View Full Version : Til webmastere av denne siden
relaxannie
06-10-2007, 02:54 PM
Kan dere fortelle meg sånn kort fortalt hva som skal til for å kunne lage en side som denne, med com domain? har bare prøvd meg på freewebs og piczo, er ganske lei å vurderer og kjøpe et domain men jeg tror ikke jeg kan nok endå unsure. Hvis dere har kjøpt com domainet, får dere med noen program av noe slag eller noen page editor eller lignende?
Takk på forhånd :)
Mrs_Moonwalker
06-10-2007, 05:39 PM
Jeg er absolutt ikke den rette til å svare på dette her, Shadowfax er den som har tatt seg av det tekniske, koding, etc. Men når det er sagt, ja det koster en del å kjøpe et domene, .com domene er også dyrere enn .no domene for eksempel. Men det kommer selvsagt også an på hvor du kjøper domenet, jeg anbefaler deg å ta en enkel research over tilbudene rundt omkring.
Det kostet helt klart å få satt opp MJOAI, både i penger og krefter. Vi jobbet i om lag et år med å lære oss alt, teste ut ting, jeg for min del med den grafiske delen, for ikke å snakke om utformingen. Det krever masse tålmodighet, men det er også veldig interessant, lærerikt - og gøy.
Shadowfax
06-11-2007, 07:50 PM
Kan dere fortelle meg sånn kort fortalt hva som skal til for å kunne lage en side som denne, med com domain? har bare prøvd meg på freewebs og piczo, er ganske lei å vurderer og kjøpe et domain men jeg tror ikke jeg kan nok endå unsure. Hvis dere har kjøpt com domainet, får dere med noen program av noe slag eller noen page editor eller lignende?
Takk på forhånd :)
Hei Relaxannie.
Når vi laget denne siden tenkte vi akkurat det samme som deg. Vi kjøpte vår side hos http://www.one.com/no/ . Denne plassen er rimelig og den har en utrolig bra kundeservice som er åpen 24 timer i døgnet. Det følger med page editor, slik at hvis du vil, kan du opprette en enkel side på no time. Prisen varierer litt, alt etter hva du er ute etter, men det blir noen lapper av det. Men er det ikke verdt det når vi har det så koselig som vi har det her;)
Håper det hjalp deg. Du må bare spørre dersom du trenger noe teknisk hjelp:P
Kjærlig hilsen
Ola:<3
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.