PDA

View Full Version : Omer Bhatti og Quick med danse-hyllest til Michael Jackson

Olastuen
07-12-2011, 07:41 PM
Dansen er koreografert av Quick, i samarbeid med Omer. Arbeidet med hyllesten har pågått i cirka et år, og videoen finner du på VG-TV:

http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=10088329

kingofpopforever
07-16-2011, 09:43 PM
omer bhatti har sagt på sine facebook side at det var ikke en hylle for Michael.
Det bare media har vant med å skrive alltid motsatt enn vedkommende seierohnoyoudidnt

isb
07-16-2011, 09:53 PM
Hvorfor gjorde de det da, hvis det ikke var en hyllest til Michael? Når de danser til hans musikk med inspirert av hans dans så blir jo det en slags hyllest, blir det ikke?
Uansett, så var de jo flinke da:)

kingofpopforever
07-16-2011, 10:05 PM
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.101159559906496.2586.100000373580186#!/obeegalaxy

O-Bee
I would like to specify that the DRILL video is NOT meant as an MJ tribute from my side. But It's more a way of paying homage. A tribute would be
more personal.. and has to
Come natural to me..If it ever does

Calaquendi
07-18-2011, 03:18 PM
Altså, kul video. Men Omer Bhatti bør virkelig droppe den "jeg snakker ikke om MJ"-holdningen sin, det begynner å bli litt kvalmt. Han bruker jo vennskapet sitt med MJ for ALT det er verdt - selv om han ikke spyr ut detaljer.

PearlRain
08-20-2011, 01:50 PM
Omer har gått gjennom mye han, både fine og triste ting. Hva han velger å dele av livet sitt er et helt personlig valg. Det at han "bruker det for alt det er verdt" får du til å høres så negativt ut. Han bruker talentet sitt og alt han har lært, både av andre og seg selv. La han gjøre det:) Jeg har stor respekt for Omer, fordi han har stor respekt for andre, og MJ. Jeg liker holdningen han sin, og han er en utrolig snill og sympatisk person. 8-26-03fruits_apple daggone it

Caroline
08-21-2011, 08:25 PM
De så sykt flinke til å danse! 8-26-03respect

Og ja, han bruker forholdet sitt til MJ for det det er verdt. Han vet veldig godt at mediene elsker å skrive om MJ og han vet veldig godt hvordan det fungerer - han har tross alt blitt opplært av den beste når det kommer til å håndtere media. Han kan gjøre som alle andre å bare svare på spørsmål, men da vil mediene gå lei til slutt. Det at han sier "ingen kommentar" til store spørsmål pirrer mediene og folk. Han stiller jo opp på intervjuer så det er ikke sånn at han "ikke vil snakke om MJ", da hadde han nektet dem å stille de spørsmålene.
Eks denne videoen, hvordan havnet den liksom på VG-tv? Og å si at det ikke er en MJ-tribute, selvfølgelig er det jo det. Controversy selger, and he knows it.

Jeg har ikke noe imot at han prøver å selge, men det er utrolig irriterende at han ikke kan innrømme at han bruker ting MJ har lært han.

PearlRain
08-21-2011, 10:58 PM
han sa jo på God Morgen Norge at det er jo på grunn av Michael at han gjør det han gjør. http://www.youtube.com/watch?v=7MoVLdtvaAM Jeg synes han gir Michael ganske mye ære. Vi ser uansett alle med ulike øyne. :)