PDA

View Full Version : Janet vil åpne for Michael

Shabana
06-04-2008, 09:05 AM
Det har lenge vært rykter rundt om MJ vil ha et show i Las Vegas, og etter han fikk hjelp til å redde Neverland fra tvangsauksjon av en gruppe linket til Las Vegas har ryktene started igjen.
Janet Jackson vet ikke om Michael vil gjennomføre et slikt show, men hun tilbyr seg å være åpnings acten for sin eldre bror om det skulle bli noe av det.

Kilde: http://www.9wsyr.com/entertainment/story.aspx?content_id=fc26a255-90ce-412f-8855-46ee112ca879&rss=118

cho89
06-07-2008, 11:39 AM
Jeg håper han ikke gjør det og Janet er åpnings akten!
*bitte*

sweet michael2
03-26-2009, 07:31 PM
åh janet du er en kjeeeeempe knupelpuupel upp as!1 åh DA blir det shpw for alle penga !! wy to go janet wow!!jeg må si .et er jammen fres i den jenta!1 og søt era og .mmmen det er bare ment fra ie søster til ei annadet!1 ok !!hilsen anja.uh sorry for ffeliene retter dem nok!! :D!

Caroline
03-26-2009, 08:39 PM
Hihi, da får jeg en god grunn til å dra til LAS VEGAS BABY i allefall. :yay

Mrs_Moonwalker
03-26-2009, 09:10 PM
Nå må dere slutte å bumpe gamle tråder. 8-26-03sinna :latter

Caroline
03-26-2009, 09:12 PM
Hahaha, sorry, så ikke at den var gammel. :P lol

Mrs_Moonwalker
03-26-2009, 09:32 PM
Hahaha, sorry, så ikke at den var gammel. :P lol

:latter Fort gjort.

sweet michael2
03-27-2009, 11:06 AM
åh? har jeg jort noe feil da eller? åh!! viss denener så gammal hvorfor er den ikke tatt bort da? nå er jeg lei me ! ville bare svare for og være snill jeg og fordet at jeg synes som jeg sa før her om janet og!! og nå føle jeg emg som en diger skurk som skren her! åh!! oppatering av sai er da vel nyttigere viss det blir gjor54t oftrere vel? uh.sorry for alle feil.skal rettes..og ..jeg erke for sinna låtenes nå?? håperk det ..hh.jeg tror heller jeg går og ser på bilderd nå jeg..haaaddet!! aanja..! :(!

Shabana
03-27-2009, 03:26 PM
Det er jo bare å ta en titt på datoen den blir lagt ut, og denne er det nesten ett år siden jeg la ut. Men dette er uansett ikke uaktuelt nå da- just sayin'. Hadde vært kult :) Det er jo nå også rykter om at hun kommer til London... (Understreker rykter!)

sweet michael2
03-27-2009, 03:55 PM
uh?! aså nå får dxet holder her.nå er det like før jeg griner ass.!! åhh!! der noe som heter at:ryktyesmed okkmer ALDRI langt..men sannhets bud er ALLTID i lykkerus..!!det betyr rykter er ALLTID rykter fordet det ALDRIkan bli sannhet av det.mend HAR de sagt a og b så får de jammen si c og ellers så ljuger xde så det renner!! åh!!jjeg fordrar det ikke!!for jeg VIL at det skalø bli janet som varmer opp og er en del av dette nye fine showet til michael og co! understreker og co..for de er noik der alle sammen! de små og.det er sikkert..hilsen anja..sorry for ALLE feil.skal rette dem ass.jeg lover på berg og ur..igjen sory........døh!! klart det blir som de sier om janet og..og ALT et fine veit jeg bare VIL få skje!! så det så!! snifse!!hheg er så trist nå....unnskyld..!! ehehehhhhh!! :D!men jeg elssssker micahel såå mye..og.. de..de dumme plaperet sytebøttene rundt ham i den størreytre krets er bare så slemme med michaek min synes nå jeg.e bude gå og skame seg no veldig!! fysjom fysjom!! de er dxe det! så det så.!! snifes suke!! sorry!!:(!!jeg savner deg sånn miccahel....vil bare være hos deg...mne det kommer nok.jeg kan følle det på meg .at det vil nok bli slik .for det SKAL det.!!jerg ELSKER ham!!de får ikke ta hamiframeg noen av dem!! snifes!!jjeg hat teu på deg jeg micahel!! a.b.. soryyy!!:D :D!

Shabana
03-27-2009, 05:56 PM
Når det kommer til Michael så kan man jo aldri vite hva planene hans er, men å kreve Janet som oppvarmer i London er vel drøyt. Det er nok mer realistisk at hun dukker opp på en opptreden på en kveld, men selv det er noe en bare kan håpe på.
Hun har jo karriere selv som hun må ta vare på, og kommer ikke til å droppe alt for å være et halvt år i London. Med mindre hun selv har noe å ordne der borte under oppholdet.

Caroline
03-27-2009, 06:52 PM
hm..ja, hadde jo vært skikkelig kult om hun dukket opp scenen! Spesielt den 28. Juli. :P hehe.

sweet michael2
03-27-2009, 06:57 PM
å hva er så spess med akurat den datoen da? hm..........skulle tru de mente ...næ!! hlisen anja!!( som betyr guntst leer nåde)= hihi!! xoxoxoxoxoxoxsfor all som vil ha!1 heheheh!! :D!

Caroline
03-27-2009, 07:01 PM
Det er den dagen jeg skal på konsert. ;) hehe

Shabana
03-27-2009, 07:42 PM
Lite sleip du er da Caro :latter
Jeg satser heller på at hun kommer neste år jeg :bleh

sweet michael2
03-28-2009, 11:15 AM
åjaa! akkurat..m..jeg skal 9 januar..det er på burstadegn min..erheh!!mmen.må få meg billet først da! står laaaangt oppå lista mi det nå om dan seru!!og.jeg vite jeg vil få meg billet på vipklassa der jeg !! så det så!! jeg gir IKKE OPP!! for den somm gir opp er en blei!! hihihih!! hilsen er gald og lit småertet anja! :D! du kan også være en.havfcrue!!( eller havmann.)