PDA

View Full Version : Tilbake!!

MagnusJackson
09-30-2008, 10:33 AM
Hei allesammen.

Etter lenger tids sykdom er jeg nå tilbake og klar til og starte med dere igjen.

Om M-jay fortsatt er ønskerlig kan vi alle bli enige om en dag vi kan starte opp.

Jeg sitter klar i studio,med mic,og massse god gammel MJ musikk,klare til og rocke kvelden :)

Ang.sykdommen,vill jeg ikke gå nærmere innpå her,men jeg kan si jeg er helt frisk. Og beklager om jeg har virket uintressert og frekk noen ganger. Håper dere kan tilgi :)

Da ser jeg fram til og høre fra dere allesammen!

€you rock my world€

Natte
09-30-2008, 12:13 PM
Velkommen tilbake! :D
Så bra du er frisk! ;)

Shabana
09-30-2008, 02:00 PM
Hei Magnus!
Du har vært savnet!!! Veldig godt å ha deg tilbake! :thumbsup
Godt å høre at du er frisk igjen.
Det har vært litt spørsmål rundt radioen, og jeg regner med at det fortsatt er interesse for å holde den gående. Jeg er ihvertfall interessert ;)

Og jeg tror ingen her har følt du har vært frekk på noen som helst måte.
Fravær på forum er normalt, så det trenger du ikke unnskylde.
Du har bare vært savnet, og som sagt er det godt å ha deg tilbake!

Sunshine
09-30-2008, 04:31 PM
Velkommen tilbake, så fint å ha deg her igjen:)

Tror mange er interessert i å få opp radioen igjen - jeg er i hvert fall det:D

Mrs_Moonwalker
09-30-2008, 04:47 PM
Godt å ha deg tilbake og i full vigør igjen. Tipper det er mange som gleder seg til radioen igjen, meg selv inkludert. :thumbsup

Caroline
09-30-2008, 08:44 PM
Ja, velkommen tilbake! :D
Gleder meg til du starter opp igjen. :thumbsup

Shadowfax
09-30-2008, 09:38 PM
Samme her Magnus. Vi har mye og gjøre:)

Ta kontakt så kan vi komme i gang:thumbsup

MagnusJackson
10-07-2008, 07:34 PM
Hei allesammen:)

Så koslig å se så mange svar :)

Har fått mail fra flere om radioen er borte og slikt,derfor beklager jeg,at jeg ikke har svart på noe av disse :)

Men best og ta kontakt via forumet :)

Ja.

dere får komme med forslag,så er jeg klar :) !

Sunshine
10-07-2008, 08:22 PM
Mener du forslag til startsdato?:)

Hvor ofte/mye skal radioen egentlig gå? Og var det sånn at det trengtes folk som skulle hjelpe til med ulike ting?

MagnusJackson
10-08-2008, 10:30 PM
Hei :)

Da jeg nå har 2 dager fri i uken,kan radioen gå online 2 dager i uken.

Men da må oppsluttningen være bra.

Jeg trenger noen som kan ta en av vaktene da. og være dj ;)

Shabana
10-08-2008, 10:33 PM
Vi hadde jo en som var interessert før sommerferien kom, Maylene tror jeg, men kan ikke huske å ha sett henne her siden da.

Men da blir det ikke snakk om radio døgnet rundt slik at vi ikke trenger "vakter" til å holde den gående, eller?

MagnusJackson
10-08-2008, 11:08 PM
Jo..det stemmer. Kan ha radio døgnet rundt. men da må vaktene ha plenty av jackson låter og spille. og de som eventuelt skal være dj,kunne prate på radioen:) !

Shadowfax
10-08-2008, 11:17 PM
Jeg har sendt mail til Maylene, hun vil få sjansen til å bli DJ om hun vil. Dersom noen andre er interreserte så er dere hjertelig velkommne til å søke.

Meg og Shabana har meldt oss frivilige til radiovakter. Det skal visst være null problem å bli lært opp i det:)

Vi vil ha et fast ukeprogram, og det vil bli mer proft en de siste gangene.

Jeg og Magnus skal møtes i morgen og vi håper å få på plass alt da, iallefall det meste:thumbsup

Maylene TA KONTAKT:D

Sunshine
10-09-2008, 06:43 PM
Jeg er litt interessert i denne radioen og kan gjerne hjelpe til med noe, om det er noe jeg kan hjelpe til med?:) Men kanskje ikke noe som tar alt for mye tid..Trengs flere radiovakter? Hva nøyaktig går det ut på egentlig?