PDA

View Full Version : Hjelp, jeg flytter..=S

Synne-Fo-Sho
08-17-2008, 04:09 PM
På grunn av mangel på utdanningsmuligheter i denne byen (etter min mening ihvertfall..), blir jeg nødt til å flytte på meg for å gå på skole i Oslo. Skal ta Make-up artist og Stylist utdanning. Har fått leilighet et sted mellom Vestfossen og Hokksund...Ikke så langt fra Drammen..Så jeg lurte på om det er noen her inne som er fra det området og er litt kjent der?:unsure Gruer meg nemlig litt til å flytte så langt vekk siden jeg knapt har vært ute av Bergen før:P hehe. Har en snill kjæreste som flytter med meg men han har jobb i nordsjøen og er derfor ikke hjemme med meg hele tiden. Så jeg gruer meg litt til å sitte hjemme og sture de to ukene han er vekke med tanke på at jeg sikkert kommer til å bo ganske langt ute på landet i forhold til de jeg skal gå i klasse med:P

relaxannie
08-17-2008, 09:14 PM
det blir jo litt skummelt sikkert de første dagene, jeg skal gå på skole i sørumsand og jeg kjenner ingen der.. og jeg bor i asker liksom så blir langt unna.. gruer meg litt .. håper det går bra for deg og det er jeg sikker på at det vil, jeg vurderer og flytte også til sørumsand men usikkert ennå så ønsker deg lykke til du er heldig som har kjæreste da selv om han blir borte litt, er en del i drammen er ikke sååå skummelt der hehe :thumbsup

Caroline
08-17-2008, 11:55 PM
Jeg vet hvordan du føler det.. Jeg skal også flytte til et helt nytt sted for å studere, kjenner ingen der.. :S
Men det går nok bra. De to første ukene er jo fadderuker, hvor det kun er lek og morror. Da blir du sikker kjent med mange :thumbsup
Så koselig at du har en kjæreste som flytter med deg^^

Synne-Fo-Sho
09-05-2008, 05:52 PM
Vært borte en stund nå siden vi har drevet med flytting;) Alt gikk helt fint da:) Det er ikke sååå skummelt her da;) Håper det gikk like greit for dere andre og da^^ Bare kjekt å begynne på ny skole egentlig..

eps
09-25-2009, 05:33 PM
wow skal du ta make-up artist og stylist utdanning, så kult, det har egentlig jeg også tenkt litt på, kan du kanskje fortelle meg litt om hvordan det er ogsånn ? :uskyldig
det kommer uansett helt sikkert til å gå bra skal du se ;)