PDA

View Full Version : Tilbake til Neverland?

Shabana
03-24-2008, 10:42 PM
Tidligere i dag ble det observert flyttebiler på Neverland, og at bassengområdet ble renset ordnet opp.
Noen som tror han flytter tilbake til tross for at han sa han aldri ville bo der igjen?

Shabana
03-25-2008, 08:46 AM
Fant siden hvor jeg hørte det, her er linken.

http://kgmb9.com/main/content/view/5017/101/

"Britney's New Mentor and Johnny's New Look" Trykk på play, MJ blir nevnt først.

Irlin_aka_B-Jay
03-25-2008, 09:03 AM
Kildene var ikke særlig troverdige, men hadde vært hærlig å få han "Hjem" igjen... føler lissom Neverland er null uten Michael... helt feil!

Shabana
03-25-2008, 12:12 PM
Vet kildene ikke er helt troverdige... kan jo likegodt ha vært flyttebiler for å hente ting ut derfra. Advokaten hans har jo nevnt noe om at MJ kanskje ville selge.

Elise
03-25-2008, 06:30 PM
Det er jo rykter om dette hele tiden. Plutselig vil han selge, så vil han ikke selge lenger. Og det kommer aldri direkte fra ham. Vet ikke hva jeg skal tro lenger. Barna hans elsker jo Neverland, så om han hadde flyttet tilbake hadde det nok vært mest for dem.

Sunshine
03-25-2008, 06:30 PM
Det spørs vel om han vil flytte tilbake etter politirazzien(vonde minner), men på en annen side har han jo mange gode minner fra Neverland også og det er jo hans hjem - så hvorfor skulle han ikke flytte tilbake?
Og hvis han faktisk har klart å ikke miste Neverland, hvorfor skulle han kjempe for å beholde stedte hvis han ikke skulle ha noe mer med det å gjøre allikevel?
Men jeg skjønner poengene deres.. Kilden er ikke god! Vi får bare vente og se.. :)

Uansett, Neverland har vært en del i media i det siste, om at det ser så fælt ut der nå, så stedet trenger uansett en oppussing..