PDA

View Full Version : Hvilken av tdcau videoene liker du best?

Mia
06-12-2007, 03:35 PM
Tenkte vi måtte ha en poll her på forumet!
Så da valgte jeg "Hvilken av They dont care about us videoene liker du best?"

Denne er ekstremt vanskelig for meg, før hadde jeg alltid sagt fengselversionen, men nå bare digger jeg oludum mer og mer..

Men jeg tror jeg må gå for fengselversjonen..
Men elsker trommene i brasilversjonen!

Og mens vi er på emnet.. Vet noen hvorfor han lagte 2 videoer?

Shadowfax
06-12-2007, 03:43 PM
Jeg stemmte på den i Brazil. For det er slik stort budskap i videoen. Den er mektig på den måten8-26-03fruits_apple Egentlig har fengselsfilmen også et stort budskap og jeg liker den også veldig godt så egentlig dødt løp hos meg. Men måtte jeg velge så hadde det blitt Brasil videoen.

Uansett laget han to filmer for MTV og VH1 fikk ikke lov å vise fengsel versjonen pga for mye vold. De kunne bare vise den etter klokken 9. Derfor laget han Brasil versjonen8-26-03respect

Elise
06-12-2007, 04:18 PM
Det blir absolutt Brazilversjonen for meg! Fengselsversjonen er også bra, men for meg er nok den interesant mest fordi den er så "sjelden". Alt i alt synes jeg Brazilversjonen er bedre.

Er det ikke interesant at MTV ikke kan vise littegrann vold med et buskap om å IKKE yte vold?
Men svarte damer som rister på ræva si (hvor kamerat filmer UNDERIFRA for å få bedre...eh...vinkel) med en sanger som stryker et par, tre av dem som han kaller bitches, DET kan de vise! Dagen lang!

MJLover
06-12-2007, 05:46 PM
Jeg så brazil versjonen først, så jeg må nok gå for den :)

relaxannie
06-12-2007, 06:06 PM
Jeg liker fengselversjonen best fordi det er en av de første videoene jeg så av MJ 8-26-03fruits_apple Ellers liker jeg veldig godt brasil versjonen og gal4

Irlin_aka_B-Jay
06-13-2007, 06:24 PM
Fengsel...ti poeng!
Synes den rocker mer, og Mike ser så sinnsykt bra ut i den! *Savner sveisen fra begge de videoene*

Mysteriousone
06-16-2007, 06:37 AM
I think both versions are great, but I like the prison version better, so I voted Fengsel!! :thumbsup

Mysti!

Silje
06-21-2007, 09:02 AM
Enig med deg på den Irlin, jeg liker også fengselsversjonen best, Michael ser utrolig bra ut i den!!! Kan sitte og se den om og om igjen...Men selvfølgelig, Brazil-versjonen er også dritbra..! :D