View Full Version : Hørt om denne Artisten?
MarcusJoseph
10-06-2008, 11:05 PM
Noen av dere som har hørt om artisten Terence Trent D'arby? (Han kaller seg Sananda Idag..) Han var veldig populær på 80-tallet! Jeg har lest at MJ så på han som en stor konkurrent... :)
Her er en sykt funky låt av han:
http://www.youtube.com/watch?v=K-Uz-dPANDY
Caroline
10-07-2008, 12:41 AM
Ha ha, har verken hørt om artisten eller den sangen før, en likte sangen litt egentlig. Den var artig. :) Men skjønner ikke helt at han var en stor konkurrent for MJ... Hvor har du hørt det? :)
MarcusJoseph
10-07-2008, 12:48 AM
Ha ha, har verken hørt om artisten eller den sangen før, en likte sangen litt egentlig. Den var artig. :) Men skjønner ikke helt at han var en stor konkurrent for MJ... Hvor har du hørt det? :)
Kult at du likte den! :thumbsup Skikkelig soul! MJ så på han som en stor konkurrent (i følge boka The magic and the madness.. tror jeg det var) :)
Mrs_Moonwalker
10-07-2008, 12:51 AM
Tror jeg har hørt om han, navnet hørtest kjent ut, men... det er alt. :unsure lol
emil-paulsen
10-07-2008, 01:06 AM
Aldri hørt om ^^
Men sangen var ikke så værst, egentlig ganske bra : )
Caroline
10-07-2008, 01:24 AM
Kult at du likte den! :thumbsup Skikkelig soul! MJ så på han som en stor konkurrent (i følge boka The magic and the madness.. tror jeg det var) :)
Ja, det er det! :thumbsup
aah, i see. Er boka bra? :)
MarcusJoseph
10-07-2008, 01:27 AM
Ja, det er det! :thumbsup
aah, i see. Er boka bra? :)
Ja, den var kool altså :) men man må vel ta mye av det som står med ei klype salt når den ikke er skrevet av hovedpersonen selv liksom ;)
Caroline
10-07-2008, 01:38 AM
Ja, den var kool altså :) men man må vel ta mye av det som står med ei klype salt når den ikke er skrevet av hovedpersonen selv liksom ;)
Ja, man må nok det. Men lurer på om ikke jeg skal ta også lese den. Trenger en ny bok å lese på... ;)
MarcusJoseph
10-07-2008, 01:39 AM
Ja, man må nok det. Men lurer på om ikke jeg skal ta også lese den. Trenger en ny bok å lese på... ;)
Go for it! :thumbsup
Caroline
10-07-2008, 01:40 AM
Go for it! :thumbsup
Will do :thumbsup
Edit: He he, vet du forresten hvor jeg kan kjøpe den? :P
Mrs_Moonwalker
10-07-2008, 05:25 PM
Will do :thumbsup
Edit: He he, vet du forresten hvor jeg kan kjøpe den? :P
Har ikke lett etter den, men jeg vil tippe... Amazon.com? :unsure
Caroline
10-07-2008, 05:41 PM
^ aah ha ha, hvorfor tenkte jeg ikke på det:P Takk! :thumbsup
Sunshine
10-07-2008, 05:45 PM
The magic and the madness skal du ta med en klype salt ja, men jeg har lest den selv, og den er veldig interessant.. Lærte mye og fikk se nye sider av MJ! Verdt å lese! Jeg kjøpte den i en av bokhandlerne, Tanum, Norli eller Notabene..
Jeg har selv lyst til å lese selvbiografien til Michael? Hva heter den igjen? Noen som har lest den og som har lyst til å anbefale den?
Kul sang, btw:thumbsup
Mrs_Moonwalker
10-07-2008, 06:22 PM
The magic and the madness skal du ta med en klype salt ja, men jeg har lest den selv, og den er veldig interessant.. Lærte mye og fikk se nye sider av MJ! Verdt å lese! Jeg kjøpte den i en av bokhandlerne, Tanum, Norli eller Notabene..
Jeg har selv lyst til å lese selvbiografien til Michael? Hva heter den igjen? Noen som har lest den og som har lyst til å anbefale den?
Kul sang, btw:thumbsup
Selvbiografien heter Moonwalk og er en veldig fin bok. Dessverre er den ikke tilgjengelig til å kjøpe lenger andre steder enn eBay og hvis du er heldig QXL, men du kan lese den i sin helhet flere steder på nettet. :)
Shabana
10-07-2008, 06:29 PM
Åja! Han husker jeg :) Digget denne sangen før :D
Du får jo også kjøpt Moonwalk på amazon.com, det var ihvertfall der jeg kjøpte den for ikke så lenge siden sammen med Dancing The Dream.
Mrs_Moonwalker
10-07-2008, 06:37 PM
Du får jo også kjøpt Moonwalk på amazon.com, det var ihvertfall der jeg kjøpte den for ikke så lenge siden sammen med Dancing The Dream.
Gjorde du? Så bra, da skal jeg jammen legge inn en ordre der på begge to. Tusen takk. :D
Natte
10-07-2008, 08:22 PM
Sangen var egentlig ikke så verst. Men som Caroline sa: Skjønner ike at MJ så på ham som en stor konkurrent:P
Sunshine
10-07-2008, 09:44 PM
Ah, thanks:) Da skal jeg få bestilt begge to..
Jeg klarer alltid å glemme det, men ligger kursen på dollar på 5?:P
Shabana
10-07-2008, 10:04 PM
No problem AppleHead og Sunshine ;)
Akkurat nå ligger dollaren på 6,16
Så du burde kanskje heller se om du kan få tak i ting fra Storbritannia for der er kursen fortsatt noe lavere enn vanlig -> 10,81
Du kan jo sammenligne å se hva som er best for deg m frakt og alt slikt inkludert ;) Lykke til i jakten begge to!
Caroline
10-07-2008, 11:32 PM
Kan det stemme at frakt fra USA kommer på 29 dollar?
Har ikke bestilt noe derfra før, men er ikke det litt mye...eller? :unsure (jeg har ikke peiling på sånt :P)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.