PDA

View Full Version : Michael alkoholforgiftet??????

relaxannie
06-14-2007, 04:49 PM
Hørte på radioen, og hørte de nevnte navnet Michael, de fortalte at han hadde kjøpt alkohol for nærmere 35000 kroner og drikket mesteparten selv og blitt alkoholforgiftet av dette :S Er det noen som har hørt mer om saken?? Eller er det nok en bløff??:unsure

Shadowfax
06-14-2007, 04:52 PM
Hørte på radioen, og hørte de nevnte navnet Michael, de fortalte at han hadde kjøpt alkohol for nærmere 35000 kroner og drikket mesteparten selv og blitt alkoholforgiftet av dette :S Er det noen som har hørt mer om saken?? Eller er det nok en bløff??:unsure
HAHAHA:latter Hørtes ut som nok en røver historie fra pressen. De begynner å bli morsomme:latter

Ikke tro på alt du hører:)

relaxannie
06-14-2007, 04:56 PM
HAHAHA:latter Hørtes ut som nok en røver historie fra pressen. De begynner å bli morsomme:latter

Ikke tro på alt du hører:)

Håper det, pressen skremmer meg 8-26-03sinna

Shadowfax
06-14-2007, 05:16 PM
Håper det, pressen skremmer meg 8-26-03sinna
hmmm... Det er mange tullete nyheter ute der jaohnoyoudidnt

Safkiel
06-14-2007, 05:44 PM
Jeg så at Se og Hør også skrev noe slikt... og forrige uke skrev samme nettsted at MJ var muslim, fortsatt bort i Bahrain og at inntektene fra auksjonen gikk til han selv pga dårlig økonomi...

Sammen med Side2 er Se og Hør blitt et av de mediene som jeg aldri tar seriøst når de skriver om MJ. Og jeg regner med at det de skriver om de andre kjendisene er like usant. 8-26-03sinna

Jeg tror ikke noe på den alkohol-historien. MJ så ikke syk ut i det hele tatt på de siste bildene fra denne turen.

Mia
06-15-2007, 04:42 PM
Hehe :latter :latter
Hehe hjelpe meg, de begynner jo å bli morsomme ja!
Hehe folk begynner å bli annige, Michae har ikke gjort noe "skandaleaktige" i det siste, og de må jo snakke noe om han, så de bare begynner å dikte!
Folk er virkelig avhengige av Michael, enten de vil det eller ikke:bleh

MJLover
06-15-2007, 09:01 PM
Michael er egentlig Godzilla

Bare så dere vet det! :rolleyes

Shadowfax
06-16-2007, 10:53 AM
Michael er egentlig Godzilla

Bare så dere vet det! :rolleyes
Ja det er sant..:thumbsup

Shadowfax
06-16-2007, 10:55 AM
Jeg så at Se og Hør også skrev noe slikt... og forrige uke skrev samme nettsted at MJ var muslim, fortsatt bort i Bahrain og at inntektene fra auksjonen gikk til han selv pga dårlig økonomi...

Sammen med Side2 er Se og Hør blitt et av de mediene som jeg aldri tar seriøst når de skriver om MJ. Og jeg regner med at det de skriver om de andre kjendisene er like usant. 8-26-03sinna

Jeg tror ikke noe på den alkohol-historien. MJ så ikke syk ut i det hele tatt på de siste bildene fra denne turen.
Nei det er en ny bløff.. Se og Hør og side2 er de verste ja.. snakk om tabloid..8-26-03sinna

Gjør som meg... skriv mail hver gang de poster en usann nyhet, la oss vise at vi ikke godtar slikt!ohnoyoudidnt

Silje
06-21-2007, 09:06 AM
Gjør som meg... skriv mail hver gang de poster en usann nyhet, la oss vise at vi ikke godtar slikt!ohnoyoudidnt

Skal jaggu meg begynne med det ass! :) Har gjort det noen ganger..Synes det er viktig at vi sier ifra..!

Mia
06-21-2007, 04:44 PM
Ja det gjør forresten jeg også!

Hehe det var en gang de skrev om han tre dager på rad og første gangen var det om noe heilt usannt, så jeg skrev til dem å sa ifra å sånn, og sa noe om at det sannsyngligvis ikke var sant uten at Raymone Bain hadde sagt noe om det eller hva jeg skrev, så så jeg neste dag at de skrev i artikkelen:
Raymone K Bain sa dette og dette og blabla bla. Hehe så det var stilig, men så den andre tingen jeg irriterte meg over var at de skrev "jacko" så jeg skrev jammen til de om det og :latter Så neste dag, skrev de faktsik JACKSON! Can you belive it?
Men dette var i de dagene han var i japan tror jeg, så det var derfor de skrev så mye om han. Men de har jo selfølgelig gått tilbake til jacko å og skrive usanne ting.. Men hehe kan godt ha noe med at det var ei dame som skrev disse tingene, føler de ofte bryr seg litt om hva andre mener liksom...:thumbsup
Men så en annen gang skrev de en ganske så stygg ting, om noe sånn "de galneste popstjernene" så da skrev jeg også, og da fikk jeg faktisk svar! Men bare sånn, "Sorry, jeg skulle kanskje sagt klarere at det var rykter. Og forventa at noen fans skulle reagere der, så egentlig bra dere sender inn klager."

Oj, sorry, ser nå at jeg har en uvane med å skrive langt:latter
Men iallefall, så det er bra vi sender inn, for det kan faktisk hjelpe!:D

Silje
06-21-2007, 10:06 PM
Så bra at det er fler som sier ifra..Det kan faktisk hjelpe..! Kjempebra Mia! :thumbsup :D Bare fortsett, det skal hvertfall jeg... ;)

Calaquendi
11-21-2008, 07:32 PM
Gammel tråd dette, men jeg leser stadig vekk på magasinsider at MJ er muslim. Er det helt sikkert at disse ryktene er usanne? Er jo heller ikke noe galt i å konvertere til en religion, selv om pressen tydeligvis finner det veeeldig interessant.

Shadowfax
11-22-2008, 12:56 AM
Nei det er ikke noe gale i å være muslim... Men du vet aldri med media. Uansett legger denne død. Som mange andre forum gjør det angående religion. Vi lar den ligge, religion does not matter8-26-03fruits_apple