PDA

View Full Version : En sprø norsk historie

Irlin_aka_B-Jay
06-13-2007, 06:06 PM
Hei, jeg vil gjerne dele en historie om Michael Jackson som hendte da han besøkte Norge under Dangerous tour.
Det er en venn av meg som er stor MJ fan som fortalte dette etter at kolegaen hans opplevde det.. helt sprøtt, og utrolig fasinerende.
So here comes the storry:

Jeg bruker ikke ekte navn.. så la oss kalle denne fyren (kolegaen til kameraten min) for.. hmm... Per! .. nei for uoriginalt.. vi kaller han Tom. (Nå ble det det, så deal with it!).

Tom jobbet i videoshappa som Michael "innvanderte" når han besøkte Norge. Michael var jo også på Sten og Strøm etter stengetid og handlet inn masse rart. På video/spill shappa som Tom arbeidet på handlet Michael raskt og energiskt, kjøpte alltid to av en ting - en til å ha på turne, og en til å ha hjemme i Neverland. Senere på kvelden ringte en av Michaels menn og spurte om Tom kunne komme og koble og fikse noe av det Mike hadde kjøpt på hotellrommet. Tom reise til hotellet og ble ført inn av noen av livvaktene til Michaels rom - som akkurat da var helt tomt. Når han skulle til å gå, traff han Michael i lobbyen og fortalte at jobben var gjort og at han reiste. Men Michael hadde protestert og insistert på at han måtte være med inn på rommet igjen.
Så de gikk inn og rigget seg i sengen forand tv-en og så på tegnefilm sammen (Jordie Chandler var også til stede).
-For en sprø opplevelse.

Utenfor var det selvfølgelig mange fans som ropte og herjet, og Michael hadde under et sammenheng sakt "Try and walk past the window!" noe Tom hadde gjort - fansen utenfor hyyylte (som vanlig) og Michael braste ut i latter "HAHAHA! They think you're me!"

En mann hadde kommet inn på rommet og sakt at filmen fra Tyskland var ferdig, Mike hadde smilt og gitt et "Se her, nå skal du se noe kult!". De satte på en vhs der folk hadde filmet attraksjoner i de byene han hadde besøkt (alle de tingene han ikke får sjangs til å se) - utrolig trist egentlig. Michael hadde sittet og måpet forand skjermen.
Det var også filmet en del fans utenfor hotellene osv - og Michael kunne ikke skjønne hvor ville folk var etter han.
Tom forklarte at Michael var veldig annerledes i virkeligheten enn han framsto som- han nevnte også dette med stemmen som var så mye mørkere enn slik Mike snakker til offentligheten.
Det var også en sene da de så på filmen fra Tyskland at ei veldig pen jente hadde dukket opp på skjermen, Michael hadde med en gang kommentert henne med "Wow, look at that woman! Check out those legs!!"
:latter

Gripende historie! sykt kult å oppleve noe sånt. Han fikk til å med telefonnummeret til Mike "i tilfelle han kom til usa en gang i tiden".

relaxannie
06-14-2007, 04:52 PM
Hei, jeg vil gjerne dele en historie om Michael Jackson som hendte da han besøkte Norge under Dangerous tour.
Det er en venn av meg som er stor MJ fan som fortalte dette etter at kolegaen hans opplevde det.. helt sprøtt, og utrolig fasinerende.

Jeg bruker ikke ekte navn.. så la oss kalle denne fyren (kolegaen til kameraten min) for.. hmm... Per! .. nei for uoriginalt.. vi kaller han Tom. (Nå ble det det, så deal with it!).

Tom jobbet i videoshappa som Michael "innvanderte" når han besøkte Norge. Michael var jo også på Sten og Strøm etter stengetid og handlet inn masse rart. På video/spill shappa som Tom arbeidet på handlet Michael raskt og energiskt, kjøpte alltid to av en ting - en til å ha på turne, og en til å ha hjemme i Neverland. Senere på kvelden ringte en av Michaels menn og spurte om Tom kunne komme og koble og fikse noe av det Mike hadde kjøpt på hotellrommet. Tom reise til hotellet og ble ført inn av noen av livvaktene til Michaels rom - som akkurat da var helt tomt. Når han skulle til å gå, traff han Michael i lobbyen og fortalte at jobben var gjort og at han reiste. Men Michael hadde protestert og insistert på at han måtte være med inn på rommet igjen.
Så de gikk inn og rigget seg i sengen forand tv-en og så på tegnefilm sammen (Jordie Chandler var også til stede).
-For en sprø opplevelse.

Utenfor var det selvfølgelig mange fans som ropte og herjet, og Michael hadde under et sammenheng sakt "Try and walk past the window!" noe Tom hadde gjort - fansen utenfor hyyylte (som vanlig) og Michael braste ut i latter "HAHAHA! They think you're me!"

En mann hadde kommet inn på rommet og sakt at filmen fra Tyskland var ferdig, Mike hadde smilt og gitt et "Se her, nå skal du se noe kult!". De satte på en vhs der folk hadde filmet attraksjoner i de byene han hadde besøkt (alle de tingene han ikke får sjangs til å se) - utrolig trist egentlig. Michael hadde sittet og måpet forand skjermen.
Det var også filmet en del fans utenfor hotellene osv - og Michael kunne ikke skjønne hvor ville folk var etter han.
Tom forklarte at Michael var veldig annerledes i virkeligheten enn han framsto som- han nevnte også dette med stemmen som var så mye mørkere enn slik Mike snakker til offentligheten.
Det var også en sene da de så på filmen fra Tyskland at ei veldig pen jente hadde dukket opp på skjermen, Michael hadde med en gang kommentert henne med "Wow, look at that woman! Check out those legs!!"

Gripende historie! sykt kult å oppleve noe sånt. Han fikk til å med telefonnummeret til Mike "i tilfelle han kom til usa en gang i tiden".

Så utrolig kult, må ha vært litt av en opplevelse gal4 "Tom" er jammen heldig :latter

Irlin_aka_B-Jay
06-14-2007, 05:38 PM
Tror jeg må få meg en jobb i Oslo dersom Mike kommer til Norge igjen! :P

Mia
06-15-2007, 04:38 PM
No way!! no way no way no way!!!gal4 gal4

Seriously... no way! Hehe...
Åh, det må ha vært helt sinnsvakt kult!

Herlighet, jeg hadde bestilt bilett til usa med en gang:D

Men jeg trodde ikke Michael var i norge under dangerous tour.. er du sikker på det ikke var HIStory?

Irlin_aka_B-Jay
06-15-2007, 06:28 PM
No way!! no way no way no way!!!gal4 gal4

Seriously... no way! Hehe...
Åh, det må ha vært helt sinnsvakt kult!

Herlighet, jeg hadde bestilt bilett til usa med en gang:D

Men jeg trodde ikke Michael var i norge under dangerous tour.. er du sikker på det ikke var HIStory?

Kan faktisk meddele at Michael landet i Norge klokken 16:08 14.juli 1992. Kledd i grønn skjorte, hatt, solbriller, sorte bukser kom han ut av flyet med en Mikke-Mus tegneserie bok under armen. 35 Tusen så konserten på Valle Hovin 15.Juli 1992 (derriblant Diana Ross som tok turen til Norge).
Så ja... han var i Norge under Dangerous Tour :)
Forresten... 860 personer besvimte under konserten :rolleyes

MJLover
06-15-2007, 06:59 PM
Det må være utrolig kult å henge med Michael :p

Heldige, heldige mann! :p

Mia
06-15-2007, 07:17 PM
Kan faktisk meddele at Michael landet i Norge klokken 16:08 14.juli 1992. Kledd i grønn skjorte, hatt, solbriller, sorte bukser kom han ut av flyet med en Mikke-Mus tegneserie bok under armen. 35 Tusen så konserten på Valle Hovin 15.Juli 1992 (derriblant Diana Ross som tok turen til Norge).
Så ja... han var i Norge under Dangerous Tour :)
Forresten... 860 personer besvimte under konserten :rolleyes

8-26-03respect
Hehe... Sorry *flau*
Hehe jeg trodde Michael bare var i norge under HIStory, men jeg hadde jo tydeligvis feil:bleh
Men tusen takk for all den informasjonen!
Veldig intresant!

Forresten...Noen som vet om det finns bilder eller video av noen av gangene når han har vært i norge?

Shadowfax
06-16-2007, 10:49 AM
Ååå, jeg vil være "Tom".

Det høres ut som det er lett å bli kompis med MJ i virkeligheten også...8-26-03fruits_apple Håper bare han går på en ny tour:P

Mia
06-16-2007, 03:06 PM
Vet ikke om dette blir feil plass... Men siden vi snakkte om turneene han har hatt i Norge, så her er tv2 nyhetsklippet fra når han var her under HIStory turneen! http://www.youtube.com/watch?v=rkFsSmKtcsw

Shadowfax
06-16-2007, 03:34 PM
Slik:
rkFsSmKtcsw

Mrs_Moonwalker
06-16-2007, 05:37 PM
Heldige 'Tom'. Hørtes nesten for godt ut til å være sant, heh.

Og det nyhetsklippet fra TV2 Nyhetene........... :<3 Dere vil sikkert ikke tro det, men jeg husker hver eneste detalj fra det. Jeg var 12 år, jeg så det kun en eneste gang, men jeg var - for å bruke godt norsk - in awe. Jeg husker hvor jeg satt, jeg husker det var solskinn den dagen, og jeg var ikke engang fan. Men jeg var bergtatt.

Irlin_aka_B-Jay
06-16-2007, 08:46 PM
8-26-03respect
Forresten...Noen som vet om det finns bilder eller video av noen av gangene når han har vært i norge?

Jeg eier faktisk noen av bildene som VG tok av Mike, kan sikkert scanne dem inn sammen med bildene som var i avisen da Michael var på shopping og annkom flyplassen.. hvis du vil se....:)

MJLover
06-16-2007, 09:51 PM
Han er en ekte danser, og det sees såååå godt. Se hvordan han fiksa det når han snurra for fort.

"Don't miss the beat. I'd rather look really, really, reaaaaally stupid then miss a beat" - Husker ikke hva breakeren het, men han er en av de beste :p

Mia
06-18-2007, 12:13 AM
Jeg eier faktisk noen av bildene som VG tok av Mike, kan sikkert scanne dem inn sammen med bildene som var i avisen da Michael var på shopping og annkom flyplassen.. hvis du vil se....:)

Wow, ja kunne du gjort det? Det hadde vært kanonkult!!
Men bare hvis du vil dele de da:)

Irlin_aka_B-Jay
06-18-2007, 02:50 PM
Wow, ja kunne du gjort det? Det hadde vært kanonkult!!
Men bare hvis du vil dele de da:)

Yes, får se hva jeg får til :bleh
Må få fiksa scanneren også først :rolleyes

Irlin_aka_B-Jay
06-18-2007, 02:58 PM
I mens, her er noen koselige bilder fra Michael da han var i Norge under HIStory tour: http://www.mjtkop.com/home/modules/xcgal/thumbnails.php?album=400

Mia
06-18-2007, 11:12 PM
Yes, får se hva jeg får til :bleh
Må få fiksa scanneren også først :rolleyes

Perfect!:D

Og thanks for linken til bildene på mjtkop! :thumbsup

CharlotteJackson
06-20-2007, 12:49 PM
:O
Det der er noe av det sykeste jeg har lest! jeg tror kansje jeg har funnet yrke mitt XD jeg skal begynne å jobbe i platebutikk!! uten tvil xD hehe..han der "Tom" er sinnsyyykt heldig!

Jeg er såååå sjalu! men glad på hans vegne da^^
haha , likte komentarenan til Michael da han så hun der berta på filmen xD
8-26-03respect :<3

Irlin_aka_B-Jay
06-20-2007, 09:59 PM
:O
jeg tror kansje jeg har funnet yrke mitt XD jeg skal begynne å jobbe i platebutikk!!
8-26-03respect :<3

Jeg vurderer å legge inn en CV hos Toys R US her med sørlandsparken for å ha en deltidsjobb når skolen begynner igjen, siden de søker folk.
Det første jeg tenkte når jeg så "vi søker folk.." skiltet var "Hmm... Hvis Michael hadde surra seg til Norge, og helt ned hit til sørlandet, ville ikke dette vært plassen han hadde besøkt først?" :rolleyes :latter
*Leketøy
*Gjennkjennelig brange (butikk)
*eeehm.. leter etter flere grunner.

Silje
06-21-2007, 10:19 AM
Jeg vurderer å legge inn en CV hos Toys R US her med sørlandsparken for å ha en deltidsjobb når skolen begynner igjen, siden de søker folk.
Det første jeg tenkte når jeg så "vi søker folk.." skiltet var "Hmm... Hvis Michael hadde surra seg til Norge, og helt ned hit til sørlandet, ville ikke dette vært plassen han hadde besøkt først?" :rolleyes :latter
*Leketøy
*Gjennkjennelig brange (butikk)
*eeehm.. leter etter flere grunner.

Hahaha! konge! :latter

Calaquendi
12-17-2008, 12:21 PM
Haha, så utrolig morsomt! Jeg må nesten få meg jobb på butikk i Oslo jeg og. :D

Natte
12-17-2008, 07:09 PM
Awww, tenk å være SÅ heldig!! :D :D
Jeg vil være 'Tom'!!
Awww! Jeg skal gjøre det en gang! :D
Heldige, heldige han!! ^_^

Caroline
12-17-2008, 07:18 PM
He he, artig historie! Om det blir et comback og han kommer til Norge tror jeg mange fans kommer til å søke jobb der. :humre I know I will! :p

Natte
12-17-2008, 07:19 PM
Jeg komemr til å bryte meg inn, jeg!gal4

Caroline
12-17-2008, 07:24 PM
Jeg komemr til å bryte meg inn, jeg!gal4

Ha ha, make sure to bring your zorro-mask. Da kommer han nok til å ta deg i mot med latter and then you'll have a movienight with Mr. Jackson du også. cool3

Natte
12-17-2008, 08:40 PM
Ha ha, make sure to bring your zorro-mask. Da kommer han nok til å ta deg i mot med latter and then you'll have a movienight with Mr. Jackson du også. cool3
Takk, Caroline!!
DET skal jeg gjøre! Tenk.. kinokveld med MIKE!!gal4gal4

Caroline
12-17-2008, 10:51 PM
Takk, Caroline!!
DET skal jeg gjøre! Tenk.. kinokveld med MIKE!!gal4gal4

A night to remember, det skal være sikkert og visst! :D :<3

JarJarBinkz
09-18-2009, 03:01 PM

-For en sprø opplevelse.

Litt heldig... :latter

MJ_Victoria
09-18-2009, 07:55 PM
OMG for en sinnsyk historie!! Det gjorde meg faktisk GLAD da jeg leste dette. Elsker MJ!!!!!!! Han var en helt vanlig mann after all liksom. Kul og laidback som lett lar seg imponere selvom han var berømt.

Kay-10
09-18-2009, 08:29 PM
Det var kul historie. "Tom" var heldig og fikk tlf nummeret til Michael.

Anne-May
09-18-2009, 09:33 PM
For en fantastisk herlig historie :) Ble skikkelig glad av å lese den :yay

Blanket123
09-18-2009, 10:56 PM
Kul video!!!

miriam
09-19-2009, 03:48 AM
Skikkelig artig å lese, Irlin! :D takk for at du delte dette!
Likte forresten navnet du brukte, Tom er også min samboer, skjønner du! :latter :p

Anne-Berit
09-19-2009, 02:13 PM
Det var en fantastisk og artig historie :)

kingofpopforever
09-19-2009, 07:55 PM
Fantastisk morsom historie:) satt og lo som bare,, herlig at eg blei medlem i forum:)

eps
09-19-2009, 08:14 PM
:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy :ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy :ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy :ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmy:ohmyOh my god ! nå ble jeg sittende her å måpe altså ! ååååh heldig gris altså tenk a å oppleve ne sånt, oh my god ! han var heldig altså oh my god ! sier bare jeg altså, ååååhhhhh jeg misunner han "tom" så utrolig mye ! oh my god ! måtte bare si det en gang til, jesus kristus altså, herregud han var heldig !

Fredrikke
09-19-2009, 08:26 PM
Skulle ønske jeg var "Tom"!!!

Han var skikkelig heldig :D