PDA

View Full Version : Norske Talenter Irlin!! [Merged]

Irlin_aka_B-Jay
02-19-2008, 12:45 PM
Yes, nå stasrter straks TV2's Noske Talenter. Jeg har fortalt noen av dere at jeg er med i programmet (er med først nå kommende Fredag). Men ville bare si at det er en del Michael Jackson inspirerte greier i programmet! Har hvertfall hørt om 2 MJ imitatorer som har prøvd seg, og jeg har også med meg en masse MJ-stuff (ikke minst spillte programmet på at jeg var fan - helt genialt).

Uansett blir det spennende.... maybe some noticed I'm in the commercial:rolleyes
hehe, litt morsomt.

ZPi4ag9YX6A

charlotte
02-19-2008, 01:26 PM
åå så kult! Gleder meg til å se det på fredag.

Håper det er til neste år også, for da skal jeg bli med :D Rakk aldri å bli med på idol så.. =/

Mia
02-19-2008, 02:26 PM
Ja gleder meg og til det begynner på fredag!gal4

Han som de viser et par milliesekund, cirka på 0:03, er det bare meg eller ser det ut som en MJ-opptreden?

emil-paulsen
02-19-2008, 04:14 PM
hehe, jeg syntes at det var deg jeg så i reklamen men jeg var ikke helt sikker, men da hadde jeg da altså rett. Utrolig tøft da!

Shadowfax
02-19-2008, 06:20 PM
Ja jeg tror det blir en del MJ stuff i programmet?:)

Som jeg har sagt lenge, JEG GLEDER MEGgal4

Irlin_aka_B-Jay
02-20-2008, 01:06 PM
Ja gleder meg og til det begynner på fredag!gal4

Han som de viser et par milliesekund, cirka på 0:03, er det bare meg eller ser det ut som en MJ-opptreden?

Det er en MJ imitator ! Han som vi diskuterte på et annet thread anngående tidligere reklame. Han opptredde i Kristiansand! Jeg satt i salen da, han var DRIIIIIT god!! Men dommerene skjønte seg virkelig ikke på hva god ren MJ imitasjon var.:S

Irlin_aka_B-Jay
02-21-2008, 04:18 PM
små smakebiter her: http://www.tv2.no/magasiner/norsketalenter/article1619608.ece :latter

veldig redigert video (i å med at det er i reklamen.. men kommer jo mer i morgen)

Shadowfax
02-21-2008, 05:13 PM
ÅÅåååå det var jo vilt dagal4 gal4

Gleder meg sykt til å høre hva de sier:thumbsup wow, mia så ut som hun digget musikken iallefall8-26-03fruits_apple Bra musikkvalg:)

Shadowfax
02-22-2008, 02:47 PM
Bare 5 timer igjen nå:thumbsup gal4

Irlin_aka_B-Jay
02-22-2008, 03:25 PM
hehe gleder og grur meg veldig!
Fant nettop denne som Norske Talenter skrev om meg (ble litt stolt, måtte nesten bare dele det med dere):
http://www.tv2.no/magasiner/norsketalenter/article1622682.ece

Shadowfax
02-22-2008, 04:07 PM
Irlin Finsådal (17) kom inn på scenen med en beskjeden selvsikkerhet og et glimt i øyet som viste at hun hadde noe annerledes å by på.
Sniktitt
Gled deg til «Norske talenter» i kveld kl. 20:00. Da kan du se hele Irlins ekstraordinære nummer. Få en smakebit av den talentfulle jenta i videovinduet over.
Se Irlin i videovinduet øverst i saken!
gal4
Volsomt som de skryter her:thumbsup Gratulerer med bra omtale, 4 timer igjen:D

Shadowfax
02-22-2008, 08:48 PM
gal4 gal4 Det var jo mega fenomenalt:) Det tok jo helt av.! Folk gikk jo nesten amokk. Og valg av sanger, ikke la meg begynne en gang, hvem laget den mixen? Var meget bra, kunne jeg fått den kanskje?:) Kult når vinduet knuste på Jam så så du bare Jan Fredrik løftet opp hodet:) Nei alt var bare kult, og at de fokuserte på MJ og boken og alt, og du strålte jo bare å alt:thumbsup

GRATULERER:thumbsup Jeg gleder meg til å se deg på fan eventetgal4

anniiee6
02-22-2008, 08:48 PM
DU VAR DRIIITFLINK PÅ "NORSKE TALENTER"!!!!!!! :thumbsup :bleh :D Fikk helt frysninger og tårer i øynene!!!!!!8-26-03respect

Funky_FingaZ
02-22-2008, 09:45 PM
DET var den beste auditionen uten tvil, proper entertainment !!! gal4

her har de lagt ut klipp fra den ^^ (på venstre side "1085 IRLIN DANS")

http://webtv.tv2.no/sumo/?treeId=3330682

Verro1989
02-22-2008, 10:28 PM
Seriøst du va jo skamflink gal4 Får krysse fingrene på at du kommer helt til topps! Gleder meg virkelig til å se mer på MJ-eventen^^

Btw, Michael hadde vert stolt :D

Irlin_aka_B-Jay
02-23-2008, 03:44 AM
wooohoo.. veldg gøy å se at topicet ble flyttet og fikk nytt navn.
Nå kan dere se nummeret mitt på : http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=218612

hehe

Irlin_aka_B-Jay
02-23-2008, 03:47 AM
gal4 gal4 Det var jo mega fenomenalt:) Det tok jo helt av.! Folk gikk jo nesten amokk. Og valg av sanger, ikke la meg begynne en gang, hvem laget den mixen? Var meget bra, kunne jeg fått den kanskje?:) Kult når vinduet knuste på Jam så så du bare Jan Fredrik løftet opp hodet:) Nei alt var bare kult, og at de fokuserte på MJ og boken og alt, og du strålte jo bare å alt:thumbsup

GRATULERER:thumbsup Jeg gleder meg til å se deg på fan eventetgal4

Har faktisk mixet selv :latter
tuuusen hjertelig takk til dere ALLE! Setter stooor pris på støtten jeg går av dere :D

charlotte
02-23-2008, 11:00 AM
du var utrolig flink, Irlin! Kjæresten min fikk helt sjokk da han så deg danse :P
Håper jeg får se deg danse mer :)

Mia
02-23-2008, 08:45 PM
Ja, fy søren det var skikkelig bra Irlin. Helt seriøst syns jeg var den mest underholdene auditionen de viste, det var utrolig kult!

Og ekstra stilig var det nårr den knusinga av glass kom og du bare ser Jan Fredrik ser opp, det var tøft:P

MJLover
02-23-2008, 08:59 PM
http://www.youtube.com/watch?v=4N0kyORo6rE

Dritbra Irlin! Stolt!

Irlin_aka_B-Jay
02-23-2008, 10:11 PM
Tuuusen hjertelig takk!!!!!
Betyr veldig mye for meg med så gode tilbakemeldinger <3<3
Her har vi også hele greia:
U09m8hx3Qrs

Mjinnocent_
02-24-2008, 12:16 AM
Jeg er enig i det alle andre har sagt.
Dette var etter min mening den beste auditionen! Jeg er glad for at du sendte meg videoen på facebook Irlin. Jeg har nå sendt den til alle jeg har på facebook, for å få dem til å stemme på deg!

Du fortjener å vinne!!!

I love you girl! :) Stå på videre!

Love and hapiness...

Shabana
02-24-2008, 10:55 AM
Dette var bare fantastisk! Skrev i gjesteboka på hjemmesiden din tidligere i dag. Fikk tårer i øynene da jeg så det nå, ikke bare fordi det var bra, men fordi jeg elsker å se slik danseglede. Det kan virkelig ses på deg at du trives der du er med å gjøre det du gjør.

Heier på deg! Masse lykke til videre!

Sunshine
02-24-2008, 12:19 PM
Wow, jeg er imponert! Det var utrolig bra:D Morsomt at det er MJ inspirert også.. Jeg må prøve å få fulgt med på dette programmet.. Skal heie på deg!

Realisten
02-24-2008, 11:05 PM
Nåja. Dumt ikke Neger-Elvis gikk videre. Men congrats..

Shadowfax
02-24-2008, 11:08 PM
Nåja. Dumt ikke Neger-Elvis gikk videre. Men congrats..
HAHA:latter :latter :latter

Realisten
02-25-2008, 09:09 AM
HAHA:latter :latter :latter
Hehe TENK hva han kunne ha utrettet med 500 tusen :latter

Nei, men du Irlin, sett at du vinner, hva skal du bruke pengene på?

MJLover
02-25-2008, 09:17 AM
Jeg vil ikke høres ut som joy kill, men jeg har insight på noen slike programmer og det er ikke mer enn en populæritetskonkurranse.

Jeg ville sagt du har en god sjangs. Du ble en hit på programmet, men sånn som det ble avgjort på Dansefeber, var den mins likte (hust, ikke minst stemte, men minst likte) som gikk ut.

Liliane
02-25-2008, 11:35 AM
Heihei Irlin!
synn jeg ikke fikk sett det på tv.. men så deg på youtube:)
du var fantastisk!!8-26-03respect

Shabana
02-25-2008, 11:44 AM
Jeg vil ikke høres ut som joy kill, men jeg har insight på noen slike programmer og det er ikke mer enn en populæritetskonkurranse.

I så tilfelle så tror jeg nok Irlin har en GOD sjanse :thumbsup

Irlin_aka_B-Jay
02-25-2008, 11:53 AM
oy hjelpes! Bøyer meg i støver og takker så utrolig mye! Er glad jeg meldte meg på, jeg hadde egentlig tenkt til å vente et år eller noe i å med at jeg ikke følte meg god nok til en slik konkurranse:S .. så TUSEN TAKK!:<3

Hehe TENK hva han kunne ha utrettet med 500 tusen :latter

Nei, men du Irlin, sett at du vinner, hva skal du bruke pengene på?

vell... en halv million + et stipend på 150 000 kr som skal bli brukt på å viderutvikle eller påvirke talentet ditt...
Jeg vet bare at HVIS jeg hadde vunnet så ville jeg hvertfall brukt stipendet i å invistere i å reise litt for å bli kjent med de forksjellige kulturene som dans har oppstått, studere skikkelig i hvordan dansestilene har utviklet seg og hvor de EGENTLIG kommer ifra. :)
Jeg blir provosert av bare det med at folk som tror ALT er hiphop. Eller forsåvidt folk som tror Ne-Yo skapte det vi VET kommer fra Michael Jackson ;)
Åsså er det samme påvikning som norsk sidemål: Vi lærer hvordan vi gjør nynorsk OG vi lærer hvorfor vi i det hele tatt har det som sidemål ;)

Ellers vet jeg ikke helt enda...... :rolleyes

MJLover
02-25-2008, 12:40 PM
I så tilfelle så tror jeg nok Irlin har en GOD sjanse :thumbsup

Det tror jeg også. Men jeg synes at du, Irlin, bør forberede deg på hvis noe slikt kan skje. Jeg vet at Dansefeber gikk bare etter populæritet og historier som selger (Irlin har en god historie, et år dansing og så god. God story og folk vil se på det), derfor vant Adil.

(Sier ikke at Adil vant purely på grunn av det, Adil er en SYKT god danser og ikke for å nevne breaker, men historien hans i DF var bare topp. Dratt opp fra gata, ingen danse leksjoner osv osv. Folk kjøper det)

Irlin og Tricksterne er de jeg heier på! Jeg synes dansen til Irlin var helt sykt god og hun fortjener den videre plassen hun fikk! :)

Irlin_aka_B-Jay
02-26-2008, 12:20 PM
Det tror jeg også. Men jeg synes at du, Irlin, bør forberede deg på hvis noe slikt kan skje. Jeg vet at Dansefeber gikk bare etter populæritet og historier som selger (Irlin har en god historie, et år dansing og så god. God story og folk vil se på det), derfor vant Adil.

(Sier ikke at Adil vant purely på grunn av det, Adil er en SYKT god danser og ikke for å nevne breaker, men historien hans i DF var bare topp. Dratt opp fra gata, ingen danse leksjoner osv osv. Folk kjøper det)

Irlin og Tricksterne er de jeg heier på! Jeg synes dansen til Irlin var helt sykt god og hun fortjener den videre plassen hun fikk! :)

åååh hjertelig tusen takk ::<3

Irlin_aka_B-Jay
03-01-2008, 03:13 AM
La dere merke til de to klipp bildene de hadde på auditionen fra Bergen i kveld? Var av to forskjellige MJ imitatorer!
Kan de ikke vise mer av dem!!?? Må jo få Michael mer frem!!! ohnoyoudidnt
Kan være det ligger på nettsiden til tv2 da... hmm.. må skjekke :D