baardee
02-28-2011, 09:37 AM
Hei alle dere på 22-23-24 år..
Nå har vi satt ned aldersgrensen på cruiset til 22år. Dette gjør at noen flere har muligheten til og delta på årets hyllest på Stena Saga 11 Juni 2011.
Dette skjer:
Vi har med oss storband - et 24manns orkester som skal levere de vakreste hyllester til minne om Michael Jackson. Vi har også meg oss tre vokalister. Tommy Fredvang, Lisa S. Johansen og Kristian Lysebråte.
Dansere er: Kent Olaf Steinhaug og hans crew, mens vi jobber med hva som skal skje på kaia etc.
Er du mellom 7-15år kan du bli Norges Michael Jackson JR - dette skjer på Barnas Scene om bord mellom kl. 19:30 - 21:30 - de tre beste får danse i finalen på storscenen C-Viuw på hjemveien, men bare 1 blir vinner :)
Ønsker du/ditt barn deltagelse:
Send info om personen på e-post: post@festogmoro.no
Vi skal selvsagt lage mye mye mer moro, men har du noen bra forslag? -
nøl ikke med kontakten - du finner meg på tlf: +47 464 31 505 eller på
e-post: post@festogmoro.no
Vi trenger alltid hjelpere, ideer og engasjement :)
Nå har vi satt ned aldersgrensen på cruiset til 22år. Dette gjør at noen flere har muligheten til og delta på årets hyllest på Stena Saga 11 Juni 2011.
Dette skjer:
Vi har med oss storband - et 24manns orkester som skal levere de vakreste hyllester til minne om Michael Jackson. Vi har også meg oss tre vokalister. Tommy Fredvang, Lisa S. Johansen og Kristian Lysebråte.
Dansere er: Kent Olaf Steinhaug og hans crew, mens vi jobber med hva som skal skje på kaia etc.
Er du mellom 7-15år kan du bli Norges Michael Jackson JR - dette skjer på Barnas Scene om bord mellom kl. 19:30 - 21:30 - de tre beste får danse i finalen på storscenen C-Viuw på hjemveien, men bare 1 blir vinner :)
Ønsker du/ditt barn deltagelse:
Send info om personen på e-post: post@festogmoro.no
Vi skal selvsagt lage mye mye mer moro, men har du noen bra forslag? -
nøl ikke med kontakten - du finner meg på tlf: +47 464 31 505 eller på
e-post: post@festogmoro.no
Vi trenger alltid hjelpere, ideer og engasjement :)