PDA

View Full Version : Fan møte

Pages : 1 [2]

Sunshine
01-15-2009, 06:13 PM
Det blir nok en kjempebra helg! Blir moro å møte flere av dere.. Hittil har det jo gått strålende å møte folk herifra:D

charlotte
01-15-2009, 07:44 PM
Denne tråden har blitt så lang at jeg ikke har klart å følge med på en god stund. Er det avtalt møte nå? Isåfall, hvor og når? Jeg vil gjerne være med :) Eller er dere kanskje i planleggings prossesen enda? :)

MagnusJackson
01-15-2009, 07:49 PM
History vol 1,2

bad yokohama

Dangerous-royal brunei consert

ghost

30th anivers.

captain eo

history munchen og new zeland.

the one

moonwalker

oprah

kommer flere :)

charlotte
01-15-2009, 07:50 PM
hmm, jeg henger ikke med :S Forklar, please.

MagnusJackson
01-15-2009, 08:09 PM
non av de dvdne jeg skal ha med til Hilde på fanmøte :)!

charlotte
01-15-2009, 08:16 PM
når skal det være? I'm joining!

Shabana
01-15-2009, 09:16 PM
Ok... hvis du vil komme Charlotte så er du hjertelig velkommen, men da må jeg nok si at det ikke er plass til flere... sorry.
Har bare en liten leilighet på 50 kvadrat.

Er forresten på Hamar 13 til 15 februar.

Calaquendi
01-15-2009, 09:30 PM
Hvis det blir møte i Trondheim en gang så kommer jeg nok :D

Natte
01-15-2009, 09:39 PM
Håper alle koser seg! :D

Becka
01-16-2009, 12:15 AM
non av de dvdne jeg skal ha med til Hilde på fanmøte :)!

Egentlig ikke et fanmøte i utgangspunktet. Først var det egentlig snakk om jentekveld med masse MJ. :) Men nå er det bare en besøkskveld hos Hilde med masse MJ. Fanmøte er jo noe som forsatt er ønskelig, men det er jo vært så dårlig med avsteming. ( så merkelig om det kan bli flere hos hilde enn avstemingen sa men! :latter)
Et fanmøte er jo også vært prøvd på før av Ola og de, så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor det skulle gå noe bedre nå....But I had a hope. :) Og det har jeg forsatt. Nå som det er kommet flere til forumet, så er det jo kanskje større sjanse.... :)

Caroline
01-16-2009, 04:46 AM
Ser hva du mener, Becka. Det er litt synd at det er sånn... Men jeg kommer i allefall til Hilde. 8-26-03respect

charlotte
01-16-2009, 08:32 AM
Jeg har familie oppi Hamar og Gjøvik, men det blir dessverre litt for langt å reise. Menne, dere får kose dere masse!! :)

Caroline
01-16-2009, 06:57 PM
Synd at ikke du kan komme, Charlotte... Håper du blir en eventuell annen gang. :)

Shabana
01-22-2009, 08:10 PM
Jeg har familie oppi Hamar og Gjøvik, men det blir dessverre litt for langt å reise. Menne, dere får kose dere masse!! :)
Ja, veldig leit at du ikke kan ta turen. Vi får håpe en ny anledning melder seg snart :)

StinelovesMichael
01-26-2009, 04:37 PM
Egentlig ikke et fanmøte i utgangspunktet. Først var det egentlig snakk om jentekveld med masse MJ. :) Men nå er det bare en besøkskveld hos Hilde med masse MJ. Fanmøte er jo noe som forsatt er ønskelig, men det er jo vært så dårlig med avsteming. ( så merkelig om det kan bli flere hos hilde enn avstemingen sa men! :latter)
Et fanmøte er jo også vært prøvd på før av Ola og de, så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor det skulle gå noe bedre nå....But I had a hope. :) Og det har jeg forsatt. Nå som det er kommet flere til forumet, så er det jo kanskje større sjanse.... :)

jepp. og på det fanmøtet skulle jeg opptre på. i stavanger.
det var INGEN som gav meg beskjed om at det var avlyst. Jeg gav også bort mitt tlf nr. til hun som skulle gi meg beskjeder..viss det var noe.
fikk aldri noen mld eller tlf.
så jeg reiste til stavanger betalte rundt 4000 for hele turen opp og ned i påsken og fikk vite kvelden der nede på dataen på hotellet(nett) at det var avlyst. en liten beskjed på fremsida av mjoai.8-26-03sinna
så der måtte jo jeg sitte på hotell rom alene i stavanger og kom meg ikke opp før noen dager senere og ja.
det var jammen ikke GØY for å si det sånn. og brukt en del av påskeferie, energi(øve mye) og penger på ingen ting.

så disse fanmøtene har jeg personlig mista troa på iallefall(når det gjelder å opptre på ett her og alt det der).

da er det bedre med sånne småkvelder ja,som man vet blir noe av.med MJ filmer og div. så får håpe dere for en koselig kveld i allefall:)

Shabana
01-29-2009, 07:12 PM
Noen som skal kjøre?

Caroline
01-29-2009, 08:09 PM
Noen som skal kjøre?

Maybe baby... noen i nærheten av, eller på veien fra Gjøvik som vi sitte på?
ooog btw, er det noen steder man kan parkere gratis? :P

Sunshine
01-29-2009, 08:34 PM
Noen som skal kjøre?

Ja, Steffen og jeg kommer kjørende:)
Er det mulighet for parkering til en bil i nærheten av der du bor da?

Shabana
01-30-2009, 06:46 PM
Jeg bare mangler en dyne...
Det spørs jo litt når dere kommer om det er noe ledig plass.
Er vel ledig og gratis parkering i bakgården fra 17:00 fredag og ut helgen.

Noen som vet ca når de kommer?

MJ-4ever
01-31-2009, 03:01 PM
hur ofta brukar ni ha fan möten?

Shabana
01-31-2009, 05:14 PM
Har aldri hatt det før...

Caroline
01-31-2009, 05:24 PM

Om jeg kjører kan jeg ta med meg en dyne. :thumbsup

Når passer det at vi kommer? :)

Sunshine
01-31-2009, 06:04 PM

Okay, så bra:)
Men Hilde, vi kan jo ta med sovepose eller dyne selv altså:)

Vet ikke helt når vi kommer ennå, men skal gi beskjed så fort vi vet! Det blir sikkert ikke før 17.00 uansett, så da får vi mest sannsynlig parkering..
Men vi trenger adressen din, så vi vet hvor vi kjører når vi kommer til Hamar.. vi kan jo snakke om det på msn:)

Shabana
01-31-2009, 11:34 PM
Tja... det er jo fint om dere ikke kommer så altfor tidlig egentlig. Er et par ting som må ordnes etter 16 her i heimen, men det er ikke noe stress.
Kjempe fint hvis dere kan ta med en dyne Karina!

Sånn det ser ut nå, blir det vel 3 på soverommet og tre ute i stua, så vi må alle sove sammen.vet ikke helt hvordan floken skal løses enda, men det fikser vi, ikke sant? ;)

Så prates vi på msn. Jeg tror jeg har dere alle der hvis det er noe dere lurer på.

SteveJackson
02-02-2009, 11:24 AM
Den floken der løses veldig enkelt på en måte. En gutt på hvert rom, med en dame i hver armkrok. :latter

Caroline
02-02-2009, 12:55 PM
Hahaha, likte den løsningen. ;) :latter

Shabana
02-02-2009, 02:06 PM
Den floken der løses veldig enkelt på en måte. En gutt på hvert rom, med en dame i hver armkrok. :latter
:latter :latter :latter Spørs om det kommer til å virke da... 8-25-03whistling

Sunshine
02-02-2009, 05:27 PM

*kremt*
Må jeg si det igjen..?? Du skal ikke ha en annen jente i armkroken din...........:blinkern:plystre:humre

...tror forøvrig ikke dama til Magnus vil like det heller:bleh

Caroline
02-02-2009, 06:01 PM
Ikke noe galt i å ligge i armkroken til noen vel..... :uskyldig

Shabana
02-02-2009, 07:09 PM
*kremt*
Må jeg si det igjen..?? Du skal ikke ha en annen jente i armkroken din...........:blinkern:plystre:humre

...tror forøvrig ikke dama til Magnus vil like det heller:bleh
Ja... der har vi ihvertfall to som protesterer, og jeg kan tenke meg den tredje kommer til å være mannen min :humre

SteveJackson
02-02-2009, 11:04 PM
*kremt*

kryp tett inntil meg,klem meg og hvis at du er glad i meg, så skal jeg nok holde rundt deg med begge armer, og passe på deg, og se til at ingen av oss havner på armen til verken noen andre gutter eller jenter!

Savner deg :) og gleder meg til å dele den helgen med deg, og alle de andre som kommer også!

Mrs_Moonwalker
02-02-2009, 11:14 PM
kryp tett inntil meg,klem meg og hvis at du er glad i meg, så skal jeg nok holde rundt deg med begge armer, og passe på deg, og se til at ingen av oss havner på armen til verken noen andre gutter eller jenter!

Savner deg :) og gleder meg til å dele den helgen med deg, og alle de andre som kommer også!

Jeg mååå bare si det: sååå søtt. :D :<3

Shabana
02-03-2009, 03:10 PM
Jeg mååå bare si det: sååå søtt. :D :<3
He he he... må nesten si meg enig der

Sunshine
02-03-2009, 05:29 PM

Awww, det skal ikke bli noe problem å krype tett inntil deg:D:<3
Savner deg også.. masse! Gleder meg så mye til den helgen!! ..det som driver meg fremover for tiden:)
Blir gøy å møte dere andre også!

Shabana
02-03-2009, 06:48 PM
Awww, det skal ikke bli noe problem å krype tett inntil deg:D:<3
Savner deg også.. masse! Gleder meg så mye til den helgen!! ..det som driver meg fremover for tiden:)
Blir gøy å møte dere andre også!
Så koselig :D
Jeg håper virkelig at alle kan komme.
Lenge siden Becka har vært her inne da...

Caroline
02-04-2009, 12:17 PM
Så koselig :D
Jeg håper virkelig at alle kan komme.
Lenge siden Becka har vært her inne da...

Jeg kommer! Gleder meg til å møte alle. :)
Hm...ja, hun har ikke vært her på en stund. Men synes hun sa noe om at hun skulle en tur til syden. I don't know. :P Håper hun kommer til deg i allefall. :)

Becka
02-06-2009, 05:15 PM
Hei alle sammen!
Nei jeg har ikke vært her på en stund.( hyggelig at det blir lagt merke til da!:) ) Men har ikke glemt dere! Langt derifra! Jg har bl.a vært i syden ja. Men jeg må dessverre meddele at jeg har meldt avbud angående neste helg til Shabana. Men jeg sier det selvsagt her også. For jeg vil ha frem at jeg er virkelig trist over dette!!! Jeg har hatt litt å stri med i det siste. Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg tatt turen tross det, men det blir ekstra tungt å reise så langt akkurat nå.

Jeg syntes det er surt å gå glipp av det sosiale dere kommer til å knytte. Men igjen, så er det jo flere her som ikke kan komme. Så det vil jo alltid være sånn, dessverre. :(

Og jeg vil også si at jeg normalt sett aldri avlyser noe, så dette er faktisk ekstra bittert for meg! Hope you belive me! :uskyldig

Shabana
02-07-2009, 01:25 PM
Jeg får vel bare gjenta meg selv... trist :(
Jeg synes det er utrolig synd at du ikke kan komme! Vi får håpe en annen sjanse dukker opp om ikke altfor lenge ;)

Sunshine
02-07-2009, 01:51 PM
Det var trist å høre, Becka, og så klart tror vi på deg.. Hadde vært artig å møte deg også, så det var synd! Men hvis denne helgen blir vellykket, så er jeg ganske sikker på at det dukker opp en ny sjanse senere en gang:)

Om en uke, er vi i Hamar nå.. lurer på hva vi gjør.. sover etter en lang natt, eller sitter og ser på MJ-konsert?:P

Becka
02-08-2009, 12:30 AM
Det kommer garantert til å bli vellykket. Jeg kan ikke se for meg noe annet. :)
Og jeg er egentlig litt sur for at jeg ikke bor nærmere, og at ting alltid skal komme i veien. Men satser på at jeg får være med igjen ja! Og kanskje flere også ønsker å være med da. :)

Caroline
02-08-2009, 08:51 PM
Huff, så trist at du ikke kan være med Becka. :(
Vi får prøve å få det til en annen gang også, så du kan være med. :)
Håper ting ordner seg for deg da. Og btw, selvfølgelig tror vi på deg.

Caroline
02-08-2009, 08:52 PM
Om en uke, er vi i Hamar nå.. lurer på hva vi gjør.. sover etter en lang natt, eller sitter og ser på MJ-konsert?:P

gal4
Hmmm...hehe vi sitter nok å ser på MJ-konsert. ;)

Caroline
02-10-2009, 04:45 PM
Nå er det ikke lenge igjen folkens! :yay

Men jeg bare lurer på en ting...hva skal vi? Jeg vet et vi skal se på konserter å sånt. Men det var snakk om MJ-vors og så gå ut, var det ikke? Skal vi ut? Mener ikke at vi må planlegge noe, jeg bare lurer. :P :)

Sunshine
02-10-2009, 07:23 PM
Snakket med Hilde i går, og hun sa at det sikkert er lurt å ta med seg noe å drikke i tilfelle vi føler for å vorse, dra ut på byen og så nache..;) Og når alle har kommet ned dit, drar vi og handler inn mat vi skal ha i løpet av helgen.. Blir sikkert en del videoer og konserter å se på.. men vi tar det litt på sparket, gjør vi ikke..? Det blir moro:D

Shabana
02-10-2009, 09:22 PM
MJ i sentrum seff! Kommer nok til å ha masse videoer å velge mellom, kanskje for mange... but we'll manage :D :yay

Jeg vet om to utesteder her i byen som folk i klassen pleier å dra på, det er jo studentpuben og et annet litt lenger ned i gata, maks 2 min å gå uansett. Jeg ville ikke hatt noe imot å ta en tur på byen, fått dansa litt og slikt.

På lørdagen kan jo folk trave litt rundt om de ønsker det, gå gata er gata nedafor den jeg bor. Et kjøpesenter er 3 minutters kjøretur unna.
Det spørs jo litt hva dere ønsker å gjøre også da...

Dere må spørre uansett hva dere lurer på, så skal jeg svare etter beste evne.

Jeg gleder meg ihvertfall helt vilt!!! gal4

SteveJackson
02-10-2009, 09:54 PM
Nei! Det er ikke mange dager, timer, minutter og sekunder igjen nå!
Men virker fortsatt så lenge.. siden man har venta på det en stund og gleder seg! :)

Caroline
02-11-2009, 11:13 AM
Ok ok, den er grei. :D Gleder meg!!

SteveJackson
02-12-2009, 03:36 PM
Baggen min er allerede pakket og klar. Imorgen klokken 15:00/15:30 er det bare å sette nesa i retning Oslo! :D

Caroline
02-13-2009, 03:09 PM
Wee! Nå begynner jeg å bli klar også. Gleder meg! :D

Natte
02-13-2009, 03:22 PM
Kos dere masse! :D
Håper dere får det flott! :D
Michaeliiiinggal4

Shabana
02-13-2009, 06:50 PM
Nå sitter jeg og venter... Vet ikke hvor Magnus og Caroline er, men de er på vei ihvertfall. Sunshine og SteveJ sliter med kø, så de kommer nok ikke helt enda. Men det nærmer seg!!!

Jeg kan jo sette på webcam senere hvis noen er interessert ;)

Mrs_Moonwalker
02-13-2009, 07:37 PM
Nå sitter jeg og venter... Vet ikke hvor Magnus og Caroline er, men de er på vei ihvertfall. Sunshine og SteveJ sliter med kø, så de kommer nok ikke helt enda. Men det nærmer seg!!!

Ja, gjør det. :)

Kos dere virkelig, ha det gøy. 8-26-03respect

Caroline
02-16-2009, 01:23 PM
Da er det back to Gjøvik og skole igjen... Noe som tok veeldig lang tid, klarte selvfølgelig å kjøre feil. hehe

Jeg hadde det kjempe gøy hos Hilde, håper dere andre også hadde det. :thumpsup Men jeg må si det var tungt å stå opp i dag... :P

Skal legge ut bildene mine etterhvert også. Det må du også gjøre Hilde! :latter Hahaha!

Dette må vi gjøre igjen en gang. :)

Caroline
02-16-2009, 01:24 PM

Ja, gjør det. :)

Kos dere virkelig, ha det gøy. 8-26-03respect

Ble det noe webcam? :unsure ...håper ikke det....:plystre hehehe :bleh

Becka
02-16-2009, 01:51 PM
Hyggelig å høre dere hadde det moro! Tvilte aldri på det da!:)
Hva gjorde dere? Sånn i korte trekk? Mye Michael? Mye alkohol? Mye dansing? Mye synging? Gikk dere ut?

Becka
02-16-2009, 01:53 PM

Mohahaha....

MagnusJackson
02-16-2009, 01:56 PM
Nej..ble kanskje en lite dram,la oss vell ved 12 tiden på fredagen tror jeg :P

VAR det ikke slik Hilde :P?!

Caroline
02-16-2009, 02:05 PM
hahahahahaha, la oss ved tolv tiden ja... Det var vel da alt ble sort for deg det, Magnus... :bleh :latter

Vel, det ble veeeldig mye Michael. Det var alltid en DVD på. :D
På fredagen drakk vi LITT, sang, dansa så vidt i sofaen, og hadde det koselig/gøy.
På lørdag ble det ikke så mye drikking...men vi så på DVDer. :D Steffen tok kvelden litt tidligere enn oss jentene så vi hadde en liten jentekveld med mye sikling over The man. :drool
Vellykket helg synes jeg. :)

Becka
02-16-2009, 02:08 PM
Går Magnus som jente, eller var ikke han der på Lørdagen? :p

Høres ut som en perfekt helg! Neste gang pigger jeg garantert med! I have to!

Caroline
02-16-2009, 02:11 PM
Hehe, nei, han går som jente han... :P
Neida, han dro hjem på ettermiddagen på lørdag.

Ja, du får bli med neste gang!

MagnusJackson
02-16-2009, 02:18 PM
Haha,jeg vill gå som jente jeg!!!:P

Nejda,det var kjempekosllig der. Litt amputert for min del,har en tendens til og ikke klare og stoppe å drikke da jeg koser meg :P skulle ønske jeg ble der på lørdan :P

all ære til Hilde som sjanser på og få fremmedfolk i hus :)

Caroline
02-16-2009, 02:28 PM
Hehehe, ja det ble litt mye drikke etter hvert... :P men men, det var gøy. :D

Ja, takk til Hilde! 8-26-03respect

Shabana
02-16-2009, 03:25 PM
Det tror jeg ikke... men det ble jo en noe rar radiosending... Tror mikrofonen sto på en halvtimes tid og bare sendte lyden fra stua mi :latter

Nej..ble kanskje en lite dram,la oss vell ved 12 tiden på fredagen tror jeg :P

VAR det ikke slik Hilde :P?!
Jo, jo selvfølgelig. Vi var veldig snille, stille og rolige av oss hele helgen... :uskyldig

På lørdag ble det ikke så mye drikking...men vi så på DVDer. :D Steffen tok kvelden litt tidligere enn oss jentene så vi hadde en liten jentekveld med mye sikling over The man. :drool
Den delen var veldig koselig! Å kunne snakke litt høyt om det for en gang skyld :humre

Nejda,det var kjempekosllig der. Litt amputert for min del,har en tendens til og ikke klare og stoppe å drikke da jeg koser meg :P skulle ønske jeg ble der på lørdan :P
Det var vel dagen derpå som var kjip... syntes nesten litt synd på deg jeg ;) En ting er sikkert... kragen på jakken din var ikke høy nok da vi gikk ut :bleh

all ære til Hilde som sjanser på og få fremmedfolk i hus :)
Ja, takk til Hilde! 8-26-03respect
Bare koselig med besøk vet dere vel ;)

Jeg hadde det ihvertfall supert! :D Og så håper jeg at vi får til mer av dette i fremtiden! Og da MÅ jo Becka komme! (Spesielt hvis det blir jente helg :humre)

Det spørs om jeg får tillatelse av Steffen til å legge ut bildet av han da...?

Caroline
02-16-2009, 03:34 PM
Det tror jeg ikke... men det ble jo en noe rar radiosending... Tror mikrofonen sto på en halvtimes tid og bare sendte lyden fra stua mi :latter

hehehe, hadde vært gøy å hørt nå etter på egentlig. :P

Den delen var veldig koselig! Å kunne snakke litt høyt om det for en gang skyld :humre

Ja, hadde nok ikke klart å holde meg så mye lenger...hehe, var noen kommentarer jeg måtte holde for meg selv...... :humre cool3

Det var vel dagen derpå som var kjip... syntes nesten litt synd på deg jeg ;) En ting er sikkert... kragen på jakken din var ikke høy nok da vi gikk ut :bleh

Synd på han...? Haha, han valgte det selv. :bleh Neida, så ikke så bra ut dagen derpå nei, stakar... :P

Bare koselig med besøk vet dere vel ;)

Jeg hadde det ihvertfall supert! :D Og så håper jeg at vi får til mer av dette i fremtiden! Og da MÅ jo Becka komme! (Spesielt hvis det blir jente helg :humre)

Og neste gang stemmer jeg for en The Wiz-helg, hvor vi bare ser på den og ser hvor mange ganger vi klarer å se den uten å sovne...og kanskje spiller en egen versjon av den i stua eller noe sånt. Hva sier dere? 8-26-03respect :bleh :latter

Det spørs om jeg får tillatelse av Steffen til å legge ut bildet av han da...?

Hvilket bilde? Er det noe jeg har gått glipp av?

Shabana
02-16-2009, 03:42 PM
hehehe, hadde vært gøy å hørt nå etter på egentlig. :P
Det hadde i grunn vært artig ja, men vet ikke hvor tydelig det var da.

Ja, hadde nok ikke klart å holde meg så mye lenger...hehe, var noen kommentarer jeg måtte holde for meg selv...... :humre cool3
mhm, me too. Tror en jentekveld/helg kan bli avgjørende for helsa vår :humre

Synd på han...? Haha, han valgte det selv. :bleh Neida, så ikke så bra ut dagen derpå nei, stakar... :P
Joa, han gjorde det. Men...

Og neste gang stemmer jeg for en The Wiz-helg, hvor vi bare ser på den og ser hvor mange ganger vi klarer å se den uten å sovne...og kanskje spiller en egen versjon av den i stua eller noe sånt. Hva sier dere? 8-26-03respect :bleh :latter
Nei! den er jeg ikke med på... med mindre noen tar på seg arbeidet å redigere filmen til å bare inneholde scenen MJ er med i. Jeg skulle vel klart å overleve det :D å spille det ut kunne jo vært morsomt, vi prøvde jo på vei til butikken Caro :latter

Hvilket bilde? Er det noe jeg har gått glipp av?
Det første bildet jeg tok den kvelden var av Karina og Steffen i sofan

Caroline
02-16-2009, 03:54 PM
Det hadde i grunn vært artig ja, men vet ikke hvor tydelig det var da.

Hehe, hører sikkert bare skurring av MJ-musikk og noen som roper på Magnus om at han ikke må glemme radioen. :p

mhm, me too. Tror en jentekveld/helg kan bli avgjørende for helsa vår :humre

hahaha :latter oh yes!
Det var godt å endelig være med noen man kunne snakke med det om, og slippe seg litt løs. cool3 ...også når gutta var der. Jeg pleier jo å se på dette alene, og er ikke akkuart kult å sitte å snakke med seg selv. :p

Nei! den er jeg ikke med på... med mindre noen tar på seg arbeidet å redigere filmen til å bare inneholde scenen MJ er med i. Jeg skulle vel klart å overleve det :D å spille det ut kunne jo vært morsomt, vi prøvde jo på vei til butikken Caro :latter

Hehehe, om noen hadde orket det så... :drool :P
Jepp, sant det! Det kunne blitt moro å gjøre det ordentlig. :latter

Det første bildet jeg tok den kvelden var av Karina og Steffen i sofan

Aah, i see.

Mrs_Moonwalker
02-16-2009, 09:03 PM
Hørtes ut som om dere hadde det hyggelig. :) Synd vi andre ikke var med... Jaja, jeg hadde det da hyggelig jeg og, selv om det innebar mye jobbing med late-Ola. :latter :latter

Sunshine
02-17-2009, 02:06 AM
Ja, det har vært en kjempehyggelig helg, selv om både steffen og jeg ikke var i 100% form.. men jeg synes det ble vellykket for det:D
Var artig å få møte andre fra forumet, få ansikt på noen som er aktive her.. Dere var veldig hyggelige alle sammen:) Og så er det så moro å kunne være fan sammen med andre fan - det blir mye positiv Michaelprat da!:D ...særlig mellom oss jentene.. hihi:bleh
Og alle dvd'ene vi kom oss igjennom da; Bad tour, Dangerous tour, History tour, The wiz, Monnwalker, 30th anniversary, Invincible signing, Private Homevideos..noen jeg har glemt??

Håper at vi kan få til noe igjen, og at det kan komme enda flere den gangen.. hadde vært moro!

Calaquendi
02-18-2009, 09:30 AM
Så gøy at møtet ble vellykket! Gleder meg til bilder jeg :D

Caroline
02-18-2009, 01:37 PM
Ja, det har vært en kjempehyggelig helg, selv om både steffen og jeg ikke var i 100% form.. men jeg synes det ble vellykket for det:D
Var artig å få møte andre fra forumet, få ansikt på noen som er aktive her.. Dere var veldig hyggelige alle sammen:) Og så er det så moro å kunne være fan sammen med andre fan - det blir mye positiv Michaelprat da!:D ...særlig mellom oss jentene.. hihi:bleh
Og alle dvd'ene vi kom oss igjennom da; Bad tour, Dangerous tour, History tour, The wiz, Monnwalker, 30th anniversary, Invincible signing, Private Homevideos..noen jeg har glemt??

Håper at vi kan få til noe igjen, og at det kan komme enda flere den gangen.. hadde vært moro!

Vi kom oss også gjennom - Ghosts, Barbara-intervjuet, The Chase, 3rd Annual Soul Train Awards (litt av det i alefall) og noen musikkvideoer. ;)

Jeg håper også vi får til noe igjen, og at flere blir med. (Det er å anbefale;) hehe) :)

Så gøy at møtet ble vellykket! Gleder meg til bilder jeg :D

De kommer snart;)

Sunshine
02-18-2009, 02:31 PM
Vi kom oss også gjennom - Ghosts, Barbara-intervjuet, The Chase, 3rd Annual Soul Train Awards (litt av det i alefall) og noen musikkvideoer. ;)

Jeg håper også vi får til noe igjen, og at flere blir med. (Det er å anbefale;) hehe) :)

De kommer snart;)

Ja, Ghosts ja, at jeg kunne glemme det.. Men The Chase og 3rd annual soul train awards..? Dere så kanskje på det etter at vi la oss??:P

Tok du masse bilder og, Caroline? De så jeg ikke:humre

Shabana
02-18-2009, 02:44 PM
Ja, Ghosts ja, at jeg kunne glemme det.. Men The Chase og 3rd annual soul train awards..? Dere så kanskje på det etter at vi la oss??:P

The Chase og 3rd annual soul train awards var vel noe av det første vi så, eller husker jeg feil nå?

De fleste bildene ble vel tatt fra 6- 7 en gang... :plystre :latter

Og så skal jeg bare si: Det var koselig å høre at dere hadde det bra alle sammen!!! Så håper jeg på en reprise av et eller annet slag snart :yay

Shabana
02-18-2009, 03:18 PM
Jeg kan faktisk ikke legge ut alt, men her er mange bra bilder (håper jeg) :latter

http://img3.imageshack.us/img3/5030/007kopidk5.jpg
Sunshine ser på Mike

http://img3.imageshack.us/img3/8503/008qa4.jpg
Caro er i godt humør

http://img3.imageshack.us/img3/1161/009hb1.jpg
Magnus styrer med radioen

http://img3.imageshack.us/img3/9996/011sh4.jpg
Slik ser det ut på skjermen

http://img3.imageshack.us/img3/5579/010tw2.jpg
SKÅL!

http://img3.imageshack.us/img3/387/012nq4.jpg
Alle i transe :latter

http://img3.imageshack.us/img3/1274/013dx5.jpg
Bare Mike som har endret posisjon :humre

http://img4.imageshack.us/img4/5499/014kopiqp2.jpg
Meg, happy happy happy!

http://img4.imageshack.us/img4/4646/015wi9.jpg
Caro og Magnus i dyp samtale

http://img4.imageshack.us/img4/2887/017vv9.jpg
Magnus Pose 1

http://img4.imageshack.us/img4/5014/019xl2.jpg
Magnus Pose 2

http://img4.imageshack.us/img4/8768/020tf1.jpg
Magnus Pose 3

http://img4.imageshack.us/img4/1831/016dm7.jpg
Bedtime!

http://img4.imageshack.us/img4/2244/025ih8.jpg
Eller var det bare å flytte festen dit?

http://img4.imageshack.us/img4/3113/022dk5.jpg
Caro Pose 1

http://img4.imageshack.us/img4/5782/031vb6.jpg
Caro Pose 2

http://img4.imageshack.us/img4/1184/032en1.jpg
Caro pose 3

http://img4.imageshack.us/img4/7489/033wj9.jpg
Jeg med favoritten

http://img4.imageshack.us/img4/1856/036mr8.jpg
Magnus igjen

http://img4.imageshack.us/img4/8540/039kk5.jpg
Caro og Magnus diskuterer musikk

http://img4.imageshack.us/img4/7932/034ai7.jpg
Gjett om hun sov godt... ;) :latter

Sunshine
02-18-2009, 03:26 PM
Hahahaha, artige bilder! ..selv om jeg savner noen:bleh
Dere hadde det jo virkelig artig på morgenkvisten, med masse posering.. I mens lå steffen og jeg på rommet ved siden av og hørte musikken hoppe fra MJ til Backstreet boys til Spice girls til DDE.. mens dere fnisa, sang og.. ja:bleh:latter

Shabana
02-18-2009, 03:34 PM
He he he... jeg måtte jo vise litt respekt her da. Vil helst ikke ha noen på nakken :latter
Men ja... kan tenke meg du og Steffen hadde det morsomt med å lytte :humre
Artig musikk mot slutten, og for all del, må jo ikke glemme Maria Mena, eller hva Magnus? :bleh :latter

MagnusJackson
02-18-2009, 03:38 PM
jauda..maria mena var fasinerende den natta :P

koslige bilder ;) nå skal det sies at etter en del pils,vin og baccardi var vi godt i slaget den natten :P haha ;)

miss all of you :) !

Shabana
02-18-2009, 03:42 PM
We all have to press repeat ar some point, right?

Hvem er med??? He he :latter

Caroline
02-18-2009, 03:45 PM

Hehe, det er godt mulig. 8-26-03fruits_apple

Nja, jeg har egentlig ikke så mange. Lot Hilde få den jobben. :P Men jeg legger ut de jeg har. :thumbsup

Caroline
02-18-2009, 03:48 PM
hahahahaha, artige bilder. :D

http://img4.imageshack.us/img4/7932/034ai7.jpg
Gjett om hun sov godt... ;) :latter

Jepp, det gjorde jeg!! :uskyldig :exited

Shabana
02-18-2009, 03:52 PM
Og enda bedre natt til søndag kan jeg tenke meg ;)
Da fikk hun lov å ta med seg Banneret til sengs :latter :humre

Sunshine
02-18-2009, 03:52 PM

Rekker opp hånda!!:D:latter

Shadowfax
02-18-2009, 03:53 PM
Awwww. Dette så gøy ut:)

Gleder meg til å treffe dere alle. SKÅL Magnus:latter

POST THE DIRTY STUFF!:latter

Shabana
02-18-2009, 03:58 PM
POST THE DIRTY STUFF!:latter
Er du gal mann???
I don't want a bounty on my head!!! :eek:

Shabana
02-18-2009, 03:59 PM
Tenkte meg det :latter
Jeg er ihvertfall med! :dance

Caroline
02-18-2009, 04:00 PM
Maybe baby, Ola. Mohaha! cool3

Me me me!! I'm in!!!! :yay :latter

Og enda bedre natt til søndag kan jeg tenke meg ;)
Da fikk hun lov å ta med seg Banneret til sengs :latter :humre

.............. :plystre :humre

Shabana
02-18-2009, 04:11 PM
Me me me!! I'm in!!!! :yay :latter
No surprise there :humre

.............. :plystre :humre
:latter :latter :latter

Natte
02-18-2009, 04:14 PM
Aww, så koselig dere hadde det :D Så kjempefint ut! :D
MJ på alle bildene!!gal4

Caroline
02-18-2009, 04:21 PM
No surprise there :humre

:latter :latter :latter

hehehe8-26-03respect

Aww, så koselig dere hadde det :D Så kjempefint ut! :D
MJ på alle bildene!!gal4

Of course! 8-26-03respect hehe:latter

Nå kommer det snart noen bilder fra meg også. ;)

Mrs_Moonwalker
02-18-2009, 04:30 PM
Så utrolig koselig ut dette, ja. :) Takk for at du delte bildene med oss outsidere, Shabana. :latter Gleder meg til å treffe dere jeg og. 8-26-03respect

SteveJackson
02-18-2009, 04:43 PM
Ja dere.. Det var litt av en helg! :) Er jo en del som ikke kommer frem her, men what happens on a MJ treff, stays on the MJ treff.. hehe

Caroline
02-18-2009, 04:44 PM
Her er noen bilder til. Jeg har ikke så mange, Hilde toj fotografjobben denne helgen. :uskyldig

http://i387.photobucket.com/albums/oo319/CarolineJackson_01/MJ%20stuff/DSCN2183.jpg
Tror det er Thriller-et-eller-annet som går på skjermen der...

Så kommer bannerne til Hilde som hang rundt omkring.
Jeg sørget for at jeg ble liggende å se på denne fra "senga"... :drool
http://i387.photobucket.com/albums/oo319/CarolineJackson_01/MJ%20stuff/DSCN2188.jpg
http://i387.photobucket.com/albums/oo319/CarolineJackson_01/MJ%20stuff/DSCN2189.jpg
http://i387.photobucket.com/albums/oo319/CarolineJackson_01/MJ%20stuff/DSCN2190.jpg

http://i387.photobucket.com/albums/oo319/CarolineJackson_01/MJ%20stuff/DSCN2186.jpg
Hilde poser med Bad Mike. ;)

http://i387.photobucket.com/albums/oo319/CarolineJackson_01/MJ%20stuff/P150209_0214_01.jpg
Åh, hvem er det der i senga mi....det er Mi-mi-mi-michael Jacksoooon! :exited :plystre :latter

Også, har jeg spart det beste til slutt...hahaha, sorry, Magnus. :bleh
http://i387.photobucket.com/albums/oo319/CarolineJackson_01/MJ%20stuff/DSCN2184.jpg
Husker ikke helt hva som skjedde her, men han ser i allefall storfornøyd ut. :latter

Caroline
02-18-2009, 04:46 PM
Ja dere.. Det var litt av en helg! :) Er jo en del som ikke kommer frem her, men what happens on a MJ treff, stays on the MJ treff.. hehe

:plystre Luckily...for enkelte. :bleh

SteveJackson
02-18-2009, 05:13 PM
jA.. du har nok rett

Shadowfax
02-18-2009, 05:16 PM
Maybe baby, Ola. Mohaha! cool3
:latter:latter:latter Flott, looking forward to it8-26-03fruits_apple

MagnusJackson
02-18-2009, 08:03 PM
du er ond Caro :P! hehehe:)

Shabana
02-18-2009, 09:00 PM
Ikke så veldig ond vel... bare litt? :uskyldig

Calaquendi
02-18-2009, 09:08 PM
Haha, digge bilder! :D

Ser ut som dere hadde et knall møte ja. Skulle gjerne vært der som flue på veggen eller bare vært der. :bleh

Shabana
02-18-2009, 09:14 PM
Det er du sikkert ikke alene om :latter

Becka
02-19-2009, 01:09 AM
Artig å se bilder! Begynner å kjenne til dere ganske godt nå, hehe. Men dere har jo aldri møtt meg! Men det føles nesten sånn! Vittig. Tenker mye på at jeg kunne vært der. Men for all del, det er tydelig at dere har hatt det så moro at dere vil gjøre lignende igjen. Det virker bare så utrolig befriende å kunne være sammen med andre fans som meg selv! Masse Michael, og det å snakke fritt som jeg vil, og at andr er enige! Så dette vil jeg absolutt oppleve altså. Jeg invitere gjerne til kr.sand. Men det er vel en smule langt for alle. ( utenom Ola. :p )

SteveJackson
02-19-2009, 02:13 AM
Herregud.. Kristiansand er da ingenting.. MJOAI tar da en Tour rundt hele Norge :P

Shabana
02-19-2009, 08:00 AM
Jeg kan komme til Kristiansand jeg ;)

StinelovesMichael
02-19-2009, 04:58 PM
artige bilder folkens:latter

Becka
02-19-2009, 05:51 PM
[QUOTE=SteveJackson;15682]Herregud.. Kristiansand er da ingenting.. MJOAI tar da en Tour rundt hele Norge :P[/QUOTE

Du snakker for alle altså? :p
Da inviterer jeg gjerne. Litt nærmere vår/sommer er jo ypperlig her nede i sør!

Caroline
02-19-2009, 08:35 PM
Herregud.. Kristiansand er da ingenting.. MJOAI tar da en Tour rundt hele Norge :P

Du snakker for alle altså? :p
Da inviterer jeg gjerne. Litt nærmere vår/sommer er jo ypperlig her nede i sør!

Roadtriiip!!!!! :yay

Shabana
02-19-2009, 09:55 PM
JEIJ :D :dance (Jeg har blitt litt glad i denne dansemannen :humre)

Calaquendi
02-19-2009, 11:17 PM
Ta Kristiansandtreff i Quart-uka så kommer jeg og:bleh

Becka
02-20-2009, 01:05 AM

Ja det er jo drit moro da! Dere kan jo reise sammen. Det blir jo mye lettere og mye gøyere. Det var det jeg savnet når jeg skulle til deg Hilde.

Quart ja! He he, da er byen stapp full. Men, om vi skulle blitt en del, så er det mulig jeg kan få til et hus. Det er litt uttafor kr.sand. :)

Jeg er i allefall åpen for å ta i mot besøk. Absolutt. Vi får jo bytte på det! :)

Caroline
02-20-2009, 12:25 PM
Ja det er jo drit moro da! Dere kan jo reise sammen. Det blir jo mye lettere og mye gøyere. Det var det jeg savnet når jeg skulle til deg Hilde.

Quart ja! He he, da er byen stapp full. Men, om vi skulle blitt en del, så er det mulig jeg kan få til et hus. Det er litt uttafor kr.sand. :)

Jeg er i allefall åpen for å ta i mot besøk. Absolutt. Vi får jo bytte på det! :)

Jaa, elsker roadtrip! :D Er neste stop Kr.sand da eller?? ;) Hihi:P

Sunshine
02-21-2009, 11:39 AM
Oi, allerede begynt å tenke på nytt møte, ja.. Så bra! ..artig8-26-03respect
er nok med på roadtrip jeg også;):P

Caroline
02-21-2009, 12:18 PM
Så bra du er med Sunshine. Det blir en bra roadtrip. cool3
hehe, man må begynne å planlegge tidlig for at det skal bli noe. 8-26-03respect

Men, just wondering, er det seriøst?

Natte
02-21-2009, 01:37 PM
Jeg har så lyst å være med hvis det blir en neste gang :D Så ut som om dere hadde det skikkelig arti! :D

Becka
02-22-2009, 11:24 PM
Så bra du er med Sunshine. Det blir en bra roadtrip. cool3
hehe, man må begynne å planlegge tidlig for at det skal bli noe. 8-26-03respect

Men, just wondering, er det seriøst?

Klart det er seriøst! Men, nå må ikke dere legge alt fokuset i roadtripen da! :p
Jeg kan gjerne ta i mot besøk, men jeg står litt på flyttefot, dvs jeg ser meg om etter noe i byen ( bor litt uttafor nå ), så det vil sikkert ikke bli så stort krypinn, men det fikser vi! :) Og som sagt, blir det litt nærmere sommeren og vi er mange, så er det mulig det kan ordnes med et hus. :) Om det blir i hus eller i liten leilighet, det finnes ut av siden, men bra kan det bli i allefall! Om dere har lyst, så har jeg! :yay

Caroline
02-22-2009, 11:32 PM
Klart det er seriøst! Men, nå må ikke dere legge alt fokuset i roadtripen da! :p
Jeg kan gjerne ta i mot besøk, men jeg står litt på flyttefot, dvs jeg ser meg om etter noe i byen ( bor litt uttafor nå ), så det vil sikkert ikke bli så stort krypinn, men det fikser vi! :) Og som sagt, blir det litt nærmere sommeren og vi er mange, så er det mulig det kan ordnes med et hus. :) Om det blir i hus eller i liten leilighet, det finnes ut av siden, men bra kan det bli i allefall! Om dere har lyst, så har jeg! :yay

Hehehe, neida. :bleh
Kult! Jeg har veldig lyst! :exited Lite eller stort, vi får nok plass. ;)

Shabana
02-23-2009, 05:37 PM
Tøft!
Were there's a will there's a way! :thumbsup