PDA

View Full Version : Dine Terningkast på Thriller25 sangene?

Shadowfax
02-14-2008, 05:39 PM
Kom med terninkast på den nye sangene på Thriller25 samt en liten begrunnelse. Her er mine:

The Girl Is Mine: 4 (liker ikke at will.i.am sier "The way I rock" HELE TIDEN)
PYT: 6 (fantastisk clubsang)
Wanne Be Startin' Somethin': 4 (akon er ikke min favoritt, denne sangen er det beste jeg har hørt fra han)
Beat It: 6 (overrasker meg enormt, meget bra)
Billie Jean: 2 (Helt ok, det er farlig å tukle med Billie Jean, og hvorfor ta vekk bassen!!)
For All Time: 6 (meget bra balade, elsker denne EDIT: favorittsangen min for øyeblikket)

emil-paulsen
02-14-2008, 06:13 PM
The Girl Is Mine: 4 (en helt grei sang)
PYT: 6 (en super sang så absolutt)
Wanne Be Startin' Somethin': 4 (synes at MJ skulle ha synget litt mere : /)
Beat It: 6 (jeg likte stemmen til Fergie : D detter er nok min favoritt sang gitt xD)
Billie Jean: 3 (Jeg er enig med Shadowfax, je savner bassen : ( men det er en grei sang)
For All Time: 6 (denne er blitt en av mine favoritt sanger fra MJ : D)

Haff! Jeg har enda ikke fått Thriller 25, tipper je får den i mårra eller på lørdag gal4

emzi
02-14-2008, 11:28 PM
The Girl Is Mine: 4 ( grei sang)
PYT: 5 ( kjempe bra sang)
Wanne Be Startin' Somethin': 5 ( en av de beste sangene til Akon)
Beat It: 3 ( liker ikke Fergie eller stemmen hennes)
Billie Jean: 4 ( skulle vært mer av Kanye West, og bassen)
For All Time: 6 ( Beste sangen på Thriller 25)

MJLover
02-15-2008, 06:38 PM
Ok, jeg gir ikke terningskast, men:

Will.i.am ødela PYT og TGIM, hvorfor? Stemmen hans passer ikke i det hele tatt til noen av de to sangene, og rappen i PYT er dårlig imo. (Det faktum at han sier "she mine" bare ødelleger litt, mens "the way I rock" var bare voldtekt.)

Akon er skam for alt som heter musikk. Jeg sier ikke mer her.

Jeg likte Beat it. Fergie gjør det bra syns jeg. Klart en forbedring fra den "versjonen" jeg hørte før.

Billie Jean? Nei, du kan ikke tukle med Billie Jean. Jeg elsket begynnelsen da, den var fengende. Men beaten ødela alt. Hva gjør Kanye West her egentlig? Det er en disko låt, og rap hører ikke til i disko låter.

Det jeg synes er at artistene har gjort dårlige valg når det gjelder sanger. De passer bare ikke inn fordi albumet er rock/pop, noe som gjør det vanskelig for hip hop. Bare noen få artister (Biggie er selvølgelig den som utførte det best) som kan rappe på et nivå hvor en kan synes det er bra med Michael. Rappen i Jam og Unbreakable er bare dødskule. Kanye og Will.i.am kan bare ikke komme bort i dem to, derfor har han ikke vært med på en ordentlig rapp duett enda (hør på den i SpaceJam og Eminem's Bitch Please for gode rapp duetter).

Men jeg liker albumet, og jeg tror artistene kunne gjort bedre hvis de hadde annerledes sanger å gå på. Jeg er ikke fan av musikken til noen av dem anyways, så jeg bryr meg ikke. Hva jeg bryr meg om, er det nye albumet til Michael.

Men men, høres ut som jeg bare er negativ her. Å neida, bare til de nye sangene. Likte dvden og selvølgelig For All Time, som var best av alle sangen der :p

SteveJackson
02-16-2008, 07:54 PM
Billie Jean? Nei, du kan ikke tukle med Billie Jean. Jeg elsket begynnelsen da, den var fengende. Men beaten ødela alt. Hva gjør Kanye West her egentlig? Det er en disko låt, og rap hører ikke til i disko låter.

Jeg er enig med det!! Men nesten det eneste Kayne har gjort med den låta er å ta bort noen lyder(blant annet halve låta som ligger i bassen) og legge til en ny beat..

Om du hører etter. Så er string stabbene de fra orginalen. Og Stringene, altså strykerne i starter der, de samme som er med i orginalen, bare i bakgrunnen i et annet tidspunkt i låta