PDA

View Full Version : Janet Jackson

Sunshine
09-21-2010, 07:55 PM
Noen som har noen gode låter av Janet som dere vil anbefale?
Har så smått begynt å bli interessert i musikken hennes.. Hun har noen låter jeg liker godt, så det finnes sikkert flere låter der ute:)

mariemarie
09-21-2010, 09:03 PM
Du burde kjøpe hele "Janet" albumet. Det var det første albumet mitt og jeg elsker det fremdeles. Jeg mener det er hennes beste.

"Velvet Rope" kommer som en god nummer to. Kjempe bra album, mørkere og enda mer sexy.

Av hennes nyere album vet jeg ikke så mye om (kjøpte All for You og Damita Joe men har egentlig aldri hørt på de) Men jeg liker Feedback, All Night (don't stop) og So Excited!)

Kjøper du albumet "Design of a Decade", Greatest Hits 1986 - 1996, så får du med deg basicen hennes :)

En av mine favoritter

Ufaw7OWu4EU&p=307F5D081051B9F6&playnext=1&index=4

Lenge siden jeg har hørt på Janet nå merkere jeg, og ble GLAD for at du lagde denne tråden:):):)

mariemarie
09-21-2010, 09:09 PM
UFX3gQHIroU&ob=av2e

:):):):):):):)

P65B5XQgu6s
med Blackstreet. Sexy!!cool3

Caroline
09-21-2010, 09:12 PM
Ooh, jeg liiiiiker Janet! :<3 Oooog jeg liiiiker sangen du la ut, Therese!

Er en stund siden jeg har hørt noe å Janet faktisk, men sist jeg hørte gikk det mye i sanger som Black Cat, Together Again, Sweet Dreams, Got 'Til It's Gone, Rhythm Nation, Nasty, All Night (Don't Stop), Again, Make Me og ellers Discipline-albumet som jeg synes er et ganske bra album...eller, ikke alle sangene er top notch, men jeg bare liker det uansett :)

mariemarie
09-21-2010, 09:25 PM
Got Til' It's Gone er så nydelig. Herlig video!

Jeg liker så godt denne videoen. Veldig kul dansing og KUL FLASH!!
2kxk2f1Fujs&feature=fvw

Caroline
09-21-2010, 09:36 PM
Oh my, hun har så hotte sanger..og hotte videoer. :plystre

mariemarie
09-21-2010, 09:38 PM
Oh my, hun har så hotte sanger..og hotte videoer. :plystre

ja, veldig hehe :uskyldig

Caroline
09-21-2010, 09:45 PM
ja, veldig hehe :uskyldig

...og hotte live performances! Litt for hotte kasnkje... :blinkern hihi :humre

mariemarie
09-21-2010, 09:47 PM
...og hotte live performances! Litt for hotte kasnkje... :blinkern hihi :humre

haha, ja, jeg blir bifil eller et eller anna av slike som henne hehehehe

Caroline
09-21-2010, 09:49 PM
haha, ja, jeg blir bifil eller et eller anna av slike som henne hehehehe

HAHA Som de sier her på landet - sjæææl!! :latter

Denne her er meget, meget fet!

dnr2pidUqN0

mariemarie
09-21-2010, 09:55 PM
Er ikke det den sangen som er, i hvertfall en av de, Michael's favoritter? Hvor er det han nevner dette igjen? Intervju? Hmmmm. Eller kanskje det er Janet som sier det? Virker så nylig...
Den er kul dacool3

Caroline
09-21-2010, 09:58 PM
Hm...mye mulig. Tror han nevnte det i den Private Home Movies eller noe sånt. The Knowledge og Rythm Nation, troor jeg. Det er begge cool'e 8-26-03respect

Becka
09-22-2010, 02:26 PM
Digger Janet! Var heldig å oppleve henne på denne turneen i 98. :) Hadde en konge plass foran scenen, men husker jeg ikke fikk med meg så veldig, da jeg var ble skubbet i alle retninger.
wRBf7uq2F_g

miriam
09-23-2010, 12:18 AM
Janet ROCKER!! Mine favoritt-album er Janet og The Velvet Rope... Så om du ikke har noe fra før, så begynn med de to! :D
Og Samelalbumet "Design of a Decade" er også en god start! :)

Caroline
09-23-2010, 11:12 PM
Digger Janet! Var heldig å oppleve henne på denne turneen i 98. :) Hadde en konge plass foran scenen, men husker jeg ikke fikk med meg så veldig, da jeg var ble skubbet i alle retninger.

Du er heldig som har sett hun live! Tror faktisk faren min var på den konserten også :P Han følte seg passe dum, han og en kompis på 30 + masssssse fjortiss-jenter :latter

Sunshine
09-24-2010, 06:01 PM
Takk for flere gode forslag. Skal kose meg litt med Janet sin musikk fremover nå, og finne ut om det er noen flere sanger jeg digger:)
Jeg liker veldig godt feedback og rythm nation, de er så catchy!! og det er de sangene som gjør meg nysgjerrig på henne:yay

Becka
09-24-2010, 09:22 PM
Du er heldig som har sett hun live! Tror faktisk faren min var på den konserten også :P Han følte seg passe dum, han og en kompis på 30 + masssssse fjortiss-jenter :latter

Ja jeg er vel kanskje det, men alle har forsatt mulighet til å se henne live..I motsetning til....(cry) Men Vil gjerne ha muligheten igjen selv til å se henne, nå som jeg er eldre! :) Får håpe vi kan det i fremtiden..

Caroline
09-30-2010, 09:06 PM
Ja jeg er vel kanskje det, men alle har forsatt mulighet til å se henne live..I motsetning til....(cry) Men Vil gjerne ha muligheten igjen selv til å se henne, nå som jeg er eldre! :) Får håpe vi kan det i fremtiden..

Jaaa, hadde vært supert! :exited

mariemarie
09-30-2010, 09:59 PM
Aww, så heldig som har vært på konsert med henne, Becka Det hadde vært kult å sett henne live!

men hva tenker dere, når var hun "best"? Alle artister har jo sine eraer. Jeg liker veldig godt "Janet" eraen (og Velvet Rope) men "Janet" eraen er da jeg oppdaget henne, den gangen jeg satt på rommet hjemme og sang "Again" og "If" inn på kassett LOL!!!!

Caroline
09-30-2010, 10:40 PM
Hm...Jeg hørte veeeldig mye på Got 'Til It's Gone og Together Again da de kom og det var vel da jeg "oppdaget" Janet, men jeg hørte ikke på så mye annet enn akkurat de to sangene (elsker dem da!). Og det er mange andre vedlig bra sanger fra den eraen, det er The Velvet Rope, ikke sant? :P
Men tror kanskje jeg liker Rhythm Nation-eraen bedre, litt røffere liksom! Black Cat er en meget meget cool sang å ta av til i bilden! cool3

Men så har vi jo også Discipline-eraen, veldig annerledes stil, men det var med dette albumet jeg virkelig begynte å høre på musikken hennes og har mange gode minner rundt det.

Tror kanskje jeg går for Discipline som "beste" era, med Rhythm Nation på en god 2. plass.

mariemarie
09-30-2010, 11:57 PM
Nice! Jeg har ingen av hennes tidligere album, Janet er det eldste jeg har, jeg elsker hennes gamle sanger som Rythm Nation, It's Alright, What Have You Done For Me Lately (Eddiiie!!) og escapade (den er så søt)

Caroline
10-01-2010, 02:02 PM
De gamle sangene er ganske rå ja! :D

Nice! Jeg har ingen av hennes tidligere album, Janet er det eldste jeg har, jeg elsker hennes gamle sanger som Rythm Nation, It's Alright, What Have You Done For Me Lately (Eddiiie!!) og escapade (den er så søt)

De to sangene har ikke hørt! :ohmy De må sjekkes ut!

Shabana
10-02-2010, 12:25 PM
Caro burde sette i gang en seriøs Janet research. Mye bra å finne der ;)

Caroline
10-02-2010, 02:49 PM
Haha, ja, jeg må visst det! Har 3 album +++ som jeg digger. Men er nok en del jeg ikke har hørt cool3

mariemarie
10-02-2010, 03:20 PM
Janet Jackson lager så pene videoer. Som denne under, hørte på sangen i timesvis, og når videon kom, passet den så bra til sangen som jeg hadde fantasert om, hehe.

jnWPmk76PcU

Samme sang og video, bare R. Kelly remix.
http://www.youtube.com/watch?v=JpHwA8sRY-M&p=51628EC764EE68D4&playnext=1&index=39

Så har vi verdens vakreste video filmet i verdens vakreste omgivelser (og mennesker) Han fyrn skulle btw aldri ha klipt av seg dredsa.

96hmKX3Hd7c
Det blir ikke søtere enn dette, thiihi = )

Caroline
10-03-2010, 01:32 AM
Janet Jackson lager så pene videoer. Som denne under, hørte på sangen i timesvis, og når videon kom, passet den så bra til sangen som jeg hadde fantasert om, hehe.

Aww, ja, den er så fin^^ Så rolig og behagelig liksom. Har den på sove-spillelista på ipoden :P

Så har vi verdens vakreste video filmet i verdens vakreste omgivelser (og mennesker) Han fyrn skulle btw aldri ha klipt av seg dredsa.

Hvem er han? Er det han fra CSI? :P

Shabana
10-03-2010, 06:58 AM
Hvem er han? Er det han fra CSI? :P
Jepp det er han. Gary Dourdan :D

http://img695.imageshack.us/img695/6857/garydourdan1sized.jpg

http://img715.imageshack.us/img715/3919/garydourdan.jpg

Caroline
10-03-2010, 10:39 AM
Ooh, han er jo litt nice!
Men ja, er egentlig enig med deg, Therese - han burde beholdt dredsa! :drool

Shabana
10-04-2010, 08:09 PM
Ooh, han er jo litt nice!
Men ja, er egentlig enig med deg, Therese - han burde beholdt dredsa! :drool
Totally agreed!

Inor
10-17-2010, 08:31 PM
Åh, Janet er så flink!:D Hun har en del bra musikk, ja.
Jeg liker best de nyeste sangene hennes, fra 20 Y.O - albumet. :)

H2KabvvLF7M
GYK_pPJaWEg&feature=related
yyLQ1muosqQ
pmZDt2nbRGI

Shabana
10-17-2010, 09:13 PM
Men 20 Y.O. er jo et album fylt av alle hennes hits... mn hvis du mener de nyeste sangene av hit sangene på det albumet da er jeg med ;)

Personlig så er nok mine favoritt album av Janet Janet og Velvet Rope

Denne sangen her er en som jeg kan si å ha et personlig forhold til. Den er fra Velvet Rope.

haZccCYm-IE

isb
05-31-2011, 10:16 PM
Noen som skal på konserten i Oslo 17 juni?

Astrid Bjønness
05-31-2011, 10:35 PM
Ja, jeg skal. Rekker det akkurat før jeg drar til LA dagen etter. Veldig dyre billetter, men man vet ikke når man får en slik sjanse igjen! Flere som skal?

isb
05-31-2011, 10:41 PM
Har veldig lyst, men har ingen å gå sammen med. Ingen som kan:( Noen her som evt er interessert i å møtes å dra sammen? Ganske dyre billetter ja, men det er jo en opplevelse man husker da. Hvordan er egentlig forskjellene på prisnivåene i forhold til hvor man står/sitter?

kingofpopforever
05-31-2011, 11:40 PM
veldig enig, biletter er dyre, men må bare gripe sjansan denne gong, eg skal også dra på konsert! Astrid det blir koslig å hilse på deg igjen:) Isb du kan bli med oss hvis du ønsker, vi er 2-3 jenter som skal dra sammen eller vi treffes der;) gleder meg:yay

HeleneJackson
06-01-2011, 07:21 AM
jeg skal å! :D gleder meg helt sinnsykt! blir så gøy :yay

isb
06-01-2011, 08:30 AM
Gjerne det! Hadde vært superhyggelig :) Litt kjedelig å gå helt alene. Hvaslags billetter har dere bestilt? Er det sitteplasser eller hvordan er det der? Jeg kommer fra Tønsberg og er ikke spesielt kjent i Oslo, men kunne jo møttes et sted som er lett å finne først.

isb
06-01-2011, 08:36 AM
NEI! Nå tror jeg det er utsolgt.. Eller står det mere tydelig når det er det? Gikk hverfall ikke an å bestille billett og fant ikke konserten på billettservice, som jeg gjorde i går. Uff.. Nedtur!

isb
06-01-2011, 09:09 AM
Flere som selger billetter på finn ser jeg nå. Da ordner det seg kanskje likevel:) Men hvor har folk her plasser?

Astrid Bjønness
06-01-2011, 09:42 AM
Jeg kommer også fra Tønsberg, isb, så vi kan dra sammen. Jeg har billett på rad 11, plass 36. Håper du finner ut av det. Det er knalldyre billetter! Det blir hyggelig å se dere igjen! Men det kommer garantert til å bli en opplevelse!

isb
06-01-2011, 10:05 AM
Sendt mail til litt forskjellige på Finn nå. Er det i orkesteret eller på balkong du sitter da?

Astrid Bjønness
06-01-2011, 06:28 PM
Det heter vel orkester der jeg sitter, tenker jeg. Langt ute på siden. Håper du finner noe. Det så ut til å være mange billetter på finn, og noen av dem var til halve prisen av det jeg har betalt!

isb
06-06-2011, 10:21 PM
Hurra! Da har jeg fått ordna meg billett:) Rad 7 i orkesteret. Skal du ta toget inn, Astrid? Hadde vært kjempefint om vi kunne dratt sammen. Kan legge deg til på facebook, hvis du har. Så er det litt lettere å avtale osv. Jeg heter Iselin, forresten:)

kingofpopforever
06-06-2011, 10:24 PM
oi, så bra at du fikk kjøpt billetter:) fant du billetter på finn .no på torget? eller noe annet nett side.

isb
06-06-2011, 10:33 PM
Jeg fant det på finn.no. flere som selger der, men man må være forsiktig så man ikke blir lurt der også, har jeg hørt. Jeg kjøpte av en snill mann fra Sandefjord, for da kunne jeg hente billetten selv. Du finner billetter til flere forskjellige prisklasser på finn. Eller så kan man kjøpe sikkert på:
http://www.viagogo.com/no/Konsertbilletter/Rock-Pop/Janet-Jackson-Billetter
Der garanterer de sikkert kjøp og at man får billetten i tide.

Astrid Bjønness
06-06-2011, 10:49 PM
Så bra! Da sees vi på konserten. Hvilket tog skal du ta til Oslo?

isb
06-07-2011, 06:29 AM
Har ikke helt bestemt meg for tog enda, men tenker å ta et så jeg er i litt god tid. Hadde vært koselig og møtt dere Jackson-folk:)

Shabana
06-07-2011, 10:39 PM
Ble skikkelig ivrig da jeg så nyheten om at Janet skulle komme, men så fant jeg ut at jeg er på Island da. Skikkelig nedtur :( Har venta så lenge på muligheten for å dra på konsert med henne...

isb
06-08-2011, 03:09 PM
Usj, så dumt da. Du får kose deg på Island og håpe hun kommer hit igjen. Man kan ikke få med seg alt..
Noen som vet noe om hvilke sanger hun kommer til å ta?
Er dere andre som skal på konserten fra Oslo, eller kommer dere fra rundt om?

isb
06-18-2011, 11:31 AM
Åssen laster man opp bilder og videosnutter her hvis det ikke har en url? Når det bare er fra kamera liksom..?? Snikfilma litt på konserten:)

Astrid Bjønness
06-18-2011, 01:09 PM
Det vet jeg ikke, men det er det sikkert andre som vet.
Takk for i går. Det var GØY! Men jeg var mest berørt av å se henne og vite alt det vi vet om hva de har vært gjennom- særlig de siste to årene. Hardt.
Hyggelig å møte folk herfra! Vi sees nok ved en annen anledning.
Nå drar jeg til LA!

Allison
06-18-2011, 08:49 PM
Var kjempe gøy i går!! :yay Storkoste meg!! Hadde litt uflaks å sitte på sida, for jeg hadde en vakt rett ved siden av meg, og da jeg ville filme litt på en av sangene, så sa han godt ifra at jeg ikke fikk lov, mens andre folk mere til midten satt å filme. UHH. Men men, håper kanskje å finne noen klipp på internett. :P

Astrid Bjønness
06-18-2011, 09:36 PM
Hei Allison!
Ja, det var gøy! Synd du ikke fikk filmet,men det gjorde Iselin. Gøy å se.
Hilsen fra Amsterdam, på vei til LA.

Allison
06-18-2011, 10:30 PM
Ja håper egentlig Iselin får lagt ut :P liker å se på filmklipper etter jeg har vært på konsert.
Håper resten av reisen går bra Astrid, og må du kose deg masse i LA :D

ninos
06-19-2011, 11:14 PM
Hilsen fra Amsterdam, på vei til LA.

Kjempegod tur, Astrid!! Håper du sender oss litt rapporter underveis :)

isb
06-20-2011, 01:06 PM
Skjønner ike åssen jeg får lagt ut noe bilde eller klipp uten url.. Men jeg kan jo legge deg til på facebook, Allison, så kan du få se klippene der. Hva heter du mer enn Allison på face?

kingofpopforever
06-20-2011, 08:04 PM
Isb du må laste ned bilderher først,, http://photobucket.com/ og når du har lasta ned bilder så kopierer du url som heter IMG og lime inn her på Mjoai. Håper det hjelper:)
eg har bare noen bilder som er bra.. eg gjerne vil se videp du har laga da, eg også:) eg legge rnoen som er litt bra!!

http://i823.photobucket.com/albums/zz159/kingofpopforever/IMG_0765.jpg
http://i823.photobucket.com/albums/zz159/kingofpopforever/IMG_0752.jpg
http://i823.photobucket.com/albums/zz159/kingofpopforever/IMG_0763.jpg

isb
06-21-2011, 01:46 AM
http://s1139.photobucket.com/albums/n554/isbijs/?action=view&current=MVI_0423.mp4

isb
06-21-2011, 01:47 AM
http://s1139.photobucket.com/albums/n554/isbijs/?action=view&current=MVI_0423.mp4

HeleneJackson
06-21-2011, 01:07 PM
det va så sinnsykt gøy på konserten! søsteren min filma hele konserten så jeg kan se på hele ! :) håper hun kommer til norge igjen.))

Shabana
06-23-2011, 09:49 PM
Godt å høre at dere hadde det fint på konsert :)

det va så sinnsykt gøy på konserten! søsteren min filma hele konserten så jeg kan se på hele ! :) håper hun kommer til norge igjen.))
Så heldig du er! :D

Jeg håper også hun kommer igjen slik at jeg får oppleve henne live også... Utrolig kjipt å miste konserten når jeg har ventet på at hun skal komme til Norge i ca 10 år :(

Det spørs om ikke jeg må reise til utlandet for å se henne.

MJ-Zin
06-26-2011, 05:48 PM
Dra til london Shabana? =) Jeg var på konserten her i Norge, hadde verdens BESTE plass.. 2.rad.. =D Så skal jeg se hun i London om 4 dager! =D

Shabana
06-27-2011, 02:39 PM
Det er dessverre altofr kort frist for en mor med litt usikker økonomi :(
Håper du får de fint i London Zinete! :huggle