View Full Version : Britney nytt mobbeoffer?[MJ relatert]
Shadowfax
02-09-2008, 10:08 PM
Har Britney tatt over noe av den negative pressen slik at MJ slipper billigere unna? Eller er det så lite negativt presse om MJ disse dager fordi fokuset har gått over på musikken?
Hva tror dere?
Shadowfax
02-09-2008, 10:12 PM
Jeg tror faktisk alt dette negative om Britney er positivt for MJ. Litt stygt å si det men jeg tror det er slik. papparazziene bruker ressurser på å grave i Britney sin historie og finne falske historier der isteden for å bruke ressurser på å skape negative historier om MJ.
At ting handler mer om musikken nå er jo også en grunn. Føler alt uansett ser mye lysere ut.:thumbsup
Elise
02-09-2008, 11:41 PM
Hmmm...vanskelig å si.
Jeg synes egentlig det kommer dritt om Michael i bølger. Noen ganger er det en bra fase, og plutselig kommer det masse på en gang. en noe som har mye å gjøre med det antagelig er jo at han ikke har vært så mye i media selv i det siste. Med en gang han viser seg og holder på med noe som holder mediafokus, kommer jo dritten også.
Eksempel: WMA 2006. Alt går bra og ikke så mye dritt. Så er han på showet, og plutselig skulle han henges ut fordi han ikke hadde opptrådd og han "faket" synginga si på We are the World. Fansen skulle visst være svært skuffet og ha bua han ut også. Jeg var der, og INENTING av det skjedde jo!
Jeg tror rett og slett det ikke er så mye om MJ akkurat å for media å henge seg opp i. Men nåe han viser seg mer kommer det nok. Media vil aldri sette fokus på musikken når det gjelder han. Det er ike det media er der for desverre. Snakker de noen gang om musikken til Britney eller Any Winehouse? Neppe.
Shadowfax
02-10-2008, 01:11 AM
Hmmm...vanskelig å si.
Jeg synes egentlig det kommer dritt om Michael i bølger. Noen ganger er det en bra fase, og plutselig kommer det masse på en gang. en noe som har mye å gjøre med det antagelig er jo at han ikke har vært så mye i media selv i det siste. Med en gang han viser seg og holder på med noe som holder mediafokus, kommer jo dritten også.
Eksempel: WMA 2006. Alt går bra og ikke så mye dritt. Så er han på showet, og plutselig skulle han henges ut fordi han ikke hadde opptrådd og han "faket" synginga si på We are the World. Fansen skulle visst være svært skuffet og ha bua han ut også. Jeg var der, og INENTING av det skjedde jo!
Jeg tror rett og slett det ikke er så mye om MJ akkurat å for media å henge seg opp i. Men nåe han viser seg mer kommer det nok. Media vil aldri sette fokus på musikken når det gjelder han. Det er ike det media er der for desverre. Snakker de noen gang om musikken til Britney eller Any Winehouse? Neppe.
Ja du sier noe der, de bølgene har jeg merket, men det er som regel også en jevn liten strøm også uansett men den ser det ut som om har stoppet, det kan jo være at den begynner igjen når han mest sannsynlig viser seg på grammyen I dag faktiskgal4 WMA er et PERLE eksempel på hvordan media er med MJ. Det er eksempler over alle eksempler og jeg tror en del skjønnte det også den gangen.
Håper Michael klarer å snu trenden selv om det er veldig lite sannsynlig...:unsure
Irlin_aka_B-Jay
02-10-2008, 12:33 PM
At ting handler mer om musikken nå er jo også en grunn. Føler alt uansett ser mye lysere ut.:thumbsup
Jeg tror at Michael timer litt og legger planene til rette. For nå blir Thriller albumet sluppet og han blir hyllet over alt. De store artistene hyller han som aldri før og folk får et posetvt øye på Michaels musikk, mens Mike selv, ligger i en lav profil - nesten skult - så hele verden går å kikker etter han... og SÅ, BANG! Kommer et helt nytt album som gjør at comebacket blir stort!
-Helmaks!
Akkurat det med Britney og media syns jeg hun får på seg selv da.
Hvorfor i alle dager går hun rundt uten undertøy eller med rosa parykker hvis hun vil bli ignorert? Og hvorfor gir hun ut ny plate hvis hun vil komme seg bort fra rampelyset? Så, IMO, enten bør hun komme seg langt bort fra "the hot spots" eller så kan hun fortsette sånn hun holder på, og hvis hun fortsetter så forstår ikke jeg i det hele tatt hvordan hun kan klage på all tabloidgreiene.
Men jeg er helt enig i Irlin her, jeg er sikker på at Michael styrer det en del med at nå har det vært mye posetivt om han og at han ligger lavt nå, også kaboom der var han.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.