View Full Version : Takk!
Natte
09-28-2008, 04:19 PM
Ville bare si at jeg er utrolig glad jeg har mjoai! Dere er noen supre folk! Jeg er så glad jeg kan være her og si akkurat det jeg føler om Michael Jackson!! Ellers får jeg bare høre hvor stygg han er og at han er pedofil! ..Jeg er så drita lei av det. Det er så utrolig ssmålig å dømme folk for utseende og uttale seg om en sak uten at man har satt seg inn i det. Det er rett og slett tragisk!! Derfor er jeg så utrolig glad keg har mjoai!! her er alle tankene om MJ bare positive og så er det så snille folk her! ^^ Jeg er dritglad jeg blei medlem her! Dette forumet er det beste!
Folk burde ikke klage over at man bare dømmer over utseende når dem gjør det selv! Åh, det irriterer meg så grufullt! Stakkars Michael.. tenk.. Det første bilde han finner av seg selv hvis han søler på google, det er et bilde der det bare er et svart hull der nesa er! Og når man snakker om Michael så er det alltid utseende som står i fokus!!
Og jeg for min del synes Michael Jackson ser mye bedre ut idag en for 5 år sia!! Og jeg synes MJ er søt, jeg! Ingen skal fortelle meg hva jegskal synes. Og det med at de sier jeg skal respektere meninga dems, da får de se til å respektere MIN!
Måtte bare få dette ut! Jeg setter veldig pris på folka her og dere har hjulpa meg mye med sanne fakta og det riktige bildet som alle burde hatt på Michael!! Nemlig at han er verdens snilleste menneske! gal4
MJLover
09-28-2008, 05:28 PM
Ingen årsak, hvis jeg sier så for hele MJOAI :p
Men en ting jeg ville være obs på, er at selv om vi er fans så kan det finnes de som er blendet av bare Michael sin side. Begge sider har nemlig sendt ut feil fakta, og derfor, selv om vi sier noe, må du alltid dobbeltsjekke det.
En god fan vet at Michael har sine rare og dårlige sider, mørke hemmeligheter osv, men vi aksepterer ham som han er siden han er jo tross alt bare som oss; et menneske. Vi har alle en ond djevel inni oss slik som vi har en engel!
Jeg har nå for ikke så lenge siden hatt en debatt med noen i klassen hvor vi pratet om dømming av utseende, og selvom det kanskje ikke moralsk sett er riktig, at det indre er det som teller, så er utseende også en dømmefaktor. Det er noe vi alle gjør.
"People say you can't judge a book by it's cover, but if a book has pink, dancing bunnies all over it then I reserve the right to not read it." - Lord Terrible (Lionhead Studios Forums)
Natte
09-28-2008, 06:24 PM
Ja, jeg skjønner hva du mener! Men folk sier han er pedofil før de har satt seg inn i det og det er så irriterende! Jeg er så utrolig lei av å høre det ><
Sunshine
09-28-2008, 07:03 PM
Natte:
Personene du møter som bare rakker ned på MJ har rett og slett ikke vært så heldige og blitt berørt av MJ som det vi fansen har. Å være fans av MJ er virkelig noe spesielt, og de som ikke er det, går glipp av noe. Men istedet for å bli sur og oppgitt over alle de som rakker ned på deg fordi du liker MJ, så vær stolt over at du er det! For du er virkelig heldig som har funnet en lidenskap for en person - ikke alle mennesker finner den! Og de som ikke har funnet sin interesse i MJ, har heller ikke den interessen i å finne fakta og gå utenfor det media sier, og dermed kan du ikke forvente at de har noe annet syn på han heller.. Men husk at det er de som går glipp av noe, ikke du! Så fortsett å være en skikkelig MJ-fan og være stolt av det. Prøv heller å overbevise dem med at han er en dyktig entertainer enn å fokusere på utseendet og andre rare ting han har gjort. Faller de for han da, faller også synet på han på plass..
Forøvrig må jeg også si meg enig med MJLover.. Det er ting som Michael Jakcson har gjort som kanskje ikke har vært det smarteste, og jeg tror heller ikke at han sier hele sannheten alltid. Han er ikke perfekt, han er tross alt et menneske. Men vi fansen vet allikevel hvor god han er på alle mulige måter og har troen på han, selv om han også gjør feil en gang i mellom. Derfor er vi trofaste fans. Vi stikker ikke av selv om han ble beskyldt for pedofili, fordi han har tatt noen operasjoner eller fordi han holder en unge utenfor balkongen...
Jeg er også glad mjoai finnes, og synes det er flott at det finnes noen ildsjeler som holder det i gang-26-03respect
Shabana
09-28-2008, 08:08 PM
Det er veldig koselig å høre at du trives her Natte :)
Og jeg skjønner frustrasjonen din veldig godt. Det er ikke lett å være et MJ- fan, men det er verdt slitet ;) Og som Sunshine sier, det er de som går glipp av noe, ikke du.
Et lite tips (som du sikkert har hørt flere ganger) Ikke vis dem som kritiserer at du blir irritert over det som sies, for da fortsetter de med det negative. Da jeg var 14 år kjempet jeg med nedd og klør for Michael og kjeftet på folk osv., men da jeg latet som at jeg ikke brydde meg og i tillegg lo litt av de tingene de kunne si, da endret de holdning. Da de innså at jeg "ikke brydde meg" om hva de sa, gadd de ikke terge meg mer, og vi begynte faktisk og diskutere Mike seriøst. Jeg sa akkurat det jeg hadde sagt i sinne, bare at da hørte de på meg og vurderte det. Det var en stor endring bare ved å spare energi ;9 :latter
Jeg håper at du vil fortsette å være like aktiv som du har vært til nå, for jeg synes det er herlig at det har blitt litt liv i forumet igjen :thumbsup
Natte
09-28-2008, 10:01 PM
Dere skulle sagt det om beherselse før. :rolleyes
Je, jeg føler meg utrolig heldig som har fått den lidenskapen jeg har for Mike! Han er helt utrolig! For meg er han den aller beste og ngen er like flink som han! Men det er så fint å tenke på at jeg har et forum jeg kan snakke så mye jeg vil om MJ på! Det ahr jeg VIRKELIG bruk for! Pg så skal jeg prøve å "ikke bry meg". Jeg skal beherske meg selv om jeg holder på å koke over! ^^ Jeg er nødt tilå prøve det i alle fal! Og tusen takk for alle tipsene! Jeg veit jo at MJ ikke er pedofil!! Han er ALT for snill og god person til det! Og jeg er utrolig heldig som har oppdaget for et geni han er. Ingen er sånn som Michael. Og jeg blir mer og mer fan for hver dag. Jeg MÅ bare møte MJ en dag!gal4 Jeg leter hele tida etter fanaddressa hans og O-Bee sin og! For at jeg vil få kontakt med MJ ofc. ^^ Jeg kommer til å holde på mitt og jeg skal ønske meg veldig masse MJ-ting i bursdagsgave, ja! :D Ingen er som MJ, han er verdens beste entertainer for meg! Og det vil han alltid være!gal4gal4gal4gal4
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.