PDA

View Full Version : Blogger du?

Sunshine
09-28-2008, 01:02 PM
Ja, tittelen sier sitt.. blogger du? Lyst til å legge ut bloggen her?

Jeg selv er veldig glad i å skrive, og har derfor laget meg en blogg. Er ganske i startfasen, men skriver og kommer til å skrive en del om musikk, blant annet MJ.. Kommer til å legge ut litt videoer og sånt etter hvert også:)
Lyst til å ta en liten titt?
http://www.karinasboble.blogspot.com

...det er lov til å le av adressen:P

Spennende å se om det kommer opp noen andres blogger og da! :thumbsup

Natte
09-28-2008, 02:02 PM
Har blogg, men bruker den aldri xD

Men har hjemmeside ^^

www.natti4.piczo.com ! :D Masse heite bilder der!gal4

emil-paulsen
11-08-2008, 10:51 PM
Ja jeg blogger litt, har ikke gjort det så lenge men xp

Men her er da i alle fall bloggen min :D
http://www.emilpaulsen.blogspot.com

Caroline
11-10-2008, 09:56 PM
Fine blogger, og fin hjemmeside Natte! :thumbsup

Du må fortelle om konserten når du kommer tilbake emil-paulsen. Den var sikkert bra. ;) og btw, filmen du så på heter nok Of Mice and Men ja, jeg så den i fjor jeg også... :P

Og fin tegning av Michael og skumle historier, Sunhine! :S :D
Artig navn også forresten. Likte det. 8-26-03respect

Sunshine
11-11-2008, 07:04 PM
Og fin tegning av Michael og skumle historier, Sunhine! :S :D
Artig navn også forresten. Likte det. 8-26-03respect

Navnet på bloggen, mener du?:latter:D
Tusen takk:D

Caroline
11-11-2008, 07:45 PM
Navnet på bloggen, mener du?:latter:D
Tusen takk:D

Ja, navnet på bloggen. :D
You're welcome! 8-26-03respect

Natte
11-12-2008, 01:50 AM
Jo, Emil var veldig fornøyd med konserten, DET vet jeg!:latter

Tusen takk, forresten! :D

emil-paulsen
11-14-2008, 12:32 AM
Du kan kalle meg Emil du Caroline ;)

Men konserten ja :D Den var helt utrolig! Men jeg tror jeg bare kopierer innlegget om den fra bloggen min her jeg ;)

"Da har jeg vært på Slipknot konsert i Oslo Spektrum! Det er noe av det beste og råeste jeg har opplevd på musikkfronten!! Konserten starta med Children Of Bodom :) Det var ikke så værst gitt, tror jeg kommer til å høre mye mer på dom altså. Et utrolig lysshow var det åsså! :D
Vi gikk glipp av starten av Children Of Bodom da men. Vi var framme på Oslo S ca. klokka 20 på 7 (konserten starta 7) og da gikk vi først for å finna en do, men det eneste vi fant var noen doer vi måtte betale på å det gidd da i alle fall ikke jeg. Så da satte vi kursen for Spektrum. Hadde litt problemer med å finne inngangen da. Først gikk vi til inngang 1, men der kom vi ikke inn for der var det bare sitteplasser og vi hadde ståplasser. Vi er forresten Anette, Elin, Susanne og meg. Så gikk vi videre langs Spektrum og kom til inngang 10 så da gikk vi inn der. Vart visitert og alt ting ^^ Da vi endelig kom inn så var klokka et stelle over 7 så da gikk vi glipp av starten av Children Of Bodom.

Etter Children Of Bodom var det Machine Head sin tur. Grei nok musikk, men jeg likte ikke det sånn veldig godt. Til tross for at lysshowet ikke var like bra som Children Of Bodom sitt så hadde dom publikum mer med seg. Rodd Flynn (vokalisten i Machine Head) ropte flere ganger ut til publikum at de var "so fucking drunk, motherfuckers" og "skål, motherfuckers, skål". Men det han tydeligvis ikke viste var at det ikke ble solgt alkohol der så de fleste var edrue. Machine Head var ferdig 10 på 9 elns.

Da sto endelig Slipknot for tur! :D Tok dom ganske lang tid å rigge til alt sammen, tror dom brukte nesten 50 min eller noe jeg! Men det var verdt ventinga! Det skal vara sikkert og vist! :D Slipknot åpna opp med Surfacing :D Deretter er det klart for The Blister Exists. De spelte de fleste av favorittene mine, som for eksempel Before I Forget, Dead Memories, Psychosocial, The Heretic Anthem, Spit It Out, Duality og People=Shit.

Ellers så er dette sangene de spelte på konserten:
Surfacing
The Blister Exists
Get This
Before I Forget
Liberate
Disasterpiece
Dead Memories
Psychosocial
The Heretic Anthem
Prosthetics
Spit It Out
Duality
Only One

Ekstranummer:
People=Shit
(SIC)

Men det er noen låter jeg savner. Skulle gjerne hørt mere fra det nyeste albumet siden de kun spelte 2 låter fra det. De kunne gjerne ha spelt Gematria, Snuff (Den er så fiiiiin!) og All Hope Is Gone. Åsså savna jeg Wait and Bleed. Men uansett så er jeg storfornøyd jeg så :D

Jeg håper virkelig at de har tenkt til å komme tilbake til Norge snart! Og om de gjør det (noe dom helt sikkert gjør) så kommer jeg til å vara der!"

Jeg har lagt ut bilder fra konserten på bloggen, www.emilpaulsen.blogspot.com (http://www.emilpaulsen.blogspot.com) :) Legg gjerne igjen en kommentar til innleggene på bloggen min ;)

Natte
11-14-2008, 02:30 AM
Du kan kalle meg Emil du Caroline ;)

Men konserten ja :D Den var helt utrolig! Men jeg tror jeg bare kopierer innlegget om den fra bloggen min her jeg ;)

"Da har jeg vært på Slipknot konsert i Oslo Spektrum! Det er noe av det beste og råeste jeg har opplevd på musikkfronten!! Konserten starta med Children Of Bodom :) Det var ikke så værst gitt, tror jeg kommer til å høre mye mer på dom altså. Et utrolig lysshow var det åsså! :D
Vi gikk glipp av starten av Children Of Bodom da men. Vi var framme på Oslo S ca. klokka 20 på 7 (konserten starta 7) og da gikk vi først for å finna en do, men det eneste vi fant var noen doer vi måtte betale på å det gidd da i alle fall ikke jeg. Så da satte vi kursen for Spektrum. Hadde litt problemer med å finne inngangen da. Først gikk vi til inngang 1, men der kom vi ikke inn for der var det bare sitteplasser og vi hadde ståplasser. Vi er forresten Anette, Elin, Susanne og meg. Så gikk vi videre langs Spektrum og kom til inngang 10 så da gikk vi inn der. Vart visitert og alt ting ^^ Da vi endelig kom inn så var klokka et stelle over 7 så da gikk vi glipp av starten av Children Of Bodom.

Etter Children Of Bodom var det Machine Head sin tur. Grei nok musikk, men jeg likte ikke det sånn veldig godt. Til tross for at lysshowet ikke var like bra som Children Of Bodom sitt så hadde dom publikum mer med seg. Rodd Flynn (vokalisten i Machine Head) ropte flere ganger ut til publikum at de var "so fucking drunk, motherfuckers" og "skål, motherfuckers, skål". Men det han tydeligvis ikke viste var at det ikke ble solgt alkohol der så de fleste var edrue. Machine Head var ferdig 10 på 9 elns.

Da sto endelig Slipknot for tur! :D Tok dom ganske lang tid å rigge til alt sammen, tror dom brukte nesten 50 min eller noe jeg! Men det var verdt ventinga! Det skal vara sikkert og vist! :D Slipknot åpna opp med Surfacing :D Deretter er det klart for The Blister Exists. De spelte de fleste av favorittene mine, som for eksempel Before I Forget, Dead Memories, Psychosocial, The Heretic Anthem, Spit It Out, Duality og People=Shit.

Ellers så er dette sangene de spelte på konserten:
Surfacing
The Blister Exists
Get This
Before I Forget
Liberate
Disasterpiece
Dead Memories
Psychosocial
The Heretic Anthem
Prosthetics
Spit It Out
Duality
Only One

Ekstranummer:
People=Shit
(SIC)

Men det er noen låter jeg savner. Skulle gjerne hørt mere fra det nyeste albumet siden de kun spelte 2 låter fra det. De kunne gjerne ha spelt Gematria, Snuff (Den er så fiiiiin!) og All Hope Is Gone. Åsså savna jeg Wait and Bleed. Men uansett så er jeg storfornøyd jeg så :D

Jeg håper virkelig at de har tenkt til å komme tilbake til Norge snart! Og om de gjør det (noe dom helt sikkert gjør) så kommer jeg til å vara der!"

Jeg har lagt ut bilder fra konserten på bloggen, www.emilpaulsen.blogspot.com (http://www.emilpaulsen.blogspot.com) :) Legg gjerne igjen en kommentar til innleggene på bloggen min ;)

Jeg har kommentert! :D

Caroline
11-17-2008, 12:38 AM
Okey then, Emil it is. :thumbsup hehe

Hørtes ut som en bra kveld, og ikke minst en bra konsert! :thumbsup
Men, skjønner ikke greia med det Machine Head dreiv å ropte...bare teit spør du meg. men men :P
Måtte dere vente 50 min?? Off, ventinga er noe drit assa... men som du sa, man glemmer hvor ille det var å vente når showet starter!;)
Er godt å høre at du er fornøyd, til tross for at du savnet noen sanger. :D

Sunshine
11-25-2008, 12:46 AM
Siden det ble så mye snakk om Londonturen, så legger jeg ut at jeg nå har oppdatert bloggen min med bilder og tekst fra Londonturen:)

Synes det var så hyggelig med alle som ønsket meg god tur:)

Caroline
11-25-2008, 01:54 AM
Det ser ut som du har hatt en veldig fin tur, Sunshine! :D

Sunshine
11-25-2008, 02:13 AM
Det hadde jeg så absolutt:D Har vært der en gang tidligere, da jeg var rundt 10 år, men nå har London fascinert meg.. kommer garantert til å dra tilbake:)

Caroline
11-26-2008, 01:14 AM
Har planer om det jeg også. ;) Var der for omtrent 1 1/2 år siden og det var en helt fantastisk tur! Men man får ikke med seg alt på bare en tur...

Natte
11-26-2008, 03:06 PM
Jeg har vært i Sverige og Finland.. Ikke noe mer!:bleh
Norge og da.. men det skulle nesten bare mangle..
:latter:latter

Okay, men dere er dritheldige som har vært i London før! :D
Det er seriøst blitt et SKIKKELIG populært reisested!gal4
En i klassen min har vært i england et par ganger ;)
Tre, tror jeg ;)
Ikke under, tror jeg! ;)

Caroline
11-26-2008, 10:39 PM
Du er fortsatt ung vet du, Natte. Du har masser av tid til å dra til London. :thumbsup

Becka
11-27-2008, 01:04 AM
Fine bilder av London Sunshine! Og så fotogen du er! :)
Så syntes jeg du og Johnny Depp var et veldig fint par. :) ( Michael er min :p )

Sunshine
11-27-2008, 08:02 PM
Neinei, Michael får du kjempe litt for altså;):P
..selv om jeg gjerne kunne hatt Johnny Depp også.. *dilemma*:latter

Men tusen takk, hyggelig å høre:)

Becka
11-28-2008, 12:27 AM
Neinei, Michael får du kjempe litt for altså;):P
..selv om jeg gjerne kunne hatt Johnny Depp også.. *dilemma*:latter

Men tusen takk, hyggelig å høre:)

I have been fighting all my life...*fiolin* *tårer*
The boy is mine!icon_slå

Sunshine
11-28-2008, 06:12 PM
I have been fighting all my life...*fiolin* *tårer*
The boy is mine!icon_slå

Hjelp, skal jeg tørre å si noe i mot på det der da..!?:latter
Du har nok mange fightere med deg på den der, skjønner du! ;)
Including me:P

Natte
11-28-2008, 11:35 PM
Dere kan bare ta Johnny Depp, men Michael is MINE!!!!gal4gal4gal4

Ja, Caroline, jeg vet det! ^^
Jeg har jo masser av tid, og det har jo dere og! :D
Hadde vært en skikkelig fin tur ^^,

Becka
11-29-2008, 01:57 AM
Hjelp, skal jeg tørre å si noe i mot på det der da..!?:latter
Du har nok mange fightere med deg på den der, skjønner du! ;)
Including me:P

Når jeg tenker meg om.....I`m a lover not a fighter. ;):P

Becka
11-29-2008, 02:00 AM
Dere kan bare ta Johnny Depp, men Michael is MINE!!!!gal4gal4gal4

Ja, Caroline, jeg vet det! ^^
Jeg har jo masser av tid, og det har jo dere og! :D
Hadde vært en skikkelig fin tur ^^,

icon_slå Hey, du kan ikke bare komme her å gjøre krav vet du. De eldste først. :bleh

Natte
11-30-2008, 02:15 AM
icon_slå Hey, du kan ikke bare komme her å gjøre krav vet du. De eldste først. :bleh

den der var urettferdig!:(
Jeg kan ikke for at jeg bare er 15 år og født etter dere!:(
MEG FØRST!!:latter
Dere liker jo Depp og.. men jeg liker bare Mike! Dere har to, jeg bare én!:plystre
MEG skal ha Mike!!:latter:latter:latter

Becka
11-30-2008, 02:31 AM
den der var urettferdig!:(
Jeg kan ikke for at jeg bare er 15 år og født etter dere!:(
MEG FØRST!!:latter
Dere liker jo Depp og.. men jeg liker bare Mike! Dere har to, jeg bare én!:plystre
MEG skal ha Mike!!:latter:latter:latter

Har aldri sagt jeg liker Depp. ( men jeg gjør det da :P ) Men ingen kan ta Michaels plass vettu. ;)
Vi får la han velge om det noen gang blir nødvendig Natte. ;) hehe..

Sunshine
11-30-2008, 12:39 PM
Hihi, vi får dele på han da - vi får han en måned hver før vi må bytte:humre
Da behøver vi i det minste ikke å bli uvenner:bleh

Nei, det er sant det, Becka, uansett hvor mye vi liker andre artister, står alltid Michael på 1.plass8-26-03respect