfan4ever, 16 fra Oslo
Shabana, 24 fra Hamar

Caroline
10-14-2008, 12:00 AM
Her er forresten den etterlyste lista.

Oops! Det var visst meg det...
Takk Shabana! Bra noen tar ordner. :thumbsup
:P

Mjfan4ever
10-14-2008, 12:08 AM
Jeg er garantert med:) Gjør ikke noe å dele hotellrom med noen:) det er jo bare så hyggelig:D Men jeg håper vi får med så mange som mulig:D

Becka
10-14-2008, 12:08 AM
Flink Shabana. 8-26-03respect Takker for at noen gidder slikt.
Er glad det er godt liv i dette forumet for tiden! At folk faktisk tar intiativ. Det er moro! :thumbsup Får virkelig håpe vi kan få til dette her også da. Sakte, men sikkert. Det er jo ikke noe hast, så lenge vi ikke mister motet for det om det går litt tid. Gleder meg!! gal4

Sunshine
10-14-2008, 08:11 PM
Bra Shabana:thumbsup

Men er det bestemt at det skal være i Oslo da?
Da må vi sette en dato, så folk i god tid kan få bestilt togbilletter og hostel/hotellrom:) Er dette noe vi sater på før eller etter jul, egentlig?

Shabana
10-14-2008, 08:40 PM
No problem guys :thumbsup
Tålmodighet er en fin ting. Jeg vet egentlig ikke hva folk har tenkt... for ting har egentlig gått i en rasende fart siden jeg startet tråden.
Jeg kan vel egentlig ikke før jul jeg da :unsure

Hva mener resten av dere? Når passer det for folk?

Caroline
10-14-2008, 08:50 PM
Kan vel egentlig ikke før jul jeg heller...har eksamen og slikt. :S

Men nesten når som helst etter egentlig. :thumbsup

charlotte
10-14-2008, 09:10 PM
Jeg kan når som helst.. :) Dere får sette en dato som passer best for alle. Jeg har hvertfall ingen planer før eller etter juletider :)

Sunshine
10-14-2008, 09:31 PM
Om det blir før eller etter jul, spiller ingen rolle for min del:)

Men hvis det var flere som ikke kunne før etter jul, så behøver vi jo ikke ta det før januar/februar?:)

..bare jeg som deler tanker:P

Shabana
10-14-2008, 09:36 PM
Jeg tror det passer meg veldig bra :) Men kan ikke svare på stort før jeg vet mer om den nye jobben til gubben... men regner med at det skal gå greit for meg uansett ;)

emil-paulsen
10-14-2008, 09:42 PM
Ja om det blir i Oslo så er det jo grett å komme seg dit :)
Passer best etter jul for meg i så fall.

Natte
10-14-2008, 10:31 PM
Det er det samme for meg nå det blir, egentlig! ^^

Shabana
10-14-2008, 10:36 PM
Vi skal ikke bare si med en gang at det blir etter jul da? Spesielt siden det ser ut til å passe best...

Sunshine
10-14-2008, 10:45 PM
Vi skal ikke bare si med en gang at det blir etter jul da? Spesielt siden det ser ut til å passe best...

Jo, helt greit for meg:)
Synes januar eller februar hadde vært fint jeg da.. Da blir det ikke alt for lenge til, og det er ofte på nyåret at folk har best med tid, kanskje, i forhold til skole i hvert fall.. Eller hva synes dere? :)

Becka
10-14-2008, 10:52 PM
Jeg kunne fått det til før jul... Men det blir trangt, så fint etter jul. Januar ja, ikke dumt. Tiden går jo så fort, så selvom det føles lenge, så er det bare et blunk! :)

Sunshine
10-14-2008, 11:07 PM
Jeg kunne fått det til før jul... Men det blir trangt, så fint etter jul. Januar ja, ikke dumt. Tiden går jo så fort, så selvom det føles lenge, så er det bare et blunk! :)

Sant så sant:) Og da får de som trenger det bestilt hotell og togbilletter god tid i forveien.. Da kan de få billigere togbilletter(minipris)også:)

Shabana
10-14-2008, 11:14 PM
Tja, jeg tror nok dere hadde klart dere ;)

Shabana
10-14-2008, 11:29 PM
Kanskje de som vil vurdere å dra på et fanmøte bør dele msn-adressene. Også kan de som er interessert ha en felles chat der! :)
Dette var vel i grunn ikke dumt. Hva sier dere?

Sunshine
10-14-2008, 11:35 PM
Ingen dum ide det nei.. Legge ut adressene i denne tråden da eller?

Shabana
10-14-2008, 11:41 PM
Ja, jeg kan begynne:

t_hatch84@hotmail.com

Becka
10-14-2008, 11:46 PM
Eneste som er litt dumt med det, er jo at vi ikke kan få en felles diskusjon, slik som her. Eller?, kan man det? Jeg er ikke så mye på msn, men jeg ser jo ofte hvem som er på.
Min er: Lindaell83@hotmail.com
Jeg legger deg til i morgen Shab! Om ikke du kommer meg i forkjøpet. :)

Shabana
10-14-2008, 11:51 PM
Jeg legger deg til nå jeg.
Men jo vi kan ha felleschat. Alle kan chatte i samme vindu, så det er vel bedre enn her egentlig...

Caroline
10-14-2008, 11:51 PM
Okeydokey, jeg skal legge dere til jeg da. :thumbsup

Becka
10-14-2008, 11:53 PM
Yes. Bare passe på at vi ikke glemmer å oppdatere med ny info her også. :)

Shabana
10-14-2008, 11:57 PM
Det skal vi nok klare å ordne, bare lettere å diskutere ting på den måten.

Sunshine
10-15-2008, 11:19 AM
Min adresse er: karina_nordal@hotmail.com
Jeg legger dere til jeg da;)

Natte
10-15-2008, 02:08 PM
La dere til, jeg! :D
Min addresse er natti1993@hotmail.com
Legg meg til, den som vil!:bleh

MJLover
10-15-2008, 02:24 PM
Har brukt tiden fra denne tråden startet til i dag og prøvd å finne ut om jeg kan komme. Hittil har jeg ingen mulighet til å legge planer, så må nok melde meg ut. :(

... selv om jeg aldri egentlig meldte meg inn. Trodde jeg hadde posta her før nå, men det hadde jeg ikke :s

Natte
10-15-2008, 02:40 PM
Hvorfor kan du ikke? :S

Sunshine
10-15-2008, 05:09 PM
Har brukt tiden fra denne tråden startet til i dag og prøvd å finne ut om jeg kan komme. Hittil har jeg ingen mulighet til å legge planer, så må nok melde meg ut. :(

... selv om jeg aldri egentlig meldte meg inn. Trodde jeg hadde posta her før nå, men det hadde jeg ikke :s

Men vi andre kan jo planlegge, og komme opp med en plan; sted, dato og hva som skjer, og deretter høre om det passer for deg? Passer det så flott, passer det ikke, så er ikke det noe å gjøre noe med.. Du behøver vel ikke melde deg totalt ut ennå?:)

MJLover
10-15-2008, 05:36 PM
Jo, det hadde vært fint om dere oppdaterer denne tråden med sted og tid.

Eller bare kontakte meg via MSN, you_are_not_alone111@hotmail.com

Natte: Jeg kan bare ikke legge konkrete planer enda. Er utrolig mye skole og familie greier som har dukket opp i det siste.

Natte
10-15-2008, 06:25 PM
Ja, jeg skjønner jo det, MJLover! Det er mye skole og sånt her og, men dere som er på videregående og oppover har jo mye mere en meg! Jeg burde ikke klage over lekser ;)

Mjfan4ever
10-20-2008, 02:31 PM
Min er sindremaster@hotmail.com :D:D:D:D:D:D:D:D

Caroline
10-20-2008, 02:39 PM
Har ikke msn for øyeblikket så jeg bare lurer på om det har skjedd noe? Har dere fått tatt en prat på msn enda? :D

Sunshine
10-20-2008, 04:09 PM
Nei, det har vi ikke.. Er vanskelig å få alle til å være på msn samtidig!
Men skal få tatt en samtale snart=)

Caroline
10-20-2008, 04:12 PM
He he, ja det kan jeg skjønne at det er.
Supert! kanskje jeg kan være med på det, om det tar ca 2 uker før folk får samlet seg:P

Sunshine
10-20-2008, 04:19 PM
hehe, ikke godt å si hvor lang tid det tar:P
Godt mulig vi bare må ta den samtalen selv om en eller to ikke er pålogget.. Hvis ikke kan det jo ta evigheter.. men så klart, flest mulig må jo få være med på samtalen:)

Det kunne jo kanskje godt an å sette en dato og tid som alle skal komme inn på msn, men det blir vel vanskelig det og:P

Caroline
10-20-2008, 04:23 PM
Kan ta veeeldig lang tid om man skal få alle på samtidig ja. :P

Men det var ikke å dumt det med å sette tid og dato...er nok ikke alle som kommer forde, men da er i hvertfall de som kan på samtidig. Og så lenge det er noen på så er vel det greit. Bare resten blir oppdatert etter på. :thumbsup

Becka
10-20-2008, 04:41 PM
Jeg sa jo det kunne bli litt vanskelig med msn! :bleh
Men ikke dumt å sette en dato og klokkeslett bare. Nå er det jo en stund til dette skjer da... Men vi kan jo ta flere møter. Og de som ikke får vært med på møte, de får jo infoen her.
:)

emil-paulsen
10-20-2008, 04:52 PM
emil-paulsen@hotmail.com

Sunshine
10-20-2008, 04:57 PM
Jeg sa jo det kunne bli litt vanskelig med msn! :bleh
Men ikke dumt å sette en dato og klokkeslett bare. Nå er det jo en stund til dette skjer da... Men vi kan jo ta flere møter. Og de som ikke får vært med på møte, de får jo infoen her.
:)

hehe, okay, men da setter vi en dato og et klokkeslett da, eller?:)
Jeg kan jo gi et forslag her nå:
Hva med torsdag kl. 19.00? :P
..så kan vi se hvor mange som får det med seg på de dagene før=)

Shabana
10-20-2008, 07:40 PM
Torsdag klokken 19 sitter jeg på et tog på vei til Porsgrunn, så da kan jeg ikke :latter

Hvor typisk er ikke det...

Sunshine
10-20-2008, 08:24 PM
Hehe, okay, la oss se om vi kan finne en annen dag da:) Synes du bør være med på samtalen, i og med at du startet denne samtalen og er veldig på å få til dette:) Har du et forslag? Jeg bare skrev ned det første som falt i hodet mitt, jeg:P

Becka
10-20-2008, 08:46 PM
Jeg hadde nok kunnet torsdag. Me jeg er enig med deg sunshine. Shabana må være med syntes jeg.

Helgen er jeg bortreist, og jeg syntes uansett det er lurest i ukedagene på kveldstid når folk er kommet hjem fra diverse aktiviteter o.l. eller kanskje søndag også? Da er vel folk ofte hjemme? Søndagskvelden?

Shabana
10-21-2008, 12:37 PM
Jeg må vite om nettet til mamma har blitt utbedret før jeg kan komme med forslag egentlig. Det er dit jeg skal... Hvis det ikke har blitt fikset kan jeg ikke før fredag 31. oktober...

Shabana
10-22-2008, 12:14 AM
I tilfelle dere ikke har sett dette og venter på oppdateringer; en mulig plan?

http://mjoai.com/forum/showthread.php?p=7175#post7175

Caroline
10-23-2008, 04:18 PM
det så bra ut! :thumbsup Jeg er med på det i hvertfall. :) Tror det kan bli skikkelig gøy. Også kan vi jo, som Sunshine sier der, også dra på det pizzastedet og kanskje bruke en helg og ikke bare en kveld..? :)

Mjfan4ever
10-23-2008, 08:14 PM
Nå henger jeg ikke helt med her, har vi fastsatt en dag nå?:D

Shabana
10-23-2008, 10:03 PM
Nei, men vi har kommet frem til januar/februar, muligens slått sammen med norske talenter hvis vi får noen å heie på der ;)

Becka
10-28-2008, 01:12 AM
syntes også, som sagt det høres ut som en god plan. Si i fra om folkens, om dere mener det samme, så vi vet! :)

Shabana
11-03-2008, 11:38 PM
Er folk fortsatt gira på det her eller?
Skjønner at det plutselig ble stille i og med at vi ikke enda har en fastsatt dato, men bare lurer...

Sunshine
11-04-2008, 08:45 PM
Ja, det tror jeg nok, men sist det ble sagt noe, var det jo i sammenheng med at Magnus Jackson og Stine skulle på norske talenter.. Så klarer vi å bli enige om noe før vi vet om de komemr videre og når datoen på det blir?

Caroline
11-04-2008, 11:31 PM
Jeg er fortsatt med. :)
Ja, vi burde kanskje prøve på det...å bli enige om dato selv om vi ikke vet at de er videre. Kan jo bli et treff selv om de ikke kommer videre...? :)

Sunshine
11-05-2008, 02:24 PM
Ja, enig med deg at vi bør treffes selv om de ikke kommer videre:)
Men hvis vi setter en dato da, og så får vite at de kommer videre, skal vi da gjennomføre begge treffene eller da droppe den fastsatte datoen?

Er det mulig å vite når vi evt. skal være publikum på Norske talenter før de har vært på audition i januar? Da hadde det vært litt lettere for da kunne vi jo bare satset på å møtes den helgen uansett om vi ble publikum eller ikke..

Caroline
11-05-2008, 05:26 PM
Hm...ja si det.

Begynner audition-rundene i januar? Det pleier jo å ta litt tid med det da...gjør det ikke? (har ikke sett på det før :P)

Shabana
11-05-2008, 07:12 PM
Jeg trodde eudition rundene begynte i midten/slutten av denne måneden jeg...

Det er vel ikke så lett å bestemme seg for dato før vi vet noe mer om hvordan det går i norske talenter, men vi kan jo forberede oss på et møte pengemessig ;) Det er ikke sikkert alle har økonomin til å plutselig komme ut med noen tusenlapper :unsure

Sunshine
11-05-2008, 07:50 PM
Det er nok lurt å forberede seg med penger, ja.. :)
Stine skriver i hvert fall i en annen tråd at de skal på audition i Trondheim i januar..

Becka
11-05-2008, 08:44 PM
Yes Shabana. Selvom vi ikke får vite nøyaktig dato ennå, så kan vi jo forberede oss på et treff på nyåret! Jeg er forsatt med! :thumbsup

Caroline
11-05-2008, 09:30 PM
o ja...penger. he he, tror det er lurt å planlegge det litt ja, jeg lever kun på stipend så jeg har ikke den beste råden... :S :P

StinelovesMichael
11-06-2008, 10:55 PM
jepp, audition i tr.heim er i januar:) helga, 16.-18. januar eller noe sånt! så Mj fans, det er bare å komme så blir d MJ party uansett hvordan d gårgal4 hehehe:D
uansett, så blir det siste audition runder også er det vel semi finaler i mars, april eller noe? :S tror jeg! hehe skal noe for å komme dit da

Caroline
11-11-2008, 03:16 AM
hmm...vi må vel ta det i Januar ja?
Skal vi statse på den helgen, 16.-18.? Er det mange som kan da?

Shabana
11-11-2008, 03:45 PM
Jeg tror jeg kan den helgen, men kan ikke si noe sikkert. Det er et par stykker her hjemme som må tas hensyn til ;)

Sunshine
11-11-2008, 06:57 PM
Jeg ser ingen planer den helgen, så jeg kan:) Men da blir det Trondheim istedet da? :P

Caroline
11-11-2008, 07:47 PM
Hmm...nja, hvis folk har råd...? :P He he
Selv har jeg ingen planer, men må se an økonomien litt. Men det ordner seg nok, om jeg begynner å spare nå. ;P

Sunshine
11-11-2008, 08:32 PM
man får spare ja:)
..men hadde vi noen muligheter for overnatting i Trondheim da? Var det ikke en her som kanskje hadde det? MarcusJoseph, var det han? =)

Caroline
11-11-2008, 08:38 PM
Jo, han sa det i hvertfall. :) Men han bor litt utenfor Trondheim da tror jeg...?

Shabana
11-18-2008, 09:34 PM
Noen som har mulighet til å møtes i Trondheim helga 16.-18. januar? Det er da det er audition på Norske Talenter. Jeg vet det kanskje er litt kort varsel, men akkurat er det som som virker som den nærmeste tilgjengelige datoen.

Det er fint om dere kan si ifra så fort som mulig slik at alle som ønsker å komme får muligheten til å ordne det som må ordnes.

(Meldingen sendes i PM til alle som viste interesse for en fan- møte)

Caroline
11-18-2008, 09:39 PM
Nja, det spørs litt, men jeg tror det skal gå greit for meg. :thumbsup

Shabana
11-18-2008, 09:48 PM
Vi får se hva folk svarer. Og blir det for mye frafall får vi se om det blir en annen gang. Vi jenter har jo allerede en halvveis plan i tilfelle dette ikke blir noe av dette ;)

Caroline
11-18-2008, 10:08 PM
Jess, det har vi. ;)

Becka
11-18-2008, 11:01 PM
Oi, ser jeg ikke har vært helt oppdadert på denne tråden. Tronheim nå? Men dette er første audition da. ( ja, selvsagt. ) For min del har jeg ingen bekjente eller noe i Tronheim da. Litt uheldig der. Og da må jeg vel helst fly. Da ble det plutselig litt mer å planlegge for min del. Men skjønner jo, at noen må tydeligvis reise langt uansett hvor det blir.

Jeg må sjekke litt opp i det.

Natte
11-20-2008, 02:02 AM
Off, dumt du ikke har noen bekjente der, Becka:(
Håper du kan komme uanett! Du og Caroline!

Jeg tror egentlig jeg får lov, men er ikke helt sikker enda :unsure

StinelovesMichael
11-23-2008, 10:03 PM
hadde jo vært kjempe gøy med MJ fans i salen som heiet.:)

Caroline
11-24-2008, 12:32 AM
^
Ja, det hadde vært kult å vært å sett på også. Jeg håper det blir noe av, og at jeg får vært med. :)

Off, dumt du ikke har noen bekjente der, Becka:(
Håper du kan komme uanett! Du og Caroline!

Jeg tror egentlig jeg får lov, men er ikke helt sikker enda :unsure

Takk, natte. Det ordner seg nok.
Jeg håper du får lov. :D

Natte
11-25-2008, 11:34 PM
Aw, takk :D Jeg håper virkelig det jeg også :D

Natte
12-27-2008, 01:09 AM
BLIR det fanmøte eller? :)

Natte
12-27-2008, 01:20 AM
Skal hilse fra MJfan4ever at han kommer helt sikkert :)
Hvis det blir da :D
*Håpe på*

Mjfan4ever
12-27-2008, 03:38 AM
Slenger meg på den:D Takk Natte:D Jeg er med ja:D

Natte
12-27-2008, 04:06 AM
Det er liksom under en måned til nå :]
Kanskje vi burde planlegge alt nå? :)
Liksom, at sted og dato og tid er heelt sikkert og at alt er i boks, liksom. :]
Ur welcome, Sindre :D

Caroline
12-27-2008, 11:50 AM
Hm, ja hadde kanskje vært lurt. Men vi må vel kanskje vite om folk fremdeles er med først? :)

For min del er jeg ikke helt sikker lenger. Det kommer helt ann på hvor. Om det blir i Trondheim må jeg kanskje si nei, desverre. Jeg har ikke så alt for god råd, og nå som vi har fått vite at MJ skal ut på turne vil jeg gjerne ha rad til å dra på en konsert.
Men jeg skal søke jobb etter jul/nyttår og om det går bra er det godt mulig jeg kan bli med allikevel. Jeg har veldig lyst i allefall. :)

Becka
12-27-2008, 06:05 PM
Jeg kan nok dessverre heller ikke reise helt til Trondheim nå i Januar i allefall.
Men jeg er forsatt med på et fan-møte. Har veldig lyst til det!

Nå husker ikke jeg helt hvor det ble stemt for at det skulle bli. Stod det mellom Tronheim og Oslo? Anyway, så tror jeg om dette skal bli noe av, at noen rett og slett bare må ta intiativet, og lede an. Anyone..? :p Det vil nok aldri passe for alle uansett. Men så får folk som vil være med gjøre sitt for å få det til. Og selvsagt, vi må jo gjøre hva flertallet ønsker. Men alle ønsker kan nok ikke bli oppfylt. :blinkern :)

Natte
12-27-2008, 09:24 PM
Åååh.. jeg blei skikkelig trist nå.. Jeg vil så gjerne dere skal komme! :(
Jeg vet ikke, men håper jeg kan komme!
Jeg betaler ikke selv, så..:P
Men hadde virkelig håpet dere to kunne komme! :(

Caroline
12-27-2008, 11:32 PM
Jeg kan nok dessverre heller ikke reise helt til Trondheim nå i Januar i allefall.
Men jeg er forsatt med på et fan-møte. Har veldig lyst til det!

Nå husker ikke jeg helt hvor det ble stemt for at det skulle bli. Stod det mellom Tronheim og Oslo? Anyway, så tror jeg om dette skal bli noe av, at noen rett og slett bare må ta intiativet, og lede an. Anyone..? :p Det vil nok aldri passe for alle uansett. Men så får folk som vil være med gjøre sitt for å få det til. Og selvsagt, vi må jo gjøre hva flertallet ønsker. Men alle ønsker kan nok ikke bli oppfylt. :blinkern :)

Ja, var det ikke Trondheim eller Oslo det stod mellom. Også endte det med Trondheim pga NT? Mulig jeg tar feil altså. :P
Men en burde ta styringa ja, ellers kommer det ikke til å bli noe av. Skulle gjort det jeg, men i og med at det ikke er sikkert jeg kan selv er det vel kanskje litt dumt... En som helt sikkert kan burde kanskje gjøre det. Eller? :)

Åååh.. jeg blei skikkelig trist nå.. Jeg vil så gjerne dere skal komme! :(
Jeg vet ikke, men håper jeg kan komme!
Jeg betaler ikke selv, så..:P
Men hadde virkelig håpet dere to kunne komme! :(

Sorry, Natte. Koselig at du vil at vi skal komme. :) Og jeg har selvsagt lyst til å komme også, men jeg må nesten se det litt an.

Becka
12-28-2008, 12:59 AM
Og når var dette i Tronheim igjen da? Jeg er jo borte helgen rundt den 16-18, og, så jobber jeg jo annehver helg. ( men det er jo av og til muligheter for bytting. )
Uff, Beklager Natte, hadde jeg vært rik skulle jeg spandert tur på hele gjengen!
Men, sånn er det nå dessverre ikke.... :( ( noen andre som er? :D haha...)

Jeg foreslår, at vi en gang til ser vor mange som er med på dette. Kan ikke en lage en avstemningstråd? ( jeg kan jo ikke det. ) Hvor det står for.eks:
- Ja, om det blir oslo
- Ja, om det blir Tronheim
- Nei
- Kanskje

Bare for å få en oversikt.

Caroline
12-28-2008, 01:12 AM
Jeg tror det var fredag den 16., om det er en fredag? :unsure

God idé, Becka. Jeg kan godt prøve å lage en avstemningstråd.;) Du tenker på en poll?

Becka
12-28-2008, 01:14 AM
Jeg tror det var fredag den 16., om det er en fredag? :unsure

God idé, Becka. Jeg kan godt prøve å lage en avstemningstråd.;) Du tenker på en poll?

Jepp! Sånn at man kan se resultatene.

Caroline
12-28-2008, 01:15 AM
Jepp! Sånn at man kan se resultatene.

OK, will do then. :thumbsup

Caroline
12-28-2008, 01:22 AM
Hm, det gikk dårlig... :unsure

Edit: Men jeg gir meg ikke! Jeg vil få det til! :P

Caroline
12-28-2008, 01:36 AM
Jeg fikk det til! :D Da er det bare å stemme! http://mjoai.com/forum/showthread.php?t=876

Shabana
01-04-2009, 11:14 PM
Kan jeg da spørre om hvem som kan (tenke seg å) komme til meg fra fredag 13/2 til søndag 15/2? Vet det er mye som må på plass for alle, men jeg håper det kan bli noe. Jeg har alt på plass for min del.

Becka
01-04-2009, 11:18 PM
Jeg ser på kalenderen, at det er min fri helg fra jobb, så ja, jeg tror jeg kan! :yay

Shabana
01-04-2009, 11:23 PM
Jeg ser på kalenderen, at det er min fri helg fra jobb, så ja, jeg tror jeg kan! :yay
JEIJ!!! :yay Da håper jeg inderlig du tar deg råd til å ta turen. Er du heldig får du minipris også gal4

Becka
01-04-2009, 11:38 PM
JEIJ!!! :yay Da håper jeg inderlig du tar deg råd til å ta turen. Er du heldig får du minipris også gal4

Det gjør jeg med glede! Jeg ha reist ruten mange ganger, så det skal gå bra. Satser på å få tak i en billig billett ja. :) Da håper jeg bare de andre jentene får det til også! Kan jo bli en konge helg da! :yay

Shabana
01-04-2009, 11:40 PM
Jeg regner egentlig med Caroline siden hun bor på Gjøvik, og Sunshine sa jo hun kunne. Krysse fingre? 8-26-03fruits_apple

Mrs_Moonwalker
01-04-2009, 11:46 PM
Ta med kameraaa. gal4

Becka
01-04-2009, 11:49 PM
Jeg regner egentlig med Caroline siden hun bor på Gjøvik, og Sunshine sa jo hun kunne. Krysse fingre? 8-26-03fruits_apple

Stemmer. Vi satser på det! :thumbsup

Shabana
01-04-2009, 11:56 PM
Ta med kameraaa. gal4
No problem ;) :thumbsup

Stemmer. Vi satser på det! :thumbsup
Da er det bare å sette i gang å krysse da!

Becka
01-05-2009, 12:15 AM
No problem ;) :thumbsup

Da er det bare å sette i gang å krysse da!

Jeg er i gang! :D

Sunshine
01-05-2009, 05:15 PM
Oi, nå har vi funnet dato også, ja.. Jeg er 99% sikker på at jeg kan den helgen, så ja, jeg er med på den:D

Caroline
01-05-2009, 06:00 PM
I'm in! (I think...må bare dobbeltsjekke, men tror det skal gå bra) Det blir knall, gleder meg! :yay

Skal prøve å huske kamera. Hihi, men Shab har vel kamera hjemme, så blider blir det nok uansett. :thumbsup

Becka
01-05-2009, 06:09 PM
JEJ! Supert jenter! :yay

Caroline
01-05-2009, 06:20 PM
Wee! Dette blir gøy! :exited

Sunshine
01-05-2009, 07:12 PM
Ja, det blir en bra helg! :yay
Supert at Shabana tar initiativet til å ha oss hos seg!:thumbsup

Becka
01-05-2009, 07:16 PM
Ja, absolutt! 8-26-03respect
All ære til deg Shabana for det. Dette blir bra! Nå er det jo forsatt en stund til, men noen som ser for seg hva vi skal gjøre? Ja....jeg vet at Michael står i fokus, of course! Konserter og..... gal4 :D

Caroline
01-05-2009, 07:17 PM
Ja, det blir en bra helg! :yay
Supert at Shabana tar initiativet til å ha oss hos seg!:thumbsup

Ja, det er kjempe koselig du gjør det Shabana. Takk. :D

Caroline
01-05-2009, 07:18 PM
Ja, absolutt! 8-26-03respect
All ære til deg Shabana for det. Dette blir bra! Nå er det jo forsatt en stund til, men noen som ser for seg hva vi skal gjøre? Ja....jeg vet at Michael står i fokus, of course! Konserter og..... gal4 :D

Hmm, si det. Vi får finne på noe sprell vi kan gjøre. :D Men hva...?

Shabana
01-05-2009, 08:39 PM
Hmm... Det er så koselig atte!!! :yay Gleder meg som en liten unge :D
Jeg har jo studentpuben i bakgården... så det kan bli MJ vors, tur ut og så MJ nach... Eller?
Vi kan sikkert finne på noe annet også, men hva ønsker dere? Annet enn å se på MJ :latter

Sunshine
01-05-2009, 08:58 PM
Høres ikke dumt ut det, Shabana, hørtes veldig moro ut, egentlig;)
Vi må jo ikke planlegge alt heller, moro å kunne ta ting litt på sparket, se hva som skjer..:D Skulle vi sitte der uten noe å gjøre, kan vi jo alltids bare gå tilbake til MJ og få opp stemningen igjen:bleh

Shabana
01-05-2009, 09:04 PM
Tenkte jeg skulle sjekke hva som skjer på puben den helgen, men programmet er ikke oppe enda... Men vi får se hva vi gjør. Bra blir det nok uansett.
Tror muligens noen må ta med seg noen dvd'er...

Jeg har:
-Dangerous Tour in Bucharest
-Michael Jacksons Private Home Movies
-The Invincible Signing
-History on film Vol.II
-Dangerous, The short films
-MJ Talks to Oprah
-Moonwalker

Så får jeg vel Bad in Japan iløpet av et par uker (bestilt av ei venninne i bursdagsgave :D)

Håper noen har History konserten!!!
Noen andre forslag?

Sunshine
01-05-2009, 09:47 PM
Jeg har History konserten, og jeg tar selvfølgelig med den:D

Shabana
01-05-2009, 09:54 PM
Wohoo!!! :yay
Gleder meg til å se den... håper inderlig at vi kan/får sett den :uskyldig

Sunshine
01-05-2009, 10:01 PM
Jeg skal ikke stoppe oss i å se den i hvert fall! Den er jo kjempebra:D

Mrs_Moonwalker
01-05-2009, 10:42 PM
Jeg skal ikke stoppe oss i å se den i hvert fall! Den er jo kjempebra:D

Bare for å bryte inn... Har du den fra Bucharest? Jeg har nemlig den, men lyden er til tider veldig dårlig. Bildekvaliteten og, for den del.

Shabana
01-05-2009, 10:51 PM
Er det en History konsert fra Bucharest?

Sunshine
01-05-2009, 10:57 PM
Bare for å bryte inn... Har du den fra Bucharest? Jeg har nemlig den, men lyden er til tider veldig dårlig. Bildekvaliteten og, for den del.

Nei, har fra Sverige og Danmark, begge med ganske bra kvalitet. Sverige best, men..:)

Mrs_Moonwalker
01-05-2009, 11:04 PM
Nei, har fra Sverige og Danmark, begge med ganske bra kvalitet. Sverige best, men..:)

Aah, bra. :)

Mrs_Moonwalker
01-05-2009, 11:17 PM
Er det en History konsert fra Bucharest?

Ja, jeg har hvert fall den. :latter

Becka
01-05-2009, 11:52 PM
Jeg har jo studentpuben i bakgården... så det kan bli MJ vors, tur ut og så MJ nach... Eller?
Vi kan sikkert finne på noe annet også, men hva ønsker dere? Annet enn å se på MJ :latter

Høres ikke dumt ut! Poenget er i allefall, at det blir mye MJ! Men bare å vite at jeg er sammen med MJ-fans som meg selv er helt nytt for meg, så blir bra uansett! :) :)

Becka
01-05-2009, 11:56 PM
Jeg har History konserten, og jeg tar selvfølgelig med den:D

JEJ! Jeg har heller ikke den, så den må du ta med.
Jeg har BAD - tour fra Japan. Men om du får den snart, så trenger jeg jo ikke ta med den. :)
Ellers har jeg, som jeg tror ikke ble nevnt:
- " Man in the mirror "
- History vol 1 ( eller var det 2? Min bror har den )
- " A remarkable life"
- Number ones

Caroline
01-06-2009, 12:25 AM

Høres veldig bra ut! Det blir nok gøy det. :D Jeg gleder meg!

-The Invincible Signing

Åh, den må vi ihvertfall se! Har ikke sett hele sammenhengende før. (også får vi planlagt planen vår bedre for neste signing, Becka. ;) )

Jeg tror ikke jeg har noen DVDr som ikke allerede er nevnt...

Caroline
01-06-2009, 12:27 AM
- History vol 1 ( eller var det 2? Min bror har den )

Jeg har vol 2 i allefall, så om det er vol 1 du har så kan jeg ta med 2. ;)

Becka
01-06-2009, 12:35 AM
Høres veldig bra ut! Det blir nok gøy det. :D Jeg gleder meg!

Åh, den må vi ihvertfall se! Har ikke sett hele sammenhengende før. (også får vi planlagt planen vår bedre for neste signing, Becka. ;) )

Jeg tror ikke jeg har noen DVDr som ikke allerede er nevnt...

hahaha mohaha... :latter Her skal det planlegges!

Becka
01-06-2009, 12:39 AM
Jeg har vol 2 i allefall, så om det er vol 1 du har så kan jeg ta med 2. ;)

Ja men jeg lurer på om Shaba hadde vol II. Lurer på om det er den jeg å har. Siden begge dere har den, så er det sikkert en grunn til det, og da er det sikkert den jeg å kjøpte. :D

Caroline
01-06-2009, 12:41 AM
hahaha mohaha... :latter Her skal det planlegges!

Ta med penn og papir, og ta notater! Vi må ha en god og gjonnomført plan. cool3

Caroline
01-06-2009, 12:49 AM
Ja men jeg lurer på om Shaba hadde vol II. Lurer på om det er den jeg å har. Siden begge dere har den, så er det sikkert en grunn til det, og da er det sikkert den jeg å kjøpte. :D

Hehe, ja er godt mulig.

Shabana
01-06-2009, 08:08 AM
Viktig med god planlegging ja...men penn og papir kan dere jo få låne her ;) :humre

Caroline
01-06-2009, 06:26 PM
Supert! Da slipper vi å tenke på det i allefall. :thumbsup

Caroline
01-09-2009, 12:08 PM
Jeg har visst noen flere allikevel...er ikke så lett å holde styr. :P
Jeg har Ghosts og 30th anniversary concert celebration. Men, jeg har de på datan da, skal brenne de på dvd, men vet ikke om jeg får det til sånn at de kan spilles i en vanlig dvd-spiller. But I'll try. ;)

Becka
01-10-2009, 02:27 AM
Jeg har visst noen flere allikevel...er ikke så lett å holde styr. :P
Jeg har Ghosts og 30th anniversary concert celebration. Men, jeg har de på datan da, skal brenne de på dvd, men vet ikke om jeg får det til sånn at de kan spilles i en vanlig dvd-spiller. But I'll try. ;)

Åh ja, 30th anniversary har jeg lyst å se!

Caroline
01-10-2009, 02:42 AM
Åh ja, 30th anniversary har jeg lyst å se!

Skal prøve å få den på en DVD jeg da;) Liker den konserten! (og, ikke for å gjøre dette igjen, men, damn han er HOT på den konserten! :drools)

Becka
01-10-2009, 03:16 AM
Skal prøve å få den på en DVD jeg da;) Liker den konserten! (og, ikke for å gjøre dette igjen, men, damn han er HOT på den konserten! :drools)

Hehe... :humre Håper du får det til! I wanna see! Jeg har bare sett den på data liksom, og ikke i sin helhet. Blitt litt her og der bare.

Caroline
01-10-2009, 11:58 AM
Hehe... :humre Håper du får det til! I wanna see! Jeg har bare sett den på data liksom, og ikke i sin helhet. Blitt litt her og der bare.

I'll do my best! ;) Har bare sett den på pc selv, hadde vært kult å se den på en litt større skjerm. :D Og kanskje surround, Shab?

Mrs_Moonwalker
01-10-2009, 06:15 PM
I'll do my best! ;) Har bare sett den på pc selv, hadde vært kult å se den på en litt større skjerm. :D Og kanskje surround, Shab?

Jeg har 50'' plasma og splitter ny hjemmekino. Ta neste møte hos meg. :latter :P

Becka
01-11-2009, 01:18 AM
Jeg har 50'' plasma og splitter ny hjemmekino. Ta neste møte hos meg. :latter :P

Jasså du.....Og dette sier du først nå, hm? ;)
Se opp! Plutselig er vi der! :yay

Shabana
01-12-2009, 09:57 PM
Ville bare samle opp det av dvd'er vi har til nå

Bad tour (Håper å få den før vi møtes)
Dangerous tour
History tour (Sverige og Danmark)

Dangerous, The short films
History vol II

Private Home Movies
Invincible Signing
MJ on Oprah
Moonwalker
Man in the mirror
A remarkable life
Number ones

I tillegg har Caroline 30th annaversary og Ghosts på datan som hun skal prøve å brenne på dvd.

Finnes det noen andre forslag her?

Caroline
01-13-2009, 01:18 AM
Ser bra ut Shab. :thumbsup Det blir nok knall.

Noen flere forslag...hm. Jo! Jeg har History - Video Greatest Hits. Også har jeg noe mer på datan: The Wiz, Barbara Walters intervjuet, noen flere musikk videoer og noe annet smårusk som reklamer, awrards og konferanser (men vet ikke om det er noe interessant? Jeg har det i allefall, og kan gjøre mitt beste for å få det på dvd om ønskelig. ;) )

Becka
01-13-2009, 02:22 PM
Ser bra ut Shab. :thumbsup Det blir nok knall.

Noen flere forslag...hm. Jo! Jeg har History - Video Greatest Hits. Også har jeg noe mer på datan: The Wiz, Barbara Walters intervjuet, noen flere musikk videoer og noe annet smårusk som reklamer, awrards og konferanser (men vet ikke om det er noe interessant? Jeg har det i allefall, og kan gjøre mitt beste for å få det på dvd om ønskelig. ;) )

Alt med Michael er av interesse. :)
Veldig lyst å se Barbara Walters intervjuet. Har kun sett det på youtube.
Og utdelinger er alltid moro! Med Michael altså... Det er jo regne galskapen når han er på sånt. ( ikke ham, men folk i salen. ;) )

Caroline
01-14-2009, 12:46 AM
Alt med Michael er av interesse. :)
Veldig lyst å se Barbara Walters intervjuet. Har kun sett det på youtube.
Og utdelinger er alltid moro! Med Michael altså... Det er jo regne galskapen når han er på sånt. ( ikke ham, men folk i salen. ;) )

Yes, very true. :) Men de er ikke i så god kvalitet...jeg kan jo ta de med, om jeg får det på dvd såklart. ;)
Intervjuet er ikke så verst da, men prisutelingen er dårlig. På en annen side er han jo helt skjønn der så det spiller ingen rolle om kvaliteten er god eller ikke. ;) (Det er forresten 1989- 3rd Annual Soul Train Awards, også er det Pepsi reklamen The Chase og konferansen fra '88 :<3)

Becka
01-14-2009, 11:29 AM
Yes, very true. :) Men de er ikke i så god kvalitet...jeg kan jo ta de med, om jeg får det på dvd såklart. ;)
Intervjuet er ikke så verst da, men prisutelingen er dårlig. På en annen side er han jo helt skjønn der så det spiller ingen rolle om kvaliteten er god eller ikke. ;) (Det er forresten 1989- 3rd Annual Soul Train Awards, også er det Pepsi reklamen The Chase og konferansen fra '88 :<3)

Åh, han er nyyyydelig deilig der! :<3 Yes, bring it! :)

Sunshine
01-14-2009, 11:59 AM
Jeg har også The One;)

Caroline
01-14-2009, 01:34 PM
Nice! Ta den med Sunhine. ;)

Åh, han er nyyyydelig deilig der! :<3 Yes, bring it! :)

OK, I will. ;)

Shabana
01-15-2009, 12:02 AM
Sååå... hvem kommer?

Shabana (seff :latter))
Caroline
Becka
Sunshine
SteveJackson
MagnusJackson

Dette kan jo bli gøy... :D :yay
Men det ble vel ikke akkurat jenthelg :humre

Becka
01-15-2009, 12:04 AM
Sååå... hvem kommer?

Shabana (seff :latter))
Caroline
Becka
Sunshine
SteveJackson
MagnusJackson

Dette kan jo bli gøy... :D :yay
Men det ble vel ikke akkurat jenthelg :humre

Jeg visste ikke Steve ble med, men jeg tenkte faktisk på det i dag. " Kjærestepar kjærestepar gifta sæ osv" haha...Nei, men dette blir kos! Jeg har satt av den helgen! Jeg blir vel den eneste som aldri har møtt noen av dere da...? :unsure

Shabana
01-15-2009, 12:05 AM
Jaa... men det kommer jo til å gå så bra så ;)
Vi er snille som lam :uskyldig ;)

Becka
01-15-2009, 12:07 AM
Jaa... men det kommer jo til å gå så bra så ;)

Nåja, jeg tar i allefall sjansen. ;) :p

Shabana
01-15-2009, 12:08 AM
Muhahahaha! :plystre

:latter :humre

Caroline
01-15-2009, 12:21 AM

*kremt, kremt* :bleh

SteveJackson
01-15-2009, 12:52 AM
Jeg visste ikke Steve ble med, men jeg tenkte faktisk på det i dag. " Kjærestepar kjærestepar gifta sæ osv" haha...Nei, men dette blir kos! Jeg har satt av den helgen! Jeg blir vel den eneste som aldri har møtt noen av dere da...? :unsure

Visste det ikke selv, før noen timer sia. :P Men (for å være litt naiv) det er ikke mange slemme, ekte Michael Jackson fans tror jeg.. Det skal gå såå bra! :D

Nåja, vi tar nå alle en sjanse... ohnoyoudidnt .. for alt vi vet så kan du være den farligste av oss alle ... :latter

Becka
01-15-2009, 12:56 AM
Visste det ikke selv, før noen timer sia. :P Men (for å være litt naiv) det er ikke mange slemme, ekte Michael Jackson fans tror jeg.. Det skal gå såå bra! :D

Nåja, vi tar nå alle en sjanse... ohnoyoudidnt .. for alt vi vet så kan du være den farligste av oss alle ... :latter

Korrekt. Men det var det ingen som tenkte på nei.... moahahagal4 Før nå da.
Neida... Er snill som en tiger jeg.

SteveJackson
01-15-2009, 01:03 AM
Snill som en tiger ja, akkurat det jeg håpa på....... vel.. jeg snur nå aldri ryggen til en tiger.. hehe :)

Caroline
01-15-2009, 01:15 AM
"Snill som en tiger"? :S :unsure

Becka
01-15-2009, 01:09 PM
"Snill som en tiger"? :S :unsure

Hehe, bare litt dårlig humor Caroline...:P

Caroline
01-15-2009, 05:37 PM
Hehe, bare litt dårlig humor Caroline...:P

:bleh :humre