View Full Version : Fått svar?
Natte
09-08-2008, 09:54 PM
Er det noen her som noen gang ahr prøvd å sende et brev til Michael Jackson og fått svar? :D Jeg vil liksom prøve å skrive et spesielt brev til han og legge med en tegning! Tror dere han får den hvis jeg sender addressa til Neverland? ^^ Alts¨, denne jeg fikk her? :D
Mrs_Moonwalker
09-09-2008, 04:23 PM
Den adressen som ble lagt ut her er ikke korrekt, og jeg vil ikke råde noen til å bruke den. Michael bor ikke i Neverland lenger, og selv om han fremdeles eier det, er det ingen garanti for at han får posten. Jeg foreslår at du venter til vi har en konkret adresse. :)
Natte
09-13-2008, 11:02 AM
Ååå, tusen takk for at du sa ifra! :D Jeg håper bare virkelig jeg får den rette, da hadde jeg blitt VELDIG glad! ^^
Tusen takk ^^
Ja, han bor jo i Las Vegas nå, sant?^^
Mrs_Moonwalker
09-13-2008, 05:19 PM
Ååå, tusen takk for at du sa ifra! :D Jeg håper bare virkelig jeg får den rette, da hadde jeg blitt VELDIG glad! ^^
Tusen takk ^^
Ja, han bor jo i Las Vegas nå, sant?^^
Ja, det gjør han. :)
Natte
09-14-2008, 10:40 PM
Ja, det gjør han. :)
Jeg vil han skal flytte tilbake til Neverland sånn at jeg kan beslke ham :(
Mrs_Moonwalker
09-15-2008, 04:37 PM
Jeg vil han skal flytte tilbake til Neverland sånn at jeg kan beslke ham :(
Hehe, tiden vil vise. Besøke han i den forstand er uansett langt fra så enkelt. Men du kan likevel besøke Neverland nå også, med andre ord stå utenfor.
Jeg skal til Neverland om en uke, så da skal jeg legge et brev i postkassen utenfor porten, hvis den fortsatt er der da. Ikke det at jeg tror Michael kommer til å skjekke postkassen, men det skader ikke å prøve :)
Natte
09-16-2008, 04:51 PM
Applehead: Ja, det var jo egentlig bare tull ^^
Men jeg ønsker det veldig mye :'(
emzi: Seriøst?! gal4 Skal du virkelig det?! Du er utrolig heldig!! Jeg vil være deg akkurat nå!gal4
Mrs_Moonwalker
09-16-2008, 05:14 PM
Jeg skal til Neverland om en uke, så da skal jeg legge et brev i postkassen utenfor porten, hvis den fortsatt er der da. Ikke det at jeg tror Michael kommer til å skjekke postkassen, men det skader ikke å prøve :)
Wow, lucky you. Jeg skal muligens neste sommer. :P
Husk å ta masse bilder og dele dem med oss. :D
Natte
09-25-2008, 10:04 AM
Jeg SKAL dit i løpet av et år!!!! Bestemte jeg meg for nå!! >< JEG SKAL! gal4gal4
Natte
09-25-2008, 10:05 AM
Altså, dette SKOLEåret!gal4
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.