View Full Version : Thriller Live til Oslo - igjen!
Astrid Bjønness
11-02-2010, 08:50 AM
Thriller Live kommer igjen til Oslo. Det skjer den 13. mars på Oslo Konserthus. Jeg har tenkt å gå sammen med flere som ikke har sett den før. Selv så jeg den i Oslo for et år siden og har sett den fire ganger i London, men de bytter stadig ut sanger og artister, og har både et ensemble fast i London og et som turnerer rundt i verden, så her er det flere overraskelser!
Det hadde vært hyggelig å treffe noen fra Forumet der. Noen som har tenkt å går?
Caroline
11-02-2010, 01:41 PM
Hm...jeg har veldig lyst, elsker showet. Har sett det 3 ganger tror jeg. Men jeg må nesten tenke litt mer på det før jeg bestemmer meg...sist jeg så det var ikke en veldig bra opplevelse :P
Shabana
11-02-2010, 03:11 PM
Jeg vurderer det ja, men er usikker på om jeg får det til. Vanskelig med planlegging når man ikke har fast jobb :(
Sunshine
11-05-2010, 06:36 PM
Kult! Det må jeg prøve å få til. Thriller live er utrolig bra:yay
Olastuen
11-05-2010, 06:59 PM
Jeg ble faktisk litt skuffet over showet i Oslo, men det kan være fordi jeg så det i London bare et halvt år tidligere, og det var faktisk klasseforskjell på skuespillerne/musikerne på de to showene.. for all del, de som var i Oslo hadde knapt turnert sammen, mens de i London hadde spilt sammen daglig i over ett år.. :D
Astrid Bjønness
11-05-2010, 08:32 PM
Det kommer nok an på forventningene. Jeg hadde ingen da jeg gikk på showet i Oslo i fjor høst og ble gledelig overrasket. Syntes det var gøy! Siden har jeg gått på det flere ganger i London og sist var på selveste 25. juni. Det var svært spesielt. Da var Adrian Grant selv på scenen og fortalte om da han ble invitert til Neverland, og de lanserte tributen på Speeschless med alle de unge guttene som synger Michaels "barnesanger". Fuktigheten i salen var temmelig høy da! Hyllesten til Michael var til å ta og føle på gjennom hele showet. Jeg ser det gjerne igjen!
onlyhuman
11-06-2010, 03:28 PM
Av en eller annen teit grunn så fikk jeg ikke sett den sist. Så har veldig lyst til å se den ja. Og hadde vert kult å dra med folk fra forumet!! :yay
mariemarie
11-07-2010, 12:53 AM
Jeg ble faktisk litt skuffet over showet i Oslo, men det kan være fordi jeg så det i London bare et halvt år tidligere, og det var faktisk klasseforskjell på skuespillerne/musikerne på de to showene.. for all del, de som var i Oslo hadde knapt turnert sammen, mens de i London hadde spilt sammen daglig i over ett år.. :D
Enig. Jeg så det 12 juni i fjor eller noe i den durn. I hvertfall rundt den tiden da han skulle ha sin første konsert, jeg hadde billetter. Så det var helt klart en veldig sterk opplevelse å dra på show istedet for konsert. Trist som faen, men det var veldig fint.
Showet i Oslo hadde ikke den samme funken hvis noen av dere skjønner hva jeg mener. Men så er som regel det første showet man ser alltid best også da :)
JarJarBinkz
11-07-2010, 10:37 AM
Synes det var kjempefint jeg :)
TheLittleFellow
01-07-2011, 06:58 PM
Oi, så kult! Jeg har sett Thriller Live i London. Det var en opplevelse jeg sent vil glemme .. Skikkelig bra! :)
ninos
03-01-2011, 02:51 AM
Nærmer seg nå.....hvem har tenkt å få det med seg denne gangen?cool3
Astrid Bjønness
03-01-2011, 08:26 AM
Jeg kommer sammen med 8 andre! Vi sitter på rad 12. Håper det blir fullt!
Jeg synes denne er herlig! Gleder meg! Kjøpte det som julepresang til mange, så derfor er vi så mange fra Tønsberg
kingofpopforever
03-05-2011, 12:57 AM
Ei veka igjen til Triller live ,, gleder meg:) er det mange som skal der fra forum eller.. Håper det blir ordentlig mj stemning...
Caroline
03-09-2011, 08:53 PM
Skulle ønske jeg skulle, hadde veeeldig lyst, men jeg kan desverre ikke. :(
Håper dere som skal får det michalicious! :thumbsup
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.