PDA

View Full Version : jeg undres...

Liliane
02-16-2008, 10:47 PM
Hei!:)

noen der ute som vet hvorfor MJ har alle de forskjellige fargebåndene på jakkene sine?

på forhånd takk!

Shadowfax
02-17-2008, 01:45 AM
Hei!:)

noen der ute som vet hvorfor MJ har alle de forskjellige fargebåndene på jakkene sine?

på forhånd takk!
Fordi det er sånn MJ gjør, den hvite hansken, fedora hatt, hvite sokker og fargeband på jakkene. Det er for å skille seg ut, og fordi det er tøfft:thumbsup Michael selger seg selv som et merkevare og derfor gjør han slike ting. Dersom det er en annen forklaring så vet jeg ikke, det er iallefall det jeg har hørt.:thumbsup

Elise
02-17-2008, 04:50 PM
Båndene han har på jakke-ermene sine er sørgebånd. Som regel er de på høyre arm, men noen ganger på venstre. De ble brukt mye under krigen for å sørge over døde familie medlemmer og lignende som døde. Michael har sagt at han bærer dem for å sørge over alle barna som dør hver dag.
De forskjellige fargene tror jeg bare varierer etter hva som passer med det han har på seg.
Mange av de trend- tingene han gjør har faktisk en betydning. =)

Liliane
02-17-2008, 06:40 PM
okå...takk:)

emil-paulsen
02-17-2008, 09:51 PM
De forskjellige fargene betyr åsså forskjellige ting så det kan ha noe med hvilken farge han velger, f.eks. hvit betyr jo fred... Det er det je har hørt ; D

Shadowfax
02-17-2008, 10:02 PM
De forskjellige fargene betyr åsså forskjellige ting så det kan ha noe med hvilken farge han velger, f.eks. hvit betyr jo fred... Det er det je har hørt ; D
Ja stemmer det, det har noe med stemningen han er i liksom:thumbsup

Irlin_aka_B-Jay
02-20-2008, 04:52 PM
Under rettsaken brukte han fargene til å vise hvilket humør han var i også :D

Elise
02-20-2008, 07:58 PM
Under rettsaken brukte han fargene til å vise hvilket humør han var i også :D

Det ville jeg synes hadde vært litt rart...klærne han hadde på seg var jo designet før selve rettsaken, ikke på dagen. Han vet jo ikke hvilke humør han skal være i hver dag.

Shadowfax
02-20-2008, 08:15 PM
Det ville jeg synes hadde vært litt rart...klærne han hadde på seg var jo designet før selve rettsaken, ikke på dagen. Han vet jo ikke hvilke humør han skal være i hver dag.
Nei ikke på dagen, men vedder mye penger på at det garderobeskapet til MJ er STOOOOORT og han har så mye og velge mellom at han kan velge kler(og dermed bånd) til hvilket humør han er i.. :P

Elise
02-20-2008, 09:04 PM
De dressene var designet til rettsaken og ikke noe annet bruk.
Tror ikke han vil bruke de igjen.

Shadowfax
02-20-2008, 09:48 PM
De dressene var designet til rettsaken og ikke noe annet bruk.
Tror ikke han vil bruke de igjen.
Nei det er sant. men jeg tror likevell at han har et stort skap med klær som han bruker en gang for så å bli kvitt dem. MJ bruker vell skjeldent klær flere gangercool3

Mrs_Moonwalker
02-21-2008, 04:34 PM
Nei det er sant. men jeg tror likevell at han har et stort skap med klær som han bruker en gang for så å bli kvitt dem. MJ bruker vell skjeldent klær flere gangercool3

Ehh, jeg synes den dressen han brukte i begravelsen til James Brown, eller hvert fall buksene, begynner å bli vel velbrukt nå. :bleh :latter

Elise
02-21-2008, 04:58 PM
Ehh, jeg synes den dressen han brukte i begravelsen til James Brown, eller hvert fall buksene, begynner å bli vel velbrukt nå. :bleh :latter

LOL! Jaggu!

Jeg tror han har en del klær som han bruker ganske ofte i hjemmet iallefall. For jeg har sett en del kostymer flere ganger en en faktisk. Og "private" ting har jeg sett at han har brukt mye av det samme.

Shadowfax
02-21-2008, 05:09 PM
Mente da jakkene hans..:P Han har en "bruk og kast" greie med jakkene. Han har vell sine favoritter og. Kanskje dere jenter er bedre til å legge merke på slike ting:P

Mrs_Moonwalker
02-22-2008, 07:10 PM
Mente da jakkene hans..:P Han har en "bruk og kast" greie med jakkene. Han har vell sine favoritter og. Kanskje dere jenter er bedre til å legge merke på slike ting:P

LOL, kanskje det. Jeg synes også han har brukt en del de klærne fra de siste to photoshootene i den senere tid. :P

Elise
02-22-2008, 07:33 PM
Hehe. Jeg har helt dilla på jakkene hans!
Jeg tror har gir bort en del av jakkene sine til veldedighet og så videre.
Jeg vet om fans som har fått jakker av han også.

Den litt halv-grusomme jakka han hadde på seg da jeg møtte han har jeg sett flere ganger etterpå. Den er svart med falskt krokodilleskinn og SKIKKELIG harry! *lol*

EIS
02-23-2008, 04:51 PM
Den litt halv-grusomme jakka han hadde på seg da jeg møtte han har jeg sett flere ganger etterpå. Den er svart med falskt krokodilleskinn og SKIKKELIG harry! *lol*

Oooh kult! Når møtte du MJ og i hvilket sammenheng?

Elise
02-23-2008, 06:05 PM
Oooh kult! Når møtte du MJ og i hvilket sammenheng?

I London i november 2006, dagen før WMA.
Han fikk et bilde som jeg hadde malt og ville møte meg. Jeg og Hege møtte han to ganger. Fikk tatt bilde og noen plater signert og sånn. Det var veldig gøy, han var så koselig. =) Han var i godt humør og smilte masse.

EIS
02-23-2008, 08:29 PM
Stilig :) vise fram bilder? pliis

Elise
02-23-2008, 08:35 PM
Hehe, skulle gjerne gjort det, men jeg gjør det ikke lenger. Jeg satte det bildet på myspace siden min på et slideshow, da trodde jeg at det var "trygt". Men noen tok bildet av sjermen sin og postet bildet av meg og MJ rundt omkring på MJ forumer uten å spørre meg. Det var ikke noe koselig, så jeg viser det bare personlig nå. =)