View Full Version : 13.Juni
Irlin_aka_B-Jay
06-10-2007, 10:44 AM
Tre dager igjen til "frikjennings dagen".
Skal du feire denne dagen på en spesiell måte? I så fall hvordan?
Ved mindre at klesstilen vil gå mye i hvitt?
relaxannie
06-10-2007, 10:49 AM
Oj, trodde 13. juni hadde vært hehe.. Yess da får jeg feira det likevel! Tror jeg skal bare høre på masse MJ! Dra på stranda hvis pent vær og feire :P
MJLover
06-10-2007, 10:54 AM
Vel, siden jeg har ikke noen MJ fans rundt meg i det hele tatt, så tviler jeg på at jeg kommer til å gjøre noe annet enn å nevne det til folk, gni det i ansiktene på de som mente så sterkt og fortsatt mener sterkt at han gjorde det, og så skal man diskutere hvorfor han ble frikjent på alle ti punkter.
Og det er nærmest en regel å gå i hvite klær ;)
Hmm jeg tror jeg må feire med å spille ekstra mye Michael den dagen å sånne ting :)
Og selfølgelig som MJlover sa, fortelle det til hele verden at idag vant the good guys over the bad guys :D
MJLover
06-10-2007, 12:50 PM
Hmm jeg tror jeg må feire med å spille ekstra mye Michael den dagen å sånne ting :)
Kan du fortelle meg hva "ekstra mye" er? :p
Kan du fortelle meg hva "ekstra mye" er? :p
Hehe.. nei si det...bleh:D
Mrs_Moonwalker
06-10-2007, 05:20 PM
Jeg er stygt redd for at 13. juni vil gå stille henn som en hvilken som helst annen dag for min del. Jeg har ingen fans rundt meg, familien min misliker Michael sterkt, så jeg tror det blir en helt vanlig dag. Ikke har jeg hvite klær heller, hehe. Dog, jeg vil minnes den dagen med glede, det er helt sikkert. :)
Irlin_aka_B-Jay
06-10-2007, 09:30 PM
Vurderer å lage ei t-skjorte eller noe som forteller hvilken dag det er og hva som faktisk skjedde da, med bilde av Michael på også vell å merke :D
Silje
06-10-2007, 10:00 PM
Skal i hvertfall gå i hvite klær den dagen..og høre på Michael heeeele tida! ikke det at jeg ikke pleier det liksom.. 8-26-03fruits_apple ..skal forresten på shopping til oslo da..skulle jo gått rundt med en plakat om det eller no sånn da så flest mulig får vite om det.. :P
Irlin_aka_B-Jay
06-10-2007, 10:24 PM
Skal i hvertfall gå i hvite klær den dagen..og høre på Michael heeeele tida! ikke det at jeg ikke pleier det liksom.. 8-26-03fruits_apple ..skal forresten på shopping til oslo da..skulle jo gått rundt med en plakat om det eller no sånn da så flest mulig får vite om det.. :P
Hvis det ikke hadde vært for at det bare er få dager til så hadde jeg gjerne kommet til Oslo og gått sammen med deg bleh
MJLover
06-10-2007, 10:33 PM
Heh.
Kanskje jeg tar med meg boomblastern til byen og nyte dans midt i Frognerparken ^^
Shadowfax
06-10-2007, 10:43 PM
Ingen feiring desverre.. Er ingen MJ fans i nærheten så som jeg kjenner så blir ikke det. Men jeg skal feire inni meg, det som teller;)
Irlin_aka_B-Jay
06-11-2007, 02:23 PM
Har avtalt med non folk her at vi skal sammle oss hos meg, ha vannkrig og se Private Homevideo sammen! hehehebleh
relaxannie
06-11-2007, 07:59 PM
Vurderer å lage ei t-skjorte eller noe som forteller hvilken dag det er og hva som faktisk skjedde da, med bilde av Michael på også vell å merke :D
Stilig, tror jeg stjeler ideen din der ass :P Synd jeg ikke vet hvor jeg skal få fikset en t-shorte med mj på :(
Noen som vet noen nettsider der man kan bestille t-shorte med eget bilde??
Irlin_aka_B-Jay
06-11-2007, 08:41 PM
Stilig, tror jeg stjeler ideen din der ass :P Synd jeg ikke vet hvor jeg skal få fikset en t-shorte med mj på :(
Noen som vet noen nettsider der man kan bestille t-shorte med eget bilde??
kan gjøre det på fotoknudsen.no.... men tar jo litt tid før du får det!
CharlotteJackson
06-12-2007, 12:57 PM
ah, 1 dag igjenn!
innocent for ever <3
Love u Michael <3
Elise
06-12-2007, 01:46 PM
Hmmm...har aldri feiret eller tenkt på å feire denne dagen egentlig. En det av fortiden på en måte. Men i går så jeg på opptaket med Thomas Messerau på Larry King Live. Jeg liker det kjempegodt! Rett etter at Michael er fri. =)
Mjfan4ever
06-12-2007, 11:16 PM
nå er klokken 00:15, 13 Juni:) Vil bare si at jeg elsker Michael<3 husker når jeg satt direkte å hørte på kjennelsen. Husker jeg tok og ristet i tv og la meg ned i sengen og gråt:) nydelig dag<3
Shadowfax
06-12-2007, 11:23 PM
nå er klokken 00:15, 13 Juni:) Vil bare si at jeg elsker Michael<3 husker når jeg satt direkte å hørte på kjennelsen. Husker jeg tok og ristet i tv og la meg ned i sengen og gråt:) nydelig dag<3
GRATULERER ALLE SAMMEN:<3
HAPPY FRIFINNELSESDAG!gal4
uzYIG5M_mwc
Mrs_Moonwalker
06-12-2007, 11:34 PM
Happy Vindication Day. I will never forget this day.
Oj! er klokken over 12 allerede!
Happy vindication dag alle i sammen!
Vil bare tipse om noen filmer jeg tenker å se idag:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=MJTSCM
Michael Jackson Acquittal Not Guilty Innocent Special, alle partene.
Jeg har sett det en gang før for lenge siden, men det var så bra lagt til at jeg må se det idag også.
Så anbefales absolutt.
Forresten, vet noen hvilket klokkeslett verdicten kom her i Norge? Trodde jeg huska det var seint her..?
Elise
06-13-2007, 09:19 AM
Var det ikke i 11 tida?
Jeg var i Paris da. Jeg hadde nettopp fått besøk av bestevenninda mi, som også er MJ fan. =) Da var vi glade ja. =)
Mysteriousone
06-13-2007, 09:26 AM
I'm guessing this is a thread discussing the 2nd anniversary of Michael's acquittal! :unsure Is anybody doing anything special to celebrate? I'll be doing lunch with a friend--something I've done for the past two years on June 13th! 8-26-03respect
Mysti!
Irlin_aka_B-Jay
06-13-2007, 01:16 PM
Gratulerer med dagen alle sammen jah!
Jeg våknet skikkelig tidlig (selv om jeg hadde fri) og hadde ikke så mye annet å gjøre enn å sette meg ned å lage en film:
http://www.youtube.com/watch?v=xkY5x1q1zg8
(Nice if you leave a comment on youtube)
xkY5x1q1zg8
Vet det er mye animasjoner av dårlig kvalitet i filmen og at engelsken min streiker litt av å til + at dere sikker kjenner igjen det jeg sier. MEN, denne ble laget på en times tid eller noe... hehe:)
Irlin_aka_B-Jay
06-13-2007, 01:42 PM
Oj! er klokken over 12 allerede!
Happy vindication dag alle i sammen!
Vil bare tipse om noen filmer jeg tenker å se idag:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=MJTSCM
Michael Jackson Acquittal Not Guilty Innocent Special, alle partene.
Jeg har sett det en gang før for lenge siden, men det var så bra lagt til at jeg må se det idag også.
Så anbefales absolutt.
Forresten, vet noen hvilket klokkeslett verdicten kom her i Norge? Trodde jeg huska det var seint her..?
Geeeeennniiaaale videoer!!
Ja jeg husker at jeg satt på msn i 11 tiden og en sa "NÅ KOMMER DET! SE NYHETENE DOMMEN KOMMER!!" (hadde jo sittet oppe i flere døgn for å ikke sove i det øyeblikket dommen skulle komme).
Så jeg satte meg med CNN som fløy dirkete over bilene hans, gikk rundt 20 minutter til han kom seg frem og han var inne i rettslokalet i 12 tiden. Nærmere halv 1 kom dommen.
Husker forresten at det regnet dagen etterpå her i Norge, men Solen stekte om morgenen og om kvelden. haha, var faktisk i dyreparken med klassen etter frikjennelsen - så det ble en bra feiring! :thumbsup
Elise
06-13-2007, 02:23 PM
For meg var det litt grusomt, for vi hadde ikke TV og jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle se det LIVE på nettet. Jeg ringte en norsk MJ fan og fikk høre det live fra henne.
Irlin_aka_B-Jay
06-13-2007, 04:46 PM
For meg var det litt grusomt, for vi hadde ikke TV og jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle se det LIVE på nettet. Jeg ringte en norsk MJ fan og fikk høre det live fra henne.
uFF! Da hadde jeg fått totalt panic!
Steike hvor godt jeg husker den kvelden! oohh... *grøsser på ryggen*
Mrs_Moonwalker
06-13-2007, 05:13 PM
Hmmm... Jeg var nesten 99 prosent sikker på at dommen kom ca 22.15 - 22.30 tiden. :unsure Jeg husker det svært godt. Jeg fikk høre dommen direkte via en anti-fan på msn siden faren min sa vi ikke hadde CNN, noe det viste seg at han løy om........... :rolleyes
Men, jeg burde jo fremdeles ha loggen av samtalen vår. :unsure Skal sjekke med det samme.
Mrs_Moonwalker
06-13-2007, 06:09 PM
Dommen ble opplest 23.14 norsk tid. Jeg leste loggen nå. Fikk den samme følelsen igjen... Fantastisk. :<3
Irlin_aka_B-Jay
06-13-2007, 06:10 PM
Hmmm... Jeg var nesten 99 prosent sikker på at dommen kom ca 22.15 - 22.30 tiden. :unsure Jeg husker det svært godt. Jeg fikk høre dommen direkte via en anti-fan på msn siden faren min sa vi ikke hadde CNN, noe det viste seg at han løy om........... :rolleyes
Men, jeg burde jo fremdeles ha loggen av samtalen vår. :unsure Skal sjekke med det samme.
Husker jeg så feil? hmm.. ja skjekk loggen, så kan vi få vite det rette svaret :D
Men når du sier halv 11, så kan det faktisk klinge noen bjeller i hode mitt! Jeg er den som alltid husker feil på 17 og 19 (altså 5 og 7) så forundrer meg ikke at det jeg har husket som halv 11 ble til halv 1 (har noe med tallene og oddetallene å gjøre - og hvor de er plassert på klokka). :latter
Irlin_aka_B-Jay
06-13-2007, 06:11 PM
Dommen ble opplest 23.14 norsk tid. Jeg leste loggen nå. Fikk den samme følelsen igjen... Fantastisk. :<3
haha jeg husket tydeligvis GRUNDIG feil! :latter :latter
I dag tidlig gjorde jeg det samme som jeg gjorde morgenen etter frikjennelsen: hørte på One More Chance... daa fikk jeg følelsen tilbake!
Mrs_Moonwalker
06-13-2007, 06:18 PM
haha jeg husket tydeligvis GRUNDIG feil! :latter :latter
I dag tidlig gjorde jeg det samme som jeg gjorde morgenen etter frikjennelsen: hørte på One More Chance... daa fikk jeg følelsen tilbake!
LOL, jeg våknet til Black or White på radioen i dag. :thumbsup Jeg husker de spilte You Rock My World morgenen etter 13. juni 2005.
Shadowfax
06-13-2007, 10:39 PM
Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=7LfxU0xeoIE
7LfxU0xeoIE
:latter :latter :latter :latter
Irlin_aka_B-Jay
06-14-2007, 01:24 PM
Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=7LfxU0xeoIE
7LfxU0xeoIE
:latter :latter :latter :latter
hahaha fikk en god latter der!
Meeen, er ikke dette styret med TomSneddom videoene på youtube, LITT barnsligt? Joda, jeg ler av dem, og Tom fortjener det på mange måter.. men synes vi drar dette LITT langt.:S
Irlin_aka_B-Jay
06-14-2007, 01:44 PM
Vil forresten dele denne gammle gode beskjeden vi fikk etter frikjennelsen:
Created: Sunday, 26 June 2005
Without God, my children, my family and you, my fans, I could not have made it
through. Your love, support and loyalty made it all possible.
You were there when I really needed you. I will never forget you. Your
ever-present love held me, dried my tears, and carried me through.
I will treasure your devotion and support forever. You are my inspiration.
Love,
Michael Jackson
Shadowfax
06-14-2007, 04:50 PM
hahaha fikk en god latter der!
Meeen, er ikke dette styret med TomSneddom videoene på youtube, LITT barnsligt? Joda, jeg ler av dem, og Tom fortjener det på mange måter.. men synes vi drar dette LITT langt.:S
Synes det er på sin plass egentlig. Han har vært etter Michael i over 15 år. Jeg har lest alt han har godt igjennom. Alle de plassene han har reist bare for å få noen til å si: "Michael Jackson er kriminell"... For en mann:thumbsdown
Irlin_aka_B-Jay
06-14-2007, 05:47 PM
Synes det er på sin plass egentlig. Han har vært etter Michael i over 15 år. Jeg har lest alt han har godt igjennom. Alle de plassene han har reist bare for å få noen til å si: "Michael Jackson er kriminell"... For en mann:thumbsdown
Seriøst!?
Har ikke hørt så mye om Tom D.S. Sneddon egentlig, unntatt at han vr aktor i begge rettsakene og at han var tilstede da Michael måtte bli naken fotografert for politiet...
noe mer informasjon til meg?Som jeg bør vite?:unsure
Mrs_Moonwalker
06-14-2007, 05:53 PM
Seriøst!?
Har ikke hørt så mye om Tom D.S. Sneddon egentlig, unntatt at han vr aktor i begge rettsakene og at han var tilstede da Michael måtte bli naken fotografert for politiet...
noe mer informasjon til meg?Som jeg bør vite?:unsure
Det er mye urovekkende fakta jeg har lest om Sneddon. Deriblant at han har reist både til Australia og Canada for å finne noen som er villige til å lyve om Michael, slik som Arvizo var.
Irlin_aka_B-Jay
06-14-2007, 05:58 PM
Det er mye urovekkende fakta jeg har lest om Sneddon. Deriblant at han har reist både til Australia og Canada for å finne noen som er villige til å lyve om Michael, slik som Arvizo var.
Men er det fakta? eller er det noen fans eller noen som finner det opp? Det er alltid fristende å legge litt ekstra smør på skiva....om du tok ordspillet? :unsure
Mrs_Moonwalker
06-14-2007, 06:07 PM
Men er det fakta? eller er det noen fans eller noen som finner det opp? Det er alltid fristende å legge litt ekstra smør på skiva....om du tok ordspillet? :unsure
Hehe, skjønner. Så vidt jeg vet er det fakta, det er hvert fall ikke oppspinn av fans fantasier.
Shadowfax
06-14-2007, 06:22 PM
Ja det er fakta.... Uheldigvis. Han lyver også noe kollosalt om sakenohnoyoudidnt
Hehe nå kan jeg briefe litt på hva jeg leste meg opp på igår!
Jeg har aldri forstått helt hvorfor fans er så galne mot Tom sneddon, han er jo bare en advokat som gjor jobben sin tenkte jeg!
Men boy, oh boy jeg hadde feil:rolleyes
Sånn som jeg forstår det, så er det tre personen som var med (eller egentlig lagte) begge sakene. Larry Feldman (advokat),Stan Katz (psykriater) og Tom sneddon. De her var med i første saken, men de så jo at de ikke hadde nok bevis. Så da la de alt på is, og jeg tror Sneddon hadde sakt noe om at de kunne ikke gjøre noe "før et annet offer kom frem". (Så når LWMJ kom, de så en ny sjangse)
Og det er og funnet en samtale fra faren til jordan chandler, Evan, der han sier:
This attorney I found, I picked the nastiest (beeeeep) I could find. All he wants to do is get this out in the public as fast as he can, as big as he can, and humiliate as many people as he can. He's nasty, he's mean, he's very smart, and he's hungry for the publicity.
(Hehe sorry, var jeg som bytte banneordet bort med en beeep:thumbsup )
Men så iallefall, jeg kunne fortsatt en stund med dette her hehe, men så etter hva jeg forstår så er Tom Sneddon ikke en "bra kar".
(Han var og beskyldt for å kalle en mørk klient "nigger" og sånne ting, og han har og familiemedlemmer i KKK, så det er mange som mener han er en rasist..)
Hehe men ja, sorry, bare mine two cents om Tom sneddon:bleh
Irlin_aka_B-Jay
06-15-2007, 06:22 PM
Hehe nå kan jeg briefe litt på hva jeg leste meg opp på igår!
Jeg har aldri forstått helt hvorfor fans er så galne mot Tom sneddon, han er jo bare en advokat som gjor jobben sin tenkte jeg!
Men boy, oh boy jeg hadde feil:rolleyes
Sånn som jeg forstår det, så er det tre personen som var med (eller egentlig lagte) begge sakene. Larry Feldman (advokat),Stan Katz (psykriater) og Tom sneddon. De her var med i første saken, men de så jo at de ikke hadde nok bevis. Så da la de alt på is, og jeg tror Sneddon hadde sakt noe om at de kunne ikke gjøre noe "før et annet offer kom frem". (Så når LWMJ kom, de så en ny sjangse)
Og det er og funnet en samtale fra faren til jordan chandler, Evan, der han sier:
This attorney I found, I picked the nastiest (beeeeep) I could find. All he wants to do is get this out in the public as fast as he can, as big as he can, and humiliate as many people as he can. He's nasty, he's mean, he's very smart, and he's hungry for the publicity.
(Hehe sorry, var jeg som bytte banneordet bort med en beeep:thumbsup )
Men så iallefall, jeg kunne fortsatt en stund med dette her hehe, men så etter hva jeg forstår så er Tom Sneddon ikke en "bra kar".
(Han var og beskyldt for å kalle en mørk klient "nigger" og sånne ting, og han har og familiemedlemmer i KKK, så det er mange som mener han er en rasist..)
Hehe men ja, sorry, bare mine two cents om Tom sneddon:bleh
Takk skal du ha for informasjon!
Shit, Tom really is a cold man....
Familiemdlemmer i KKK? Ikke rart Mike nevner det i DS da nei.... :unsure
P.s. med å bytte banneord med "(beeeep)" gir faktisk et veldig mye sterke inntrykk av å til :thumbsup :latter
Shadowfax
06-16-2007, 10:46 AM
Takk skal du ha for informasjon!
Shit, Tom really is a cold man....
Familiemdlemmer i KKK? Ikke rart Mike nevner det i DS da nei.... :unsure
P.s. med å bytte banneord med "(beeeep)" gir faktisk et veldig mye sterke inntrykk av å til :thumbsup :latter
:latter :latter Ja et sterkt inntrykk men mye bedre en et faktisk banneord:<3
Uansett good work Mia. Det er bra at du undersøker litt for TS er en totalt sprengt idiot:thumbsdown icon_slå
Thank you!
Ja, jeg føler det er litt viktig å vite litt om rettsaken og sånn, selfølgelig ikke for at jeg tviler på at han er uskyldig, for det er det jo ingen tvil om, men hvis noen andre spørr eller har noen argumenter mot liksom :)
Så vil anbefale denne siden for mye informasjon (http://www.geocities.com/nickoblake/jackson.htm) og denne for mindre informasjon (http://surftofind.com/jackson):thumbsup
Silje
06-21-2007, 10:00 AM
Ja fy søren, Tom er ond ass!! 8-26-03sinna
Jeg husker ikke den dagen så godt for hadde ikke blitt fan enda da :( ..men ei venninne har sagt seinere at hun husker at Ina (for de som veit hvem hun er) hadde med seg radio på skolen den dagen.. bortsett fra det så var det en helt vanlig dag for meg..jeg hadde knapt hørt om rettsaken en gang..
Nå i ettertid lurer jeg på hvordan jeg hadde takla det og vært så stor fan som jeg er nå på den dagen...hadde sikkert vært skikkelig ille, men kunne allikevel ønske jeg hadde opplevd det..da hadde jeg sikkert følt mer at jeg hadde støttet ham gjennom det..(Dere må ikke tro at jeg var noe anti-fan eller no før frikjennelsen, eller at jeg ble fan fordi han ble frikjent..det var bare at jeg ikke fikk høre om ham før etter det.. ;) )
Uansett...den 13. juni var jeg som sagt på shopping i Oslo med venninna mi...jeg hadde hvite klær og sånn gullbånd rundt den ene overarmen, sånn som Michael har hatt til en av de hvite dressene sine 8-26-03fruits_apple ;) ..også hadde jeg skrivi Michael Jackson innocent 13.06.05 nedover armen..skulle egentlig ha på meg billie jean-hansken også, men glemte den hjemme..jeg tenkte mye på Michael den dagen..og ble kjempeglad da jeg hørte at de spilte you rock my world på urban da jeg var der.. :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.