View Full Version : Omer Michael Bhatti fikk gigantkontrakt
Caroline
02-18-2011, 09:24 PM
http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=10014218
Blir spennende. Håper de lager bra musikk, og at de for Guds skyld ikke spiller på noe MJ greier. :)
Olastuen
02-18-2011, 09:28 PM
Verdenspremiere på NRK P3 på tirsdag :)
http://p3.no/popsalongen/omar-bhattis-verdenspremiere-pa-p3/
Mj_Fan
02-19-2011, 11:20 AM
http://www.thewire.no/o-bee-omer-bhatti-signer-med-universal-music/
Astrid Bjønness
02-19-2011, 11:57 AM
Ja, dette skal vi følge med på. Han kommer til Skavlan på fredag, så da er det vel noen av oss som kommer til å følge med!
Caroline
02-19-2011, 02:04 PM
Threads merged.
Mrs_Moonwalker
02-19-2011, 03:05 PM
Jeg har fulgt med på Omer helt siden han var liten og var på Tande-P pg Bravo Bravissimo og har alltid sagt han kommer til å bli noe stort. Jeg er så stolt av han nå og jeg kjenner han ikke engang. Dette blir bra, dere! Selv on jeg er sikker på at Universal utnytter nok MJ relasjonen det de kan. :(
PearlRain
02-19-2011, 07:30 PM
så spennende!!!
Jeg ble invitert til noe neste lørdag, vet enda ikke hva det er ;) Av Omer og kameraten. TroOr Omer skal gjøre noe ;) Såååå gøy for han at det endelig skjer noe ;)) Han er flink!! 8-26-03fruits_apple
Shabana
02-20-2011, 10:06 AM
Dette har jeg ventet på. :yay
Har som Veronica fulgt Omer siden han var liten og danset på Tande P. Huske jeg prøvde å få kontakt med han også :latter Jeg tror faktisk jeg fikk tak i en telefonbok fra Oslo området og begynte å ringe alle som hadde Bhatti til etternavn, men gav etterhvet opp gitt :humre
Mrs_Moonwalker
02-20-2011, 01:42 PM
Dette har jeg ventet på. :yay
Har som Veronica fulgt Omer siden han var liten og danset på Tande P. Huske jeg prøvde å få kontakt med han også :latter Jeg tror faktisk jeg fikk tak i en telefonbok fra Oslo området og begynte å ringe alle som hadde Bhatti til etternavn, men gav etterhvet opp gitt :humre
Awww ja, jeg har mange gode Omer minner :humre Jeg twitret han og fortalte om det til og med. :P
Jeg har i flere dager nå tenkt med meg selv og ønsket at jeg fant en artist der ute som jeg fikk nesten samme lidenskap for som jeg har med Michael. Nå skjer nok aldri det, men du skal se det blir Omer... ;)
Han har uansett min fulle støtte og jeg kommer til å følge han tett!
Calaquendi
02-20-2011, 07:55 PM
Hehe, spennende. Hørtes ikke heelt fantastisk ut det lille man hørte på videoen, men sikkert kul musikk. :)
Caroline
02-20-2011, 08:14 PM
Hehe, spennende. Hørtes ikke heelt fantastisk ut det lille man hørte på videoen, men sikkert kul musikk. :)
Enig. Syntes jeg hørte noe autotune der... Fysj!
Calaquendi
02-21-2011, 12:17 AM
Yep. Autotune er disrespect :bleh I alle fall om man vil være seriøs artist! Ikke for å provosere Omer-elskere her, men han bør virkelig bevise noe om han ikke skal bli tatt som Jackson-oppgulp.
Caroline
02-21-2011, 09:47 PM
Mhm, og da er det MINSTE han kan gjøre å droppe autotune.
Autonue har ødelagt R'n'B/Pop sjangeren. Vis oss at du har stemme O-Bee!
Mrs_Moonwalker
02-22-2011, 01:44 PM
Prejudice is ignorance, husk det. ;) hehe
Premieren er i dag klokken 3 på NRK P3! Tune in!
Caroline
02-22-2011, 03:49 PM
Vi liker ikke autotune, vi hørte autotune i klippe og håper ikke han synger i det. Hvor er fordommene i det? :P
Calaquendi
02-22-2011, 04:09 PM
Er da vel ingen fordom å være skeptisk? Heller det enn å forgude det før det har kommet ut.
Hørte låta på P3 i dag. Helt tilfeldig at jeg var innom her kl tre, så jeg fikk satt det på:) Helt grei låt, men ikke helt min smak. Litt kjedelig synes jeg. De hadde hu Jackson-jenta på tråden også. Hu virka litt fjern. Jaja, får jo håpe det går bra for han da. Men jeg hadde på en måte håpet på noe "mer" i og med at han har holdt på med musikk så lenge, og først nå kommer med noe. Med mindre han sparer på det beste da:)
Mrs_Moonwalker
02-23-2011, 03:03 PM
Vi liker ikke autotune, vi hørte autotune i klippe og håper ikke han synger i det. Hvor er fordommene i det? :P
Er da vel ingen fordom å være skeptisk? Heller det enn å forgude det før det har kommet ut.
Det er jo ikke snakk om å forgude da. Jeg støtter han fullt ut uansett fordi jeg har vært fan av han siden jeg var liten, vi er like gamle, og jeg har likt han lenger enn jeg har likt MJ. Meeen, jeg misliker rapping og forventer ikke store låta og jeg forventer ikke å like den. Jeg har fremdeles ikke hørt den, det kom noe i veien i går. Men skal kjøpe den på iTunes og hører den da. :)
kingofpopforever
02-23-2011, 08:55 PM
eg likte låta, tenker ligna litt på sånn indisk/punjabi music eg,, seier bare lykke til Omer,, selv om hans musikk er ikke noe etter min smak ,, men eg har stor respekt for denne gutten! eg så han en gong her i Oslo , og fikk følese av at han er veldig god hjerte menneske.. tenk han er så populær og kommer å danse og synge for bare noen håndfulle mennesker i regnvær der strømmen gikk om igjen og igjen ,, men når han begynte gikk greit da heldigvis,, synes han var veldig flink:)
Omer kommer på Skavland imorgen.
mariemarie
02-24-2011, 09:48 PM
Hørte intervjuet nettopp. Så søt da!!
Så hører jeg sangen nå. Den minner meg om hva som spilles på radioen om dagen, så da er det ikke feil.
Så er det ganske likt Linkin Park VS Jay Z - NUMB ^^,
Jeg er imponert dahhhh, liker sangen :):):)
Mrs_Moonwalker
02-25-2011, 02:45 PM
Jeg digger sangen mer og mer. Imponerende bra låt. Gleder meg til å kjøpe låta i dag. :)
Riffet er spesielt deilig. Jepp, tommel opp!
Caroline
02-25-2011, 10:11 PM
Det er jo ikke snakk om å forgude da. Jeg støtter han fullt ut uansett fordi jeg har vært fan av han siden jeg var liten, vi er like gamle, og jeg har likt han lenger enn jeg har likt MJ. Meeen, jeg misliker rapping og forventer ikke store låta og jeg forventer ikke å like den. Jeg har fremdeles ikke hørt den, det kom noe i veien i går. Men skal kjøpe den på iTunes og hører den da. :)
Jaja, seff, hver sin smak så klart ;) Men hva var det med det vi skrev som var fordommer?
Har hørt låta noen ganger nå og jeg er ikke så veldig imponert. Refrengene er det beste på låta, de er ganske cool'e. Men ja, jeg synes han er flinkere til å danse enn til å synge, hihi cool3
Astrid Bjønness
02-25-2011, 10:39 PM
Nå fikk vi både høre og se den lye låta på Skavlan, og det var jo ganske fengende, ikke det beste jeg har hørt, men så er ikke jeg så fan av slik musikk, men det var bra. Ønsker ham lykke til. Han har lært mye av Michael, det er tydelig, også når han snakker. Uff, det må være vanskelig å svare på slike spørsmål hele tiden. Han holder kortene tett til brystet, og det er bra. Jeg tror jeg var omtrent like nervøs som han for dette intervjuet!
Synes han gjorde et godt intervju. Men jeg er redd at det å holde kortene tett til brystet kan virke mot sin hensikt i visse saker. Det har vi jo sett før. Folk skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan svare, eller si ja eller nei. Det skaper spekulasjoner.
Sangen er grei, men ikke min smak. Håper likevel den får god respons fra målgruppen. Danse er det ingen tvil om at han kan og han virker som en veldig bra fyr.
kingofpopforever
02-26-2011, 12:38 AM
Omer var veldig flink , men veldig nevøse også.. Han må være veldig sterrk mann som klarer å holde sin lojalitet så høyt.. ønsker han bare lykke til ..
JarJarBinkz
02-26-2011, 08:42 AM
Synes han gjorde et godt intervju. Men jeg er redd at det å holde kortene tett til brystet kan virke mot sin hensikt i visse saker. Det har vi jo sett før. Folk skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan svare, eller si ja eller nei. Det skaper spekulasjoner.
Er ikke det poenget? For meg ser det ut som han er godt opplært av MJ.
Fordi den eneste interessen jeg har av han er pga hans forhold til Michael, synes jeg det er irriterende, men for all del, det funker sikkert. - De fleste grønne artister får ikke så mye PR.
Mrs_Moonwalker
02-26-2011, 02:09 PM
Jaja, seff, hver sin smak så klart ;) Men hva var det med det vi skrev som var fordommer?
Har hørt låta noen ganger nå og jeg er ikke så veldig imponert. Refrengene er det beste på låta, de er ganske cool'e. Men ja, jeg synes han er flinkere til å danse enn til å synge, hihi cool3
Det var en dårlig spøk fra min side, ingenting mer enn det. Derfor blunkesmiley og "hehe" på slutten. :P haha. No worries.
Caroline
02-28-2011, 04:07 AM
Det var en dårlig spøk fra min side, ingenting mer enn det. Derfor blunkesmiley og "hehe" på slutten. :P haha. No worries.
Ah, morsomt 8-26-03fruits_apple
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.