PDA

View Full Version : Stopp latterliggjøringen!

Astrid Bjønness
09-11-2011, 10:03 PM
Her er en underskriftskampanje som allerede har ført frem.

http://www.thepetitionsite.com/15/open-letter-on-behalf-of-michael-jackson-fans-to-the-mainstream-media/

Dere kan selv lese hvordan noen aviser faktisk har slettet det nedsettende nanvnet Jacko.
Jeg sendte denne til Dagbladet i dag siden de nettopp brukte det navnet i går. Tenkte det var greit at de ser at andre aviser har sluttet å bruke det navnet.

Caroline
09-13-2011, 06:04 PM
Så bra det funker!

Jeg skjønner liksom ikke hvordan de kan ha samvittighet til å bruke sånne navn, etc. De eier ikke respekt for andre mennesker...

kingofpopforever
09-13-2011, 09:34 PM
Håper mange fans sigenerer ... enda er bare 0ver 1000. det er helt uforstårlig at media har lov til å lattergjøre andre mennesker og det er jo mobbing det også,,, hvorfor ingen står imot foreksempel andre kjendiser,,,

isb
09-14-2011, 05:23 PM
Har signert på dette for noen dager siden. Veldig bra at det er noe som fører frem. Sakte men sikkert så blir det kanskje en endring på hvordan MJ blir omtalt, fremstilt og respektert av andre enn fansen.
Det står om MJ i Dagbladet i dag også. Der står det ikke noe Jacko hvertfall. Fikk du noe svart fra dem, Astrid?

Astrid Bjønness
09-14-2011, 05:49 PM
Nei, jeg har ikke fått svar fra Dagbladet, men om de ikke bruker det i dag, er det i alle fall bra. Vi kunne jo godt sende dette rundt til avisene i Norge. Om noen gjør det, så si ifra her, så vi andre vet det.