View Full Version : Holding hands for Michael
Astrid Bjønness
01-18-2011, 03:36 PM
Har dere sett facebook siden som heter Holding hands for Michael? De forsøker å sette verdensrekord. Det er lett, bare å skrive den setningen som de andre har skrevet, så blir lenken lenger. Se instruksjon og skriv deg på!
kingofpopforever
01-18-2011, 04:11 PM
så bra Astrid du informerte her på forum:) eg har gjort det selv og anbefale andre også!!!!!!!!!
Edit: her er linken :http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/pages/Holding-Hands-for-Michael-Guinness-World-Record-AttemptComments-needed/172586276111241
HeleneJackson
01-18-2011, 04:49 PM
har skrevet det nå ::<3
Caroline
01-21-2011, 03:36 PM
Done!
Dette er en genial idé! Tusen takk for at du fortalte om dette Astrid :D
Astrid Bjønness
01-26-2011, 10:13 PM
Er det ikke flere som vil være med på Holding hands for Michael? Synes det går litt tregt. Det trengs 30.000 kommentarer for å sette verdensrekord, så det er langt igjen, for det er bare 2200 nå etter å ha holdt på i tre uker! Men det er da millioner av MJ fans. Det er riktignok mange sider å følge med på, og mange tributes å være med på, men jeg synes denne er så fint!
Mrs_Moonwalker
01-27-2011, 01:27 PM
Jeg har skrevet! :)
Astrid Bjønness
01-31-2011, 10:36 PM
Det er vel flere som vil være med å holde hverandre i hendene for Michael? Er litt utålmodig når det går så tregt. Eller kanskje folk er litt trøtt av alle disse tributes? Det er en stor mengde av dem der ute fremdeles, og fantasien er stor!
Det går veldig treigt ja. Virker som det er mange fans som ikke har fått det med seg. Eller er det mange som ikke skjønner at de må skrive, og ikke bare "like" gruppa?
kingofpopforever
02-18-2011, 11:21 PM
http://www.facebook.com/#!/pages/Holding-Hands-for-Michael-Guinness-World-Record-AttemptComments-needed/172586276111241
Kom igjen folkens ,.. så treig kan vi ikkje være eller kva...kopier denne linken og del med alle deres venner, på facebook eller hvor som helst....... vi skal sette ny record for MIchael<3.. All for L.O.V.E<3
Gjerne gi en kommetar her på tråden hvem som delte rundt denne linken:)
Astrid Bjønness
02-19-2011, 12:09 AM
Jeg har forsøkt så mye jeg har kunnet, og noen har skrevet seg på, men det er alt for få. Er man lei av slike aksjoner?
Shabana
02-20-2011, 09:54 AM
Det kan jo hende. Det er så utrolig mye av aksjoner o.l. laget av fans uten allverdens formål at det kan hende mange er lei eller at mange føler de må velge.
Astrid Bjønness
03-14-2011, 11:21 PM
Er det fremdeles noen her som ikke har blitt med på lenken Holding hands for Michael? Da er det på tide at dere gjør det! Dette blir ingen verdensrekord hvis ikke det skjer et stoort rykk snart!
kingofpopforever
03-20-2011, 04:49 PM
Så mange folk besøker Mjoai. og da er ikke vanskelig nå tall ...Kom igjen folkens..det ikke for fans som begynte men For Mannen... Oppfordere Dere som besøker på Mjoai for Holde Hands for Michael ::<3 All For L.O.V.E
JarJarBinkz
03-20-2011, 06:24 PM
Jeg er nok en av de som ikke gidder å signere alt mulig ja. Er egentlig ikke så spennende (i mine øyne) med rekorder nå som ikke MJ er her for å bli glad for det. :S
Astrid Bjønness
03-20-2011, 06:37 PM
Det er kanskje slik at noen av dere har vært med på å signere veldig mye før. For egen del forsøker jeg å ta igjen det tapte siden jeg først har oppdaget Michael nå i ettertid. Det beste jeg da kan gjøre er å forsøke å hedre hans ettermæle, og det gjør jeg på forskjellige måter. Denne holding hands greie er jo litt pussig, men kan det bli en rekord, som han elsket så velidg, synes jeg det er verdt det, og Kathrine skal få overrakt "rekorden" til samlingen av rekorder fra før. Det er jo veldig i tråd med musikkvideoen til Cry og sangen Hold my hand. Tror han ville vært glad for denne tributen, og det motiverer meg.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.