PDA

View Full Version : Lance ComebacK!!

Shadowfax
09-10-2008, 12:20 PM
Lance is back.

http://www.livestrong.com/lance2009/

Det er helt utrolig, jeg er stor Lance Armstrong fan og gleder meg ENORMT til sirkuset begynnergal4

Mrs_Moonwalker
09-10-2008, 12:56 PM
Lance is back.

http://www.livestrong.com/lance2009/

Det er helt utrolig, jeg er stor Lance Armstrong fan og gleder meg ENORMT til sirkuset begynnergal4

Me too, me too. gal4

Caroline
09-10-2008, 11:49 PM
Tuller du??! gal4 Så utrolig kult! Er stor fan selv!

Og han gjør det for å samle inn penger til kreft offere? Stemmer det?
Det er jo ... ja, har ikke ord. Han er et godt menneske! :thumbsup

Shadowfax
09-10-2008, 11:56 PM
Tuller du??! gal4 Så utrolig kult! Er stor fan selv!

Og han gjør det for å samle inn penger til kreft offere? Stemmer det?
Det er jo ... ja, har ikke ord. Han er et godt menneske! :thumbsup
Ja han har sammlet inn langt over 1 milliarder kroner til kreftsaken. Det står det respekt av:thumbsup

Skjønner ikke folk som prøver å sverte hans navn med dopingspørsmål bare pga han er verdens og kanskje tidenes beste syklist..

Mrs_Moonwalker
09-11-2008, 12:49 AM
Jeg må si Thor Hushovds uttalelser i TV2 Sporten skuffet meg litt. ''Han har alt og tape,'' og, ''Skjønner ikke hvorfor''? Mens alle de andre rytterne de intervjuet var fulle av respekt og nesten overbegeistret. :S

Shabana
09-11-2008, 11:01 AM
Hushovd er bare lei av å tape... :rolleyes
Men jeg synes det står respekt av dette og det er utrolig tøft gjort. You go Lance! :thumbsup gal4

Caroline
09-11-2008, 11:34 AM
^ ^ Visste ikke at Hushovd hadde sagt det. :rolleyes

Ja han har sammlet inn langt over 1 milliarder kroner til kreftsaken. Det står det respekt av:thumbsup

Skjønner ikke folk som prøver å sverte hans navn med dopingspørsmål bare pga han er verdens og kanskje tidenes beste syklist..

Ja, det står det virkelig respekt av! 8-26-03respect

Folk blir sjalu på hans talent vet du...og sier da ting for at han skal komme i et dårlig lys, eller for å bevise at han egentlig ikke er så god sånn at de selv kan føle seg bedre. Patetisk spør du meg! icon_slå
Folk kan bare ikke la de som er best bare være best!